'Twente-topscorer Boere kan naar Eredivisie; ook Vermeij transfereert mogelijk'

'Twente-topscorer Boere kan naar Eredivisie; ook Vermeij transfereert mogelijk'

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 11:39ma 07-01-2019 om 11:39

Laatste update: maandag 7 januari 2019 om 12:00ma 07-01-2019 om 12:00

De Graafschap schakelt door na de blessure van Cyriel Dessers. Zondag raakte de spits van FC Utrecht geblesseerd aan zijn knie, waardoor de kans op een winterse transfer zeer klein is. De Graafschap heeft nu andere spelers in het vizier.

Volgens Omroep Gelderland denkt de club van trainer Henk de Jong aan spelers als Tom Boere van FC Twente en Vincent Vermeij van Heracles Almelo. Boere is clubtopscorer bij Twente en Vermeij zit op de bank bij Heracles. Vermeij was al in beeld bij De Graafschap en lijkt door de blessure van Dessers een grotere kans te maken op een transfer naar Doetinchem.

Bij De Graafschap wilden ze tijdens het trainingskamp in Navata, Spanje, dolgraag een nieuwe speler aan de selectie toevoegen, maar die kans is door de blessure van Dessers zo goed als verkeken.

De club bereidt zich voor op de tweede seizoenshelft, waarin degradatie voorkomen moet zien te worden. De Graafschap staat na zeventien speelronden op de laatste plaats in de Eredivisie.

Plaats een reactie

Rodajc +17394
maandag 7 januari 2019 om 11:40
Boere, hoe dan? Kost zeker een aantal ton.
Vermeij lijkt realistischer en ook zeker een goede optie, kent de club natuurlijk ook al en past er ook wel.
Vind ik leuk
Tukkerland +3521
maandag 7 januari 2019 om 11:43
Benieuwd waar Mario Engels aan het eind van deze maand speelt.
Vind ik leuk
Lucky Kes +5502
maandag 7 januari 2019 om 11:45
Bie òònss?
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2898
maandag 7 januari 2019 om 11:51
Waarom zou hij dat doen?
Vind ik leuk
Lucky Kes +5502
maandag 7 januari 2019 om 11:54
Misschien vind hij Enschede een mooie winkelstad ;-)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:13
Dat vinden alle Duutsers ;-)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 11:45
Bij ons natuurlijk! ;-)
Vind ik leuk
Rodajc +17394
maandag 7 januari 2019 om 12:14
Is de interesse serieus? Heb je een bron?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:29
Op een twents supportersforum heeft iemand, die doorgaans goed geïnformeerd heeft, verteld dat twente met hem bezig is. Meer bronnen zijn er helaas niet
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:30
goed geïnformeerd *is*
Vind ik leuk
Rodajc +17394
maandag 7 januari 2019 om 12:33
Als jullie maar goed betalen haha, 4 ton en ik breng hem inclusief strik naar jullie toe.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:36
Is ruilen met Boere ook goed? ;-)
Vind ik leuk
Rodajc +17394
maandag 7 januari 2019 om 13:08
Haha nee! Ik weet ook niet of Engels wel bij jullie past. Het is toch een speler die veel ruimte nodig heeft, dat past prima bij ons countervoetbal maar jullie spelen toch meer op de helft van de tegenstander.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:42
Ja het is nog de vraag of hij zich aan kan passen aan ons spel maar ik denk dat Engels een hele verbetering is t.o.v. Boere. We hebben een spits nodig die zelf een actie kan maken en slimmer positie kiest want Boere is veel te afhankelijk van voorzetten die nooit komen aangezien we buitenspelers hebben die vooral voor hun eigen kans gaan.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:32
Doe maar komt die teminste niet naar de graafschap ;)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 15:36
We zijn nu wel heel negatief over Boere maar ik denk dat hij prima bij de Graafschap past. Hij werkt keihard en is zeer geschikt als counterspits.
Vind ik leuk
Oale grond +382
maandag 7 januari 2019 om 15:53
Zolang wij nog in de beker zitten, is het wel een zekerheidje bij de eventuele strafschoppenserie. Hij heeft gewoon een goede therapeut nodig, welke hem duidelijk maakt dat scoren geen schande is.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:50
Hij past wel, maar ik zie hem nog steeds geen doelpunten maken in ons mooie blauwitte tenue
Vind ik leuk
Sheepdog +26
maandag 7 januari 2019 om 17:01
Vooral goed in het versieren van strafschoppen! (Al dan niet terecht!)
Vind ik leuk
deltiaan +1337
maandag 7 januari 2019 om 12:49
ALS HIJ MAAR GENOEG OPBRENGT ,EN NIET VERKOPEN VOOR EEN APPEL EN EEN EI
Vind ik leuk
Lucky Kes +5502
maandag 7 januari 2019 om 11:43
Lijkt mij dat Vermeij toch duurder is?
Spits van eredivisie club waar hij pas bij zit.
Boere "mag" van Twente vertrekken.
Zijn niet echt tevreden over hem
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2898
maandag 7 januari 2019 om 11:52
Vermeij zit al een poosje bij Heracles
Vind ik leuk
Lucky Kes +5502
maandag 7 januari 2019 om 11:55
Oke, ik dacht max 1 1/2 jaar
Vind ik leuk
Rodajc +17394
maandag 7 januari 2019 om 12:15
Ja maar Vermeij lijkt me dan gehuurd te worden, bij Boere lijkt me dat minder logisch.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 11:56
vermeij=gekocht voor circa 500.000 door heracles.
Vind ik leuk
Spartan +7131
maandag 7 januari 2019 om 13:07
Boere lijkt me ook niet een versterking voor De Graagschap.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:31
Geld zou op het moment geen probleem moeten zijn hebben ze gezegt, alleen de speler moet naar graafschap willen komen en daarintegen zou ik als graafschapsupporter Tom Boeren niet bij ons willen zien voetballen. Dan kan je netzogoed Fabian Serrarens laten staan. Tom boeren is niet veel goeds aan.
Vind ik leuk
Rodajc +17394
maandag 7 januari 2019 om 14:40
Als geld geen probleem is neem ik mijn woorden terug. Momenteel staat er bij jullie gewoon een top KKD selectie, heeft gewoon kwalitatieve impulsen nodig. Er staat wel een team verder, waar spelers makkelijker in mee kunnen gaan dan bv bij een NAC, waar dat minder is. Boere is ook KKD niveau en vind ik ook niet echt bij jullie speelwijze passen, dan lijkt Vermeij me veel beter.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 16:48
Vermeij is ook niet de van het maar beter dan serrarens haha
Vind ik leuk
Objectief +3358
maandag 7 januari 2019 om 11:41
Dan zou ik zeker voor Vermeij gaan! Prima spits waar nog genoeg potentieel in zit.
Vind ik leuk
Tukkerland +3521
maandag 7 januari 2019 om 11:41
Die kan alleen maar pingels scoren joh. Wat ziet De Graafschap in Tom? Mooi laten gaan en Mario Engels halen.
Vind ik leuk
Rodajc +17394
maandag 7 januari 2019 om 12:18
Haha jij wilt Engels wel erg graag bij ons weg hebben. Prima speler als hij goed gebruikt wordt en het vertrouwen krijgt hoor, maar lijkt me te vroeg om als De Graafschap zijnde alle hoop te vestigen op een speler die het een halfjaar in de KKD heeft laten zien.
Vind ik leuk
Tukkerland +3521
maandag 7 januari 2019 om 12:23
Een NEC haalt Druijff, een van de betere spitsen in de KKD en de verdere concurrentie zit ook niet stil dus we moeten doorpakken en een goede spits halen. Assaidi terug na de wedstrijd tegen Jong Utrecht thuis waar ik ook blij mee ben. Kan alleen maar beter worden dit.
Vind ik leuk
Rodajc +17394
maandag 7 januari 2019 om 12:32
Als een team niet fatsoenlijk speelt verandert dat niet meteen door 1 of 2 nieuwe spelers. NEC blijft dr(u)ijfzand als de nieuwe spits ook op een eiland staat.
Vind ik leuk
Tukkerland +3521
maandag 7 januari 2019 om 13:04
"niet meteen" maar wel als die speler toe kan voegen wat wij missen in ons team dan wel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:19
Is Assaidi fit?
Vind ik leuk
Tukkerland +3521
donderdag 10 januari 2019 om 14:21
Assaidi speelde gisteren voor het eerst mee in een besloten oefenwedstrijd. Kan spelen maar voor ongeveer een halfuurtje. Langzaam brengen de komende 2 maanden.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:25
Wij willen hem wel maar 2 maanden is (te) lang denk ik.
Maar mochten we nacompetitie moeten spelen dan zou het wat zijn.
Het gaat tussen Twente en Den Bosch. Komende weken zal Sparta afhaken vermoed ik.
Vind ik leuk
Tukkerland +3521
donderdag 10 januari 2019 om 14:46
Denk het ook. Sparta kan ook niet zo lang meer goed gaan.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:54
Sparta heeft pas twee keer uit gewonnen en speelt van de komende vier wedstrijden er drie uit. Plus een trainer die zijn spelers voortdurend publiekelijk afvalt. Dat doet Pusic volgens mij nooit.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 15:08]
Vind ik leuk
Tukkerland +3521
donderdag 10 januari 2019 om 14:56
Poeslief is nooit recht voor z'n raap. Nooit commentaar op hoe we spelen... Want het is best wel drama... Spits is nu echt nodig.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:10
Jullie hebben toch twee spitsen? Van Oostenrijk is idd slecht maar Boere scoort toch? Ik zou een keeper halen ipv een spits.
Vind ik leuk
Tukkerland +3521
donderdag 10 januari 2019 om 15:27
Aan pingels scoren heb je helemaal niks.. Dan laat je 2 seizoenen geleden Veldwijk lopen en koop je Boere voor 400.000 en eindstand kan hij nu helemaal niks anders dan penals scoren. Oosterwijk is veelste wisselvallig en bapoh kan je daar niet het hele halve seizoen neerzetten.
Vind ik leuk
Tukkerland +3521
donderdag 10 januari 2019 om 15:28
Keepers zit het opzich wel goed mee hoor. Brondeel is best wel goed en Drommel is mwuahh. Wil die De Lange wel is een wedstrijd zien keepen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:11
Drommel keept toch
Mwuahh is hij niet, het is heel mwuahhtig
Vind ik leuk
Voetballert +1254
maandag 7 januari 2019 om 11:43
Ze kijken eerst naar het buitenland, daarna Vermeij en dan misschien Boere. Boere kan er toch vrij weinig van maar goed..Miss voor volgend seizoen in de KKD weer
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 11:45
hahaha ik kom hem volgende week op de fiets brengen. Jullie krijgen zelfs geld toe!
Vind ik leuk
Bdog +6696
maandag 7 januari 2019 om 11:45
Ik dacht echt dat hij naar PSV zou gaan, hoor ze daar al een hele poos zijn naam scanderen op de tribune.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:01
Nu al beste reactie van het jaar.
Vind ik leuk
Kevindo +1755
maandag 7 januari 2019 om 13:00
Heerlijk deze👌🏻
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:06
Van Twente naar de Graafschap lijkt me geen logische stap. Volgend jaar zijn de rollen misschien wel weer omgedraait. Twente in potentie natuurlijk veel grotere club. Zal het risico niet nemen voor een half jaartje kelder eredivisie.
Vind ik leuk
Voetballert +1254
maandag 7 januari 2019 om 12:09
Twente wilt van hem af he.. Hij presteert namelijk niet haha
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:41
Oke wist niet dat Twente hem kwijt wilde. Dan natuurlijk een prima deal
Vind ik leuk
Malaga036 +396
maandag 7 januari 2019 om 12:27
Titel aanpassen naar: Boere kan 5 maanden naar de Eredivisie"
Vind ik leuk
Voebalfan +55
maandag 7 januari 2019 om 12:28
Is dit een niet een beetje duur voor de Graafschap?
Vind ik leuk
Smithsonian +38000
maandag 7 januari 2019 om 12:30
Alles beter dan twente.
Vind ik leuk
Oale grond +382
maandag 7 januari 2019 om 15:57
Ook gelukkig 2019. Zo te lezen heb je nog geen goede voornemens.Wij zijn gelukkig in Twente wel vergevingsgezind, dus maar positief beginnen!
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 16:05]
Vind ik leuk
roynba +583
maandag 7 januari 2019 om 12:52
Wellicht ook een goede optie voor FC Den Bosch.
Die kunnen nog wel een lange spits gebruiken.
Vind ik leuk
buenosje +1021
maandag 7 januari 2019 om 13:03
Boere strijkt ook nog een aardig salaris op, dus die mag zeker wel vertrekken!
Vind ik leuk
Shelbourne +5413
maandag 7 januari 2019 om 13:10
Tom SuperBoere
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 13:10
Allemaal net niet spelers bij de graafschap
Vind ik leuk
Twente +191
maandag 7 januari 2019 om 13:25
Boere mogen ze van mij kopen
Vind ik leuk
Vb.twente +93
maandag 7 januari 2019 om 13:36
strik er om en laten gaan .
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 14:35
Pff ik zie liever Vinnie Vermeij komen dan Tom Boeren, bij twente is die al niet zo goed dus bij graafschap word dat dan een drama denk ik. Ookal past wel beter bij ons spel. Maar ik zou Vermeij tegen Volendam nooit vergeten
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 14:35]
Vind ik leuk
Forza DTC +15
maandag 7 januari 2019 om 15:17
He scores when he want. He scores where he wants. VINCENT VERMEIJ he scores when he wants
Vind ik leuk
Cultheld +17
maandag 7 januari 2019 om 17:16
Boere wordt bij Twente niet goed gebruikt, die krijgt nauwelijks bruikbare ballen. Denk dat hij bij de Super Boere beter tot z'n recht komt. Lekker duwen, trekken, sleuren (en hopen op bruikbare voorzetten).
[Reactie gewijzigd op maandag 7 januari 2019 om 17:22]
Vind ik leuk