VP-voetbalkantine: 'PSV neemt risico met de verkoop van Isimat-Mirin'

VP-voetbalkantine: 'PSV neemt risico met de verkoop van Isimat-Mirin'

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 14:00ma 07-01-2019 om 14:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Keuze Anderlecht voor Fred Rutten is onlogisch'

Stelling 2: 'PSV neemt risico met de verkoop van Isimat-Mirin'

Stelling 3: Komt om 17:00 uur online

Plaats een reactie

dhrwobo +43667
maandag 7 januari 2019 om 11:04
Logische keuze. België is over het algemeen van de nette beschaafde mensen, dus Rutten past daar prima denk ik. En hij doet geen gekke dingen, ik hoop voor hem dat het een succes wordt.
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 11:04]
Vind ik leuk
Old Star +8231
maandag 7 januari 2019 om 11:06
Als ze 2e willen worden wel ja...
Ik hoop voor Fred dat ie bij Anderlecht van dit stempel af kan komen en t geweldig gaat doen daar, maar ik weet t echt niet.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 11:36
Ik vrees voor de tweede seizoenshelft. Zou die nog steeds met de verheijen methode werken?
Vind ik leuk
rpaulp50 +13411
maandag 7 januari 2019 om 12:10
Dat is wel leuk;
Een club die slechts de volgende eisen stelt aan zijn Trainers:
Hij moet dus net zijn, beschaafd en geen gekke dingen doen ha ha
Fred is onder de middelmaat als je naar zijn prestaties kijkt als Trainer
en Anderlecht zal dus overeenkomstig presteren.

Vind ik leuk
1313 +8752
maandag 7 januari 2019 om 14:21
Nou, op de Belgische VP zijn ze anders minder te spreken over de Nederlandse metamorfose die Anderlecht ondergaat. Alleen maar negatief over alle berichtgevingen van Nederlandse trainers daar.
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 7 januari 2019 om 11:14
Ze willen niet winnen en Anderlecht is passe nazis zijn het geworden ADO moet ze maar effe bellen voor hun “vrienden clubje”
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
maandag 7 januari 2019 om 11:22
Fredje is een prima keuze, niet minder dan de andere opties.
Vind ik leuk
Downvalley +281
maandag 7 januari 2019 om 11:53
Ik denk dat Cocu een betere keuze was geweest.
Maar dat is dus om bepaalde redenen niet rond gekomen.
Ik hoop dat Fred een tijdje kan blijven bij Anderlecht
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:03
Er staan hulveul goei klaar om de weg te plaveien naar de 25 ste!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:01
Van de platte kar gevallen zeker
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:14
Nee hoor,gewoon een gunst voor bewezen diensten,(3 kampioenschappen met hem) het gaat hier niet om geld of haat maar om kampioenschappen en feesten,snap je dat Snollebolleke ?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:22
Ga nou schelden !?
Zeker ben je van de kar gevallen, en hard ook!

Te dom om te schijten noemen ze dat!

Succes met je revalidatie pubertje met hersenletsel !
Vind ik leuk
Tictac +147
maandag 7 januari 2019 om 15:02
Stelling 1:Totaal niet, maar snap nog steeds niet waarom hij niet bij Twente is terecht gekomen, zal wel een economische reden hebben na zijn uitstapje naar de Emiraten.
Stelling 2: Is alleen een risico tijdens de Asia cup als er 2 Australische verdedigers weg zijn. Verder nog genoeg kwaliteit op de bank en in PSV 2. Nee dus.
Vind ik leuk
Dudge +31
maandag 7 januari 2019 om 15:21
Stelling 1: keuze is niet heel bijzonder, trainers die elke club kampioen kunnen maken zijn in de winter minder beschikbaar en ik verwacht dat ze voor Anderlecht ook niet rijen dik aan de voordeur staan te wachten.

Stelling 2: Isimat mee laten spelen is een verhoogd risico op penalty's tegen krijgen. Leuke speler, maar zeker niet de beste. De foute die hij soms maakt mogen ook spelers van Jong PSV maken als de nood echt zo hoog wordt!
Vind ik leuk
mcmodd +26907
maandag 7 januari 2019 om 15:41
Stelling 1. Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Wat heb je voor spelers, hoe wil je spelen? Als Fred daarin past, waarom niet? En dat de Belgen het niet zo op Nederlandse trainers heeft hoeft Rutten zich niet aan te trekken. Zodra de prestaties komen lopen ze met hem weg! Supporters zijn voor een deel ook opportunisten.

Stelling 2. Welk risico zou PSV lopen? Dat ze geen vervanger op de bank hebben? Wel, die is er echt wel. Bovendien, je moet als club ook wel eens aan de belangen van je vertrekkende speler denken. Deze speler wil spelen en dan is soms vertrekken de betere optie. Hoop dat hij snel zijn basisplaats verdient.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 15:59
Jeugd op de bank is goed toch
Vind ik leuk
mcmodd +26907
maandag 7 januari 2019 om 16:10
Ja, dat bedoel ik bijvoorbeeld. Echt: niets aan de hand.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 15:58
Ik Ben het niet eens met stelling 3 !!

😠
Vind ik leuk
mcmodd +26907
maandag 7 januari 2019 om 16:12
Dat maakt dat ik toch een beetje vreemd moet reageren. Je zult de enige zijn die het niet eens is met stelling 3, maar dat kan om 17:00 uur zo weer veranderen Jira.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:17
Nou ik ben het er niet mee eens omdat ik vind dat het om 16.00 bekend moest worden 😠
Vind ik leuk
mcmodd +26907
maandag 7 januari 2019 om 16:22
Ja, dat ben ik dus wel met je eens. Om 17:00 uur zit ik aan de spruitjes, maar VP liet me weten dat ze daar niks mee te maken wil hebben. Toch jammer, maar ik deed mijn best ;)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:24
WAT !?!?!

De brutaliteit !!!

Schőften zijn het !!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:38

Waar oh waar is stelling 3 !???

Heb jij 'm al gehoord?

Ik word nu toch wel héél nieuwsgierig !!
Vind ik leuk
Dezeun +6227
maandag 7 januari 2019 om 18:00
Inmiddels 6 uur en nog geen stelling
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:37
Waar oh waar is stelling 3 !???
Ik word nu toch wel héél nieuwsgierig !!
Vind ik leuk
Dezeun +6227
maandag 7 januari 2019 om 19:42
Die pas om 17:00 uur
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:47
Er stond inderdaad geen dag bij !

Ik zit al uren naar m'n scherm te staren... maar geen stelling !!

😢
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:08
Ik zeg Fred moet naar psv !

Gouden tijden doen herleven
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:10
Stelling 3 is waardeloos !
Vind ik leuk
mcmodd +26907
maandag 7 januari 2019 om 22:18
Ach, uiteindelijk is stelling 3 niet al te discutabel. Ik ben voor en iedereen mag dat weten. Ik durf voor mijn mening wel uit te komen ;—/))
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:27
Écht?
Dit kun je niet menen!!
Serieus?!?
Wat een mafkees! 😉
Vind ik leuk
mcmodd +26907
dinsdag 8 januari 2019 om 10:40
Ook jij moet soms keuzes maken Jira. Je kunt wel lachend door het leven gaan, maar je moet je indekken tegen mogelijk drama. Dat moet je wel toegeven, toch?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:27
Wat er niet in zit, kan je er ook niet uithalen.
Simpel als dat
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws