Aké en co niet opgewassen tegen imponerende Salah: Manchester City onder druk

Aké en co niet opgewassen tegen imponerende Salah: Manchester City onder druk

Gepubliceerd: zaterdag 8 december 2018 om 15:22za 08-12-2018 om 15:22

Laatste update: zaterdag 8 december 2018 om 15:25za 08-12-2018 om 15:25

Liverpool heeft de druk op Manchester City zaterdagmiddag maximaal opgevoerd. The Reds verlieten het winderige Bournemouth met een ruime overwinning, klommen over de concurrent heen en kunnen later op de middag kijken hoe The Citizens het doen tijdens de topper tegen Chelsea.

De ploeg van Nathan Aké begon als nummer 7 aan het treffen, maar had niet veel in te brengen tegen Liverpool, waar Virgil van Dijk en Georginio Wijnaldum negentig minuten lang meespeelden. The Reds hadden wel een gelukje nodig om op voorsprong te komen. Doelman Asmir Begovic liet een afstandsschot van Roberto Firmino los en Mohamed Salah benutte de rebound: 0-1.

Diezelfde Salah sloeg na de rust wederom hard toe: Steve Cook leverde de bal knullig in, Aké kon het niet meer corrigeren en de Egyptenaar schoof de bal in de verre hoek. In de slotfase bouwde Liverpool de score verder uit: Cook maakte er met een komische eigen goal 0-3 van en Salah omspeelde Begovic twee keer achter elkaar waarna hij zijn hattrick volmaakte.

Liverpool is nog altijd ongeslagen en staat nu op 42 punten uit zestien wedstrijden. Manchester City volgt voorlopig met één puntje minder en mag om 18.30 zijn ongeslagen status verdedigen tegen nummer vier Chelsea.

Plaats een reactie

zaterdag 8 december 2018 om 15:26
He? Ben ik nou gek? Daar hadden we het net toch al over? Waarom niet in 1 topic zodat het allemaal wat gestructureerder blijft?

Wel denk ik dat maximale druk wel wat overtrokken is. Want: wat is maximaal in deze? Dan zou ik eerder denken aan zaken buiten het veld?
Vind ik leuk
Radya .G . +223
zaterdag 8 december 2018 om 15:29
Altijd lekker een hattrick maken in je pyjama :)
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:30
Huh? Zit je nou mee te liften op mijn top reaguursel? Dit slaat als een tang op een koe.
Vind ik leuk
Radya .G . +223
zaterdag 8 december 2018 om 15:40
En jij lift mee op een bedenksel van GeenStijl, dat is ook niet top za'k maar zeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:42
Huh, geenstijl heeft helemaal niet gereageerd of is ie verwijderd? Excuses in ieder geval als dat door mij komt.
Vind ik leuk
Sanders +4246
zaterdag 8 december 2018 om 15:41
Is maar net waar je je druk om maakt
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:42
Ik vind dit pertinent belangrijk. Case of Honour.
Vind ik leuk
G.Kopf +4963
zaterdag 8 december 2018 om 15:42
1e reactie hoeft niet perse de top reactie te zijn..
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:44
Kloppt (voetbal woordgrapje). Vaak zijn ze erg slecht - even snel wat typen om de eerste te zijn. Snap het wel want ik kijk ook niet verder dan de eerste 6 reacties (rest past niet op mijn telefoon en ik kan geen scroll button vinden om mijn samsung s8)
Vind ik leuk
Sanders +4246
zaterdag 8 december 2018 om 15:46
Tijd te veel? :-)
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:50
Op dit moment zit ik slap in de tijd. Was net naar de bib maar daar hadden ze mijn lievelingsboek niet, dus ben onverrichter zaecken naar huyswaerts gekeerd. Dus nu even computeren.
Vind ik leuk
G.Kopf +4963
zaterdag 8 december 2018 om 16:03
Welk boek? Ik ben vrij cliché, fight club en American psycho zijn mijn gedeelde favorieten.
Gevolgd door pottertje
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 16:04
Bootrace op de Mississippi van Morris en Goscinny.
Vind ik leuk
G.Kopf +4963
zaterdag 8 december 2018 om 16:06
Ah een intellectueel.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 16:11
Haha, nou dat valt wel mee hoor. Ken je het boek? Aanwijzing: het gaat over een alleenstaande man die met zijn paard opgroeit en de lusten van de dames van lichte zeden moet weerstaan om zijn hoofd scherp te houden om de gevaren van een beruchte familie buiten de dorpen te houden. ZIjn talent is dat ie mega snel is.
Vind ik leuk
G.Kopf +4963
zaterdag 8 december 2018 om 16:14
Ik heb toevallig pasgeleden een hele stapel lectuur opgehaald bij mijn papa en mama. Oa over mannetjes die met stenen gooien, die 2 broer en zus (of wat zijn ze) met die tante en spierbundel, kereltje vernoemd naar zijn kapsel en nog wat van die dingen.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 16:19
Volgens mij heb je het over Suske en Wiske. Kan dat zijn?
Vind ik leuk
G.Kopf +4963
zaterdag 8 december 2018 om 16:23
Ja die.
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zaterdag 8 december 2018 om 18:37
Stenengooiers? je bedoeld Feyenoordfans?
Vind ik leuk
G.Kopf +4963
zaterdag 8 december 2018 om 18:47
Met toverdrankjes, past idd in het profiel.
Vind ik leuk
Radya .G . +223
zaterdag 8 december 2018 om 16:22
GeLuckyg had ie zijn paerd :))
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 16:23
???
Vind ik leuk
Radya .G . +223
zaterdag 8 december 2018 om 16:32
"Een echte voetbal fan sinds mijn geboorte +22
zaterdag 8 december 2018 om 16:11
Haha, nou dat valt wel mee hoor. Ken je het boek? Aanwijzing: het gaat over een alleenstaande man die met zijn paard opgroeit en de lusten van de dames van lichte zeden moet weerstaan om zijn hoofd scherp te houden om de gevaren van een beruchte familie buiten de dorpen te houden. ZIjn talent is dat ie mega snel is. "

Radya .G . +97
zaterdag 8 december 2018 om 16:22
GeLuckyg had ie zijn paerd :))


Snap je 'm nu?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 16:34]
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zaterdag 8 december 2018 om 18:36
Dom boek, want het is bewezen dat een man scherper is als hij regelmatig even van bil gaat
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zaterdag 8 december 2018 om 18:32
Pottertje dat is toch niet serieus
Vind ik leuk
G.Kopf +4963
zaterdag 8 december 2018 om 18:47
Die laatste was best leuk. Maar 1 keer was genoeg
Vind ik leuk
Radya .G . +223
zaterdag 8 december 2018 om 16:07
Als je toevallig het boek : 'Hoor wie kloppt daar kinderen' zoekt, dan ben ik bang dat
dat weggejorist is uit de bieb.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 16:08
Haha, dat is die naam van de liverpool trainer Klopp!!! Hahaha. Ik had ook al zo'n grap gemaakt, nu zijn we dus 2 handen op 1 buik.
Vind ik leuk
Radya .G . +223
zaterdag 8 december 2018 om 16:19
Ik wil je niet ontgoochelen maar dat is er een uit de ouwe doosch hoor.
Maar prettig voor je dat je er zo'n vreugde aan ontleent, graag gedaan.
Liverpool schrijf je trouwens met een grote L.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 16:21
Ok excuses, vaak niet echt duidelijk omdat hele korte namen weer met 3 hoofdletters geschreven worden. VVE, NEC enzovoort.
Vind ik leuk
Radya .G . +223
zaterdag 8 december 2018 om 16:28
Omdat dat afkortingen zijn dat moet jij toch weten als echte lectuurwurm. Liverpool is de eigennaam van een voetbalclub dus deze begint dan sowieso met een hoofdletter, net als Morris en Goscinny dus, reeds.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 16:29
Nou het is weekend en dan chill ik altijd even en ga ik niet nadenken hoe ik moet schrijven en zeker niet op zaterdagmiddag.
Vind ik leuk
Radya .G . +223
zaterdag 8 december 2018 om 16:44
O.K. niet meer vergeten dan , hoef je er ook niet over na te denken.

Enne kijk uit dat je geen kou vat tijdens het chillen, tabee.
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zaterdag 8 december 2018 om 18:34
Lievelingsboek? lees je dat boek vaker dan?
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 18:36
Elke zaterdag ja. Dan ga ik naar de bib en haal het op. Maar vandaag was ie dus uitgeleend en ben onverrichter zaecke huyschwaerts gekeerd. Zwaar de P in. En toen kwam Miranda dus en zei "waarom ga je niet op het voetbalprimeurforum, want je kan zo mooi schrijven en je vindt voetbal redelijk leuk?", dus zo geschiedde.
Vind ik leuk
Smithsonian +43145
zaterdag 8 december 2018 om 15:27
Prima resultaat, alleen city gaat kampioen worden helaas.
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +525
zaterdag 8 december 2018 om 15:30
We shall see
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +525
zaterdag 8 december 2018 om 15:32
Prachtig hoe Salah hier zijn vorm weer lijkt te herpakken!
Bij de tweede goal wordt hij smerig van achteren getrapt maar gaat hij gewoon door. Getuigt van grote klasse. Ook nog naar diezelfde Cooks gaan om te kijken of het gaat na een pijnlijke situatie.
Egyptian King, we hebben weer genoten
Vind ik leuk
Jeroen Water +4138
zaterdag 8 december 2018 om 15:37
Mohammed Salah.
Best muslim attacker since Osama Bin laden !
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:43
Een buitengewoon domme en smakeloze opmerking, gespeend van elke spitsvondigheid.
Vind ik leuk
Jeroen Water +4138
zaterdag 8 december 2018 om 15:44
Neem het leven niet zo serieus en probeer wat lachen maakt je leven een stuk plezieriger ;)!
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:52
De subcategorie dijenkletsers van dit werkelijk stuitend domme niveau tovert in sommige milieus en campingkantines kennelijk een glimlach. Mijn God, wat een laagdrempelige, zaaddodende armoede.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 15:54]
Vind ik leuk
Jeroen Water +4138
zaterdag 8 december 2018 om 15:56
Veel plezier met je woordenboek zo zuur als jou komt toch nooit meer goed.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 16:09
Veel plezier en succes met je stuitend stupide puberale schoolpleingrapjes en je bespottelijk domme kantinedijenkletsers!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 17:15]
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:33
Eigenlijk een dubbel gelukje voor de 0-1, het is niet alleen dat Begovic afschuwelijk in de fout gaat, maar ook de grensrechter stond te slapen, anders had ook hij namelijk geconstateerd dat Salah buitenspel stond.
Vind ik leuk
la galaxy +1041
zaterdag 8 december 2018 om 15:36
Als salah nu bij Ajax speelde hoor je alle ajacieden 1000miljoen zeggen
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:41
Manchester City blijft favouriet voor de titel, evenals Preston North End, Portsmouth, Milton Keynes Dons en Salford City.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:51
Je bedoelt het Preston North End dat 18e staat in het Championship?
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 18:51
15de.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 18:53
Na hun overwinning van vanmiddag wel ja. 😄
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 18:56
Thuis en uit meerdere malen gezien in division 2, 3 en 4, league cup en fa cup. Er ontbreekt nog een divisie...
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:49
En dan hebben ze Chelsea uit. Ik denk dat Liverpool eerste blijft naar dit weekend
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 15:49
Ik kan me niet voorstellen dat ze erg nerveus worden bij city
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:59
Lets go SALAH
Vind ik leuk
hantayo +1238
zaterdag 8 december 2018 om 16:03
Wat een fouten. De rek is uit dit Bournemouth. Aké moet nu echt verkassen, hogerop.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:00
Gelukkig gewonnen. Bournemouth is een lastige ploeg om tegen te spelen maar toch 3 puntjes mee genomen. Nu kijken wat City doet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws