PSV begint vanwege privé-omstandigheden zonder Lozano aan trainingskamp

PSV begint vanwege privé-omstandigheden zonder Lozano aan trainingskamp

Gepubliceerd: vrijdag 4 januari 2019 om 10:58vr 04-01-2019 om 10:58

Laatste update: vrijdag 4 januari 2019 om 11:04vr 04-01-2019 om 11:04

De PSV-selectie stapt vrijdag zónder Hirving Lozano op het vliegtuig naar Doha. De Mexicaan sluit vanwege privé-omstandigheden later aan bij het trainingskamp.

Dat meldt PSV via de officiële kanalen. Lozano heeft van de Eredivisie-koploper toestemming gekregen om rechtstreeks vanuit Mexico naar Qatar te reizen. 'De aanvaller werd in de laatste dagen van zijn vakantie geconfronteerd met privé-omstandigheden die een wat langer verblijf bij zijn naasten rechtvaardigen', aldus PSV. De verwachting is dat de Lozano komende week aanhaakt in Doha.

PSV bereidt zich met 29 spelers voor op de tweede seizoenshelft. Mohammed Ihattaren, Yorbe Vertessen, Zakaria Aboukhlal en Mike van de Meulenhof gaan voor het eerst mee op trainingskamp met de hoofdmacht. Daarnaast heeft hoofdcoach Mark van Bommel Jong PSV-spelers Michal Sadílek, Joël Piroe, Jordan Teze en Matthias Verreth opgenomen in zijn selectie. Maxi Romero, Trent Sainsbury en Aziz Behich ontbreken wegens interlandverplichtingen.

PSV heeft in Doha één oefenwedstrijd op de planning staan. Op 11 januari spelen de Eindhovenaren tegen de Belgische kampioen Club Brugge.

De volledige selectie: Aboukhlal, Bergwijn, De Jong, Dumfries, Angeliño, Mauro, Gakpo, Guti, Hendrix, Ihattaren, Isimat, Lozano, Malen, Obispo, Rosario, Pereiro, Piroe, Ramselaar, Rigo, Room, Sadílek, Schwaab, Teze, Van de Meulenhof, Van Osch, Verreth, Vertessen, Viergever, Zoet.

Plaats een reactie

Rabarber +4059
vrijdag 4 januari 2019 om 11:01
Mexicaanse griep.
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 11:05
Daar helpt alleen zon een sombrero en veel bier tegen.
Vind ik leuk
Fritske01 +5092
vrijdag 4 januari 2019 om 11:42
Transfer in de maak?
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 11:43
Welke club overwintert in Mexico? ;)
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 11:45
Hoe gaat ie dan zijn koprollen oefenen?!?
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 12:10
Of zijn juichen naar weer een goal of succesvolle assist tegen ajax?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 12:13
Dat zal dit seizoen niet lukken aangezien je naar de ArenA moet ... vorige keer 3-0 weggeveegd ... en weer terug naar Eindhoven ... doeiiiiiiiii
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 12:18
Eens even kijken... PSV speelde 2x tegen Ajax sindsdien...
6-0 voor PSV...
Waarvan de laatste voor het kampioenschap...
Wat moesten de ajacieden diep buigen toen... Heel erg zielig,

Eens kijken of ajax eindelijk weer eens het net weet te vinden tegen de sindsdien superieure regerend kampioen,
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 12:23
Dat was allebei PSV thuis hé dat telt niet als je nu uit moet.

Superieur?

Uit de beker, JC schaal verloren, 2 punten in de CL, vernederd door Feyenoord ....

Hahahahaha .... 😂😂😂😂
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 12:27
Hahaha ... want PSV speelde tegen ajax in de KNVB beker en de CL??

Trolletje, als je dan toch wilt trollen, doe het dan met enig verstand a.u.b.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 12:29
Jij zegt dat PSV superieur is en ik bewijs dat het niet zo is.

Als jij wilt trollen (jij begint immers over Ajax na een onschuldig grapje) probeer er dan wat meer intelligentie in te steken ... als je dat hebt natuurlijk.

Goed lezen maar ... dan kom je er wel ...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 12:30]
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 12:56
Superieur tegen Ajax. Wat snap je niet, trolletje
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 13:04
Jij hebt het over “de sindsdien superieure kampioen” ... en dat klopt dus niet.

Wat begrijp jij daar niet aan dan? 🤔
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 13:20
Ik begrijp dat jij zo dom bent dat jij niet begrijpt wat het verschil is tussen appels en peren..
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 13:27
Inmiddels heb je jezelf wel weer genoeg voor schut gezet ... 😂😂😂
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 13:28]
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 14:40
Dat laat ik aan het rattetrolletje over.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 14:42
Tuurlijk ... you lose ... 😂😂😂
Vind ik leuk
Fritske01 +5092
vrijdag 4 januari 2019 om 15:26
Heren, ben nou eens blij met zowel Ajax als Psv. Aangezien de rest van de clubs alleen maar verder wegzakt in het moeras van middelmatigheid hebben we elkaar hard nodig om te kunnen blijven presteren in Europa.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 15:27]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 15:39
Helemaal eens Fritske ... maar een grapje moet kunnen zonder dat iemand daar met bloed doorlopen ogen op reageert ...
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 17:38
Ik verlies evenveel als PSV dit seizoen van ajax...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 17:41
1x dus? 🤔
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 18:01
Als je zo zeker bent dat ajax wint durf je wel te wedden met mij. 100 tegen 1? hahaha
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 18:11
Zeker durf ik te wedden.

Waarom 100 tegen 1? Is dat de kans die je inschat dat Ajax wint?

Heb je eindelijk het licht gezien? 😂
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 18:23
Jij kent de toekomst blijkbaar al.
Put your money where your mouth is, bluffertje.
Als PSV wint krijg ik 1000 euro van jou, als PSV wint krijg jij 10 euro van mij. Goede deal voor jou, want jij bent blijkbaar zeker dat Ajax wint.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 18:49
En als het zo ver is dat ik die €10 kan ophalen dan geef je wss toch niet thuis.
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 18:55
Oh, daar zijn oplossingen voor, bluffertje.
Bijvoorbeeld wagerr.com, gebaseerd op blockchain.
Beide partijen zetten in, en de blockchain keert het geld uit aan de gene die uiteindelijk gelijk had.
Nou, zullen we: 1000 tegen 10?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 19:07
Waarom zou ik dat doen als ik bij de sigarenboer een betere quote kan krijgen? 🤔

Verdien ik daar veel meer ...
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 19:08
Om te bewijzen dat je zeker van je zaak bent...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 19:18
Dan kan ik toch ook bij de sigarenboer?
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 22:52
Hahaha hij durft het niet.
Grote bek maar een laf ratje!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 23:09
Wat een gelul ... je stelt iets voor dat ik hier tegen betere voorwaarden ook zelf kan doen.

Das niet laf dat is een slim ratje.

Probeer wel na te blijven denken tannat.
Vind ik leuk
tannat +16555
zaterdag 5 januari 2019 om 00:17
hahaha grote bek.
Ajax gaat op zeker kampioen worden... maar geld erop zetten durft ie niet.
Typische Amsterdamse grote bek maar als het erop aan komt is ie er niet.

Trol lekker verder, laf sukkeltje
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 5 januari 2019 om 04:00
Geld op zetten durf ik wel. Alleen niet onder jouw voorwaarden, en terecht.

Typische Eindhovense dommigheid om te denken dat ik daar in trap.

Kijk jij maar naar jezelf, de pot verwijt de ketel ...
Vind ik leuk
isnake +2755
vrijdag 4 januari 2019 om 13:38
Als je een grapje 100 keer herhaalt op een site in allerlei draden door het jaar heen, dan is het duidelijk trollen. Maar je krijgt er wel je likes mee.
Het is wat je belangrijk vindt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 13:39
Ga jij maar lekker dan eerst de vriendjes van je eigen club bekijken voor je bij mij aankomt ...
Vind ik leuk
isnake +2755
vrijdag 4 januari 2019 om 15:19
Als je met één vinger naar anderen wijst, wijzen er drie naar jezelf.
En omdat anderen trollen, moet jij ook trollen?
Ik begrijp niet waarom mensen met dat soort principes hier zomaar hun gang mogen gaan.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 15:33
Ik wijs naar niemand maar jij wel. Dus er wijzen er nu 3 naar jou?

Ik begrijp niet waarom mensen met dat soort principes hier zomaar hun gang mogen gaan.
Vind ik leuk
isnake +2755
zondag 6 januari 2019 om 09:35
Je weet niet eens wat je zelf schrijft.
Je moet well een hele erge trol zijn dan.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 6 januari 2019 om 09:38
Ik weet precies wat ik schrijf en wat ik schrijf is altijd correct.

Jij bent eerder een trol met je hypocriete berichtjes ...
Vind ik leuk
isnake +2755
zondag 6 januari 2019 om 09:55
Hiezo.
Jij wijst naar zogenaamde PSV vrienden en zegt dan dat jij niet wijst maar ik wel.
Terwijl ik jou aanspreek, wat dus wat anders is dan wijzen.
Jij roept maar wat. Niet gehinderd door de realiteit.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 6 januari 2019 om 09:57
En ik zeg dat je een hypocriet bent, ga je psv vriendjes maar aanspreken.
Vind ik leuk
isnake +2755
zondag 6 januari 2019 om 10:05
Dat is wel een heel zielige reactie.
Hypocriet ben je als je dingen doet waarop je anderen aanspreekt.
En ik ken verder niemand hier op de site voor zover ik weet.
Maar goed als jouw verdediging is dat jij niet aangesproken mag worden omdat ik niet iedere andere reaguurder aanspreek....
Ik ben niet als jij. Ik lees hier echt niet alles om overal op te reageren.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 10:05]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 6 januari 2019 om 10:14
Ik krijg genoeg reacties zoals die van jou maar als je het alleen doet bij fans van een andere club dan die van jezelf dan is dat behoorlijk hypocriet.

Ik heb er bog geen 1 gesproken die dat gedaan heeft. Nog geen 1 ...

Ik hoef mezelf niet te verdedigen, ik sta achter wat ik zeg.

Als je goed leest dan zul je zien dat ik geen onwaarheden schrijf. Er zit altijd een kern van waarheid in gelinkt aan het artikel.
Vind ik leuk
isnake +2755
zondag 6 januari 2019 om 15:24
Onzin verhaal weer.
En je hoeft je niet te verdedigen over hypocriet. Ik heb jou niet hypocriet genoemd. Alleen maar een trol. En dat is waar want je loopt te trollen.
En als je zo veel trolt moet je niet van die lange tenen hebben. Als je zo snel op de kast zit...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 6 januari 2019 om 17:33
Jij vind mij een trol, prima.

Ik vind jou een hypocriet.

So what? Mij interesseert het geen reet dus wat is je punt nu?
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 17:34]
Vind ik leuk
Knollie +665
vrijdag 4 januari 2019 om 15:59
Maar hij doet het ook. Dus doe ik het ook.
Dat is het niveau hier helaas.
Moderators doen niks aan dit troltuig.
VP maakt het verder niet heel veel uit, als ze maargenoeg clicks kunnen weerleggen aan geïnteresseerde partijen die interesse hebben reclame op deze site te vermarkten.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 16:54
daarom wijs ik altijd met 2 vingers .
Vind ik leuk
Knollie +665
vrijdag 4 januari 2019 om 15:56
Juist!
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 4 januari 2019 om 21:20
Ajax is een arrogante voetbalclub die gewoon op plek 2 staat.

Bakkus houe dus
Grote bakkes hebben as ge nals de huidige landskampioen iets gepresteerd hebt

Vooralsnog moet heel ajjakus zijn bakkes dichthouden want ze staan op plek 2

Met dit materiaal hadden ze 6 punten los moeten staan maar omdat er een gemaakte teamgeest is (geen hiërarchie) en binnen de ajax selectie ni de absolute wil is om alle wedstrijden te willen winnen staan ze weer op nr. 2

😂
Moel houwe
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 21:22
Ajax staat er prima voor, doet nog mee op 3 fronten.

PSV is een beetje uitgepierd.

Jammer joh ...
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 4 januari 2019 om 21:25
Nr2 is inderdaad prima voor een club die geld op 1 heeft

Zo’n grote bakkes en nog helemaal geen ene ruk gepresteeerd

Idd jammer

Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 21:30
Ajax is de recordkampioen van NL ... dus hou zelf oe bakkus maor ...
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 4 januari 2019 om 22:39
-
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 23:10
Goed zo en nu weer in je mandje ...
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
zaterdag 5 januari 2019 om 08:30
Haha wan rattige reactie kort lontje
😂 t zit diep he
Struisvogel
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 08:30]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 5 januari 2019 om 10:08
Als je al het verschil niet weet tussen een rat en een struisvogel ...
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
zaterdag 5 januari 2019 om 10:12
Gy ben beide
Een rioolrat die zich as struisvogel gedraagd
Snapte 👍
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 5 januari 2019 om 10:38
Nee ... das nie echt logisch ...
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
zaterdag 5 januari 2019 om 18:51
Tsja, das you uitdaging om de logica daar van te gaan begrijpen !
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 5 januari 2019 om 19:08
Ik heb wel wat anders te doen dan de logica van psv-ers te begrijpen.

Koekkoek ...😜
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:31
Zegt de uber trol
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 13:32]
Vind ik leuk
ay42 +1472
vrijdag 4 januari 2019 om 13:28
Uit tegen Ajax is een makkie met dat saai Amsterdams publiek. Wordt geen probleem
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 13:31
Net als de vorige keer Ajax-PSV zeker ... 😂😂😂
Vind ik leuk
jari11 +3326
vrijdag 4 januari 2019 om 12:25
Hebben we er weer zo een. Hoevaak per dag gaan jullie het vandaag weer melden. Erg origineel allemaal.
Vind ik leuk
buddha +10828
vrijdag 4 januari 2019 om 12:42
hoe vaak per dag zie je hier WZAWZDB voorbij komen ? ook zo'n originele.
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
vrijdag 4 januari 2019 om 13:37
of onze aller bullshit.
Vind ik leuk
Werner1913 +10553
vrijdag 4 januari 2019 om 13:25
Eehh. Het begon met een Ajacied die de 3-0 in de Arena voor ee 100e keer noemde. Wel grappig dat je daar niet op reageert... niets zo hypocriet als een ...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 13:34
Het begint met een psv-er die het had over weer een goal of assist tegen Ajax.

Dat was totaal niet nodig ... grappig dat je dat niet ziet.

De invulling is nu niet zo moeilijk:
Niets zo hypocriet als een psv-er? 🤔
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 13:35]
Vind ik leuk
jari11 +3326
vrijdag 4 januari 2019 om 13:36
Lul niet zo slap, ook daar heb ik wel is van gezegd. Gaat allemaal nergens over.
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 4 januari 2019 om 21:21
Nr 2 mooi man
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 15:41
In het nieuwe jaar heeft PSV nog geen punt gepakt tegen Ajax...
Vind ik leuk
Knollie +665
vrijdag 4 januari 2019 om 16:00
Nieuw account. Welkom.
Van wie ben je het 7e account?
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 15:42
PSV heeft dit jaar nog geen enkel punt gepakt tegen Ajax..
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 4 januari 2019 om 21:26
ajakkus wel dan
Simple
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:15
Verschil is wel dat we toen een trainer hadden van een veel hoger niveau dan nu.
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 4 januari 2019 om 13:43
Wie dan?
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 14:16
Wie was trainer toen Ajax 3-0 won van PSV... Juist Marcel Keizer!
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 4 januari 2019 om 14:31
A die trainer die na die overwinning nog steeds 5 punten achter stond, die trainer die de 2e ronde beker niet overleefde en geen Europees voetbal haalde die geweldige en amazing trainer.

Die trainer waarbij je van de 18 wedstrijden 15 pijn aan de ogen kreeg van het slechte spel die bedoel je?
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 14:35
Dat laatste is de echt de grootste bullshit liet Ajax namelijk met plezier spelen. Ook was het niet makkelijk voor hem met Nouri in de eerste oefenwedstrijd die ineens in elkaar stort op het veld. Ga er dan maar aanstaan als onervaren trainer. Nu zie je dat Keizer het fantastisch doet bij Sporting die voetballen echt als Barcelona en City.
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 4 januari 2019 om 14:56
Ga toch heen de eerste 10 wedstrijden in de Competite waren niet om aan te zien man. Die week tegen PSV en AZ daar speelde ze goed. Wedstrijden als tegen VVV, Heracles,Utrecht, Twente, Vitesse, ADO waren niet om aan te zien.

Ja Nouri dat was verschikkelijk maar neemt niet weg dat je nog steeds een baan hebt die je moet uitvoeren en dat deed hij gewoon niet goed.

Als je na 14 wedstrijden op 10 punten staat van de nr 1 en geen Europees voetbal speelt ben je gewoon mislukt bij Ajax als Trainer.

Dat hij het goed bij Sporting is mooi en leuk voor hem en gun het hem ook, maar hij heeft bij Ajax gefaald zoals Rijkaard dat bij Sparta deed en Van Gaal in zijn eerste x als Bondscoach.

Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 16:22
En ja hoor, ook dit topic wordt weer beheerst door onderling gekift en off-topic gebash tussen PSV en Ajax. Ik blijf maar eens even een tijdje van VP.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 16:32
Je hebt helemaal gelijk ... heb ik liever ook niet weet je ...
Vind ik leuk
Korm +39890
zaterdag 5 januari 2019 om 00:27
Tja wie weet, ajax de laatste 2x wel met 3-0 naar huis gestuurd dus dat is meer een trend dan psv hahahah
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 5 januari 2019 om 04:03
Groot verschil tussen uit en thuis dus die uitwedstrijden van Ajax kun je niet meenemen in de trend van de thuiswedstrijden.

Jammer Korm, wel een leuke poging! 👍🏻
Vind ik leuk
Korm +39890
zondag 6 januari 2019 om 00:35
We gaan het zien
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 6 januari 2019 om 00:58
Zeker ...
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:43
Wanneer is een assist niet succesvol?
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:13
Lekker origineel ook als je elke keer hetzelfde schrijft op een bericht over Lozano...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 12:14
Dit is de eerste keer dat ik dit schrijf ... laat maar zien wanneer ik dat nog heb gedaan ...
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:35
Pfff je bent altijd aan het janken over hem hou je lekker bezig met je eigen club
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 12:38
Ah ... je hebt dus geen voorbeeld voor je bewering?

Dat komt ook ... omdat ie niet klopt.

Ik maak gewoon een klein grapje en jij begint vervolgens te janken.

Wel de zaken goed in perspectief houden svp!
Vind ik leuk
volharding +1287
vrijdag 4 januari 2019 om 12:40
Daar is hij ook weer!!wat ben je laat vanmorgen,
Wilde het niet lukken met de borstvoeding...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 12:51
Knap bedacht weer hoor! 👌🏻
Vind ik leuk
volharding +1287
vrijdag 4 januari 2019 om 12:57
Dacht geef jou ook maar een duimpje, dan hoef je dat niet steeds zelf te doen..begint nl wel op te vallen!
wat voor kleuter ben je dan, whaha
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 13:06
Jammer dat je nooit echt inhoudelijk reageert, gaat steeds zo met jou .... 👎🏻
Vind ik leuk
volharding +1287
vrijdag 4 januari 2019 om 14:20
Hoe gaat ie dan zijn koprollen oefenen?!?

Deze kwam van jou!

Hier heb ik op gereageerd! Noem jij dit inhoudelijk, als jij niet Dagelijks zulke onzin uit zou kramen zou ik idd, niet op jou reageren.

Dus verander de wereld en begin bij jezelf😚
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 14:29
Dat is gewoon een onschuldig grapje ... dat jij daar met bloed doorlopen ogen op moet reageren daar kan ik ook niks aan doen.
Vind ik leuk
volharding +1287
vrijdag 4 januari 2019 om 14:40
Grapjas "bloed doorlopen ogen" nee hoor, gewoon reactie op een reactie...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 14:43
Je hoeft niet te reageren toch?
Vind ik leuk
volharding +1287
vrijdag 4 januari 2019 om 15:38
Nee idd , jij ook niet...Nogmaals ik reageer op een reactie van jou,
en stoor me idd aan het feit, dat jij dagelijks niets inhoudelijks te melden hebt op vooral psv gerelateerde onderwerpen, alleen maar afzijken en belachelijk maken.
En het liefst als eerste te reageren om maar duimpje te scoren.
Vraag me af wat je hiermee wil bereiken..Door type's als jou krijgen mensen een hekel aan Ajax.
Maar goed jou keuze natuurlijk!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 4 januari 2019 om 15:41
Ik maak de keuze om te reageren en stoor me er niet aan.

Das het verschil ... is beter voor je hart ...
Vind ik leuk
Franciscus +185
vrijdag 4 januari 2019 om 12:37
Wat heeft Maradona daar op te zeggen?
Vind ik leuk
pietprecies +11692
vrijdag 4 januari 2019 om 12:04
Of gewoon in tranen omdat Lainez naar Ajax gaat
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 12:09
Ajax hoopt met mexicanen het succes van PSV te kopieren.
Vind ik leuk
Pvdsluis +4072
vrijdag 4 januari 2019 om 12:16
Als je het maar vaak genoeg zegt, ga je er misschien nog in geloven ook.
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 12:22
Als jij het maar hard genoeg ontkent ga je daar nog in geloven misschien
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9893
vrijdag 4 januari 2019 om 12:18
F de Boer als jonge coach voor de leeuwen gegooid 4x kampioen, jaaaaaaaaaaaaaaaren later na Gio en Cocu van Bommel als jonge coach voor de groep (met schoonvader weliswaar). Maar om een punt te maken van Bommel is dus een kopie van een kopie en daar de kopie van.
Vind ik leuk
tannat +16555
vrijdag 4 januari 2019 om 12:24
Hahahahaha ... Dat trucje had PSV al in 30 jaar eerder gedaan met Hiddink.... Zeg dan niks.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9893
vrijdag 4 januari 2019 om 12:33
Cruijff was in 1985 trainer van Ajax en ging erna naar Barcelona

Hiddink (top trainer trouwens) was in 87 trainer van PSV en ging erna naar Fenerbahçe

Welk trucje bedoel je, ik vind het geen truc maar een wereld van verschil!
Vind ik leuk
Athena +15
vrijdag 4 januari 2019 om 12:54
Hiddink ging óók nog naar Valencia, Real Madrid en Chelsea. Verder nog bondscoach geweest van een 5-tal landen. Hoeveel keer is Cruijff bondscoach van een land geweest? Owja toch nog 4 hele wedstrijden bij Catalonië.

Lekker hè, een beetje selectief dingen opschrijven welke je eigen stelling ondersteunt en weglaten wat je stelling ondermijnt?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9893
vrijdag 4 januari 2019 om 14:10
We hebben het over de begin jaren (jonge trainers in hun begin periode)“meneertje nieuw account ik bemoei me ergens mee maar ik weet niet wat”

En volgens mij gaf ik aan dat ik Hiddink een top trainer vond/vind of niet!?

Zo jammer dit!

Vind ik leuk
Jozef +44050
vrijdag 4 januari 2019 om 12:27
Hoezo, heeft PSV ook zoveel geld dan?
Vind ik leuk
fritsie +882
vrijdag 4 januari 2019 om 12:22
Het zal toch niet? Daar zal PSV toch niet mee in stemmen? Lijkt mij niet handig voor de titelstrijd!
Vind ik leuk
3Bier +14269
vrijdag 4 januari 2019 om 11:16
Prive omstandgheden is meestal geen goed nieuws. Ik hoop voor hem dat het mee valt. Bij slecht nieuws is het voor hem een kwestie van vallen en weer op staan.
Of zou hij voor een andere club gevallen zijn?
Vind ik leuk
Counterattack +11753
zaterdag 5 januari 2019 om 13:02
Eerste leuke kwinkslag, wel respectvol, naar Lozano. Houd zo je Blind ook in ere, hoop dat je dat ziet.
Vind ik leuk
Counterattack +11753
vrijdag 4 januari 2019 om 12:06
Prive is prive. Goed om dat te respecteren. De Mexicaanse media hebben geen AVG-wetgeving. Een speler als Lozano zegt niet zonder reden af, evenmin als Schwaab. Derhalve sterkte.
Vind ik leuk
Ale +5812
vrijdag 4 januari 2019 om 11:03
De zakkenroller..
Vind ik leuk
dhrwobo +43507
vrijdag 4 januari 2019 om 11:13
De grappentroller...
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 4 januari 2019 om 13:45
De rollerboller.
Vind ik leuk
Topdrie +3852
vrijdag 4 januari 2019 om 11:05
1 PSV-speler zal daar niet om malen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 11:05]
Vind ik leuk
buenosje +1059
vrijdag 4 januari 2019 om 11:07
Bergwijn?
Vind ik leuk
Topdrie +3852
vrijdag 4 januari 2019 om 11:09
Ik weet niet wat die prive-omstandigheden zijn. Misschien wel een berg coke. Who knows?
Vind ik leuk
dhrwobo +43507
vrijdag 4 januari 2019 om 11:15
Je eerste woordgrap was leuker..
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7081
vrijdag 4 januari 2019 om 11:09
Robben.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 4 januari 2019 om 11:35
Die komt niet.
Vind ik leuk
Diesel1977 +1522
vrijdag 4 januari 2019 om 11:12
Uh Malen
Vind ik leuk
dhrwobo +43507
vrijdag 4 januari 2019 om 11:14
Hahaha, die woordgrap was toch niet zo moeilijk ;-)
Vind ik leuk
Diesel1977 +1522
vrijdag 4 januari 2019 om 11:59
;-)
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:09
moet met zn familie overleggen of het in madrid mooi wonen is.. ;-)
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4390
vrijdag 4 januari 2019 om 11:19
Dat regelt zn nieuwe club, Getafe, wel voor m
Vind ik leuk
Emnu +7041
vrijdag 4 januari 2019 om 11:20
Haha, je was me net te snel af. 👍🏻
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:22
haha voor de juiste prijs prima!
Vind ik leuk
Emnu +7041
vrijdag 4 januari 2019 om 11:19
Heeft Getafe interesse getoond?
Vind ik leuk
AllAdIn +24526
vrijdag 4 januari 2019 om 11:11
Hoop dat het uiteindelijk meevalt, of zal er een transfer aanstaande zijn?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 4 januari 2019 om 11:11]
Vind ik leuk
Topdrie +3852
vrijdag 4 januari 2019 om 12:15
Transfer sluit ik niet uit. Gister toonde Napoli interesse en vandaag kan hij door priveomstandigheden niet mee naar Qatar. De afgelopen tijd speelde hij toch als een natte krant. Raiola zal snel willen handelen voordat hij nog minder waard wordt
Vind ik leuk
AllAdIn +24526
vrijdag 4 januari 2019 om 12:30
Denk je echt dat een transfer zou kunnen?

Ik hoop iig dat er niks ernstigs met zijn familie is, dan liever een transfer.
Vind ik leuk
Topdrie +3852
vrijdag 4 januari 2019 om 12:32
Alles kan wanneer de jackpot betaalt wordt. Maar het ligt niet in de lijn der verwachtingen. We zullen het rustig moeten afwachten.
Vind ik leuk
AllAdIn +24526
vrijdag 4 januari 2019 om 12:35
Maar wat is de jackpot?
Vind ik leuk
Topdrie +3852
vrijdag 4 januari 2019 om 12:46
Bedragen vanaf 50 miljoen zijn niet te weerstaan voor een club als PSV. Vooral niet omdat Chucky z'n opvolger z'n contract nog moet verlengen. Laten die 2 spelers nou net allebei bij Raiola zitten
Vind ik leuk
AllAdIn +24526
vrijdag 4 januari 2019 om 12:59
Zulke bedragen zijn toch voor geen enkele Nederlandse club te weerstaan?
En wie is zijn beoogde opvolger dan, Malen?
Vind ik leuk
Topdrie +3852
vrijdag 4 januari 2019 om 13:04
Ja. De enige speler die in alle wedstrijden van PSV dit seizoen heeft meegedaan. Alles wijst er op dat van Bommel hem als de beoogde opvolger van Lozano ziet.
Vind ik leuk
AllAdIn +24526
vrijdag 4 januari 2019 om 13:08
Malen behouden moet geen probleem zijn toch? Al weet je het met Raiola nooit.
Als hij Malen nu voor 25 miljoen kan slijten aan FC Verweggistan, dan is er een grote kans dat Malen pleite is. Helaas!
Vind ik leuk
Topdrie +3852
vrijdag 4 januari 2019 om 13:11
Malen blijft gewoon bij PSV. Die maakt z'n eigen keuzes en kiest altijd voor het sportieve. Hij ontwikkelt zich uitstekend bij PSV en heeft het prima naar z'n zin in Eindhoven. Daar hoef je je geen zorgen om te maken
Vind ik leuk
AllAdIn +24526
vrijdag 4 januari 2019 om 13:17
Zou mooi zijn voor PSV, wat minder voor de tegenstander... hahahaa ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:12
Ja die zie je binnenkort met Arie Boomsma de kleedkamer binnenlopen met een boodschap.
Vind ik leuk
Mirkoff! +678
vrijdag 4 januari 2019 om 11:14
Hey moppentopper, leuk hoor die grapjes van jouw. Sterk ook.
Vind ik leuk
AllAdIn +24526
vrijdag 4 januari 2019 om 11:26
Van jouw is ook erg sterk..
Vind ik leuk
Mirkoff! +678
vrijdag 4 januari 2019 om 11:30
Ik maakte geen grap.
Vind ik leuk
AllAdIn +24526
vrijdag 4 januari 2019 om 11:32
Dat weet ik, maar laat het maar...
Vind ik leuk
Mirkoff! +678
vrijdag 4 januari 2019 om 11:33
👍🏻
Vind ik leuk
guusje +1423
vrijdag 4 januari 2019 om 11:45
Duitsers maken geen grappen!
Vind ik leuk
dhrwobo +43507
vrijdag 4 januari 2019 om 11:16
Vind je het niet vervelend dat hij z'n affaire met jou dan zo bekend gaat maken?
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:20
Hij zal voor het bukken we gecompenseerd worden denk ik..
Vind ik leuk
stratumseind +195079
vrijdag 4 januari 2019 om 11:15
Hopelijk geen ernstige prive omstandigheden.En mocht dat wel zo zijn dan zegt het woord het al : prive.
Van Schwaapie laatst hebben we ook nooit gehoord wat er aan de hand is/was en dat hebben ze goed gedaan binnen psv.
Vind ik leuk
dhrwobo +43507
vrijdag 4 januari 2019 om 11:16
Dat hebben ze goed gedaan? Dat heeft niks te maken met de keuze van PSV hoor, dat is de nieuwe AVG-wetgeving. Ze mogen die info simpelweg niet meer publiekelijk bekend maken...
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:20
Betaald bij ronaldo zeker?
Vind ik leuk
dhrwobo +43507
vrijdag 4 januari 2019 om 11:23
Leg uit?
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:09
Daar kwam zn privéleven ook volop in de media.. wat nu AVG?
Vind ik leuk
Summit +898
vrijdag 4 januari 2019 om 12:13
Ja alleen dat is niet via het team
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:06
AVG is op een ieder van toepassing binnen Europa. Dus ook media in Italië/ Spanje.

Ik denk eerder dat dit soort zaken buiten ze AVG vallen, denk je niet??
Vind ik leuk
Summit +898
vrijdag 4 januari 2019 om 14:32
Zo bedoel ik het niet, ik heb het over de AVG vanuit de clubs, met het idee dat het incident van ronaldo niet naar buiten gebracht is door real of juve. Maar AVG is idd ook op alle gebieden van toepassing, net als geld. En sommige dingen worden dan via via bekend, zoals dat van ronaldo
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 19:25
AVG is een Europese wet en geld voor iedereen...

Een club kan wel een bepaald privacybeleid voeren inderdaad. Maar zal zich altijd moeten houden aan de bepalingen in de AVG
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 11:21
Privacy wetgeving..maar daar heeft die als gepensioneerde weinig mee te maken.
Vind ik leuk
dhrwobo +43507
vrijdag 4 januari 2019 om 11:23
Privacy wetgeving daar heeft PSV volop mee te maken met alle medewerkers die bij hen onder contract staan. Verder negeer ik even je mislukte grap.
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 11:24
Mislukt? Straat is toch gepensioneerd?
Vind ik leuk
dhrwobo +43507
vrijdag 4 januari 2019 om 11:54
Oh ik dacht dat je op Schwaab doelde..
Vind ik leuk
stratumseind +195079
vrijdag 4 januari 2019 om 11:21
Weet ik maar jij weet ook dat zulke dingen moeilijk echt "geheim " kunnen blijven in de voetbalsport.
Vind ik leuk
dhrwobo +43507
vrijdag 4 januari 2019 om 11:29
Hoe het naar buiten komt, kan je nooit 300% voorkomen, maar PSV mag het simpelweg niet zelf naar buiten brengen. Dat is de AVG
Vind ik leuk
El Pibe +1391
vrijdag 4 januari 2019 om 12:01
Hij wil gewoon graag de credits bij zijn clubje leggen, al hebben ze er geen aandeel in.
Net zoals hij graag negatieve dingen aan Ajax plakt, ook als zij daar geen aandeel in hebben.
Af en toe ligt het er iets te dik op...
Vind ik leuk
Mari +12400
vrijdag 4 januari 2019 om 11:23
Afgezien van de tweede zin, de eerste zin vind ik de juiste zin.
Privé is privé.
Misschien is het iets ernstig.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 11:15
Tijd om een nieuw contract te tekenen
Vind ik leuk
Yass +138
vrijdag 4 januari 2019 om 11:16
In gesprek met manager in napoli
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 4 januari 2019 om 11:22
Scherp ;)
Vind ik leuk
DaanAfca18 +272
vrijdag 4 januari 2019 om 11:34
Misschien is hij wel bezig met zijn winterse transfer naar Napoli😮
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 4 januari 2019 om 11:36
Gaat naar IJsselmeervogels
Vind ik leuk
Aliassmits +321
vrijdag 4 januari 2019 om 11:42
Als het in de persoonlijke sfeer is mag de club niks zeggen, over een blessure mogen ze zonder toestemming zelfs niks zeggen, wat ik vreemd vind, maar dat doet er niet toe. Sterkte, en anders eel succes bij je nieuwe club, dat zal psv wel voelen denk ik
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:00
HEt zal wel onderhandelen zijn over de transfer die hij eventueel zal gaan maken , als dat gebeurd heeft psv de mecicaan die ajax wil zo binnen , let maar op .
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:02
Zou wel net zoals Romario toen een beetje ziek zijn
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:04
Privé omstandigheden die een langer verblijf bij zijn naasten rechtvaardigen klinkt niet goed. Wat het ook moge zijn ik wens ze sterkte.
Vind ik leuk
Ron83 +630
vrijdag 4 januari 2019 om 12:16
Sterkte Lozano!!!🙌
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:40
Hopen dat er niks ernstig in de familiekring voor hem aan de hand is
Vind ik leuk
Staaijman74 +1339
vrijdag 4 januari 2019 om 12:42
daaaaaar kommmt een transferrr aan, daar komt een transfer aan...
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 12:43
Hahaha ja want ik ga nu in alle lozano berichte teruglezen of wat wil je? Ik zal deze reactie alvast kopieren voor de volgende
Vind ik leuk
El Cazador +8887
vrijdag 4 januari 2019 om 12:47
Het taco syndroom heeft toegeslagen!! Sterkte Hirving
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5551
vrijdag 4 januari 2019 om 12:57
Engelse pers noemt Chelsea als club. Of een huurdeal met Napoli.
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 13:21
Privé
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 4 januari 2019 om 13:35
Die is natuurlijk met zijn zaakwaarnemer(s) aan het bespreken wel of geen transfer verzoek in te dienen nu weer geen Europees voetbal gespeeld wordt.

Verder hoop ik natuurlijk dat het niet ernstig wat er speelt in zijn prive leven.
Vind ik leuk
Whatevaa +690
vrijdag 4 januari 2019 om 14:47
Gaan ze met de bus?
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 5 januari 2019 om 05:03
Nee, ze hebben 30 kamelen ingehuurd.
Vind ik leuk
j-roen11 +2134
vrijdag 4 januari 2019 om 15:50
Die halen we naar Ajax ;-) .... Eerst paar weekjes in Jong om te wennen aan het niveau en dan kan hij wel mee draaien. Voor het geval we toch twee puntjes achter blijven :-)
Vind ik leuk
vrijdag 4 januari 2019 om 15:58
Psv moet zich schamen op trainingskamp te gaan naar Qatar.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 5 januari 2019 om 05:03
Zal wel betaald worden door een Sjeik.
Vind ik leuk
PoepWagen +2169
vrijdag 4 januari 2019 om 17:24
Wat dan, is hij zwanger?
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 5 januari 2019 om 05:02
Grote kans dat Lozano deze winter al vertrekt. Dat zou niet eens zo gek zijn voor PSV. Dan kunnen ze de 2e seizoenhelft mooi een paar jonge jongens uitproberen. Het volgend seizon isvor PSV belangrijker dan het kampioenschap.
Vind ik leuk
ritje +628
donderdag 10 januari 2019 om 09:11
hallo Ik denk dat Overmars een stunt gaat uithalen! Als het onverhoopt niet doorgaat met Lainez? Dan haalt hij Lozano voor vaste 40 miljoen, Daft zou mij niet verbazen! Zeker als Ajax 40 miljoen vangt voor Nerez? mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws