Feyenoord heeft 'ballengooier' te pakken: 'Eruit gevist door camerabeelden'

Feyenoord heeft 'ballengooier' te pakken: 'Eruit gevist door camerabeelden'

Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 16:36vr 07-12-2018 om 16:36

Feyenoord gaat maatregelen nemen tegen de supporter die tijdens de topper tegen PSV een bal in het veld gooide. De Rotterdammers hebben de bewuste fan geïdentificeerd, laat een woordvoerder vrijdagmiddag weten aan RTL Nieuws.

Het incident vond zondagmiddag plaats tijdens de tweede helft van Feyenoord-PSV. De Eindhovenaren stonden met 2-1 achter en drukten naar voren. Net toen Steven Bergwijn het doel van Justin Bijlow onder vuur nam, werd er vanaf de tribune een tweede bal het veld in gegooid. Arbiter Serdar Gözübüyük besloot het spel stil te leggen, tot grote woede van de Eindhovenaren.

Feyenoord is op zoek gegaan naar de dader en heeft die zoektocht inmiddels afgerond. "Hij is eruit gevist op basis van camerabeelden", bevestigt een woordvoerder aan RTL Nieuws. Wat de gevolgen zijn voor de supporter, is nog onduidelijk. De club zal eerst met de fan in gesprek gaan en zal onderzoeken of hij eerder al een 'strafblad' heeft opgebouwd in het stadion.

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Moet de 'ballengooier' een stadionverbod krijgen?

(1990 stemmen)

Plaats een reactie

fcdb 67 +3490
vrijdag 7 december 2018 om 16:39
Gooit hij eerlijk de bal terug. Is het weer niet goed.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 16:39]
Vind ik leuk
Bep Slatter +12049
vrijdag 7 december 2018 om 16:40
Onzin voor de buitenwereld joh ;)
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27210
vrijdag 7 december 2018 om 16:41
Bleek ene Sjaak S. uit A. te zijn ... 😜
Vind ik leuk
AJAXDEGOD +496
vrijdag 7 december 2018 om 16:51
Yep zijn zelfs beelden van

https://goo.gl/images/tNMoLB
Vind ik leuk
dhrwobo +45777
vrijdag 7 december 2018 om 17:03
Haha grapjas ;-)
Vind ik leuk
AJAXDEGOD +496
vrijdag 7 december 2018 om 20:30
Met een randje als dit op het einde mee telt dan tel ik deze kampioenschap niet. PSV had gewoon een pen moeten krijgen naar mijn mening. En dat zegt een Ajacied die genoeg te zeiken heeft op PSV. Dit mag nooit meer gebeuren op zo een moment vooral!
Vind ik leuk
soksa +1818
zaterdag 8 december 2018 om 09:16
Huh? Een penalty? Er wordt door de spelers toch geen overtreding gemaakt en de bal wordt weggewerkt? Hoe is in godsnaam een penalty dan een logisch gevolg?

Wel ben ik met je eens dat dit absoluut niet moet kunnen en die gozer hard aangepakt moet worden. Ik ben helemaal klaar met dit soort figuren die het elke keer weer verpesten voor de goede onder ons. Echt een kansloze onsportieve actie. Maar daar kunnen de spelers natuurlijk niks aan doen.
Vind ik leuk
Mr bien +8974
vrijdag 7 december 2018 om 16:55
Ik dacht 1 van de Kerkhofjes die dacht dat hij de gouden bal naar Rosario gooide
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27210
vrijdag 7 december 2018 om 17:21
Rosario? 🤔

Bergwijn? 🤔
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 17:28
Veel te druk met optreden... ik ben ... en jij bent...
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
vrijdag 7 december 2018 om 17:14
Jij heb die foto ook gezien 😂
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27210
vrijdag 7 december 2018 om 17:20
Zeker! 😂
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
vrijdag 7 december 2018 om 17:33
Hij is zeker de Sjaak.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27210
vrijdag 7 december 2018 om 17:35
Hahaha ... das helemaal waar! 👍🏻
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 19:02
Sjaak heeft een alibi, die zat in de ArenA van 12 tot 16 uur.
Vind ik leuk
AJAXDEGOD +496
vrijdag 7 december 2018 om 16:50
Sjaak Swart is de dader
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 17:26
Standbeeld geven die kerel !
Vind ik leuk
RenW +5759
vrijdag 7 december 2018 om 17:43
Eerlijkheid wordt gestraft.
Als hij het niet doet wordt hij gepakt voor diefstal.
Vind ik leuk
Vakkie D +4816
vrijdag 7 december 2018 om 17:48
Ik denk dat een contract op zijn plaats zou zijn
Vind ik leuk
Sabau +1856
vrijdag 7 december 2018 om 19:31
Klopt, Nelom kon ook niet meer dan ver ingooien en heeft 5 jaar in de basis gestaan.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:45
Heeft mooi de gelijkmaker verhinderd...….
Vind ik leuk
Dharmpie +1154
zaterdag 8 december 2018 om 14:04
In het vuur van de strijd doe je soms ondoordachte dingen. Zijn aktie had ook Feyenoord kunnen schaden. Deze man zou een stevige waarschuwing moeten krijgen, een straf is niet altijd functioneel. Gelukkig is er niets vervelend gebeurd, misschien jammer voor PSV maar dat zullen we nooit weten.
Vind ik leuk
Bep Slatter +12049
vrijdag 7 december 2018 om 16:39
Een seizoenskaart voor het leven?
Vind ik leuk
Arvin +7840
vrijdag 7 december 2018 om 16:42
Dit gaat niet alleen om Feyenoord. Ik vind echt dat dit voorval zwaar bestraft moet worden, anders heb je straks bij elke wedstrijd twintig geinponums die bij gevaarlijke situaties ballen in het veld gaan gooien.
Vind ik leuk
Bep Slatter +12049
vrijdag 7 december 2018 om 16:45
Is ook zo maar mijn eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat deze wel goed getimed was.
Vind ik leuk
dhrwobo +45777
vrijdag 7 december 2018 om 17:04
Eerlijk is eerlijk. Nu maar eens hopen dat zoiets eind van het seizoen nog bij Ajax gebeurt, dan zullen de reacties van PSV'ers en Ajacieden hier precies omgekeerd zijn haha ;-)
Vind ik leuk
Vak 129 +1054
vrijdag 7 december 2018 om 17:25
Laten we dan vooral alles voor het eind van het seizoen rechttrekken. Dan kan Ajax lachend zo'n situatie met een bal erbij hebben...
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
vrijdag 7 december 2018 om 17:32
Feitelijk gezien gooide hij de bal een fractie te laat..... of een fractie te vroeg. Maar dat terzijde.....
Vind ik leuk
NunoGomes +98
vrijdag 7 december 2018 om 16:49
Over 20 jaar is dit het enige wat iedereen nog weet over het seizoen 2018/2019 van Feyenoord.
Vind ik leuk
Kaar +4310
vrijdag 7 december 2018 om 17:24
Ach gossie toch....
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
vrijdag 7 december 2018 om 17:31
Is in het verleden al vaker gebeurd. Ook toen werd er niemand voor bestraft. Gaat nu ook niet gebeuren.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:49
Permanent plekje achter de goal :P
Vind ik leuk
peesjeevee +3223
vrijdag 7 december 2018 om 16:39
€10000000000000000,- boete. Afbetalen bij psv.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27210
vrijdag 7 december 2018 om 16:43
De schade voor psv was €0 dus je moet deze jongen vermanend toespreken en daarmee is de kous af.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
vrijdag 7 december 2018 om 17:33
Lijkt me een prima idee.
Vind ik leuk
Arvin +7840
vrijdag 7 december 2018 om 16:43
Jij gooit ook even een balletje op 😂
Vind ik leuk
SirUltionem +3310
vrijdag 7 december 2018 om 18:10
je mist een komma, achter de eerste 0, daarnaast, is het doel verkeerd, het is de bedoeling dat het naar Neres gaat om weer naar de shop te gaan.
Vind ik leuk
Benniewies +6170
vrijdag 7 december 2018 om 16:39
Held voor en van Feyenoord en Ajax
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 16:40]
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:42
Idd en dan zijn die supporters bij elkaar by far in de meerderheid.
Vind ik leuk
Ehv-er +1589
vrijdag 7 december 2018 om 16:42
Vrienden voor het leven👬
Vind ik leuk
RW1913 +3020
vrijdag 7 december 2018 om 17:34
Totdat het tegen ajax gebeurd waardoor ajax verliest. Wedden dat je anders in staat.
Vind ik leuk
Benniewies +6170
vrijdag 7 december 2018 om 17:40
Waarom dat? Ik ben voor AZ makker. Maar ik gun Ajax of Feyenoord meer de titel dan PSV.
Vind ik leuk
RW1913 +3020
vrijdag 7 december 2018 om 18:24
Snap ik want AZ wint helemaal niks.
Vind ik leuk
Benniewies +6170
vrijdag 7 december 2018 om 22:39
Dus waar slaat je vorige reactie op dan?
Vind ik leuk
Vakkie D +4816
vrijdag 7 december 2018 om 17:49
Nou erdoor verliezen is wat overtrokken... de bal was al weg
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:40
Het was Ten Hag
Vind ik leuk
Arvin +7840
vrijdag 7 december 2018 om 16:41
Hahaha 😂 mooie reactie dit 😂
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12587
vrijdag 7 december 2018 om 16:43
😂😂😂het was Ten Hag
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 16:45]
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:40
Stadion verbod en verantwoordelijk houden voor een eventuele opgelegde boete van de knvb. Het gaat nergens over dat de club daarvoor zou moeten opdraaien, alweer.
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1413
vrijdag 7 december 2018 om 18:07
Ik vind dat je de dader altijd moet confronteren met de consequenties van zijn daden. Verplicht de kampioenswedstrijd van Ajax bijwonen dus.
Vind ik leuk
mcmodd +28786
vrijdag 7 december 2018 om 18:30
Hoe lang moet ie dan nog wachten?
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 23:05
April 2019
Vind ik leuk
mcmodd +28786
zaterdag 8 december 2018 om 09:57
Haha, dat zou voor Ajax heel mooi zijn. Nu eerst met succes maar eens PSV voorbij dan maar, want dat is dan wel een must.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 22:15
😂😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:41
Stadionverbod? Ik zat meer aan een gratis levenslange seizoenskaart te denken.

Hij is alleen niet welkom als Ajax op bezoek komt.
Vind ik leuk
Rabarber +9131
vrijdag 7 december 2018 om 16:43
Ajax is de baas in Rotterdam, ook met een ballengooier.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12587
vrijdag 7 december 2018 om 16:47
De heroïne is slecht gevallen zo te zien probeer het nog eens😒
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:48
Ik weet niet wat jij onder de boten vandaan haalt op je werk, maar bij ons blijft het gewoon bij coke hoor.
Vind ik leuk
mcmodd +28786
vrijdag 7 december 2018 om 18:31
Coca cola is slecht voor je gebit jochie.
Vind ik leuk
Rabarber +9131
vrijdag 7 december 2018 om 17:02
In 15 jaar tijd heeft Feyenoord maar liefst 3 x weten te winnen van Ajax. Maar misschien verteld de heroïne jou iets anders 😂
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12587
vrijdag 7 december 2018 om 17:11
Rotterdam heeft geen baas dat heeft geen enkel stad in Nederland 😏
Vind ik leuk
Zultkop +6753
vrijdag 7 december 2018 om 17:15
Rotterdam heeft gelukkig geen Femke als burgermoeder. Tel je zegeningen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 02:47
Nee, een ex wethouder uit Amsterdam.
Vind ik leuk
Kaar +4310
vrijdag 7 december 2018 om 16:52
We spreken elkaar eind januari wel....
Vind ik leuk
Rabarber +9131
vrijdag 7 december 2018 om 17:06
Prima. Pak de resultaten er maar bij, Ajax is overduidelijk de betere in de Kuip. De laatste overwinning van Feyenoord in Amsterdam kan niemand zich herinneren.
Vind ik leuk
Kaar +4310
vrijdag 7 december 2018 om 17:21
Ik kan het me zeker wel herinneren (met K2!) en velen met mij, maar uit zijn de resultaten voor Feyenoord inderdaad vaak belabberd. Maaaaar als ik me niet vergis hadden we het over de wedstrijden in de Kuip (jij brabbelde iets over Ajax de baas in Rotterdam ofzo??) en daar is het toch een ander verhaal dus nogmaals.....we spreken elkaar weer eind januari.
Vind ik leuk
Vak 129 +1054
vrijdag 7 december 2018 om 17:28
Hoeveel was het afgelopen seizoen? Ook toen hadden mannetje zoals jij het hoogste woord. Jullie leren het echt nooit.
Vind ik leuk
Kaar +4310
vrijdag 7 december 2018 om 17:36
1-4 volgens mij... maar wat heeft dat te maken met wat ik hierboven zeg? Jullie wonnen vorig jaar en dan zijn jullie gelijk de baas in Rotterdam?

Het hoogste woord hebben en het nooit leren?? Nu verwar je Feyenoordsupporters met supporters van een andere club.

Haha maar de mooiste is: 'toen hadden mannetje zoals jij'... Oke ik begin niet over het taalkundige aspect maar als je mij een mannetje noemt zit je toch echt mis jochie.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 02:50
Je bent een grietje dat graag mee wil praten over voetbal.
Vind ik leuk
Kaar +4310
zondag 9 december 2018 om 20:29
😭😭😭
Vind ik leuk
Vak 129 +1054
vrijdag 7 december 2018 om 17:27
Alweer?
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
vrijdag 7 december 2018 om 17:34
Steek jij die rabarber lekker in je oor of zo!
Vind ik leuk
Kaar +4310
vrijdag 7 december 2018 om 17:37
Ik vind je nog netjes....:-)
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
vrijdag 7 december 2018 om 17:40
Halve meter lager aan de achterkant is ook prima.
Vind ik leuk
Kaar +4310
vrijdag 7 december 2018 om 17:42
hahaha.....
Fijn weekend!
Vind ik leuk
Ehv-er +1589
vrijdag 7 december 2018 om 16:42
Stokslagen
Vind ik leuk
Rabarber +9131
vrijdag 7 december 2018 om 16:42
Misschien een kaartje voor de Champions League-finale volgend jaar? Die gaat Feyenoord tenslotte winnen, aangezien ze onverslaanbaar zijn.
Vind ik leuk
Kaar +4310
vrijdag 7 december 2018 om 16:52
Ja en Ajax dit jaar toch?
Vind ik leuk
Geer-dh +272
vrijdag 7 december 2018 om 16:42
Geef die jongen een ajax bal is een straf genoeg
Vind ik leuk
Benniewies +6170
vrijdag 7 december 2018 om 17:35
Dan gaat hij weer gooien
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:42
Die krijgt meteen een contract voor onbepaalde tijd..
Vind ik leuk
Roy_87_ +1558
vrijdag 7 december 2018 om 16:44
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6062
vrijdag 7 december 2018 om 16:45
En de strafmaat? Halfuurtje in 1 kleedkamer met de broer van Summerville?
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:48
Ze zeggen toch eerlijkheid duurt het langst? Nou, niet dus.
Vind ik leuk
soplul +3564
vrijdag 7 december 2018 om 16:49
Na de winterstop wordt hij verhuurd tot eind van dit seizoen.
Vind ik leuk
Nbl +819
vrijdag 7 december 2018 om 16:53
Gevalletje wie de bal kaatst kan m terug verwachten .
Vind ik leuk
Oale grond +1418
vrijdag 7 december 2018 om 16:54
Matchfixing, ik zeg matchfixing! Maar ja, er wordt heel wat afgefixt, dus voor deze keer kijk ik de andere kant op.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:58
Je mag echt nooit wat. Zelfs niet een KNVB bal terug gooien
Vind ik leuk
MoSalah +168
vrijdag 7 december 2018 om 17:01
Held
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6428
vrijdag 7 december 2018 om 17:09
Stuur die man een boze brief met daarbij een gesigneerd shirt
Vind ik leuk
wattenstaafje +23988
vrijdag 7 december 2018 om 17:13
Onzin.
Vind ik leuk
Wim59 +667
vrijdag 7 december 2018 om 17:16
Hij deed het prima, goed getimed ook😂😂😂
Vind ik leuk
jari11 +5300
vrijdag 7 december 2018 om 17:17
Opgepakt? is dat niet een beetje overdreven.
Vind ik leuk
Smithsonian +45250
vrijdag 7 december 2018 om 17:25
Seizoenskaart voor het leven geven :))
Vind ik leuk
mcmodd +28786
vrijdag 7 december 2018 om 18:38
Seizoenskaart voor het leven verbieden!
Vind ik leuk
Smithsonian +45250
vrijdag 7 december 2018 om 21:20
Was sarcastisch
Vind ik leuk
G.Kopf +5796
vrijdag 7 december 2018 om 17:36
Bij Telstar laten ze doorspelen met 2 ballen in het veld, tot 2 maal aan toe.
En een topclub meteen actie tegen de ballenknul. Leven is niet eerlijk
Vind ik leuk
bert +700
vrijdag 7 december 2018 om 17:42
Een straf? Nou dat zal wel binnenskamers gehouden worden.denk dat ze hem eerder bedanken.feijenoord is niet zo van straffen dat hebben we wel bij die knokpartij gezien.ze hebben die jongen ook beloont dat hij nu kkd mag spelen ipv op het vierde bij Feijenoord
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 17:57
Als Feyenoord dit niet heel serieus behandelt, dan krijgt Feyenoord een tik in de nek van de KNVB. Dus het is ze er alles aan gelegen om hier accuraat op te treden.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:10
Geef hem maar een seizoenskaart van Ajax.
Vind ik leuk
ronnieb +705
vrijdag 7 december 2018 om 18:11
Benieuwd wat z'n beloning zal worden. Ik stel voor geldprijs van €25.000 plus vakantie naar keuze.
Vind ik leuk
Gwen +197
vrijdag 7 december 2018 om 18:29
Konden ze niet beter zoeken naar een verdediger ?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 18:30]
Vind ik leuk
Blindsy +20543
vrijdag 7 december 2018 om 18:32
Naar verluidt moet hij een boete betalen, publiekelijk zijn excuses aanbieden en voor straf het seizoen afmaken als supporter van Dordrecht...
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:38
Kan gebeuren.....
Vind ik leuk
Vak-DD +12937
vrijdag 7 december 2018 om 18:57
Die moeten ze gelijk de doodstraf geven voor deze zware misdaad, tsjonge jonge.
Vind ik leuk
Enkidoe +332
vrijdag 7 december 2018 om 19:00
Nee? Wat nee, dit is gewoon hartstikke onsportief. 41 procent van de reageerders heeft er dus geen moeite mee wanneer e.e.a. in het nadeel van hun club gebeurt.
Vind ik leuk
Marco S +7094
vrijdag 7 december 2018 om 19:02
Ik vind het sympathiek.. als ik op vak 129 een bal vang dan mag ik hem helemaal niet mee naar huis nemen..
Vind ik leuk
nironi +153
vrijdag 7 december 2018 om 19:22
Het blijft natuurlijk raar,je ziet dat Lozano naar de verkeerde bal gaat,en dat Malen bij de juiste bal inhoud.Nog raarder is dat dit een aanval van PSV is,en dat het Feyenoord publiek zich misdraagt.Maar wat nog raarder is dat de scheidsrechter een vrije trap aan Feyenoord toekent,terwijl PSV benadeeld is.Het moet niet gekker worden dat de Var ook uiteraard niet ingrijpt.Wat het nog achterlijker maakt dat de KNVarB hier ook niets meedoet.In het buitenland verbaasd men zich over wat hier op de velden gebeurt,het interesseert de bond niks,gaat om miljoenen maar ach,diezelfde Var Nijhuis vind een handsbal ook ineens geen handsbal,dus geen strafschop.Maar het doel is bereikt ,PSV zijn nederlaag,ajax loopt 3 punten in, dus is iedereen weer tevree,daar ging het uiteindelijk om , toch.
Vind ik leuk
orion73 +1529
vrijdag 7 december 2018 om 21:05
Hij heeft geen vrije trap aan Feyenoord gegeven hoor maar hervatte het spel met een klassieke scheidsrechterbal. Lozano ging niet naar de verkeerde bal en Malen hield niet in. De enige die ‘schrok’ was Bijlow en verder niemand. De aanval van PSV was al voorbij en Feyenoord ramde de bal weg. Geen dingen verzinnen aub maar gewoon bij de feiten houden.
Vind ik leuk
soksa +1818
zaterdag 8 december 2018 om 09:24
Volgens mij heb jij een hele andere wedstrijd zitten kijken want wat jij schetst klopt echt totaal niet met wat er in werkelijkheid gebeurde. Niemand reageerde op de 2e bal. En op het moment dat een speler van Feyenoord (ik geloof v d Heijden maar dat weet ik niet zeker) de bal wegwerkt wordt er pas afgefloten. Het is dus niet zo dat PSV scoorde, nog een gevaarlijke kans had of zelfs maar in balbezit was en heeft PSV dus absoluut geen goal gekost.

Wel is het natuurlijk een ongelofelijk kansloze en onsportieve actie en moet die ballengooier flink aangepakt worden.
Vind ik leuk
Sonneillon +964
vrijdag 7 december 2018 om 19:38
Naar buiten zegt feyenoord dat ze hen keihard straffen, in werkelijkheid krijgt hij een bloemetje en een gratis seizoenskaart omdat hij Feyenoords seizoen voorlopig nog gered heeft
Vind ik leuk
orion73 +1529
vrijdag 7 december 2018 om 21:06
Waarom gered? PSV was niet eens in balbezit aangezien die blinde van PSV de bal recht op Bijlow schoot en toen pas kwam 2e bal in het spel en was Feyenoord in balbezit.
Vind ik leuk
Clutchy +1254
vrijdag 7 december 2018 om 19:47
De ja stemmers zijn van die vieze stink boeren
Vind ik leuk
orion73 +1529
vrijdag 7 december 2018 om 21:02
Gewoon een kwajongensstreek meer niet.
Vind ik leuk
14forever +9231
vrijdag 7 december 2018 om 21:14
Deze gast een seizoenskaart voor het leven.geven,.met 2',ballen.per wedstrijd
Vind ik leuk
Zekur +791
vrijdag 7 december 2018 om 23:20
Beter een bal het veld in dan een handgranaat.
Vind ik leuk
soksa +1818
zaterdag 8 december 2018 om 09:19
Hoppaaa keihard straffen. Klasse Feyenoord. Ik ben zo klaar met dit soort kansloze kleuters die elk seizoen wel een keer de negatieve aandacht op Feyenoord vestigen en ons een slechte naam bezorgen. Hoe dom ben je als je niet doorhebt dat dit alleen maar negatief uit kan pakken voor Feyenoord? Wat heb je nu ook bereikt? Dat het dagen later nu alleen maar gaat over dit incident en heel erg weinig over het feit dat we die wedstrijd gewonnen hebben.
Vind ik leuk
Salah +77
zaterdag 8 december 2018 om 13:27
Dat doe je gewoon niet, 5 jaar stadionverbod.
Nu vinden ze t leuk, als t andersom gebeurt, is Nl.te klein.
Vind ik leuk
fer65 +411
zondag 9 december 2018 om 01:06
Stadion verbod voor het leven.srel hier mee nu eens voorbeeld voor de rest van die malloten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws