Ik heb altijd gezegd dat Feyenoord een heel mooie club is

"Ik heb altijd gezegd dat Feyenoord een heel mooie club is"

Gepubliceerd: zondag 23 december 2018 om 17:52zo 23-12-2018 om 17:52

Abdenasser El Khayati herhaalt dat hij een stap hogerop ambieert. De uitblinker van ADO Den Haag geeft aan Feyenoord 'een heel mooie club' te vinden als RTV Rijnmond hem vraagt of een stap naar Rotterdam-Zuid een optie is.

"Ik heb altijd gezegd dat Feyenoord een heel mooie club is", zegt El Khayati tegen RTV Rijnmond. "In een team dat veel balbezit heeft en dicteert zal ik beter tot m'n recht komen, niets ten nadele van ADO, maar hier is het een ander soort spel. Laten we zien wat er wat gaat gebeuren."

Er wordt volop gespeculeerd over een vervolgstap van El Khayati. "Het is logisch dat men zo denkt als je goed bezig bent. Ik heb natuurlijk de ambitie om een stap hogerop te maken. Als er straks iets moois komt, gaan we ernaar kijken." 

El Khayati heeft nu iedere club uit Rotterdam op de pijnbank gelegd. "Volgens mij is het nu compleet. Ik scoorde tegen Sparta in de Eredivisie, tegen Excelsior en nu tegen Feyenoord, dus ik denk niet dat ik de straat nog op kan", lacht hij. 

Plaats een reactie

zondag 23 december 2018 om 17:55
Dat is dan meteen zijn top
Vind ik leuk
LIO7 +1768
zondag 23 december 2018 om 17:55
Niet aan beginnen Feyenoord. Gevalletje Ayoub, ben ik bang. Goed voor de subtop.
Vind ik leuk
zondag 23 december 2018 om 18:19
Dat is Feyenoord toch?
Vind ik leuk
zondag 23 december 2018 om 19:00
Feyenoord is de enige club die nu al weet op welke plek dat het eindigt, en het seizoen is pas halverwege........
Vind ik leuk
zondag 23 december 2018 om 19:53
Dat weet AJAX ook al !

Kampioenen 🎉 !
Vind ik leuk
psvfan1913 +7571
zondag 23 december 2018 om 21:06
De praatjes zijn alweer aanwezig in Amsterdam.
Vind ik leuk
zondag 23 december 2018 om 21:24
Die zijn er altijd geweest, die zullen er ook altijd blijven Daar zal PSV niets aan veranderen

Zonder humor valt niet te leven 😎
Vind ik leuk
psvfan1913 +7571
zondag 23 december 2018 om 22:54
Ben het alleen met het laatste eens.
Vind ik leuk
zondag 23 december 2018 om 17:55
Er moet daar een grote schoonmaak komen.
In januari knalt Ajax er overheen.
Vind ik leuk
Sabau +1729
zondag 23 december 2018 om 20:00
Schoonmaken?
Vind ik leuk
Roeptoeter +15479
zondag 23 december 2018 om 17:57
El Khayati en Linssen. Beide steeds maar weer solliciteren. Hopelijk trapt Feyenoord er niet in.
Vind ik leuk
Kuip +9921
zondag 23 december 2018 om 17:59
Kramer, Immers.....El Khayati...moet Feyenoord niet aan beginnen. Feyenoord heeft een elftal vol subtopspelers. Je ziet wat er van komt. Je blijft zelf ook subtop. Behalve de Hagenezen mislukken ook de Utrechters Amrabat en Ayoub.
Vind ik leuk
soccer02 +703
zondag 23 december 2018 om 18:30
Kuyt is inderdaad ook mislukt bij feyenoord? Al deze spelers die jij noemt hebben allemaal niet zo grote bijdrage geleverd als el kayati nu met ado denhaag. Het waren talenten en ze deden het wel aardig, maar el kayati doet het uitstekend. Dus hij is echt wel een meerwaarde voor feyenoord.
Vind ik leuk
Romo +1378
zondag 23 december 2018 om 20:14
Kuyt mislukt....haha grapjas
Vind ik leuk
Brent Ruiter +1088
zondag 23 december 2018 om 18:53
Is Toornstra dan ook een mislukkeling?
Vind ik leuk
Kuip +9921
zondag 23 december 2018 om 19:43
Absoluut niet, maar het zijn spelers die je niet direct beter maken.
Vind ik leuk
Snipes08 +1247
zondag 23 december 2018 om 18:02
Kramer immers linssen amrabat lees ik hierboven. Vind El Khayati wel wat beter dan deze 4 maar het blijft een geval van betaalbare spelers maken je zelden echt beter, maar zonder gokjes wagen pak je altijd mis aangezien Feijenoord niet makkelijk 12m neer kan leggen voor 1 directe versterking.
Vind ik leuk
pietprecies +11692
zondag 23 december 2018 om 18:03
Als Feyenoord echt weer mee wil doen om de titel moeten ze hem niet halen, tenzij er betere spelers omheen worden gezet.
Vind ik leuk
Mr bien +6849
zondag 23 december 2018 om 18:06
Is niet eens een hele slechte speler.
Heeft een mooie trap en scoort vrij gemakkelijk.
Vind ik leuk
Nuance +10723
zondag 23 december 2018 om 18:09
Laat het maar aan Feyenoord over om andere spelers beter te maken. Nog nooit gescoord in de eredivisie? Nou volgende wedstrijd tegen Feyenoord is je kans (zoals Hutten van Fortuna).
Vind ik leuk
zondag 23 december 2018 om 18:17
Van Geel kennende zal die hem wel binnen hengelen
Vind ik leuk
zondag 23 december 2018 om 18:21
Ik vind Feyenoord ook een mooie club, maar ik adviseer ze toch niet om mij aan te trekken.
We hebben genoeg flegmatieke spelers, dus laat maar!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11890
zondag 23 december 2018 om 18:26
Hij heeft technisch meer inzicht en met de bal in zijn voet dan de gemiddelde Feyenoord speler op het middenveld.
Sorry dat ik het zo zeg maar het is wel zo.
[Reactie gewijzigd op zondag 23 december 2018 om 18:28]
Vind ik leuk
Napolitanos +9699
zondag 23 december 2018 om 18:42
Hij woont in Rotterdam toch ?
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
maandag 24 december 2018 om 05:05
Heeft een appartement in Den Haag.
Vind ik leuk
allround +1824
zondag 23 december 2018 om 18:51
weinig nieuws over de wedstrijd zelf? Maar het moet niet gekker worden, dat Beugelsdijk een (terechte) penalty mee krijgt. Maar ik weet totaal niet te bedenken wat die Lorenzen in het veld doet. Volgens mij weet hij het zelf ook niet.
Vind ik leuk
zondag 23 december 2018 om 18:54
Feyenoord is ook de mooiste club van Nederland dat zal altijd zo blijven
Vind ik leuk
derksen +9121
zondag 23 december 2018 om 19:01
Feyenoord verhaal begint gewoon op te raken el khayati kan Feyenoord niet eens betalen, buiten dat ff sireneus Feyenoord mocht willen dat ze el khayati kunnen halen die jongen bewijst al 2 jaar makelijk een niveau hoger aan te kunnen aangezien Feyenoord niks meer is als een subtop ja vind ook niet leuk maar is eenmaal zo ,het beleid bij Feyenoord en de wurggreep waar ze inzitten met de zogenaamde vriendjes is gewoon geen eer aan te halen,als v seumeren nog een keer zijn knip trek is het Feyenoord voorbij zelfde als Vitesse,az Feyenoord gaat gewoon afdalen naar plek 4 tot 6 komende jaren het is echt triest maar het is onomkeerbaar ook met 6 nieuwe Feyenoord citys zolang al die klaplopers en profiteurs er rond lopen wordt het echt nooit wat
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15305
zondag 23 december 2018 om 19:06
“In een team dat veel balbezit heeft en dicteert”

“Ik heb natuurlijk de ambitie om een stap hogerop te maken”

Feyenoord is dus geen optie....
Vind ik leuk
Nuance +10723
zondag 23 december 2018 om 20:29
Nou ja, vandaag had Feyenoord 70% balbezit
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15305
zondag 23 december 2018 om 21:05
Op FIFA19 misschien, maar in het echt was dat 63%.
Feyenoord had 14 schoten waarvan 6 op doel, bij ADO was dat 13 schoten en 5 op doel. Dus dicteren was het ook niet.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
maandag 24 december 2018 om 05:02
Klopt jouw statsistieken geven de verhoudingen weer. Overdrijven is ook een kunst. Balbezit met tikkie breed en tikkie terugzonder enige gevaar heb je totaal niets aan.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
maandag 24 december 2018 om 04:59
Haha... hoe kom je aan 70% balbezit snap dat je wilt overdrijven, maar statsitieken zijn zo te achterhalen zoals MaximaalAFCA heeft gedaan.
Vind ik leuk
Motley +168
zondag 23 december 2018 om 19:34
Ambities heeft iedere speler ,en hij mag Feyenoord een mooie club vinden, maar normaal als je ambities hebt wil je na een betere club . Hij schijnbaar niet.
Vind ik leuk
torinofc +600
zondag 23 december 2018 om 20:00
Lekker naar el habibab
Vind ik leuk
rpaulp50 +13402
zondag 23 december 2018 om 20:15
Hij heeft wel de leeftijd voor "Huize Kuipzicht".
Vind ik leuk
Tebannet +196
zondag 23 december 2018 om 20:27
Niet heen gaan. Zie je wel aan Ayoub.
Vind ik leuk
zondag 23 december 2018 om 20:35
Goeie keuze als stand in en eerste keuze bas dost
Vind ik leuk
Rabarber +4066
zondag 23 december 2018 om 21:35
Bas Dost? Feyenoord kan Veerman nog niet eens betalen.
Vind ik leuk
fer65 +324
zondag 23 december 2018 om 23:56
Een hele mooie club omje zakken te vullen zonder moeite.
Vind ik leuk
fer65 +324
zondag 23 december 2018 om 23:58
Een hele mooie club omje zakken te vullen zonder moeite.de koning van de keukendivisie.
Vind ik leuk
maandag 24 december 2018 om 08:10
Leuke voetballer maar gevalletje 'te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken'. Mag toch hopen dat Feyenoord hem niet haalt. Tenminste, deels vind ik het ook wel fijn dat Feyenoord geld uitgeeft aan middelmaat en daardoor niet aanhaakt. Maar voor de competitie zou het beter zijn als ze in een andere categorie gaan zoeken
Vind ik leuk
Kale gek +14
dinsdag 25 december 2018 om 10:05
Reserve bank bank voor jou Nasser!! Nooit doen!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws