Angeliño: 'Ik heb nu bij PSV dezelfde situatie als bij NAC, dus ik ben het gewend'

Angeliño: 'Ik heb nu bij PSV dezelfde situatie als bij NAC, dus ik ben het gewend'

Gepubliceerd: woensdag 2 januari 2019 om 21:58wo 02-01-2019 om 21:58

Laatste update: woensdag 2 januari 2019 om 22:11wo 02-01-2019 om 22:11

Angeliño heeft genoten van zijn eerste stappen in de Champions League. PSV werd uiteindelijk met één punt uitgeschakeld, maar de Spaanse linksback kijkt met een goed gevoel terug op de campagne.

"De Champions League was leuk", vertelt hij bij Andy in de auto. "We hadden meer punten verdiend. Alleen Barça-uit (4-0) was kansloos, maar we hadden thuis tegen Inter bijvoorbeeld moeten winnen. We zijn een jong team, het was mijn eerste kennismaking met de Champions League. Ik denk dat we het goed hebben gedaan, maar de punten zijn het belangrijkst."

Omdat PSV op de laatste plek eindigde in de Champions League en al is uitgeschakeld in de KNVB Beker, moeten de Eindhovenaren na de winterstop all-in gaan voor het kampioenschap. Angeliño: "Door de Champions League train je niet veel en speel je veel wedstrijd. Dat is leuk. Of ik het moeilijk ga vinden na de winterstop? Nee, ik had het hele jaar dezelfde situatie bij NAC, dus ik ben eraan gewend."

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +13990
woensdag 2 januari 2019 om 22:00
PSV werd met 1 punt uitgeschakeld?

VP: het was 100% meer!!
Vind ik leuk
Roeptoeter +9555
woensdag 2 januari 2019 om 22:03
Wel zielig voor ze. Ze hadden er al zo weinig..
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
woensdag 2 januari 2019 om 22:54
zucht...
Vind ik leuk
Mr bien +4584
woensdag 2 januari 2019 om 22:03
Ja klopt 2 hele puntjes
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
woensdag 2 januari 2019 om 22:54
Zucht....
Vind ik leuk
Ron83 +587
woensdag 2 januari 2019 om 22:03
2 stuks puntmutsen...
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:03
het waren twee punten, maar nog steeds veel te weinig..
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 23:39
Ze hadden idd veel meer verdiend.
Vind ik leuk
Vamos7 +7752
woensdag 2 januari 2019 om 22:03
Beste linksback van Nederland beter dan die lompe onbesuisde Argentijn.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9555
woensdag 2 januari 2019 om 22:04
Jullie linksback heeft een shirtje gekregen van Messi. Onze Argentijn heeft zijn aanvoerdersband gehad..
Vind ik leuk
Il Gordo +14777
woensdag 2 januari 2019 om 22:13
:)
Vind ik leuk
Mosquito +18219
woensdag 2 januari 2019 om 23:35
Omdat Leo er helemaal klaar mee was om met die klunzen te spelen ja.🤪
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 01:00
Snap dat Messi niet in een team met Tagliafico wil spelen... dat niveau wilt ie niet nastreven.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 23:40
Een soort liefdadigheid. Is messi niet vies van. Gehandicapten krijgen van hem wat extra aandacht.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 23:41
Sorry. Kinderachtig. Zou het willen weghalen maar weet niet hoe. *dronken....
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 01:48
Gewoon wijzigen...en dan alles deleten.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 21:49
Die mogelijkheid heb ik niet op mijn iphone...geen idee hoe dat kan.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 01:44
Heb je bij je eigen reactie dan rechtsonder niet een optie wijzig staan? Als je die wel hebt, kom je weer in je bericht, kan je met backspace alles weghalen en dan verstuur je het lege bericht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 01:44]
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:04
Nico is een stuk beter dan Angelino alleen angelino is een stuk jonger..
Vind ik leuk
Iggy +4116
woensdag 2 januari 2019 om 22:05
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:10
Haha wat een heerlijke jalozie. Natuurlijk de aanvoerder van het Argentijnse elftal als Messi er niet is slecht noemen. Wat een zuur boertje ben je toch.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 01:32
Wordt tijd dat de schoolvakanties voorbij zijn. Moet Bien weer gewoon om 20:00 naar bed!
Vind ik leuk
whdijk +745
woensdag 2 januari 2019 om 22:08
Psv staat wel twee hele punten voor op ajakkes. Psv de titel jullie de knvb beker 😅
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:11
Ajax de dubbel en PSV nada niks. Zijn ze ook meer gewend Psv met lege handen staan.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8213
woensdag 2 januari 2019 om 22:33
❌❌❌❌❌NIKS in Amsterdam!!!
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:47
Ahha we staan er goed voor. Word zweten voor onze Eindhovense vrienden. Ajax 5 uit 9. Let maar op Van Bommel gaat komende jaren geen prijs winnen met zijn PSV.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8213
woensdag 2 januari 2019 om 22:52
Laat me niet lachen.....dat roepen jullie al 4,5 jaar. Van Bommel is van een ander niveau als die kabouter van jullie!
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:56
Klopt helemaal wat je zegt. Van Bommel is van net niveau even advies vragen aan schoonvader haha!
Vind ik leuk
Henk 1971 +8213
woensdag 2 januari 2019 om 23:10
Juist ja en wat is daar mis mee????
Paulus gaat gruwelijk in de fout tegen Ons PSV en BAM.....3-0!
Vind ik leuk
Iggy +4116
donderdag 3 januari 2019 om 16:36
Aldus een droeftoeter pur sang.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8213
vrijdag 4 januari 2019 om 11:16
Verzin eens iets nieuws sukkel!
Vind ik leuk
Brabolimbo +859
woensdag 2 januari 2019 om 23:19
Lees je post een keer terug en verstuur daarna even een aanvraag naar de ncoi voor een cursus Nederlands.

Loop nou niet zo te groot moelen. Als jullie kampioen worden, zal ik de eerste zijn die jullie gaat feliciteren. Maar voorlopig nog even terug in je hok.
Vind ik leuk
Knollie +443
donderdag 3 januari 2019 om 07:31
Zou toch lekker zijn als Ajax na 2 wederom dure aankopen met bijbehorend salaris in de eerste wedstrijden na de winterstop al punten morst.
Kijk er met smacht naar uit.
Vind ik leuk
windforce11 +3006
donderdag 3 januari 2019 om 10:58
Hahaha PSV is de laatste 4 jaar 3 keer kampioen geworden. Ze raken er aan gewend.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:17
Ach droom verder want het word alleen maar een carnavals feestje dit jaar in eindhoven.
Vind ik leuk
whdijk +745
woensdag 2 januari 2019 om 22:22
Psv nr.1 de stand liegt niet!
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:29
De stand met min of meer het meest marginale verschil. Aan de andere kant beken ik dat, als Ajax met twee punten kampioen wordt, het een meer dan marginaal kampioenschap zal zijn haha
Vind ik leuk
whdijk +745
woensdag 2 januari 2019 om 22:42
psv maakte ajax boos verleden jaar ...kampioen worden en dat tegen ajax ze af te Slachten 3-0 . weg was jullie droom. en nu staat ajax weer achter op psv. iets meer Repect Gaarne.
[Reactie gewijzigd op woensdag 2 januari 2019 om 22:44]
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 08:32
Tis geen kwestie van respect hoor, vind dat PSV het goed doet met vaak niet best voetbal. Wat me doet reageren is het feit dat alle PSV fans hier zo vasthouden aan een twee punten voorsprong alsof ze met een straatlengte voorstaan. Over de eerste helft heeft Ajax op meer vlakken gewonnen en zijn ze mijns inziens dan ook de favoriet. We gaan het zien, de balans wordt al snel echt opgemaakt wanneer PSV naar de arena komt.
Vind ik leuk
KCP +135
woensdag 2 januari 2019 om 22:50
VP als dit mag dan moet kakkerlak en pedo gelul ook mogen!
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:10
Dit is heel normaal hoor bij PSV, Angelino. Je kan rustig op de avonden vanaf een 2e ronde in een Europees toernooi in de avond wat plannen met je vriendin. In een kroegje naar Ajax kijken bijvoorbeeld.
[Reactie gewijzigd op woensdag 2 januari 2019 om 22:11]
Vind ik leuk
Smash +3772
woensdag 2 januari 2019 om 22:20
Inderdaad! Naar Ajax kijken hoe ze de tweede ronde uitgeschakeld worden. Bij Ajax denkt men alweer dat ze de CL finale gaan halen.
Tot nu toe heeft het meegezeten, maar dat houdt een keer op.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:23
Tegen Real, de recordhouder kan t gebeuren dat je eruit ligt.Dit snapt iedereen wel in de wereld.
Vind ik leuk
Romario9 +12666
woensdag 2 januari 2019 om 22:45
In een poule met Barca, Spurs en Inter kan t gebeuren dat je eruit ligt.Dit snapt iedereen wel in de wereld.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:46
In die opwarmpoule maken topclubs zich nog niet druk, dat begint pas in de 2e ronde
Vind ik leuk
Romario9 +12666
woensdag 2 januari 2019 om 22:48
Oh dus zo’n geweldige prestatie waren die 2 punten tegen Bayern ook weer niet?
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:50
Misschien de 1e niet, daarom hebben wij ervan geprofiteerd. Het laatste duel ging pas ergens om.
[Reactie gewijzigd op woensdag 2 januari 2019 om 22:50]
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 08:18
Ja die 2de ging ergens om maar die heb je verloren met 3 - 3.
Bayern had aan een punt genoeg om groepshoofd te blijven, en kreeg wat ze wensten.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 09:06
Ja dat klopt Bayern was de winnaar na die 3-3.Maarja Liverpool of Real, zeg t maar.
Vind ik leuk
windforce11 +3006
donderdag 3 januari 2019 om 11:00
Dus jij denkt dat Inter zich niet druk heeft gemaakt de laatste wedstrijd? Vergeet het maar....
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 11:03
Volgens mij was Inter best lang tevreden met een gelijkspel in de wedstrijd.
Vind ik leuk
windforce11 +3006
donderdag 3 januari 2019 om 11:04
Ze hebben er hard voor moeten werken om gelijk te komen....
Vind ik leuk
whdijk +745
woensdag 2 januari 2019 om 22:24
bij ajax weten ze maar al te goed wat steeds misgrijpen is. we still number one!
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:26
En wij hebben t in eigen hand. Dus vindt die 2 punten achterstand niet zo'n ramp.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:31
Na Feyenoord is het over !
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:44
Wat hebben jullien eigenlijk tegen Feyenoord gedaan in dit seizoen? Help me ff, weet t niet meer.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:51
van Bommel maakt van PSV een Holistisch bolwerk dat zijn weerga niet kent menneke....dus toeter maar lekker verder ! Houdoe & Bedankt...............
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:53
Ja heb ik gezien tijdens de JC schaal, beker en CL. Ga zo door!
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 23:03
Gestrekt Beentje, je hebt wel een erg groot snaveltje voor iemand waarvan zijn favoriete clubje letterlijk geen enkele sportieve prijs gewonnen heeft in de afgelopen 4 seizoenen. Een beetje meer verstand gebruiken en bescheidenheid zouden op zijn plaats zijn in jouw geval.
[Reactie gewijzigd op woensdag 2 januari 2019 om 23:06]
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 01:12
Dit grote snaveltje heeft anders wel zijn club alle prijzen zien winnen die er te winnen zijn. Heb jij dat bij je club ook gezien?
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 16:19
Wel heel veel ja, maar niet alle. Maar ik geloof ook niet dat jij bij alle gewonnen prijzen van Ajax aanwezig was. In 1918 werd Ajax bijvoorbeeld kampioen en in de jaren’30 en ‘40 ook meerdere keren. Ik geloof niet dat jij daarbij was.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 02:48
Ec1&2&3, Europese supercup en wereldbeker. Aardig rijtje toch?
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:58
Zeker een mooi rijtje.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 11:58]
Vind ik leuk
Romarioo +493
woensdag 2 januari 2019 om 22:26
Reken is ook niet het beste vak bij de VP
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 23:16
En schrijven niet het beste vak van jou..
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
woensdag 2 januari 2019 om 22:27
Echt niet normaal wat voor sneue reacties er weer worden geplaatst. Kunnen jullie niet normaal doen? Komen jullie aandacht te kort?
Vind ik leuk
Bizzy +22451
woensdag 2 januari 2019 om 22:52
Je zou verwachten nieuwe jaar, vergevingsgezind, schone lei....niks is minder waar. Gewoon doorgaan met elkaar te bestrijden. Triest.
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
woensdag 2 januari 2019 om 22:58
Ja echt je wordt er toch moedeloos van. Ik begrijp niet waarom die lui er niet op worden aangesproken door VP. Wat een kut leven moet je hebben als je voldoening moet halen uit kleineren en kinder gedrag vertonen.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 23:18
Tjsa. Dat misgunnen enzo. In europa wens ik ajax gewoon het beste hoor
Vind ik leuk
AllAdIn +20917
donderdag 3 januari 2019 om 06:55
Het wordt alleen maar erger, en ik vraag mij altijd af wat de leeftijd van die personen is. Zullen het er dan echt veel in de leeftijdscategorie 10-13jaar zijn?
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
donderdag 3 januari 2019 om 11:00
Ik vermoed van wel, kan anders niet toch?
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:39
" de champions league was leuk " zeg ie 🤣🤣👏
Vind ik leuk
UpOne +754
woensdag 2 januari 2019 om 22:45
Dat zegt hij inderdaad, kan jij anders alleen maar van dromen om op dat niveau te spelen.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:51
Ja toen ik een jaar of 8 was droomde ik ervan 🤣
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:41
Beste linksback van de ED 100%
Vind ik leuk
Bizzy +22451
woensdag 2 januari 2019 om 22:50
Nieuwe jaar is begonnen. Sommige cyber hooligans gaan gewoon door op de oude voet. Elkaar bestrijden tot op de laatste millimeter. Echt zielig.
Vind ik leuk
whdijk +745
woensdag 2 januari 2019 om 23:14
Grijp in bizzy 😅
Vind ik leuk
Bizzy +22451