'Hij werd niet voor niets naar Feyenoord gehaald, snel gegaan met die jongen'

'Hij werd niet voor niets naar Feyenoord gehaald, snel gegaan met die jongen'

Gepubliceerd: maandag 10 december 2018 om 08:50ma 10-12-2018 om 08:50

Het debuut van Feyenoord-talent Orkun Kökçü gaat niet stilletjes voorbij. De zeventienjarige middenvelder maakte indruk, ook op tegenstander Keziah Veendorp van FC Emmen.

Veendorp (21) is een bekende van de drie jaar jongere Kökçü. "Ik kende hem al van FC Groningen", zegt hij in De Telegraaf. "Toen was hij nog een klein ventje, ik speelde met zijn broer Ozan (20, red.) samen in de jeugdopleiding daar en zag hem wel eens spelen. Wat ik toen van Orkun vond? Hij werd niet voor niets naar Feyenoord gehaald, het is snel gegaan met die jongen. Ik vond hem nu al volwassen, rustig aan de bal en hij deed makkelijk mee met de rest."

Emmen hield in eigen huis tegen Feyenoord een uur lang stand, totdat Kökçü zich onderscheidde met een doelpunt en assist. Veendorp: "We kregen wel het idee dat er iets mogelijk was, zeker omdat we er een aantal keer gevaarlijk uitkwamen. Caner Cavlan raakte nog de lat, maar als je dan de 0-1 ziet van Berghuis (via Jan-Arie van der Heijden, red.)… Die schieten niet veel spelers op die manier binnen in de Eredivisie."

Plaats een reactie

maandag 10 december 2018 om 08:52
Als ie maar niet naar raiola gaat...
Vind ik leuk
ReneAjax +10113
maandag 10 december 2018 om 09:57
Dat heeft weinig zin.
Raiola accepteert alleen grote talenten.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:06
Jaloers?
Vind ik leuk
Red de Kuip +2512
maandag 10 december 2018 om 10:08
Wat een simpel zielig ventje ben je toch.
Vind ik leuk
Guusman +1257
maandag 10 december 2018 om 10:11
Haarlemmers onder elkaar, komt vast goed.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2418
maandag 10 december 2018 om 10:16
Een goal en assist bij zijn debuut op 17 jarige leeftijd! Dat presteren alleen de allergrootsten. Cruijff en van Basten hadden gescoord maar geen assist.

Frenkie heeft er een half jaar voor nodig gehad........
Vind ik leuk
fedor2501 +6392
maandag 10 december 2018 om 10:28
Wat een zielige opmerking weer.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 13:58
Dan heeft hij het vast al geprobeerd.
Vind ik leuk
Smithsonian +43330
maandag 10 december 2018 om 08:54
Gaan we nog veel van horen.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 08:55
De klasse spatte er al vanaf. Hopelijk krijgt het een vervolg, mooie speler.
Vind ik leuk
ReneAjax +10113
maandag 10 december 2018 om 09:00
Hij verdient een transfer naar Dordrecht.
Vind ik leuk
Sassefras +873
maandag 10 december 2018 om 09:01
Zijn broer speelt in Turkije.
Vind ik leuk
ReneAjax +10113
maandag 10 december 2018 om 09:03
Kan ie zelf ook beter gaan doen.
Vind ik leuk
Sassefras +873
maandag 10 december 2018 om 09:05
Snapte je overigens de grap? En nee, waarom zou hij net als zijn broer op het 2e niveau in Turkije willen acteren...
Vind ik leuk
Kaar +3126
maandag 10 december 2018 om 09:09
Nee dat snapt hij niet. Het gaat er alleen om, om dat ventje af te zeiken want er wordt nu wat te euforisch over een Feyenoordtalent gedaan en dat kunnen er een aantal niet hebben geloof ik. Beetje kinderachtig...
Vind ik leuk
ReneAjax +10113
maandag 10 december 2018 om 09:15
Als de grap is dat je vindt dat zijn achternaam op die van Philip Cocu lijkt, dan is dat een slechte grap.
Broers hebben namelijk dezelfde achternaam, maar dat begrijp je zeker niet.
Ik kan ook een slechte grap maken dat ik een beetje ziek wordt van Kotsu.
Vind ik leuk
Sassefras +873
maandag 10 december 2018 om 09:18
Nee, je snapte ‘m dus niet. Feyenoord-talent Summerville gaat mogelijk tijdelijk naar FC Dordrecht ten gevolge van kleedkamerincident met door hem opgetrommelde broer. Broer Kökcü is niet in de buurt, want speelt op het 2e niveau in Turkije.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 09:19]
Vind ik leuk
ReneAjax +10113
maandag 10 december 2018 om 09:21
Dan snapte je mijn grap ook niet.
Feyenoord spelers worden verbannen naar Dordrecht, het afvalputje van Feyenoord.
Vind ik leuk
Sassefras +873
maandag 10 december 2018 om 09:24
Succes met de likes joh!
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:57
Jaloers
Vind ik leuk
Guusman +1257
maandag 10 december 2018 om 09:20
Probeer je je er zo onderuit te lullen?
Je zet jezelf wel erg voor zak hooi zo hahah
Vind ik leuk
Sassefras +873
maandag 10 december 2018 om 09:20
En ik reageer er nog keurig op ook 😱
Vind ik leuk
Guusman +1257
maandag 10 december 2018 om 09:24
Vergeet je nog te lachen ook om die geweldig goeie grap van René.
Vind ik leuk
Kaar +3126
maandag 10 december 2018 om 09:37
Nou Rene, je opmerking is inderdaad slecht, maar een grap is het niet hoor....
Vind ik leuk
Guusman +1257
maandag 10 december 2018 om 09:39
Niet? Ik zag je al zitten met je dependslip aan :))
Vind ik leuk
Kaar +3126
maandag 10 december 2018 om 09:41
Hahaha....ik lig inderdaad nog dubbel van het lachen. Heb er buikpijn van...
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:11
Nu al?? Berichten over dit geweldige talent zijn pas net begonnen!! Je kan dus je lol op :)
Vind ik leuk
Guusman +1257
maandag 10 december 2018 om 09:16
Woon je daar zelf zeker, kan je wat makkelijker zijn handtekening vragen ;)
Vind ik leuk
voetbalkneus +2361
maandag 10 december 2018 om 09:36
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 10:12]
Vind ik leuk
Sassefras +873
maandag 10 december 2018 om 09:42
Toch zijn er ook altijd Ajacieden die het bekijken van nieuwe talenten gewoon leuk vinden. Enthousiaste reacties op Karsdorp, Malacia, nu Kökcü bij Voetbal International op de site. Ook hier las ik leuke reacties op Kökcü. Tuurlijk zijn er ook van die vervelia’s, maar echte voetballiefhebbers onder de Ajacieden kunnen nieuwe talenten van welke club dan ook wel waarderen.
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1418
maandag 10 december 2018 om 10:13
Daar hoor ik ook zeker bij. Ik ga zelfs nog een stapje verder, want ik ben oprecht blij dat juist Feyenoord weer een mooi talent heeft. Dat Feyenoord maar weer snel aan mag haken. Goed voor het Nederlandse voetbal, goed voor de ED en uiteindelijk ook goed voor Ajax.
Vind ik leuk
ronnieb +685
maandag 10 december 2018 om 10:45
Rot op man met je "snel weer mag aanhaken". 5 prijzen laatste 4 jaar. Hoeveel heeft Ajax er? Nu zijn we een overwinning en gelijkspel bij Ajax vandaan. Laatste 23 wedstrijden gespeeld 19 gewonnen, 2 gelijk. PSV van de mat geveegd, iets wat we met jullie ook gaan doen in Januari. Kokcu is slechts een van de vele talenten die eraan staan te komen uit de O19 lichting die vanaf de E-tjes hun competitie overheerst hebben. Burger, Hill, Summerville, Azarkan, Mooij, Boucha, Lewis om er een paar te noemen gaan allemaal het eerste halen. Zonder twijfel.
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1418
maandag 10 december 2018 om 10:50
Zoals ik al zei, ik hoop het oprecht, maar doe nu niet net als of het allemaal rozengeur en maneschijn is bij Feyenoord, omdat jullie de afgelopen paar jaar een paar prijzen hebben gewonnen. Feyenoord zit in een zorgelijke situatie en moet alle zeilen bijzetten om Ajax en PSV niet uit het oog te verliezen. Ik hoop echt dat dit door verstandig beleid gaat lukken, maar als jij de problemen waar Feyenoord in zit niet ziet, dan vraag ik me echt af of je de situatie wel helemaal begrijpt.
Vind ik leuk
Sassefras +873
maandag 10 december 2018 om 11:12
Ik vond jouw vorige reactie leuk om te lezen en distantieer me bij dezen van de reactie van mijn mede-Feyenoorder en degenen die die reactie liken.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:03
Eerlijk ? Dacht ik ook van Bilal Bakircioglu. Ook een groot talent waar veel van gehoord zou worden. Inmiddels in de vergetelheid geraakt.
Vind ik leuk
Guusman +1257
maandag 10 december 2018 om 11:17
Waar speelde hij?
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 16:17
Kun je niet vergelijken, dat meen ik.
Vind ik leuk
Kaar +3126
maandag 10 december 2018 om 09:07
Wat een berichten over Kokcu VP, ga zo door ;)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11978
maandag 10 december 2018 om 09:13
Als VP zo Door gaat over Orkun Kökcü is hij straks ook 75 miljoen waard 😉
Thanks bro💪
Vind ik leuk
Guusman +1257
maandag 10 december 2018 om 09:21
Hahahah
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:41
Nee nooit ! Het is bekend dat de naam Ajax extra miljoenen opbrengt. kijk maar naar Vilhena wiens transfersom op slechts 10 miljoen wordt geschat. Als hij bij Ajax had gespeeld zou hij minimaal 20 miljoen waard zijn. Origineel waar hoor.
Vind ik leuk
Kaar +3126
maandag 10 december 2018 om 12:15
Rustig rustig, dat weten 'wij Feyenoorders' ook wel hoor. Is cynisch bedoelt, snap je?
Vind ik leuk
Zultkop +6616
maandag 10 december 2018 om 09:20
Dit zal toch geen ommekeer van vp zijn. Van 24/7 frenkie nieuws naar 24/7 kokcu nieuws. 💕
Vind ik leuk
Kaar +3126
maandag 10 december 2018 om 09:24
Haha ben bang van niet, het zal zich wel beperken tot vandaag maar als hij zondag weer speelt en goed...tja, dan weet je het maar nooit he ;)
Vind ik leuk
Zultkop +6616
maandag 10 december 2018 om 09:30
Ben bang dat je gelijk heb Karin.
Vind ik leuk
Guusman +1257
maandag 10 december 2018 om 09:49
Misschien Gio een linkje sturen ;)
Vind ik leuk
Kaar +3126
maandag 10 december 2018 om 09:54
Ja maar ik sprak hem pas en hij zei dat hij de Feyenoord topics altijd leest op VP, dus het moet goed komen ;)
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:15
Zal die voor NL of Turkije kiezen? Want aan dit pareltje kan NLD veel plezier aanbeleven! Koeman let je op...?
Vind ik leuk
Spunk +66
maandag 10 december 2018 om 09:15
50m bod van Arsenal hoorde ik. Kom maar op die stortvloed van geruchten voor een week. 🤣
Vind ik leuk
Sassefras +873
maandag 10 december 2018 om 09:22
66m PSG las ik.
Vind ik leuk
rinirat +3541
maandag 10 december 2018 om 09:32
Het valt allemaal wel mee, met alle respect Emmen.
Vind ik leuk
Guusman +1257
maandag 10 december 2018 om 10:00
Voor veel mensen valt het alsnog behoorlijk tegen zo te zien.
Vind ik leuk
Blindsy +18816
maandag 10 december 2018 om 11:37
Niveau Zwolle, bedoel je?
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:46
Blij met kokcu maarre er was maar 1 gozert die werkelijk de show stal, en dan miste hij helaas zijn verdiende hattrick!! Steven je bent een beest🤟🏼
Vind ik leuk
Kaar +3126
maandag 10 december 2018 om 14:17
Jaaaa zonde he. Ene doelpunt komt op naam van vd Heijden en Steven mist een pingel, jammer.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:48
Nu hopen dat hij dit seizoen vlieguren mag maken. Als volgend jaar Vilhena weg is moet deze jongen klaar zijn voor de basis. Ook moet je hem motiveren om bij te tekenen aan het einde van het seizoen.

Het is lang geleden dat ik een nummer 10 zo zag domineren!
Vind ik leuk
Guusman +1257
maandag 10 december 2018 om 11:13
Hulde voor je nickname.
Vind ik leuk
Blindsy +18816
maandag 10 december 2018 om 11:35
Heerlijk, weer een artikel over Orhan! Het begint Ajaxsympathisanten ook al op te vallen, de eerste Orhan-trollen meldden zich reeds. Frenkie wordt even genegeerd, men raakt compleet in de war.
Meer Orhan-nieuws, meer, meer!!!
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 11:36]
Vind ik leuk
Sassefras +873
maandag 10 december 2018 om 12:55
Orkun 🙃
Vind ik leuk
Blindsy +18816
maandag 10 december 2018 om 14:17
Doe ik het nu wéér verkeerd?
Vind ik leuk
Sassefras +873
maandag 10 december 2018 om 20:24
Ik heb zelf ff op die achternaam moeten studeren :-)
Vind ik leuk
Blindsy +18816
maandag 10 december 2018 om 23:42
Die kende ik gelukkig al een tijdje.. ;-)
Vind ik leuk
Sassefras +873
maandag 10 december 2018 om 23:45
Ja, maar nu moet je ‘m ook nog kunnen schrijven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws