Sandler brengt eerbetoon aan Nouri bij City-debuut: 'Meteen om gevraagd'

Sandler brengt eerbetoon aan Nouri bij City-debuut: 'Meteen om gevraagd'

Gepubliceerd: zondag 6 januari 2019 om 20:59zo 06-01-2019 om 20:59

Philippe Sandler debuteerde zondag met rugnummer 34 voor Manchester City. Het is een eerbetoon aan Abdelhak Nouri, bevestigt de geboren Amsterdammer.

Sandler maakte elf jaar deel uit van de jeugdopleiding van Ajax. Om die reden droeg hij nummer 34. "Een eerbetoon aan Appie Nouri, met wie ik lang heb samengespeeld. Hij droeg dat nummer altijd. Meteen na mijn komst vroeg ik daarom", vertelt de debutant aan het Algemeen Dagblad.

"Het is mooi, dat je op deze manier kan laten merken dat je met hem meeleeft. Nigel de Jong speelde in zijn tijd bij City ook met dat nummer. Toeval. Het ging mij puur om Appie."

Sandler kwam zondagmiddag na 67 minuten in het veld voor Kevin De Bruyne. Het waren zijn eerste minuten voor Manchester City, dat hem afgelopen zomer voor een slordige 2,5 miljoen euro overnam van PEC Zwolle. City won de FA Cup-wedstrijd tegen Rotherham United met liefst 7-0.

Lees ook: Sandler wordt verrast door Guardiola: 'Eerlijk, daar heb ik nog nooit gestaan'

Plaats een reactie

Dezeun +6227
zondag 6 januari 2019 om 21:02
Mooi



Meer moet dat niet zijn
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 21:02]
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1180
zondag 6 januari 2019 om 21:05
De nieuwe Van Dijk? Wie weet!
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:14
Ik begin het nu meer aandachttrekkerij te vinden dan steunbetuiging.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:30
Idd maar je mag dat eigenlijk niet zeggen want dan heb je blijkbaar geen respect
Vind ik leuk
appeltje +3567
zondag 6 januari 2019 om 21:34
Natuurlijk mag je dat wel vinden, en dat uiten. Maar dan zullen zeker mensen jou respectloos vinden, en dat uiten.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:37
Heb ik zelf ook geen probleem mee hoor. 'T is en blijft mijn mening.
Vind ik leuk
RenW +4080
zondag 6 januari 2019 om 23:12
Plus dat jij niet 11 jaar met hem heb samen gebalt.
Dus hij is er wat meer emotioneel bij betrokken.
Moet je lekker aan die jongen overlaten en over je eigen sores oordelen.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 08:37
Ik weet niet of je het doorhebt, deze site is er om over voetbaltopics te kunnen reageren. Als jij m'n mening kut vindt, is dat prima, maar ik ga niet niet reageren omdat sommige mensen m'n mening dan niet kunnen waarderen.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:44
Dat bedoel ik dus....het gaat me om de eindeloze zg eerbetonen. Dat doet verder niets af aan het feit dat ik het verschrikkelijk vind wat die jongen en zijn familie is overkomen!
Vind ik leuk
J de Wit +2281
zondag 6 januari 2019 om 22:00
Wat is er dan gebeurd bij en zijn familie?
Vind ik leuk
appeltje +3567
zondag 6 januari 2019 om 23:00
Eindeloos? We zijn pas anderhalf jaar verder.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:53
Precies!

En dat is nu net de mentaliteit waardoor wij in Nederland geen "helden" hebben.
Al die eerbetonen enzo, gelukkig leven we in het land waar het jaren duurt voordat de beste voetballer dit land heeft voortgebracht, zijn naam op een stadion kreeg.
We zijn dan wel het land van "pappen en nathouden", maar oh wee er iemand "eerbetoon" verdient. Dan is t "doe maar normaal dan doen we al gek genoeg".
Grappig vind ik dat altijd.




Not.
Vind ik leuk
Aad300 +73
maandag 7 januari 2019 om 16:27
Ik snap niet zo goed waarom mensen het vervelend vinden dat zoveel spelers nummer 34 dragen om hun maatje nouri te eren. Vind het juist mooi, hierdoor zie je wel hoe geliefd dat ventje was. Ik zou precies hetzelfde doen als mijn maat zoiets zou overkomen..

Kort na het ongeval riep iedereen nog van alles als "nu gaat iedereen #staystrongappie delen etc., maar over een maandje heeft niemand het er meer over"!?
Achteraf blijkt hij nog steeds nog lang niet vergeten te zijn en hebben die zuurpruimen(waarschijnlijk die zelfde mensen) ook per se de behoefte om bij ieder nouri bericht te gaan zeiken dat ze er klaar mee zijn. Zal vast heel vermoeiend moeten zijn om zo in het leven te moeten staan en altijd maar de behoefte hebben om te zeiken
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 16:29]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:34
Waarom zou die aandacht willen?

Gewoon een eerbetoon aan een oud teamgenoot van hem.
Zeikerd.
Vind ik leuk
satesaus +1470
zondag 6 januari 2019 om 22:54
Ben je een zeikerd als je je mening geeft? Er zijn duizenden mensen ziek of reeds overleden. Echt heel erg voor Nouri en zijn familie, maar zoals het ook bij mijn droevige gebeurtenissen geldt, de wereld draait door. En dat hij daarom shirtnr 34 wil hebben is een mooie geste, maar als ik dat zou doen, zou het niet bij de pers hoeven komen. Dus ik stel serieuze vraagtekens bij de intentie van deze bijna-vergeten-voetballer.
Zo, nu ben ik ook een zeikerd.
Vind ik leuk
RenW +4080
maandag 7 januari 2019 om 00:21
Ja je bent een zeikerd, deze jongen heeft 11 jaar met hem samen gespeeld. En nu wil hij nr. 34. Dat mag hij toch willen.
En dan ga ik van goede intenties uit, en dat leeft een stuk prettiger, Zure.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:55
Goed dat jouw betoog dan toch met een waarheid eindigt.
😂
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 18:52
iets met een pot en een ketel...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 10:19
Iets met een klok en een klepel....

😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:40
Alsof hij het nr gister heeft aangevraagd
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 22:28
Zeg je dat ook tegen zijn oude maatje Bergwijn? Het is een hypocriet avondje van alle psv'ers tot nu toe eerst krokedillentranen om isimat en nu dit
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 22:28]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
zondag 6 januari 2019 om 21:14
Mooi!
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:25
Ik ben 1 januari 34 geworden speciaal voor nouri ben ik het hele jaar 34
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:33
Helemaal een account maken voor deze kutgrap.

Jezus he.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9969
zondag 6 januari 2019 om 21:59
Je zou eerder denken dat je 11 bent.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9969
zondag 6 januari 2019 om 22:00
Reageer op jou maar moest rene zijn 😉
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:40
Je hebt geen fucking leven. Dat ken ik weten zonder te weten wie je bent. Gek he?💀
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1180
zondag 6 januari 2019 om 22:04
Mensen gaan heel ver wat duimpjes en krijgen er nog geen eens geld voor zoals bij bv YouTube etc.

Alles voor de likes zelfs iets met hun leven doen geniet niet eens de voorkeur.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 22:05
Dit dus. Intens triest, maar ach laat dat soort types maar in hun sop gaar koken.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 22:30
laten gaan die gek niks om geven ik vind dit echt nice van sandler wij als suporters kennen noeri niet als mens ik als psver snap de gedachten wel van hem en wardeer hem nu nog meer
Vind ik leuk
Shelbourne +5952
zondag 6 januari 2019 om 21:42
Leeft die Sandler ook nog, leuk zo na eens in het half jaar een potje mogen meespelen
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3705
zondag 6 januari 2019 om 22:01
Hopen dat hij meer minuten mag maken daar
Vind ik leuk
satesaus +1470
zondag 6 januari 2019 om 22:49
Je gelooft zelf toch ook niet dat hij oooooit aan het echte werk mag ruiken?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3705
zondag 6 januari 2019 om 22:51
Ach je weet t nooit he maar kans is klein natuurlijk
Vind ik leuk
Hangelos +212
zondag 6 januari 2019 om 22:09
De beste deal die we aan van 't Schip hebben overgehouden :D
Vind ik leuk
nacbreda1 +560
maandag 7 januari 2019 om 00:16
Half jaartje Nac aub
Vind ik leuk
Oud Fluks +1077
maandag 7 januari 2019 om 06:24
Dat kunnen ze vergeten want ze zien wat in hem !
Vind ik leuk
Oud Fluks +1077
maandag 7 januari 2019 om 06:23
Klasse dat er weer een speler aan Nouri denkt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws