Revalideren met Veltman en Pröpper: Onze groeps-app heet: de KNVB-kneusjes

Revalideren met Veltman en Pröpper: "Onze groeps-app heet: de KNVB-kneusjes"

Gepubliceerd: vrijdag 4 januari 2019 om 09:43vr 04-01-2019 om 09:43

Laatste update: vrijdag 4 januari 2019 om 09:56vr 04-01-2019 om 09:56

Randy Wolters hoopt na de winterstop eindelijk zijn debuut voor NEC te mogen maken. De 28-jarige linksbuiten kwam afgelopen zomer over van het Schotse Dundee FC, maar liep in de voorbereiding een zware knieblessure op en bracht de eerste seizoenshelft al revaliderend door.

Spelers als Joël Veltman (Ajax), Robin Pröpper (Heracles Almelo) en Dico Koppers (PEC Zwolle) hielden Wolters gezelschap in Zeist. "We hebben een groeps-app: de KNVB-kneusjes", vertelt de Leidenaar aan de Gelderlander. De lotgenoten hadden tijdens hun revalidatie veel baat bij elkaars gezelschap. "Daar is een soort vriendschap uit ontstaan. We lopen niet de deur bij elkaar plat. Maar als er iets is, steunen we elkaar."

Wolters is blij dat hij met NEC mee kan op trainingskamp naar Spanje en weer het trainingsveld op mag: de buitenspeler zag hoe zijn club een moeizame eerste seizoenshelft draaide. "Veel wedstrijden waren niet om aan te zien, maar we hebben ook weinig geluk gehad." Wolters had dan ook veel moeite met zijn bestaan als tribuneklant. "Ik probeer een helftje bij familie te zitten. Een heel duel lukt niet. Ik moet staan en lopen. Ik ben te fanatiek."

NEC gaat hervat het Keuken Kampioen Divisie-seizoen, al dan niet met Wolters in de gelederen, op zondag 13 januari met een uitwedstrijd tegen FC Eindhoven.

Plaats een reactie

vrijdag 4 januari 2019 om 09:46
Davy Propper bij Heracles? Zouden ze hier op VP niet op Robin doelen...
Vind ik leuk
Plattekar bv +34359
vrijdag 4 januari 2019 om 09:49
Zou Veltman nog toekomst bij Ajax hebben ? Best wel veel kritiek gehad. Soms terecht en soms onterecht. Ben benieuwd
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 10:00
Gewoon de man van 4 titels en een KNVB beker. Heeft nog wel zijn waarden. In Maart mag hij weer 90 minuten Lozano gek maken 😁
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
vrijdag 4 januari 2019 om 10:03
Mag het toch hopen van niet. Veltman vind ik helemaal niks
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 10:08
die pikken we van de zomer wel gratis op :-)
Vind ik leuk
R2 +5324
vrijdag 4 januari 2019 om 10:56
Alsjeblieft niet
Vind ik leuk
frhoi +1815
vrijdag 4 januari 2019 om 10:09
KNVB beker? die heeft hij niet gewonnen toch? ajax neemt die prijs nooit serieus en is al even geleden dat ze die gewonnen hebben, daarbij heeft veltman 3x de schaal en 1x de JC schaal ( even zijn Wikipedia bekeken )
Vind ik leuk
AllAdIn +24988
vrijdag 4 januari 2019 om 10:25
Die behaalde titels zeggen nu toch helemaal niks meer over zijn toekomst, en welke waarde heeft Veltman nu nog dan, behalve in Euro's?

Al een jaar geen toegevoegde waarde voor Ajax 1..
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2558
vrijdag 4 januari 2019 om 10:02
Ik hoop het niet, staat gewoon prima zo. Als die weer gaat spelen laat hem dan volgend jaar pas minuten maken, hij heeft geen ritme niks. Zelf ben ik van mening dat die teveel domme foutjes maakt en dat dat er niet zomaar bij hem uit gaat. De druk die hij leverde was dan wel zijn sterkere punt.
Vind ik leuk
AllAdIn +24988
vrijdag 4 januari 2019 om 10:21
Ik ben ook benieuwd, maar veel slechter dan Kristensen kan het niet zijn toch?
Vind ik leuk
bartzwolle +182
vrijdag 4 januari 2019 om 11:36
Eigenlijk is het gewoon een centrumverdediger
Vind ik leuk
AllAdIn +24988
vrijdag 4 januari 2019 om 11:44
Ja daar heb je gelijk in.
Vind ik leuk
3Bier +14327
vrijdag 4 januari 2019 om 10:32
Ideale back up voor Mazraoui en De Ligt.
Vind hem beter dan Kristensen en Schuurs (op dit moment).
Schuurs verhuren.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:02
Ik hoop het! Zou hem graag naast De Ligt willen zien in het centrum.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 09:47
De kneusjes. Tja het is maar welke naam je eraan geeft. Zou dat kneusjes gevoel zo snel mogelijk achter mij laten.
Vind ik leuk
AllAdIn +24988
vrijdag 4 januari 2019 om 10:27
Je kan het ook gewoon relativeren en er dan luchtig over doen dan jezelf zielig vinden etc.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 09:49
Oei VP, te weinig clicks? FF een Telegraaf-achtige kop erin gooien voor een stuk of 230 reaguursels over Veltman...
Vind ik leuk
dhrwobo +43984
vrijdag 4 januari 2019 om 10:10
Ja een vrij zinloos artikel, maar daar hebben we er tal van po een dag hier. En laat ik m rondom Veltman inderdaad maar niet inkoppen en de dag goed beginnen ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 10:23
Verrassende of spitsvondige inkoppertjes zijn leuk en echt geen reaguursels.
Dus, kom maar op 😏
Vind ik leuk
dhrwobo +43984
vrijdag 4 januari 2019 om 10:36
Nee, ik vind het niet gepast om hem kneus te noemen nu hij nog flink geblesseerd is. Dat heb ik vaak genoeg gedaan toen hij speelde, nu heb ik met hem te doen.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 10:42
Ach, laten we er maar van uitgaan dat de heren binnenkort de naam van de groep wijzigen in de 'wederopstandigen'.
En verder viel het erg mee, Veltman was absoluut geen kneus, alleen zijn fouten waren bij een instabiel Ajax soms fataal.
Vind ik leuk
dhrwobo +43984
vrijdag 4 januari 2019 om 11:34
Oh ik had het niet over hem als voetballer, maar als je veelal terecht kritiek uit wanneer Lozano overdrijft, dan is kritiek bij Veltman ook terecht, want hij was constant bezig met dat soort bijverschijnselen.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:14
Ah zo. Ik snap je punt. Mee eens voor de periode dat hij aanvoerder was. Leiderschap is wat anders dan discussies met de scheids.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 09:52
Fout1:
Spelers als Joël Veltman (Ajax), Davy Pröpper (Heracles Almelo) en Dico Koppers (PEC Zwolle
Fout2:
NEC gaat hervat het Keuken Kampioen Divisie-seizoen
Vind ik leuk
dhrwobo +43984
vrijdag 4 januari 2019 om 10:11
Fout3:
Dat jij de illusie hebt dat het nog zinvol is om de moderators te wijzen op taalkundige fouten hier ;-). Ze leren er toch niet van.
Vind ik leuk
AllAdIn +24988
vrijdag 4 januari 2019 om 10:29
Feit1: Je hebt helemaal gelijk! :-)
Vind ik leuk
Il Gordo +18593
vrijdag 4 januari 2019 om 09:58
KNVB-kneusjes. Mooi, die humor. Zelfspot is een groot goed.
Vind ik leuk
AllAdIn +24988
vrijdag 4 januari 2019 om 10:30
Precies!
Vind ik leuk
JoeyC +4002
vrijdag 4 januari 2019 om 10:16
Veltman was al voor het leven lid van de groepsapp. Voor zijn blessure al en ook nog lang daarna.
Vind ik leuk
3Bier +14327
vrijdag 4 januari 2019 om 10:34
De meesten nemen de moeite niet om hem in te koppen. Jij wel! Waarvoor hulde! Knap hoor.
Vind ik leuk
JoeyC +4002
vrijdag 4 januari 2019 om 19:53
Een echte spits pakt altijd zijn doelpunt mee. Intikkertjes tellen ook.
Vind ik leuk
3Bier +14327
vrijdag 4 januari 2019 om 20:14
Zo is dat. Niks laten liggen
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 4 januari 2019 om 11:28
En toch international en miljonair, wat heb jij gepresteerd?
Vind ik leuk
bartzwolle +182
vrijdag 4 januari 2019 om 11:41
Allemaal Johan Derksen- imitaties "Succes" behalen over de rug van een ander
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 4 januari 2019 om 11:42
Precies, sneu mannetje is het.
Vind ik leuk
JoeyC +4002
vrijdag 4 januari 2019 om 19:51
Goh, en wat heb jij gepresteerd?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 5 januari 2019 om 01:03
Ik noem echter een international en miljonair geen ‘kneus’.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws