Gerbrands reageert op verwachte megatransfer Ajax: 'Lozano ook bijzonder'

    Gerbrands reageert op verwachte megatransfer Ajax: 'Lozano ook bijzonder'

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 19:13vr 07-12-2018 om 19:13

    Laatste update: vrijdag 7 december 2018 om 20:08vr 07-12-2018 om 20:08

    Toon Gerbrands vindt het een goede ontwikkeling voor de Eredivisie dat Ajax liefst 75 miljoen euro verdient aan de op handen zijnde transfer van Frenkie de Jong. De algemeen directeur van PSV hoopt dat het positieve gevolgen heeft voor de hele competitie, zegt hij tegen FOX Sports.

    Met Hirving Lozano heeft PSV ook een speler van de buitencategorie in huis. De statistieken van de Mexicaan zijn indrukwekkend: 32 goals en 14 assists in 57 duels. Gerbrands wordt dan ook gevraagd wat hij denkt van de vermeende transfer van De Jong naar Paris Saint-Germain. "Ja, dat is een goede vraag. Het enige voordeel is dat als de Eredivisie-bedragen écht omhoog gaan, dat de Nederlandse markt een hogere waarde gaat krijgen."

    "Hoe 'hoger' spelers worden verkocht, ook van Ajax, hoe beter het voor ons is", vervolgt Gerbrands, die zich niet stiekem al rijk rekent met het oog op een toptransfer van de Mexicaanse aanvaller van PSV. "Nee, want wij hebben nog geen aanbiedingen op Lozano. Ik heb geleerd om niet te speculeren, dus wij rekenen ons nog niet rijk."

    Gerbrands benadrukt dat de transfersom van De Jong een goede ontwikkeling is. "Dat klopt, maar het is ook een bijzondere speler volgens mij. En Lozano is ook een bijzondere speler. Je ziet hoe hard het kan gaan. Anderhalf jaar stond ik interviews te geven dat het Nederlands voetbal ongeveer dood was. Nu is het Nederlands elftal weer op niveau. En spelers die het goed doen zijn internationaal heel gewild. Dat zijn alleen maar goede ontwikkelingen, vinden wij."

    Plaats een reactie

    vrijdag 7 december 2018 om 19:18
    EDIT VP: reactie verwijderd (provocatie)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 21:49]
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1153
    vrijdag 7 december 2018 om 19:21
    precies dat dus niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:22
    Met vingerhoedje of niet?
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1365
    vrijdag 7 december 2018 om 19:24
    Hij is vaker een kaart aangenaaid dan hij dat heeft gedaan. Nog geen enkele rode kaart die zijn tegenstander heeft gekregen was wegens erger laten lijken dan het is. Telkens gestrekt been en vol op zijn benen of hij was doorgebroken. Sterker nog als je naar de spelregels kijkt zijn er zelfs nog veel te weinig gegeven. Maar ja hier praat weer iemand johan Derksen na. Dat die spelers te dom en te traag zijn dat ze niet zien dat ze de bal niet kunnen halen is toch niet de schuld van Lozano? Ze hoeven niet te glijden, doe dan niets. Maar men durft niet toe te geven dat voor veel spelers dit de enige manier is om hem af te stoppen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 19:25]
    Vind ik leuk
    Hast57 +632
    vrijdag 7 december 2018 om 19:30
    Je blijft die PSV filosofie maar verdedigen he en dan met zoveel woorden. Die onzin weten we nu onderhand wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:33
    Pinokkio.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1153
    vrijdag 7 december 2018 om 21:34
    heeft niks met psv te maken. hij heeft gewoon gelijk
    Vind ik leuk
    Hast57 +632
    vrijdag 7 december 2018 om 21:37
    O ik heb hier nog niemand zonder PSV pyjama dit verhaaltje horen vertellen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:35
    Haha dit is echt de grootste onzin die ook ooit gelezen heb.... Hij naait echt zoveel spelers gele/rode kaarten aan.

    Hij blijft maar rollen bollen nog erger dan Neymar die kut Mexicaan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 19:36]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 21:08
    Hier ben ik het totaal mee eens een nieuwe Neymar 😉
    Vind ik leuk
    phritzzz +2930
    vrijdag 7 december 2018 om 23:56
    Wat een stelletje azijnzeikers zeg. Bij Lozano straalt de spelvreugde er van af, net als bij Frenkie trouwens.

    Degenen die het hardst roepen dat hij kaarten aannaait, zijn degenen die zouden willen dat hij bij hun club speelde.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 09:38
    Haha! Lozano mag het land uit van mij.. Zo'n smerige speler! Naait iedereen kaarten aan met dat rollen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 09:39]
    Vind ik leuk
    14forever +8714
    vrijdag 7 december 2018 om 19:41
    Laten we reeel zijn en dan is Lozano gewoon een goede speler. Jammer voor psv is dat hij geen stempel heeft kunnen drukken in de CL, dat scheelt toch weer een paar miljoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 20:43
    In Nederland wel en bij Mexico ook duz dat zijn weer een paar miljoenen erbij 14 forever
    Vind ik leuk
    14forever +8714
    vrijdag 7 december 2018 om 21:04
    Volg je mexico wel? En de ere staat echt niet zo hoog aan geschreven hoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 21:28
    Dan was het tegen de Griekse amateurs en tegen Duitsland ook niet best
    Vind ik leuk
    14forever +8714
    vrijdag 7 december 2018 om 22:07
    Ja hoor qhatevaaa
    Vind ik leuk
    alaaf +1641
    vrijdag 7 december 2018 om 19:49
    Dat kon suarez nog honderd keer beter en toen hoorde je ook niemand
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 00:34
    Volgens mij toen Suarez nog in de eredivisie speelde was er nog geen internet...
    Vind ik leuk
    alaaf +1641
    zaterdag 8 december 2018 om 08:57
    Dan heb jij dus echt geen idee hoe lang internet er al is 🤣🤣
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 09:51
    Jawel hoor, maar alleen maar om aan te geven dat Suarez al heel lang weg is en heet een beetje vreemd is om hem daarom met Lozano te gaan vergelijken.
    Vind ik leuk
    alaaf +1641
    zaterdag 8 december 2018 om 11:07
    Wat maakt tijd uit als je het over deze specifieke vergelijking hebt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 14:42
    In dat geval moeten ze in Eindhoven ook niet lopen piepen dat de landstitels uit het verleden niet meetellen.
    Vind ik leuk
    alaaf +1641
    zaterdag 8 december 2018 om 14:46
    Oh ja trek dat er maar bij. Moeilijk om bij hetzelfde onderwerp te blijven, he
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 14:49
    Nee, het is gewoon met teee maten meten wat jij doet.
    Vind ik leuk
    alaaf +1641
    zaterdag 8 december 2018 om 16:40
    Die uitspraak zegt genoeg over jouw niveau
    Vind ik leuk
    Gerro +7353
    vrijdag 7 december 2018 om 20:59
    In Mexico is psv meer bekend dan Ajax maar Ajax is veel en veel bekender in europa en daar zullen de city's en de uniteds meer op letten dan op een speler die de tegenstander een kaart aan naait. Kortom psv gaat die lozano niet boven de 35 miljoen kwijt raken denk ik.
    Vind ik leuk
    14forever +8714
    vrijdag 7 december 2018 om 21:05
    Woon je in Mexico of heb je ergens een.klepel horen luiden.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2930
    vrijdag 7 december 2018 om 23:58
    Sleep on Gerro
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:18
    Van beek ook buiten categorie
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1397
    vrijdag 7 december 2018 om 19:29
    Je vergeet het woordje “die”, buiten die categorie
    Of bedoelde je van Beek van Feyenoord, dan heb je ook gelijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 19:30]
    Vind ik leuk
    Jejoaa +14
    vrijdag 7 december 2018 om 19:36
    Zie jij ergens het woordje ''de'' tussen 'van' en 'beek'.
    Overigens heb je wel gelijk met je eerste zin wat betreft van Beek.

    Die is natuurlijk wereld niveau, niemand ter wereld kan hem stoppen🙊
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 19:38]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:37
    Welke Van Beek dacht jij dan.... 🤔🤔
    Vind ik leuk
    phritzzz +2930
    vrijdag 7 december 2018 om 23:59
    Wie? Van Feyenoord..... lame nie lachen
    Vind ik leuk
    Marco S +5928
    vrijdag 7 december 2018 om 19:19
    Ik vind die Gerbrands echt een top voorzitter. Maar hij had frenkie gewoon moeten kopen destijds..
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +160
    vrijdag 7 december 2018 om 19:32
    Heeft toen voor een andere club gekozen, helaas.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7894
    vrijdag 7 december 2018 om 20:01
    Haha een “andere club”. Heb je echt zoveel moeite om AJAX te typen? Gap, probeer het eens!! Mooi man
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +160
    vrijdag 7 december 2018 om 21:08
    Nee joh totaal niet. Is toch mooi dat Ajax hem heeft gekocht. Geen moeite mee hoor. Zit geen haat in mijn reactie 👍🏻
    Vind ik leuk
    phritzzz +2930
    zaterdag 8 december 2018 om 00:00
    Niet schelden Jona ;)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 00:00]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 21:10
    Das pech miljoenen weg 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 21:21
    Ach ja, hij wil nu ook eigenlijk even zeggen " he maar wij Psv zijn er ook nog hoor, en..., Lozano.."
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1292
    vrijdag 7 december 2018 om 19:20
    Voor de bankrekening van beide clubs zeker.
    Ben benieuwd of er nu ook een hoger segment aan spelers naar de eredivisie wil komen.

    Dan krijgt het een boost.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7894
    vrijdag 7 december 2018 om 20:03
    Lozano is peima op dreef maar door zijn diva-gedrag en Neymar-actietjes blijft het een medium spelertje. PSV mag de handjes dichtknijpen met 15-20mio. Bergwijn en Malen zijn veel meer waard. 20-25mio
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 20:16
    Malen weet ik zo net niet, maar ik zie Bergwijn wel minimaal 35mjn+ opleveren.
    Vind ik leuk
    Op afstand +783
    vrijdag 7 december 2018 om 21:15
    Tuurlijk zijn die meer waard, made by Ajax en dat telt wereldwijd
    Vind ik leuk
    phritzzz +2930
    zaterdag 8 december 2018 om 00:01
    😂 😂 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:21
    Alles draait om geld .

    Vind ik leuk
    Muscles +952
    vrijdag 7 december 2018 om 19:25
    Toch apart dat topclubs niet in de rij staan voor Lozano.......
    Vind ik leuk
    chicken +11821
    vrijdag 7 december 2018 om 19:28
    Valt wel mee..
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 20:47
    Nee zoals iedere media schrijft dat bijna heel de selectie van ajax verkocht is terwijl er nog niks verkocht is en dan nog steeds ook niet een bod geweest dus de media schrijft om sensatie terwijl er niks aan de hand is
    Vind ik leuk
    Jozef +39869
    vrijdag 7 december 2018 om 21:30
    Hij was zeer bleekjes toen hij echt getest werd in de CL. Ook in topwedstrijden in Nederland. Ik zie geen progressie sinds zijn komst. Eerder integendeel.
    Vind ik leuk
    chicken +11821
    zaterdag 8 december 2018 om 09:15
    Leuke speler daar niet van. Maar het motortje is gewoonste klein voor een topclub. Is vooral goed als hij zijn snelheid kan benutten.
    Vind ik leuk
    Hast57 +632
    vrijdag 7 december 2018 om 19:27
    Dat er nog geen bod op Lozano is gedaan zegt al genoeg. Ze leggen eerst de topspelers vast en daarna het ondereind.
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +160
    vrijdag 7 december 2018 om 19:33
    Zeg dan gewoon niks als je niks nuttigs te melden hebt.
    Vind ik leuk
    Hast57 +632
    vrijdag 7 december 2018 om 19:35
    Wat is jouw uitleg dan over dit fenomeen?
    Vind ik leuk
    Quareck +7213
    vrijdag 7 december 2018 om 19:49
    Dat er gewoon niks over naar buiten komt. Psv hoeft niet constant bedragen te roepen want in tegenstelling tot Ajax krijgt de achterban geen stijve van veel geld.
    Vind ik leuk
    Hast57 +632
    vrijdag 7 december 2018 om 20:05
    Dus je eigen Toon verteld leugens, fijn om dat van je hondstrouwe achterban te horen.
    Vind ik leuk
    Quareck +7213
    vrijdag 7 december 2018 om 20:34
    Ja, zoals ook overmars en van geel de hele dag zitten te liegen. Ben je echt zo naïef?
    Vind ik leuk
    Hast57 +632
    vrijdag 7 december 2018 om 21:30
    Waarom andere er weer bij halen het ging over Toon Gerbrands. Omdat andere het zouden doen geeft keurige Toon nog geen vrijbrief om te liegen.
    Vind ik leuk
    Iggy +3997
    vrijdag 7 december 2018 om 19:59
    Ach jungske toch!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:34
    Toch de 47 beste speler van de wereld pinokkio😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:29
    Lozano zeker niet van buitencategorie. Is meer een hardloper en scoort gemakkelijk maar is zeker geen creatieve speler. Vrij beperkte techniek. Goede speler voor Europese subtop maar komt zeker te kort voor de echte Europese top.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 19:29]
    Vind ik leuk
    myrthewit +1660
    vrijdag 7 december 2018 om 20:39
    Klopt. Kon je goed zien in de Champions League en in de wedstrijd tegen Feyenoord. Maar ja, PSV wil zich altijd met Ajax vergelijken. Dus begint Toon over dat Lozano een bijzondere speler is. Maar Frenkie en Matthijs zijn toch veel bijzonderder.
    Vind ik leuk
    Morris +23218
    vrijdag 7 december 2018 om 19:33
    Toon toch.. Ajax op je cv verhoogd je marktwaarde..

    Da's logisch
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:34
    Dat moet hij ook zeggen. Anders kan je hem nooit voor 35 miljoen verkopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:35
    Lozano gaat een keer weg voor circa 50 miljoen, onthou deze reactie maar.

    Net live vanuit casa Romario...

    Guti ipv Pereiro en Santsbury voor Swaab, dat laatste is dan weer jammer.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15408
    vrijdag 7 december 2018 om 19:37
    Hirving Lozano is van de buitencategorie?
    Compleet onzichtbaar in grote wedstrijden.
    Buitencategorie in kaarten aannaaien bedoelt toon.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:40
    Zondag niet gezien. Ik had hem opgegeven bij VERMIST
    Vind ik leuk
    Wim Horst +94
    vrijdag 7 december 2018 om 19:41
    dat er waarschijnlijk zoveel betaald gaat worden voor Frenkie en Mathijs is omdat ze volwassen overkomen en kunnen voetballen, dat heeft lozano tot zekere hoogte ook maar niet op het nivo van de 2 bovengenoemde altijd commentaar op en tegen de grensrechter, vaak zelf een rode kaart ontvangen, en dus zal een lozano ook niet het geld opleveren als de 2 ajaxieden
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2112
    vrijdag 7 december 2018 om 20:53
    Ajacieden, Wim, Ajacieden zie woordenboek met vervoegingen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:42
    Lozano buitencatagorie ? Hij speelt buiten maar daar hoort ook elke vergelijking op.
    Vind ik leuk
    Wim Horst +94
    vrijdag 7 december 2018 om 19:43
    ik lees tussen de regels een hoop jalousie (jaloezie )voor de concurrentie
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 23:05]
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2112
    vrijdag 7 december 2018 om 20:36
    Jaloezie....
    Vind ik leuk
    Wim Horst +94
    zaterdag 8 december 2018 om 23:06
    dus jij leest dat ook tussen de regels😎
    Vind ik leuk
    rexxo +2208
    vrijdag 7 december 2018 om 19:44
    Lozano is Olympisch kampioen droogduiken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:49
    Lozano gaat nooit geen 75 mil opbrengen, max 40
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +290
    vrijdag 7 december 2018 om 19:54
    40 milj. Voor meer vertrekt hij niet. Te weinig clubs die geinteresseerd zijn!!
    Vind ik leuk
    Iggy +3997
    vrijdag 7 december 2018 om 20:00
    Lozano is geen buiten categorie Toontje.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3945
    vrijdag 7 december 2018 om 20:01
    Toon zou ook wel heel graag willen dat een clubs 75 miljoen gaat bieden alleen zover gaat het niet komen. De echte pareltjes zijn alleen in Amsterdam te vinden!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 20:18
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 21:53]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 21:17
    Daar kan hij dan weer niks aan doen. In die landen is alles geoorloofd om te winnen. Matennaaien is daat de normaalste zaak van de wereld. Zo zitten die Latijns Amerikanen in elkaar, dat is genetisch bepaald.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7518
    vrijdag 7 december 2018 om 20:33
    Lozano nog niet de helft, dan moet PSV ook nog een flink bedrag naar Mexico sturen
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2112
    vrijdag 7 december 2018 om 20:35
    En zo zie je maar dat zelfs Toon toegeeft dat de PSV-directie een Toontje lager zingt dan de Ajax-directie.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10258
    vrijdag 7 december 2018 om 20:46
    Ha, ha "een goede ontwikkeling", hij is zo jaloers als de pest !
    Vind ik leuk
    orion73 +1518
    vrijdag 7 december 2018 om 20:55
    Lozano levert max 20mln op. Middelmatige speler die alleen het aardig doet tegen clubs als Fortuna. Bij enige weerstand valt hij direct door de mand.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 21:14
    Amen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 20:58
    Goede grap.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 20:59
    Lozano hooguit de helft van Frenkie (rond €35mlj meer niet)
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 21:11
    Das pech voor PSV miljoenen weg 😂😂😂 dat is balen die kunnen ze nooit meer betalen
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 21:13
    Lozano, leuk en aardig maar wat heeft hij in de CL laten zien. Bar weinig als je het mij vraagt. Die brengt heus geen 40 miljoen op. Ik denk dat Luuk de Jong meer waard is momenteel.
    Vind ik leuk
    whiskey33 +291
    vrijdag 7 december 2018 om 21:20
    3 goals in CL
    Vind ik leuk
    rexxo +2208
    vrijdag 7 december 2018 om 21:33
    Volgende uitspraakToon Gerbrands,

    ''PSV en Ajax doen het beide goed in de CL, we hebben samen 12 punten''
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3945
    vrijdag 7 december 2018 om 22:56
    Lachwekkend gewoon.

    Wie overwintert in de CL? Ajax.

    Wie kan zich weer focussen op de competitie? PSV.

    PSV heeft nu het excuus dat het in een zware poule zat al waren er genoeg grote bekken hier op het forum dat PSV misschien 2e kon worden.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +730
    vrijdag 7 december 2018 om 21:57
    Lozano is niks bijzonders of het moet zijn constante duikelingen zijn die hij van Robben heeft overgenomen.
    15 miljoen is zat op.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10258
    vrijdag 7 december 2018 om 22:01
    15 miljoen is zat op.......Twents ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 23:24
    Ben ook niet te spreken over Lozano, die staat gewoon stil in zijn ontwikkeling en is misschien wel al op zijn top.
    Vind ik leuk
    AfcaJB +217
    vrijdag 7 december 2018 om 22:10
    Okeeeeee man, jullie hebben ook iemand die goed kan voetballen. Die had feyenoord ook iets met jurgensen en new castle ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 22:58
    Gerbrands de roeptoeter, Lozano zal richting een Sevilla verkocht worden en niet aan de absolute top in Europa
    Vind ik leuk
    markie +1259
    vrijdag 7 december 2018 om 23:12
    Hahaha Lozano ook bijzonder. Klopt... Bijzonder afwezig als het er om gaat
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 02:36
    Knettergek daar in Parijs. 75 miljoen uitgeven en dan kopen ze de verkeerde De Jong...
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 02:54
    Als Lozano zich wat minder gaat aanstellen door steeds de stervende zwaan te spelen en dus wat meer staat dan ligt kan ook hij een goede transfer maken. Maar ik schat dat ze ongeveer 40 tot 50 miljoen krijgen voor hem want goals maken in de Nederlandse competitie stelt niet zoveel voor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 06:22
    Nee is niet bijzonder. Gewoon een schwalbe koning en dat vindt toon bijzonder. Je moet je schamen Toon voor deze medewerker. #lozanoout #toonout #markout #johnout #bertout
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 08:38
    Slechtste speler in de eredivisie, wat een prutser. Alleen maar schoppen en huilen als een kind als die zelfs maar aangekeken word. Sneu typje
    Vind ik leuk
    Rabarber +709
    zaterdag 8 december 2018 om 10:20
    De grote Lozano die alleen tegen kleintjes wat laat zien. Nog niet eens de helft van Frenkie waard. Zelfs Veltman had geen enkele moeite met de kleine huilebalk.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 10:23]
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 16:01
    Goede technisch directeur maar dat is er maar 1
    Vind ik leuk
    Wim Horst +94
    zaterdag 8 december 2018 om 23:03
    wat hebben ze gegeten bij PSV!
    eerst die van de kerkhof met zijn opmerking dat Rosario beter is dan Pogba en nu Gerbrands met dit verhaal, zit er misschien iets in het water?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws