'Ben Rotterdammer, maar heb PSV altijd mooi gevonden. Ajax? Nee, sorry'

'Ben Rotterdammer, maar heb PSV altijd mooi gevonden. Ajax? Nee, sorry'

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 09:41wo 12-12-2018 om 09:41

Als jong talent van RKSV Leonidas kwam Nasser El Khayati in de belangstelling te staan van tal van ploegen uit het betaald voetbal. De keuze van de middenvelder was snel gemaakt. Hij had direct een voorkeur voor PSV. 

In 2007 stroomden de aanbiedingen binnen bij El Khayati. "Er waren ook gesprekken met Sparta en Willem II, maar de keuze was voor mij snel gemaakt. Als PSV komt, dan wil ik daar naartoe", vertelt hij bij YouTube-show Met Andy in de Auto, met voormalig prof Andy van der Meyde.

"Natuurlijk, ik ben Rotterdammer, maar ik vond PSV altijd al een mooie club. Feyenoord ook natuurlijk. Ajax? Nee, sorry, haha. Met Ajax had ik nooit echt een gevoel. Ze voetballen goed hoor, passen de bal, altijd technische spelers... Wat voetbal betreft geniet ik van alles en iedereen trouwens."

El Khayati ging aan de slag in Eindhoven, maar vertrok een jaar later (2008) weer. Via onder meer FC Den Bosch, NAC Breda, Kozakken Boys en Queens Park Rangers belandde hij in 2017 bij ADO Den Haag.  

Check hieronder de volledige video met El Khayati en Van der Meyde 

Poll

Is El Khayati klaar voor een Nederlandse topclub?

(1624 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 12 december 2018 om 09:45
Sorry El Khayati, maar je komt gewoon tekort voor de top van het betaalde voetbal.
Vind ik leuk
dhrwobo +43964
woensdag 12 december 2018 om 09:47
In dit Feyenoord zou hij voor de breedte echt niet misstaan denk ik.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:49
Maar wat heeft Feijenoord daar aan? Die kunnen beter meer investeren in de jeugd en ervoor zorgen dat ze binnen een paar jaar een goede lichting hebben. Ze hebben de laatste tijd teveel spelers gekocht die leuk zijn voor de breedte
Vind ik leuk
dhrwobo +43964
woensdag 12 december 2018 om 09:58
Klopt, maar ik zie er nog niet heel veel jeugd doorkomen de laatste jaren, komt er binnen 1-2-3 jaar weer een goede lichting aan dan?
Vind ik leuk
010Fr +1603
woensdag 12 december 2018 om 10:28
Ja O19 heeft veel speler met potentie. Daarna is het weer ruk op een paar spelers na, maar die spelers zijn dan alleen weer aanvallers.
Vind ik leuk
dhrwobo +43964
woensdag 12 december 2018 om 11:57
Ben benieuwd, zou mooi zijn als Feyenoord met grote talenten weer definitief kan aanhaken in de strijd om het kampioenschap.
Vind ik leuk
Sassefras +873
woensdag 12 december 2018 om 10:49
Vorig seizoen kwam Malacia kijken en een beetje Bijlow. Dit seizoen Bijlow basis en Malacia veel gespeeld en Kökcü gedebuteerd in beker en competitie. Tegen Emmen stonden in de tweede helft 8 spelers op het veld die uit de jeugd komen.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:53
Geen idee, maar met beperkte middelen beperkte voetballers kopen is een concept dat bij menig club al is gefaald. Ajax en PSV hebben het al genoeg keren gedaan en Feijnenoord zelf ook
Vind ik leuk
Il Gordo +18478
woensdag 12 december 2018 om 09:52
En juist daarom moet je 'm niet halen. Komt-ie op het plekkie van Kokcü. Niet doen dus.

In dit PSV zou hij voor de breedte overigens ook niet misstaan, denk ik. En dat moet PSV ook niet doen.
Vind ik leuk
dhrwobo +43964
woensdag 12 december 2018 om 09:57
Daar heb je een punt
Vind ik leuk
Come on Utreg +29715
woensdag 12 december 2018 om 10:00
Eens. En ook Ayoub loopt nog rond. Geen plaats voor El Khayati.

Bij PSV is het ook al druk op het middenveld. Die zullen hem ook niet halen.
Vind ik leuk
Korm +39904
woensdag 12 december 2018 om 10:57
Ayoub zit vooral hoor ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 10:57]
Vind ik leuk
Come on Utreg +29715
woensdag 12 december 2018 om 11:45
Scherp als een mes ;-)
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
woensdag 12 december 2018 om 10:35
Ik denk dat PSV kwa breedte op zich wel goed ziet voor zijn positie.
Aanvallende middenvelder heb je toch wel veel opties als je Thomas ook mee rekent. Wellicht als Pereiro verkocht is en de jeugd opties tekort schieten. Maar dat is wel een grote 'als'. Helemaal voor een El Khayati die gewoon lekker wil voetballen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18478
woensdag 12 december 2018 om 10:42
Ik dacht dat juist Thomas wat meer controlerend speelde, in z'n laatste twee jaar bij Zwolle? En Gutierrez is meen ik ook niet een echte tien, of wel?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5451
woensdag 12 december 2018 om 10:18
Stop maar met denken dan.
Vind ik leuk
dhrwobo +43964
woensdag 12 december 2018 om 10:20
Hee Dub_Rtd, zit er binnen 1-2 jaar nog genoeg eigen jeugd aan te komen vanuit Jong Feyenoord dat eerst elftal waardig is dan? Als dat het geval is, zou ik m ook niet halen, maar ik heb niet het idee dat er veel talenten aan de deur kloppen bij Gio, wel?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5451
woensdag 12 december 2018 om 10:27
Middenvelders zat.
Burger, Kokcu onder anderen.

En wat er nu loopt is ook nog niet oud natuurlijk.
Deze beste brave borst is 29 en loopt het zo nu en dan leuk te doen tegen Excelsior.
Scoort ene aardige goal tegen Feyenoord voor de beker waar hij voor de rest echt helemaal niks goed deed maar als je de berichten moest geloven was Feyenoord getuige geweest van een masterclass van hem.
Was overigens gewoon 5-1 voor Feyenooord

Die moet gewoon lekker blijven zitten waar hij zit bij ADO of in de zandbak gaan cashen.
Vind ik leuk
010Fr +1603
woensdag 12 december 2018 om 10:32
Niet te vergeten is summerville, Hendriks, Bannis en splinter.
Vind ik leuk
UpOne +1049
woensdag 12 december 2018 om 10:42
Summerville ja die gaat het écht maken
Vind ik leuk
Deck010 +9829
woensdag 12 december 2018 om 11:58
Dat denk ik wel ja.
Misschien niet in het voetbal maar samen met zijn broer bij Glory misschien wel.
Vind ik leuk
JanTa48 +8074
woensdag 12 december 2018 om 10:55
Dat zou het failliet betekenen voor de eigen opleidingen van Feyenoord als ze met dit soort breedte aankopen zouden beginnen.
Vind ik leuk
Binkie +164
woensdag 12 december 2018 om 13:28
Maar als je eerlijk bent, doet Feyenoord dan niet al jaren aankopen in de breedte?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5451
woensdag 12 december 2018 om 14:43
Noem eens voorbeelden?

Vind ik leuk
Binkie +164
donderdag 13 december 2018 om 00:56
Immers, toornstra, ayoub, larsson. Ik vond Elia super. Die heeft een heel groot aandeel in het laatste kampioenschap geleverd.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5451
donderdag 13 december 2018 om 09:02
Ja, klopt voor wat betreft Elia, die was gigantisch
Maar die ging weg en Larsson kwam daarvoor in de plaats.
Dat is een vervanger aantrekken, geen breedte versterking.

Immers en Toornstra hebben altijd basis gestaan, is dus ook geen breedte versterking
Ayoub is gehaald met het oog op mogelijk vertrek van El Ahmadi en Vilhena. De een ging, de ander niet.
Punt was dat ie al in januari werd gecontracteerd omdat ie transfervrij was.
Als hij geld had moeten kosten en het was duidelijk dat Vilhena niet weg ging, was Ayoub niet gekomen, denk ik zo.

Ik vrees dat je niet helemaal de definitie van een breedte versterking begrijpt.
Sainsbury en Behich bij PSV zijn goede voorbeelden daarvan.
Back ups voor beoogde basisspelers = breedte versterking.
Vind ik leuk
Binkie +164
donderdag 13 december 2018 om 15:22
Is natuurlijk een stukje interpretatie. Voor mij is een speler in de breedte iemand die niet significant beter is dan het bestaande spelersmateriaal. Natuurlijk kan dit wel een basisspeler worden, maar voor mijn gevoel maakt een speler voor de breedte het team an sich niet veel sterker. Maar ik kan me vinden in jouw uitleg hoor; zeker plausibel!
Vind ik leuk
JanTa48 +8074
woensdag 12 december 2018 om 17:59
Feyenoord heeft (nog) niet de middelen om in de zelfde fijver te vissen als die van Ajax.
Vind ik leuk
Binkie +164
donderdag 13 december 2018 om 01:01
Dat begrijp ik wel en vind ik eerlijk gezegd best jammer. Ik zou het de gemiddelde Feyenoordfan best gunnen als ze geregeld mee zouden doen voor het kampioenschap. Heb ik het niet over de hardcore leipkezen die bij iedere club alles voor de echte fans verzieken.
Vind ik leuk
DrDeef +2351
woensdag 12 december 2018 om 10:56
Ja in de breedte. En dan moet hij erin komen en dan issie net zo fit als Ayoub of Tapia omdat ze nergens ritme kunnen opdoen. En dus heb je er geen reet aan. Dan liever die Kökcü, die kan nog lekker in de jeugd veel minuten maken en bij t eerste elftal meedraaien. Bovendien heeft die jongen nog veel meer potentie en zit el khayati wel aan zijn plafond. Neemt niet weg dat ik m graag zie ballen. Blijf lekker bij ADO, elke week de man, lieveling van het publiek, elftal in dienst van hem. Lekker toch.
Vind ik leuk
pietprecies +11746
woensdag 12 december 2018 om 09:47
Dat gevoel heb ik dus ook al zou ik wel benieuwd zijn hoe hij het net daaronder zou doen bij een AZ ofzo.
Vind ik leuk
Het Brein +4775
woensdag 12 december 2018 om 12:15
Hij is beter dan Ayoub of Labyad!
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:19
Waar schrijf ik dat hij niet beter is als Ayoub of Labyad?
Vind ik leuk
Het Brein +4775
woensdag 12 december 2018 om 12:20
Niet, dat concludeer ik alleen..
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:20
Nou fijn voor je dan..
Vind ik leuk
Het Brein +4775
woensdag 12 december 2018 om 12:22
Laat ik het anders stellen, Ayoub zit bij Feyenoord en Labyad bij Ajax. Ik zie geen enkele reden waarom El Khayati die stap niet zou kunnen maken..
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:23
Jij doet je nickname echt eer aan, ik ken daar dus niet tegenop..........#
Vind ik leuk
Het Brein +4775
woensdag 12 december 2018 om 14:19
Mooi
Vind ik leuk
Aart +245
woensdag 12 december 2018 om 16:44
Dan past hij dus prima bij het nivo van Ajax. Haha.👍👍
Vind ik leuk
Godin1 +1282
woensdag 12 december 2018 om 09:46
Koop dan gewoon een seizoenskaart Nasser!
Vind ik leuk
Sil95 +12036
woensdag 12 december 2018 om 09:46
Iedereen heeft zo zijn of haar voorkeur. Daar is niets mis mee..
Vind ik leuk
Kevinm +1900
woensdag 12 december 2018 om 09:47
El Wie??
Vind ik leuk
voorstopper +1123
woensdag 12 december 2018 om 09:47
Kan prima bij PSV spelen of bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Il Gordo +18478
woensdag 12 december 2018 om 09:53
Alles kan.
Vind ik leuk
Emnu +7075
woensdag 12 december 2018 om 09:47
Grappig hoe spelers die nooit in aanmerking voor Ajax zullen komen, roepen dat ze niks met die club hebben.

Lex Immers was ook zo’n dappere judokus.
Vind ik leuk
Il Gordo +18478
woensdag 12 december 2018 om 09:53
Hoezo? Mag je niet zeggen dat je geen voorkeur voor Ajax hebt?
Vind ik leuk
Emnu +7075
woensdag 12 december 2018 om 09:57
Alsof clubvoorkeur bij n prof voetballer bestaat.

Alsof (haha) Ajax aan de deur zou kloppen en hij zou zeggen, nou, laat maar.

Gaat allemaal nergens over, is alleen maar puntjes scoren bij de supporters.
Vind ik leuk
Il Gordo +18478
woensdag 12 december 2018 om 09:59
"Alsof (haha) Ajax aan de deur zou kloppen en hij zou zeggen, nou, laat maar."

Dat zegt-ie ook niet. Hij zegt alleen dat-ie bij Ajax niet direct een gevoel heeft. En inderdaad, zodra Ajax op de stoep staat, zegt-ie gewoon ja natuurlijk.

En inderdaad, scoren bij supporters.
Vind ik leuk
Emnu +7075
woensdag 12 december 2018 om 10:02
En mocht-ie ooit bij Ajax terecht komen, kust-ie binnen twee weken t embleem, als-ie in n onbeduidend oefenpotje er eentje inschopt.

Voor mij hoeft t allemaal niet, zowel t gelul als t gekus niet.
Vind ik leuk
soplul +3524
woensdag 12 december 2018 om 10:22
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 11:13]
Vind ik leuk
Il Gordo +18478
woensdag 12 december 2018 om 10:28
Ja, daar hou ik wel van. Dat trollenleger ;-)
Vind ik leuk
Spiegel +11112
woensdag 12 december 2018 om 10:06
Het wordt hem toch gevraagd?
Vind ik leuk
Emnu +7075
woensdag 12 december 2018 om 10:08
Ah, en daarmee is hij niet verantwoordelijk voor zijn reactie?

Oke...
Vind ik leuk
Spiegel +11112
woensdag 12 december 2018 om 10:10
Tuurlijk wel.

Maar het is niet zo dat hij Ajax afbrandt ofzo. Hij zegt niks beledigends over Ajax ofzo, zegt alleen dat zijn gevoel niet bij Ajax ligt.

Hij erkent zelfs dat ze mooi voetbal spelen.
Vind ik leuk
Emnu +7075
woensdag 12 december 2018 om 10:12
Joh, is verder ook dikke prima, ik vind t alleen zelf allemaal slap gelul,voor de bühne.
Ieder z’n ding.
Vind ik leuk
Spiegel +11112
woensdag 12 december 2018 om 10:14
Jij weet net als ik dat als Ajax hem vandaag een contract met een Ajax salaris biedt, hij gisteren tekent ;)
Vind ik leuk
floormunges +1565
woensdag 12 december 2018 om 09:47
Kijk onze Nasser heb er kijk op
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:48
Een man met visie dus
Vind ik leuk
Rabarber +4345
woensdag 12 december 2018 om 09:49
Zo'n mooie voetballer die van het lelijkste voetbal van Nederland houdt. Frapant.
Vind ik leuk
Strijp +14119
woensdag 12 december 2018 om 09:51
Ho ho, Cocu is inmiddels al een half jaar weg :-)
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 10:03
Prijzen is wat telt. Show is voor het theatre
Vind ik leuk
Emnu +7075
woensdag 12 december 2018 om 10:16
Dan moet jij meer teleurgesteld zijn dan wie dan ook in de prestaties van PSV dit seizoen.
Al drie van de vier prijzen verspeeld en we zijn nog niet eens halverwege.

Bommel eruit dan maar?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 10:20
Per vandaag
Vind ik leuk
Emnu +7075
woensdag 12 december 2018 om 10:27
Haha
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 10:33
Nee, eigenlijk liever per gisteren. Even serieus: ik vind van Bommel echt een perfecte coach voor PSV. Het schijtbakkenvoetbal lijkt eindelijk weg uit Eindhoven EN hij brengt gif en winnaarsmentaliteit over op zijn spelers. Iets wat broodnodig is bij de huidige generatie voetballers. Daarbij komt dat hij door de wol geverfd is en de wetten van de topsport (net als Cocu) kent. Wat ik echter vanaf dag 1 niet begrijp is dat menig PSV - fan helemaal idolaat van hem lijkt en hem uit volle borst loopt toe te zingen alsof de CL gewonnen is. Helemaal met je eens dat Bommel al 3 prijzen aan zijn neus voorbij heeft zien gaan en ik voorspel je, mocht PSV geen kampioen worden (wat ik niet uitsluit omdat Ajax in de kern een bredere selectie heeft en meer scorend vermogen op de bank) dan zal die hele perceptie omslaan. Iets typisch Nederlands. Allemaal gillen als het goed gaat en janken als het fout gaat.
Vind ik leuk
Emnu +7075
woensdag 12 december 2018 om 10:46
Kijk, een realistische kijk.

Kan ik me helemaal in vinden.
Tuurlijk chargeer ik hier en daar om de discussie wat aan te scherpen haha, maar PSV speelt leuker dan voorheen, zijn zeer vast in de competitie maar daarnaast vind ik t allemaal de grote achter-bommel-aanloop show.
Hoe Bommel al na n maandje naar Bayern werd geschreven en hoe enige kritiek op hem verboden lijkt, tja, dan wil je ook gewoon niet objectief zijn.
De opmaat om zaken uit de klauwen te laten lopen, ik mag hopen dat ze intern wat realistischer zijn dan menig fan hier.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:02
Het beleid van PSV onder aanvoering van mijnheer Pastoon (Toon Gebrands) is onze kracht. Ik hoor niemand over het verlies van Marcel Brands. Daar maak ik me zorgen over. Hij was DE stille kracht achter veel van het succes. Hoe die man gasten als Pereiro en Lozano uit Zuid Amerika haalde was geniaal om over de transfers van Angelino etc maar te zwijgen. Hopelijk is John de Jong een goed vervanger want ga er maar aanstaan. Typisch Nederlands trouwens om iemand na 2 maanden al naar Bayern te schrijven. De pers in NL is van het niveau lik mijn reet.
Vind ik leuk
Emnu +7075
woensdag 12 december 2018 om 11:08
Precies.

Brands had zich bij AZ al bewezen en heeft bij PSV uitstekend werk verricht.
Zaten ook n hoop korte termijn oplossingen tussen overigens.
Guardado en Moreno bv, tja, wel wat prijzen opgeleverd maar je mag je ook afvragen in hoeverre dat soort constructies je op,de lange termijn vooruit helpen.
Maar, al met al, zijn handelen is bepalend geweest in de prestaties van PSV de laatste jaren, en daar verdient hij absoluut de credits voor.

Lijkt me voor de Jong (mijn hemel, wat zijn er veel de Jongs in het voetbal haha) lastig om zo’n netwerk te onderhouden, t is vaak toch n kwestie van ons kent ons en babbeltje bap...
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:11
Die kortere termijn oplossingen kwamen er omdat er hiaten in de jeugdopleiding/ selectie zaten en Brands moest werken met een relatief beperkt budget. Op dit moment zie je dergelijke oplossingen veel minder aangedragen worden. Daarbij komt dat er sindsdien meer kapitaal vergaard is met het verkopen van jongens als Propper, Locadia en Brenet. Voor de verkoop van die laatste 2 (tegen die prijs) verdient Brands een standbeeld.
Vind ik leuk
Emnu +7075
woensdag 12 december 2018 om 11:14
Hou op schei uit, dan zouden ze bij ons er eentje van overmars moeten neerzetten die boven de arena uittorent, niet aan beginnen haha.
Vind ik leuk
Spiegel +11112
woensdag 12 december 2018 om 10:07
Ja, de meest scorende ploeg van de eredivisie voetbalt het lelijkst.

*frappant.
Vind ik leuk
Smithsonian +43336
woensdag 12 december 2018 om 09:50
Zou nog een stapje kunnen maken naar een heerenveen, utrecht.

Komt net tekort voor de top.
Vind ik leuk
Strijp +14119
woensdag 12 december 2018 om 09:51
Leuke knul, doet het goed maar ik sta er niet om te trappelen dat hij naar PSV zou komen.
Vind ik leuk
Muscles +1735
woensdag 12 december 2018 om 09:51
Lekker bij ADO blijven en misschien komt Feyenoord wel. Niveau Immers, Toornstra
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:52
Is ook lang niet goed genoeg voor Ajax. Gaat ook nooit goed genoeg voor Ajax worden.

Kan beter naar Al Nassr.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 09:54]
Vind ik leuk
Spiegel +11112
woensdag 12 december 2018 om 10:09
Abdelnassr naar al nassr.

De presentator van fox vandaag krijgt het al warm van deze bekkenbreker wanneer die het transfernieuws moet voorlezen.

Vind ik leuk
rexxo +11661
woensdag 12 december 2018 om 09:54
Denk dat het gevoel wederzijds is, zelfs voor die andere 2 topclubs ben je niet goed genoeg.

Mits MvG het in zijn hoofd krijgt om weer een subtop speler te gaan halen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 09:55]
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:59
Godzijdank
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 10:05
Leuke speler voor ADO,maar daar blijft het bij. Wij hebben kökcü
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 10:05
Ajax wil jou ook niet hebben gezien de nare ervaring die de club met Hamdaoui als spits had. Die zei ook altijd dat hij als Rotterdammer nooit naarAjax zou gaan. Totdat meneertje El Hamdaoui een vorstelijke salaris en de duurste Mercedes uitvoering kreeg. Ja, dan willen ze wel van hun principes afstappen.
Vind ik leuk
Vak 129 +1055
woensdag 12 december 2018 om 10:06
Scoort ook met zijn teksten. Mooi hoor.
Vind ik leuk
torinofc +600
woensdag 12 december 2018 om 10:08
Als rotterdammer zou je toch meer van ajax kunnen houden, tenminste een club met een ziel
Vind ik leuk
MOKUM*** +2124
woensdag 12 december 2018 om 10:08
Feijenoord en PSV zullen wel interresse hebben, vandaar zijn voorkeur. Ajax vind het niks, dus vind deze 13 in het dozijn voetballer Ajax niks.
Vind ik leuk
HansVites +6429
woensdag 12 december 2018 om 10:09
Nasser wil naar een warme club zo te lezen, van mij mag die naar Vitesse komen kan die mooi de penalty's nemen.
Vind ik leuk
Haagsekoerd +1305
woensdag 12 december 2018 om 10:10
De ajaxieden zijn weer meteen op hun teen getrapt. Niet iedereen hoeft tochnvoor Ajax te zijn en die club te bewonderen?

Hem wordt iets gevraagd en daar geeft hij eerlijk antwoord op. Niks mis mee!
Vind ik leuk
MOKUM*** +2124
woensdag 12 december 2018 om 12:44
Nee hoor niet op de tenen getrapt. Maar wanneer Ajax niks in een speler ziet, is het ook niks.
Vind ik leuk
stratumseind +195148
woensdag 12 december 2018 om 10:13
Nasser een man naar mijn hart
Vind ik leuk
soplul +3524
woensdag 12 december 2018 om 10:24
Zo voorspelbaar de reactie hier weer.
Welkom in kleutertuin Voetbalprimeur :))
Vind ik leuk
Argento8523 +7298
woensdag 12 december 2018 om 10:29
Hij laat het ook alleen maar zien tegen de zwakkere broeders

Deze gast is zich zelf nu aan het hypen
Bij Ajax,PSV of Feyenoord zit hij niet eens bij de selectie

Vind ik leuk
Ajaxroermond +2001
woensdag 12 december 2018 om 10:37
Jonge jonge wel klap op klap voor ajax ... lex immers wilde al niet naar ajax , beugelsdijk niet en nu el kayati ook al niet .....
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2001
woensdag 12 december 2018 om 10:38
Waren toch 3 papier prikkers geweest in de arena
Vind ik leuk
renemar +799
woensdag 12 december 2018 om 10:55
Ben altijd blij als zulke middelmatige zichzelf schromelijke spelertjes zeggen dat ze niet naar AJAX willen, dat ze niks met AJAX hebben.
Als AJAX morgen bij hem op de stoep zou staan (is niet te open en niet te verwachten) weet hij niet hoe snel hij moet tekenen. Kan me de mening van Lamprou nog herinneren.
En kakkerlak in de matjesstad met een voorkeur voor de provinciaaltjes. Hilarisch.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2001
dinsdag 18 december 2018 om 11:48
Hahaah precies zelfs dave buthuis heeft toen hij bij fc utrecht speelde gezegd dat hij nooit naar ajax wilde hahhaa beugelsdijk , immers , bulthuis , el kayati hahha die komen nog niet bij ajax amateurs in het 1 e
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 10:59
pisvee zou kunnen AJAX is net iets te hoog gegrepen
Vind ik leuk
orion73 +1532
woensdag 12 december 2018 om 11:17
Er zijn dus toch mensen die PSV een mooie club vinden. Ach zo hebben we allemaal wel wat.
Vind ik leuk
pico323 +7536
woensdag 12 december 2018 om 11:31
Ajax wil hem ook niet dus komt dat even goed uit.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 11:31]
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:40
Goed voor AZ of Utrecht maar geen top club rek is er wel uit mede gezien de leeftijd die hij al heeft.
Vind ik leuk
Marco S +6604
woensdag 12 december 2018 om 11:59
Ik denk dat hij op een goed niveau zit..
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
woensdag 12 december 2018 om 12:18
Wat ben ik blij zeg, stel je voor dat hij AJAX zou kiezen.
Deze gast weet gewoon dat AJAX veel te hoog is gegrepen voor hem dan kun je 's it makkelijk zeggen.
Feyenoord en PSV is ook te goed voor hem.
Ajoub red het niet eens.
Vind ik leuk
El Cazador +8939
woensdag 12 december 2018 om 12:19
Elk woord wat je aan deze gozer besteed is er een te veel!!
Vind ik leuk
JWK +797
woensdag 12 december 2018 om 12:24
Geeft niet elkajattie, ze willen je niet eens bij ons aller AJAX!
Vind ik leuk
bert +554
woensdag 12 december 2018 om 13:02
Lekker weg blijven in amsterdam
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
woensdag 12 december 2018 om 13:16
Zal meer toevoegen dan clasie.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:20
Die komt er bij Ziyech en Mazraoui niet meer in.
Vind ik leuk
isnake +2756
woensdag 12 december 2018 om 13:43
PSV is dan ook de populairste club van Nederland. Het is niet voor niets dat in 2018 het de meest gezochte voetbalclub op Google was in Nederland.
Vind ik leuk
14forever +9066
woensdag 12 december 2018 om 13:50
Een aanwinst voor psv ziebik hier en hoeft ook niet veel te kosten... :)
Vind ik leuk
Ari as +445
woensdag 12 december 2018 om 13:57
Man met smaak
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 14:24
Komt tekort voor de top.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 17:54]
Vind ik leuk
repeP +2199
woensdag 12 december 2018 om 15:03
Kan me natuurlijk vergissen hoor maar denk dat het gros van de Feyenoord-supporters nog meer sympathie hebben voor Ajax dan voor PSV. Idem voor Ajax-supporters t.a.v. Feyenoord.

Wel een gaaf filmpje overigens. Goede gozer die El Khayati. Van der Meijde met die politie-agente "Kent u hem?" wijzend naar El Khayati. Niet dus. Politie-agente had niets met voetbal.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 15:09]
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 11:14
Zeker
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 15:56
Te oud, leuk voor ado, te kort voor psv.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3991
woensdag 12 december 2018 om 18:47
Ga maar lekker naar PSV joh, vandaag nog, nee gisteren al.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 20:18
Te oud en niet goed genoeg, sorry Hahaha
Vind ik leuk
johny +99
donderdag 13 december 2018 om 17:13
Bij Fc Hollywood kom je niet terecht . Helaas ben je geen Mexicaantje uit de sloppenwijk .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws