'PSV-bod met mogelijk gevolgen voor Ajax: Eindhovenaren willen ploeggenoot Lainez'
Alvarez (onder) met ploeggenoot Lainez

'PSV-bod met mogelijk gevolgen voor Ajax: Eindhovenaren willen ploeggenoot Lainez'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 07:16wo 09-01-2019 om 07:16

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 09:36wo 09-01-2019 om 09:36

PSV heeft opnieuw zijn pijlen op een Mexicaanse speler gericht. Na Hirving Lozano en Erick Gutiérrez moet nu Edson Álvarez de overstap maken naar de regerend Eredivisie-kampioen, zo melden althans media in Mexico.

PSV zou onder de indruk zijn van de 21-jarige verdediger, die momenteel actief is bij Club América in zijn geboorteland. Volgens Cadena brachten de Eindhovenaren al een bod uit van zes miljoen euro. Daarvoor hoopt PSV de volledige rechten over de speler te verkrijgen. Het is nu aan de Mexicaanse topclub om te beslissen over het bod.

Álvarez brak in het seizoen 2016/'17 door bij Club América en groeide razendsnel uit tot een vaste waarde. De 1.90 meter lange centrale verdediger, die ook als rechtsback en verdedigende middenvelder uit de voeten kan, speelde bovendien al twintig interlands voor Mexico. Mede vanwege zijn veelzijdigheid zou PSV-trainer Mark van Bommel aandringen op zijn komst.

Álvarez staat al langer op de radar bij Europese clubs. De Telegraaf schreef vorig jaar april nog dat directeur spelersbeleid Marc Overmars van Ajax vrijblijvend met zijn zaakwaarnemer had gesproken. De Amsterdammers werden desondanks nooit concreet.

Lainez
Overigens kan het bod van PSV wel gevolgen hebben voor Ajax. De hoofdstedelingen hebben hun zinnen gezet op Diego Lainez, maar het is de vraag of Club América twee bepalende spelers wil laten gaan in één maand.

Plaats een reactie

BRAM046 +526
woensdag 9 januari 2019 om 07:21
Dit zou super zijn , Isi out , Alvarez in ! Hier teken ik voor!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2478
woensdag 9 januari 2019 om 07:25
Grappig het schaken op de transfermarkt is ook begonnen, knappe zet van PSV ben benieuwd wat onze volgende zet word nu!
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
woensdag 9 januari 2019 om 07:37
Ik denk dat Marc nu weer wacht waar PSV gaat shoppen. ;-)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2478
woensdag 9 januari 2019 om 07:41
Dat is te kort door de bocht ik snap de humor en ben benieuwd wat idd Marc zijn volgende zet word!?

Lainez zou een flinke streep door de rekening zijn, maar genoeg materiaal om het op te vangen dit seizoen. Volgend seizoen word het een ander verhaal als er een paar vertrokken zijn en er moeten vervangers komen!
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
woensdag 9 januari 2019 om 07:42
Het is ook alleen satire, als neutrale is het toch wel genieten. Ik ben naast Den Haag supporter ook een liefhebber.
Vind ik leuk
windforce11 +2975
woensdag 9 januari 2019 om 14:24
Ik ben liefhebber naast Den Haag supporter :-)
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 14:24]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
woensdag 9 januari 2019 om 14:26
Bij mij eerst Den Haag, dan de liefhebberij. ;-)
Vind ik leuk
windforce11 +2975
woensdag 9 januari 2019 om 14:29
Dat zeg ik...;-)
Vind ik leuk
Zazu +350
woensdag 9 januari 2019 om 08:50
Das nu juist de tactiek van Overmars. Spelers nu al binnen halen zodat ze er staan en gewend zijn in de zomerstop. Dus zou zeker streep door de rekening zijn. Wordt gezien als opvolger zyiech
Vind ik leuk
ErikAjax +873
woensdag 9 januari 2019 om 10:07
Gewoon ook bieden op die Alvarez, omdat het kan. En dan een hoger bod en salaris uiteraard. Om te sarren.
Vind ik leuk
ReneAjax +7545
woensdag 9 januari 2019 om 13:09
Zolang PSV niet op Lainez gaat bieden, moet Ajax niet op Alvarez gaan bieden.
Het kan ook positief voor Ajax uitvallen, omdat America maar steeds meer geld wilt hebben, kunnen ze dat nu van PSV voor Alvarez krijgen, dan wordt Lainez voor Ajax vast goedkoper.
Vind ik leuk
ErikAjax +873
woensdag 9 januari 2019 om 14:17
Waarom niet?
het was een geintje btw.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 14:31
Edson is zeker geen verkeerde centrale verdediger maar persoonlijk heb ik meer ket Cesar Montes. Alvarez vind ik persoonlijk een beetje overhyped maar toch spreken zijn aantal interlands voor zich.

Wat ik wel kwijt wil is dat Ajax een grotere gok neemt voor meer geld.

Ik heb ze beiden meerdere keren aan het werk gezien en die Lainez heeft zeker talent maar is nog piepjong. Is heel erg slordig, voert zijn acties nog veel te vaak door en loopt zich vast. Waar zijn plafond ligt moet nog blijken.

Alvarez is in Mexico al een gevestigde naam en een van de steunpilaren van het elftal. Ook bij Mexico groeit hij langzaam uit tot de belangrijkste man achterin. Puur afgaande op de huidige en volgende seizoen, heb je veel meer aan Alavarez dan aan Lainez.

Maar Ajax heeft natuurlijk ook altijd nog Neres, Tadic, Labyad en Bande voor de flanken.

[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 21:16]
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1195
woensdag 9 januari 2019 om 14:20
Waarom niet? Wanneer het een prima speler is, staat Ajax niks in de weg om de prijs voor PSV wat op te drijven.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 14:39
Ajax is van de Sar(ren).
Hebben qua geld heel wat in hun over(mars)
Vind ik leuk
Cookee +11801
woensdag 9 januari 2019 om 20:09
Je slaat de kop op de Spijker-man
maar kopen in Mexico is een Hag-lijk gebeuren,
loop er niet met een Marc over straat daar.

Amsterdam als drugswalhallah heeft toch
net wat meer aanzien daar.
Maar er komen nu zoveel Mexicanen hierheen,
ik zou met Trump zeggen, bouw een muur.
Vind ik leuk
benny-boys +1651
donderdag 10 januari 2019 om 17:05

Je moet je kop niet op een spijker slaan!!!!!!
Vind ik leuk
Cookee +11801
zaterdag 12 januari 2019 om 14:20
Haha, ow bedankt voor de tip, ik heb dus een hamer nodig? Ik zal het uittesten zodra het verband eraf is. :)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:33
Lainez gaat een miskoop worden. Beter elders kijken
Vind ik leuk
ErikAjax +873
woensdag 9 januari 2019 om 10:54
Doe mij ook die glazen bol?
Vind ik leuk
Mosquito +17979
woensdag 9 januari 2019 om 11:00
Lainez gaat naar Betis.
Ajax is gestopt met onderhandelen en Betis heeft nu 14 miljoen geboden.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:18
Nee hoor, Ajax heeft daarnet meer geboden en Betis heeft het nakijken. Komt hij in een beter elftal te spelen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 13:34
Ajax heeft nu 15 miljoen geboden en Lainez wil liever naar Ajax. Lees de update maar.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:38
Denk dat ze met het juridische aspect van de transfer bezig zijn omdat het al even stil is rond Ajax en Lainez. Die Mexicanen zien ook de prijzen in Europa de pan uitrijzen en zullen niet alles verkopen voor een appel en ei zoals PSV graag wil met Alvarez, die zal ook 10/12 miljoen moeten opbrengen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2478
woensdag 9 januari 2019 om 13:06
Afwachten👍🏼
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 14:13
Celtic schijnt ook interesse te hebben. De lokale pers meldt daar een mogelijke transferprijs van £ 3.5 miljoen. Hier hebben we het over € 6 miljoen. Dat is nogal een verschil. Maar niets duidt er op dat deze verdediger de € 10 miljoen op moet brengen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:51
Marc zoekt op een ander niveau dus dat zal wel meevallen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 07:54]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
woensdag 9 januari 2019 om 07:51
Ook voor een andere positie. Hoe hoger op het veld hoe hoger vaak de prijzen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:43
En ALS de club dan niet allebei wil laten gaan, pakken ze het hoogste bedrag
Vind ik leuk
SanKev +914
woensdag 9 januari 2019 om 09:38
Dat is niet gezegd. De club kan de ene speler meer nodig hebben dan de andere. Daarnaast hebben verschillende posities op het veld een verschillende basiswaarde. Ze zouden ook kunnen denken dat Lainez potentieel nog veel meer waard kan worden als ze hem niet nu transfereren. Als het om verschillende spelers/posities gaat is het geboden bedrag dat er te cashen valt niet het enige criterium lijkt me
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:40
Kan. Maar het zijn over het algemeen redelijke graaiers daar. Zie je met alle schimmige onderhandelingen en constructies die ze willen creëeren altijd. Geld telt in 99% van de gevallen het meest daar.
Vind ik leuk
SanKev +914
woensdag 9 januari 2019 om 09:50
Dat zal ik niet tegenspreken, maar ze zullen daar toch ook verstandig genoeg zijn om te begrijpen dat je dat bedrag moet afwegen op de speler in kwestie en zijn positie. Ik noem even wat willekeurige getallen ter illustratie he, laten we voor de lol Feyenoord pakken als verkopende ploeg: als je nu zou zeggen 20mio voor Berghuis of 20mio voor van der Heijden, dan is die deal voor van der Heijden veel beter (als verkopende ploeg) terwijl 20mio voor berghuis en 5mio voor van der Heijden ongeveer evenveel goede deals zouden zijn.

(nogmaals, random getallen, ik ken de waarde van deze spelers niet)
Vind ik leuk
Zazu +350
woensdag 9 januari 2019 om 08:42
Ja niveau perr schuurs
Vind ik leuk
thierryer +1866
woensdag 9 januari 2019 om 09:42
Niveau Schuurs kan je nog niet beoordelen, die jongen is 18 jaar, over 2 jaar kunnen we bekijken wat zijn niveau is.
Vind ik leuk
Polly11 +4026
woensdag 9 januari 2019 om 09:16
Niveau 1m60?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 13:35
Ene Messi is ook niet zo groot, dus wat zegt lengte?
Vind ik leuk
Polly11 +4026
woensdag 9 januari 2019 om 14:37
Mijn reactie was op een opmerking die verder naar bovenstaat, is soms onduidelijk op VP. Hij schreef, Marc zoekt het op een ander niveau, moet dan wel over zijn lengte gaan, niet om zijn reputatie
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 14:57
Verkeerd begrepen.
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
woensdag 9 januari 2019 om 09:31
Wat is Mangallan dan precies... die is 5 klasse minder sheriff
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:46
Wie is Mangallan? Of bedoel je Magallan mischien? De top verdediger van Boca? Domme trol!
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
woensdag 9 januari 2019 om 11:55
Hahahaha de top verdediger van Boca? Je bent niet goed wijs man, je hebt niet eens een wedstrijd van hem gezien!

Heel Boca is blij dat hij weg is man!

Sneu figuurtje!
Vind ik leuk
Chebaisit +1444
woensdag 9 januari 2019 om 11:59
Ze zijn anders dolblij bij AJAX in Amerika. Hij wordt al het beest genoemd.
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
woensdag 9 januari 2019 om 12:03
Laten we het hopen voor jullie! Ik verzeker je: je gaat het niks vinden...
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 13:36
Dat heeft dezelfde reden als dat Ajacieden blij waren dat Kluivert wegging.
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
woensdag 9 januari 2019 om 15:15
Nou precies.. wie bij AJAX maalt er nu op dat Kluivert weg is dan? Precies;) en is ROMA blij met hem? Nee
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 15:39
Hij krijgt veel speeltijd voor een 19-jarig joch in een competitie die bepaald niet bekend staat om het geven van kansen aan talenten, was al een keer grotendeels verantwoordelijk voor een overwinning en Roma heeft 18 miljoen voor hem betaald.

Dat klinkt alsof ze best tevreden met hem zijn.
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
donderdag 10 januari 2019 om 09:11
Dan ga jij komende zomer nog leuk transfernieuws krijgen:)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:13
Jaloers?
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 13:13]
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
woensdag 9 januari 2019 om 13:25
Nee hoor, jij wel?
Vind ik leuk
Sanuk +3412
woensdag 9 januari 2019 om 09:46
Ja Overmars doet buiten 2 peperdure gearriveerde spelers bijna alleen maar miskopen🤣🤣🤣.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:57
Nou,zal ik die zogenaamde miskopen ff voor je op opnoemen jaloerse PSVkip.
Neres , Tagliafico, Magallan, Tadic, Blind, Onana, Ziyech, Dolberg en Frenkie de Jong Zomaar ff een rijtje hoor. Spelers die Ajax 12 punten en een ongeslagen status bezorgden in de CL? Jij bent echt een SuperTrol.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 09:58]
Vind ik leuk
Sanuk +3412
woensdag 9 januari 2019 om 10:14
Hapt er weer een met zijn grote neus, ik bedoel grote tenen. Vooral Magallan heeft laten zien dat het geen miskoop is, een dagje mee getraint.
Jaloers al 9 keer kampioen in deze eeuw, (k)neusje.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:22
Inhoudelijk reageren is jou vreemd. Wat doe je hier eigenlijk op VP. Je staat met stip op 1 genomineerd te worden voor de Super-Trol Award
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 10:27]
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
woensdag 9 januari 2019 om 12:37
Nee Nee, dat ben jij!

Meneer weet alles van Magallan... hij wordt al het beest genoemd.. HA HA HA HA HA HA
Vind ik leuk
tryuiyty +53
woensdag 9 januari 2019 om 12:51
Wat ben jij een kneusje
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:05
Jij weet er in elk geval niks van want je kon zijn naam nog niet eens goed spellen. Magallan is sowieso veel beter dan jullie Schwaab Hahahahahahahahaha
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
woensdag 9 januari 2019 om 13:26
Haha ik ga en hoef Schwaab niet te verdedigen hier! Je roept maar wat, en iedereen hier weet dat.. Jij hebt namelijk net 2 vriendjes een account aan laten maken en die gaan reageren.. haha, tenminste laten we hopen dat het vriendjes zijn en niet dat je zelf zo zielig bent om 40 accounts te hebben!

Nu weer naar je begeleider om te eten, vergeet je Magallan niet te bevredigen als je hem niet?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 04:47
waar gaat hij wonen? in Artis?
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 04:47]
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
donderdag 10 januari 2019 om 09:08
Nee bij je moederrrrrrrrr
Vind ik leuk
Chucky +822
woensdag 9 januari 2019 om 12:22
Oh..ik dacht dat dit allemaal eigen jeugd was...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:07
Ahhhh...en bij PSV is alles eigen jeugd zeker. Hahahhahah
Vind ik leuk
Ik zlatan +130
woensdag 9 januari 2019 om 13:01
Waar is dan de eigen jeugd van Ajax; waar ze bekend om staan. Alleen de ligt...
Vind ik leuk
jari11 +1527
woensdag 9 januari 2019 om 13:47
De Ligt, Mazraoui, Blind, Donny. Toch al bijna je halve elftal. En dan heb ik het ook nog niet eens over de jongens die wel in de A en B eftallen hebben gespeeld zoals Dolberg en Frenkie.
Vind ik leuk
Ik zlatan +130
woensdag 9 januari 2019 om 13:55
Ja je hebt gelijk man, had ze ff over t hoofd gezien. Maar je gaat me niet vertellen dat dolberg en frenkie ook maar iets weg hebben van eigen jeugd. Dat zou hetzelfde zijn als dat de ligt vorig jaar naar Juventus was gegaan, dan een jaar op de bank zou zitten en daarna basisspeler zou worden. Is natuurlijk geen jeugd...
Vind ik leuk
jari11 +1527
woensdag 9 januari 2019 om 13:58
Nee die reken ik zeker niet mee onder eigen jeugd, maar sommige zien dat wel zo. Vandaar dat ik ze als toevoeging erbij heb gezet!
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 15:40
Ziyech, Blind, Neres, Tadic, Onana, Frenkie de Jong, Dolberg, Tagliafico, Sànchez etc.

Moet ik nog doorgaan? Wat ik van jou las ben je best wel oké, waarom dan zo’n trollenreactie?
Vind ik leuk
Blindsy +15737
woensdag 9 januari 2019 om 09:56
Bolivia?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 14:15
Een ander niveau? Marc gaat hier voor een jeugdspeler terwijl PSV inzet op een van de absolute steunpilaren van dezelfde team.

Over welke niveau heb jij het? 😂
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:01
Ben ook benieuwd of Valentijn Driessen nog steeds vindt dat PSV niet tijdig acteert op de transfermarkt
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:24
Wat hij zegt is toch poep. Denk dat niemand hem nog serieus neemt.
Vind ik leuk
Kevindo +1712
woensdag 9 januari 2019 om 08:25
Ach bij die Valentijn Driessen heb ik altijd zoiets, die vader had vroeger tegen de kachel aan moeten spuiten, dan was het met een sisser afgelopen. Vervelend ventje.
Vind ik leuk
Jajem +498
woensdag 9 januari 2019 om 08:32
1992 belde hij wil zijn grap terug.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 08:44
Haha zou oud dat het 1962 kon zijn, trouwe kijker van Rene en Natascha in het Jaar …..! sommige mensen kijken de raarste dingen alleen dat hij de grappen ervan gebruikt is apart. De meeste mensen hier hebben nog nooit een kachel gezien
Vind ik leuk
Kevindo +1712
woensdag 9 januari 2019 om 08:54
Je hebt ook van die mensen die insinueren dat je dan ook direct zo’n programma kent. Ik kende enkel de opmerking. Misschien zegt het dus meer over jou/jullie dat jij/jullie het bijbehorende programma weten te benoemen. Groetjes aan Rene en Natas😉
Vind ik leuk
JCJWZ +14300
woensdag 9 januari 2019 om 13:30
@Midden-Noord: ik denk dat je het verkeerdom ziet. Het is geen toeval dat Psv pas in actie komt nadat Isimat verkocht is, het heeft het geld van de verkoop nodig gehad en heeft bij lange na niet de financiele speelruimte die Overmars heeft.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
woensdag 9 januari 2019 om 13:35
Niet zo serieus.
Vind ik leuk
Ik zlatan +130
woensdag 9 januari 2019 om 14:06
Isi zijn transfer bracht 350k op...
Vind ik leuk
Mari +10724
woensdag 9 januari 2019 om 15:16
een man tegen een hele vereniging.
Da's pas knap van Overmars.
Ik behoor niet tot de intimi die hem bij zijn voornaam mag noemen.
Al is hij wel voornaam
Vind ik leuk
Cookee +11801
woensdag 9 januari 2019 om 19:57
Heb een auto met lampjes gezien in Staphorst.
Verwacht vanavond de delegatie uit A'dam.
Vind ik leuk
Pimman +7662
woensdag 9 januari 2019 om 07:37
Ik verwacht wel een schaakmat door Overmars..
Vind ik leuk
Midden-Noord +93197
woensdag 9 januari 2019 om 07:41
Die smijt er gewoon een paar miljoen extra tegenaan. Genieten als neutrale.
Vind ik leuk
Jurm +1163
woensdag 9 januari 2019 om 07:48
Ben benieuwd wanneer PSV wéér op de platte kar staat. In maart al of toch april. Wel jammer voor ajax die dan al 5 jaar niks gewonnen hebben. Niet reageren met europees blablabla, in de poule van PSV had ajax het niet beter gedaan.
Vind ik leuk
Pimman +7662
woensdag 9 januari 2019 om 07:55
ajax zegt me niets..wél Ajax.
Vind ik leuk
Jurm +1163
woensdag 9 januari 2019 om 08:12
Mijn telefoon kleineert automatisch ajax, ik weet ook niet hoe dat komt;)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:24
Past zich aan aan je hersens
Vind ik leuk
Pimman +7662
woensdag 9 januari 2019 om 08:30
Je bent in de war..je kleineert jezelf.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:46
Jurm gefeliciteerd! Je hebt de prijs van meest kansloze reacties van de dag gewonnen.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 08:52
Geef hem nou geen prijzen, op zijn leeftijd en niveau is een prijs een prijs. Sowieso zit hij nu aan het ontbijt met papa en denkt ik heb al meer bereikt als jij ouwe! Ik kan een vorm van schrijven en ik heb een prijs!
Vind ik leuk
Jurm +1163
woensdag 9 januari 2019 om 11:37
Sow dan, jij bent echt kansloos, een vracht fouten in jouw kleine stukje tekst. De frustratie na bijna 5 jaar zonder prijzen voor ajax is duidelijk aanwezig.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
woensdag 9 januari 2019 om 10:10
Hij heeft tenminste een prijs
Vind ik leuk
tryuiyty +53
woensdag 9 januari 2019 om 12:53
Heb je deze domme limburger weer
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 13:38
Wij ook! 33 landstitels, 4 CL’s, tig bekers...

Ben de tel al lang kwijt!
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 08:50
Dat is je niveau, ik zie in je berichten dat je enkel de eerste letter van een zin als hoofdletter noteert. Volgend jaar in groep 5 komt het goed, ben je ziek vandaag?
Vind ik leuk
Polly11 +4026
woensdag 9 januari 2019 om 09:20
En dat van iemand die schrijft ik kan een vorm van schrijven? 🧐, als jij 🙄
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 09:23]
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 09:28
Was even in de war met het woord schijt, dat wekt die verbale diarree hier bij me op! Ga jij maar bij juffie een sticker halen schijtboer....O sorry Schrijfboer
Vind ik leuk
Polly11 +4026
woensdag 9 januari 2019 om 14:34
Jij bent anderen aan het corrigeren, prima, maar doe het dan wel goed. Moraalridder.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 18:25
Moest jij er ook nog je plasje overheen doen spuit 11? Ik en een moraalridder haha. Je bent in de war met jezelf anaalridder
Vind ik leuk
Polly11 +4026
woensdag 9 januari 2019 om 23:14
Nee Polly11, niet spuit 11, goed lezen, Diana Jayden
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
donderdag 10 januari 2019 om 09:13
Je bent nog te klein om te beseffen wat een spuit elf is wat schattig, Fijne dag!
Vind ik leuk
Polly11 +4026
donderdag 10 januari 2019 om 13:27
Jij ook fijne dag.
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
woensdag 9 januari 2019 om 09:33
Ik weet niet of het handig is om andere te wijzen op spellingfouten als je vorige bericht ook fouten bevat;)!
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 09:39
Het gaat om het plaatsen van hoofdletters, verder begrijp ik namelijk dat een ieder net als ik gewoon dingen neerkwakt zonder na te kijken. Het kleineren van Ajax door geen hoofletter te gebruiken in zijn optiek. Dat jullie nou allemaal als een of andere taalnazi met hetzelfde taalgrapje om de hoek komen zegt genoeg! Verwacht ook niks anders van mensen die elke dag de hele dag dezelfde verbale diarree laten noteren met one liners als 5 jaar niks etc etc etc. Miss moeten jullie hoe Stratum doet, buiten vaak dezelfde grapjes is hij vaak vernieuwend en scherp
Vind ik leuk
LOZGUTI +634
woensdag 9 januari 2019 om 10:18
Waar je je druk overmaakt ga een leven lijden ofzo
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 10:48
Tegenwoordig heel normaal hoor, beetje stoom afblazen op internet als je bijna in slaap valt op je werk. Altijd wel een paar kleuters om mee te spelen aanwezig hier
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
woensdag 9 januari 2019 om 11:20
Haha eigenlijk noem je jezelf een achterlijk mannetje + taalnazi.. Verder moet je andere nergens op aanspreken als je er zelf ook schijt aan hebt!
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 18:28
Je snapt het echt niet he? het gaat allemaal om zijn reactie om Ajax als ajax te schrijven en niet over grammatica want anders zat ik wel op de site www.hetgrotedicteedernederlanden.nl. Lees het nog eens rustig door en probeer dan nog eens een reactie te geven die hout snijd. Want de enige die nu achterlijk overkomt ben jij
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 18:29]
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
donderdag 10 januari 2019 om 09:07
En waarom wil je dat ajax zo graag Ajax geschreven is? Precies omdat het een naam is, dus je gaat er over door, dus lul niet zo slap pisvlek! Grammatica heeft ook te maken met waar een hoofdletter en waar niet.

Ga je pop pesten knul!
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
donderdag 10 januari 2019 om 09:12
Wat een stoere praat weer, inhoudelijk is het weer verbale diarree! Als je denkt dat het mij wat doet als je scheld en kleinerend doet heb je het helemaal mis. Je bevestigt enkel dat je jong bent of dom! Ik hoop voor jouw gewoon jong dan kan het nog verbeteren.
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
donderdag 10 januari 2019 om 09:15
Jou*
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
donderdag 10 januari 2019 om 09:20
Als je het laatste woord wil hebben is dat goed hoor, hoort ook bij de leeftijd.....Dus zet er nog wat neer en ik reageer niet meer. Enkel en alleen omdat je inhoudelijk niks te zeggen hebt en je niet verder komt als dom trollen samen met je vriendjes van PSV. Ze zouden een speciaal vak moeten maken voor IQ loze met korting en subsidie dan zit er ook eens wat publiek daar
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
donderdag 10 januari 2019 om 09:33
Eindigen met een punt vriendje!
Vind ik leuk
Reyvoetbal +318
woensdag 9 januari 2019 om 09:13
😃😃😃😃
Vind ik leuk
Korm +37978
woensdag 9 januari 2019 om 08:22
vergeleken met al die namen is ajax prima te behappen
Vind ik leuk
Antikunstgras +13624
woensdag 9 januari 2019 om 08:04
Fortuna thuis is ten slotte ook altijd lastig..
Vind ik leuk
Iggy +4099
woensdag 9 januari 2019 om 08:04
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
markie +1766
woensdag 9 januari 2019 om 08:12
En maar blijven roepen hoe arrogant die Amsterdammers wel niet zijn.

Wie het laatst lacht...
Vind ik leuk
dhrwobo +35766
woensdag 9 januari 2019 om 08:38
heeft waarschijnlijk een binnenpretje
Vind ik leuk
Reyvoetbal +318
woensdag 9 januari 2019 om 09:14
Wie het laatst lacht??
Die heeft de grap niet snel genoeg begrepen markie
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 10:51
Als Marc zo zou denken kocht hij ze gewoon beide en bood hij wat meer als PSV want hij weet dat het varkentje in Eindje niet heel vol zit. Laat Marc maar schuiven miss was het wel zijn plan dat PSV een andere speler kocht daar voor teveel geld
Vind ik leuk
Jozef +40893
woensdag 9 januari 2019 om 08:17
Zinvolle reactie, Jurm.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:21
Ajax had het in de CL poule van PSV WEL beter gedaan dan PSV. En ik zou nog maar niet zo zeker zijn van de landstitel. Alles ligt volledig open. Beide teams hebben alles in eigenhand. Erg voorbarig van je.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 08:22]
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 08:54
Probeer je de zoveelste domme debiel van het PSV Trollen leger tot 15 jaar wat uit te leggen?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:26
Triest ben je wurm
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:34
Iedereen had het in die poule beter gedaan dan PSV hahaha, met je laffe counterkutvoetbal. De kans dat PSV dit jaar kampioen wordt is letterlijk 0%.

Heeft niemand dan door dat PSV al zo vaak mazzel heeft gehad, en ze door de mand vallen tegen sterkere tegenstanders, maarjah die heb je niet in Nederland.

En denken dat PSV ook gewonnen had van Ajax als Haggel niet zo dom was toen om tegen een counterploeg met 1 pure verdediger te spelen, nou dan doe je dus aan wishful thinking.

Kans dat Ajax - PSV 5 A 6 nul wordt voor Ajax is ongeveer 122%.

Sorry PSV, maar jullie tijdperk is over, geld heerst, niet mazzel. Noem is 1 goede PSVER van de afgelopen 15 jaar ? Dries Mertens, moet ik je geven. Verder ???
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 09:00
Steven Bergwijn vind ik in potentie wel erg goed, maar eigenlijk een Ajacied dus begrijpelijk. laat die kleuters nou eet nog een paar maanden het bitter des te zoeter is het zoet. Deze trolletjes roepen en roepen en moeten straks weer onder hun steen en maar wachten en hopen! Niemand kan mij namelijk wijsmaken dat ze er lekker gerust op zijn dat ze weer kampioen worden. Dit is hun laatste momentje, een kat in het nauw maakt rare sprongen
Vind ik leuk
LOZGUTI +634
woensdag 9 januari 2019 om 10:22
Vandaar dat jij op bijna alles moet reageren en blijft zeggen dat je clubje ajax kampioen wordt ....tjaaa inderdaad een valse kat maakt rare sprongen
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 10:25
Mijn Club word vanzelf weer kampioen idd, zo is het altijd al geweest en ik ben niet zomaar in de stress. Belangrijk is dat ik mooie wedstrijden zie, enkel jammer dat het niveau ED wel erg bedenkelijk word.
Vind ik leuk
Arvin +6155
woensdag 9 januari 2019 om 09:01
Depay, deels Wijnaldum. Strootman voor zijn blessure, Kezman, Van Bommel, Cocu, Robben, Vogel, Arias, Bergwijn, Lozano, moreno, kromkamp (xd), zoet, bakkali (vreselijk persoon maar goede voetballer), huntelaar (lol), park ji sung, farfan, dzsudzsak, pröpper, guardado, afellay, bouma...

Moet ik nog doorgaan? 😂
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:51
Je vergeet Ruud van Nistelrooy.
Ohja en Theo Lucius.
Vind ik leuk
markie +1766
woensdag 9 januari 2019 om 13:00
Sorry hoor, maar een groot gedeelte wat je opnoemt vind ik echt middelmaat
Vind ik leuk
Reyvoetbal +318
woensdag 9 januari 2019 om 09:16
Laatste 15 jaar??
Cocu, van Bommel, Robben...doorgaan???
Vind ik leuk
Strijp +14031
woensdag 9 januari 2019 om 09:26
Ze zitten echt allemaal nog in de laatste 15 jaar.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:05
Dat klopt wel hoor maar PSV speelde in CL toch gewoon niet goed. Ze kwamen ernstig tekort. 2 punten is wel erg schamelen de slechtste punten aantal ooit.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:43
Achmed Bouaza , Ga je kameel uitlaten sukkel...........
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:45]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:59
Ga jij die zeug van je uitlaten... .. . met je middelmatige bestaan. PSV hahahaha
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:11
Dáááág Berbertje
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:47
15 April 2018
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 08:48
Blablabla, blijven roepen dat je weer kampioen word vanaf dag 1 is mogelijk net zo dom als 5 jaar niks! Raar dan een ander dan niet even dom mag zijn en de beker en de CL niet mag noemen. En Ajax had het wel beter gedaan, 20 procent en de bus parkeren is namelijk niet des Ajax.
Vind ik leuk
Lebowski +47
woensdag 9 januari 2019 om 08:56
Ben benieuwd wanneer psv weer eens een CL wedstrijd wint, je schaamt je toch kapot als supporter dat dat al meer dan 3 jaar en 14 wedstrijden geleden is. En maar naar Ajax kijken in NL. Over de grens is psv bagger.
Vind ik leuk
Senn +7382
woensdag 9 januari 2019 om 12:59
Jij hoeft toch niet naar PSV te kijken, dus maak je niet druk.
Vind ik leuk
Lebowski +47
woensdag 9 januari 2019 om 23:11
Ik kijk wel naar PSV, vind dat leuk om te zien, veel collegae zijn psv/supporter, en maak mij druk over die onzin die hier wordt verkocht door zg. supporters. Af en toe even een zinnetje terug kan geen kwaad toch. Nu ook weer dat item van Stochkov, tipt Lainez voor Ajax. Meteen weer die onnozele reacties.
Vind ik leuk
Bertus +6596
woensdag 9 januari 2019 om 08:59
Niet doen dit soort reacties, heeft niets met de bericht te maken en dat over en weer geprovoceer is zinloos. Het niveau van Mino Rioolrat en zijn companen moet je niet willen nastreven.
Vind ik leuk
Jordaan +1210
woensdag 9 januari 2019 om 09:26
Wat hebben we met jullie poule steeds te maken?
Helemaal niks, wij speelde tegen Bayern en Benfica en we zijn ongeslagen door daar gaat het om, we hebben helemaal niks met jullie poule te maken hoezo dat vergelijk?
Vind ik leuk
Donnygo +3440
woensdag 9 januari 2019 om 09:44
Ach PSV gaat voor 1 ding dat is minimaal presteren op elk niveau en alles op de competitie gooien.

Dat is zoiets als wanneer je 2 tijden vergelijkt van hardlopers alleen niet vermeld dat de ene 10 kilometer(Ajax) en de 5 kilometer (PSV) heeft gelopen, en maar blijft roepen dat de met 5 kilometer de snelste was.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:27
3 sterren boertje
Vind ik leuk
tryuiyty +53
woensdag 9 januari 2019 om 12:52
Haha nice try
Vind ik leuk
jari11 +1527
woensdag 9 januari 2019 om 13:49
Het enige wat jullie altijd te melden hebben is het volgende:

- 5 jaar niks gewonnen (boehoe)
- Kampioens 21ste eeuw (lekker boeiend gaat om de hele historie)
- In de Poule van PSV hadden jullie het niet beter gedaan ( hoe weet je dit?)
- Wanneer staat PSV weer op die boerenkar ( nou misschien in April en misschien ook niet)

Meer zinnigs komt er bij vele niet uit
Vind ik leuk
Polly11 +4026
woensdag 9 januari 2019 om 09:18
Ook goed, dan kost het ze meer geld
Vind ik leuk
popiejopie +2890
woensdag 9 januari 2019 om 08:34
Die verwacht je al 4 jaar, naast een paar beslissingen die andere TD gewoon werk noemen is het bij Overmars (m.u.v. dit seizoen hoop ik) gewoon niet van hoog niveau.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
woensdag 9 januari 2019 om 09:36
Hij koopt ze beide op, niet omdat het moet maar omdat het kan ;) En de lange neus naar De Jong van wie zit nu wie dwars hahah.

Ik denk zelf dat Overmars gewoon het zelfde blijft doen en de beste deal voor Ajax eruit probeerd te halen met Lainez.

Voor die club is het toch weggegooid geld als ze 15 mln laten schieten voor 6.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:27
Dat is mooi wakker worden ;)
Vind ik leuk
pim4ever +1080
woensdag 9 januari 2019 om 07:48
Want? Je club heeft een bescheiden bod gedaan..
Vind ik leuk
dhrwobo +35766
woensdag 9 januari 2019 om 08:40
Inkomend transfernieuws van je club is altijd leuk nieuws. Dat zal jij niet anders vinden van jouw club lijkt me. Je bent toch blij als jouw club ook actief bezig is met de toekomst, niet?
Vind ik leuk
pim4ever +1080
woensdag 9 januari 2019 om 09:40
Wordt je daar opgewonden wakker van, een bod op een onbekende verdediger?..
Nou nee, die emotie ken ik niet..
Vind ik leuk
dhrwobo +35766
woensdag 9 januari 2019 om 09:43
Ach, ik ben een voetballiefhebber en volg graag nieuws als er nieuws te melden is. En als dat de mogelijke komst van een nieuwe speler is, dan vind ik dat interessant om te volgen. Maargoed, ieder z'n meug
Vind ik leuk
Zazu +350
woensdag 9 januari 2019 om 08:46
Psv ziet in dat je geen betere speler haalt als je 15 miljoen betaalt of 6...echte toppers scout je nog zelden en zijn niet perse duur.. De Jong. Psv laat zich niet gek maken door een koopzieke kabouter in de arena.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 09:03
Ze hebben geen geld verder, laat je niet zo kennen joh! alle waar naar zijn geld koopjes voor 6 gaan het helaas niet meer worden. Ook Ajax koopt ze, maar de helft faalt jammerlijk
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:32
Ga er van uit dat die alvarez wel oren heeft om naar PSV te komen. Met nog 2 landsgenoten is dat lekker binnen komen
Vind ik leuk
JanvdLisme +300
woensdag 9 januari 2019 om 07:48
Je hebt die gast nog nooit zien spelen, hou toch op.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:16
Heeft wel 11 interlands dus denk dat hij hem wel eens aan het werk heeft gezien. Ik in ieder geval wel... prima aanwinst mocht het zover komen
Vind ik leuk
dhrwobo +35766
woensdag 9 januari 2019 om 08:40
En nu is het jan vandaaltje stil..
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:58
Verassend he.. 😋
Vind ik leuk
JanvdLisme +300
woensdag 9 januari 2019 om 10:52
Ik heb m keurig een duimpje omhoog gegeven hoor. Dan nog denk ik dat degene op wie ik eigenlijk reageerde m nog nooit heeft zien spelen. Die blijft zelf ook maar verdacht stil na mijn insinuatie😉
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 13:40
Omdat meneer Mike beweert dat hij hem heeft zien spelen...

Tuurlijk joh. Net makke schapen die PSV’ers.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:45
Ik wel en als hij in Nederland gaat spelen is hij na De Ligt de beste verdediger in NL.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:15
Zou inderdaad prachtig zijn als hij komt.. PSV moet gewoon jaarlijks een speler in Mexico ophalen, om alleen al nog populairder te worden daar.. Zo gaat PSV goede stappen vooruit maken
Vind ik leuk
Jozef +40893
woensdag 9 januari 2019 om 08:18
Vooruit richting waarheen?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:26
Ze denken dat elke speler uit Mexico een schot in de roos is 🤣
Vind ik leuk
dhrwobo +35766
woensdag 9 januari 2019 om 08:44
Tot nu toe zijn alle Mexicaanse spelers die naar PSV zijn gekomen, een schot in de roos geweest ja. En tuurlijk zal er een misser bij gaan zitten, maar PSV en Mexico is vooralsnog een prachtig huwelijk. En ook in een prachtig huwelijk denkt iedereen wel eens, had ik de buurvrouw maar in plaats van deze..
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 08:44]
Vind ik leuk
Babelagtig +1009
woensdag 9 januari 2019 om 08:58
Dan heb jij mijn buurvrouw nog nooit gezien🤢
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 10:54
En jij zijn vrouw niet! want dan zou je met andere ogen naar je buurvrouw kijken
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 13:41
Maza?????
Vind ik leuk
Zazu +350
woensdag 9 januari 2019 om 08:52
Om geld op te halen uit Mexico, meer naamsbekendheid te krijgen daar.. Commercie
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 09:08
Ja man leg het even uit, ons Ajacieden hoef je niks over geld uit te leggen. Mexico is enkel interessant als je ze volstopt met coke en dan laat overkomen. Leuk dat ze in boerencity denken een gat in de markt te hebben. Het enige gat in Mexico is het ozongat vanwege de luchtvervuiling
Vind ik leuk
Zazu +350
woensdag 9 januari 2019 om 09:16
Ok... Door je heldere uitleg ben ik nu om
Vind ik leuk
Jozef +40893
woensdag 9 januari 2019 om 10:46
Dus veel geld ophalen is toch wel belangrijk?

Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:01
Richting de grootste club van Nederlann worden 😜👍🏻
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 09:10
Haha, plas je nog in bed? grootste club van Nederland haha uit Eindje in een stadionnekke van een subtoppertje!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:23
Qua landstitels komen we in elk geval langzaam dichterbij.. moet namelijk ergens beginnen.. en het bericht was niet voor niks met een 😘
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:24
😜*
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 09:33
Titels maakt je niet groot, want al gaat Feyenoord niet mee, ze blijven groter! PSV gaat altijd een provincieclub blijven. Ook blijven ze geen titels winnen, en zakken ze vanzelf weer weg. Enkel kan PSV zich ook weer herstellen na een paar jaar niks. Uiteindelijk heet het betaald voetbal en regeert het geld. Helaas voor ons fans is de charme minder en minder aan het worden
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:35
Tuurlijk kunne titels je groter maken... als je ze maar blijft winnen en niet opeens wegzakt
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 09:47
Een groter stadion en meer binnenlandse commercie zou PSV goed doen! Ook proberen jezelf Europees op de kaart te zetten is een optie. Om mee te gaan in de huidige markt is er meer nodig dan een landstitel. Niet dat Ajax hem niet moet gaan winnen ondertussen maar ze zijn er boekhoud technisch niet afhankelijk van. PSV heeft meer geld nodig links of rechts om en het mislopen van de titel is best een probleem op het moment. En eerlijk is eerlijk je blijft hem niet winnen, daarvoor heb je grotere verschillen nodig en Ajax doet in selectie niks onder en het is afhankelijk van het geluk van de kampioen. Kwartje valt vanzelf de andere kant weer op
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:21
Kampioen worden geeft in de toekomst hopelijk weer een rechtstreeks ticket voor de CL en zal dan essentieel zijn voor beide. Over de binnenlandse commercie, daar valt toch niet meer zoveel winst te behalen??
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 10:31
Voor rechtstreekse plaatsing CL moeten we punten gaan verdienen, helaas is dit jaar in jaar uit drama met Nederlandse clubs, enige met nog wat punten is Ajax verder laten ze het lekker afweten en komen selecties niet in de buurt om Europees iets te gaan betekenen. Binnenlands kom je eigenlijk weinig PSV tegen, om de grootste club van Nederland te worden heb je een grotere fanbase plus stadion nodig. Titels is daarin niet genoeg
Vind ik leuk
Jozef +40893
woensdag 9 januari 2019 om 10:44
Tja, dat rechtstreekse ticket heb je dan wel aan de beste club van Nederland te danken hè...😉
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:46
Nie overdrijven he.. 1x in de 13 jaar overwintering in de CL is ook niet top hoor... 😁
Vind ik leuk
Jozef +40893
woensdag 9 januari 2019 om 10:50
Ajax staat inmiddels 20e op de coëfficiëntenlijst van de EUFA over de afgelopen vijf jaar met anderhalf keer het puntentotaal van de tweede club van Nederland ----> PSV...😆
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:56
Heeft voor het grootste deel met de EL finale te maken natuurlijk..
Vind ik leuk
Jozef +40893
woensdag 9 januari 2019 om 10:59
Telt toch ook mee?

Bovendien haalde Ajax meestal wel de derde plek in moeilijke poules in de CL. Dat wil zeggen dat er zo af en toe gewoon gewonnen werd en dat plaatsing voor de EL geregeld was.

Ajax behaalde bovendien in de huidige jaargang aardig wat punten binnen. Het vuile werk voor een ander zeg maar. Zouden meer clubs moeten doen....
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:00]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:13
Telt zeker mee.. soms zit het mee in een poule net als PSV 3 jaar terug.. soms zit het tegen.. echt dichterbij de top van europa zulle we toch niet meer komen
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:24
Psv kiest er bewust voor om de stadion capaciteit te behouden. Anders zullen er misschien veel lege plaatsen komen (zoals bij ajax al het geval is). Plus de sfeer die er nu hangt is super, dus waarom veranderen? Benjamin van Leer gaf zelfs aan dat het sfeertje in de Arena helemaal niet geweldig is, alleen tijdens topwedstrijden.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 12:34
Geld jongeman het draait om centen doordat het betaald voetbal is. En het word als supporter ook niet leuker om elke wedstrijd in de ED thuis in de Arena op een doelpunt of 5 na steeds saaier met de weerstand. Plaatsen zijn wel gewoon verkocht dus geld stroomt binnen. Wat weet van Leer ervan heeft hij elders ook op de bank gezeten? Ik reageer op de grootste club van Nederland worden van een van je medefans en noem daarbij de beperkingen welke overwonnen dienen te worden om dat te worden. Voor grootste heb je nationale en internationale interesse nodig en o.a. een groot stadion. Verder zitten er bij Ajax gemiddeld over een heel seizoen 890 mensen te weinig en bij PSV 1100 te weinig terwijl er bij Ajax bijna 20.000 meer ingaan!! Dus de grootste van Nederland word je dan niet
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 12:47]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:37
De sfeer moet ook goed zijn in het stadion en als je een heleboel lege plaatsen ziet dan is dat natuurlijk minder. Dat jij alleen dollartekens kan zien dan geeft dat aan dat jij geen pure voetballiefhebber bent. Sfeer hoort er nu eenmaal bij. ALs je op de bank speelt dan krijg je de sfeer ook mee. Hij vindt de sfeer bij NAC nog beter zelfs. Dit maakt NAC zo mooi, fanatieke supporters en altijd een vol stadion!!
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 12:56
Nogmaals ik reageer op de stelling van je mede fans die zeggen dat PSV de grootste van Nederland word!!! Mij maakt het verder niet uit en ik persoonlijk zit in een heel sfeervol en gezellig vak! En als er maar gemiddeld 800 per wedstrijd te weinig komen op 54.000 man is het niet leeg hoor!!! Dus voor de laatste maal ik reageer op de stelling de grootste worden, dat heeft niks met de sfeer te maken! En of ik een liefhebber ben kun jij moeilijk over oordelen! Ik heb al 20 jaar een seizoenkaart en ging als kleine jongen al met mijn vader en opa naar de Meer. En voetballiefhebbers zijn van oudsher vaak voor Ajax daar ze daar buiten de jaren de Boer het aanvallends DNA van Nederland bezitten. Mijn Wiegje stond in de Jordaan, als hij in Eindje had gestaan hadden we deze domme discussie niet!
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 13:00]
Vind ik leuk
markie +1766
woensdag 9 januari 2019 om 13:03
Die lege stoeltjes worden wel betaald, bij psv zouden ze ook niet betaald worden..
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 13:13
Ach ze zijn gewoon kampioen dom lullen en snappen niet dat ze elke wedstrijd ver pissen verliezen met het Grote Ajax. En als ze niks meer te zeggen hebben zeggen ze 5 jaar niks, terwijl het vijfde jaar al loopt en Ajax in alle fronten nog actief is en de selectie vele malen beter is
Vind ik leuk
markie +1766
woensdag 9 januari 2019 om 13:20
Ik verwacht wanneer psv 2 a 3 jaar geen cl meer speeld dat het wel eenzaam wordt aan de top
Vind ik leuk
Plattekar bv +28397
woensdag 9 januari 2019 om 08:50
Is dat nou dezelfde foto als steeds bij het Mexicaanse Ajax transfernieuws ? Of ben ik nog niet wakker ?
Vind ik leuk
Babelagtig +1009
woensdag 9 januari 2019 om 08:59
Yup...de bovenste is lainez, de ondeste alvarez
Vind ik leuk
Plattekar bv +28397
woensdag 9 januari 2019 om 09:20
Meen je ? ha ha ha
Vind ik leuk
Youri99 +9851
woensdag 9 januari 2019 om 09:08
6 miljoen, is dat niet lachwekkend weinig voor een international van Mexico die afgelopen WK in de basis stond?
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 09:11
Meer is er niet
Vind ik leuk
Youri99 +9851
woensdag 9 januari 2019 om 09:13
Dat begrijp ik maar er zijn hier , zo lijkt het, mensen die denken dat Club America hiermee akkoord zal gaan.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 11:02
Zijn gewoon blij dat ze überhaupt zo af en toe een topic krijgen
Vind ik leuk
Senn +7382
woensdag 9 januari 2019 om 13:05
Je bent niet echt volwassen bezig.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 13:09
Pas me graag aan anders lul ik zo uit de toon hier
Vind ik leuk
Senn +7382
woensdag 9 januari 2019 om 13:19
Volgens mij ben jij nog niet zo oud.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 13:37
Volgens mij kun je beter niet op een ander letten zo goed ben je er niet in
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:35
En wie zegt dat het tot een transfer komt, zou mij niet verbazen als Ajax met Lainez in een afrondende fase is en de juristen aan het werk zijn zolang duurt het spel namelijk al. Waarom zou Alvarez dan verkocht worden en waarom zou het sneller gaan, daar in Mexico zijn ze ook niet gek en zien de prijzen in Europa voor spelers ook stijgen.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 13:10
Ach die PSV man gaat maanden later eens een te laag bod doen, en de kinders op PSV reageren net zo blij als op een ChupaChup van mama
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 13:11]
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17518
woensdag 9 januari 2019 om 12:49
Hopelijk voor jullie tekent die jongen ook ;)
Vind ik leuk
Bhj +1946
woensdag 9 januari 2019 om 15:26
Logisch, want je heb Alvarez natuurlijk zien spelen ook.

Misschien is hij wel net zo goed als Isi of nog beter.
Vind ik leuk
RW1913 +2793
woensdag 9 januari 2019 om 07:22
Nice PSV.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 13:42
Een bizar laag bod is nice?
Vind ik leuk
psv.040 +1059
woensdag 9 januari 2019 om 07:23
DOEN!!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:26
Hoppa die gaat komen met Salcido als ambassadeur!
Vind ik leuk
JanvdLisme +300
woensdag 9 januari 2019 om 07:52
Ja inderdaad. En vergeet Hugo Sanchez en restaurant Tortillas niet. Sowieso gaan ook veel Europeanen in Mexico op vakantie dus dat zal ook wel helpen hem hierheen te halen.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 09:12
Daar komen enkel bolletjes slikkers , die jongen past echt niet in een buik
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 13:42
Voor 6 miljoen...😂
Vind ik leuk
La Foca +343
woensdag 9 januari 2019 om 07:28
Is dit een verdediger van potentiele wereldklasse? Nooit van gehoord zover.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:30
Al 20 interlands. Mwa, niet slecht op zijn leeftijd...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:34
Beetje meer spiermassa en de TANK 2.0 kan komen binnen rollen
Vind ik leuk
La Foca +343
woensdag 9 januari 2019 om 07:40
Hopelijk geen marcelo geval. Al speelt die nu ook in de basis bij Lyon. Onvoorstelbaar eigenlijk.
Vind ik leuk
Voetbal@com +1551
woensdag 9 januari 2019 om 08:06
inderdaad Onvoorstelbaar met een hoofdletter O.

Die Marcelo kon echt totaal niet voetballen en nu bij Lyon in de basis. man man...goeie god wat een drama was dat destijds.
Vind ik leuk
AlwaysMe +2433
woensdag 9 januari 2019 om 08:08
Niet onvoorstelbaar. Wij blijven vasthouden aan een verouderd idee van hoe een verdediger dient te spelen. Tevens heeft die Derksen zo'n macht, dat het gezanik op een speler heel negatief werkt op het beeld dat we van een speler hebben. Is zo'n speler dan jong (wat ze veelal zijn in de ED) dan werkt dit ook echt slecht voor zijn zelfvertrouwen.

Mja we blijven echter geloven dat het leuke satire is en dat mensen niet moeten zeiken. Holland, waar we houden van afzeiken en lompe humor.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 11:03
Maak Derksen nou niet groter dan het is, straks is Driessen ook nog bepalend
Vind ik leuk
Roeptoeter +8981
woensdag 9 januari 2019 om 07:35
Wanneer gaan ze groen toevoegen aan de club kleuren daar?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:41
De taco’s zullen wel uitverkocht zijn in Eindhoven
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:19
gelukkig hebben wij wel taco-bell in eindhoven
Vind ik leuk
Futjebal +2473
woensdag 9 januari 2019 om 09:44
Nee hoor..die is alweer weg
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:04
die is gewoon weer open ken je feiten
Vind ik leuk
Futjebal +2473
woensdag 9 januari 2019 om 10:32
Oke...loop ik weer achter🤗. Ik kom er nooit ...vandaar
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:55
moet je eens doen gaat een wereld voor je open
Vind ik leuk
Mr bien +4537
woensdag 9 januari 2019 om 07:44
Volgend seizoen met groene broekjes
Dan loopt het groen ze in de broek
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:40
Hoezo mogelijke gevolgen voor Ajax?omdat Ajax Lainez wil kopen van de zelfde club.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 07:42]
Vind ik leuk
Bertus +6596
woensdag 9 januari 2019 om 07:44
Ik zou je willen adviseren gewoon het artikel een keer te lezen
Vind ik leuk
BRAM046 +526
woensdag 9 januari 2019 om 07:49
Lol
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:51
Ok thanks pa niet alles goed gelezen is nog vroeg he maar dit is suggereren wat ze schrijven.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 07:54]
Vind ik leuk
AlwaysMe +2433
woensdag 9 januari 2019 om 08:10
Is niet vreemd hoor. 2 bepalende spelers laten vertrekken heeft verstrekkende gevolgen voor je team.
Vind ik leuk
Bertus +6596
woensdag 9 januari 2019 om 08:42
VP staat dagelijks vol met suggesties.
Vind ik leuk
Mr bien +4537
woensdag 9 januari 2019 om 07:46
Net alsof een club de Ligt ,Frenkie de Jong ,Ziyech,Neres ,van de Beek en Wober verkoopt en dat gevolgen heeft voor PSV.
Rare text weer
Vind ik leuk
AlwaysMe +2433
woensdag 9 januari 2019 om 08:11
Als dat zou betekenen dat Ajax dan overgaat tot het kopen van een target van PSV heeft dit weldegelijk gevolgen. Al gaat je vergelijking echt spaak gozer.

De transfermarkt is al lange tijd een schaakspel, maar nu doen onze topclubs ook mee, al dan niet bescheiden.
Vind ik leuk
Gerro +7935
woensdag 9 januari 2019 om 07:43
Wie weet koopt Ajax ze wel alle twee.
Vind ik leuk
Zazu +350
woensdag 9 januari 2019 om 08:40
Zou zomaar kunnen... Ajax rijd volgend jaar ook met 2 spelers bussen door het land
Vind ik leuk
LOZGUTI +634
woensdag 9 januari 2019 om 09:01
Waarschijnlijk wel Markie Marc zal wel weer denken, O die wilt PSV dan moet het wel een goeie zijn
Vind ik leuk
Jordaan +1210
woensdag 9 januari 2019 om 09:33
Nee want Ajax had eerst al interesse in hem, eerder dan Psv.
Dus dat klopt niet wat je zegt.
Ajax koos voor Magallan.
Vind ik leuk
Gerro +7935
woensdag 9 januari 2019 om 13:52
Eerder andersom maar mischien moet je het bericht even goed lezen.
Vind ik leuk
LOZGUTI +634
woensdag 9 januari 2019 om 14:04
Vrijblijvend gesprek maar nooit concreet geworden dus geen interesse
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:43
Slimme zet PSV .
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:44
Niet té vroeg kraaien, hij is er nog niet, maar de Jong is goed bezig, kijken of ie doortastender is dan M. Netto
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 13:44
Waarschijnlijk niet.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22608
woensdag 9 januari 2019 om 07:44
Dan verkopen ze degene waar ze het meest voor vangen. Kan nooit negatief uitpakken voor Ajax.
Vind ik leuk
Bizzy +22381
woensdag 9 januari 2019 om 07:51
Of voor Betis
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 13:45
Nee, speler wil naar Ajax en Ajax wil meer betalen.
Vind ik leuk
2-1 +890
woensdag 9 januari 2019 om 07:58
Voor jou kan nooit iets negatiefs uitpakken voor Ajax dus dat zegt ook niet heel veel....
Vind ik leuk
wattenstaafje +22608
woensdag 9 januari 2019 om 07:45
6 miljoen en volledige rechten...gaat zo de prullenbak in.
Vind ik leuk
BRAM046 +526
woensdag 9 januari 2019 om 07:51
Wat zijn we lekker negatief op de vroege morgen , 6 miljoen + 2 miljoen aan variabele kosten en Alvarez is PSV'er ! Forza PSV
Vind ik leuk
Jordaan +1210
woensdag 9 januari 2019 om 09:34
Ik denk dat hij wel meer moet kosten. Ze vragen sws veel voor hun spelers, ook omdat ze niet hoeven verkopen het is een rijke club. Dus deze deal is nog echt niet rond
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 13:45
Die gaat wel meer kosten.
Vind ik leuk
Bizzy +22381
woensdag 9 januari 2019 om 07:50
Psv heeft 2 goede cv nodig. Schwaab en Viergever zijn redelijke verdedigers maar dit heeft een kwaliteitsinjectie nodig. Cesar Montes schijnt ook een goede verdediger te zijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 07:53]
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 13:45
Schwaab is prima voor PSV hoor.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 07:54
De Mexicaanse media schrijven wat en half Voetbalprimeur reageert als ongestelde meisjes. We zullen zien wat het wordt. Wie weet binnenkort nieuwe opnames van Narcos in Nederland met Marcje Overmars in een bescheiden bijrolletje
Vind ik leuk
Hoekvlag +22
woensdag 9 januari 2019 om 07:59
12 miljoen + 15% is toch wel meer dan een schamele 6 miljoen met volledige rechten .... Geen moeilijke keus voor Club América lijkt mij.
Vind ik leuk
floormunges +1195
woensdag 9 januari 2019 om 08:21
Dit duid erop dat jij totaal geen kennis hebt van de voetballerij, tis al 100 jaar een gegeven dat verdedigers minder kosten dan aanvallers. Zie dat je nieuw bent hier is wel te merken, heb je ooit een voetbal gezien?
Vind ik leuk
Zazu +350
woensdag 9 januari 2019 om 08:02
Zal Marc bruto zich toch wel even achter de oortjes wrijven...
Vind ik leuk
Mesut Özil +5386
woensdag 9 januari 2019 om 13:46
Omdat PSV een blauwtje loopt?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:08
Deze man is net niet het niveau van de ligt maar ongv wel die van Wöber en blind.Echt een goede verdediger.
Vind ik leuk
BRAM046 +526
woensdag 9 januari 2019 om 08:13
Waar basseer jij op dat ik hem nog nooit heb zien spelen ?
Vind ik leuk
Voetbal@com +1551
woensdag 9 januari 2019 om 08:13
Dus obispo krijgt geen kans?

Heb deze Mexicaan nooit zien voetballen

20 interlands zegt me niks meer sinds de komst van onze Australische "Behich en Santsbury ellende"

Die kunnen beiden niet voetballen. Blijft onbegrijpelijk dat ze die 2 hebben gehaald.

Dat van Marwijk en van Bommel dat niet hebben gezien is echt een raadsel.

Hebben die 2 frotjannen tijdens het WK toevallig 4 weken lang elke bal 100% geraakt? Ik zou het anders niet weten...man man wat zijn die slecht.

Geef Obispo een kans en laat die Mexicaan fijn daar en stuur die 2 Australiërs fijn terug naar FC Kangeroo, is mijn advies als kostenloze hulp technisch directeur.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 08:15]
Vind ik leuk
Zazu +350
woensdag 9 januari 2019 om 08:18
Sainsbury is niveau isimat.. Die Behich kwam erg slecht over.
Vind ik leuk
markie +1766
woensdag 9 januari 2019 om 08:15
Als psv op meerdere fronten actief blijft dan kan je wel een extra verdediger gebruiken.

Oh wacht...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:29
Wat een uiterst kinderachtige reactie van je. Het is toch mooi als z'n speler naar PSV komt?! Maakt de ED alleen maar sterker. Maar ik bespeur de grote afgunst van ajacieden over deze transfer... Maar waarom dan. Ajax moet die lainez halen en PSV Alvarez. Alleen maar mooi joh!
Vind ik leuk
markie +1766
woensdag 9 januari 2019 om 12:56
Maak je niet zo druk
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:16
Wacht es ff ... koopclub!
Vind ik leuk
Salah +4
woensdag 9 januari 2019 om 08:19
Ze kunnen wel wat versterking gebruiken centraal achterin.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
woensdag 9 januari 2019 om 09:24
Wat dan gaat Luuk de Jong weg?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:20
Wat hij zegt is toch poep. Denk dat niemand hem nog serieus neemt.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:22
Excuses was op een reactie @ Valentijn driessen
Vind ik leuk
BRAM046 +526
woensdag 9 januari 2019 om 09:07
Geen probleem !
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:31
Dat kwartje wat PSV wil betalen
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:34
Heel Mexico komt zo nog naar Nederland.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:44
Eindhoven, place to be, hipste van Europa ! https://www.soetkees.nl/bestemmingen/nederland/249-eindhoven
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 08:47]
Vind ik leuk
stratumseind +185837
woensdag 9 januari 2019 om 08:43
het worden leuke tijden op vp ...........
Vind ik leuk
BariAFCA +371
woensdag 9 januari 2019 om 08:46
Mexicanen zijn in trek op het moment. Zou je als psv zijnde niet eens eigen jeugd de kans geven? Obispo is/was toch zo’n supertalent? Volgens aadje mos zelfs beter dan de Ligt. Al neemt niemand aadje serieus natuurlijk
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:48
"Eigen"" jeugd laat maar bij jullie spelen,
Vind ik leuk
AZ14 +83
woensdag 9 januari 2019 om 08:51
Weer een handballer !!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
whdijk +669
woensdag 9 januari 2019 om 08:59
Goed bezig PSV👍
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:05
De shopknop is weer om!
Vind ik leuk
Guust +5841
woensdag 9 januari 2019 om 09:24
Veel clubs belangstelling, een dragende en belangrijke speler, dan lijkt 6 miljoen een beetje weinig als Lainez al niet komt voor 11 miljoen. Man wat een verhalen weer allemaal.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:31
Er zit wel degelijk een prijsverschil tussen een aanvaller en een verdediger. Lainez is nog maar 18 en is een van de grootste talenten van de wereld. Alvarez is 21 en is een CV. 8 tot 10 miljoen is dan gewoon een normale prijs.
Vind ik leuk
Guust +5841
woensdag 9 januari 2019 om 19:09
20 interland wedstrijden op zijn naam, dan is 10/12 miljoen toch echt te weinig, kijk nu wat er voor Wöber al geboden word, dat is echt heel weinig in deze gekke tijd, maar zou mooi voor PSV zijn als het lukt.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1007
woensdag 9 januari 2019 om 09:28
Dus komt lainez vandaag naar Ajax als overmars dit leest 😜
Vind ik leuk
appeltje +2448
woensdag 9 januari 2019 om 09:42
Zou me verbazen als Alvarez naar PSV gaat, en niet naar een grotere club. En of PSV hem kan betalen, want goedkoop zal hij zeker niet zijn. Zou natuurlijk wel een fantastische aanwinst zijn
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:45
lekker mark twee vliegen in een klap alleen denk ik dat da niet zijn intentie was
Vind ik leuk
DeNeutrale +130
woensdag 9 januari 2019 om 10:09
Margarita Bieleckie = Hengelen naar privé gegevens
Vind ik leuk
Mari +10724
woensdag 9 januari 2019 om 10:21
Psv moet uitkijken dat ze niet teveel spelers uit 1 land halen.
Op een of andere manier gaan spelers zich anders gedragen
Vind ik leuk
johny +89
woensdag 9 januari 2019 om 10:31
PSV word een Mexicaans elftal alweer een speler gevonden in de krottenwijk van Mexico en alweer word er in Eindhoven de beurs getrokken. De FC HOLLYWOOD club laat het veel geld kosten om een gooi te doen naar het Kampioenschap , wat meer is weggelegd aan AJAX... Wat gaat er gebeuren bij het niet halen van het KAMPIOENSCHAP voor PSV ? De vraag Hoe wordt het gat gedicht in de begroting met al die dure uitgaven aan spelers ? Vraag 2 Wat gebeurd er met Van Bommel..Volgende vraag wat gebeurd er met die kale Gerbrands want hij is toch verantwoordelijk voor deze malaise of niet dan.? Einde van de rit PSV heeft geen ene prijs gepakt dit seizoen en zij blijven zitten met een te dure selectie en dan zal er weer verkocht moeten gaan worden. En dan word er weer gehuild in EINDHOVEN....
Vind ik leuk
BRAM046 +526
woensdag 9 januari 2019 om 10:52
Ga jij eens snel terug naar bed, dit is met stipt de meest onnozele post van deze maand , gefeliciteerd ! je kunt bij mij een sticker komen uitzoeken ;)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:55
GgzA
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:23
Onsamenhangende meuk. Te beginnen bij de vaststelling dat Edson Alvarez afkomstig zou zijn uit een krottenwijk (lees je eerst eens in) en eindigend met wishful thinking.

Daar tussendoor veel tendentieus geneuzel zonder enige feitenkennis en uitsluitend een uiting van frustratie.

We hebben weer een nieuwe ster op VP.
Vind ik leuk
Muscles +1049
woensdag 9 januari 2019 om 10:33
PSV doet er alles aan om te voorkomen dat Lainez naar Ajax gaat. Kleinzielig maar het zal ze niet helpen, integendeel....Forza Marc, Forza AFCA
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:32
Wat een onzin. Als Ajax Lainez binnen had willen halen, dan hadden ze dat maanden geleden al kunnen doen.

Maar Overmars wil nog altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en loopt daarmee risico. Ik denk overigens dat hij dat risico bewust neemt. Zakelijk gezien prima, maar de onderbuik van supporters kijkt daar anders naar.

Daarnaast is PSV niet de enige die Alvarez op het oog heeft. Ook Celtic lijkt serieus geïnteresseerd. In de pers daar circuleert een bedrag van £ 3,5 miljoen. Dat is heel wat minder dan de € 6 miljoen die hier is genoemd. Een Mexicaanse journalist weet in Schotland te melden dat een wintertransfer niet aan de orde zou zijn.

Vind ik leuk
Voetbalfan +1750
woensdag 9 januari 2019 om 10:34
Ach wat maakt het ook allemaal uit!
Na de langdurende soap omtrent De Ligt en Frenkie de Jong heeft de media nu een nieuwe soap met Diego Lainez.
En ik lig daar niet wakker van, bod op Neres is geweigerd voor 30 miljoen euro.
Dan haalt PSV zijn ploeggenoot maar en blijft Lainez bij Club America, ik heb wel met Magallan gezien dat de kans groot is dat het vroeg of laat rondkomt.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:35
Daarin is titels juist wel belangrijk je ziet toch vaak dat jonge jongens opgroeie als fan van het team dat vaak kampioen wordt of heb ik het mis?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:45
Typisch psv, volgens mij zijn ze in eindhoven bang dat ze geen kampioen worden, dan maar lekker Ajax dwarsbomen, nou verrassing voor jullie lainez gaat gewoon naar Ajax komen, wel allemaal heel toevallig dit.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:33
Jij gelooft echt alles wat je leest he...
Vind ik leuk
Andyking +87
woensdag 9 januari 2019 om 11:03
Dat van die gevolgen kun je dus ook omdraaien... Als Lainez naar Ajax komt...
Vind ik leuk
Mad Max +544
woensdag 9 januari 2019 om 11:03
Ariba ariba anderle
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:37
Zou een topaankoop voor PSV zijn. Alleen denk ik niet dat 6 miljoen genoeg zal zijn, er zullen nog bonussen aan te pas moeten komen. Een zuid-amerikaanse verdediger kan psv wel gebruiken!
Vind ik leuk
Chebaisit +1444
woensdag 9 januari 2019 om 12:01
Marc beuk erin en haal Diego Lainez nu meteen.
Vind ik leuk
Chebaisit +1444
woensdag 9 januari 2019 om 12:06
Ajax moet Lozano ophalen
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:34
Die gaat never nooit naar Ajax en geloof mij, Ajax gaat geen 40 miljoen betalen voor een speler. Wishful thinking noemen ze dat...
Vind ik leuk
Chebaisit +1444
woensdag 9 januari 2019 om 13:10
Binnenlandse transfer jongen mag je blij zijn als psv 20 miljoen vangt.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:32
Want PSV laat hem gaan voor 20 miljoen? En al helemaal niet naar Ajax... Wel reeel blijven he "jongen".
Vind ik leuk
Chebaisit +1444
woensdag 9 januari 2019 om 12:09
As melt nu dat AJAX bod heeft neergelegd van 15 miljoen voor Diego Lainez.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:35
Ajax weer veel te laks om een paar miljoen ze hebben geld genoeg
Vind ik leuk
hefbrug38 +520
woensdag 9 januari 2019 om 12:49
Als PSV wilt zieken .
Ajax kom op en koop ze alle twee kijken wie financieel het langste adem heeft
Wij of die lampje,s
Geld zat
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 12:51]
Vind ik leuk
markie +1766
woensdag 9 januari 2019 om 13:06
Grappig dat er over dit soort spelers wordt geroepen dat het een goede zet is om hem te halen terwijl 99.9 procent van de bezoekers van deze site nog nooit bewegende beelden van hem hebben gezien
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:34
Je hoort wel verhalen over deze jongens als je voetbal in de gaten houdt. Overigens is er genoeg informatie beschikbaar om je in te lezen over een bepaalde speler. Zelfs op youtube zijn compilaties gemaakt over spelers. Je hoeft ze dus ook niet te volgen op Live televisie om erachter te komen of een speler goed of slecht is.
Vind ik leuk
markie +1766
woensdag 9 januari 2019 om 14:15
Zelfs van een speler die geen knikker raskt kan je een mooie compilatie maken.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 18:03
In samenhang met elkaar kun je echt wel besluiten of een speler goed is of niet. En niet alleen door videos te bekijken, maar ook door op internet informatie op te zoeken. En tegenwoordig heb je ook een spel genaamd 'Football Manager' die zeer nauwkeurig is qua spelersbeoordelingen.
Vind ik leuk
GJL +1
woensdag 9 januari 2019 om 13:27
Psv is sneaky hoor Ajax moet concurrentie weg kapen bij psv lozano zou leuk zijn
Vind ik leuk
HupHolland +3242
woensdag 9 januari 2019 om 13:31
Goede speler. Ik heb altijd geroepen dat Ajax een dubbel-slag zou moeten slaan (Alvarez/Lainez). Dit had mijns inziens een betere keuze dan Magallan geweest. maar als Alvarez naar PSV gaat heb ik er ook vrede meer.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:51
Ja of ze laten Lainez gaan en psv heeft niks dat kan ook natuurlijk . Lainez levert geld op.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 13:54]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 17:17
Ajax heeft nog NIKS EN PSV IS AL 2 PAARDEN KWIJT!!! ZE ZIJN IN FITINHGCITTY ALS DE DOOD MOCHTEN ZE UITEINDELIJK TOCH G1 KAMPIOEN WORDEN. DAN KUNNEN ZE ZO IN NITHGMER ON HEL STREET. DIT GAAT NOG LEUK WORDEN😀😀😀
Vind ik leuk
Cookee +11801
woensdag 9 januari 2019 om 19:58
't is net schaken, PSV koopt eentje en zet Ajax schaak.
Vind ik leuk
Caniggia +1031
woensdag 9 januari 2019 om 20:53
Lainez levert fors meer op dan Alvarez dus wie denk je dat er blijft als ze er maar 1 willen verkopen.
Vind ik leuk
peewee +74
donderdag 10 januari 2019 om 06:24
het beleid van PSV zal Ajax totaal niet interesseren, Ajax volgt gewoon zijn eigen visie en is hiermee voorlopig erg succesvol!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws