'PSV was de beste tijd uit mijn loopbaan, een geweldige tijd gehad'

    'PSV was de beste tijd uit mijn loopbaan, een geweldige tijd gehad'

    Gepubliceerd: zondag 6 januari 2019 om 17:37zo 06-01-2019 om 17:37

    Nicolas Isimat-Mirin heeft tegenover het clubkanaal van PSV afscheid genomen van Eindhoven en de Eredivisie. Zondag werd bekend dat de Fransman naar Besiktas vertrekt. 

    Isimat zat bij PSV op een dood spoor en kwam onder Mark van Bommel niet meer aan de bak. Mede daarom besloot de verdediger om naar een andere club te gaan. Dat is dus Besiktas geworden. "Een beroemde club in Turkije. Ze lieten merken dat ze me graag wilden hebben", vertelt Isimat aan PSV TV.

    "Voor mij is het zeer interessant en een goed moment om in de winterstop over te stappen. Ik kijk erg uit naar deze club en ben zeer gemotiveerd om mezelf te laten zien."

    Isimat is PSV erg dankbaar voor zijn tijd in Eindhoven. "Het was de beste tijd uit mijn loopbaan, om bij PSV te spelen en in Nederland te zijn. Ik heb hier mijn familie opgebouwd, maar zeker ook mijn palmares. We hebben veel prijzen gewonnen en ook veel belangrijke wedstrijden gespeeld. Ik heb een geweldige tijd gehad met fijne vrienden, die eerst ploeggenoten waren, maar echte vrienden zijn geworden. Ook dankzij de fans heb ik een geweldige tijd gehad in Nederland."

    Lees ook: Done deal: PSV verkoopt Isimat-Mirin definitief aan Besiktas

    Poll

    Verwacht jij dat Isimat gaat slagen bij Besiktas?

    (1133 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 6 januari 2019 om 17:38
    Voor altijd President van PSV. Het ga je goed Koning!
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 17:40
    Zijn beste tijd gehad uit zn loopbaan bij PSV. Maar dat is logisch
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7472
    zondag 6 januari 2019 om 19:23
    In het land der blinden is eenoog koning.
    Vind ik leuk
    tannat +15355
    zondag 6 januari 2019 om 20:05
    Ajax is een van die blinden?
    Vind ik leuk
    SKIETE WILLY +1281
    zondag 6 januari 2019 om 20:47
    Zegt mister Ajakes
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7472
    zondag 6 januari 2019 om 19:26
    Hij heeft maar bij drie clubs gespeeld: Valenciennes, AS Monaco en PSV.
    Die uitspraak moeten we maar even naar Monaco sturen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +35142
    zondag 6 januari 2019 om 20:01
    Lekker doen. Veel plezier ermee. Liggen wij niet wakker van.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3949
    zondag 6 januari 2019 om 22:30
    Een hele sympathieke gast gaat ons verlaten. Bye isi.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6821
    zondag 6 januari 2019 om 20:06
    Kan je het niet hebben dat spelers bij psv het heel goed naar hun zin hebben? Psv is een warme familie club, gemoedelijk ze pakken er prijzen en er heerst rust.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7472
    zondag 6 januari 2019 om 20:35
    Het is heel erg rustig bij PSV, uitgeschakeld voor de Champions League, uitgeschakeld voor de beker, Supercup JC Schaal verloren.
    Lekker bezig PSV !!!
    Vind ik leuk
    MeAgain +6821
    zondag 6 januari 2019 om 21:36
    Meedoen is belangrijker dan winnen toch?
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7472
    zondag 6 januari 2019 om 21:45
    Ik hoor de PSV-fans anders alleen maar kirren over prijzen winnen
    Vind ik leuk
    AVDV +941
    zondag 6 januari 2019 om 23:19
    Dan is het alsnog rustig.
    Vind ik leuk
    Oyias +18
    maandag 7 januari 2019 om 09:37
    Tja, jullie over 1 paar weken ;(
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12081
    zondag 6 januari 2019 om 21:43
    Je moet alleen niet in de directe omgeving komen van een nabijgelegen Voetbal Cafe bij het Stadion, want daar vliegen de kogels je om de oren, zo warm en gemoedelijk is die achterbuurt.
    Vind ik leuk
    maandag 7 januari 2019 om 19:08
    Jullie wilden ook graag een warme club zijn hè? Daar helpt een in de brand gestoken club huis niet echt bij hè?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +12081
    maandag 7 januari 2019 om 20:21
    Warmer kan het niet......maar wij adverteren helemaal niet met warme club en we zijn zo gemoedelijk, want dat zijn wij niet ha ha
    Vind ik leuk
    Mosquito +17699
    zondag 6 januari 2019 om 17:40
    Het is hem gegund.
    Nu mag hij samen met de knipoog-Kroaat strijden om de Turkse titel.😁
    Vind ik leuk
    Always PSV +14079
    zondag 6 januari 2019 om 19:51
    Isimat, kom nog even terug om afscheid te nemen van "ons" PSV en vooral de supporters. Wij gaan voor je staan en geven je een mooi afscheid. Fantastische gozer.
    [Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 19:51]
    Vind ik leuk
    Nuance +9948
    zondag 6 januari 2019 om 18:02
    Goeie gozer en mooie woorden. Succes daar!
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13574
    zondag 6 januari 2019 om 18:06
    Voetballen kon hij niet, maar je kon wel met/om hem lachen. Gewoon flappie/eucalypta of die zwerver halen; kost niet veel, maar er om gelachen wordt er des te meer.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +92810
    zondag 6 januari 2019 om 18:39
    Weer aan het trollen.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13574
    zondag 6 januari 2019 om 19:31
    Sorry, ik was jou vergeten..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +92810
    zondag 6 januari 2019 om 23:02
    Mij vergeet jij niet. Je bent de hele dag online om te trollen en daarbij ga je elk topic af om te kijken of er een reactie van mij is te vinden. En dat doe je al een paar jaar. En jezelf dan profileren als een man die is getrouwd. Man, je bent een zieke persoonlijkheid. Een trol gaat nooit met pensioen.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13574
    zondag 6 januari 2019 om 23:42
    Lachen dit, jij reageerde als eerste op een reactie van mij in het topic over de transfer van isimat. Beetje meer geheugentraining doen. Omroep max misschien? Schijnt wel goed te helpen volgens de bewoners van bejaardenhuizen.
    Vind ik leuk
    tannat +15355
    zondag 6 januari 2019 om 20:07
    Hij kon net genoeg voetballen om PSV 3x kampioen te helpen maken
    [Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 20:36]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13574
    zondag 6 januari 2019 om 20:41
    Best knap als je op de tribune zit
    Vind ik leuk
    tannat +15355
    zondag 6 januari 2019 om 21:23
    Heb jij het voetbal een beetje gevolgd de afgelopen jaren?
    Dan wist je dat hij een vaste basis plek had.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13574
    zondag 6 januari 2019 om 21:38
    Hij heeft de laatse een of twee wedstrijden meegedaan. Dat was alleen maar of hem kwijt te raken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +92810
    zondag 6 januari 2019 om 23:03
    Die is toch niet serieus te nemen. Die is de hele dag alleen maar aan het trollen.
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    zondag 6 januari 2019 om 17:38
    De Eredivisie zal Isimat missen als karakter, niet als voetballer.
    Vind ik leuk
    De fries +1594
    zondag 6 januari 2019 om 20:10
    We zullen jou ook missen ...
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    zondag 6 januari 2019 om 20:35
    Ik ga nergens heen.
    Vind ik leuk
    De fries +1594
    zondag 6 januari 2019 om 20:47
    Jammer
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    zondag 6 januari 2019 om 22:35
    😃
    Vind ik leuk
    stratumseind +184665
    zondag 6 januari 2019 om 17:39
    Baas Isi
    Vind ik leuk
    Voetbal@com +1535
    zondag 6 januari 2019 om 17:45
    yep grappige vent maar o zo slecht voetballend...en dan al die penalty's tegen...het was me er 1tje...en tegen RKC gewoon ontzettend slecht en ongeïnteresseerd.

    blij dat Schwaab erbij stond voor de correctie...az uit bijvoorbeeld...wereldsliding om niet nog verder achter te komen...dat was mijn inziens de ommekeer in die prachtige krankzinnige wedstrijd.

    Vind ik leuk
    RenW +2044
    zondag 6 januari 2019 om 18:48
    isi weg?
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 19:01
    Baas Isi??? Een paar weken geleden werd hij massal uitgefloten en nu is het Baas Isi??
    [Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 19:02]
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1632
    zondag 6 januari 2019 om 20:11
    Uitfluiten en daarna hypocriet zeggen dat alleen de buurman dat deed, doen bepaalde mensen bij Ziyech.
    Isi heeft altijd het respect gehad van de aanhang.
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 20:25
    Foei boefje niet liegen
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 20:48
    Uitfluiten? Zag je die heerlijke solo tegen AZ op eigen helft?
    Vind ik leuk
    Romario9 +12557
    zondag 6 januari 2019 om 22:06
    Niet specifiek hij, maar de hele ploeg werd kortstondig uitgefloten omdat ze een fase klote speelden. Isi is altijd publiekslieveling geweest, ondanks dat ie niet de beste voetballer is. Mooi mens. Het gaat ‘m goed.
    [Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 23:04]
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 17:40
    Isimatti Bonnes chances! En bedankt voor de mooie momomenten op het Stadhuisplein; come on Peeesjevee, come on Peeesjevee! De meest sympathieke voetballer / persoon van de ED zal gemist worden!
    [Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 17:42]
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 18:33
    Dat was echt een mooi moment .
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 18:35
    We mogen wel stellen: een zeer mooi moment.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1251
    zondag 6 januari 2019 om 17:41
    dank isi! ik heb en mede met mij van je genoten. af en toe ook niet maar de positieve vibe overheerst!
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 17:42
    Ongelooflijk positieve jongen zeg damn
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1632
    zondag 6 januari 2019 om 20:12
    Die moet je er af en toe ook bijhebben. En dat het voetballend dan niet altijd super is neem je dan maar op de koop toe.
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 20:56
    Ik vind het een top gozer, hou van positieve mensen.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6890
    zondag 6 januari 2019 om 17:42
    Succes chef!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37468
    zondag 6 januari 2019 om 17:42
    Ga je goed vent, geen geweldige speler maar wel een goed mens.
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 17:47
    Misschien mag hij wel samen met Erdogan op de foto
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 17:52
    Leuk voor isimat, kan die weer minuten maken succes man.
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4958
    zondag 6 januari 2019 om 17:58
    Jij niet succes.
    Vind ik leuk
    Stom +474
    zondag 6 januari 2019 om 17:52
    Prima stap dit voor iedereen. Leuk voor hem, goede oplossing voor PSV. Of het voor Besiktas ook een aanwinst is dat zoeken ze zelf maar uit. Voor PSV was het in ieder geval wel tijd om door te selecteren en het niveau omhoog te krijgen. Jammer dat dit vertrek niet al afgelopen zomer lukte. Hopelijk nu meer kansen voor Obispo, die nu ze nog maar 4 CV's hebben dus hoogstwaarschijnlijk niet verhuurd zal worden. Uiteindelijk zou het niveau om internationaal beter mee te kunnen toch structureel iets hoger mogen dan wat Schwaab en Viergever op dit moment brengen. Dat begint bij ruimte maken in de selectie :)
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zondag 6 januari 2019 om 17:56
    Nee...Gewoon inkopen doen en de slechtste verkopen;)
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 18:01
    Wat is turks voor tennisbal ?
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1632
    zondag 6 januari 2019 om 20:13
    Tenistopu
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 21:02
    Mooi
    Vind ik leuk
    jari11 +1494
    zondag 6 januari 2019 om 18:06
    Goede kerel dit, zeer matige voetballer.
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 18:23
    Zeer matige voetballers spelen geen betaald voetbal. Zeer matige voetballers zie je terug op de amateurvelden in het recreatief voetbal of cafévoetbal, maar niet in de ED of KKD.
    [Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 18:23]
    Vind ik leuk
    jari11 +1494
    zondag 6 januari 2019 om 21:24
    Isimat is vegeleken met Chiellini een zeer matige voetballer vind ik. Snap je uitleg.
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 18:30
    Mooie woorden van een mooi persoon .
    Dat is dankbaarheid .
    Succes bij Besiktas.
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 18:34
    Hele andere manier van voetballen,hij zou best kunnen slagen daar.
    Vind ik leuk
    Nr14always +158
    zondag 6 januari 2019 om 18:35
    Duidelijk een goede vent, het ga hem goed.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +3012
    zondag 6 januari 2019 om 18:45
    Veel plezier Isi.
    Vind ik leuk
    zondag 6 januari 2019 om 19:07
    Aromat-Mirin, zeer matige speler voor betaald voetbal. Maar wel heel goed in de kleedkamer....
    Vind ik leuk
    Molletje +999