'FC Utrecht-move onzeker: Van Seumeren laat niets meer van zich horen'

'FC Utrecht-move onzeker: Van Seumeren laat niets meer van zich horen'

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 12:48wo 12-12-2018 om 12:48

Het is zeer de vraag of John van den Brom inderdaad topkandidaat is om bij FC Utrecht het stokje over te nemen van Dick Advocaat. Voetbal International meldt dat de oefenmeester na een eerste gesprek in stadion Galgenwaard niets meer gehoord heeft. 

Frans van Seumeren, grootaandeelhouder in stadion Galgenwaard, is volgens VI gecharmeerd van Van den Brom. De twee hadden een onderhoud over een mogelijke samenwerking. Er werd gesproken over een contract voor twee seizoenen, met de optie op een extra jaar. Van den Brom hoorde daarna echter niets meer van Van Seumeren. 

Eerder deze week werd bekend dat de voormalig trainer van onder meer Vitesse en ADO Den Haag afscheid neemt bij AZ. Het aflopende contract van Van den Brom wordt niet verlengd in Alkmaar. Beide partijen werden het daar samen over eens. Utrecht staat momenteel onder leiding van Dick Advocaat, die een verbintenis heeft tot komende zomer. Onder Advocaats hoede is Utrecht opgeklommen naar de vierde plaats op de Eredivisie-ranglijst. 

Het is volgens VI 'niet gezegd dat Advocaat langer wil blijven', maar de Hagenaar heeft ook 'geen signalen van FC Utrecht ontvangen dat de club rond is met een andere trainer.'

Lees ook: 'Concurrentie voor Van den Brom: ook Rutten, Steijn én Advocaat in beeld'

Poll

Wat moet FC Utrecht doen?

(1156 stemmen)

Plaats een reactie

windforce11 +3416
woensdag 12 december 2018 om 12:50
Jammer John....
Vind ik leuk
JonathanAjax +10730
woensdag 12 december 2018 om 12:54
Waarom zou je (los van geld wellicht) van AZ naar FC Utrecht gaan??
Vind ik leuk
windforce11 +3416
woensdag 12 december 2018 om 12:55
Je moet toch wat?
Vind ik leuk
lars Utrecht +1365
woensdag 12 december 2018 om 12:58
Als AZ niet verder met je wilt is het toch geschikt als je bij een gelijkwaardige club kan tekenen?

Overigens zie ik hem liever niet komen.
Vind ik leuk
JonathanAjax +10730
woensdag 12 december 2018 om 13:00
En dan Frank de Boer naar AZ?
Vind ik leuk
Pec010 +2511
woensdag 12 december 2018 om 13:55
Als assistent van Arne Slot? Zie ik niet gebeuren.
Vind ik leuk
Eimersweide +9269
woensdag 12 december 2018 om 12:59
Waarom zou je Vd Brom als trainer willen?? Minkukel
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:23
Als AZ niet door wilt heb je drie opties:
Buitenland
Feyenoord
Utrecht

De rest is geen optie of een stap terug.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:50
van der Brom kan nooit bereiken wat Dick Advocaat heeft bereikt bij de FC Utrecht.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 12 december 2018 om 12:52
Zullen we dat nog een wedstrijd of 20 aankijken?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:57
20? Kijk jij het dan nog lekker 20 wedstrijden aan dan doe ik het wel met 19 wedstrijden.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:25
Hij rekent ook de beker mee denk ik. Hoewel..... dan zijn het er meer.
Vind ik leuk
Smithsonian +43330
woensdag 12 december 2018 om 13:03
Steijn wel.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:27
Wat heeft Advocaat bereikt dan, toevallig afgelopen weekend 30 minuten leuk voetbal, maar verder is het niet aan te gluren
Vind ik leuk
Jan84 +273
woensdag 12 december 2018 om 13:42
Punten zat gehaald denk ik
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:25
Jij volgt Utrecht niet blijkt wel.
Vind ik leuk
bennings +360
woensdag 12 december 2018 om 19:11
Moet je nagaan als ze ook nog eens echt goed gaan spelen ..
Vind ik leuk
El Cazador +8939
woensdag 12 december 2018 om 12:56
Ik zou vol op Peter Bosz zetten!!
Vind ik leuk
Eimersweide +9269
woensdag 12 december 2018 om 13:01
Ja joh? Zonde van de moeite.
Vind ik leuk
Smithsonian +43330
woensdag 12 december 2018 om 13:03
Niet aan beginnen.

Maurice steijn halen.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:06
Sjonnie...Ik zie tranen in je ogen
Vind ik leuk
pico323 +7536
woensdag 12 december 2018 om 13:26
ik ook. Brom is ongeschikt en bij een beter bod is hij weg. minkukel, bovendien de man heeft totaal geen zelfreflectie
Vind ik leuk
mcmodd +27031
woensdag 12 december 2018 om 13:38
Van Seumeren heeft zich nog nooit laten opnaaien door persberichten. Ook zal hij niet alles op één paard zetten als er meerdere in de renbaan lopen. Bovendien zal hij minimaal uitgebreid met Advocaat over diens opvolging praten en hem ook verzoeken te overwegen nog een jaar door te gaan. Het gaat toch prima op het moment?
Vind ik leuk
BCHT9 +478
woensdag 12 december 2018 om 14:19
Waarom zou een club als Utrecht gaan voor een trainer als John van den Brom. Ze zouden het bij iemand anders moeten zoeken. John van den Brom heeft de laatste seizoenen niks bijzonders gepresteerd met AZ met best een aardige selectie.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29715
woensdag 12 december 2018 om 14:20
Geen probleem als vd Brom niet komt. Bosz is de gedroomde kandidaat. Maar van de buitencategorie. Al weet je het nooit met van Seumeren ;-) Ik hoop op Maurice Steijn. Dat is ook meer realistisch en Steijn is toe aan een stap hogerop.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 18:22
Frans wacht nog even op de bevestiging van Peter en dan kan het nieuws naar buiten. Kan vd Brom naar Feyenoord.
Vind ik leuk
bennings +360
woensdag 12 december 2018 om 19:08
Wie wil er nou niet naar Utreg ....
Vind ik leuk
DjoDjo +210
donderdag 13 december 2018 om 00:11
Logisch dat Frans niks van zich laat horen, hij is voor een korte vakantie met zijn vrouw in Frankrijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws