'NAC gaat met half miljoen de markt op en wil nóg een verdediger'

'NAC gaat met half miljoen de markt op en wil nóg een verdediger'

Gepubliceerd: maandag 7 januari 2019 om 18:59ma 07-01-2019 om 18:59

NAC Breda heeft deze winter een half miljoen euro uitgetrokken om de selectie te versterken, schrijft BN DeStem in zijn editie van maandagochtend. De Bredanaars hebben Khalid Karami al gehuurd van Vitesse en lijken ook de Australiër Alex Gersbach al binnen te hebben, maar zijn nog niet klaar.

Volgens de plaatselijke krant ligt de prioriteit bij een derde nieuwe verdediger: na rechtsback Karami en linksback Gersbach moet er nu een centrale verdediger naar het Rat Verlegh Stadion komen. De nummer zeventien van de Eredivisie is ook nog op zoek naar een aanvallende middenvelder die ook aan de linkerflank uit de voeten kan. Wanneer het volledige transferbudget er dan nog niet doorheen is gejaagd, willen de Brabanders nog een 'voetballende' verdedigende middenvelder.

NAC wil bovendien nog van een aantal spelers af. De contracten van Olivier Rommens en Robbie Haemhouts zijn al ontbonden en ook Vinnie Vermeer lijkt aan zijn laatste dagen als NAC-speler bezig. De linksback Greg Leigh en Jurich Carolina zijn niet meer nodig door de aanstaande komst van Gersbach en mogen uitzien naar een nieuwe werkgever.

Poll

Gaat NAC zich rechtstreeks handhaven dit seizoen?

(5198 stemmen)

Plaats een reactie

koosje +1005
maandag 7 januari 2019 om 19:04
Zo dat schiet niet op.
Vind ik leuk
Aal +23257
maandag 7 januari 2019 om 19:44
Geen budget voor zo'n mooie club... dan wordt t moeilijk. Ik zeg private eigenaar zoeken.
Vind ik leuk
Och jeh +2442
maandag 7 januari 2019 om 19:55
ja bij Roda hebben ze er nog een, oh nee die dachten ze te hebben
Vind ik leuk
Il Gordo +18281
maandag 7 januari 2019 om 19:59
Die hebben ze al. 21 zelfs.
Vind ik leuk
Maxidi +3803
maandag 7 januari 2019 om 20:37
Beetje laat, Isimat Mirin is net voor 350K vertrokken... Prikkie voor de Parel van het Zuiden
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:08
Wellicht is Joël Piroe op huurbasis een leuke en goede speler voor dit NAC?
Vind ik leuk
Stom +639
maandag 7 januari 2019 om 19:16
Waarschijnlijk wel maar het is wel een grote gok voor NAC waar degradatie op het spel staat. Die zullen waarschijnlijk toch iets minder risico willen nemen en een voorkeur hebben voor meer zekerheid. Iemand die al eerder ED heeft gespeeld dus. Of dat lukt met dit budget is natuurlijk de vraag....
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:17
Kan ik me ook voorstellen, echter neem je daarmee ook een gigantisch risico, wat dan ook nog eens meer geld kost.
Vind ik leuk
Stom +639
maandag 7 januari 2019 om 19:21
Tsja Groningen doet het natuurlijk ook met Sierhuis. Andere vraag is of PSV er op zit te wachten om hun spits te verhuren voor degradatievoetbal. ED ervaring opdoen is goed en Heerenveen is tot daar aan toe, maar NAC of De Graafschap is de tweede seizoenshelft gewoon vechten. Wellicht houden ze hem dan toch liever als basisspeler bij Jong PSV in de KKD!
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:42
Ik zou alles zetten op die Armenteros. Die kan namelijk scoren.
Vind ik leuk
Stom +639
maandag 7 januari 2019 om 20:30
Dat kunnen er wel meer. Piroe ook wel. Maar Armenteros heeft het al bewezen en is een zekerheidje. Zou verstandig zijn, maar de vraag is of het budgettair past. Is hij momenteel clubloos of ergens goedkoop op te pikken?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 23:22
Armenteros een zekerheidje??
Vind ik leuk
Stom +639
dinsdag 8 januari 2019 om 08:17
Nouja geen topper, maar wel degelijk middenmoot ED niveau.
Vind ik leuk
Dezeun +6227
maandag 7 januari 2019 om 19:47
Geen verdediger
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:48
Goh. Misschien het artikel lezen alvorens je een reactie plaatst... Ik zal je een handje helpen: ''De nummer zeventien van de Eredivisie is ook nog op zoek naar een aanvallende middenvelder die ook aan de linkerflank uit de voeten kan.''.
Vind ik leuk
Dezeun +6227
maandag 7 januari 2019 om 19:49
Das nog geen centrum spits
Vind ik leuk
Dezeun +6227
maandag 7 januari 2019 om 19:51
Beter gakpo dan
Vind ik leuk
Rodajc +18652
maandag 7 januari 2019 om 19:08
Wel ja joh, gooi anders je hele verdediging overhoop, daar creëer je echt wat mee. Begin je aan de tweede seizoenshelft met een verdediging die elkaar totaal niet kent of aanvoelt, hoe dom kun je zijn.
Leigh is toch ook best een goede speler?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 23:22
Heb je koch zien spelen afgelopen helft?
Vind ik leuk
Rodajc +18652
maandag 7 januari 2019 om 23:28
Geweldenaar.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 08:00
Hahaha ‘sarcasme-modus uit’
Vind ik leuk
HierDieTitel +4654
dinsdag 8 januari 2019 om 15:22
Weet niet of jij in de situatie zit om iets sarcastisch over NAC te zeggen haha;)
Vind ik leuk
Rodajc +18652
dinsdag 8 januari 2019 om 16:16
Sarcastisch?
Vind ik leuk
Lee +879
maandag 7 januari 2019 om 19:08
Half miljoen, wat kun je daar nou mee in deze tijd, kans is groot dat je dan maar iets koopt om het kopen en de kans groot is dat het niks is, zit je weer met een overbodige speler!
Vind ik leuk
Futre +4886
maandag 7 januari 2019 om 19:09
Jammer. Ik had persoonlijk bijzonder hoge verwachtingen van Vinnie Vermeer. Een geweldig creatieve speler met een gouden linker waarmee hij de meest schitterende dieptepasses verzend.

Maar bovenal is Vinnie een heerlijke open jongen met een sierlijke glimlach.

Naast zijn vrijwilligerswerk bij de plaatselijke voedselbank zullen ze hem op de volkstuinvereniging ook gaan missen.

Niemand kan zo fraai een bos prei uit de grond trekken als “onze” Vinnie.
Vind ik leuk
Il Gordo +18281
maandag 7 januari 2019 om 19:19
Heb jij het over Vinnie "buitenkantje links" Vermeer?
Vind ik leuk
Futre +4886
maandag 7 januari 2019 om 19:24
Absoluut!
Vind ik leuk
Il Gordo +18281
maandag 7 januari 2019 om 19:25
Da's een goed mens, wat ik je brom.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
maandag 7 januari 2019 om 19:42
Pure poëzie dit, ik hou er van ;)
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 20:01
Lachen man.. Zelf verzonnen?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:23
daar hadden ze isimat voor kunnen hebben!
Vind ik leuk
Dudge +31
maandag 7 januari 2019 om 19:58
Denk dat ze toch voor een wat hoger niveau gaan!
Vind ik leuk
Jafio +2046
maandag 7 januari 2019 om 19:23
Nac schijnt ook in de race te zijn voor Van Aken.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:27
Wat haal je tegenwoordig nog voor 500k?
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
maandag 7 januari 2019 om 20:10
Sana?
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 20:35
Tsja maar dan een verdediger
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
maandag 7 januari 2019 om 20:47
Viergever? ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 00:31
Sven van Beek
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
dinsdag 8 januari 2019 om 05:27
We komen er wel.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1054
maandag 7 januari 2019 om 19:30
Volgende wedstrijd is tegen Willem II en prompt gaan ze verdedigers halen. Typisch! Ook fijn voor de verdedigers die er al rondlopen trouwens. Die steken geen poot meer uit.
Vind ik leuk
14forever +9057
maandag 7 januari 2019 om 19:31
Altijd weer leuk die wintertransfers, meerendeel zijn paniek aankopen
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:31
Wat je al niet kunt doen, met een half miljoen!!!! In ieder geval weinig in voetballand.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:35
Ik wil een schilder en een goede stukadoor en als het ff kan een zingende metselaar. Mn budget is 500eu.
Jezus man met 500.000 kun je dit toch niet allemaal, alleen als je alles huurt, wat nooit helemaal is waar je op hoopt, zeker niet voor meerdere posities.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:40
'de Brabanders nog een 'voetballende' verdedigende middenvelder.'

Waarom ze hebben in de meeste wedstrijden vaker de bal niet dan wel kan je beter een speler kopen die goed kan verdedigen als verdedigende middenvelder.
Vind ik leuk
Jafio +2046
maandag 7 januari 2019 om 19:48
Zeker geen wedstrijden gezien de laatste weken. Nac speelt aardig en creeert veel kansen dussssss
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:54
Ik kijk idd niet alles alleen tegen Ajax, Feyenoord, PSV en tegen af en toe tegen subtoppers/middenmoters, maar ik zie wel vaak statistieken en tegen teams de meeste teams hebben ze minder de bal dan de tegenstander.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 19:50
Ok ok NAC..
Ik doe het wel !

Krijg ik wel ook benzine vergoeding voor mijn brommer?
Ik moet van een beetje ver komen namelijk
Vind ik leuk
hollister +744
maandag 7 januari 2019 om 20:31
Cassiera van Ajax huren
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 20:53
Hoe zou het met Douglas zijn?? Zit zonder club.....was een beest bij Twente.....
Vind ik leuk
Muskeklier +241
maandag 7 januari 2019 om 21:54
Nac gaat met 3 centrale verdedigers spelen... Als je dan 3cvs maar hebt en een jeugdspeler, dan moet je er toch 1 halen lijkt me?!

Vandaag in spanje gewonnen van stvv(6e in België).
Met 3 achterin heeft nac meer controle in wedstrijden, gezien tegenstanders niet helemaal door hebben wie waar staat!

Aanvallend heb je nu : muhren, rosheuvel, tevrede, korte en achter tevrede, van hooijdonk Jr.
5 ton voor een half seizoen is aardig wat lijkt me!!

Voor een Cv, een Aanvallende middenvelder en die Australische back
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 21:58
Zie ik de stem mening omslaan? 😁
Vind ik leuk
Dafkuh +180
maandag 7 januari 2019 om 22:20
Wat een zooitje daar in breda 6 man eruit 6 man erin
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 22:46
Nu al stress voor Sol hahah

#eencompleetnieuweverdediginggaatnietwerken

Bijna derbyyytijd! 👋
Vind ik leuk
Delfie +55
maandag 7 januari 2019 om 23:16
Is de ligt misschien een optie?? 😎
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws