Angeliño: 'Ik heb nu bij PSV dezelfde situatie als bij NAC, dus ik ben het gewend'

Angeliño: 'Ik heb nu bij PSV dezelfde situatie als bij NAC, dus ik ben het gewend'

Gepubliceerd: woensdag 2 januari 2019 om 21:58wo 02-01-2019 om 21:58

Laatste update: woensdag 2 januari 2019 om 22:11wo 02-01-2019 om 22:11

Angeliño heeft genoten van zijn eerste stappen in de Champions League. PSV werd uiteindelijk met één punt uitgeschakeld, maar de Spaanse linksback kijkt met een goed gevoel terug op de campagne.

"De Champions League was leuk", vertelt hij bij Andy in de auto. "We hadden meer punten verdiend. Alleen Barça-uit (4-0) was kansloos, maar we hadden thuis tegen Inter bijvoorbeeld moeten winnen. We zijn een jong team, het was mijn eerste kennismaking met de Champions League. Ik denk dat we het goed hebben gedaan, maar de punten zijn het belangrijkst."

Omdat PSV op de laatste plek eindigde in de Champions League en al is uitgeschakeld in de KNVB Beker, moeten de Eindhovenaren na de winterstop all-in gaan voor het kampioenschap. Angeliño: "Door de Champions League train je niet veel en speel je veel wedstrijd. Dat is leuk. Of ik het moeilijk ga vinden na de winterstop? Nee, ik had het hele jaar dezelfde situatie bij NAC, dus ik ben eraan gewend."

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +23107
woensdag 2 januari 2019 om 22:00
PSV werd met 1 punt uitgeschakeld?

VP: het was 100% meer!!
Vind ik leuk
Roeptoeter +15561
woensdag 2 januari 2019 om 22:03
Wel zielig voor ze. Ze hadden er al zo weinig..
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
woensdag 2 januari 2019 om 22:54
zucht...
Vind ik leuk
Mr bien +6849
woensdag 2 januari 2019 om 22:03
Ja klopt 2 hele puntjes
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
woensdag 2 januari 2019 om 22:54
Zucht....
Vind ik leuk
Ron83 +630
woensdag 2 januari 2019 om 22:03
2 stuks puntmutsen...
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:03
het waren twee punten, maar nog steeds veel te weinig..
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 23:39
Ze hadden idd veel meer verdiend.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
woensdag 2 januari 2019 om 22:03
Beste linksback van Nederland beter dan die lompe onbesuisde Argentijn.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15561
woensdag 2 januari 2019 om 22:04
Jullie linksback heeft een shirtje gekregen van Messi. Onze Argentijn heeft zijn aanvoerdersband gehad..
Vind ik leuk
Il Gordo +18281
woensdag 2 januari 2019 om 22:13
:)
Vind ik leuk
Mosquito +21818
woensdag 2 januari 2019 om 23:35
Omdat Leo er helemaal klaar mee was om met die klunzen te spelen ja.🤪
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 01:00
Snap dat Messi niet in een team met Tagliafico wil spelen... dat niveau wilt ie niet nastreven.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 23:40
Een soort liefdadigheid. Is messi niet vies van. Gehandicapten krijgen van hem wat extra aandacht.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 23:41
Sorry. Kinderachtig. Zou het willen weghalen maar weet niet hoe. *dronken....
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 01:48
Gewoon wijzigen...en dan alles deleten.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 21:49
Die mogelijkheid heb ik niet op mijn iphone...geen idee hoe dat kan.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 01:44
Heb je bij je eigen reactie dan rechtsonder niet een optie wijzig staan? Als je die wel hebt, kom je weer in je bericht, kan je met backspace alles weghalen en dan verstuur je het lege bericht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 01:44]
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:04
Nico is een stuk beter dan Angelino alleen angelino is een stuk jonger..
Vind ik leuk
Iggy +4517
woensdag 2 januari 2019 om 22:05
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:10
Haha wat een heerlijke jalozie. Natuurlijk de aanvoerder van het Argentijnse elftal als Messi er niet is slecht noemen. Wat een zuur boertje ben je toch.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 01:32
Wordt tijd dat de schoolvakanties voorbij zijn. Moet Bien weer gewoon om 20:00 naar bed!
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:10
Dit is heel normaal hoor bij PSV, Angelino. Je kan rustig op de avonden vanaf een 2e ronde in een Europees toernooi in de avond wat plannen met je vriendin. In een kroegje naar Ajax kijken bijvoorbeeld.
[Reactie gewijzigd op woensdag 2 januari 2019 om 22:11]
Vind ik leuk
Smash +4130
woensdag 2 januari 2019 om 22:20
Inderdaad! Naar Ajax kijken hoe ze de tweede ronde uitgeschakeld worden. Bij Ajax denkt men alweer dat ze de CL finale gaan halen.
Tot nu toe heeft het meegezeten, maar dat houdt een keer op.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:23
Tegen Real, de recordhouder kan t gebeuren dat je eruit ligt.Dit snapt iedereen wel in de wereld.
Vind ik leuk
Romario9 +13564
woensdag 2 januari 2019 om 22:45
In een poule met Barca, Spurs en Inter kan t gebeuren dat je eruit ligt.Dit snapt iedereen wel in de wereld.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:46
In die opwarmpoule maken topclubs zich nog niet druk, dat begint pas in de 2e ronde
Vind ik leuk
Romario9 +13564
woensdag 2 januari 2019 om 22:48
Oh dus zo’n geweldige prestatie waren die 2 punten tegen Bayern ook weer niet?
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:50
Misschien de 1e niet, daarom hebben wij ervan geprofiteerd. Het laatste duel ging pas ergens om.
[Reactie gewijzigd op woensdag 2 januari 2019 om 22:50]
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 08:18
Ja die 2de ging ergens om maar die heb je verloren met 3 - 3.
Bayern had aan een punt genoeg om groepshoofd te blijven, en kreeg wat ze wensten.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 09:06
Ja dat klopt Bayern was de winnaar na die 3-3.Maarja Liverpool of Real, zeg t maar.
Vind ik leuk
windforce11 +3416
donderdag 3 januari 2019 om 11:00
Dus jij denkt dat Inter zich niet druk heeft gemaakt de laatste wedstrijd? Vergeet het maar....
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 11:03
Volgens mij was Inter best lang tevreden met een gelijkspel in de wedstrijd.
Vind ik leuk
windforce11 +3416
donderdag 3 januari 2019 om 11:04
Ze hebben er hard voor moeten werken om gelijk te komen....
Vind ik leuk
Romarioo +700
woensdag 2 januari 2019 om 22:26
Reken is ook niet het beste vak bij de VP
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 23:16
En schrijven niet het beste vak van jou..
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
woensdag 2 januari 2019 om 22:27
Echt niet normaal wat voor sneue reacties er weer worden geplaatst. Kunnen jullie niet normaal doen? Komen jullie aandacht te kort?
Vind ik leuk
Bizzy +23376
woensdag 2 januari 2019 om 22:52
Je zou verwachten nieuwe jaar, vergevingsgezind, schone lei....niks is minder waar. Gewoon doorgaan met elkaar te bestrijden. Triest.
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
woensdag 2 januari 2019 om 22:58
Ja echt je wordt er toch moedeloos van. Ik begrijp niet waarom die lui er niet op worden aangesproken door VP. Wat een kut leven moet je hebben als je voldoening moet halen uit kleineren en kinder gedrag vertonen.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 23:18
Tjsa. Dat misgunnen enzo. In europa wens ik ajax gewoon het beste hoor
Vind ik leuk
AllAdIn +24677
donderdag 3 januari 2019 om 06:55
Het wordt alleen maar erger, en ik vraag mij altijd af wat de leeftijd van die personen is. Zullen het er dan echt veel in de leeftijdscategorie 10-13jaar zijn?
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
donderdag 3 januari 2019 om 11:00
Ik vermoed van wel, kan anders niet toch?
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:39
" de champions league was leuk " zeg ie 🤣🤣👏
Vind ik leuk
UpOne +1049
woensdag 2 januari 2019 om 22:45
Dat zegt hij inderdaad, kan jij anders alleen maar van dromen om op dat niveau te spelen.
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:51
Ja toen ik een jaar of 8 was droomde ik ervan 🤣
Vind ik leuk
woensdag 2 januari 2019 om 22:41
Beste linksback van de ED 100%
Vind ik leuk
Bizzy +23376
woensdag 2 januari 2019 om 22:50
Nieuwe jaar is begonnen. Sommige cyber hooligans gaan gewoon door op de oude voet. Elkaar bestrijden tot op de laatste millimeter. Echt zielig.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 07:30
Woord van het jaar 2019 cyberhooligans
Vind ik leuk
AllAdIn +24677