Aandeel Ajax stijgt naar recordhoogte door verwachte transfer van De Jong

    Aandeel Ajax stijgt naar recordhoogte door verwachte transfer van De Jong

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 14:20vr 07-12-2018 om 14:20

    Beleggers lopen binnen op het aandeel Ajax door de zeker lijkende transfer van Frenkie de Jong naar Paris Saint-Germain. De koers is vrijdag op het Damrak naar het hoogste niveau ooit gestegen.

    De transfer van De Jong moet Ajax 75 miljoen euro opleveren. Hoewel de Amsterdammers een deel van dat bedrag moeten afstaan aan Willem II, stroomt het geld binnen in de Johan Cruijff Arena. Het bedrag komt namelijk bovenop de verdiensten uit de Champions League, waarin Ajax zich al verzekerde van een plekje in de achtste finales.

    De koers van Ajax steeg met 1,3 procent naar 14,85 euro. Het aandeel is momenteel een van de best presterende op de Amsterdamse beurs, stelt De Telegraaf. Wie een jaar geleden aandelen kocht, zag zijn belegging bijna 52 procent meer waard worden. Dat terwijl aandelen van bedrijven als ING en Air France KLM met meer dan een kwart daalden.

    Ajax breekt met de transfer van De Jong naar PSG ruimschoots het clubrecord. Dat record is nu nog in handen van Davinson Sánchez, die in 2017 voor veertig miljoen naar Tottenham Hotspur vertrok.

    Plaats een reactie

    Smithsonian +33931
    vrijdag 7 december 2018 om 14:23
    Gaan een paar lange frenkie maanden worden.

    Voel het justin kluivert effect weer :)))
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:24
    Langzaam maar zeker verovert Ajax in alle ranglijsten de koppositie ... 😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:26
    Hoop dat de transfer bijna rond is, is er ook weer eens tijd voor echt nieuws ;P of nie Mino
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:28
    Tja ... ik moet eerlijk zeggen dat ik de explosie van berichten wel verbazingwekkend vindt.

    Dat ik dit, als groot voorstander van Frenkie, zou kunnen zeggen had ik niet gedacht:
    Mag het een onsje minder?!?
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3945
    vrijdag 7 december 2018 om 17:11
    Doe in het geval van jouw grote vriend maar wat kg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 17:19
    Niet overdrijven hé ... 😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 10:33
    En dan zijn we zelfs Matthijs weer even vergeten! Dat komt daar ook weer nog bovenop zometeen. :))
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    vrijdag 7 december 2018 om 14:29
    Als dit waar is, is het wel behoorlijk groot nieuws toch?

    Dat wil niemand missen, anders werd het niet zoveel gelezen en werd er niet zoveel op gereageerd...

    We zijn er van verlost als niemand reageert, maar ja....
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:39
    Klopt, maar 15 berichten per dag over hem???? Volgens mij kunnen daar makkelijk 10 berichten van weg
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 14:40]
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    vrijdag 7 december 2018 om 14:42
    Ik heb je het recept gegeven.

    Zelf vind ik het wel overzichtelijk. Een item met 300 reacties is moeilijk te volgen toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:44
    Moet toch ergens op reageren eh ;) en voor derest zijn er bijna geen berichten.

    Vanavond overigens weer een mooie wedstrijd in Eindhoven...
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    vrijdag 7 december 2018 om 14:58
    Tja, kweenie of het een mooie wedstrijd wordt. Pokkeweer en een overwinning voor PSV lijkt me...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:37
    Jup, en vooral hopen dat er eindelijk een wissel in de basis is..
    Vind ik leuk
    Zultkop +5669
    vrijdag 7 december 2018 om 14:28
    Van overkill krijgen veel mensen braakneigingen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:29
    😜
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    vrijdag 7 december 2018 om 14:32
    Doe het wel netjes in het potje, jongen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:28
    Straks een 500/600 miljoen op de bank, kunnen we zelfs Messi en Neymar kopen zonder bij de gemeente te lopen leuren 😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:39
    Of je koopt de aandelen terug zodat de club weer helemaal van Ajax is ipv de aandeelhouders .
    Vind ik leuk
    The Iceman +11425
    vrijdag 7 december 2018 om 14:43
    De vereniging AFC Ajax heeft een ruime meerderheid van de aandelen in handen, dus de club is gewoon van Ajax.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 14:43]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:54
    Daarom gaf ik hem de link, het geloof in Ajacieden is niet zo sterk bij hater.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11425
    vrijdag 7 december 2018 om 14:56
    Ja had de wiki ook nog snel gecheckt, maar die verwijst naar een bron uit 2011. Daarom maar ‘ruime meerderheid’ gezegd ipv ‘73%’, hoewel dat waarschijnlijk nog hetzelfde is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:39
    Ik bedoelde er niks kwaads mee , ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je beter alle aandelen in eigen bezit kunt hebben .
    Zeker als je het geld ervoor hebt .
    Maar schijnbaar mag je ook al niet normaal reageren tegen de Ajax kinderen .

    Ik ga voortaan wel de volwassen Ajacieden zoeken hier , en reageer voortaan alleen op hen .
    Ik bedoel niet dat jij een klein kind bent , ik heb het over degene die zich De echte Ajacied noemt .
    Degene die heel de dag provocerende reactie's plaatst , en mij dan een hater noemt .
    Vind ik leuk
    The Iceman +11425
    vrijdag 7 december 2018 om 15:48
    No problemo, ik snap dat je er niets kwaads mee bedoelde. Maar wat is volgens jou dan het voordeel als Ajax alle aandelen opkoopt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:52
    Dan zijn ze van het gezeik af hier op vp ;-)

    Dan steekt Ajax alle winst in eigen zak , De club barst van het talent , die in de toekomst nog veel geld kunnen opleveren .
    Zeker met de gekte op de transfermarkt tegenwoordig .

    Het kan zijn dat ik er helemaal naast zit , want ik weet niet hoeveel Ajax aan divident moet uitkeren aan de aandeelhouders .
    En ik weet ook niet wat het Ajax gaat kosten om die aandelen terug te kopen natuurlijk .
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:35
    Bij jou ben je meteen een hater , maar ik heb liever dat jij dat zegt als iemand die wel verstand heeft .
    Maar omdat jij zelf een klein gefrustreerd kind bent , die overal loopt te provoceren , zie jij achter elke boom een vijand .

    Ik wilde namelijk alleen maar een advies geven en bedoelde er niks kwaads mee , want het is altijd beter dat de club helemaal van jezelf is .
    Zeker als je het geld hebt om alle aandelen zelf te bezitten .

    Maar ik ga voortaan wel gewoon reageren op normale Ajacieden , die niet zoals jij als een klein kind reageren .
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:49
    Je bent een echte of niet en z niet dan kun beter handbal gaan kijken.

    73% is in bezit van Ajax van de rest is verhandelbaar, de Arena is ook al bijna compleet van Ajax die elk jaar meer kopen van geweldig stadion waarin de mooiste club van de wereld speelt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:54
    Dan kun jij beter handbal gaan kijken .
    Jij bent namelijk geen echte .
    Jij zit hier alleen maar om te provoceren , en reageert al als een klein kind terwijl iemand gewoon een normaal antwoord geeft zonder kwade bedoelingen .
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:14
    Zal eens vragen aan de Ajax selectie hoe goed ze zijn met handbal, volgens mij hebben de beste keeper al in huis daarvoor😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:46
    Die paar aandelen die beschikbaar zijn?

    https://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_NV

    Ajax als eigenaar
    Tegelijk met de naamswijziging zullen ook de aandeelverhoudingen veranderen. Het aandeel van de gemeente zal worden gehalveerd en dat van Ajax wordt groter. De club heeft al laten blijken dat ze graag het stadion helemaal in eigen beheer zouden hebben. 'Alles in denkbaar', zegt Markerink. 'Maar daar wordt op dit moment nog niet over nagedacht. Voorlopig is iedereen blij met de afgesproken constructie.'
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 14:57]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5669
    vrijdag 7 december 2018 om 14:29
    Ik zou haast terug verlangen naar nieuws over Justin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:35
    Nee joh, Ajax heeft Doan gekocht voor 10/12 miljoen als volgende topic.....vaart iedereen wel bij.😉
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    vrijdag 7 december 2018 om 14:37
    10/12?

    Best veel...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:47
    Zo veel zal hij ongeveer wel gaan kosten aangezien eerder 8 milj werd geweigerd.. en hij is toch stukken beter dan vorig seizoen.. Hoop in elk geval dat hij in de Eredivisie blijft.. prachtige speler en goed voor de bekendheid van de ED in Japan..
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    vrijdag 7 december 2018 om 14:55
    Zo zie je dat de hoge prijzen de waarde van Eredivisiespelers opdrijft. Of dat realistisch is vraag ik me af. Doan is een mooie speler en zeker een belofte, maar door zijn jeugdigheid blijkbaar nog niet in staat om Groningen naar grotere hoogtes te leiden. Dat kon Suárez wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:34
    Dat kon Suarez idd wel met een beter team omzich heen, wat er nu staat bij Groningen is toch best wel dramatisch...
    Vind ik leuk
    Johan_D +3552
    vrijdag 7 december 2018 om 15:32
    Gewoon 10mil. aftikken en Cassierra er gratis bij doen.

    Iedereen tevreden ...
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3945
    vrijdag 7 december 2018 om 17:15
    Dan zie ik liever Odegaard komen.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    vrijdag 7 december 2018 om 14:55
    Zultkop. In je profiel staat Groningen als favoriete Nederlandse club maar je hebt een avatar van een (ex) Feyenoorder. Hoe zit dat? Ben gewoon benieuwd hoor, geen disrespect ofzo.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5669
    vrijdag 7 december 2018 om 15:03
    Geboren Rotterdammer > dus Feyenoord supporter, woonachtig in Groningen, overtuigd van het principe 'support your local' of dat nu de plaatselijke groenteboer is of de BVO, > dus ook Groningen supporter.

    Ooit heb ik FC Groningen als favoriet team aangegeven, wanneer je dit probeert te wijzigen, of verwijderen neemt VP dit niet mee in je profiel. Het blijft dus staan, het enige wat dan nog te wijzigen is, is je profielnaam of je avatar....(in dit geval de oud nr 9 :) Niet omdat ie zo goed was of zo sympathiek.

    vandaar.....now you know...
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    vrijdag 7 december 2018 om 15:11
    Oké duidelijk man. Thanks. Vroeg t me gewoon af haha.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5669
    vrijdag 7 december 2018 om 15:13
    Dat mag, je vraagt het gelukkig ook normaal. Er zijn hier reaguurders die van mening zijn dat je maar 1 nederlandse club kan supporteren.
    Ik vind van niet.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    vrijdag 7 december 2018 om 15:16
    Vind ik ook niet hoor. Iedereen moet dat voor zich zelf weten. Ik ben zelf Barca en Ajax supporter (dat zie je wel haha) maar ik heb de laatse jaren ook sympathie gekregen voor Liverpool en die volg ik ook graag.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5669
    vrijdag 7 december 2018 om 15:26
    Barca heeft voor mij afgedaan, de sympathie die ik had voor de Barca teams in de jaren 80-90 (o.a. met veel eigen jeugd) is weg. Barca is helaas verworden tot koopclub, jammer.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    vrijdag 7 december 2018 om 15:28
    Ik begrijp je op zich wel hoor, maar dat zijn alle topclubs tegenwoordig wel. Je moet wel meedoen om bij te blijven vind ik.

    Voor mij blijft Barca een geweldige club. ☺️
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:08
    Barca heeft alleen nog ouwe spelers rondlopen die nooit meer de CL gaan winnen. Ze hebben zoveel geld uitgegeven aan oudere spelers waarbij ze de talenten over het hoofd zagen en het nu weer jaren duurt voordat ze weer een elftal hebben dat de CL kan winnen.

    Ze zouden heel graag Frenkie en de Ligt willen aantrekken maar het geld ontbreekt, dan houdt het op.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    vrijdag 7 december 2018 om 16:13
    Dembele, Coutinho, Arthur en Malcolm zijn gekocht en jong. Uit de jeugd hebben We Munir, Puig, Alena, Miranda en Busquets en nog wel meer talentvolle spelers. Wat je zegt klopt dus niet echt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:18
    Die spelen niet altijd maar neem eens de selectie verder onder de loep. Piqué, Messi, Suarez, Vermealen, Busquets,Vidal, Ratitic zijn allemaal de 30 gepasseerd en sommige zelfs 32 of ouder.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    vrijdag 7 december 2018 om 16:44
    Ja dat klopt. Maar er zijn wel degelijk jonge spelers gekocht en in de jeugd die op termijn hun kunnen vervangen. Met name Alena, Arthur En Puig heb ik veel vertrouwen in, maar ook Dembele kan natuurlijk geweldig voetballen als hij z'n koppie er bij houdt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 16:45]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:25
    Er zijn voor mij maar twee clubs, Ajax en Barcelona en vroeger Leeds United....en bij Ajax dat is niet te beschrijven dat gevoel omdat het zo diep zit.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    vrijdag 7 december 2018 om 16:46
    Dat heb ik ook hoor. Barca en Ajax zijn DE clubs voor mij. Maar in Engeland heb ik bijvoorbeeld wel veel sympathie voor Liverpool.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    vrijdag 7 december 2018 om 14:30
    Hahaha lekker man! Al dat Frenkie nieuws.🤣
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 23:17
    Heerlijk
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    vrijdag 7 december 2018 om 15:03
    Want?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33931
    vrijdag 7 december 2018 om 16:12
    Daar geilt iedereen op.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1154
    vrijdag 7 december 2018 om 16:02
    nou laat maar zitten, de deal ging niet meer door zegt die net op nos🤣
    Vind ik leuk
    Peterfc +2247
    vrijdag 7 december 2018 om 16:11
    Kluivert effect: Kluivert is ook ongeveer 14,85 waard sinds hij weg is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 16:12]
    Vind ik leuk
    davidben +5318
    vrijdag 7 december 2018 om 14:24
    Man o man.... 75 miljoen
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    vrijdag 7 december 2018 om 14:27
    Plus nog minimaal 60mil van de CL en wellicht straks een zelfde bedrag voor De Ligt.

    Dan nog ff Suarez halen van de zomer, Magallan/Vertonghen en een andere dynamische middenvelder.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:30
    Frenkie zal meer kosten dan 75 miljoen je vergeet alle bonussen bij een kampioenschap en winst CL, Bayern heeft reeds 65 miljoen geboden op de Ligt afgelopen zomer en dat bod was niet voldoende.
    Vind ik leuk
    kees ee +638
    vrijdag 7 december 2018 om 14:42
    . . en da's per ons ?? . . en dan; rare, medium of well done ??
    Vind ik leuk
    davidben +5318
    vrijdag 7 december 2018 om 14:52
    Je snapt wat ik bedoel. Hierover is het lastig om te trachten gewiekst te doen.
    Goed..ik kom je tegemoet in de vorm waarop je hoopt. Doe maar 'rare'.
    Vind ik leuk
    kees ee +638
    vrijdag 7 december 2018 om 15:58
    . . sportief !!
    Vind ik leuk
    aartstyle +1513
    vrijdag 7 december 2018 om 14:25
    Valentijn had zelf wat aandeeltjes zeker? Die heeft hij nu verkocht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:26
    Haha zou wel een geniale zet zijn
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28653
    vrijdag 7 december 2018 om 14:38
    Speculatie, dit blijft voer voor mensen die andere belangen dienen. Laten we hopen dat Valentijn hier zelf verantwoordelijk is en niet dat Ajax hem hiertoe aangezet heeft, dan kan het aandeel wel eens heel snel naar een dieptepunt zakken.
    Vind ik leuk
    2cents +57832
    vrijdag 7 december 2018 om 15:14
    Wat heeft Ajax eraan dat de waarde van het aandeel stijgt?
    Vind ik leuk
    2cents +57832
    vrijdag 7 december 2018 om 14:28
    😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:36
    Ik heb wel een paar Ajax aandelen maar verkopen nooit van mijn leven.
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    vrijdag 7 december 2018 om 14:40
    Als je het verkoopt, dan is mijn nederige advies om dat spoedig te doen.

    Helaas denk ik dat Ajax er qua elftal nooit op vooruit zal gaan. Ik hoop natuurlijk dat ik dat verkeerd zie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:44
    Nee joh, het een stukje Ajax wat je bezit dus verkopen nooit.
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    vrijdag 7 december 2018 om 15:00
    Dat snap ik helemaal joh....

    Iedereen wil nu een stukje Ajax...😀
    Vind ik leuk
    HanV +4623
    vrijdag 7 december 2018 om 14:49
    Dat zou heel slim zijn, je moet acyclisch handelen. Je weet de top toch niet, maar na de top komt zeker een dal, dan ben je te laat, je moet je winst pakken voordat de bubble barst.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    vrijdag 7 december 2018 om 15:26
    Anticyclus zou in dit geval het tegenovergestelde zijn. Investeren tijdens slechte tijden.
    Vind ik leuk
    HanV +4623
    vrijdag 7 december 2018 om 20:52
    Ja, maar niet in een hype.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    vrijdag 7 december 2018 om 21:05
    Nope, anticyclus is altijd in mindere tijden!
    Vind ik leuk
    HanV +4623
    vrijdag 7 december 2018 om 21:29
    Ik heb nu pas opgezocht wat acyclisch / anticyclisch is. Ik kwam een citaat tegen van een econoom William Seidman: "Een anticyclische belegger koopt dus als iedereen verkoopt en verkoopt wanneer iedereen koopt. 'Laag inkopen, hoog verkopen' is het motto." Ik ben onbewust een Seidmaniaan. De Amerikaanse Wellink / Knot.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    vrijdag 7 december 2018 om 22:22
    Bedankt want dat verhaal kende ik niet. Alleen droge theorie hieromtrent.
    Vind ik leuk
    HanV +4623
    zaterdag 8 december 2018 om 08:42
    Ik heb beperkte praktijk-ervaring. Dat laag kopen is gelukt, maar achteraf was het verkopen duidelijk te laat, maar nog wel net hoger.
    Vroeger had je droge theorie over het bepalen van de intrinsieke waarde van een aandeel, toen speelde de waan van de dag, de emotie, niet mee. De basistheorie stond in ieder geval toen los van de praktijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:25
    Gelukkig heb ik bijna één miljoen in Ajax zitten
    Vind ik leuk
    Zultkop +5669
    vrijdag 7 december 2018 om 14:30
    pepernootjes?
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    vrijdag 7 december 2018 om 15:20
    Logisch, iedereen wil er deel van zijn...
    Vind ik leuk
    Bdog +5968
    vrijdag 7 december 2018 om 14:26
    Hoor net op de radio dat Frenkie de Jong naar Bayern Munchen vertrekt.
    Hij zei duidelijk “Frenkie goes to Hollywood”.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11425
    vrijdag 7 december 2018 om 14:32
    Of Hollywood aan de Rijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:52
    1988 als ik mij niet vergis....Frenkie bestond toen nog niet eens als zaadcel.
    Vind ik leuk
    Bdog +5968
    vrijdag 7 december 2018 om 15:09
    Dan zei hij vast Frenk nie to Hollywood.
    Vind ik leuk
    michelhx +3778
    vrijdag 7 december 2018 om 14:26
    Je kunt pas binnenlopen op een aandeel als je het met winst van de hand doet. Onzinbericht.
    Vind ik leuk
    davidben +5318
    vrijdag 7 december 2018 om 14:36
    In het artikel staat dat beleggers binnenlopen. Dat zou natuurlijk kunnen als sommigen daarop hebben geanticipeerd. Dan nog...aandeel Ajax is normaal niet echt interessant voor beleggers natuurlijk. Dit soort gebeurtenissen komen zelden voor, maar voor de toekomst is het aandeel nu wel boeiend door de financiële positie van Ajax. Dan heb ik het niet meer over Nederland, maar de internationale betrekkingen.
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    vrijdag 7 december 2018 om 14:32
    Is dit het laatste Frenkienieuws voor vandaag?!
    Vind ik leuk
    michelhx +3778
    vrijdag 7 december 2018 om 14:34
    Nee, waarschijnlijk wordt dit nieuws net zo hard en lang uitgeknepen als de jeugdpuistjes op Frenkie's gezicht.
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    vrijdag 7 december 2018 om 15:22
    Dat gaat over, maar lelijk zijn nooit, is het niet Michel?😁
    Vind ik leuk
    michelhx +3778
    vrijdag 7 december 2018 om 15:32
    You tell me, ik heb er geen ervaring mee.
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    vrijdag 7 december 2018 om 22:44
    Dan komt het nog wel, jongen...😁
    Vind ik leuk
    michelhx +3778
    zaterdag 8 december 2018 om 02:59
    Nou, ik ben al 40. Als het nu niet komt, komt nooit meer. 🤣
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    zaterdag 8 december 2018 om 10:56
    😋
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:35
    Neeeee nog niet Pimman de dag is nog lang hoor 😅
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    vrijdag 7 december 2018 om 14:38
    Fernando..oh dát stelt me gerust, gelukkig maar ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:40
    We krijgen nog berichten of Frenkie wel Frans spreekt en wat die het lekkerste eten vind in Frankrijk en of die de Eifeltoren wel eens gezien heeft en last but not least of Frenkie ook een geel hesje wil aantrekken 😂😂
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    vrijdag 7 december 2018 om 14:44
    Hahaa..ja warm lopen langs de zijlijn in geel hesje om in te vallen en dan opeens opgepakt worden...Dat zal je toch gebeuren! ;)
    Vind ik leuk
    HanV +4623
    vrijdag 7 december 2018 om 14:56
    De fans van PEC lopen van de Melkmarkt naar het stadion 7 rondjes om het stadion ondertussen zingend het lied van de betreurde Kloris I waardoor de Ajax-spelers geïmponeerd van schik hun vingers ten hemel heffen, wat lastig voetballen is.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    vrijdag 7 december 2018 om 14:35
    Nee
    Vind ik leuk
    Analist +277
    vrijdag 7 december 2018 om 14:34
    Ik zou het erg zonde vinden als ie naar Psg vertrekt. Hij zou daar sowieso veel spelen, maar voor zijn onwikkeling is het niet goed, want bijna geen ene club zet druk tegen Psg. Er is in die competitie gewoon geen tegenstand, alleen in de champions league dan, maar dat is niet genoeg. Als ik hem was zou ik naar de Spurs of Liverpool gaan, daar zetten ze lekker fel druk in die competitie waardoor die gewoon beter van wordt
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    vrijdag 7 december 2018 om 14:34
    Power Of Suggestion.
    Vind ik leuk
    Laliga +2225
    vrijdag 7 december 2018 om 14:35
    Geld geld geld hartstikke belangrijk maar zie maar eens kwalitatief gelijkwaardige spelers terug te kopen.. dat wordt sirieus een opgave! Sterker nog als je wilt groeien zal je betere spelers terug moeten kopen. Ben heel erg benieuwd naar waar overmars en co mee gaan komen de aankomende tijd
    Vind ik leuk
    Leeuw +6200
    vrijdag 7 december 2018 om 14:48
    Zijn ze toch mee begonnen door Tadic en Blind te kopen. Lijkt me dat het goed komt daar.
    Vind ik leuk
    kees ee +638
    vrijdag 7 december 2018 om 14:39
    . . tromper votre propre grand-mère !!
    Vind ik leuk
    rexxo +2152
    vrijdag 7 december 2018 om 14:47
    Hahahahaah beleggers lopen, binnen, die gasten van VP hebben echt weinig verstand van beleggingen. Het aandeel Ajax is een sentiment aandeel voor de echte fans. Zijn maar weinig mensen die daar actief in handelen.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1277
    vrijdag 7 december 2018 om 14:48
    allemaal belachelijke , kan hij niet waarmaken
    Vind ik leuk
    Vooruit +77
    vrijdag 7 december 2018 om 14:53
    Trap er toch niet in. De Telegraaf schrijft al tijden de waarde van deze speler omhoog. Dit zou best eens nepnieuws kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    repeP +1320
    vrijdag 7 december 2018 om 15:16
    Zou wat zijn wanneer iemand met voorkennis gaat handelen in dat aandeel.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6126
    vrijdag 7 december 2018 om 15:48
    Vanaf dat Ajax de beurs op ging heb ik er zelf 11 stuks gekocht maar ik zie het toch meer als emotieaandelen en die zullen nooit verkocht worden. Het idee dat ik een héééél klein beetje mede eigenaar ben geeft mij een goed gevoel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 16:29]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:52
    Blijft toch sportief gezien een verlies gaat zwaar wegen als hij weg is .
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:56
    Lekker bezig VP. De hele dag frenkie nieuws.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:56
    Ik vind overigens wel dat PSV ook wel een tonnetje of twee mag meedelen in de transfersom. We hebben ook ooit interesse getoond toen hij nog bij Willem II zat. Daar mag best iets tegenover staan.

    ;-)
    Vind ik leuk
    Marco S +5807
    vrijdag 7 december 2018 om 19:04
    Hahaha ergens heb je gelijk. De gehele Brabantse regio profiteert mee behalve de hoofdstad zelf..
    Vind ik leuk