Ajacieden blijven onverstoorbaar: 'Dat is een bijkomstigheid van goed presteren'

Ajacieden blijven onverstoorbaar: 'Dat is een bijkomstigheid van goed presteren'

Gepubliceerd: zaterdag 8 december 2018 om 19:08za 08-12-2018 om 19:08

Donny van de Beek verwacht niet dat Ajax zich laat afleiden door alle ophef rondom de club. De Ajacieden zijn in vorm en er wordt aan veel spelers getrokken, maar volgens Van de Beek houden de Amsterdammers hun focus.

Ondanks het feit dat Ajax de laatste weken goed presteert gaat er volgens Van de Beek niemand naast zijn schoenen lopen. "Dusan Tadic, Klaas-Jan Huntelaar, Daley Blind en Lasse Schöne zijn altijd bezig de boel scherp te houden en de ploeg bijeen te houden", tekent Het Parool op uit de mond van de middenvelder. "Dat is zelfs een grote kracht van ons dit seizoen: de eenheid in de ploeg."

"Het is toch prachtig als zulke clubs zich melden voor spelers van Ajax?", reageert Van de Beek op de transfergeruchten die rondom Frenkie de Jong spelen. "De keerzijde van het succes? Dat klinkt te negatief. Het is een bijkomstigheid van goed presteren. Iedereen in onze spelersgroep snapt hoe het werkt: dat we nu de focus moeten houden. We zitten in een flow en we moeten ons niet laten afleiden. Dit moeten we ons niet laten afpakken."

Plaats een reactie

zaterdag 8 december 2018 om 19:11
Nice try
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:12
En terecht! Leider hoor, die Donny! Trouwens, het is nog niet eens zeker, dussss... de prijs kan nog veel hoger uitvallen.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:12
Gewoon ver komen in de CL, landstitel pakken. En daarna met al dat geld weer een sterk elftal krijgen.
Komt allemaal goed met Ajax
Vind ik leuk
Mosquito +21774
zaterdag 8 december 2018 om 19:14
Ja allemaal heel gewoon natuurlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:16
Gewoon effetjessss
Vind ik leuk
Dezeun +6225
zaterdag 8 december 2018 om 19:17
Gewoon ff weer niks winnen
Spelers verkopen en volgend jaar weer niets
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zaterdag 8 december 2018 om 19:46
Dan had je niet in de Kuip moeten verliezen, Dezeuntje. Nu heeft ons Ajax het weer in eigen hand en is in mei landstitel 34 in de pocket👌🏻
Vind ik leuk
Mosquito +21774
zaterdag 8 december 2018 om 19:18
Wat denk je zelf Mateusz?😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:20
Ja voor jullie niet he hahahahahaha
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5564
zaterdag 8 december 2018 om 19:31
Eigenlijk moet iedere Ajacied een nobelprijs krijgen. Wat zijn die goed zeg.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15306
zaterdag 8 december 2018 om 19:36
Dankje...
Vind ik leuk
Head-Butt +272
zaterdag 8 december 2018 om 20:04
Corruptie ook bij KNVB zichtbaar.

PEC benadeeld door het niet durven geven rode kaart aan de Ligt.
Vind ik leuk
Ginovanni +21596
zaterdag 8 december 2018 om 20:59
En die penalty voor Huntelaar dan??

Of kijk je vrij selectief, Calimerootje???😜
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
zondag 9 december 2018 om 02:13
Z'n head is in z'n butt
Vind ik leuk
Ginovanni +21596