'Ik heb geen kinderen, geen vrouw en dat maakte de degradaties extra moeilijk'

'Ik heb geen kinderen, geen vrouw en dat maakte de degradaties extra moeilijk'

Gepubliceerd: donderdag 3 januari 2019 om 17:10do 03-01-2019 om 17:10

Marvin Peersman speelde zes jaar in Nederland en promoveerde één keer, maar maakte ook twee degradaties mee. De oud-speler van FC Dordrecht en SC Cambuur, die nu in Israël bij Hapoel Tel Aviv speelt, heeft geen spijt van zijn keuzes.

"Ik ben tevreden over de keuzes die ik gemaakt heb, anders had ik niet gestaan waar ik nu sta", zegt Peersman tegen VICE Sports. "Al was ik natuurlijk liever niet twee keer gedegradeerd. Dat is echt heel zwaar om te dragen. Je zou het niet mogen meenemen naar huis, maar dat doe je wel. Ik heb geen kinderen, geen vrouw en dat maakte het extra moeilijk. Kinderen leiden je af. Je leert op zo'n moment om wat er tijdens de wedstrijd gebeurt sneller los te laten."

Een half jaar voor zijn vertrek uit Nederland werd Peersman bestempeld als 'benenbreker'. Terecht? "Misschien niet helemaal, maar ik heb er ook zelf voor gezorgd. Sommige fouten waren gewoon dom, dat weet ik maar al te goed. Op dat moment gieren de emoties door je lijf en dan ga je weleens harder door dan je mag. Na een tijdje had ik een fout imago, maar veel kan je daar niet aan doen. Ik heb ervan geleerd, zoals ik altijd probeer te doen. Anders blijf je steeds weer hetzelfde doen."

Plaats een reactie

Mesut Özil +6421
donderdag 3 januari 2019 om 17:13
Moeilijker? Juist makkelijker, geen gezeur!
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:24
Bij zulke momenten heb je toch juist steun nodig. Iemand waarmee je het kan delen, die je mind op iets anders zet, iets positiefs. En met je vrouw/vriendin kan je alles delen.
Helpt bij mij en mn vriendin ook enorm. Ik snap hem wel.
[Reactie gewijzigd op donderdag 3 januari 2019 om 17:26]
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:26
Schitterend,ik word er emotioneel van
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:27
Mooizo, ik raad je aan om dan meteen mijn nieuw boek te kopen. Heeft zeer handige tips over relaties en hoe je negativiteit kan bestrijden ! Het boek heet ''Dr.Polska''
Te koop voor 69,00 euro. Daar zeg je meteen ALSTUBLIEFT tegen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 3 januari 2019 om 17:31]
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:28
Mooi man,ga t meteen halen.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:32
Voor jou is het een vriendenprijsje. Je kan het kopen voor 250 euro. Krijg je er een Poolse vlag gratis bij. (exclusief 20 euro verzendkosten)
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:33
Nee sorry,als je me een Poolse vlag wil geven zul je me t boek plus 250 erbij moeten geven.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 18:00
Ik jat er wel éên in de achterbuurt verderop, voor als de WC-papier op is...
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:47
Ik koop wel indonesische vlag, goedkoper😂 dan onderste boven ophangen.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2719
donderdag 3 januari 2019 om 17:28
Ik ook, wat een prachtig verhaal. Dit is echt iets wat je op een voetbalsite deelt.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:35
Zoals onze gabber Michael Jackson ooit zei: ''Heal the world, make it a better place''
Ik heb het stokje van hem overgenome en verspreid de liefde overal. Lekker man, niets mis mee.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2719
donderdag 3 januari 2019 om 17:37
Dus jij stopt je stokje ook in kinderen?
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:38
Dat mensen serieus geloofde dat hij dat deed. Ik geloof er niks van!
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:40
Een echte thriller
Vind ik leuk
Roffel1998 +2719
donderdag 3 januari 2019 om 17:45
Misschien moet je een keer naar bewijzen gaan kijken. 😂 Ik snap dat je t niet wilt geloven omdat je m zo geweldig vindt.
Vind ik leuk
John Garp +4781
donderdag 3 januari 2019 om 18:23
Misschien moet jij dat ook maar eens doen. Want bewijzen zijn er niet.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 3 januari 2019 om 17:26
Joh, ik zit toch maar wat te dollen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10778
donderdag 3 januari 2019 om 17:54
PlayStation generatie, ze gaan zitten en vergeten alles tijdens FIFA
Vind ik leuk
HardSchot +87
vrijdag 4 januari 2019 om 10:47
Daar is ook wat voor te zeggen.
Lekker z'n verdriet eruit fappen en klaar!
Vind ik leuk
DaanAfca18 +271
donderdag 3 januari 2019 om 17:22
Wie is deze guy?😂😂
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
donderdag 3 januari 2019 om 17:26
Marvin Peersman.
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:26
Waarom reageer je dan als je hem niet kent? Niet iedereen voetbalt in de Champions League.
Vind ik leuk
DaanAfca18 +271
donderdag 3 januari 2019 om 17:28
Ben je met je verkeerde been uit de keuken kampioen divisie gestapt ofzo?
Vind ik leuk
fcdb 67 +2741
donderdag 3 januari 2019 om 17:30
Hij is chagrijnig omdat zijn clubje het niet naar verwachting doet😄
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 17:30
Nee maar ik kan er zo slecht tegen als ajax-fanboys respectloos over mindere voetballers praten terwijl ze zelfs niets in het leven bereikt hebben.
Vind ik leuk
KCP +736
donderdag 3 januari 2019 om 18:32
Jezus pik in wat voor veiligheids bubbel hebben ze jouw beschermd tegen de grote “boze” mensen wereld?
Vind ik leuk
fcdb 67 +2741
donderdag 3 januari 2019 om 19:21
Daar heb je gelijk in :)
Vind ik leuk
fcdb 67 +2741
donderdag 3 januari 2019 om 17:29
Ken je he niet? Dat is Marvin Peersman speelde zes jaar in Nederland, oud-speler van FC Dordrecht en SC Cambuur, die nu in Israël bij Hapoel Tel Aviv speelt.
Vind ik leuk
KCP +736
donderdag 3 januari 2019 om 18:33
Heb je nog meer info op Google gevonden.. behalve de info waarom hij hem niet moet kennen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2741
donderdag 3 januari 2019 om 19:20
Nee deze info heb ik niet op google gevonden maar gewoon hierboven uit de tekst gehaald, als je die gelezen had dan had je dat geweten:)
[Reactie gewijzigd op donderdag 3 januari 2019 om 19:21]
Vind ik leuk
Smithsonian +43362
donderdag 3 januari 2019 om 17:53
Baggere speler.
Vind ik leuk
Rodajc +18671
donderdag 3 januari 2019 om 18:11
Een degradatie van Dordrecht is wat anders dan de degradatie van Twente bv. Natuurlijk is het nooit fijn, maar ik mag toch aannemen dat ze er in Dordrecht geen nachten van hebben wakker gelegen?
Vind ik leuk
donderdag 3 januari 2019 om 19:38
Kon er niks van, maar hij had wel ‘iets’.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws