Gebeten hond Milik bijt van zich af: 'Vanuit je luie stoel kritiek leveren'

Gebeten hond Milik bijt van zich af: 'Vanuit je luie stoel kritiek leveren'

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 20:05wo 12-12-2018 om 20:05

Arkadiusz Milik is niet gediend van de kritiek over zijn optreden tegen Liverpool. De Poolse spits miste in de slotfase een enorme kans waarmee hij Napoli ten koste van de Engelsen naar de knock out-fase van de Champions League had kunnen schieten. 

Allison Becker werd de held van Liverpool door de inzet van Milik van dichtbij te keren. De Napoli-spits was na afloop de gebeten hond. "Het was een situatie waarin je geen tijd hebt om na te denken, je moet meteen een beslissing nemen en ik schoot vanuit mijn instinct", vertelt Milik na afloop aan Polsat Sport

"Ik voelde dat er iemand achter me stond en ik vreesde dat ik getackeld zou worden. Je zou het een fout kunnen noemen, dat hangt ervan af of je ooit zelf op het veld hebt gestaan of dat je alleen maar vanuit je luie stoel kritiek kan leveren", bijt de aanvalsleider van zich af.

Door de misser van Milik is Napoli na de winter actief in de Europa League.

Plaats een reactie

woensdag 12 december 2018 om 20:10
Gewoon een goeie redding
Vind ik leuk
power +7752
woensdag 12 december 2018 om 20:11
Ik vond eerder een goede redding van de keeper.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 20:12]
Vind ik leuk
abraksas +2546
woensdag 12 december 2018 om 20:12
gewoon goed gekeept.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 20:12
Tik hem in de hoek i.p.v. recht op Alisson af en je bent door in de CL, maar dat is inderdaad makkelijk geredeneerd vanaf de bank met een pizzadoos op schoot. Wel lekker trouwens.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 20:15]
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 20:13
Tja had er in gekund, misschien wel gemoeten Ik was iig héél blij dat de bal er niet in ging 😉
Vind ik leuk
Smithsonian +43420
woensdag 12 december 2018 om 20:16
Ach gevoellig *** ben je toch.

Schiet hem dan in een hoek dumbass.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 20:20
Nee hoor Milik jij kon er echt niets aan doen, tis allemaal de schuld van die keeper geweest.....................en dat schrijf ik wel uit mijn luie en O zo comfortabele stoel met heerlijke lucht vering.
Vind ik leuk
Jahroon +251
woensdag 12 december 2018 om 20:21
Wat heeft Napolu ook al weer voor deze ex-godenzoon betaald?? En werd daarvoor niet eens gehyped! Kon en kan natuurlijk ook niet. Overmars gelooft ook nog steeds niet dat er zoveel voor deze Poolse prutser is betaald...
Vind ik leuk
Stuiter +749
woensdag 12 december 2018 om 21:24
Deed het bij ajax anders gewoon prima en bij napoli ook tot zijn blessure. Heb hem de afgelopen tijd niet echt gevolgd.
Vind ik leuk
Mari +12539
woensdag 12 december 2018 om 20:21
Gewoon een goed redding.
Een keeper is een van de spelers
Vind ik leuk
Come on Utreg +29826
woensdag 12 december 2018 om 20:27
Rechts is niet zijn sterkte voet. Maar zo beroerd schiet hij de bal niet in. Keeper zit er goed bij.
Vind ik leuk
Romarioo +766
woensdag 12 december 2018 om 20:28
Als je 40 miljoen waard bent mag je zo'n kans niet missen!!!!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5546
woensdag 12 december 2018 om 21:27
Zo makkelijk was het niet.
Verdediger raakt hem nog net voor de bal bij milik komt.
Kreeg hem nog knap onder controle maar dat controleren gaf de keeper net die seconde om het doel enorm te verkleinen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws