'Spalletti moet Inter-ontslag vrezen na debacle tegen PSV, opvolger staat klaar'

    'Spalletti moet Inter-ontslag vrezen na debacle tegen PSV, opvolger staat klaar'

    Gepubliceerd: donderdag 13 december 2018 om 10:36do 13-12-2018 om 10:36

    Laatste update: donderdag 13 december 2018 om 10:57do 13-12-2018 om 10:57

    Luciano Spalletti staat volgens Italiaanse media onder druk bij Internazionale. De Champions League-uitschakeling tegen PSV wordt de trainer aangerekend.

    PSV hield Inter dinsdagavond op een 1-1 gelijkspel, waardoor de Italianen na de winterstop uitkomen in de Europa League. Gazzetta dello Sport, Corriere dello Sport, Corriere della Sera en Tuttosport pakken donderdagochtend uit met het nieuws dat Spalletti de Kop van Jut is, al ligt een ontslag op korte termijn niet voor de hand.

    Wel moet Spalletti vrezen dat hij bezig is aan zijn laatste seizoen in Stadio Giuseppe Meazza. Het heeft alles te maken met de aanstelling van algemeen directeur Giuseppe Marotta. Hij wordt naar verwachting deze week gepresenteerd en wil mogelijk een eigen trainer meenemen. Antonio Conte, met wie hij drie landstitels won bij Juventus, wordt genoemd.

    Een andere optie zou Diego Simeone zijn. De Argentijnse baas van Atlético Madrid heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij ooit aan de slag wil bij zijn oude club Inter. Daarnaast wordt José Mourinho opgevoerd. Hij komt alleen in beeld als Manchester United met hem breekt. Mourinho leidde Inter in 2010 naar de treble.

    Plaats een reactie

    donderdag 13 december 2018 om 10:40
    Jammer maar zo werkt het helaas wel! Dat PSV je de laatste trap geeft🙈 extra zuur
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 december 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    Leozao +5840
    donderdag 13 december 2018 om 10:44
    Shit happens...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 10:46
    En weer door
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37450
    donderdag 13 december 2018 om 10:49
    dus?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 10:51
    Dus? Je snapt het niet😉
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37450
    donderdag 13 december 2018 om 10:55
    Komend van een ajax fan snap ik het wel,

    Vage gedoe zo af en toe.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 10:58
    Ach dat zul jij ook hebben gezien je reactie
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6733
    donderdag 13 december 2018 om 12:28
    Dit lijkt me een prima oplossing. Gewoon de trainer eruit blijven gooien!
    Vind ik leuk
    Swout +1269
    donderdag 13 december 2018 om 11:44
    Tja Spalletti.. als je geen 6 punten pakt tegen het zwakste clubje uit de CL is het gewoon exit.
    Vind ik leuk
    Bizzy +22301
    donderdag 13 december 2018 om 10:43
    PSV heeft het lichtje uitgedaan bij Inter. Arme Spalletti
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 18:53
    Kun je nagaan, dat als je tegen psv gelijk speelt dan ben je direct een regelrechte schande met ontslag tot gevolg
    Vind ik leuk
    Bizzy +22301
    donderdag 13 december 2018 om 19:08
    Er zijn trainers die voor minder op straat zijn gezet. Vraagt het maar aan Flappie en Overmars. Keizer was binnen no time op straat gezet.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 19:22
    Het grote Ajax heeft een selectie van een half miljard, daar zijn van der Sar en Overmars mede verantwoordelijk voor en daar past een andere trainer bij. Dat volleybalvriendje bij psv heeft het ook met zijn 2 puntjes aardig gedaan.
    Vind ik leuk
    Bizzy +22301
    donderdag 13 december 2018 om 20:49
    En zijn landstitels gab
    Vind ik leuk
    Knollie +442
    donderdag 13 december 2018 om 10:44
    @VP"De Champions League-uitschakeling in Eindhoven wordt de trainer aangerekend."

    De uitschakeling volgde toch echt in Milaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 10:46
    Misschien zijn de namen van de spelers wel indrukwekkender dan dat ze in werkelijkheid voetballen kunnen.
    Als je spits genaamd Icardi moeite heeft met Viergever vind ik niet dat je dit de trainer aan kunt rekenen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 10:50
    Icardi doet gewoom wat ie moet doen. Loeren op dat momentje en hem dan tegen de touwen rammen. Hij doet dit zo consequent dat het minder opvalt hoe middelmatig de rest van de Inter selectie is
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 10:53
    Met Candreva, Politano, Icardi, Perisic, Vrsaljko, Brozovic en alle andere grote namen die ik nog vergeet, zou je PSV weg moeten spelen.

    Dus zeker ook de verdiensten van PSV voor het bieden van veel weerstand.

    Vind ik leuk
    Swout +1269
    donderdag 13 december 2018 om 11:47
    Haha wat een grote namen noem je op xD Icardi snap ik nog wel.. voor de rest heeft Inter geen bijzonder team. Dat het tegen Psv een sterk team leek, ligt meer aan Psv dan Inter.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 december 2018 om 11:50
    Onzin.
    Daar staat voor 10 keer zoveel geld op het veld, als dat er bij PSV staat.
    Vind ik leuk
    Swout +1269
    donderdag 13 december 2018 om 11:56
    Dat geldt ook voor Bayern ten opzichte van Ajax.. Bayern heeft volgens de Psv aanhang ook een zwak team.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37450
    donderdag 13 december 2018 om 10:46
    Mourinho moet je sowieso niet halen.

    Simeone zou de beste optie zijn.
    Vind ik leuk
    ELD070 +1003
    donderdag 13 december 2018 om 10:49
    Of Frank de Boer!
    Vind ik leuk
    rexxo +5360
    donderdag 13 december 2018 om 11:01
    Aanvallend voetbal hoef je niet te verwachten maar die stuiterbal langs de lijn is wel een trainer die je kampioen kan maken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +184663
    donderdag 13 december 2018 om 11:06
    Wat psv met je doet
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1966
    donderdag 13 december 2018 om 12:06
    Kunnen jullie niet een andere plek zoeken om reclameblokken te zetten dan IN de tekst?
    Vind ik leuk
    Axim +871
    donderdag 13 december 2018 om 14:46
    cocu staat klaar....
    Vind ik leuk
    G.Kopf +3156
    donderdag 13 december 2018 om 15:55
    Mourinho past daar natuurlijk fantastisch, in de serie A.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37450
    donderdag 13 december 2018 om 18:24
    Cocu is ook weer beschikbaar :))
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws