Feyenoord denkt weer aan de landstitel: 'Het geloof was er bij de meesten weer'

Feyenoord denkt weer aan de landstitel: 'Het geloof was er bij de meesten weer'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 09:01zo 09-12-2018 om 09:01

Wim Rijsbergen merkt dat het geloof in de landstitel na een week met twee overwinningen weer helemaal terug is bij Feyenoord. De sfeer rondom de Kuip is volgens de oud-speler van de Rotterdammers in vijf dagen volledig omgeslagen.

Feyenoord won op eigen veld achtereenvolgens van PSV (2-1) en VVV (4-1) en verkleinde de achterstand op de Eindhovenaren daarmee tot zeven punten. "Ik was deze week nog bij het Feyenoord-diner en daar was het geloof er bij de meeste mensen weer", vertelt Rijsbergen aan de NOS. "De mensen daar waren erg optimistisch."

"Je ziet bijvoorbeeld de opleving van Sam Larsson", vervolgt Rijsbergen. "Dat is wel echt een pluspunt en ook mooi om te zien. Ik was erg verrast hoe ze speelden tegen PSV. Als ze dat vaker kunnen brengen…"

Volgens de oud-speler van de Rotterdammers maakt Feyenoord nu een sterkere indruk op het veld. "Als je de wedstrijd tegen Groningen zag, die begonnen ze zó slecht. Dat is echt een verschil met de wedstrijden tegen PSV en VVV. Die instelling geeft de burger moed. Qua potentie is het bij Fyenoord wel iets minder dan bij Ajax en PSV. Maar je ziet het, ze kunnen er zomaar van winnen. Feyenoord blijft een topclub."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Gaat Feyenoord dit seizoen meedoen om de landstitel?

(1492 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 9 december 2018 om 09:06
De punten gaan gewoon mee naar Rotterdam vanmiddag, klaar!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10765
zondag 9 december 2018 om 09:10
Geen Woorden maar Daden eerst zien dan Geloven 😉
Vind ik leuk
Pimman +7642
zondag 9 december 2018 om 10:55
Emmen uit moet te doen zijn ;)
Vind ik leuk
Pimman +7642
zondag 9 december 2018 om 10:56
Hans..Emmen makkie toch?! ;)
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:07
Vóór ik ga antwoorden, wil ik eerst weten wat Frenkie ervan vind.
Vind ik leuk
Dezeun +5554
zondag 9 december 2018 om 09:09
De 2e plek zou mooi zijn
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:10
Dat legt eraan, wie er dan 1e word.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:31
Ajax!!!!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:31
En jullie 2de!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:35
Dan zou de 2e plek balen zijn.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:41
2de worden is altijd balen Wim, ongeacht wie 1ste wordt. Maar altijd nog beter dan derde. ;-)
Vind ik leuk
Ginovanni +20621
zondag 9 december 2018 om 11:55
2e plek is toch wel goed genoeg voor de Coolsingel, Wim??😉
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14304
zondag 9 december 2018 om 09:49
Origineel hoor Wim.....
Vind ik leuk
Chebaisit +1434
zondag 9 december 2018 om 10:03
Frenkie vind ook dat Feyenoord haar geloof weer terug heeft, het moslim geloof.
Vind ik leuk
FRFC'08 +83
maandag 10 december 2018 om 09:33
Ja, het JodenDOM
Vind ik leuk
Pimman +7642
zondag 9 december 2018 om 11:26
Frenkie laat het je vandaag nog weten Wim ;)
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zondag 9 december 2018 om 09:10
Neen. Jammer. Maar een dikke neen.

Komen tekort helaas.
Vind ik leuk
rexxo +5498
zondag 9 december 2018 om 09:11
Mooi dat geloof ,dat zie je ook vaak bij GvB. Of het realistisch is lijkt mij niet, Ajax en PSV zijn tot nu toe erg sterk. Op een slechte dag kan Feyenoord verliezen van de laatse op de ranglijst. 2 clubs inhalen is erg moeilijk.
Vind ik leuk
Teamgeest +2100
zondag 9 december 2018 om 09:11
Vind ik leuk
jesse +11
zondag 9 december 2018 om 09:12
Emmen Feyenoord 0-5 Feyenoord fortuna 4-1 Feyenoord fc Utrecht 3-1
Vind ik leuk
ficusje +2518
zondag 9 december 2018 om 09:15
Alle respect voor feyenoord,maar 2 clubs die er boven staan inhalen,lijkt een onmogelijke missie.1 zou kunnen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:32
Psv dus! :-)
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:31
Ik was na vorige week overtuigt dat Ajax kampioen gaat worden , maar niet als ze zo spelen als gisteren .
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:37
Als je je slechte wedstrijden maar wint. Het is altijd makkelijk om tenzeggen dat als ze goed spelem worsen ze het. Maar de slechte winnen daar gaat het om. En ik zelf ben er nog steeds van overtuigd.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:44
Dat klopt , maar je hebt het geluk dat Zwolle niet bij machte was om Ajax pijn te doen .
Heb je zo'n off day als je uit naar AZ of Utrecht moet , dan heb je een probleem .
Maar PSV heeft ook regelmatig een wedstrijd waarin het niet loopt , en de meeste daarvan hebben ze tot nu toe gewonnen , maar ook dat houd een keer op .
Vind ik leuk
RR12 +549
zondag 9 december 2018 om 09:26
En dan ADO..
Vind ik leuk
Realistfan +142
zondag 9 december 2018 om 09:13
Nee vanmiddag haken ze alweer af
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:41
😠
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 09:14
Jongens normaal blijven doen graag, kampioen gaan we echt niet worden dit seizoen...
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:24
Niet zo pessimistisch hoor.

Er zijn wel meer clubs in elkaar gestort tijdens een seizoen. Zolang Feyenoord maar blijft winnen.
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 09:28
Dat is zeker waar, maar dan moeten er nu 2 instorten en daar geloof ik echt niet in. Maar ik laat me uiteraaaaard graag verrassen....
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:30
7 punten is niet echt instorten.

Ook nog een keer PSV-Feyenoord. En Feyenoord-Ajax. En Ajax-PSV een gelijkspel.

Dan schiet het al op.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 09:31]
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 09:33
Hmmm als je het zo bekijkt.... Bedankt voor deze positieve blik 😊
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:51
Dan moet je dus in het Phillips Stadion zien te winnen, het is inmiddels alweer een eeuwigheid geleden dat wij verloren hebben in eigen huis. Zie daar dit seizoen ook geen verandering in komen..
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 09:59
Vorig seizoen in de competitie hebben we met 10 man nipt bij jullie verloren en het seizoen er voor gewonnen. Alles is mogelijk dus 😊
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 12:02]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10765
zondag 9 december 2018 om 10:04
😏recent hebben wij het toch aardig weten te winnen in Eindhoven hoor zo niet een gelijk spel .😏
Vind ik leuk
Rabarber +1624
zondag 9 december 2018 om 09:52
Want Feyenoord gaat natuurlijk alles winnen 😂 lekker blijven hopen joh.
Vind ik leuk
Nuance +9949
zondag 9 december 2018 om 09:58
Hoop sterft als laatste.
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 12:03
Nee dat niet, maar die andere 2 ook niet.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:42
Ik stem voor 👊
Vind ik leuk
Zultkop +5969
zondag 9 december 2018 om 09:48
Psies, Onena is geblesseerd, kan wel eens punten gaan kosten als dat langduriger is. Kostas is nou niet echt imponerend.
Vind ik leuk
Rabarber +1624
zondag 9 december 2018 om 10:05
Ajax scoort meer dan de tegenstander dus niks aan t handje. Maar gelukkig is Bijlow foutloos 😂
Vind ik leuk
Zultkop +5969
zondag 9 december 2018 om 10:23
Goed zo, blijf dromen.
Vind ik leuk
Rabarber +1624
zondag 9 december 2018 om 10:51
Zeg dat tegen jezelf. Feyenoord speelt 1,5 wedstrijd goed tegen een counter ploeg en het reserveteam van VVV en jullie kunnen ineens de hele wereld weer aan. Hoger dan de 3e plek gaan jullie niet komen.
Vind ik leuk
Emnu +6490
zondag 9 december 2018 om 10:45
Dat is idd het punt.

Ajax en PSV zetten moeiteloos lange series overwinningen neer.
Tuurlijk, vorige week terecht gewonnen, ik zeg ook niet op voorhand dat Ajax daar eventjes de drie punten op gaat halen.

Het verschil is echter de welbekende bodem.
Die is bij Ajax en PSV n stuk hoger dan bij Feyenoord.
En dat is weliswaar niet noodzakelijkerwijs beslissend in n onderling duel maar wel in de titelstrijd.

Tenzij er iemand hier is die denkt dat Feyenoord de rest van het seizoen dit niveau laat zien.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 10:47]
Vind ik leuk
J Kiprich +17753
zondag 9 december 2018 om 11:54
Ik begin nu pas voor het eerst het niveau terug te zien dat hoort bij deze selectie. Het was tot nu continue een compleet elftal dat onder hun niveau aan het ballen was. Een paar weken geleden zei ik nog dat deze selectie zonder problemen derde moet worden. Op papier hebben we een mindere selectie dan Ajax en PSV, daar is geen twijfel over. Ik acht de kans ook bijzonder klein dat we nog een rol van betekenis spelen in de titelstrijd. Ik ben allang blij dat het er voetballend nu een stuk beter uitziet. Misschien was de overwinning op PSV in die zin gewoon belangrijk in het terugvinden van vorm en vertrouwen.
Vind ik leuk
Romarioo +478
zondag 9 december 2018 om 09:15
Hahahahhahahahaahahah
Landstitel feijenoord
Is het al 1 april
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:26
Nee, morgen.
Vind ik leuk
FRFC'08 +83
maandag 10 december 2018 om 09:38
Wie het laatst lacht,...
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:20
De Feyenoord selectie is zeker in de sprookjesbos van de Efteling geweest😜
Vind ik leuk
Zultkop +5969
zondag 9 december 2018 om 09:50
Zegt Marco bakker haha.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:05
Ja, dat zeg ik😉
Vind ik leuk
Zultkop +5969
zondag 9 december 2018 om 10:22
Ik zou lekker in m'n tenenkaasimperium blijven. 😆
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 12:09
🤣
Vind ik leuk
Zultkop +5969
zondag 9 december 2018 om 12:34
👍
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1434
zondag 9 december 2018 om 09:20
Top dat ze weer meedoen. Maakt de competitie een stuk leuker.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:21
Vindt het wel mooi dat feijenoord weer een beetje aansluit.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:21
Dart is de spirit. Erin geloven ervoor willen knokken en niet opgeven als je een paar puntjes achter staat. Er zijn ploegen geweest die met een grotere achterstand de winterstop in gingen en die uiteindelijk kampioen zijn geworden.
Vind ik leuk
Ajax.nl +307
zondag 9 december 2018 om 09:31
Ik denk dat Feyenoord geen kampioen word omdat er nu niet 1 maar 2 teams zijn die stabieler zijn. Tuurlijk 7 en 5 punten achter is niet zovee maar ajax en psv zijn veel stabieler. Ze zijn wel beter dan de rest Feyenoord dus denk dat ze wel makkelijk 3e kunnen worden em gewoon alles op de beker moeten gooien.
Vind ik leuk
ErikAjax +874
zondag 9 december 2018 om 09:32
Keep on dreaming. Straks er in de Arena weer keihard af.
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 09:50
In de Arena?
Vind ik leuk
ErikAjax +874
zondag 9 december 2018 om 09:52
Er komt altijd weer een straks he ;)
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 09:53
Dat is waar, maar dit seizoen in de competitie niet meer hoor 🙃
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 09:53]
Vind ik leuk
Nuance +9949
zondag 9 december 2018 om 09:59
Ja veel Ajacieden volgen hun club zijdelings en zijn niet altijd zo goed op de hoogte.
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 12:10
Dat wordt hier inderdaad weer pijnlijk duidelijk.
Vind ik leuk
Blindsy +15713
zondag 9 december 2018 om 09:33
Als dat positivisme betekent, dat er vandaag weer uit de startblokken gevlogen wordt, en er een 1-3 op de borden komt, uit tegen Emmen, ben ik tevreden. Met dit PSV en Ajax, is het geen schande om 3e te worden, maar dan wél met een straatlengte voorsprong op de nr 4, en niet te ver achter nr2, Ajax.. Én behaald met redelijk goed tot gewoon góed voetbal. Dat laatste heb ik de afgelopen 2 wedstrijden éindelijk gezien, en dat smaakt naar meer. Vasthouden, mannen!
Vind ik leuk
Emnu +6490
zondag 9 december 2018 om 10:49
Ik zei vorige maand al dat ik denk dat Feyenoord op 10-15 punten van Ajax en PSV als derde eindigt met zo’n 15-20 punten voor op de nummer vier.

Ik zie geen reden daar van af te wijken.
Vind ik leuk
Blindsy +15713
zondag 9 december 2018 om 10:56
Ik ook nog niet. Ik zie sowieso nog 6 verliespunten méér in het verschiet (Ajax thuis, PSV uit). Dan sta je al op 13 en 11 punten. Het zou dus, zélfs als er aardig tot goed gevoetbald wordt, nog méér dan 13 kunnen worden.
En dan kan ik nog steeds op een redelijk seizoen terugkijken. Triest misschien, maar da's de waarheid.
Vind ik leuk
Emnu +6490
zondag 9 december 2018 om 10:59
Niks triests aan.
Ik zie Ajax en PSV boven de 90 punten eindigen.
Als Feyenoord rond de 80 punten pakt, hebben ze gewoon n prima seizoen gedraaid.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 11:00]
Vind ik leuk
Blindsy +15713
zondag 9 december 2018 om 11:02
Zo kun je het ook uitleggen. :-)
Vind ik leuk
Emnu +6490
zondag 9 december 2018 om 11:09
Ja, zo is t toch, gast?

Je kan de selecties niet met elkaar vergelijken, zeker dit jaar lijken Ajax en PSV zich naar n hoger niveau te tillen waarbij 9 van de 10 tegenstanders als kanonnenvoer dienen.
Zover is Feyenoord totaal niet.
Buiten de toch duidelijk mindere basis 11-13 is de breedte van de bank onvergelijkbaar, zeker met Ajax.
Voor Feyenoord n groter probleem dan voor PSV, schat ik in op basis van t meer fysieke spel van Feyenoord.

Begrijpelijk dat dit voor n Feyenoorder niet leuk is maar laten we t wel in perspectief blijven zien.
Vind ik leuk
Blindsy +15713
zondag 9 december 2018 om 11:32
Zeker. En Ik kan er totaal niet mee zitten, gozer. Knok voor die 3e plaats alsof het om de titel gaat, elke wedstrijd als n finale beschouwen. Goed voor de club, maar ook voor de spelers en hun carrières.
Daarom vind ik het wel mooi dat er wat zelfvertrouwen aan het onstaan is, het is de enige manier om wat te bereiken, in de buurt van de top 2 te blijven.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 11:33]
Vind ik leuk
Emnu +6490
zondag 9 december 2018 om 11:40
Yup.

Als de top twee eigenlijk buiten bereik is, de rest al op n straatlengte achter ligt, ligt de uitdaging juist daarin om t beste uit jezelf als ploeg en individu te halen.

Doe je dat, heb je gewoon n prima seizoen gedraaid.
Vind ik leuk
Blindsy +15713
zondag 9 december 2018 om 11:44
Voor types als Van Beek, Clasie, Jorgensen, Berghuis en Berghuis valt er voor hun persoonlijke loopbaan nog genoeg te winnen. Via Feyenoord een mooie transfer afdwingen. Daar zou ik mij t snot voor de ogen voor spelen.
Vind ik leuk
Emnu +6490
zondag 9 december 2018 om 11:47
We hebben allemaal zo onze inschattingen over bepaalde spelers, laten we t daar op houden ;)

Bovendien, n Feyenoorder wordt toch geacht altijd t snot voor z’n ogen te spelen?
Vind ik leuk
Blindsy +15713
zondag 9 december 2018 om 11:59
Aan de smiley zie ik in ieder geval dat jij de verkeerde inschatting hebt. Ik noemde nl zojuist n speler die zich terug moet knokken in de basis en 4 spelers met interlands achter hun naam die Feyenoord niet als hun eindstation moeten zien. En dus alle 5 genoeg om voor te knokken hebben.
En 3 ervan voor Mijn Feyenoord geld in t laadje kunnen brengen.

Ieder zn niveau, had je t net over, of ben je je eigen woorden al weer vergeten?

Enne..elke prof moet t snot voor zn ogen spelen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:34
Een club als Feyenoord moet altijd streven naar het kampioensschap, die behoren tot de beste club van Nederland. Ook al is het allemaal wat minder de laatste jaren, neemt niet weg dat ze er altijd voor moeten gaan.
Vind ik leuk
Blindsy +15713
zondag 9 december 2018 om 10:05
Precies. En als dat uiteindelijk tot een 3e plaats leidt, met goed voetbal en niet te ver achter de top 2, dan is dat maar zo.
Spelers moeten eens beseffen dat ze ook voor hun carriere bezig zijn. Als Berghuis, Vilhena, Clasie en Jorgensen de ploeg op sleeptouw nemen, is dat ook goed voor hun transferwaarde, hoe beter ze presteren, des te groter de kans dat er een aardige club langskomt. En daar profiteert Feyenoord dan ook weer van.
En wat te denken van een interlandcarriere?
Daarnaast, laat het publiek gewoon eens zien wat je kan!
Vandaag gaan we zien wat die woorden waard zijn. Uit tegen Emmen. 1-3!
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 10:06]
Vind ik leuk
Argento8523 +6890
zondag 9 december 2018 om 10:18
Clasie moeten ze alleen zo snel mogelijk terug naar Engeland sturen

Zit de eigen spelers meer in de weg
Vind ik leuk
Blindsy +15713
zondag 9 december 2018 om 10:39
Benadert de laatste wedstrijden weer het niveau van zijn laatste jaar Engeland.
Als hij dat niveau uiteindelijk het hele seizoen vasthoudt, mag hij blijven. Waar ik alleen bang voor was (en ben), is dat Van Geel, koste wat het kost Clasie aan Feyenoord wil binden. Het is gokken, maar ik geloof best dat een Southampton er nog 5-6 miljoen voor wil vangen. Dat is serieus geld, en moet echt alleen worden uitgegeven als hij het niveau van de laatste wedstrijden, echt vasthoudt. Laat 'de jeugd' maar om de plek van Vilhena vechten, als hij deze zomer wordt verkocht.
Vind ik leuk
Emnu +6490
zondag 9 december 2018 om 11:02
Waarom zo bescheiden?

Zou Emmen juist niet lekker zijn om 0-6 of zo te spelen?
Laat maar zien dat je in vorm bent en nog n beetje mee doet...
Vind ik leuk
ErikAjax +874
zondag 9 december 2018 om 10:08
Ja eens maar helaas staan ze op financieel gebied inmiddels mijlen ver achter.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:49
5 punten achter op Ajax en 7 op PSV dat halen ze nooit meer in, het spel van de bovenste twee is vele klasse beter en het geloof van een titel is tegen beter weten in oftewel laat me niet lachen !
Vind ik leuk
Harrie82 +3804
zondag 9 december 2018 om 09:49
Geloof is er in de Kuip ja. Als ze erbuiten komen laten ze teveel steekjes vallen.
Je mag geen punten verliezen in je eigen stadion anders wordt het nog lastiger om bij te blijven.
Daarom is het voor Feyenoord goed dat ze 2x wonnen en in Eindhoven en Amsterdam liggen ze daar niet wakker van.
Uit bij Feyenoord mag je verliezen, beter als uit bij de Graafschap. Daar zijn al meer kampioenschappen verloren.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 09:50]
Vind ik leuk
rinirat +3004
zondag 9 december 2018 om 09:52
Wacht maar 2 potjes af
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:55
Ja wat moeten ze dan zeggen” we geloven er niet meer in”.
Dan kun je net zo goed stoppen toch.
Geloven tegen beter weten in
Vind ik leuk
Tjeentje +226
zondag 9 december 2018 om 09:55
Geweldig natuurlijk om zo positief te zijn, dromen mag, maar Feyenoord mist momenteel heel veel kwaliteit tov Ajax en PSV. Mogen blij zijn met plaats 3/4
Vind ik leuk
fr1963 +3718
zondag 9 december 2018 om 09:57
Tegen Groningen begonnen ze juist heel goed, meneer Rijsbergen! Maar na 20 minuten en met een 1-0 voorsprong vielen ze ontzettend ver terug....
Ik denk dat ze veel luie spelers hebben die niet voluit trainen en daardoor niet fit genoeg zijn om 90 minuten vol aan de bak te kunnen.....zoals 2e helft psv, dat verschil was ook veel te groot met de 1e helft. En die 2 gezichten hebben we vaker gezien bij Feyenoord...0-4 bij Heerenveen binnen een uur en dan toch tot 3-4 laten terugkomen, bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:59
Tja waar ze dat vertrouwen weghalen is mij een raadsel maar in mijn ogen is Feyenoord dit jaar echt kansloos voor de titel we gaan het zien.
Vind ik leuk
mba4u2c +3581
zondag 9 december 2018 om 10:10
Juist!
Vind ik leuk
pietprecies +9412
zondag 9 december 2018 om 10:15
En als ze vanmiddag punten morsen in Emmen kunnen ze er weer niks van en moet Gio zeker weer weg?
Vind ik leuk
Romo +1100
zondag 9 december 2018 om 10:21
Die moet zowiezo weg
4 jaar is zat
Vind ik leuk
Argento8523 +6890
zondag 9 december 2018 om 10:17
Leuk dat positieve gepraat

Maar Feyenoord is/wordt alleen maar the best of the rest

Het gat is gewoon te groot
Dan zullen ze toch echt de geldkraan open moeten draaien en betere spelers halen
Vind ik leuk
Romo +1100
zondag 9 december 2018 om 10:22
Met dit team win je van PSV, dus zo slecht is het niet.
Mits ze dit elke week op kunnen brengen
Vind ik leuk
Shelbourne +5320
zondag 9 december 2018 om 10:19
De realiteit is dat ze nog steeds zeven punten achter staan. Positiviteit of niet, dat is behoorlijk veel
Vind ik leuk
Romo +1100
zondag 9 december 2018 om 10:21
Laten we eerst de punten vanmiddag maar proberen mee te nemen...
Kijken we dan wel weer verder
Vind ik leuk
Guzzi +518
zondag 9 december 2018 om 10:25
Eerst vandaag maar weer zien te winnen zonder Jorgensen en Van Persie,en op een kunstgrasveld.
Vind ik leuk
Head-Butt +297
zondag 9 december 2018 om 10:30
Ze kunnen misschien over Ajax heen maar PSV zal ver uit zicht zijn voor ze.
Vind ik leuk
Maauwert +913
zondag 9 december 2018 om 10:35
Met de nadruk op WAS.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:41
Feyenoord is een mooie club gun ze ook het beste .
Wat wel opvalt is, dat ze het nu wel weining over Gio hebben .
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 10:41]
Vind ik leuk
Foarut +45
zondag 9 december 2018 om 10:55
Amsterdamse bluf in Rotterdam.
Vind ik leuk
CR.17 +309
zondag 9 december 2018 om 11:14
Je ziet dat feyenoord meer dan genoeg kwaliteit heeft om van nagenoeg iedereen te winnen. Het is gewoon een mentaliteits kwestie. Wanneer feyenoord druk naar voren zet en ze zijn niet te lui om veel te bewegen zonder bal, dan zie je dat feýenoord vaak mooie aanvallen op kan zetten.

Kampioen worden zie ik niet gebeuren, maar ze zouden makkelijk nog lang enigzins mee moeten kunnen doen.
Vind ik leuk
Foarut +45
zondag 9 december 2018 om 11:16
Alleen maar mooi voor de competitie. Hoe meer ploegen er meedoen om het kampioenschap des te spannender het is.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:15
Prima dat ze op de ranglijst weer aansluiten bij de top 2, maar dat kampioenschap gaat er dit seizoen natuurlijk never nooit komen
Vind ik leuk
Retweet +597
zondag 9 december 2018 om 11:17
Feyenoord denkt weer aan landstitel: "ik denk dat we ook dit jaar de landstitel kunnen vergeten."
Vind ik leuk
torinofc +622
zondag 9 december 2018 om 11:34
Hahahahahaha het lasse schone syndroom is ook in de kuip neergedaald
Vind ik leuk
COYG +7596
zondag 9 december 2018 om 11:36
Waarom blijven die domme mensen dit toch zeggen? De landstitel zit er gewoon niet in. Nu haal je alleen maar meer druk op je hals. Voor niks. Nu lacht iedereen de Feyenoorders weer uit omdat een enkeling van die domme uitspraken doet.
Vind ik leuk
El Cazador +8081
zondag 9 december 2018 om 12:05
Ik hoop uiteraard op de volgende eindstand in de ED;
1. Ajax ( glansrijk kampioen)
2. Feijenoord, haalt Ajax niet meer in
3. PSV, heeft een ongekende voorjaarsdip door het missen van ..
Vind ik leuk
Dharmpie +811
zondag 9 december 2018 om 12:58
Soms is het beter om niets te zeggen, gewoon je ding doen en zien waar het schip strandt. Na PSV speelden we niet groots tegen VVV( wat waren ze slecht) laten we eerst presteren alvorens we dingen gaan roepen. In het afgelopen seizoen verloren wij van laaggeklaseerde teams en van Ajax :-( .
Vind ik leuk
Ropa +233
zondag 9 december 2018 om 15:33
Dan zullen ze toch minimaal van Emmen moeten winnen in plaats van 0-0 eerste helft.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:45
Hahaha ze staan nog steeds op 0-0 tegen Emmen.
Vind ik leuk
Vooruit +139
zondag 9 december 2018 om 19:50
Feyenoord heeft dit seizoen al 2x van PSV gewonnen en 1x van Ajax verloren. Op dit moment staat op basis van het krachtverschil Ajax op 1, daar pal achter Feyenoord op 2 en op enige afstand PSV op 3.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws