Fysiektrainer PSV verbaasd door tegenstanders: Dat kan alleen in Nederland

Fysiektrainer PSV verbaasd door tegenstanders: "Dat kan alleen in Nederland"

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 08:02ma 07-01-2019 om 08:02

Het gebrek aan (fysieke) weerstand voor PSV in de Eredivisie is opvallend. Dat stelt Egid Kiesouw, die als fysiektrainer verbonden is aan de koploper uit Eindhoven.

PSV-trainer Mark van Bommel kiest dit seizoen - als het kan - voor dezelfde elf spelers, maar van vermoeidheid is in de wedstrijden nauwelijks iets te zien. PSV verloor slechts één keer in de eerste seizoenshelft. Kiesouw denkt er het zijne van. "Die tegenstanders met kramp, dat mag niet gebeuren. Dat kan alleen in Nederland", zegt hij in De Telegraaf.

De Veldhovenaar leidt de warming-up en loopoefeningen bij PSV. "Fitheid is het meeste simpele aspect om je op voor te bereiden. Ik kan me voorstellen dat je het als tegenstander op tactisch en technisch gebied niet kan redden. Maar dan moet je toch zorgen dat je fit bent en het in ieder geval negentig minuten vol kan houden? Als je dat al niet kan, is het niet zo gek dat de kloof tussen de top en de rest groter wordt."

Kiesouw, sinds 2011 werkzaam bij PSV en eerder met Bert van Marwijk actief bij Borussia Dortmund, Feyenoord en het Nederlands elftal, merkt dat de spelers van PSV 'heel veel aankunnen'. "Ik weet natuurlijk niet wat ze elders doen, maar wij kiezen voor intensieve en lange trainingen en dat maakt ons sterker."

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

maandag 7 januari 2019 om 08:08
Die van lult uit z,n nek, want hij is zeker Feyenoord - Psv vergeten.
Vind ik leuk
Jozef +44204
maandag 7 januari 2019 om 08:11
Hij lult niet uit zijn nek. Feyenoord speelde fantastisch en agressief in de eerste helft, maar kon dat fysiek niet meer opbrengen in de tweede, toen PSV veel sterker en fitter bleek....
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 08:12
Je bent dan wel een Ajax supporter maar aangaande dit onderwerp ben je gewoon een overloper........;-)
Vind ik leuk
Jozef +44204
maandag 7 januari 2019 om 08:16
Klopt.

Ik zag jullie graag winnen, maar fysiek leek het niet in orde toch?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 08:17
Daarom hadden we ook die " 12e man " ingehuurd die die bal het veld ingooide......;-)
Vind ik leuk
Jozef +44204
maandag 7 januari 2019 om 08:19
Wel een rotstreek hoor...
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 08:20
Een standbeeld voor die man.......
Vind ik leuk
Jozef +44204
maandag 7 januari 2019 om 08:21
Wil je een standbeeld jongen?😁
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 08:23
Heb ik al Jozef, met een zwaar shaggie in m,n handen.
Vind ik leuk
Peter12345 +449
maandag 7 januari 2019 om 10:42
Maar uiteindelijk heeft ie dan toch gelijk toch?
Ik denk dat hij het ook niet zozeer over Ajax en Feyenoord zal hebben, die weten ook wel hoe ze fit moeten blijven. Maar het zal vooral om de kleinere clubs gaan.

Ben het wel met hem eens, het is een professionele sport en dan zorg je toch gewoon dat je top fit bent?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 10:53
Ik weet het nooit zo hiermee. Als het slecht gaat, dan hoor je ze nooit. Verheyen idem dito.
Vind ik leuk
Peter12345 +449
maandag 7 januari 2019 om 11:45
Als het slecht gaat zou ik ook niet hard roepen. Maar nu mag het toch?

Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:25
Het mag altijd natuurlijk, alleen twijfel ik altijd aan de waarde ervan.
Wij van wc-eend adviseren...
Vind ik leuk
Bertus +7507
maandag 7 januari 2019 om 12:17
Alleen jammer dat die 12e man tegen Fortuna dan weer een vrije dag nam. Zal fysiek wel niet op te brengen zijn😉
Vind ik leuk
frhoi +1752
maandag 7 januari 2019 om 13:09
standbeeld ? hij kreeg een stadionverbod..
Vind ik leuk
Always PSV +16972
maandag 7 januari 2019 om 10:55
Dat je trots bent op die 12de man zegt genoeg. PSV heeft terecht verloren door een dramatische eerste helft, daar heeft PSV het laten liggen.
Vind ik leuk
Bertus +7507
maandag 7 januari 2019 om 15:50
Ik vrees zelfs wel eens dat we daar een eventueel kampioenschap hebben weggegeven.
Vind ik leuk
Always PSV +16972
maandag 7 januari 2019 om 16:14
Als Ajax bij Feyenoord wint zou dat idd wel eens kunnen.
Vind ik leuk
Jozef +44204
maandag 7 januari 2019 om 17:45
Eerlijk gezegd denk ik dat beide clubs het minder zullen doen als in de eerste seizoenshelft. Het aantal behaalde punten voor beide ploegen is vrij uniek te noemen en het lijkt me vrij waarschijnlijk dat beiden deze lijn niet voortzetten...
Vind ik leuk
Always PSV +16972
maandag 7 januari 2019 om 20:29
3 en 5 verliespunten is absurd weinig maar PSV en Ajax hebben veruit de beste selecties. Ben benieuwd, spannend zal het wel worden.
Vind ik leuk
Snipes08 +1247
maandag 7 januari 2019 om 14:08
Als je zoveel gad geeft als wij deden, is het toch logisch dat psv meer lucht overheeft het laatste half uur? Dat heeft weinig met fitter zijn te maken.

Als ik 5km ren in een uur en jij 10.. en beide nog een half uur moeten dan ren ik ws sneller. Dat snap zelfs jij toch wel? Of niet dan
Vind ik leuk
Jozef +44204
maandag 7 januari 2019 om 22:49
Ik denk zelf dat het mogelijk moet zijn om langer dan 45 minuten vol gas te geven. Je moet gewoon zodanig hard trainen dat je een gewenste speelwijze tenminste 90 minuten vol kunt houden. Daarbij is het natuurlijk van belang dat je dat niet continu probeert. Dat is namelijk een beetje dom.
Vind ik leuk
voebtalie +2252
maandag 7 januari 2019 om 12:54
"Je bent dan wel een Ajax supporter".. jij toch ook...
Vind ik leuk
AVDV +1385
maandag 7 januari 2019 om 10:14
Ja topic over PSV he, werkt als een rode lap voor sommigen 😉
Vind ik leuk
satesaus +1470
maandag 7 januari 2019 om 08:11
Denk dat je nog even moet lezen...
Vind ik leuk
utrechtfan +1247
maandag 7 januari 2019 om 08:12
Gaat hier om het hele seizoen en niet een eenmalige wedstrijd. Bovendien speelde Feyenoord gewoon scherper en beter en lag het niet aan de fysieke gesteldheid van PSV, eerder aan de mentale inzet.
Vind ik leuk
dhrwobo +43667
maandag 7 januari 2019 om 10:44
Waarbij Feyenoord puur op inzet de eerste helft PSV overklaste. Niks met fysiek te maken, maar puur mentaliteit. En de tweede helft was PSV wel wakker, maar was het te laat om de wedstrijd nog naar zich toe te trekken.
Vind ik leuk
Korm +39890
maandag 7 januari 2019 om 08:22
mooi voorbeeld, waren daar geen Feyenoord spelers die de laatste 20 minuten alleen op de grond lagen met kramp??
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 08:24
Kan mij dat nou schelen, alleen die uitslag telt........Even je geheugen opfrissen dan?........Feyenoord - Psv 2 - 1.
Vind ik leuk
Korm +39890
maandag 7 januari 2019 om 08:29
heb je het artikel gelezen? het gaat namelijk helemaal niet om de resultaten maar om de fitheid. je komt zo dom over nu hahahahaen dan aankomen met 2-1 maar wel 14 punten achter staan..
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 08:30]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 08:33
Ik lees nooit artikels en naar die 14 punten achter dat lees ik al helemaal niet, maar bedankt dat je mij daar aan herinnert.....;-)
Vind ik leuk
Arvin +7436
maandag 7 januari 2019 om 08:51
"ik lees nooit artikels"?

Wat doe je hier dan? 😂
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 08:55
Gewoon domweg wat schrijven en dom reageren......;-)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 09:24
Edit VP : Onnodige reactie.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 09:51]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 09:26
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 09:51]
Vind ik leuk
joppie +229
maandag 7 januari 2019 om 09:40
Volgens mij bent je een jochie van 13jr
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 09:49
Bijna goed......;-)
Vind ik leuk
AVDV +1385
maandag 7 januari 2019 om 10:15
Doen er helaas wel meerdere hier op VP
Vind ik leuk
dhrwobo +43667
maandag 7 januari 2019 om 10:45
Met name dom, weg kan je weg laten.
Vind ik leuk
Always PSV +16972
maandag 7 januari 2019 om 10:57
Dat is dan prima gelukt;)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 11:19
Gewoon dom wat weg schrijven. Tja wat zullen we daar op antwoorden. Gelukkig ben je niet de gemiddelde Feyenoord supporter. Die schat ik nog net iets hoger in.
Vind ik leuk
Jozef +44204
maandag 7 januari 2019 om 17:47
Dat is in ieder geval eerlijk van je...
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:52
Ben wel vaker eerlijk alleen wordt dat niet altijd op prijs gesteld.
Vind ik leuk
Jozef +44204
maandag 7 januari 2019 om 18:02
Je bent niet gemeen vind ik.

Dan kun je wat mij betreft veel zeggen.
Vind ik leuk
Harrie82 +4327
maandag 7 januari 2019 om 09:06
Ja en daarna op je bek gaan in de laatste paar wedstrijden voor de winterstop. Want oh ze zouden wel even aansluiten.

Terechte overwinning, maar fysiek is het dramatisch bij Feyenoord. En dat is wel zorgwekkend.
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 7 januari 2019 om 08:58
Ja en dit denken wij Europese clubs over PSV in Europa. Wat een drama niet alleen fysiek maar ook voetbal technisch
Vind ik leuk
Korm +39890
maandag 7 januari 2019 om 09:01
wie is wij europese clubs? PSV was Fysiek gewoon erg sterk, helaas de pech dat we in een erg zware poule zaten maar waarschijnlijk zal je ajax wel supporten?
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 7 januari 2019 om 09:18
Tuurlijk jochie Ajax had ook daar overwintert Tottenham is Benfica niveau en inter niet veel beter dan die Grieken.. je zat niet net Ajax met CITY EN BARCA in een poule.. ook wonnen jullie niet van ze zoals Ajax toen🤣🤣🤣

Ook wil ik je herinneren aan jullie eigen stelling toen.. ik hoef niet terug te kijken weet dat getroll als de dag van gisteren nog haha
Vind ik leuk
Korm +39890
maandag 7 januari 2019 om 09:35
dan weet je ook dat ik al had geroepen dat PSV geen schijn van kans maakt. maar dat je van ajax bent zegt weer genoeg voor mij :)
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 7 januari 2019 om 09:39
Inderdaad het zegt je dat wij al decennia de beste zijn
Vind ik leuk
Korm +39890
maandag 7 januari 2019 om 09:47
Dat hebben we gezien.... PSV doet niet onder aan Ajax dus ik snap je arrogantie dan ook niet :)
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 7 januari 2019 om 10:33
PSV is kwa prijzen en financiële gebied niet op onze level... kan jij wel cijfers lezen? Ga maar niet vragen of je kan rekenen dat komt zo wel..
Vind ik leuk
Korm +39890
maandag 7 januari 2019 om 10:36
Financieel lopen we inderdaad achter en hulde aan ajax die dit toch voor elkaar weet te krijgen. Sportief doet PSV meer als 50 jaar niet onder aan ajax dus dat is een hele prestatie!

maar we hoeven geen wedstrijdje ver pissen te doen hoor, ik zeg nergens dat ajax slecht is. het verschil is alleen dat ik de concurrent niet afzeikt en wel respect voor heb...
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 10:38]
Vind ik leuk
Maan88 +6558
maandag 7 januari 2019 om 09:37
Tottenham net zo als Benfica
Inter net als de Grieken
Aub zeg!!! Jij doet niet meer mee
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 7 januari 2019 om 09:39
Ahh nee jullie doen niet neer mee haha
Vind ik leuk
AVDV +1385
maandag 7 januari 2019 om 10:22
Piep piep hallo, piep piep hallo.........
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2053
maandag 7 januari 2019 om 11:21
Ik denk dat ajax niet zomaar had overwinterd in de poule van psv.. laten we realistisch blijven, ajax heb een gunstige poule gekregen waar ook benfica nummer 2 had kunnen worden.
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 7 januari 2019 om 11:28
Uit bij bayern kunnen winnen en gelijk thuis..


Makkelijk overwinterd in die poultje PSV was gewoon nep
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2053
maandag 7 januari 2019 om 11:42
Nee niet mee eens.. maar goed is mijn mening.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 11:42]
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 7 januari 2019 om 12:05
Analyseer eens die wedstrijden van PSV. Tegen barca de eerste wedstrijd.. Messi de rest door eigen onkunde en fouten haha

Je moet niet op club naam analyseren anders waren wij de beste ter wereld
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 12:06]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2053
maandag 7 januari 2019 om 12:13
Ik analyseer niet op clubnaam, jij analyseert nu het team van psv.. ik analyseer de clubs en vergelijk ze met ajax.. ik zeg niet dat ze het niet zouden halen ook dat niet. Je plaatst in je reactie alsof wij ajax het zomaar ffe zouden laten zien in die poule, we kunnen er helaas niks over zeggen omdat ajax niet die poule gegeven is maar ik denk dat ajax ook moeite zou hebben met een barca tottenham en inter. Of ze dan zouden overwinteren in de CL kunnen we niet zeggen.
Vind ik leuk
AVDV +1385
maandag 7 januari 2019 om 10:20
Op zijn koppie zit een eierdop 😉
Vind ik leuk
rexxo +11487
maandag 7 januari 2019 om 08:58
Heeft je minderjarige boze neefje vanochtend je inloggegevens gehad?

Ik denk dat je weet waarom ik dat vraag.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 09:01
Nee dat weet ik dus niet en daarbij heb ik geen boos neefje maar juist een kanjer van een neefje die niet mijn inloggegevens weet. Moet jij ze hebben dan?
Vind ik leuk
benny-boys +2027
maandag 7 januari 2019 om 09:03
En jij PSV - Feyenoord TIEN - 0???
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 09:06
Schei uit man, dat was nog in de tijd van de zwart - wit beelden......;-)
Vind ik leuk
AVDV +1385
maandag 7 januari 2019 om 10:54
Was wel een legendarische wedstrijd! Maar die 4-3 in Eindhoven van een paar jaar terug ook!
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 10:55]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2053
maandag 7 januari 2019 om 11:23
Die tijd heb ik niet meegemaakt.. maar de wedstrijd wel gezien, dus vraag me af wat voor tv jij nog hebt staan thuis. 😂
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 11:30
Zal je vertellen dat ik 2 tv,s thuis heb staan, een grootbeeld kleuren tv van Samsung en echt serieus ik heb ook nog een philips zwart-wit tv thuis staan. Puur uit nostalgische overwegingen toen geluk nog heel gewoon was.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2053
maandag 7 januari 2019 om 11:43
Vandaar dat je denkt dat het in de zwart-wit tijd was.. ik had toch eerder voor je samsung gegaan.
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 7 januari 2019 om 09:20
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 09:54]
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 10:52
Hopelijk blijven later deze maand de punten opnieuw in de Kuip :)
Vind ik leuk
Hopaaaaa +1416
maandag 7 januari 2019 om 14:02
Nou jij hebt anders ook een gaatje in je nek. Je kraamt alleen maar onzin uit. Kan me niet herinneren dat jij ooit ook maar iets zinnigs te vertellen hebt gehad. 🤮🤮🤮🤮
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 15:45
Ik ben het met je eens en ze komen zich nog wel tegen in de tweede helft van de competitie want ze hebben geen reserves die het kunnen overnemen dat is zo zwak die lagen er zo uit in de beker dus dat zegt wel iets.
Vind ik leuk
Jozef +44204
maandag 7 januari 2019 om 08:09
Logisch.

Hij heeft gelijk.
Vind ik leuk
satesaus +1470
maandag 7 januari 2019 om 08:10
Ik zie een tweet van Raymond Verheijen aankomen....
Vind ik leuk
SanKev +1063
maandag 7 januari 2019 om 08:21
Het ziet er op fysiek gebied inderdaad wel echt goed uit bij PSV. Alle spelers lijken de volle 90+x minuten vol te kunnen gaan. Als je tegenstanders dat niet kunnen, krijg je in dat laatste kwartier een zee van kansen.
Vind ik leuk
Hast58 +914
maandag 7 januari 2019 om 09:56
Heeft gewoon met de manier van spelen te maken. Over heel de wedstrijd gezien een laag tempo.Af en toe reactie voetbal met lange ballen. En wanneer de stand het dan toelaat of vereist is in de laatste minuten nog even aanzetten omdat weinig krachten gebruikt zijn. In de CL is wel bewezen als ze met het tempo van de tegenstander mee moeten ze het ook niet kunnen belopen.
Vind ik leuk
SanKev +1063
maandag 7 januari 2019 om 10:19
Ze kwamen daarvoor kwaliteit en inzicht te kort, mijns inziens. Daarnaast in veel van de CL wedstrijden gewoon goed mee kunnen spelen. Hebben in de CL niet uitgeput op de grond gelegen met kramp.
Vind ik leuk
Hast58 +914
maandag 7 januari 2019 om 10:36
Je hoeft niet op de grond te liggen als je er helemaal doorheen zit.Als je het tempo van de tegenstander niet meer kan bijbenen is dat het zelfde.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 11:12
Ik kan je alleen vinden in je reactie in de wedstrijden tegen Tottenham hotspur. Die wedstrijden heb je op het fysieke vlak niet bij kunnen benen. Maar dat geldt ook voor Barça en inter. Resulterende in een uiteindelijke 2e (mijn inziens terechte) plaats. Maar goed op de een of andere manier is hier de discussie om wie welke tegenstanders had nog steeds het toppunt van de dag voor sommige. PSV heeft 6 wedstrijden zichzelf goed laten zien, en daarin vind ik persoonlijk zichzelf niet voldoende beloond. Daarnaast vind ik het een uiterst knappe prestatie van Ajax dat ze 2e met een zelfs reële uitzicht op de 1e plaats het heel goed heeft gedaan. Ik vind Benfica ook echt wel een tegenstander van formaat.
Vind ik leuk
Hast58 +914
maandag 7 januari 2019 om 12:05
Het gaat mij niet zozeer om de discussie waarover jij het hier heb. Wat ik bedoel te zeggen is, en dat zegt Kiesouw er niet bij dat hij het zelfde resultaat bij mindere clubs niet gehaald zou hebben. En waarom niet en dat weten we allemaal: een voetballer met veel kwaliteit hoeft veel minder energie in dezelfde handelingen te steken dan een mindere voetballer. Ze doen alles veel meer met hun hoofd, techniek en voetbalinzicht. Het is niet toevallig dat de twee beste twee clubs van Nederland op het oog oog de meeste conditie en fysiek hebben. Denkt die meneer nou echt dat al die conditietrainers van al die andere clubs klootzakken zijn of zo. Waarschijnlijk wordt hij te weinig genoemd als het succes van PSV ter sprake komt. Ik zou al die test onderzoeken van die spelers wel eens naast elkaar willen zien om te kijken of hij gelijk heeft. Maar dat is tegenwoordig geheim dus zullen het nooit weten.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:46
Daar heb je zeker een punt. Alleen ben ik er persoonlijk van overtuigd dat je met heel hard werken je talent kunt verbreden. Maar je talent verbreed niet je harde werken. Er zal zeker een grote kern van waarheid in zijn verhaal zitten, hun hebben er voor geleerd. Wij praten alleen met gezond voetbal verstand.
Vind ik leuk
Hast58 +914
maandag 7 januari 2019 om 12:56
Is waar maar ik vind het altijd zo vreemd dat zulke verhalen nooit geopperd worden door de zogenaamde mindere. Nooit horen we: hoe is het nou mogelijk dat wij dat niet voor elkaar kunnen krijgen? Ook zij hebben er voor gestudeerd. Ik weet wel uit ervaring dat ik als mindere voetballer van mijn elftal altijd aan het einde van de wedstrijd helemaal kapot was terwijl ploeggenoten die veel beter waren wel twee wedstrijden konden voetballen. Het kost die gasten gewoon veel minder moeite.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 12:57]
Vind ik leuk
Mad Max +1129
maandag 7 januari 2019 om 08:25
Totaal geen weerstand bij de andere 17
Vind ik leuk
Il Gordo +18281
maandag 7 januari 2019 om 08:34
Ik moet zeggen, het ziet er fysiek inderdaad goed uit bij PSV. Ben alleen benieuwd hoe de spelers er voor staan in de maanden dat prijzen verdeeld worden...

Van Marwijk heeft ook weleens seizoenen gehad met Feyenoord dat het voor de winterstop liep (koploper) en daarna de ene na de andere speler omviel.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
maandag 7 januari 2019 om 08:43
Je ziet kramp echt in bijna alle competities, vaak voor tijdrekken maarja je ziet het overal. Psv oogt wel fit dit seizoen dat dan weer wel
Vind ik leuk
Come on Utreg +29692
maandag 7 januari 2019 om 08:50
Ik zag gisterwn bij Getafe Barca roch ook jongens met kramp bij Getafe.. komt dus niet alleen in NL voor
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 09:50
De fitheid van zowel Ajax als PSV verbaasde me wel enigszins, maar ik vind het prachtig om te zien.
En dat is ook nodig als je Europees mee wilt gaan doen.
Vind ik leuk
Mario 1 +2307
maandag 7 januari 2019 om 09:58
Natuurlijk, eerst fit zijn en minimaal 90 minuten kunnen gaan.
Erg mezelf mateloos aan die kramp gevallen.
Verliezen mag ,maar wel 2x drie kwartier
Jezelf de schompes werken.
Dan heeft iedereen er vrede mee.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 11:19
Feyenoord mankement is dat t fysiek al heel vaak niet red tegen kleine tegenstanders . Maar tevens is Feyenoord t voorbeeld dat van wat de man vertelt .
Feyenoord kan t wel 1 wedstrijd een keertje opbrengen tegen betere tegenstanders , maar houdt dit nooit meer wedstrijden achter elkaar vol .
Da's erg jammer , want je moet niet boos zijn op de betere tegenstanders , maar juist die teams die wekelijks zorgen dat de weerstand niet groter wordt .
Ajax , PSV en ook Feyenoord zouden dat ook graag willen zien . Zie de voorstellen die ze onlangs hebben gedaan .
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 17:00
Als fitheid het meest simpele aspect is waarom hebben ze daar speciaal een trainer voor?
Vind ik leuk
Maxi040 +0
maandag 7 januari 2019 om 18:04
Gelukkig komt er in februari nog een return Psv-Feynoord
Hopelijk begint Psv dan wel scherp en winnen ze de wedstrijd
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws