Ik vind Feyenoord een prima club om tegen te beginnen

"Ik vind Feyenoord een prima club om tegen te beginnen"

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 09:37di 08-01-2019 om 09:37

Jaap Stam heeft een goed gevoel overgehouden aan zijn eerste weken in dienst van PEC Zwolle. De als Eredivisie-trainer debuterende Rots van Kampen heeft er vertrouwen in de huidige nummer 16 van Nederland.

Stam heeft de beelden van enkele wedstrijden voor de winterstop teruggekeken. "Dan zie je dat ze een aantal duels heel goed hebben gespeeld, maar niet het resultaat hebben gekregen. Dat biedt toch perspectief", stelt de voormalig topverdediger vast in gesprek met De Telegraaf. Aan de goede wil van de spelersgroep ligt het niet, denkt Stam. "Het zijn gedreven jongens. Dat is heel belangrijk."

PEC hervat de Eredivisie op zaterdag 19 januari met een thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Stam kijkt ernaar uit. "Ik vind Feyenoord een prima club om tegen te beginnen", laat hij weten. "Als je iets kunt bereiken tegen zo'n tegenstander, geeft dat de ploeg juist een extra boost voor de tweede seizoenshelft."

Lees meer over:EredivisiePEC Zwolle

Poll

Kan Stam PEC direct aan een stunt tegen Feyenoord helpen?

(3097 stemmen)

Plaats een reactie

J@ckpot +1400
dinsdag 8 januari 2019 om 09:41
Het zou wel een stunt zijn, als Stam gaat winnen.😊
Vind ik leuk
fier&koen +1892
dinsdag 8 januari 2019 om 09:51
En door stoten naar de middenmoot.
Haha ik zeg je eerlijk gun het Stam wel. Zou wel een steek zijn voor het Schip als Stam het snel op de rit krijgt. Dan heeft hij wel echt gefaald met zijn aankopen zo te presteren.
Maar we moeten het nog allemaal gaan zien.
Voor mij kunnen we wel weer beginnen😁
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 10:35
Inderdaad, die vakanties hebben lang genoeg geduurd nu 😀
Vind ik leuk
ruud wubbers +19807
dinsdag 8 januari 2019 om 12:09
Nog 10 lange dagen te gaan helaas.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2898
dinsdag 8 januari 2019 om 10:18
Ja zou je dat een stunt vinden? Ik zou er niet van opkijken. Los van het feit dat Feyenoord het vaak lastig heeft in Zwolle zal er ook een getergd PEC staan. Willen voor eigen publiek wat goed maken. Van Feyenoord weet ik 1 ding en dat is dat de eerste wedstrijd na de winterstop nooit goed is. Ik zou een 1 invullen
Vind ik leuk
Dub_Rtd +3143
dinsdag 8 januari 2019 om 10:47
https://gyazo.com/f3f2be6cd5c7d085c6762baf5c7f74f8

Daar gaan ze inderdaad niet zo maar even winnen.
Vind ik leuk
Il Gordo +14777
dinsdag 8 januari 2019 om 10:38
Neuh. Zwolle heeft wel vaker gewonnen of punten gepakt thuis ;-)

Zou het eerder een stunt van Feyenoord vinden als ze zonder problemen winnen (en goed voetballen) ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 09:42
Snap ik Jaapie. Ff een opwarmertje om je klaar te maken voor echte tegenstanders.
Vind ik leuk
Smithsonian +37999
dinsdag 8 januari 2019 om 09:50
Een duimpje voor de originaliteit.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 09:53
Gaat Feyenoord normaliter natuurlijk makkelijk winnen dit.
Vind ik leuk
fier&koen +1892
dinsdag 8 januari 2019 om 10:03
Van Fortuna thuis ook. We weten allemaal hoe dat is afgelopen. Maar je hebt zeker gelijk Feyenoord moet pec mag.
Vind ik leuk
HanV +4879
dinsdag 8 januari 2019 om 10:19
Net als vorig jaar? Als er toen nog een seconde bij was gekomen was het nog gelijk geworden ook.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:12
Kijk de afgelopen jaren er even op na voordat je iets roept....
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:32
Wat dacht je van dat ik het ook heb over het onthutsend zwakke kutvoetbal wat jullie dit seizoen laten zien. Utrecht maakt het Ajax ook bijna altijd lastig in de Galgenwaard, maar dat dit dit jaar niet ging gebeuren, wist ik van tevoren zeker.

Zoals jullie altijd tegen ajax-supporters zeggen: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 09:45
Misschien even met Fortuna bellen hoe zij het hebben gedaan ;-)
Vind ik leuk
Smithsonian +37999
dinsdag 8 januari 2019 om 09:49
Hoezo? Fortuna won van ons op natuurgras niet op hun eigen klote kunstgras :)).
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 10:01
Fortuna kunstgras? Sinds wanneer?
Vind ik leuk
Tafkaz +4740
dinsdag 8 januari 2019 om 10:06
lezen.....
Vind ik leuk
HanV +4879
dinsdag 8 januari 2019 om 10:21
Nou, dit kun je toch niet anders uitleggen dan dat je het gras van Fortuna niet van kunstgras kunt onderscheiden.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 10:59
Ja ik lees het, en staat toch echt fortuna hun kunstgras ;-) dus als jij weet sinds wanneer breng ons even op de hoogte! Wellicht kan VP er een artikel over maken
Vind ik leuk
huge +502
dinsdag 8 januari 2019 om 12:13
Hij bedoelt dat Fortuna in de Kuip won slimmerts.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:11
Ja prima, maar hij heeft het ook over hun kunstgras toch? Dus mijn vraag sinds wanneer speelt fortuna op kunstgras?
Vind ik leuk
huge +502
donderdag 10 januari 2019 om 11:43
Er staat duidelijk NIET op hun eigen klote kunstgras......................
Vind ik leuk
huge +502
donderdag 10 januari 2019 om 11:44
O wacht je bedoelt dat ze in Sittard dus niet op kunstgras spelen, ok eerlijk is eerlijk dat dacht ik ook je hebt me te pakken...............
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:07
Inderdaad ja. Iedereen denkt maar dat de mat in Sittard zo slecht is, maar het is volgens mij toch echt wel een degelijke echt matuurgras mat...
Alleen voor de dug out van de thuisclub lijkt de drainage niet zo goed te werken.
Verder een echte gras mas daar in Sittard.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 09:49
Ik vind pec ook goed om mee te beginnen 😁
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 12:03]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 09:58
Ik vindt??? Come on....
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 10:06
Kom op.. beetje aanpassen he we zitten hier ten slotte wel op VP. 🤪
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 10:22
Heb je zeker gelijk in, maar ik vindt met dt is in de Nederlandse taal in geen enkele context mogelijk. Sorry, als mensen ik vindt met dt schrijven, dat kan gewoon echt niet.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 10:22]
Vind ik leuk
Jan ref +587
dinsdag 8 januari 2019 om 11:01
Reageer gewoon op deze topic en let niet op een ander z'n spel fouten of is het omdat je niets beters weet te vertellen?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:06
Zou te zien heb jij op dezelfde school gezeten ;)
Vind ik leuk
Jan ref +587
dinsdag 8 januari 2019 om 11:09
Zou te zien? hahaha nu zakt m'n broek echt af iemand verbeteren en zelf fouten maken knap hoor
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:12
Haha iemand die het verschil tussen een tikfout en een spellingsfout niet ziet is veelzeggend.
Succes verder!
Vind ik leuk
Jan ref +587
dinsdag 8 januari 2019 om 11:15
Tuurlijk jonge verschuil jij je lekker achter een tik fout dom, dommer,domst
Vind ik leuk
HanV +4879
dinsdag 8 januari 2019 om 10:26
Een befaamd dichter heeft geschreven: De spelling blijft altijd maar elitair, maar wie denkt er aan de onderdrukking door de Rode Kmner?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 12:01
Wat bijdehand ben je toch vroeger veel gepest
Vind ik leuk
Smithsonian +37999
dinsdag 8 januari 2019 om 09:49
Pec uit, altijd lastig.
Vind ik leuk
Roeptoeter +9555
dinsdag 8 januari 2019 om 09:49
Meteen 3 punten voor Japie.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 09:50
Zou een stunt zijn als Feyenoord niet verliest na een busreis van 2 uur en een potje op kunstgras.....
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1442
dinsdag 8 januari 2019 om 09:58
Winst van Zwolle tegen Feyenoord is vandaag de dag toch geen stunt? Feyenoord heeft het meestal lastig in Zwolle.

Laten we Jaap iig veel succes wensen. Zou prachtig zijn wanneer hij de 3 punten in Zwolle weet te houden.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:10
Wat is prachtig?
Vind ik leuk
Johan59 +844
dinsdag 8 januari 2019 om 10:13
Het is te makkelijk om Van t schip nu de boeman te maken, het gaat om zoveel dingen meer als het spelletje, door buitenstanders zien en krijgen we de druk niet mee, maar neem van mij aan dat die zelfs bij een club als PEC best hoog zijn
Vind ik leuk
038power +180
dinsdag 8 januari 2019 om 10:27
Van 't Schip is in mijn ogen een beste vent, maar miste het inzicht om er een elftal van te maken. In 17 wedstrijden, 17 verschillende opstellingen das erg twijfelachtig. Spelers vertrouwen geven ipv constant wisselen das beter voor de spelers die in de basis staan. Maar de beste man wist het gewoon niet, denk dat Japie anders te werk gaat...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:11
Van Gio wordt juist gezegd, dat hij te weinig wisselt, als het slecht gaat met Feyenoord.

Wat is dan wijsheid?
Vind ik leuk
038power +180
dinsdag 8 januari 2019 om 15:32
Nou niet hoe Schip heeft gehandeld...
Vind ik leuk
Dub_Rtd +3143
dinsdag 8 januari 2019 om 10:44
Vergeet niet dat Van 't Schip aardig begon in 2017\18, zelfs 4de ofzo stond maar in het hele kalenderjaar 2018 een totaal aantal punten heeft gehaald wat je bij een degradant kan verwachten.
het is echt niet alleen maar de laatste paar weken 3x niks daar. Heel 2018 was een ramp.
Vind ik leuk
pico323 +7067
dinsdag 8 januari 2019 om 10:21
"Dan zie je dat ze een aantal duels heel goed hebben gespeeld, maar niet het resultaat hebben gekregen. Dat biedt toch perspectief", Dit zegt Stam, je kunt je afvragen of v/h Schip gefaald heeft en et slachtoffer van een aantal spelers. Waaronder dhr v Polen. Wat een jakbal is dat
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:09
Ben je dan slachtoffer, als trainer? Of doe je dan iets niet goed? De spelers moeten voor je door het vuur gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 10:25
Sorry hoor voor mijn late reactie, maar ik kom net m,n nest uit.....;-)
Maar natuurlijk gaat Feyenoord daar winnen in Zwolle.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12331
dinsdag 8 januari 2019 om 10:34
Overbodige opmerking, ik ruik het !
Vind ik leuk
Afcajaxxx +482
dinsdag 8 januari 2019 om 10:58
de excuses over het gras en de reis en het ritme hoor je al aankomen
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:07
Je reageert op een Feyenoord topic hoor. Je zit verkeerd.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +3143
dinsdag 8 januari 2019 om 10:42
Gezien het welhaast traditionele nieuwjaarsverlies van Feyenoord bij de eerste wedstrijd na de winterstop, plus dat pleurisplastic wil ik wel begrijpen dat Jaap niet ontevreden is met Feyenoord.
Hoeft niks, mag alles en dat alles is gezien bovenstaande ook niet onmogelijk
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
dinsdag 8 januari 2019 om 11:00
Haha stam Feyenoord opwarmertje... 😁😁😁
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:05
Tegen Feyenoord ... zal Stam wel Het Kiezelsteentje van Kampen worden.
Vind ik leuk
Tenno +86
dinsdag 8 januari 2019 om 11:34
Er is ook niet zoveel bij nodig om van Feijenoord te winnen. Het is net als Real of Bayern, deze weigeren ook om jongeren een kans te geven.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 15:08
Ik zou ook niet verbaasd zijn als Feyenoord wint.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 22:33
Waarom zou dit een stunt zijn? Twee gelijkwaardige ploegen🤣
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws