'Ajax lijkt zover dat het van één van de grootste clubs van Europa kan winnen'

'Ajax lijkt zover dat het van één van de grootste clubs van Europa kan winnen'

Gepubliceerd: maandag 10 december 2018 om 09:37ma 10-12-2018 om 09:37

Laatste update: maandag 10 december 2018 om 09:39ma 10-12-2018 om 09:39

Ajax maakt woensdag in de Champions League-kraker tegen Bayern München goede kans op de drie punten. Dat denkt Willem van Hanegem, die onder de indruk is van de Amsterdamse club.

Ajax pakte begin oktober een punt in München. 'Voor de wedstrijd van Ajax in München tegen Bayern, was ik nog sceptisch', aldus Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. 'Bayern zat toen al in een mindere fase, maar ik vond het toen een beetje te opportunistisch om Ajax al meteen kansen toe te dichten op een overwinning in Duitsland.'

'Dat gebeurde ook niet, maar het had wel degelijk gekund', wijst De Kromme op het het 1-1 gelijkspel. Bij winst in de Johan Cruijff Arena gaat Ajax als groepswinnaar naar de achtste finales. 'En inmiddels lijkt Ajax zover dat het in eigen huis zomaar van één van de grootste clubs van Europa kan winnen.'

'Dat zou dan groepswinst opleveren, al moet je maar afwachten of dat uiteindelijk bij de loting inderdaad een voordeel blijkt te zijn', aldus Van Hanegem. 'Maar ook voor het aanzien van de club en het totale Nederlandse voetbal zou het uitstekend zijn als Ajax weer drie punten zou pakken.'

Poll

Wat wordt Ajax - Bayern München?

(14197 stemmen)

Plaats een reactie

Almaniak +238
maandag 10 december 2018 om 09:38
Als zelfs de kromme al lovend wordt over Ajax moeten we gaan uitkijken
Vind ik leuk
COYG +7596
maandag 10 december 2018 om 09:40
Hij is vaker lovend over Ajax. Hij is niet zo'n partijdige oud voetballer.
Vind ik leuk
Garrie +3755
maandag 10 december 2018 om 10:47
😂
Vind ik leuk
benny-boys +1628
maandag 10 december 2018 om 11:17
Koffiekan of Theekan????
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:40
Ajax kan echt niet van de grootste clubs van de wereld winnen, dat kan niet als Eredivisie team... ze speelden goed tegen Bayern maar om Ajax bij de beste te rekenen gaat heel wat te ver.
Vind ik leuk
Facts +42
maandag 10 december 2018 om 09:45
Aardig tegen Bayern in vormcrisis. Tegen middenmoter Benfica was het meer geluk dan wijsheid.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:45
Bayern was niet in de beste vorm maar dat neemt niks weg van de knappe prestatie, en soms heb je geluk nodig zoals tegen Benfica.
Vind ik leuk
Youri99 +9851
maandag 10 december 2018 om 09:50
Juist een resultaat halen in dergelijke wedstrijden waarin je niet goed speelt zorgen ervoor dat je succesvol kunt zijn. Niet lullig bedoeld maar wat heeft PSV nu uiteindelijk aan die paar goede wedstrijden in de Champions League behalve de complimenten...
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:31
Ach ja, we hadden alleen kunnen hopen, en we hadden zeker tegen Inter 3 punten kunnen en moeten pakken. Maar ja, als, als, als, als. Als Viergever goed was kost hij 300 miljoen, en nu moeten we het doen met 150 miljoen..
Vind ik leuk
Youri99 +9851
maandag 10 december 2018 om 10:56
150 miljoen cent is inderdaad ongeveer de waarde van Viergever.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:37
150 miljoen euro + Messi en dan mag ie gaan.
Vind ik leuk
benny-boys +1628
maandag 10 december 2018 om 09:51
Willem,
Heb je ook al een Envelop gehad met St. Nicolaas vanuit Amsterdam???
Vind ik leuk
Gerro +7932
maandag 10 december 2018 om 10:10
Tja Bayern won alle andere potjes zonder enig probleem maar als ze tegen Ajax moeten hebben ineens een vormcrisis.
Vind ik leuk
Facts +42
maandag 10 december 2018 om 10:32
Bayern verloor in die fase van Herta BSC en speelt gelijk tegen Augsburg. Dus inderdaad vormcrisis.
Vind ik leuk
Lucky Kes +5413
maandag 10 december 2018 om 10:49
en thuis 0-3 tegen BMGB
Vind ik leuk
Gerro +7932
maandag 10 december 2018 om 12:16
Da's competitie geen cl
Vind ik leuk
Markus80 +2529
maandag 10 december 2018 om 17:13
Ja idd. Ik snap het wel als je het lachertje bent van de CL met 1 punt, pure afgunst.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:55
Wat een gezever,middenmoter Benfica als je dat durft te zeggen heb je helemaal geen verstand.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 13:34
Toen psv 3 jaar geleden doorging in een poule met ManU, CSKA en Wolfsburg (Wolfsburg stond dat seizoen onderaan in de competitie) liep iedereen in Eindhoven de polonaise en was het een geweldige prestatie. Nu dat Ajax hetzelfde, in mijn ogen is dit een zwaardere poule dan PSV toen had, en is het ineens meer geluk dan wijsheid. Het is gewoon een knappe prestatie van Ajax dat ze een Portugese topploeg uitschakelen en het goed hebben gedaan tegen Bayern. Met AEK hebben ze zeker geluk gehad, maar mag het een keer.

Verder vind ik dat ook PSV het voetballend het soms aardig heeft gedaan. Ze kunnen zeker verder bouwen op het vertoonde spel in de CL. Alleen waren de resultaten gewoon slecht. Want als je naar het huidige seizoen kijkt, zie ik Rode Ster in een nog zwaardere poule tot nu toe gewoon meer punten halen.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 14:11
Ja barca spurs inter zijn in top vorm natuurlijk .........................
Vind ik leuk
Markus80 +2529
maandag 10 december 2018 om 17:12
Ach ja nu is het weer geluk en een vormcrisis. Probeer eens een keer meer dan 1 punt te halen en dan praten we verder. Voor zover is psv de grootste loser van de CL.
Vind ik leuk
Iggy +4093
maandag 10 december 2018 om 20:49
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:46
Ik begrijp dat het voor supporters van een club die zich inderdaad niet kunnen meten op CL niveau lastig te accepteren is.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:35
Als wij nou een pretpoule hadden was het ook een stuk makkelijker geweest...
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:16
Ik vind RKC toch best een pretloting en dat lukte ook al niet ;)
Vind ik leuk
Markus80 +2529
maandag 10 december 2018 om 17:18
Haha idd. wat een stel losers. Europees om je te schamen, in de beker om je te schamen en in de competitie met een veel makkelijker programma maar liefst 2 punten voor. Ik weet niet waar dat vertrouwen vandaan komt, niet uit de prestaties neem ik aan.
Vind ik leuk
rexxo +5498
maandag 10 december 2018 om 11:23
Is het zo moeilijk je concurrent een compliment te geven ipv alles omlaag te praten?

Van Hanegem een ras Feyenoorder is in staat om de rivaal Ajax te complimenteren.

En jij fan van PSV, met dat kleine kleutergedrag, komt provoceren, toont aan hoe klein jij bent.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:34
Als je even naar boven leest zie je dat ik dan ook een compliment geef aan Ajax, maar hier ga ik in op een zeer slecht argument. Dat PSV niet Champions League waardig is omdat het niet veel presteerd in de moeilijkste poule. Volgende keer beter lezen voordat je mij uitmaakt voor kleuter.
Vind ik leuk
rexxo +5498
maandag 10 december 2018 om 12:27
Ajax speelde in een poule met Real Madrid, BVB en Man City. De kampioenen van Spanje,Duitsland en Engeland.

In tegenstelling tot PSV dat het volgens de media zo geweldig doet en pech heeft met een zware loting werd Ajax 3e in de poule.

Ajax heeft bijna altijd pech gehad met zware poules maar werd door de media als onvolwassen gezien.

Dus het geleuter dat Ajax nu een pretpoule heeft en PSV een zware poule vind ik onzin vooral omdat je overal leest dat een volwassen PSV zoveel pech heeft.

Ik noem dat meten met 2 maten.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 12:32
Wil je dan zeggen dat Ajax’ poule niet veel makkelijker is dan die van PSV? Het gene wat mij stoort is dat er veel Ajax fans zijn die PSV en Ajax dit jaar op CL vergelijken. Maar dat kan niet aangezien ze niet in dezelfde poule zitten.
Vind ik leuk
pietprecies +9409
maandag 10 december 2018 om 12:52
Nee precies, je kan het niet vergelijken omdat het 2 verschillende poules zijn, klopt helemaal.

Wel grappig dat je het een paar posts terug dan wel hebt over “hadden wij maar zo’n pretpoule”...

Beetje jammer.
Vind ik leuk
rexxo +5498
maandag 10 december 2018 om 12:55
Ok jij je zin, als je toch begint ,als je laf en afwachtend speelt zoals PSV doet in de CL ga je het niet redden.

Alls PSV verliest is het pech, maar ze speelden volwassen. Als Ajax wint ligt het altijd aan de tegenstander, die was slecht, uit vorm, bla bla bla.

Ik spreek voor mezelf wbt die hele discussie van zware of niet zware poules, lees terug wat ik hier boven schrijf. Ik heb al dat leedvermaak gezien van PSV fans toen Ajax werd weggetikt door Barca en Real.

Die pannenkoek van de AD, Maarten Wijffels zegt als NLse clubs meedoen aan de CL gaat het niet alleen om de punten. En toen kwam hij met BS argumenten om dat te onderbouwen.

Zijn conclusie ''In dat op zich heeft PSV het geweldig gedaan''

Deze journalist moet mee op tournee met types zoals Najib Amhali en Hans Teeuwen.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 17:32]
Vind ik leuk
Markus80 +2529
maandag 10 december 2018 om 17:23
Zo briljant is de poule van psv ook niet op Barcelona na. En 1 punt is helemaal om te janken.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
maandag 10 december 2018 om 17:22
Spijker op de kop. Ajax haalde in ieder geval nog punten tegen clubs die ruim beter waren dan de clubs waartegen psv nu moet. Nogmaals een Inter bijvoorbeeld, grote naam, maar nu al 14 punten achter. Dan heb je het echt over subtoppertjes. 1 punt is gewoon beschamend. Daar kun je het toch moeilijk oneens over zijn.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 15:35
PSV heeft er.niet uit gehaald wat erin zat en dat vind ik jammer(ook al ben ik voor ajax).ik had van van bommel verw8 dat hij zijn eigen spel zou spelen zoals ze dat thuis tegen Ajax deden.maar hij paste zich net als rutten en cocu aan aan de tegenstander.alleen Barcelona thuis hebben zo gespeeld en met iets meer geluk kom je op2-0 voorsprong.
Vind ik leuk
benny-boys +1628
maandag 10 december 2018 om 18:55
Is het ook zo moeilijk helemaal NIETS in Amsterdam al 4 jaar en bijna 5 jaar?????
Vind ik leuk
rexxo +5498
maandag 10 december 2018 om 19:18
Ga jij nu als Willem II supporter stoer doen vanachter je keyboard? Snap even niet waarom jij dit komt schreeuwen met je caps.

Maar in ieder geval bedankt voor je geweldige bijdrage op dit topic.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
maandag 10 december 2018 om 17:16
Daar hadden jullie ook niets te zoeken. Benfica is een paar klassen beter dan psv om maar niet over Bayern te spreken. Wist je dat Inter nu al 13 punten achter staat? Grote naam, maar zeker geen topclub meer.
Vind ik leuk
rexxo +5498
maandag 10 december 2018 om 17:35
Benfica heeft meer Europese finales gespeeld als Internationale. Dat die PSVers nog durven te beweren dat Benfica geen grote naam is, lachwekkend.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:59
Je kunt als eredivisieteam niet winnen van de grootste clubs? Als je zo stellig bent moeten we maar stoppen met het proberen van topprestaties en allemaal in de KKD gaan spelen. Wat een gelul man, Ajax kan in deze vorm van een topploeg winnen en zeker van een Bayern dat niet goed draait. Tuurlijk is de kans dat je een ManCity of Barcelona verslaat heel klein, maar zelfs PSV had een aantal grote kansen om Barcelona echt pijn te doen. Dus als de kansen er zijn, dan is het statistisch gezien ook zo dat de goals eens in de zoveel tijd worden gemaakt in het voordeel van een ED club. Verder slaat het nergens op dat als Ajax een keer wint van zo'n ploeg ze tot de beste van Europa behoren.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:34
Ik zeg ook niet dat het niet kan, want ik bedoel dat PSV of Ajax eigenlijk niet kan winnen, behalve als er genoeg factoren meezitten. Zoals bij Ajax tegen Bayern en Bij PSV tegen Spurs, Inter en Barca. En ik zeg ook niet dat ze bij de top horen, maar dat zegt Willem wel in dit stuk. Aangezien hij zegt dat Ajax gewoon van de topclubs kan winnen.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:04
Ajax kan toch ook gewoon van topclubs winnen?
Als je Ajax 10x tegenover Bayern munchen zet zal Ajax er heus wel 2 of 3 (als het niet meer is) winnen. Dit geldt ook voor als je Ajax tegenover Barca of Real zet.

Als je dit afzet tegen een paar jaar geleden dan zou Ajax bijna elke keer kansloos onderuit gaan.

Ik denk dat Willem hier probeert te zeggen dat Ajax veel meer kans maakt om te winnen van topclubs ten opzichte van een aantal jaar geleden.

Wil natuurlijk niet zeggen dat Ajax structureel beter is dan deze topclubs maar dat het gat kleiner is dan eerst.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 11:04]
Vind ik leuk
Markus80 +2529
maandag 10 december 2018 om 17:25
Dat is toch ook zo. Hebben ze in het verleden wel vaker laten zien. Psv niet in ieder geval. Echt beschamend.
Vind ik leuk
Post Malone +2018
maandag 10 december 2018 om 10:08
Onzin, natuurlijk kan Ajax op een goede dag van één van de grootste clubs van de wereld winnen. Zeker een Bayern uit vorm. En niemand rekent Ajax bij de besten, beter lezen.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:37
Aangezien Willem zegt dat Ajax zomaar kan Winnen van de topclubs. Nou dat zie ik Ajax dus niet constant doen en zullen ze dus meerdere factoren mee moeten hebben om te winnen van die clubs.
Vind ik leuk
JD85 +652
maandag 10 december 2018 om 11:33
Dat zegt Willem toch ook niet.
Hij geeft enkel aan dat Ajax van een topclub KAN winnen, niet dat ze altijd zullen winnen van een topclub.

Je had beter wat opgelet in de basisschool, dan had je nu niet zo'n miskleun geweest. Lezen is ook een vak apart zeg.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:36
Oh ik ben een miskleun, wat leuk zeg. Jij bent vast een grote jongen die het in zijn leven heeft gemaakt, om mensen miskleun te noemen op een forum. Je ouders zullen trots zijn!
Vind ik leuk
JD85 +652
maandag 10 december 2018 om 12:14
op je pik getrapt miskleun?
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 12:29
Volwassen reactie! Zal een duimpje omhoog doen aangezien je daar het meest om geeft. Kan je lekker gaan slapen wetend dat iemand op het internet je reactie waardeert.
Vind ik leuk
Post Malone +2018
maandag 10 december 2018 om 13:01
Volgens mij bedoelt hij het incidenteel en dat ben ik met hem eens. Als hij het bedoelt zoals jij dat denkt ben ik het net als jij niet met hem eens.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
maandag 10 december 2018 om 17:27
Hij zegt ook niet dat Ajax continu zomaar topclubs tegen de muur zet, maar wat psv presteert is wel heel mager.
Vind ik leuk
rexxo +5498
maandag 10 december 2018 om 17:41
Volgens veel analisten doet PSV het geweldig in deze poule,
volwassen spel maar veel pech. Ja tuurlijk.
De meest Kromme opmerking, toepasselijk voor dit topic, was de opmerking Ajax en PSV doen het goed in de CL ze hebben samen 12 punten. 😆😆😆😆
Vind ik leuk
Gerro +7932
maandag 10 december 2018 om 10:09
Je kunt natuurlijk niet van PSV uitgaan in deze.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:39
Nee klopt aangezien we niet tegen Bayern moeten spelen maar Barca. En tegen Spurs in plaats van Benfica en Inter in plaats van AEK. Zeer goede vergelijking van jou. PSV en Ajax op Champions League niveau vergelijken.
Vind ik leuk
Emnu +6490
maandag 10 december 2018 om 11:40
Echt nog nooit zoveel gejank om n poule gehoord.

Alsof Ajax n paar jaar geleden niet bij Barça, Dortmund en City in de poule zat of daar ook bij voorbaat op z’n rug ging liggen om n jaar lang zware poule, zware poule te piepen.

Daar waar Feyenoord vorig seizoen volop werd beschimpt, lijken jullie je te bekleden met n sport van teflonlaag maar een ding staat vast: met één schamel puntje ben je gewoon t lachertje van Europa.

Met je poule des doods. Hou toch op met je gejank joh.

Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:43
Het is geen Manier om Ajax en PSV te vergelijken. Aangezien je andere tegenstanders hebt... de enige manier om ze te vergelijken is als ze tegen elkaar spelen. Je weet hoe dat is afgelopen.
Vind ik leuk
Emnu +6490
maandag 10 december 2018 om 11:49
En dat is n moment opname.

Maar hang jij n heel seizoen op aan één wedstrijd, ik begrijp wel waarom.

Voor de rest hebben jullie namelijk niets.

Oh, even voor de duidelijkheid, de winnaar van de CL kan uiteindelijk ook niet vergeleken worden met PSV omdat die wrs n makkelijkere poule hadden?
Of toen jullie, door bizarre indeling, opeens in groep 1 zaten en daardoor de groepsfase doorkwamen, telt dan natuurlijk ook niet meer mee, dat stelde niets voor.
Waar Ajax altijd in groep drie zat dus de prestaties van Ajax blahblahblah.

Geef nou maar gewoon toe dat jullie in Europa niets, maar dan ook helemaal niets gepresteerd hebben.
Niets.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 12:00
En jullie stellen in Nederland niks meer voor, vroeger misschien wel, nu niet meer. PSV heeft als ze dit jaar kampioen worden meer titels dan iedereen sinds 2000. En dan heb ik weer een kampioensfeest en zit jij te vieren dat PSV niet door is gegaan in de Champions League.
Vind ik leuk
Emnu +6490
maandag 10 december 2018 om 12:03
Als als als. En n arbitraire grens trekken.

T zit je allemaal vrij hoog he?
Vind ik leuk
Iggy +4093
maandag 10 december 2018 om 20:51
Doei!
Vind ik leuk
Markus80 +2529
maandag 10 december 2018 om 17:29
Nogmaals je bent de loser van het jaar met 1 punt. Ja of nee?


Jullie hadden Benfica en Bayern zo even opzij gezet. Geloof je het zelf?
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 17:30]
Vind ik leuk
floormunges +1195
maandag 10 december 2018 om 10:11
Inderdaad doen het leuk in dat Europa league poultje
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:29
Euh vergeten dat Ajax zo'n 20 centimeter naast een overwinning tegen Bayern zat? Ajax wordt hier ook niet gerekend onder de beste. Ajax kan alleen winnen van de besten. En in de Arena kan dat zeker.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:40
Natuurlijk kan het. Maar de kans is groter dat ze verliezen dan dat ze winnen. Ik zou persoonlijk niet mijn spaarcentjes op een winst van Ajax zetten.
Vind ik leuk
EdwinH.. +72
maandag 10 december 2018 om 10:41
Niet opscheppen he, met je 20 cm....
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:43
Ohja sorry, de lat is eigenlijk 5 centimeter naast een overwinning. Ik zal niet meer overdrijven.
Vind ik leuk
EdwinH.. +72
maandag 10 december 2018 om 11:01
Ik dacht, dat je aan het opscheppen was over je eigen paaltje.... excuses....
Vind ik leuk
Ginovanni +20621
maandag 10 december 2018 om 10:40
Mwah.....echt niet zo heel lang geleden won Ajax van City en zelfs Barcelona, ondanks dat Ajax destijds last had van een vormcrisis.😉
Vind ik leuk
Orphen89 +2992
maandag 10 december 2018 om 11:18
Er staat nergens dat Ajax bij de beste gerekend word.
Ze kunnen er van winnen staat er. Roma is niet 1 van de beste, maar wonnen van Barca.

Ajax is op een niveau dat winnen geen Utopie meer is, hoewel ze verre van de favoriet zijn natuurlijk.

Althans dat is wat ik eruit begrijp en daar ben ik het wel mee eens.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2055
maandag 10 december 2018 om 13:34
Need i remind you, Barca, verslagen. Real, dankzij de scheids toen niet gewonnen maar hadden wel moeten winnen.
Manutd in de Arena, gewonnen. Makkelijk he om Ajax maar af te kraken. Ajax heeft, hoe klein ook, tegen elke club een kans, en dat komt door het voetbal dat ze spelen. Je hoeft niet bij de beste te horen om van een topclub te kunnen winnen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2921
maandag 10 december 2018 om 09:41
Van al die krasse knarren is Van Hanegem veruit het meest objectief.
Zeikt iedereen even hard af als het nodig is.
Vind ik leuk
rexxo +5498
maandag 10 december 2018 om 09:39
Als alles mee zit misschien en zeker niet met die Griekse dwerg in het doel.
Lijkt mij ook sterk dat Bayern zit 2 x gek laat tikken.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:40
Edit VP: Reactie verwijderd

[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 10:24]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2921
maandag 10 december 2018 om 09:45
Een weekje geleden heb ik een stukje geschreven over de meeste gehate en corrupte man binnen het Ierse voetbal, John Delaney.
Deze man presteert het om boetes uit te delen aan clubs wanneer er spandoeken verschijnen met wat minder vleiende teksten aan zijn adres.
Leuke bijkomstigheid is dat hij sinds kort ook een functie binnen de UEFA heeft.

Sindsdien worden er spandoeken opgehangen met teksten als: John Delaney is a lovely bloke.

Dus bij deze... AmersfoortAFCA you are a lovely bloke
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 10:07]
Vind ik leuk
J Kiprich +17753
maandag 10 december 2018 om 09:56
Zelden zo`n lovely bloke gezien....
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:07
Thanks man! I wish I could give you a fine, but only John Delaney can.
Vind ik leuk
Post Malone +2018
maandag 10 december 2018 om 10:09
Kan ik dat stukje ergens lezen of is dat privé?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2921
maandag 10 december 2018 om 10:37
"Mooiste" verhalen over hem staan op een Iers forum:
Volgens mij is dat read only als je geen "lid"

https://www.boards.ie/search/submit/?forum=151&subforums=1&sort=best&date_to=&date_from=&query=delaney&page=1

Zoekopdracht op zijn naam gedaan op het voetbal gedeelte van die site.

Probleem met behoorlijke krantenartikelen vinden over hem is dat ie dikke vriendjes is met Denis O'Brien die ongeveer alle media in handen heeft (en ook 50% van de salarissen van eerst Trappatoni en later O'Neill\Keane voor zijn rekening nam).

Die O'Brien is ook een fijn ventje.
Vind ik leuk
rexxo +5498
maandag 10 december 2018 om 10:01
De Kromme een kakkerlak noemen gaat mij te ver.
Vind ik leuk
J Kiprich +17753
maandag 10 december 2018 om 10:31
Misschien ten overvloede, maar met deze toelichting van je, kom je wel erg dom over. Want refereer je nou aan een dier of de Kromme?
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:38
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 14:51]
Vind ik leuk
J Kiprich +17753
maandag 10 december 2018 om 10:44
Wauw, en dan zo terugkomen. Ik weet niet of ze wel eens een poging tot het meten van het iq van een kakkerlak hebben gedaan? Ik weet alleen dat je in dat geval een goede 2e zou zijn.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:46
Reageer eens inhoudelijk. Vind jij dat VP een reactie moet verwijderen waarin het enige aanstootgevende het woord kakkerlak is? Zet even je beledigde Feyenoord-ego uit en denk er even rustig over na.
Vind ik leuk
J Kiprich +17753
maandag 10 december 2018 om 11:03
Je bedoeling met de woordkeuze lijkt me meer dan duidelijk. Dat je jezelf zo te kakken blijft zetten maakt het ronduit triestig.
Vind ik leuk
Sassefras +453
maandag 10 december 2018 om 12:10
Kort en bondig: ja.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 14:54
Beste AmersfoortAFCA, je geeft gelukkig zelf al antwoord op je vraag: ' Vind jij dat VP een reactie moet verwijderen waarin het enige aanstootgevende het woord kakkerlak is?'. Is het aanstootgevend dan word het verwijderd.

Dit geld voor iedereen, ongeacht clubvoorkeur.

Je account heeft momenteel een ban gekregen voor de manier hoe jij reageert op je verwijderde bericht, over 1 week ontgrendel ik je account weer, hopelijk kun je dan wel normaal reageren indien er een reactie verwijderd word.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 15:12]
Vind ik leuk
elmoo +713
maandag 10 december 2018 om 10:39
Is een insect
Vind ik leuk
voetbalkneus +1864
maandag 10 december 2018 om 09:41
Wat een vreemde zin
Vind ik leuk
Larrush +255
maandag 10 december 2018 om 09:41
Ik hoop op Kortaski dan, met Lamprou verwacht ik een dikke nederlaag!!
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:53
Kotarski is een groot talent zeker, maar vind Lamprou ook zo slecht nog niet. Overal waar hij bij kan is hij een hele goede keeper. Als ze maar niet hoge ballen gaan geven.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:15
Kijk ff de highlights van Kotarski afgelopen weekend. Daar was de fout van Lamprou niks bij.
Vind ik leuk
rinirat +3004
maandag 10 december 2018 om 09:42
Eens, laat Ajax gewoon winnen ook voor de 3 punten en dan wat geluk bij de loting.
Dan kunnen ze ver komen.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:47
Sorry, maar dit gaat Ajax niet winnen. Ik hoop het heel erg natuurlijk, maar Bayern is een te hoog niveau.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:50
Wordt sowieso een leuke pot omdat er alleen groepswinst op het spel staat. Tegen eind van de wedstrijd weet je of dat qua loting interessant is of niet.
Vind ik leuk
Marco S +6533
maandag 10 december 2018 om 09:52
Het zal blijken.. als we die duisters even een Amsterdams poepie laten ruiken. En zo niet dan ligt het sowieso niet aan Ajax maar aan het kunstgras en de geblesseerden
Vind ik leuk
Sassefras +453
maandag 10 december 2018 om 12:11
Duisters, haha, leuke verschrijving.
Vind ik leuk
Marco S +6533
maandag 10 december 2018 om 18:21
Geloof je het als ik zeg dat het een ‘bewussie’ was?..
Vind ik leuk
Sassefras +453
maandag 10 december 2018 om 18:25
Ja hoor, waarom niet, het is in elk geval grappig.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:01
Ik denk dat dit Bayern net op tijd in vorm is om beter partij te geven dan twee maanden geleden. Ajax zal dan ook echt bij de les moeten blijven om van Bayern te winnen. Een voordeel is wel dat beide clubs al geplaatst zijn.
Vind ik leuk
Leozao +6083
maandag 10 december 2018 om 10:06
Ik ben het alweer eens met Willem!
Vind ik leuk
Gerro +7932
maandag 10 december 2018 om 10:12
Of Ajax woensdag weer te winnen hangt natuurlijk wel af van of Onana, Ziyech en de Beek en Dolberg mee kunnen doen.
Vind ik leuk
Mo +11856
maandag 10 december 2018 om 10:13
Dolberg niet hoor. Met name Onana en Ziyech.
Vind ik leuk
Gerro +7932
maandag 10 december 2018 om 10:19
Die twee zeker.
Vind ik leuk
Mo +11856
maandag 10 december 2018 om 10:13
Dat wordt gewoon een dikke afgetekende 5-0 overwinning a.s. woensdag.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:17
Ik acht Ajax zeker niet kansloos tegen Bayern thuis. Echter verwacht ik niet dat het zo makkelijk gaat als de heenwedstrijd in München. De Duitsers zaten in een mindere fase en ik denk zelfs dat ze Ajax wat onderschatte. Nu zullen ze daarvoor waken en jongens als Frenkie en Ziyech dubbele dekking geven.
Ajax zal hierdoor veel minder aan voetballen toekomen. En wanneer Lamprou op goal staat vrees ik de hoge doelpogingen.
Ik gok daarom op een gelijkspel.
Vind ik leuk
Voetbal@com +1542
maandag 10 december 2018 om 10:32
Gelijk tegen Bayern, ze gaan de kwartfinale halen en dan stopt de CL reis.
Vind ik leuk
orion73 +1527
maandag 10 december 2018 om 10:34
Tuurlijk wint Ajax. Bayern stelt geen zak voor. Geen schim meer van de ploeg van een paar jaar terug. Een gelijkspel zal zelfs als nederlaag voelen voor Ajax.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:39
Laten we het hopen Willem.
Vind ik leuk
michelhx +4030
maandag 10 december 2018 om 10:42
Zeker mogelijk om 3 punten te pakken tegen dit Bayern. Makkelijk zal het echter niet worden en het kan ook zomaar 0-3 worden. Wordt een leuke open pot, verwacht ik.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:45
Ik denk dat ajax flink gaat verliezen.bayern is in goede doen.ik hoop wel dat ajax wint.we zullen zien.zal idg een leuke avond worden.ben erg benieuwd.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:23
Dankje Willem
Vind ik leuk
Sassefras +453
maandag 10 december 2018 om 12:01
Las net bij een ander item weer eens dat Van Hanegem dement is en zo, maar nu zal hij wel volkomen helder van geest worden gevonden ineens 😈
Vind ik leuk
Renelas +215
maandag 10 december 2018 om 12:12
Bayern is ondertussen wel in betere vorm dan eerst maar nu mag Ajax thuis spelen. Ik denk dat het gelijk gaat worden, waar Ajax misschien enigszins goed mee weg komt. Twee keer gelijk spelen tegen Bayern hoef je je niet voor te schamen, jammer dat we in dat geval niet de groep winnen.

Al deze discussies tussen PSV en Ajax. Je kan het moeilijk vergelijken. Mijn mening is en blijft toch dat Ajax gewoon een hoger hoogst niveau heeft dan PSV voetballend gezien. PSV Wat vaak behoorlijk rendabel en dodelijk kan zijn in sommige situaties maar heeft het af laten weten in de Europese wedstrijden, terwijl Ajax beter uit de verf kwam en alle wedstrijden waardig en volwassen heeft gewonnen. Ik blijft erbij dat ik denk dat PSV heel ver had kunnen komen in de EL met wat ze nu hebben.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 12:17
Hopelijk gunnen zij ons die fun lijst (de efficiëntenlijst). Hhhh
Vind ik leuk
Leozao +6083
maandag 10 december 2018 om 12:20
Wijsheid komt met de jaren, met Willem als een blakend voorbeeld.
Vind ik leuk
JWK +547
maandag 10 december 2018 om 12:21
Goeie keer’l die Kromme👍🏻
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 12:36
wat een dom gelul weer, Matthijs raakte hem niet eens, liet zich vallen omdat hij zag dat de bal veel te hard gespeeld was
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 12:40
Zeer positief van de kromme, hij kreegt verstand van het spelletje maar de kans is denk ik zeker ook wel aanwezig, Ajax speelde daar al gelijk en de ploegen zijn door en de competitie is erg belangrijk voor Bayern, dus de kans dat er niet het beste Bayern zal staan is denk 50/50 en als Onana keept acht ik de win kans van Ajax 80%
Vind ik leuk
El Cazador +8081
maandag 10 december 2018 om 13:01
Willem het is niet "lijkt zover" wij zijn gewoon zover dat het gewoon kan!!
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1593
maandag 10 december 2018 om 13:10
Soplul , uiterst vriendelijke eerlijke oprechte man die van hanegem , nooit bij akefietjes betrokken !!!
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 13:14
Topper Ajax
Vind ik leuk
DeNeutrale +130
maandag 10 december 2018 om 13:15
Ajax kan inderdaad winnen van Bayern, tenzij Robben het weer op z'n heupen krijgt. De volgende 2 wedstrijden in de CL worden voor Ajax iets lastiger.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
maandag 10 december 2018 om 17:11
Dat zal nou ook weer niet mee gaan vallen, maar hebt er mensen bij zoals psv nog wat die niet in de gaten hebben dat Ajax heel ver weg loopt bij clubs als psv. De waan van de dag is niet zo belangrijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws