ADO weet ook met El Khayati niet te vermaken: De Graafschap pakt punt

ADO weet ook met El Khayati niet te vermaken: De Graafschap pakt punt

Gepubliceerd: zaterdag 8 december 2018 om 22:39za 08-12-2018 om 22:39

ADO Den Haag en De Graafschap hebben zaterdagavond weinig indruk gemaakt in de Eredivisie. Met het weinig vermakelijke gelijkspel zijn vooral de Doetinchemmers tevreden: 0-0.

ADO kon weer beschikken over sterspeler Nasser El Khayati, die vorige week nog ontbrak tegen Ajax. De eerste kans van de thuisploeg kwam ook van de spelmaker. Vanuit een moeilijke hoek kreeg hij de bal echter niet tussen de palen. Het was een van de spaarzame momenten waarop het publiek opveerde, want er gebeurde heel weinig in het treffen tussen de clubs in het rechterrijtje.

De Graafschap-keeper Hidde Jurjus had niet veel te doen in de eerste helft, maar raakte wel geblesseerd. In de rust werd de doelman vervangen door Agil Etemadi. Die werd direct aan het werk gezet, want kort na het begin van de tweede helft werd Elson Hooi diep gestuurd. Etemadi liet zich niet verschalken door een schuiver. ADO bleef zoeken, maar stichtte weinig gevaar.

De wedstrijd eindigde dan ook in een doelpuntloos gelijkspel. Voor De Graafschap is het puntje meer dan welkom na vier nederlagen op rij, het verschil met hekkensluiter NAC Breda bedraagt nu drie punten.

Plaats een reactie

zaterdag 8 december 2018 om 22:47
Wat was het weer slecht zeg. Fons, waarom zet je Goossens erin en niet Zhang?!
Vind ik leuk
Aal +23257
zaterdag 8 december 2018 om 22:49
Ik heb voor t eerst 90 minuten ADO gekeken... wat een medelijden met die supporters in t stadion zeg. Niks te zoeken in de Eredivisie bah.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 22:53
Tja Aal, op deze manier lijkt het al sinds PSV thuis nergens meer op, bizar! Maar de hoop blijft, er komen echt weer betere tijden!
Vind ik leuk
Antikunstgras +13948
zaterdag 8 december 2018 om 22:51
0-0 tegen een mede degradatie kandidaat is toch niet heel slecht?
Vind ik leuk
RenW +4060
zaterdag 8 december 2018 om 23:19
Daar kijk ik niet meer naar.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
zondag 9 december 2018 om 05:58
Omdat het geen reet uitmaakt, ADO is een trieste club, je hebt Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven, daar wordt sinds jaar en dag
de boventoon gevoerd op voetbal gebied.
De hele regio Den Haag heeft nog nooit wat voorgesteld ,sportief gezien, gek toch ? zo'n grote ( saaie ) stad.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
maandag 10 december 2018 om 09:20
De stad Den Haag voerde de toon in de vroegere jaren. Den Haag was vroeger met al haar clubs het voetbalbolwerk van Nederland, jochie, dus ken je feiten!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
maandag 10 december 2018 om 09:24
Hoe kom je daar nu bij, Den Haag heeft altijd achter Rotterdam en Amsterdam aangehobbelt, waardeloze zooi daar.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
maandag 10 december 2018 om 10:55
Dan ben je niet goed geïnformeerd goos. Er was eens een tijd dat Haagse voetbalhistorie heerste in Nederland.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 10:56]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
maandag 10 december 2018 om 11:03
Welnee, de laatste keer dat ADO kampioen werd was geloof ik tijdens de Tweede Wereldoorlog, de veertiger jaren dus.
Kijk je naar de afgelopen 50 jaar is het huilen met de pet op.
Waar jij mee in de war bent waren al die leuke Haagse bandjes in "the 60's", de Haagse pop scene was een fenomeen, Golden Earring spelen nog steeds volgens mij.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
maandag 10 december 2018 om 11:09
Ik zal voortaan toch ff wat meer research doen voor je weer zo'n domme uitspraak doet. Je bent niet op de hoogte van wat er zich allemaal heeft afgespeeld in de Haagse voetbalhistorie!
Kwartfinale Europa cup gespeeld en subtopper in de jaren 60 en 70 geweest.

En jij had het over de stad Den Haag en niet specifiek alleen over de club ADO zelf-;)

[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 11:14]
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
maandag 10 december 2018 om 11:11
Er is meer dan een kampioenschap in de Mickey Mouse competitie.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
maandag 10 december 2018 om 19:50
Tsja, wat moet je anders zeggen.....
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 22:48
Nu weet ik waarom Midden - Noord al een tijdje niet op VP is, hij moet namelijk oefenen als ballen jongen die de bal gewoon op z,n Haags de bal terug joeg de tribune in.......;-)
Vind ik leuk
Roodbergen +9822
zaterdag 8 december 2018 om 22:48
Welkom puntje!
Vind ik leuk
BassieN +11332
zaterdag 8 december 2018 om 22:49
Bedankt Lazio en ADO voor het verpesten van m'n unibet :)
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:41
Bij mij ADO en city ;(
Vind ik leuk
Hes +31
zaterdag 8 december 2018 om 22:49
Dat Groenendijk nog in Necid gelooft is reden genoeg om hem te ontslaan.. Pinas was de enige gooie vandag. Dat Zhang geen kans krijgt snap ik echt niet.. tijd om spelers te gaan verkopen en een trainers wissel.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 22:54
Bij Feyenoord snapten we maar niet dat Gio Ayoub geen kans gaf. Toen hij speelde tegen PSV snapten we het opeens wel. Soms zien trainers dingen die wij niet zien.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
maandag 10 december 2018 om 09:25
Van de zotte dat Zhang op de bank zit en Falkenburg in de basis start. Fons is het al een tijdje kwijt en beter gaan ze in de winterstop evalueren, want dit kan niet meer zo langer doorgaan!
Vind ik leuk
sundaymanara +1310
zaterdag 8 december 2018 om 22:52
'T is Henk gegund, 't blijft toch een leuke jan drol.
Vind ik leuk
tikkietoe +6108
zaterdag 8 december 2018 om 22:55
Ik had EL Khayati voor dubbele punten captain gemaakt in mijn Scorito spel.
Ik heb mij echt verkeken op de stugheid van De Graafschap. My Bad.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 22:59
Prima resultaat maar hij had op t einde nog zomaar kunnen vallen. Toch wel de beste kansen gehad over de hele wedstrijd en zelf niet veel weg gegeven. 0-0 kan ik wel mee leven in ieder geval
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 22:59]
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:03
De beste kans was direct na rust voor Hooi.
Maar goed, terechte 0-0, wát een zaadwedstrijd!
Vanaf volgende week Zhang a.u.b. in de basis Fonsie, tenzij je weer niet wilt winnen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 11 december 2018 om 13:16]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 00:39
Beste kansen staat er toch... Kans van v Mieghem in de eerste helft deed weinig onder voor die van Hooi. Verder was het van beide kanten niet genoeg voor 3 punten zoals ik al zei.
Vind ik leuk
harrie v. +741
zondag 9 december 2018 om 00:53
Wat was met lulletje rozenwater Jurjus? Eindelijk geslachtofferd of geblesseerd? Ben maar blij anders hadden jullie alsnog verloren?
Jurjus moet eruit anders gegarandeerd degradatie.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 02:22
Lezen is moeilijk voor jou hè... neem er nog 1 en geniet van je avond
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:03
Kan het nog slechter ?
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:12
Heb bijna zitten huilen voor mn tv
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:14
Verbaas me over het woord "bijna"
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:26
Volgende keer maar weer met me pielie spelen, heb je veel meer aan
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:51
Zo net terug vd wedstrijd maar dit was echt zo ongeloofelijk slecht. De wind zal het vast gedaan hebben.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 23:52]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws