ADO Den Haag zeker van zijn zaak: Of er moet een waanzinnige aanbieding komen

ADO Den Haag zeker van zijn zaak: "Of er moet een waanzinnige aanbieding komen"

Gepubliceerd: maandag 10 december 2018 om 07:54ma 10-12-2018 om 07:54

Laatste update: maandag 10 december 2018 om 08:25ma 10-12-2018 om 08:25

ADO Den Haag gaat deze winter voor een mogelijk vertrek van Nasser El Khayati liggen, kondigt manager voetbalzaken Jeffrey van As aan. De eindverantwoordelijke voor het transferbeleid van ADO houdt rekening met eventuele aanbiedingen voor de spelmaker.

"Niemand heeft zich voor hem gemeld", laat Van As weten aan De Telegraaf. De 46-jarige Leidenaar is zeker van zijn zaak: El Khayati ligt nog anderhalf jaar vast en lijkt zich niet genoodzaakt te voelen om tussentijds te vertrekken. Van As vraagt zich dan ook af of de 29-jarige Rotterdammer bij een andere club net zo goed uit de verf zou komen als in Den Haag. "Ondanks zijn goede statistieken bij ons en Kozakken Boys kan hij nergens anders zulke cijfers overleggen."

Bovendien kan ADO het zich in financieel opzicht permitteren om El Khayati nog even in de Hofstad te houden. "Of er moet een waanzinnige aanbieding komen. Ik reken erop dat Nasser het seizoen bij ons afmaakt", stelt een gedecideerde Van As.

Poll

Is El Khayati toe aan een grotere club?

(1581 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 10 december 2018 om 08:07
Of er moet een waanzinnige aanbieding komen.. Ofwel, clubs meld je met een zak geld nu jullie dat nog niet gedaan hebben, aldus Jeffrey van As
Vind ik leuk
J de Wit +2281
maandag 10 december 2018 om 08:14
Ik vind het apart
Vind ik leuk
J de Wit +2281
maandag 10 december 2018 om 08:15
Dat van As zegt, dat het helemaal geen zekerheid is dat hij ergens anders zo goed zou kunnen aarden als bij ADO. Daarmee complimenteer je Khayati allerminst. Althans zo lees ik het
Vind ik leuk
J de Wit +2281
maandag 10 december 2018 om 08:16
Bericht voor VP!:
Ik kan mijn berichten niet wijzigen, er gaat iets mis. Want ik kan wel mijn eigen berichten ‘liken’... dat doe ik dan ook maar 😂
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
maandag 10 december 2018 om 10:44
Dat heb ik al drie dagen
Vind ik leuk
J de Wit +2281
maandag 10 december 2018 om 10:45
Wellicht een storing, ik moest ook een aantal dagen geleden ook opnieuw inloggen. Wellicht een update of iets
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
maandag 10 december 2018 om 10:46
Dat had ik ook dat inlog gedoe ,dat is nu wel weg
Vind ik leuk
J de Wit +2281
maandag 10 december 2018 om 10:47
Wel handig: ‘for the like hunters’
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
maandag 10 december 2018 om 10:48
Zo doen ze dat dus .. 😂
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 08:36
Is niet constant genoeg voor een topclub.
Vind ik leuk
allround +1826
maandag 10 december 2018 om 08:52
van As heeft zelf een tijdje tegen een bal getrapt, dus zou moeten weten hoe het in een voetbal team werkt. Wanneer Nasser op 10 kan spelen ( achter de spitsen) en een controleur in zijn rug heeft, dan kan hij meer gebruik maken van zijn kwaliteiten. Dus meer aanwezig zijn in en rond de 16. En wat er nu rondom hem heen loopt, daar red je het niet mee. Uitzondering in het team van ADO, zijn wel Danny Bakker, Lex Immers en Robbert Zwinkels.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
maandag 10 december 2018 om 09:04
Aan dit rijtje mag je Zhang en Kishna toevoegen.
Vind ik leuk
allround +1826
maandag 10 december 2018 om 11:59
Zang had zaterdag gewoon moeten spelen. Wat heb je nu aan een Falkenburg die alleen maar heen en weer loopt en een Necid die niet eens 10 cm van de grond komt en de 100 meter in 45 minuten loopt.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
maandag 10 december 2018 om 12:38
Eens! Grootste blunder van Fons om Zhang niet op te stellen, maar wel starten met Falkenburg in de basis.
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 13:15
Misschien redt Zhang het nog niet 90 minuten lang. Ik vond het in ieder geval een blamage om juist niet Zhang als breekijzer te brengen, maar Goossens.
Het gevoel dat het niet meer goed zou komen kreeg ik hierdoor weer, net als elke keer dat Fons die Lorenzen brengt
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
maandag 10 december 2018 om 09:05
Beter seizoen afmaken in Den Haag en in de zomer een mooie transfer maken naar het buitenland.
Vind ik leuk
Storm015 +272
maandag 10 december 2018 om 09:17
De enige echte club uit Rotterdam, ruilen voor Tapia of Ayoupie, komen beiden tekort voor de werkelijke top
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:51
Hij gaat dus weg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws