Update: Müller klimt in de pen en verontschuldigt zich bij Tagliafico

Update: Müller klimt in de pen en verontschuldigt zich bij Tagliafico

Gepubliceerd: donderdag 13 december 2018 om 12:22do 13-12-2018 om 12:22

Laatste update: donderdag 13 december 2018 om 13:23do 13-12-2018 om 13:23

Thomas Müller heeft na afloop van Ajax - Bayern München tevergeefs contact gezocht met Nicolás Tagliafico. Bij zijn kamikaze-actie was geen opzet in het spel, bezweert de Duitse aanvaller.

Müller liep kort voor middernacht naar de spelersbus van Bayern, toen hij werd aangesproken door een Duitse journalist van de Beierse krant TZ. "Het was natuurlijk geen opzet", reageerde hij. Müller draaide zich vervolgens om en meldde zich bij de Ajax-kleedkamer om zich te verontschuldigen bij Tagliafico. De Argentijn was echter al verdwenen.

Scheidsrechter Clement Turpin trok ruim een kwartier voor tijd rood voor Müller, die werd bestraft voor een karatetrap op het hoofd van Tagliafico. De linksback van Ajax moest worden gehecht, maar kon de wedstrijd wonder boven wonder wel hervatten. Ajax - Bayern eindigde vervolgens in een 3-3 gelijkspel. De Duitsers zijn daardoor winnaar van groep E in de Champions League.

Update 12.22: Via Twitter heeft Müller donderdagmiddag zijn excuses aangeboden aan Tagliafico voor zijn onbesuisde actie. 'Via deze weg wil ik me graag verontschuldigen', schrijft de vedette van Bayern. 'Mijn actie was onopzettelijk. Hoop dat het goed gaat.' Tagliafico accepteerde de verontschuldigingen van de Duitser. 'Het gaat goed, bedankt!'

Poll

Was het een bewuste overtreding van Müller op Tagliafico?

(6202 stemmen)

Plaats een reactie

Fritz Korbach +24721
donderdag 13 december 2018 om 01:10
Stel je voor dat Ajax de volgende ronde Porto loot, en ze spelen thuis met 2-2 gelijk en uit 1-1. Dan vliegen ze ongeslagen uit de Champions League....

Laat het gewoon even bezinken
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 01:11]
Vind ik leuk
Roeptoeter +15772
donderdag 13 december 2018 om 01:14
Ik stel me liever voor dat je een ronde verder komt. Desnoods met een verloren uitwedstrijd.
Vind ik leuk
repeP +2199
donderdag 13 december 2018 om 01:14
Knock out systeem levert de leukste wedstrijden op.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11978
donderdag 13 december 2018 om 05:30
Andersom mocht Maximilian Wöber ook wel zo netjes zijn ook zijn schofterige overtreding op Goretzka excuses aan te bieden hoor zou ook zo netjes zijn 😏
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 08:02
Deed hij al gewoon in de wedstrijd.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 15:01
Juist !
Vind ik leuk
Vrolijkje +2080
donderdag 13 december 2018 om 22:08
Muller ook 3x.
Heeft volgens mij nog nooit geen rood gekregen.
Is een soort klinsmann ..
Vind ik leuk
fernjef +1527
donderdag 13 december 2018 om 08:15
Als je de wedstrijd goed bekeken hebt, dan heb je gezien dat hij dat gedaan heeft direct nádat hij zijn rode kaart ontving....
Vind ik leuk
groninger +1926
donderdag 13 december 2018 om 08:35
Denk dat jij de wedstijd niet gezien hebt. Heeft hij in de wedstrijd al gedaan.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:23
Het was een dikke rode kaart , maar Wober deed het niet bewust lijkt me .
Hij was gewoon te laat .
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 13 december 2018 om 12:30
Sorry, maar volgens mij haalde hij bewust door.
Ik zag in ieder geval dat hij zijn been gewoon strekte terwijl hij al had kunnen zien dat hij te laat zou komen. (Meer dan terecht rood, net als bij Müller)
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:39
als ik zo de reacties lees, heeft hij het in de wedstrijd al gedaan...
typisch dat mensen na een antwoord dan 20 minuten later hetzelfde antwoord gaan geven maar dan alleen iets anders geformuleerd..
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:28
Zo lekker dat je laat blijken dat je dus helemaal niet gekeken hebt.
Vind ik leuk
#Keizerout +45698
donderdag 13 december 2018 om 12:54
Dat was niet per ongeluk
Vind ik leuk
zomer +1423
donderdag 13 december 2018 om 13:13
Als je het met opzet doet, hoef je geen excuus aan te bieden.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:13
Ga lekker huilen. Als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan niks.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 15:01
Misschien was dit op tv niet te zien maar ik, als aanwezige bij de wedstrijd, kan je garanderen dat Wober wel degelijk zijn excuses heeft aangeboden. Ook hij zag in hoe ernstig deze onnodige overtreding was. Onnodig omdat de overtreding op de middenhelft plaatsvond en dus was van een gevaarlijke situatie geen sprake.
De door jou gebruikte kwalificatie 'schofterig' vind ik dan ook voorbarig.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10050
donderdag 13 december 2018 om 01:19
Gebeurt niet neef. We winnen alles
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
donderdag 13 december 2018 om 01:23
We verliezen in ieder geval niks neef
Vind ik leuk
Meoteri +108
donderdag 13 december 2018 om 01:25
We winnen de triple neef.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 01:26
We zijn weer terug neven.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
donderdag 13 december 2018 om 01:27
Zo is dat neef!!
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 01:30
Dit jaar wordt Feyenoord kampioen neef !
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
donderdag 13 december 2018 om 01:37
Jij bent helemaal geen neef
Vind ik leuk
JCJWZ +14837
donderdag 13 december 2018 om 03:19
Tis een nicht haha
Vind ik leuk
Carl +4110
donderdag 13 december 2018 om 08:58
Leuk zo, kindjes! Hapje voor neefje, hapje voor nichtje. Brrrprrrrprrrrp VLIEGTUIG!

Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:26
Groetjes uit Rotterdam we zien jullie op het altijd zo gezzelige beruchte stadhuisplein 05-05-2019 ✌🏽
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 17:31]
Vind ik leuk
Oud Fluks +1085
donderdag 13 december 2018 om 06:49
Hahaha droom lekker verder !
Vind ik leuk
Mr bien +6891
donderdag 13 december 2018 om 07:35
Echt waar nicht ?
;)
Vind ik leuk
imho +2009
donderdag 13 december 2018 om 12:58
Zoals ze Brabant zeggen: Ge zit d'r neffe.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10050
donderdag 13 december 2018 om 01:35
Hoop neven ineens he neef
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
donderdag 13 december 2018 om 01:36
Ik wist dat we een grote familie hadden neef maar dit??
Vind ik leuk
CPP +1069
donderdag 13 december 2018 om 02:03
Edit VP : Reactie verwijderd.

[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 16:25]
Vind ik leuk
fier&koen +2714
donderdag 13 december 2018 om 02:57
🤣
Vind ik leuk
Jozef +44353
donderdag 13 december 2018 om 07:57
Want?
Logisch?

Vind ik leuk
RenW +4136
donderdag 13 december 2018 om 03:24
Wat doen we eerste kerstdag neef?
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 09:37
Dan lig jij in de oven als kalkoen neef
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:36
Wat een neven
Vind ik leuk
Jan Guevara +10319
donderdag 13 december 2018 om 07:00
Je bedoelt op de eeuwige tweede plek neef?
Vind ik leuk
karnisse +523
donderdag 13 december 2018 om 13:10
Mooie glazen bol neef
Vind ik leuk
mba4u2c +3585
donderdag 13 december 2018 om 05:10
Dream on...
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 04:22
Bayern gaat ook winnen....oom 😊
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:35
Zo is dat neef
Vind ik leuk
Johnny Cash +10050
donderdag 13 december 2018 om 12:39
Bedankt neef
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
donderdag 13 december 2018 om 12:59
Dit is onze undercover-neef neef, weet je al ondertussen wie dit is?
Vind ik leuk
Johnny Cash +10050
donderdag 13 december 2018 om 13:05
Meteen toen die over kermis reizigers begon 😂
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 01:25
Nog gekker: stel ze loten porto en je speelt uit 1-1 en thuis 2-0. Ben je ongeslagen door naar de kwartfinale.

Laat het gewoon even bezinken!
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
donderdag 13 december 2018 om 12:31
Dat is nog veel beter janneman
Vind ik leuk
voebtalie +2320
donderdag 13 december 2018 om 01:32
Hoe laat speelt Feyenoord eigenlijk?
Vind ik leuk
Meoteri +108
donderdag 13 december 2018 om 01:34
Spelen zondag om 16:45 tegen Fortuna.
Vind ik leuk
voebtalie +2320
donderdag 13 december 2018 om 10:59
Wat een heerlijk potje!
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
donderdag 13 december 2018 om 01:37
Ik heb geen flauw idee, waarom vraag je dat aan mij?
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 13 december 2018 om 01:48
Nog erger dan toen PSV z’n enige noemenswaardige prijs won gelijkspel na gelijkspel.

Brrrrrr....
Vind ik leuk
AllAdIn +24907
donderdag 13 december 2018 om 06:58
En de finale winnen na een gelijkspel en penalty's..
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 02:47
Gebeurde ook met Real in '88 😁
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 07:17
Stel je voor dat ze dan 2x winnen. Dan ben je door naar de volgende ronde, ongeslagen
Vind ik leuk
Lucatonio +2161
donderdag 13 december 2018 om 09:11
Of 1-1 en 2-2 uit dan zijn ze gewoon door!!
Vind ik leuk
Kevinm +1900
donderdag 13 december 2018 om 12:24
Portugal heeft zonder een wedstrijd te winnen het EK 'gewonnen'. Alles is mogelijk tegenwoordig
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:34
Dit is me neef
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:37
Ik zie het liever andersom. Uit 2-2 en thuis 1-1.
Vind ik leuk
Sabau +1741
donderdag 13 december 2018 om 13:23
Koop je weinig voor. Feyenoord vloog in 1992 uit de EuropaCup2 halve finale zonder te verliezen.

Laat het gewoon even bezinken.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 14:14
Ik stel me voor dat Ajax de Champions League gaat winnen. Dan komt er een hoop geld binnen.
Vind ik leuk
repeP +2199
donderdag 13 december 2018 om 01:11
Müller is er volgens mij helemaal de speler niet voor om opzettelijk tegenstander op een dergelijke wijze te willen blesseren. Kan me dat tenminste niet heugen van hem.
Vind ik leuk
appeltje +3623
donderdag 13 december 2018 om 01:17
Eerste directe rode kaart in een officiele wedstrijd voor Müller. Op 21 oktober 2009 kreeg hij zijn enige andere rode kaart; twee keer geel in een verloren Champions League wedstrijd tegen Bourdeaux. Die krijg hij overigens al na 30 minuten.
Vind ik leuk
repeP +2199
donderdag 13 december 2018 om 01:19
Dank voor deze info. Bevestigt het beeld inzake Müller, absoluut geen gemene speler.
Vind ik leuk
appeltje +3623
donderdag 13 december 2018 om 01:21
Klopt. Gemiddeld minder dan 3 gele kaarten per seizoen in alle competities.
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 13 december 2018 om 01:50
De meeste moordenaars hebben geen criminele historie.

Aan de andere kant is de kans op recividie bijzonder laag.
Vind ik leuk
repeP +2199
donderdag 13 december 2018 om 01:56
Overdrijven is ook een kunst.
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 13 december 2018 om 02:00
Een vaak ondergewaarde bovendien 🤪
Vind ik leuk
repeP +2199
donderdag 13 december 2018 om 02:06
Scherp!🙃
Vind ik leuk
yuuup +10843
donderdag 13 december 2018 om 04:58
Ik geloof best dat hij dit niet in gedachten had, maar hij had wel kunnen weten dat dit hoogst waarschijnlijk het resultaat zou zijn. Je gaat toch geen luchtduel aan met een karatetrap? Rood sowieso geheel terecht.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 01:13
Die krijgt een zware schorsing, op zeker 4 wedstrijden, en dat verdiend ie ook die idioot!
Vind ik leuk
Roeptoeter +15772
donderdag 13 december 2018 om 01:13
Terechte rode kaart. Een onverantwoord risico een tegenstander te blesseren dvm gevaarlijk spel. Geloof niet in opzet. Zeker op de herhaling is duidelijk te zien dat Muller de bal volgt en de speler niet eens ziet.
Kleine schorsing voldoende. Geen 5/6 wedstrijden waar de commentator over begon.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +957
donderdag 13 december 2018 om 01:13
Gelukkig was er geen VAR, hadden ze de kaart ook nog omgezet in geel ook!🙄
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
donderdag 13 december 2018 om 01:15
Geloof ook niet dat het bewust was, maar het is niet slim om zo in te komen. Nu kwam hij heel ongelukkig met de noppen op het hoofd van Tagliafico en kreeg hij gewoon terecht rood.
Vind ik leuk
Meoteri +108
donderdag 13 december 2018 om 01:19
Wat een beest onze Nico. Speelt gewoon de wedstrijd uit en pikt nog een goaltje mee
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 01:19]
Vind ik leuk
Ginovanni +21598
donderdag 13 december 2018 om 01:23
Dat niet alleen......hij scoorde ook nog de 3-3!!!!!

Wat een geweldenaar!

Als die Magallan ook zo'n type speler / beest is, dan gelijk halen.

Nicoooooooooooo!!!!!👌

Vind ik leuk
Meoteri +108
donderdag 13 december 2018 om 01:29
Er moet zeker een verdediger bij want Wober kan eigenlijk niet. Liever Magallan en daarachter Schuurs een kans geven. Schuurs is ook beter aan de bal dan Wober en heeft een goed schot. Wober levert elke wedstrijd wel een paar keer de bal in bij de tegenstander. En dat zijn dan vaak nog simpele passes.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 01:29
Zeker een geweldenaar, wat een bikkel! Die zal wel koppijn hebben, maar zo zie je wel hoe hard Argentijnen zijn, die schop je er niet zomaar eventjes uit! De ultieme beloning voor Tagliafico zelf was de gelijkmaker, zijn goal maakt ons al 12 wedstrijden ongeslagen... zelfs de Duitsers weten ons niet op de knieën te krijgen! Laat Barcelona maar komen :p
Vind ik leuk
Ginovanni +21598
donderdag 13 december 2018 om 01:55
Nog gefeliciteerd, Jens!!

Schitterende wedstrijd, maar bovenal wens ik je nu van harte beterschap!👍
Vind ik leuk
RenW +4136
donderdag 13 december 2018 om 03:28
Ze zijn denk ik harder dan die Mexicanen.
Die was nu nog niet uitgerold.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10050
donderdag 13 december 2018 om 01:21
Kom op. Rode kaart terecht. Hoef van mij geen schorsing te krijgen of geldboete wat ik lees. Nico kon gewoon doorspelen en scoren 😃
Vind ik leuk
Koenbres +2012
donderdag 13 december 2018 om 01:22
Natuurlijk heel lomp en terechte rode kaart maar wel duidelijk op de beelden te zien dat het niet met opzet is, denk dat Muller er ook van schrikt.
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 13 december 2018 om 01:23
“Ich habe es nicht gewust”, blijft n nare bijsmaak houden.
Vind ik leuk
Bontscoach +469
donderdag 13 december 2018 om 01:23
Was geen rode kaart. Sowieso erg makkelijk gegeven alle rode kaarten en penalty's.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 01:30
Als jij dat geen rode kaart vond, dan ben jij echt van het padje.. het is geen kickboksen waar je naar kijkt hoor!
Vind ik leuk
Bontscoach +469
donderdag 13 december 2018 om 01:41
Hij gaat voor de bal te onderscheppen en Taf duikt eronder. Geen enkele opzet in het spel.
Geel was meer dan genoeg, maar waarschijnlijk omdat hij al eerder rood trok deed hij dat nu weer.
Vind ik leuk
erikv78 +458
donderdag 13 december 2018 om 02:00
Nico stond al een tijdje stil op die positie de bal op te wachten. Mullen denkt dat hij Remy is.. alleen op het veld
Vind ik leuk
Cavriana +169
donderdag 13 december 2018 om 02:17
Jij probeert sommige in dommigheid nog te overtreffen. Wat een commentaar. Zal nog niet meevallen op deze site.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 02:19
Officiële regels: buitensporig inkomen is rood. Als je met je been zo hoog op een tegenstander af komt vliegen is dat natuurlijk buitensporig en dus terecht rood. Waarom is dit überhaupt discussie.. Was die kaart van Wober dan slechts een vermaning waard?
Vind ik leuk
Bontscoach +469
donderdag 13 december 2018 om 09:40
Ik vond Wober ook geen rode kaart, gewoon een hard duel waarbij hij ongelukkig de enkel raakt.
In de PL of Africa Cup is dit echt nooit rood, gebeurt 20x per wedstrijd. Hier zijn de spelers en scheidsrechters meer van het damesvoetbal. ;)
Vind ik leuk
chicken +14798
donderdag 13 december 2018 om 09:48
Wober had zicht op bal en speler. Was te laat en vol op de enkel van die Duitser. Wedstrijd of 3 is dat wel waard. En ergens vind ik die overtreding erger dan die van muller..
Vind ik leuk
RenW +4136
donderdag 13 december 2018 om 03:29
Nico had geel moeten krijgen?
Vind ik leuk
Oud Fluks +1085
donderdag 13 december 2018 om 06:55
Geel ook al had hij niet de intentie dan is het met ernstig letsel dus rood en terecht!
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 16:25
Je hebt er echt kijk op merk ik.
NOT.

Vind ik leuk
abraksas +2491
donderdag 13 december 2018 om 01:27
Mensen zijn een beetje aan het doordraaien. Aan de ene kant heb je de mensen die hem zo'n beetje een moordenaar noemen en aan de andere kant heb je de mensen die zeggen dat het geen opzet was Tagliafico te blesseren dus was rood te zwaar.
Was onbesuisde actie van Müller en rood was absoluut op z'n plaats maar ik denk niet dat er van opzet sprake is dus ik snap de ophef niet.
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 13 december 2018 om 01:34
Moord!
Brand!
Duizend bommen en granaten!

Natuurlijk mag je onbesuisd iemand onthoofden, slap gelul allemaal.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 23:43
Ik onthoofd bijna iedere dag onbesuist wel iemand normaalste zaak van de wereld toch?😂😂
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 13 december 2018 om 23:46
Moeten ze maar niet in de weg staan, toch?

Sukkels.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 23:49
Kijk! Jij snapt t jij krijgt een krat bier van mij!!
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 13 december 2018 om 23:52
Doe maar n paar six packs Guinness dan 👍🏻
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 02:20
Volgens de officiële regels is een onbesuisde actie een gele kaart maar ik snap je punt
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 13 december 2018 om 23:54
Ja, maar dat is t voor gevaarlijk spel ook, tenzij je iemand vol op z’n kop raakt.

Kan je ook gaan douchen.
Vind ik leuk
Leeds United +1434
donderdag 13 december 2018 om 01:33
Muller is niet de speler voor dit soort overtredingen. Er was bovendien niets te winnen voor Bayern. Ze waren, net als Ajax, toch al door. Echt geen opzet... hij had hem gewoon niet gezien denk ik.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 11:35
Klopt maar was wel een rode kaart, hoe ongelukkig ook.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 01:39
Het was geen bewussie! Maar hij heeft hem echt wel gezien. Is een speler op retour,....lichaam is strammer minder snel,....krijg je dit. Domme pech. Mooie wedstrijd gezien zeg. Ik ben trots op nederland in de CL. Wat zou het toch geweldig zijn als er een derde club kan meedraaien in europa....
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 13 december 2018 om 02:26
Strammer, mooi woord.

Ein strammer Max is n uitsmijter.

Genieten, als t universum convergeert 😁

* edit: laten we beginnen met dat t leuk zou zijn als er twee clubs meedraaien.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 03:45]
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 04:14
Voor de info en machtig mooie uitspraak verdiend u een like, maar voor de “*edit” een siplip
Vind ik leuk
14forever +9066
donderdag 13 december 2018 om 02:28
Was terecht rood en gewoon dom.inkomen. denk niet dat hij het deed om iemand zijn kop door midden te schoppen.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 02:32
Onbewust of niet, de rode kaart was wel terecht.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
donderdag 13 december 2018 om 06:04
Nico is gewoon een echte bikkel.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 23:39
Nico is strijder❌❌❌
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 14 december 2018 om 06:04
Dappre strijder
Vind ik leuk
Caniggia +1219
donderdag 13 december 2018 om 06:20
Kijk dan hoe hij inkomt hij weet precies wat hij doet.Als dit niet bewust is dan weet ik het ook niet meer.Hij wil waarschijnlijk Tagliafico niet blesseren maar de actie is zeker bewust.
Vind ik leuk
Markus80 +3058
donderdag 13 december 2018 om 06:58
Nee uiteraard niet. Puur toeval dat hij Tagliafico met een karatetrap raakt. Dat gebeurt eigenlijk in elke wedstrijd toch? De normaalste zaak van de wereld haha.
Vind ik leuk
De Goffert +835
donderdag 13 december 2018 om 07:04
Was een beste trap. Denk niet dat het echt bewust was maar zo hoog met je been is natuurlijk bijzonder tricky🤭
Müller is niet zo’n type maar soms knakt ook bii de beste wel eens iets. Dat hij geschrokken leek direct na het incident zegt niks natuurlijk. Veel spelers zijn betere acteurs dan voetballers!
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 07:28
Het is jammer dat je de groepshoofd van je eigen poule niet meer kan loten. Want Bayern is veruit de zwakste. Niet qua naam natuurlijk , maar momenteel stelt dat veteranen team niet veel voor t.o.v. een paar jaar geleden.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 08:19
Ik denk oprecht dat Mueller niet de intentie had om Tagliafico te raken maar op het moment dat je op die manier een duel in gaat zoals hij dat deed neem je natuurlijk wel een enorm risico. Rode kaart vind ik dus wel terecht.
Vind ik leuk
Klasbak +6
donderdag 13 december 2018 om 10:03
Müller had totaal niet de intentie om de bal te spelen. Zijn blik was alleen maar op Tagliafico gericht.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 13:31
Sorry Klasbak maar dan heb jij de beelden niet goed bekeken, Mueller had zijn ogen alleen maar op de bal, pas toen hij daadwerkelijk contact had met Tagliafico keek hij naar hem.
Vind ik leuk
JoeyC +3996
donderdag 13 december 2018 om 10:07
Erg ongelukkig, maar wel terecht rood. Zo hoog met je voet het hoofd van de tegenstander raken. Dat moet altijd rood zijn. Gelukkig voor Ajax durft een UEFA scheids em wel te geven, want ironisch genoeg is Tagliafico dit seizoen in de Eredivisie al twee keer ontsnapt aan rood.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:28
Toch wel netjes is normaal gesproken niet een schopper. Maar is gewoon altijd irritant.
Vind ik leuk
JanTa48 +8074
donderdag 13 december 2018 om 12:32
Het was een onbesuisde maar geen bewuste actie van Müller maar dat ik ook met Wöber. Het paste een beetje in het wedstrijd beeld waarbij beide ploegen met passie voor de winst gingen.
Vind ik leuk
Radaje +1517
donderdag 13 december 2018 om 12:33
Net zo ongelukkig als de overtreding van Roel Janssen tegen Emmen. Maar het is wel rood natuurlijk.
Vind ik leuk
Mari +12489
donderdag 13 december 2018 om 12:37
Netjes, maar ik zou er niet bij hebben dat je actie niet opzettelijk was.
Gewoon dit weglaten, nu komt het toch wat minder oprecht over.

Heeft het te maken met het aantal wedstrijden schorsing denk ik dan
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:41
Twijfel of dit bewust was, maar heb het altijd al een speler met een heel vervelend karakter gevonden, dus ik vind dat schrijven ook niets voor hem

Misschien bang voor een behoorlijke straf ???
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 12:45
Doet ie netjes... hij heeft m nooit gezien
Vind ik leuk
Justin Kees +2696
donderdag 13 december 2018 om 12:51
Bewust is wellicht teveel van het goede, maar je bent knap stom als je zo een duel in gaat. Je ziet de bal gaan, je ziet er een man staan en dan kom je zo in... wat een idioot!
Vind ik leuk
Jorg Vde +360
donderdag 13 december 2018 om 13:24
Ovetreding op een lilliputter, niks aan de hand.
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 23:35
Iets meer respect maag wel hoor k weet niet voor welke club je bent maar ik zeg toch ook niet bijvoorbeeld klote kut luuk de jong ofzo...dus hou lekker je mond met je lilliputter!!
Vind ik leuk
Dj Storm +413
donderdag 13 december 2018 om 13:36
Waren twee rode kaarten, onbewuste overtredingen in het heetst van de strijd
Vind ik leuk
Argento8523 +7298
donderdag 13 december 2018 om 14:11
Van Wöber was gewoonweg dom

Die zou zomaar een paar wedstrijden kunnen krijgen

Voor Ajax alleen maar beter

Ajax mist niks aan die gast
Vind ik leuk
JanTa48 +8074
donderdag 13 december 2018 om 13:41
E xcuses aanvaard en we zien elkaar weer in de finale.
Vind ik leuk
Tsubamba +3042
donderdag 13 december 2018 om 13:56
Haast onthoofde Nico
Vind ik leuk
Argento8523 +7298
donderdag 13 december 2018 om 14:10
Keurige actie van Müller

Het was bizar inkomen maar ik vind hem niet het type speler dat zoiets bewust doet

Wöber daarentegen lekker op de transfer lijst en wegwezen

Wat is die slecht zeg

Vind ik leuk
hantayo +1245
donderdag 13 december 2018 om 16:38
heel slecht
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 15:55
Je ziet dat Müller taglifico niet zag hij keek naar de bal dus onbewuste actie
Vind ik leuk
hantayo +1245
donderdag 13 december 2018 om 16:38
en daarmee gewoon klaar
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 18:01
Deze prestatie is iets om trots op te zijn. Van tevoren had ik een inschatting gemaakt dat tegen Bayern 0 punten zouden worden gehaald en tegen Benfica ook. Bayern heeft op papier een betere ploeg en het kapitaal is daar veel krachtiger. Bij Benfica had ik de gedachte dat Portugezen iets in het spel hebben dat ons Nederlanders absoluut niet ligt, dus conclusie 0 punten. Bij A.E.K. had ik het idee van 2 keer winnen. Dus 6 punten in de Champions League. Dus U.E.F.A. Laegue is dus het hoogst haalbare. Als je dan ziet hoeveel punten Ajax heeft gehaald is dat niks om je voor te schamen, maar iets om blij mee te zijn. Ajax heeft leuk meegedaan in hun poule. Van Bommel zit alleen maar te zeggen dat ze leuk hebben meegedaan, maar met slechts 2 punten is er van leuk meegedaan geen sprake. Met 2 punten onderaan staan, dan is er sprake van een speeltuinploeg in die poule. Van Bommel had een realistischer beeld van P.S.V. moeten geven en zeggen dat ze IN BEPAALDE FASES IN WEDSTRIJDEN LEUK HEBBEN KUNNEN MEEDOEN, in plaats van mensen zand in de ogen te strooien. Nu lijkt het dat P.S.V. het goed gedaan heeft met slechts 2 punten. Wij Nederlanders moeten trots zijn op wat Ajax in deze poule heeft gepresteerd. Misschien had Ajax in een andere poule wel minder goed gepresteerd wie zal het zeggen?
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 23:30
Ookal was t niet opzettelijk welke mongool komt er nou zo in?? (Ja müller maja)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws