VP-voetbalkantine: 'Ajax verslaat Bayern München en kroont zich tot groepswinnaar'

VP-voetbalkantine: 'Ajax verslaat Bayern München en kroont zich tot groepswinnaar'

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 17:00wo 12-12-2018 om 17:00

Laatste update: woensdag 12 december 2018 om 17:00wo 12-12-2018 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Fantastische Cillessen moet zo snel mogelijk weg bij Barça'

Stelling 2: 'PSV topfavoriet voor landstitel omdat het op één front strijdt'

Stelling 3: 'Ajax verslaat Bayern München en kroont zich tot groepswinnaar'

Plaats een reactie

Gewoon Bas +2250
woensdag 12 december 2018 om 11:02
Stelling 1: Misschien wel beter voor hem, maar het is maar de vraag waar hij dan heen moet en wel eerste keeper kan zijn.
Misschien is het "gokken" op een blessure van Ter Stegen en dan zelf volledig doorbreken toch wel z'n beste optie

Stelling 2: PSV is in mijn ogen wel favoriet, maar niet om die reden.
Gewoon puur omdat ze nu voor staan en op Ajax de druk ligt om ze bij te blijven benen

Stelling 3: Dit is geen stelling waar over te discussiëren valt... Ik hou het op een "Het is waarschijnlijk"
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 17:14]
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:06
PSG. Elk jaar kampioen, elk jaar CL, zakken vullen en op zaterdag lekker met een geel hesje het centrum in.
Vind ik leuk
Gewoon Bas +2250
woensdag 12 december 2018 om 11:16
Ja maar die hebben al Buffon, Areola (of hoe je het ook spelt) en volgens mij ook nog Trapp ergens naar toe uitgehuurd
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:24
Cillessen is niets minder dan die drie.
Vind ik leuk
DrDeef +2351
woensdag 12 december 2018 om 13:15
Lekker naar Dortmund. Beter dan alles wat daar loopt, mooie club in een mooie competitie. Redelijk dicht bij huis. Elk jaar CL, vechten voor het kampioenschap, prima trainer. En net geen absolute top, want dat is hij zelf ook niet.
Vind ik leuk
RenW +4134
woensdag 12 december 2018 om 14:06
Ik denk dat Jasper en zijn familie, intens gelukkig zijn in Barcelona.
Dus? wat is belangrijk?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 16:06
Ajax is heeft het nu in mijn mening meer in eigenhand dan PSV, want de kans is groot dat Ajax wint thuis van PSV ik denk groter dan dat het gelijk wordt.
Vind ik leuk
JanTa48 +8074
woensdag 12 december 2018 om 11:03
Als Onana vertrekt dan moet Ajax er alles op alles inzetten om Cillissen weer terug te halen.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7660
woensdag 12 december 2018 om 14:07
Lijkt me nog te vroeg. Cillessen is voor een keeper nog redelijk jong, en Barca laat hem waarschijnlijk ook niet voor een koek en ei gaan. En qua salaris is het ook wel een enorme daling.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
woensdag 12 december 2018 om 14:08
gaat nooit lukken, dan moeten ze hem 4/5 miljoen per jaar betalen en dat gaan ze echt niet doen

en denk dat hij bv wel eeen paar jaartjes in engeland wil keepen
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:05
Hij moet gewoon blijven want hij doet het daar erg goed, zijn kans als 1e doelman komt nog wel.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10050
woensdag 12 december 2018 om 11:08
Daar kan hij niet op blijven wachten. Hij wacht al 3 jaar
Vind ik leuk
Henkings +887
woensdag 12 december 2018 om 11:09
Dat denk ik ook! Aan de andere kant is de vraag; hoé lang wil hij zelf daar op wachten? Ik kan me voorstellen dat hij gewoon nummer 1 wil zijn bij een topclub. Wellicht naar De Spurs? Ik vind die Lloris niet al te best....
Vind ik leuk
Dj Storm +412
woensdag 12 december 2018 om 11:08
Heb niks met zoet, heb niks met cillesen. Heb ( behalve de een of andere goede redding) nog niks gezien wat 'm geweldig of speciaal maakt
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:08
Ik zeg. Heel snel terug naar Ajax. Daar staat hij in 1 en ook in het Nederlands elftal.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 14:46
Het Nederlands Elftal heeft een keeper nodig die buitenlandse ervaring op doet. Dan moet je juist NIET bij Ajax spelen in een klein klein kleutertje competitie. Ajax stelt europees geen drol voor. Dan moet je bij een topclub spelen met meer weerstand.
Vind ik leuk
Ari as +445
woensdag 12 december 2018 om 16:14
En dan nog bij een kleurloze club ook.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:10
Die heeft al lang overlegd met barca dat ie van de zomer weg mag. En dan hopelijk naar een goede competitie waar ie 1ste keeper kan zijn. Everton bijvoorbeeld als pickford zou vertrekken. Of tottenham in plaats van die rare franse kwiebus..
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:18
Stelling 1. Cillessen moet naar een club uit Italie gaan.

Stelling 2. Zal wel over Ajax gaan dus ik reageer niet.

Stelling 3. Zal ook wel over Ajax gaan dus ik reageer weer niet.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:24
Kijk jij snapt het!
Vind ik leuk
pico323 +7536
woensdag 12 december 2018 om 11:29
Lekker miet reageren, maar je doet het toch. Waarom lees je überhaupt over Ajax
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:42
Zie het leven toch met een grote glimlach en wees niet altijd zo serieus man.
Vind ik leuk
DaanH +92
woensdag 12 december 2018 om 11:56
Haha sterk man, echte vp kenner hier
Vind ik leuk
baboushka +1436
woensdag 12 december 2018 om 11:40
Cillessen moet niks, zit bij een geweldige club, mooie stad en lekker klimaatje.
Vind ik leuk
Smithsonian +43330
woensdag 12 december 2018 om 11:46
Hij moet spelen, mooi stadje, lekker klimaatje dan moet je maar op vakantie.
Vind ik leuk
Smithsonian +43330
woensdag 12 december 2018 om 11:45
Stelling 1:

had afgelopen zomer al moeten vertrekken.
Vind ik leuk
Marco S +6604
woensdag 12 december 2018 om 12:06
Joh je kan lekker met Messi in hetzelfde kleedkamertje zitten. Laat hem nou maar bewijzen dat hij beter is dan die Duitser
Vind ik leuk
markie +2764
woensdag 12 december 2018 om 12:42
Stelling 1: Cillessen moet de nummer 1 doelman worden van Barca
Vind ik leuk
mcmodd +27031
woensdag 12 december 2018 om 13:48
Stelling 1. Voor hem zou het fantastisch zijn om een heel goede club te vinden waar hij zijn kunsten wekelijks kan laten zien. En anders komt hij maar naar FC Utrecht, met hem worden wij ook een heel goede club.
Vind ik leuk
Niels92 +36615
woensdag 12 december 2018 om 14:02
Stelling 2: Nee
Vind ik leuk
Ari as +445
woensdag 12 december 2018 om 16:15
Stelling 2: ja
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 16:15]
Vind ik leuk
mcmodd +27031
woensdag 12 december 2018 om 14:08
Zolang PSV meer kans heeft blessures tot het minimum te beperken zal dat kunnen kloppen, waarmee ik niet zeg dat ze in de ED niet kunnen verliezen. Ook PSV-ers zijn gewoon mensen van vlees en bie.., ik bedoel bloed.
Vind ik leuk
El Cazador +8939
woensdag 12 december 2018 om 14:13
1. zo snel als mogelijk terug naar Ajax.
2. nee, gaan hun twee wedstrijden p.w. ritme missen, gaat hem niet worden
3. dat zal wel
Vind ik leuk
Monnikehuize +1635
woensdag 12 december 2018 om 14:15
Ajax speelt na deze ronde nog 2 wedstrijden, dus valt allemaal wel mee
Vind ik leuk
torinofc +600
woensdag 12 december 2018 om 14:22
PSV heeft idd een verloren seizoen door wanbeleid.
Vind ik leuk
sundaymanara +1320
woensdag 12 december 2018 om 14:22
Psv krijgt zaterdag een pak slaag in Almelo en Feyenoord hijgt ze weer in de nek.
Vind ik leuk
Mari +12489
woensdag 12 december 2018 om 14:25
Stelling 1. Natuurlijk niet. Liever bankzitter bij een van de beste clubs ter wereld dan keeper bij een Europese subtopper of daaronder.

Stelling 2. Ja, dat lijkt me logisch. Weinig kans op blessures en oververmoeidheid
Vind ik leuk
14forever +9066
woensdag 12 december 2018 om 14:26
Stellng 2; laat ze maar blijven hopen in Eindhoven.
Vind ik leuk
Ari as +445
woensdag 12 december 2018 om 16:16
Hopen doen ze in Amsterdam al 4 jaar.
Vind ik leuk
14forever +9066
woensdag 12 december 2018 om 17:44
Ach en.daarvoor 4 jaar in eindhoven, dus wat us je punt.
Vind ik leuk
Ari as +445
woensdag 12 december 2018 om 17:47
Dat je mag blijven hopen.
Vind ik leuk
14forever +9066
woensdag 12 december 2018 om 18:07
Zonder.hoop, geen succes.
Zie je, geef ik je gewoon gelijk.
Vind ik leuk
Ari as +445
woensdag 12 december 2018 om 18:35
Top
Vind ik leuk
stratumseind +195129
woensdag 12 december 2018 om 14:33
Stelling 2 dat waren ze al vanaf het begin van het seizoen
Vind ik leuk
Post Malone +1997
woensdag 12 december 2018 om 16:22
Wakker worden, Stratum!
Vind ik leuk
stratumseind +195129
woensdag 12 december 2018 om 16:48
klaar wakker hier
Vind ik leuk
14forever +9066
woensdag 12 december 2018 om 17:45
Ik heb 2 woorden voor je
Marco borsato
Vind ik leuk
stratumseind +195129
woensdag 12 december 2018 om 17:53
niet mijn ding ik ben meer in de richting van guus
Vind ik leuk
14forever +9066
woensdag 12 december 2018 om 18:06
Kilometers spoor, kilometers ver weg van.een titel.
Zoiets bedoel je
Vind ik leuk
stratumseind +195129
woensdag 12 december 2018 om 20:14
Bijna maar net niet
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 14:58
1. Cilissen kan beter op zoek naar een club.

2. Wie geen brede selectie heeft haakt af.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 15:45
Tuurlijk niet. Psv heeft bewezen om in de grote wedstrijden niet om te kunnen gaan met druk. Gisteren speelde het wel redelijk,maar als inter nog eentje had gescoord zou dat gewoon terecht zijn. Ik geloof ook niet dat psv in Amsterdam gaat winnen. Dus nee!
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
woensdag 12 december 2018 om 16:10
Cillessen is niet goed genoeg voor de absolute top.

Hij moet hopen op een club net daaronder.

Ik zit te denken aan Napoli. Die Ospina is ook niet alles.

2. Psv wordt natuurlijk kampioen
Vind ik leuk
Post Malone +1997
woensdag 12 december 2018 om 16:21
7 nederlagen in 4/5 maanden... Natuurlijk wordt PSV geen kampioen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
woensdag 12 december 2018 om 16:47
Sinds wanneer tellen internationale topwedstrijden mee in de nationale competitie.

Lachwekkend weer
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 16:39
Stelling 2: Topfavoriet zijn ze zeer zeker. Hebben 100 redenen om kampioen te worden. Alleen is dat geen garantie.
Vind ik leuk
klick +1267
woensdag 12 december 2018 om 17:05
1: ja
2: nee
3: nee
Vind ik leuk
meloen87 +803
woensdag 12 december 2018 om 18:26
1. Die jongen moet echt zo snel mogelijk weg bij Barcelona, die moet wekelijks aan spelen toekomen. Bij Oranje doet hij het nu goed, terwijl hij bankzitter is. Zodra hij straks wekelijks aan spelen toe komt, dan wordt hij alleen maar beter, sterker en belangrijker.
2. In principe wel. Ajax is ontzettend sterk dit seizoen, maar spelen nog voor 3 prijzen. Maar dat mag geen excuus zijn, Ajax gaat het PSV echt heel moeilijk maken. Het zijn tenslotte maar 2 punten, 1 verliespartij voor PSV en Ajax kan zomaar de leider zijn. Zou Ajax straks snel worden uitgeschakeld in de CL, trust me, dan gaat Ajax kampioen worden. Ik denk dat PSV dit niet gaat volhouden.
3. Vooruit dan: ja.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws