'Ik heb in mijn loopbaan nog nooit zoveel verloren, elke week een klotegevoel'

    'Ik heb in mijn loopbaan nog nooit zoveel verloren, elke week een klotegevoel'

    Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 17:12wo 12-12-2018 om 17:12

    Mitchell te Vrede beleeft een moeizaam seizoen. Persoonlijk gaat het prima, want de spits was al zeven keer trefzeker in de Eredivisie, maar zijn werkgever NAC Breda staat na vijftien speelronden op een gedeelde laatste plaats in de Eredivisie.

    "Ik ben niet ontevreden over mijn prestaties", reageert Te Vrede bij Omroep Brabant op zijn zeven doelpunten. "Ik maak mijn goaltjes en ik probeer hard te werken voor het team. Het minste wat je kunt doen is hard werken. Ik ben daar niet vies van."

    Toch zijn er soms frustraties. "Natuurlijk zijn die er als je dan weer net de bal niet krijgt. Maar ik moet proberen om het rustpunt in het team te zijn door de bal vast te houden. Daar moet ik mee bezig zijn." Waarom het nog niet loopt? "Ik denk doordat wij in de eerste seizoenshelft niet altijd een team zijn geweest."

    "Ik heb in mijn loopbaan nog nooit zoveel verloren, daardoor sta je elke week wel met een klotegevoel op de training", vervolgt Te Vrede, die afgelopen zondag eindelijk weer eens won met NAC (2-1 tegen Vitesse). "De supporters zijn er telkens voor ons. Daar moeten we kracht uit halen."

    Poll

    Gaat NAC zich rechtstreeks handhaven dit seizoen?

    (4300 stemmen)

    Plaats een reactie

    Janzijnvader +16184
    woensdag 12 december 2018 om 17:14
    Hij is niet Te Vrede! Huehuehue
    Vind ik leuk
    Swout +1269
    woensdag 12 december 2018 om 17:46
    Ik dacht even dat het over Psv en de CL ging.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5886
    woensdag 12 december 2018 om 18:47
    De stagiaire begon in iedergeval lekker met de eerste alinea.
    Vind ik leuk
    RW1913 +2794
    woensdag 12 december 2018 om 20:09
    Twee keer gelijkspelen is verliezen inderdaad, maar natuurlijk gaat het jou alleen maar om het trollen.
    Vind ik leuk
    Swout +1269
    woensdag 12 december 2018 om 20:56
    Niet gelijk op je lampje getrapt zijn..
    Vind ik leuk
    mazu +3095
    woensdag 12 december 2018 om 18:06
    Ik hoop dat dat klote gevoel nog een week langer duurt
    Vind ik leuk
    Leeds United +1472
    woensdag 12 december 2018 om 17:15
    Te Vrede, zat die niet ooit even bij Feyenoord.... Ja dan verlies je inderdaad niet vaak, maar je wint ook niet als je niet kan scoren.

    Was ook niet de meest succesvolle periode van Feyenoord.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 17:16
    Heb je een eigen voetbalclub dan?
    Vind ik leuk
    Leeds United +1472
    woensdag 12 december 2018 om 17:18
    Ja ik wel ... nee sorry even gewijzigd. Ik dacht al dat het onduidelijk was.
    Vind ik leuk
    YC93 +458
    woensdag 12 december 2018 om 17:19
    Mooie tijden waren dat, te vrede en kazim-richards in de spits. Toen speelden we Europees nog wel eens iets klaar, t is dat te vrede rood kreeg van die kutscheids anders hadden we as roma toen ook wel gepakt :p
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 17:24
    Man ... wat heb ik staan vloeken!

    Obiku en Dave Mitchell waren ook pareltjes trouwens. Ik vergeet bij bijna "koppen John" van Loen.
    Vind ik leuk
    Leeds United +1472
    woensdag 12 december 2018 om 17:28
    Dave Mitchell... die was echt grappig! Hij pakte in zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord direct rood.

    Maar Obiku was helemaal geweldig ... wat een tovenaar was dat met prikkeldraad. Helemaal bebloed uit de strijd gekomen.

    Gouden tijden!
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 17:22
    Feyenoord heeft wel meer drama spitsen gehad. Wat te denken van Kazim-Richards of Obiku. Die gasten werketen echt op mijn lachspieren.

    Daarbij vergeleken is Vente echt een pareltje hoor.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +3156
    woensdag 12 december 2018 om 17:57
    Beukering was prima
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 18:26
    Jupp Kaczor, Somalia, Marian Damaschin! Ja, we wisten ze wel te vinden haha!
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 19:05
    Dat in de prikkeldraad klimmen van Obiku na een doelpunt bij Willem II (1993 dacht ik) en daarna al bloedend over het veld sjokken .... priceless!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 19:16
    En hij scoorde tenminste af en toe, legend!
    Vind ik leuk
    NACnz +140
    woensdag 12 december 2018 om 18:46
    Evenveel doelpunten als club topscorer van Feyenoord (Van Persie) en 3 meer dan Toornstra en Bergwijn dus jij doet het prima als je hem met feuenoords wil vergelijken
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    woensdag 12 december 2018 om 17:16
    Ik dacht, er is eindelijk een realistische PSV’er.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2975
    woensdag 12 december 2018 om 17:24
    Die staan al heeeeeel lang bovenaan
    Vind ik leuk
    Emnu +6490
    woensdag 12 december 2018 om 17:28
    Ja, dat je als supporter dat als mantra gebruikt, kan ik me voorstellen.

    Als sporter lijkt t me echter geen plezier om van je trainer zo laf te moeten spelen dat je alle kansen in de CL cadeau geeft aan je tegenstanders.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2975
    woensdag 12 december 2018 om 17:23
    Wen er maar aan
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 17:54
    Te Vrede ialtijd Te Vrede ook al is hij niet Te Vrede.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 december 2018 om 17:55
    * is altijd
    Vind ik leuk
    14forever +8869