'Ik vind dat alle Nederlandse PSV-spelers gewoon international zouden moeten zijn'

'Ik vind dat alle Nederlandse PSV-spelers gewoon international zouden moeten zijn'

Gepubliceerd: dinsdag 1 januari 2019 om 14:57di 01-01-2019 om 14:57

Willy en René van de Kerkhof zijn niet tevreden over de ontwikkeling van Jorrit Hendrix. De middenvelder van PSV speelde dit seizoen in alle Eredivisiewedstrijden mee bij de Eindhovenaren, maar kan nog geen indruk maken op het tweetal.

Hendrix is nog geen international en de broers Van de Kerkhof vinden dat dat wel zou moeten. "Bij Hendrix moet het nog beter", zeggen de PSV-iconen in gesprek met Voetbal Inside. "Die is een beetje blijven staan in zijn ontwikkeling, hij heeft de stap nog niet gemaakt. Ik vind dat alle Nederlandse PSV-spelers in potentie international moeten zijn maar dat mist hij dan nog."

Ook de rol van Gastón Pereiro bij PSV komt aan bod. "Pereiro valt me een beetje tegen. Dat vind ik persoonlijk één van de beteren en misschien wel de beste speler die PSV heeft. Het komt er alleen niet uit bij hem."

"Bart Ramselaar moet je houden", vervolgen de broers Van de Kerkhof. "Op dit moment zit hij misschien niet bij de eerste elf, maar hij is een goede speler om bij je eerste veertien of vijftien spelers te hebben. Het is een prima vervanger van een andere speler."

Plaats een reactie

Ron83 +630
dinsdag 1 januari 2019 om 14:59
Off-topic: Beste wensen allemaal!!👊🏼🍾
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 20:27
Eensgelijks, mooi kort en allesomvattend Ron.
Vind ik leuk
peesjeevee +3236
woensdag 2 januari 2019 om 09:36
Ieder artikel dat begint over Sjaak Swart en de heren van de Kerkhof. Kan ik niet serieus nemen en ga ik dus ook niet lezen.
Vind ik leuk
Zicodinho +282
woensdag 2 januari 2019 om 16:26
Top. Zou je dit bericht dan ook bij alle artikelen over Sjaak en de gebroeders vd Kerkhof willen plaatsen?
Vind ik leuk
peesjeevee +3236
woensdag 2 januari 2019 om 16:50
Dat bedoel ik ook.. De tekst begint met Willy en René en ik heb meteen het gevoel dat het onzin wordt. Maar dat is de tekst hier niet.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 14:59
Pereiro misschien de beste speler? Goede grap
Vind ik leuk
Spiegel +11085
dinsdag 1 januari 2019 om 15:36
Statistieken van Pereiro kun je anders best mee thuis komen...
Vind ik leuk
RenW +4080
dinsdag 1 januari 2019 om 15:54
Als hij beloofd thuis te blijven, mag het.
Vind ik leuk
Ale +5820
dinsdag 1 januari 2019 om 16:18
Komt er alleen niet uit...whahaha zo lust ik er nog wel een paar..
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 15:00
Jorrit had op een gegeven moment wel een aardige reeks hij had wel een oproep verdiend vindt ik.
Vind ik leuk
gerard.. +869
dinsdag 1 januari 2019 om 15:06
Nee een matige zeer wisselvalige speler. Ik ben wel blij dat hij geen comedy heeft zoals bv Kluivertje. Maar geen topper. Psv is dectop voor hem zou lekker blijven zitten.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3956
dinsdag 1 januari 2019 om 15:12
'Vindt ik' is de Nederlandse taal met gestrekt been geraakt :)
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 15:16
Ik heb m'n eigen taal Olsen, net zoals Brabanders en Friezen hier. Maar gelukkig begrijp je wat ik schrijf. Das 't belangrijkste.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3956
dinsdag 1 januari 2019 om 15:18
Sowieso. Was ook maar een gebbetje.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 15:20
Haha weet ik man!
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 17:07
Je weet wat ze zeggen over mensen die andere op grammatica verbeteren, toch?
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 19:45
?
Vind ik leuk
Degier +1777
dinsdag 1 januari 2019 om 20:21
anderen moet het zijn in plaats van andere. Sorry, maar hij was te makkelijk ;-).
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 22:04
Maar het klopt niet wat je zegt. Dat is best sneu. Maar uit studies is gebleken dat het over het algemeen hele vervelende mensen zijn. Lijkt aardig te kloppen.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 22:05
Ook hoor je je zin te beginnen met een hoofdletter.
Vind ik leuk
Degier +1777
woensdag 2 januari 2019 om 07:49
Ten eerste klopt het wel; het is "andere mensen" of "anderen". Vraag het maar na aan anderen.
Ten tweede was ik bewust gestart met een kleine letter, omdat het bij jou ook met een kleine letter in je zin staat. Ik moest zelfs de hoofdletter aan het begin van de zin uitschakelen op mijn telefoon toetsenbordje.
Overigens ben ik het wel met je eens, dat je een zin normaliter met een hoofdletter start en dat het dus eigenlijk ook een fout is.
Voor de rest was het gewoon een grapje. Ik ben niet van plan om op alle taalfouten te wijzen, die ik in fora tegenkom. Daar heb ik een dagtaak aan. Ik doe het alleen maar bij mensen die over taalfouten beginnen en zelf dan een fout in hun zin maken.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 12:40
Nee het klopt niet wat je zegt. Ik ben alleen, door het aanpassen van de tekst, het woord ‘mensen’ vergeten op te nemen in de tekst. Dus als ik jouw “verbetering” zou toepassen, zou ik anderen als zelfstandig naamwoord gebruiken, voor een zelfstandig naamwoord waarnaar het vervolgens verwijst. Het is namelijk niet:”anderen mensen” maar andere mensen.
Vind ik leuk
erikv78 +457
dinsdag 1 januari 2019 om 15:55
En de VAR heeft niet ingegrepen ?
Vind ik leuk
Ale +5820
dinsdag 1 januari 2019 om 16:19
Aardige reeks overtredingen ja. Had al 3x rood moeten hebben.
Vind ik leuk
Adjab +1275
dinsdag 1 januari 2019 om 17:48
Vind ik ook gewoon oproepen bij de eerste selectie van 32 spelers daarna als eerste weer af laten vallen bij de echte selectie. Jorrit heeft het net niet en gaat het ook nooit krijgen er zijn zo 10 betere op te noemen
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 15:00
Ook deze zusjes wens ik een voorspoedig 2019.
Vind ik leuk
Pimman +10310
dinsdag 1 januari 2019 om 15:08
Hans..je bent al goed op dreef in het nieuwe jaar! 😁🙌
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 15:14
Pure verveling Pim, wat een bull wedstrijd zeg dat Everton tegen Leicester City.
Vind ik leuk
Pimman +10310
dinsdag 1 januari 2019 om 15:22
Ah vandaar haha. ..ben net thuis dus niet gezien..ja is het zo erg? Ik ga misschien later even naar Spurs kijken.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 15:25
Nu pas thuis van het vuurwerk afsteken? Ja, het was verschrikkelijk, maar eerst om 4 uur naar Arsenal - Fullham kijken en dan natuurlijk naar de Spurs.
Vind ik leuk
Pimman +10310
dinsdag 1 januari 2019 om 15:29
Hahaa nee vuurwerk afsteken daar ben ik al een paar jaar klaar mee. Aha..Arsenal heb ik even geen puf in dus wel Spurs.
Vind ik leuk
Pimman +10310
dinsdag 1 januari 2019 om 20:24
Spurs wás óók saai ..na een halfuurtje al beslist. Is de PL wel zó leuk? ;)
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 20:31
Was zeker ook saai op de 1e helft na van de Spurs, maar de echte topper zien we een donderdag avond wel tussen City en Liverpool.
Vind ik leuk
Pimman +10310
dinsdag 1 januari 2019 om 20:51
Spurs speelde uitstekend..na 3-0 was het klaar. Ja Hans donderdag wordt spannend helemaal voor mij als Liverpoolfan..
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 15:31
Ja die veelgeprezen PL. 't Is weer genieten.
Vind ik leuk
-40 +1061
dinsdag 1 januari 2019 om 15:01
Het domste duo van Nederland met nu al de domste opmerking van 2019.
Vind ik leuk
Futjebal +2702
dinsdag 1 januari 2019 om 15:36
Leg eens uit wat je er zo dom aan vind?. Of heb je alleen de titel gelezen? Verder zeggen ze geen rare of domme dingen hoor. Wat ik eerder dom vindt is dat je een tweeling meteen voor duo uitmaakt.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +878
dinsdag 1 januari 2019 om 15:41
Nouja ik twijfel aan de potentie van viergever gezien de opties voor CV bij het Nederlands elftal
Vind ik leuk
Ale +5820
dinsdag 1 januari 2019 om 16:21
Als een tweeling geen duo is wat is het dan..
Vind ik leuk
Romario9 +13564
dinsdag 1 januari 2019 om 17:04
Op deze jongen hoef je niet serieus te reageren joh. Komt hier alleen op te provoceren en trollen. Inhoudelijk hoef je er niks van te verwachten.

De Kerkhofjes zeggen hier niets vreemd. Zijn zelfs kritisch op hun “eigen” spelers. Daar kunnen iconen van bepaalde andere clubs een voorbeeld aan nemen.
Vind ik leuk
baboushka +1436
dinsdag 1 januari 2019 om 15:39
Ach als jij Hendrix wel international waardig vind dan is dat jou mening. Niks van aantrekken.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 16:10
Hendrix maakt PSV wel kampioen. Gewoon een heel nuttige speler.
Vind ik leuk
RGB +1231
dinsdag 1 januari 2019 om 18:31
Als PSV aan het eind van de rit kampioen wordt, is dat echt niet de verdienste van Hendrix.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 1 januari 2019 om 18:32]
Vind ik leuk
COYG +8133
dinsdag 1 januari 2019 om 15:02
Dit gaat natuurlijk ook weer te ver, want er zijn tegenwoordig ook spelers van hetzelfde niveau spelend in het buitenland.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 01:15
Dan snap jij niet wat de broertjes zeggen. Lees nog maar eens, misschien begrijp je het dan!
Vind ik leuk
Roeptoeter +15561
dinsdag 1 januari 2019 om 15:02
Hendrix is precies het niveau van de jeugdopleiding daar. Beter kregen ze nooit. Eindelijk is daar langzaamaan verandering in gekomen. Veelal door oud-Ajacieden binnen te halen. En gelukkig Art Langeler weg te doen. Al is Faber zeker geen verbetering.
Het is wel goed dat PSV nu meer aan de jeugd doet. Dat is enorm belangrijk om alleen al in Nederland de aansluiting te behouden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 1 januari 2019 om 15:03]
Vind ik leuk
#Keizerout +45459
dinsdag 1 januari 2019 om 15:10
Ik vraag me af of meer in de jeugd investeren echt helpt in Eindhoven. Volgens mij komen de meeste talenten uit de randstad.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15561
dinsdag 1 januari 2019 om 15:12
Dan moeten ze maar nog meer bij Ajax wegplukken. Of Belgie plunderen.
Ze moeten eventuele miskopen op kunnen vangen met goede jeugd. Teveel miskopen en ze haken financieel nooit meer aan. (Geldt ook voor Ajax natuurlijk maar daar is de jeugd heilig)
Vind ik leuk
#Keizerout +45459
dinsdag 1 januari 2019 om 15:16
De grootste successen waren Memphis en Willems, allebei gehaald van Sparta.
België plunderen zou wel een goed idee zijn denk ik.

Bij Ajax wegplukken hoeft van mij niet :p
[Reactie gewijzigd op dinsdag 1 januari 2019 om 15:16]
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
dinsdag 1 januari 2019 om 16:52
Geen zorgen bij Ajax wegplukken kan niet, de topploegen hebben een verdrag gesloten op dat grote overleg laatst. Ze laten elkaars jeugdspelers met rust. (Ajax, PSV, Feyenoord, Vitesse, Utrecht en AZ)
Vind ik leuk
#Keizerout +45459
dinsdag 1 januari 2019 om 16:54
Ja, maar zo'n afspraak was er ooit ook wel. Ik vraag me af of ze dat vol gaan houden :p
Vind ik leuk
Romario9 +13564
dinsdag 1 januari 2019 om 17:08
Ah, Sparta... heeft Ajax daar niet net een samenwerkingsverband mee gesloten zodat ze daar de jeugdopleiding kunnen leegtrekken?
Vind ik leuk
#Keizerout +45459
dinsdag 1 januari 2019 om 17:10
Ja. Dat klopt. Wat wil je daarmee zeggen?
Volgens mij versterkt het mijn punt dat in en rond de Randstad gemiddeld het meeste talent rondloopt.
Ajax sluit dat samenwerkingsverband niet voor niks met Sparta.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 18:18
Huntelaar was beter dan Willems hoor. Ook PSV jeugd
Vind ik leuk
#Keizerout +45459
dinsdag 1 januari 2019 om 18:23
Het is geen wedstrijdje Ajax PSV.
Vind ik leuk
Vooruit +228
woensdag 2 januari 2019 om 14:02
Dat is niet waar. Er zijn niet veel mislukte Ajacieden die bij een andere club ineens top werden.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 15:25
PSV werd vorig seizoen kampioen met 4 tot 5 spelers in de basis die ook in de PSV jeugd speelden. Locadia is geboren in Emmen, Brenet in Kerkrade, Zoet in Veendam, Hendrikx in Panningen en Bergwijn in Amsterdam. Dus 4 van deze 5 spelers zijn”provinciaaltjes”. Bij de jeugdspelers die nu in de basis staan of weleens meespelen, komt Sadlek uit Tsjechië, D. Rigo uit België, Mauro uit Brazilië en Gakpo uit Eindhoven. Pablo Rosario komt wel uit Amsterdam en Malen uit Wieringen maar zij speelden niet in de jeugd van PSV.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 1 januari 2019 om 15:26]
Vind ik leuk
#Keizerout +45459
dinsdag 1 januari 2019 om 15:32
Dat klopt, maar wat wil je daar precies mee zeggen?
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 15:37
Dat de doorgebroken PSV-jeugdspelers bij lange na niet allemaal uit de Randstad komen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 1 januari 2019 om 15:37]
Vind ik leuk
#Keizerout +45459
dinsdag 1 januari 2019 om 15:39
Maar dat was mijn punt ook niet.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 15:48
Misschien niet je punt, maar je schrijft wel letterlijk: "Ik vraag me af of meer in de jeugd investeren echt helpt in Eindhoven. Volgens mij komen de meeste talenten uit de randstad." Op zich is het logisch dat de meeste talenten uit de Randstad komen omdat dat het meest dichtstbevolkte gebied van Nederland is. Echter betekent dit niet dat er uit andere regio's van Nederland geen (grote) talenten voortkomen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 1 januari 2019 om 15:49]
Vind ik leuk
#Keizerout +45459
dinsdag 1 januari 2019 om 16:03
Uit andere regio's komt absoluut ook talent. Met alleen randstadkeepers had Oranje ook een keepersprobleem en Robben was ook best een leuke speler.
Dus dat ontken ik ook niet. Alleen heb je een veel groter gebied nodig voor hetzelfde resultaat.
Ik ben altijd voor investeren in jeugd, dat maakt spelers altijd beter.
Alleen waar ik op doel is dat PSV misschien in de regio niet genoeg talent heeft, hoe goed je de opleiding ook maakt.
De spelers die je noemt komen ook allemaal niet uit Brabant. Nou is Limburg redelijk in de buurt, maar Veendam en Emmen is wel een flink stuk vind ik.

Ik wil niet zeggen dat PSV maar op moet houden met investeren in jeugd, maar meer dat kids in de regio Eindhoven niet ineens genoeg talent hebben als je er meer geld in steekt.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 16:09
Dat klopt, dat is inderdaad ook zo. PSV zou meer en beter in Limburg, Noord België en Brabant moeten scouten naar talentvolle jeugdspelers.
Vind ik leuk
#Keizerout +45459
dinsdag 1 januari 2019 om 16:16
Of gewoon ook meer in de randstad. Memphis en Willems kwamen van Sparta. Dat is al meer dan Brabant ze de afgelopen tien jaar heeft opgeleverd.
Misschien wat vaker richting Duitsland rijden. Daar heb je aardig wat grote steden met vrij weinig grote clubs.
In ieder geval denk ik dat ze meer hebben aan meer scouts en een groter netwerk dan een iets betere trainer of betere velden.
De spelers die je noemt zijn allemaal prima opgeleid, dus daar ligt het dan denk ik niet aan.
Alleen kun je sommige mensen gewoon niet goed genoeg leren voetballen om de eredivisie aan te kunnen.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 16:52
En wie kwamen er allemaal wel niet van Sparta naar Ajax ook genoeg
Vind ik leuk
#Keizerout +45459
dinsdag 1 januari 2019 om 16:55
Dat klopt, maar wat wil je daarmee zeggen?
Vind ik leuk
Jozef +44204
woensdag 2 januari 2019 om 11:22
Hoe is het met die Mauro trouwens? Ik dacht dat hij definitief zou doorbreken.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 15:25
Mauro kreeg onder Cocu meer speeltijd dan bij van Bommel. Blijkbaar staat hij lager in de pikorde bij van Bommel. Ik ben niet overtuigd van het feit dat Mauro dusdanige voetbalkwaliteiten heeft dat hij gaat doorbreken bij PSV. Mauro komt fysiek tekort, vind ik.
Vind ik leuk
Jozef +44204
woensdag 2 januari 2019 om 15:45
Zou kunnen. Het leek me een fijne voetballer.
Vind ik leuk
Argento8523 +7269
dinsdag 1 januari 2019 om 15:02
Het is een beetje door de PSV bril kijken wat in het geval van de gebroeders Kerkhof wel logisch is....

Maar met wat er momenteel beschikbaar is voor Koeman vind ik het wel terecht dat Hendriks niet tot Oranje behoort
Hij kan nog veel beter denk ik



[Reactie gewijzigd op dinsdag 1 januari 2019 om 15:12]
Vind ik leuk
Mosquito +21818
dinsdag 1 januari 2019 om 15:05
Eens.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 1 januari 2019 om 15:15]
Vind ik leuk
Argento8523 +7269
dinsdag 1 januari 2019 om 15:11
Ja dat was dus een maatje van me op mijn account Mosquito 😅

Die heeft de drank van vannacht nog niet verwerkt ben ik bang

Ik ga ff aanpassen

Een goed 2019 chef!

Groet Argento
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3956
dinsdag 1 januari 2019 om 15:14
Jij hebt 2 accounts? Gaaf!
Vind ik leuk
Argento8523 +7269
dinsdag 1 januari 2019 om 15:15
Nee me telefoon viel in verkeerde handen 🤨
Vind ik leuk
stratumseind +195104
dinsdag 1 januari 2019 om 15:04
VP zet hun troeven in om hun forumleden weer een beetje wakker te krijgen vandaag zie ik....
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 15:07
Die twee seniele bejaarden moet je gewoon carnavalliedjes laten zingen en voor de rest nergens naar vragen
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 01:17
Want ze zeggen iets verkeerds? Zijn ze een keer negatief en dan is het ook niet goed. Misschien maar eens mensen leren accepteren in 2019. Zou je goed doen.
Vind ik leuk
Dani82 +3249
dinsdag 1 januari 2019 om 15:09
Jahoor willy en rene...
Viergever en hendrikx is oranje materiaal 😒
Vind ik leuk
Futjebal +2702
dinsdag 1 januari 2019 om 15:43
Lezen ...sukkel...lezen. er staat helemaal niet dat ze vinden dat Hendrikx in Oranje moet. Ze zeggen dat IEMAND die bij PSV op het middenveld speelt een international moet zijn...ongeacht uit welk land hij komt
Vind ik leuk
Dani82 +3249
dinsdag 1 januari 2019 om 16:46
Au au stop daarmee...
schelden over internet doet me zo’n zeer....🤭
Vind ik leuk
AVDV +1385
dinsdag 1 januari 2019 om 23:38
Maar hij heeft wel gelijk 😉
Vind ik leuk
Dani82 +3249
woensdag 2 januari 2019 om 00:49
Dat psv niet selecteert op internationals kan ik niks aan doen🤷🏻‍♂️
Iemand die zo’n reactie geeft kijkt tegen mijn schoenzolen aan. Sneu dat iemand niet normaal en inhoudelijk kan reageren😘
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 01:18
Jij reageert niet indhoudelijk want je leest het hele verhaal gewoon niet. Zeg dan gewoon niks als je alleen maar de titels leeft. En dan moet je niet afgeven op mensen die daar iets van zeggen..
Vind ik leuk
Dani82 +3249
woensdag 2 januari 2019 om 10:56
Ik geef af op de mensen die kansloos beginnen te schelden.
Maarja, als jij dat normale dingen vind, zegt dat meer over jou.....
Vind ik leuk
AVDV +1385
woensdag 2 januari 2019 om 05:26
Sneu dat je niet de tekst leest voordat je reageerd. Maarja heeft met PSV te maken he dat maakt mensen blind hier.
Vind ik leuk
Dani82 +3249
woensdag 2 januari 2019 om 10:55
Nog sneuer dat je voor jezelf conclusies gaat trekken.
Ik gun psv net zoveel als ajax.
Ik ben van beide geen supporter.
Wou je nog een beetje over voetbal praten? Of had je nog meer vooroordelen?
Vind ik leuk
AVDV +1385
woensdag 2 januari 2019 om 12:56
Is goed meid.
Vind ik leuk
Dani82 +3249
woensdag 2 januari 2019 om 13:05
Jap.. weer zwakzinnige conclusies aan het trekken...
Somige leren het nooit
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
dinsdag 1 januari 2019 om 15:10
Hendrix is nog geen international en de broers Van de Kerkhof vinden dat dat wel zou moeten.

Seniele gekken 😂
Vind ik leuk
Futjebal +2702
dinsdag 1 januari 2019 om 15:44
Ook jij moet beter leren lezen. En dan een ander seniel vinden..haha dat is echt dom
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
woensdag 2 januari 2019 om 10:13
Vond de zin geweldig. Als het die 2 zijn lees ik liever helemaal niet 😁
Vind ik leuk
AVDV +1385
dinsdag 1 januari 2019 om 23:37
Dat zeggen ze toch niet? Meteen weer zo negatief...
Vind ik leuk
JoeyC +3974
dinsdag 1 januari 2019 om 15:25
Onbegrijpelijk dat Hendrix nog geen international is. Beter dan Vilhena.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 16:08
Niet mee eens. Hendrix vind ik een beperkte speler het is net niet. Vilhena daarintegen speelt al seizoenen in de basis van Feyenoord neemt Feyenoord ook vaak bij de hand en in wedstrijden waar je net dat extra gif nodig hebt is hij daar.
Vind ik leuk
HansVites +6419
dinsdag 1 januari 2019 om 17:05
Ik vind Vilhena toch wel iets beter als die Hendriks.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11673
dinsdag 1 januari 2019 om 17:30
Echt niet!
Vind ik leuk
Finnkro +52
dinsdag 1 januari 2019 om 15:47
Hendrix is wel international
Vind ik leuk
Stom +639
dinsdag 1 januari 2019 om 15:50
Eindelijk roepen deze broers eens iets verstandigs. Nederlandse basisspelers van Ajax en PSV zouden allemaal potentiele leden moeten zijn van het nationale elftal. Dus spelers die op zijn minst in de voorselectie zitten of als ze nog heel jong zijn waarvan je aanvoelt dat ze er aan komen. Rosario is Hendrix daarin voorbij gestreefd en hij is "net niet".

Ik ben het er niet mee eens dat hij stil zou staan. Ten opzichte van waar hij stond toen hij Guardado moest doen vergeten is hij wel wat beter geworden maar hij groeit niet snel genoeg, wat een teken is dat hij in de buurt van zijn plafond zit. Tenzij hij binnenkort alsnog een grote stap maakt net als Willems en Brenet bij een schappelijk bod verkopen om ruimte te maken voor bankzitters als Guti, Rigo, Sadilek en Mauro.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 15:57
Hendrix is gewoon telicht bevonden voor een top club die PSV wil zijn
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 16:03
Niet mee eens. De meest overschatte Nederlandse spelers spelen bij PSV. En degene die wel Nederlands elftal waardig zijn komen op dit moment niet eens uit de echte eigen jeugd.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 16:18
Ja en toch wordt PSV het vaakst kampioen de laatste 20 jaar...
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 16:25
Dat heeft niks te maken met de inbreng van Nederlandse internationals. Daar gaat het hier volgens mij over toch?
Vind ik leuk
rinirat +3520
dinsdag 1 januari 2019 om 16:04
Die kerkhofjes gaan echt dementeren... meeste hebben het niveau niet .
Bergwijn wel.
Vind ik leuk
Nr14always +3794
dinsdag 1 januari 2019 om 16:21
Die 2 zitten toch inmiddels in een verzorgingshuis mag ik hopen?, De enige reden dat hun vorig seizoen kampioen werden is genoegzaam bekend en te triest om hier in herhaling te vallen, de blamage in de CL het lulverhaal dat de Spurs en Inter topclubs zijn het gaat nergens over, en Barca is afhankelijk van Messi die ook op zijn retour is. We gaan het zien in de tweede helft competitie en in het geval Ajax weet te winnen van Real ze een goede kans maken op de finale. Ik ben benieuwd of die zogenaamde zaakwaarnemers van de Ligt de Jong en Ziyech kiezen voor het welzijn van hun pupillen of ze verkwanselen aan de hoogste bieder met Kluivert heeft de Ligt een voorbeeld hoe zijn zaakwaarnemer handelt hopelijk kan Barry hem sturen.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 16:30
Helemaal mee eens, ik snap zelfs niet dat hij nog steeds de kans krijgt, weg met die gozer. Overschatte speler die juist op cruciale momenten door de mand valt met grote fouten.
Vind ik leuk
JoeyC +3974
dinsdag 1 januari 2019 om 16:31
Het is wel het niveau dat PSV zou moeten nastreven. Alleen maar internationals. Al kunnen er uitzonderingen zijn zoals Angelino, die international zou zijn als hij Nederlander was geweest.
Vind ik leuk
Romarioo +700
dinsdag 1 januari 2019 om 16:39
Helemaal eens met de willy's
Vind ik leuk
Bocajuun +893
dinsdag 1 januari 2019 om 16:42
Nee die downie van een Jorrit zou nooit in het nederlands elftal thuis horen
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
dinsdag 1 januari 2019 om 16:50
Hendrix gaat nooit international worden, veel te beperkt.
Vind ik leuk
AFP +2904
dinsdag 1 januari 2019 om 16:51
Wat deze broers zeggen had ik al vaker in mijn reacties op diverse Topics aangegeven. Hendrix vind ik matig, Pereiro zit bij de verkeerde club en zou naar Ajax moeten, Ramselaar was en is een goede speler en moet verhuurd worden aan Groningen bv, Isimat is zwak, Schwaab is aardig, soms nuttig, Viergever is een harde werker.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 16:52
Het komische duo is weer bezig :D

Beste wensen allemaal! Moge de beste er straks met de schaal vandoor gaan
Vind ik leuk
HansVites +6419
dinsdag 1 januari 2019 om 17:02
Die gasten zijn al net zo gek als die Sjaak Swart
Vind ik leuk
Wim Horst +806
dinsdag 1 januari 2019 om 18:24
maar Sjaak is wel veel fitter dan deze 2 samen en hun leeftijden
Vind ik leuk
LarsNL16 +3611
dinsdag 1 januari 2019 om 17:03
Moet zeggen dat de titel wel een heel ander beeld geeft van wat ze zeggen
Vind ik leuk
Romario9 +13564
dinsdag 1 januari 2019 om 17:57
Aan de reacties te zien lezen de meeste mensen dan alleen de titel.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 17:24
Hendrix heeft 't zelfde als Blind bij Ajax, als speelt hij nog zo goed, kritiek is er altijd. We weten ook wel dat deze jongen niet de wereldtop gaat halen. Maar wat is er mis met een clubjongen? Hij heeft toch gewoon z'n waarde voor PSV?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 1 januari 2019 om 17:25]
Vind ik leuk
Wim Horst +806
dinsdag 1 januari 2019 om 18:23
te wild en had al zeker 2 RODE kaarten verdient
Vind ik leuk
Vak-T +1779
dinsdag 1 januari 2019 om 17:28
Ik ben Willy en gij René.....ik heb een kater en ik zing mee!!!!
Vind ik leuk
Wim Horst +806
dinsdag 1 januari 2019 om 18:21
wauw en dan zeggen ze dat Sjaak onzin uitkraamt maar deze 2 zijn waarschijnlijk nog dronken van oud op nieuw, en schieten helemaal door vergeleken met Sjaakie zijn deze 2 echt seniel
Vind ik leuk
AVDV +1385
dinsdag 1 januari 2019 om 23:35
Wat zeggen ze echt verkeerd dan?
Vind ik leuk
Wim Horst +806
woensdag 2 januari 2019 om 13:53
wat zegt Sjaak dan zo verkeerd dat hij afgeslacht wordt door anti Ajax mensen
Vind ik leuk
myrthewit +1669
dinsdag 1 januari 2019 om 18:23
Op zich hebben ze gelijk, maar dat geldt ook voor alle Ajax-spelers en voor sommige Feyenoordspelers. Daarbij alle Nederlandse spelers bij internationale (sub)topclubs. Gevolg: een Nederlands elftal met 40 spelers. Dat kan natuurlijk niet.....
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 19:29
Hendrix is gewoon een bruikbare speler voor PSV maar zou bij elke andere club gewoon 12e man zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 20:46
Bij PEC en Graafschap zoiezo niet. Zie de kwaliteiten van je spelers en zoek een balans. Tegen een intens AZ met een sterk middenveld stond PSV te hoog en kon Hendrix het niet alleen, pas met Sadilek erbij kwam het evenwicht terug, Gutierrez is geen bikkelaar.
Vind ik leuk
dinsdag 1 januari 2019 om 22:14
Ik hoop dat Gerbrands en kornuiten wel zo slim zijn dat ze Hendrix alleen verkopen als het niet anders kan en dan alleen voor een prijs waar een paard, Cristiano, Hazard en Messi de hik van krijgen, zodat de volgende 15 jaar de platte kar weer zijn diensten kan bewijzen ! Is Financieel ook interssant voor de staats kas, hoeft de ME niet in te spannen daar in t Reservaat aan de Amstel, en zijn er geen berovingen,vernielingen,geweldplegingen op t parkeerterrein bij galmbak, en kunnen de roze pakjes ONDER de boten gaan hangen, dussss (bijna) iedereen blij en gelukkig
[Reactie gewijzigd op dinsdag 1 januari 2019 om 22:19]
Vind ik leuk
AVDV +1385
dinsdag 1 januari 2019 om 23:34
Wat een clickbait titel... Met die titelbmoedig je troll reacties uit.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 01:16
Vanaf 2019 laat ik me mening nog steeds graag horen maar niet meer gratis.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 01:24
De beste wensen voor iedereen en gelukkig niewjaar 2019
Vind ik leuk
rpaulp50 +13411
woensdag 2 januari 2019 om 04:36
Zo leuk, die broertjes geven nog altijd interviews samen........waarom eigenlijk ?
Vind ik leuk
AVDV +1385
woensdag 2 januari 2019 om 21:54
Zucht...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws