Transfergerucht van De Wolf: FC Groningen bezig met 'gabbertje' van Mahi

Transfergerucht van De Wolf: FC Groningen bezig met 'gabbertje' van Mahi

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 19:22zo 09-12-2018 om 19:22

Laatste update: zondag 9 december 2018 om 19:36zo 09-12-2018 om 19:36

FC Groningen is bezig met TOP Oss-smaakmaker Hüseyin Dogan, heeft John de Wolf vernomen. De analist kent Dogan nog van zijn tijd bij Sparta, waar hij enige tijd actief was als assistent-trainer.

De Wolf was zondagmiddag samen met Hélène Hendriks naar Venlo afgereisd om VVV-FC Groningen te analyseren en besprak de geruchten rondom Dogan. "Er is inderdaad wat interesse, hebben we net gehoord. Je weet nooit in hoeverre dit waar is. Maar het is een 'gabbertje' van Mimoun Mahi (eveneens opgeleid door Sparta, red.), zo liggen de lijntjes."

Volgens de oud-verdediger houdt FC Groningen alvast rekening met een vertrek van Ritsu Doan. "Dogan is net als Doan een nummer tien. En ik denk dat hij klaar is om de volgende stap te zetten. Hij zal n ieder geval willen bewijzen dat hij er klaar voor is."

Dogan is bezig aan zijn tweede seizoen in Oss en steekt dit seizoen in topvorm. In zestien Keuken Kampioen Divisie-wedstrijden was hij goed voor dertien treffers.

Plaats een reactie

zondag 9 december 2018 om 19:26
Wel lekker makkelijk, g’tje bij plakken op het shirt en je bent klaar
Vind ik leuk
De fries +2048
zondag 9 december 2018 om 19:32
Zijn ze er “in” bezig? Gatver...
Gelukkig ; ze hebben het aangepast
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 19:38]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 19:36
Wel goed dat groningen vooruit kijkt. De vraag is waar gaat doan heen
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 19:49
Ik hoop mancity, Die willen hem namelijk na het kopen nog een jaar verhuren aan ons. Kan die nog ff doorrijpen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 19:51
Win win situatie.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:00
Ajax
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:01
Moet er eerst een speler weg gaan. Ook Frenkie is nog niet zeker of hij weg gaat
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:02
Nee hoor wij hebben genoeg leggende gelden voor Doan.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:03
Net als labyad? Wie gaat er uit?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:05
I.t.t. de vrienden uit Zuid en Eindhoven spelen wij vaak wel nog in alle competities.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:08
Met uit eindelijk geen prijzen. Plus een speler als doan moet je laten spelen,hij is veel te goed als bankzitter
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:09
Ah de glazen bol wordt erbij gehaald. Doe mij is de winnende nummers van de Lotto geven?
Vind ik leuk
Argento8523 +7292
zondag 9 december 2018 om 19:51
John de Steppenwolf
Vind ik leuk
Hans Worst +1640
zondag 9 december 2018 om 20:13
Waar Doan in zn handelen een seconde vooruit denkt, heeft die Dogan bij zn beslissingen 2seconden extra nodig... Vind t totaal geen opvolger, en wat een stap terug voor Groningen. Zo glij je vanzelf wel richting eerste divisie.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29711
zondag 9 december 2018 om 20:20
Dogan is een leuke speler.. Die valt op bij Oss en is mede verantwoordelijk voor de hoge positie van Oss.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 20:21
Dogan is niet de opvolger van Doan maar is de extra aanvallende optie waar naar gezocht word aankomende transferperiode.
Vind ik leuk
El Cazador +8938
zondag 9 december 2018 om 21:39
Een wolf in Dogan schapenkleren.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 22:18
Probeer het nog eens. Doe Ik even net of ik het niet las.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws