Linssen op scherp: 'Ik kreeg gisteren nog een berichtje van de directeur'

Linssen op scherp: 'Ik kreeg gisteren nog een berichtje van de directeur'

Gepubliceerd: vrijdag 14 december 2018 om 17:12vr 14-12-2018 om 17:12

Bryan Linssen beseft dat het beter moet bij Vitesse. Na teleurstellende resultaten tegen FC Emmen (1-1) en NAC Breda (2-1 verlies) moet er zaterdag gewonnen worden van VVV-Venlo, de club waar de aanvaller tussen 2010 en 2013 speelde.

"Ik kreeg gisteren nog een berichtje van directeur Marco Boogers (van VVV-Venlo, red.). Of we er klaar voor waren. Toen zei ik: wij wel, nu jullie nog", vertelt een lachende Linssen aan Omroep Gelderland.

"Er zijn nu echt geen excuses meer", vervolgt Linssen. "De druk is toegenomen door onze laatste wedstrijden, we moeten nu gewoon winnen. Dat wordt niet makkelijk, want VVV doet het prima. Boven verwachting goed."

Bij een overwinning kan VVV over Vitesse heen klimmen op de ranglijst. Dat wil Linssen niet laten gebeuren. "Dus we moeten scherp zijn en er vol op klappen. We hebben tegen elkaar gezegd dat de resultaten van de laatste weken echt niet kunnen. Het moet anders."

Plaats een reactie

vrijdag 14 december 2018 om 17:16
Zo dat helpt !!!
Vind ik leuk
El Cazador +8939
vrijdag 14 december 2018 om 17:17
Vitesse valt me onder die Rus erg tegen en VVV doet het boven verwachting.
Vind ik leuk
vrijdag 14 december 2018 om 21:53
Nu moet Slutsky laten zien dat hij een topcoach is.

De relaxte coach die van een grapje houdt is goed, zeker als het team op de rit is. Maar als het dan slecht loopt de focus er terug op krijgen is andere koek. Hij moet Ødegard duidelijke opdracht meegeven en iedereen scherp krijgen.
Vind ik leuk
Monnikehuize +1635
vrijdag 14 december 2018 om 17:20
Flikker toch op man. Jullie moeten gewoon tegen elke ploeg 110% strijden, anders stellen jullie geen zak voor!!
Vind ik leuk
vrijdag 14 december 2018 om 17:22
Eerst zien&dan geloven
Vind ik leuk
bennings +360
vrijdag 14 december 2018 om 17:23
Raakt het hele jaar al geen knikker die kabouter ...
Vind ik leuk
vrijdag 14 december 2018 om 17:28
Voetballen voor je geld en geen slappe hap
Vind ik leuk
Ben +187
vrijdag 14 december 2018 om 18:08
Is de beste speler in de selectie
Vind ik leuk
vrijdag 14 december 2018 om 18:19
Ik ben echt fan van Slutsky geworden! Hopelijk winnen ze de volgende wedstrijden!
Vind ik leuk
Joost69 +674
vrijdag 14 december 2018 om 18:22
De directeur van VVV!? Had toch liever een bericht van die Vitesse gezien: no points no pay Bryan! of zoiets...
Vind ik leuk
Vak-DD +12395
vrijdag 14 december 2018 om 19:37
Ik zou zeggen ga eens voetballen met z'n allen. Heb geen zin om morgenavond weer voor Jan lul zo laat naar het stadion te gaan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 december 2018 om 19:38]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws