Hendrix kan Cruijff passeren: 'Een topclub wint meestal wel de wedstrijden'

Hendrix kan Cruijff passeren: 'Een topclub wint meestal wel de wedstrijden'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 09:19do 10-01-2019 om 09:19

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 09:31do 10-01-2019 om 09:31

PSV-middenvelder Jorrit Hendrix kan bij zeges op FC Emmen (uit) en FC Groningen (thuis) de speler worden met het hoogste winstpercentage in de Eredivisie. Hendrix stoot dan Johan Cruijff van de troon.

De middenvelder blijft tegenover Eindhovens Dagblad nuchter als hij met dat gegeven wordt geconfronteerd. "Joshua Brenet werd vorig jaar ook gekoppeld aan zo’n statistiek, omdat hij heel lang geen wedstrijd had verloren", herinnert hij zich. "Voor mezelf geldt dat ik altijd probeer op een positieve manier mijn steentje bij te dragen. Dat dat resulteert in zoveel overwinningen is mooi, maar een topclub wint meestal wel de wedstrijden."

Van de spelers die minimaal honderd wedstrijden in de Eredivisie speelden, won Johan Cruijff er procentueel gezien de meeste (79,6%, 245 van de 308 wedstrijden). Hendrix staat met 107 van de 135 gewonnen wedstrijden (79,3%) dichtbij. Als Hendrix met PSV de eerste twee wedstrijden van de tweede competitiehelft wint, is hij koploper. 

Poll

Hoort Hendrix in Oranje?

(4327 stemmen)

Plaats een reactie

Johnny Cash +7969
donderdag 10 januari 2019 om 09:22
Hendrix en cruijff in 1 zin......
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20497
donderdag 10 januari 2019 om 09:22
Je maakt hem zelf :p
Vind ik leuk
jaja_PSV +47904
donderdag 10 januari 2019 om 09:30
Hahaha, inderdaad :)
Vind ik leuk
dhrwobo +35765
donderdag 10 januari 2019 om 10:13
Ja onbegrijpelijk scheve vergelijking natuurlijk. En door....
Vind ik leuk
Jurm +1163
donderdag 10 januari 2019 om 10:16
Tegenovergestelde spelers natuurlijk, maar Hendrix is zeer waardevol voor het elftal als stofzuiger.
Vind ik leuk
Wim Horst +152
donderdag 10 januari 2019 om 12:28
een stofzuiger die veel te veel op het randje speelt, en veel meer kaarten had verdient dan gekregen
Vind ik leuk
Werner1913 +9424
donderdag 10 januari 2019 om 12:30
Boehoehoe
Vind ik leuk
Wim Horst +152
donderdag 10 januari 2019 om 12:35
is dat alles wat je kunt verzinnen, doe die opmerking nog een keer aan het eind van het seizoen
Vind ik leuk
tannat +15430
donderdag 10 januari 2019 om 13:48
Ach gut, een Calimero die slecht in gramnatica is.
Vind ik leuk
Elohim +704
donderdag 10 januari 2019 om 19:04
Je haalt je gram niet met gramnatica..
Vind ik leuk
Fritske01 +3953
donderdag 10 januari 2019 om 14:51
Dat waren Jan Wouters, Lerby, Stevens, etc etc ook maar ook een onmisbare schakel in een elftal.
Met 10 spitsen of 10 verdedigers win je zowel in het bedrijfsleven als op het veld geen enkele wefstrijd
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 17:22]
Vind ik leuk
Lekkere pot! +1463
donderdag 10 januari 2019 om 10:28
Iedereen heeft het wel over Hendrix, maar die Cruijff was ook niet slecht hoor!

[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 10:29]
Vind ik leuk
RW1913 +2793
donderdag 10 januari 2019 om 09:25
Heerlijk. Hij blinkt overal uit die Jorrit.
Vind ik leuk
Babelagtig +1007
donderdag 10 januari 2019 om 09:29
Het enige wat blinkt bij jorrit is zijn kale bolletje
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:57
En zijn winstpercentage blijkbaar..
Vind ik leuk
erikv78 +251
donderdag 10 januari 2019 om 10:06
Dat komt door zijn teamgenoten
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:19
Hij zal er zelf toch ook wel een gering aandeel in hebben.
Vind ik leuk
pico323 +7015
donderdag 10 januari 2019 om 12:01
heel gering dan
Vind ik leuk
Werner1913 +9424
donderdag 10 januari 2019 om 12:31
Cruijff had betere spelers om zich heen. Dus de prestatie van Jorrit is nog beter ;-)
Vind ik leuk
Wim Horst +152
zondag 13 januari 2019 om 14:28
jammer dan dat het geen team opvalt voor een transfer voor Jorrit, beter dan Cruijff laat me nie lachen, mag nog niet eens genoemd worden met Cruijff in een zin
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
donderdag 10 januari 2019 om 10:03
En ze gouden Rolex
Vind ik leuk
Cruijfffan +1197
donderdag 10 januari 2019 om 11:39
Ach ja en als Hendrix daarnaa weer 2 x verliest is het percentage weer heel anders.... kijk even naar het aantal gespeelde wedstrijden...uhhhh er zijn al meer spelers geweest met deze percentage, echter toen hebben ze wat wedstrijden verloren en werd het een andere percentage...
Vind ik leuk
Entombed +1263
vrijdag 11 januari 2019 om 07:18
Dat is het lullig van percentages. Ze veranderen als er iets veranderd. Cruijff zou eigenlijk weer moeten gaan voetballen. Kijken of dat percentage dan stand houdt.

Walking dead football... Hmmm
Vind ik leuk
Cruijfffan +1197
vrijdag 11 januari 2019 om 12:39
Je kunt alleen een vergelijk maken als je de zelfde aantal wedstrijden hebt gespeeld, al het andere is onzinnig en dus ook dit artikel. Meten doe je namelijk op gelijke waardes/absolute en dit wat we nu lezen is of marketing naar de achterban of hele slechte selectieve journalistiek.
Vind ik leuk
Entombed +1263
zaterdag 12 januari 2019 om 10:18
Eerste wedstrijd 1 winst. Bij PSV, Ajax en Feyenoord zijn heel veel spelers met een beter percentage inderdaad.
Vind ik leuk
Mistered +450
donderdag 10 januari 2019 om 09:44
Het moet niet gekker worden..........
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 09:48
Groot verschil idd. Cruyff stelde eigenlijk niet zoveel voor.
Vind ik leuk
Johnny Cash +7969
donderdag 10 januari 2019 om 09:49
Vergeleken bij hendrix niet. Maar wie wel ??
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 09:50
Heeel weinig Johnny. Heel weinig.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:59
Hendrix de nieuwe Cruijff 🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
donderdag 10 januari 2019 om 10:03
Verleden jaar was Bas Dorst bijna Europees topscoorder dit soort gegevens heb je verder niks aan
Vind ik leuk
Wilex +2109
donderdag 10 januari 2019 om 10:20
Afschuwelijk ja
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2932
donderdag 10 januari 2019 om 10:26
Aaron Winter is een tijdje recordinternational geweest met 20 basisplaatsen en 60 invalbeurten.
Dat is dus wat er misgaat met statistieken.
Vind ik leuk
Ove +702
donderdag 10 januari 2019 om 10:46
DE bekende lada ,met mercedes
Vind ik leuk
#Keizerout +37637
donderdag 10 januari 2019 om 10:49
Hendrix en iemand passeren in een zin.
Vind ik leuk
A.I.D.H. +159
donderdag 10 januari 2019 om 11:27
Zonder te provoceren, maar dat zo een simple nietszeggende speler een grootheid "heeft niks met Ajax te maken" van de troon kan stoten! Is een bijna misdadig!
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:32
Die simpele nietszeggende speler heeft meer prijzen behaald dat de gehele ajax selectie bij elkaar haha!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:37
Schandalig gewoon.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:26
Nou! En die statistiek wil ik nog weleens zien als Hendrixje er ook meer dan 300 wedstr in de ED heeft opzitten, dan zit die een stuk lager dan JC, dat weet ik nu al...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:52
Leuk voor Cruijff
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:59
Ander tijdperk, moeilijk te vergelijken. Hendrix & Cruijff, so close but so far.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9574
donderdag 10 januari 2019 om 09:22
Hendrix is dus beste speler ooit!
Vind ik leuk
stratumseind +185832
donderdag 10 januari 2019 om 09:30
uiteindelijk ziet iedereen ons lempke
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:45
Als je een schijnwerper op die kale knikker zet is heel Nederland gelijk verlicht ja
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 10:39
Mislukte poging om grappig te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:58
De PIDF is wel lekker actief vandaag zeg
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:20
Thanks, nu ist me duidelijk waarom Ehv de lichtstad is.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:10
Behalve de mindervalide supporters, die slaan ze het lempke liever uit
Vind ik leuk
stratumseind +185832
donderdag 10 januari 2019 om 10:11
altijd nog minder erg dan ze ophangen aan een touw
Vind ik leuk
fedor2501 +5335
donderdag 10 januari 2019 om 10:38
Nee dat willen ze alleen met ex spelers doen.
Vind ik leuk
Dicky +406
donderdag 10 januari 2019 om 10:13
Nee natuurlijk niet. Dat is Kruiswijk. Kom op zeg, dat weet iedereen.
Vind ik leuk
Zazu +350
donderdag 10 januari 2019 om 09:22
Kwam hendrix tegen op de verkeersschool in Eindhoven... Bezig met halen groot rijbewijs... Hendrix.. Chauffeur platte kar 2019
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 09:27]
Vind ik leuk
Babelagtig +1007
donderdag 10 januari 2019 om 09:29
Jezus wat slecht....
Vind ik leuk
Zazu +350
donderdag 10 januari 2019 om 09:42
Slecht? Hij rijdt anders erg goed.. talentvolle chauffeur
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 09:42]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:01
Pas maar op dat Hendrix die plattekar van jullie niet de Dommel inrijdt.
Vind ik leuk
Zazu +350
donderdag 10 januari 2019 om 10:02
Ligt niet op De route
Vind ik leuk
The Genius +3612
donderdag 10 januari 2019 om 09:22
percentage... ja er is vast iemand die 100% heeft. Johan Cruyff heeft twee keer zoveel wedstrijden gespeeld dus die zegt mij weinig
Vind ik leuk
Objectief +3343
donderdag 10 januari 2019 om 09:24
Wanneer de hegemonie van PSV en Ajax blijft t.o.v. de rest, en Hendrix blijft nog een paar seizoenen, gaat hij naar een enorm winstpercentage toe.
Vind ik leuk
The Genius +3612
donderdag 10 januari 2019 om 09:25
hij heeft dus al een enorm winstpercentage...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:44
Tja als ik één keer mee mag doen en win staat mijn percentage op 100%. Héndrix moet het maar eens over net zoveel wedstrijden als cruijff laten zien dan mag ie zichzelf op de borst kloppen.
Vind ik leuk
AVDV +967
donderdag 10 januari 2019 om 14:10
Daarom gaan ze ook uit van minimaal 100 wedstrijden
Vind ik leuk
fernjef +711
donderdag 10 januari 2019 om 09:47
Precies. Dat geldt voor elke voetballer van PSV en van Ajax die in totaal 3 seizoenen bij PSV en/of Ajax blijft voetballen. Als de hegonomie zo blijft, dan wordt dat record van 80% (4 op de 5 wedstrijden) verpulverd!
Vind ik leuk
erikv78 +251
donderdag 10 januari 2019 om 10:08
Tezamen met de rest van de Ajax en Psv selectie die langer als 3 jaar blijven
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 09:28
Met minimaal 100 gespeelde wedstrijden...

Ajax en PSV winnen meestal alles, dat zegt Hendrix goed. Cruijff heeft echter bij Feyenoord gespeeld, dus dat maakt het nog meer bijzonder. ;)
Vind ik leuk
The Genius +3612
donderdag 10 januari 2019 om 09:29
ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat er gehapt wordt
Vind ik leuk
frhoi +1344
donderdag 10 januari 2019 om 09:35
Flauw :(
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 09:44
Dat is inderdaad flauw. My bad.

En ook niet helemaal eerlijk, omdat ik denk dat het winst percentage van Feyenoord op de eeuwige ranglijst in 1984 hoger lag dan tegenwoordig. Maar dat is een vermoeden.
Vind ik leuk
frhoi +1344
donderdag 10 januari 2019 om 09:47
Geen idee, denk t wel. is alleen voor mijn tijd. ach, zulke opmerkingen moeten kunnen toch!
Vind ik leuk
Blindsy +15737
donderdag 10 januari 2019 om 10:08
In dat seizoen werd Feyenoord kampioen met 25 gewonnen wedstrijden, 7 gelijke spelen en 2 nederlagen. Winstpercentage was dus 73,52%. Weet niet hoe vaak Johan niet mee deed, maar hij zal met Ajax zeker paar x boven de 80% hebben gezeten.
Knappe resultaten, van Johan.
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 10:20
Hij moet wel een aantal keren boven de 80 hebben gezeten als het winst percentage relatief gezien tov zijn gemiddelde zo laag was bij Feyenoord.

Overigens deed Cruijff zoals ik het snel zag 1 wedstrijd niet mee in dat kampioensjaar. Een verloren wedstrijd. Dus gaat het percentage nog wat omhoog.
Vind ik leuk
Blindsy +15737
donderdag 10 januari 2019 om 10:31
Het is tegenwoordig makkelijker om met n hoog percentage op die lijst te komen. Net zoals je tegenwoordig meer interlands kunt spelen, etc.
Superleuk voor Jorrit dus, maar Johan blijft de grootste.
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
donderdag 10 januari 2019 om 10:07
Waar hij dan ook kampioen werd!!! maar dit soort lijstjes is bullshit en heeft niks met de kwaliteit van een speler vandoen
Vind ik leuk
Mad Max +544
donderdag 10 januari 2019 om 09:22
Hendrix for president
Vind ik leuk
Mari +10724
donderdag 10 januari 2019 om 09:22
Hendrix, als ik hem zie moet ik altijd lachen
Vind ik leuk
stratumseind +185832
donderdag 10 januari 2019 om 09:29
tis ook wel grappig met jorrit

https://www.youtube.com/watch?v=BSBC25-Ou-A
Vind ik leuk
BT410 +256
donderdag 10 januari 2019 om 09:23
Misschien wint Oranje wel vaker met Hendrix?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:51
Haha pure middelmaat Hendrix in oranje? Moet niet gekker worden. Bij Az en Vitesse zou hij ook niet opvallen.
Vind ik leuk
HansVites +5649
donderdag 10 januari 2019 om 10:10
Ik zou die Hendrix niet willen ruilen voor Serero.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:12
Snap ik. Het is een wereldwonder dat Hendrix bij PSV speelt. In de Champions League valt hij volledig door de mand. Serero is een kleine terriër.
Vind ik leuk
stratumseind +185832
donderdag 10 januari 2019 om 09:27
Kijk dat is pas de echte verlosser
Vind ik leuk
JCJWZ +14300
donderdag 10 januari 2019 om 09:47
Waar verlost hij jullie precies van?
Vind ik leuk
stratumseind +185832
donderdag 10 januari 2019 om 10:05
geen idee ,waar verloste jullie verlosser je destijds van?
Vind ik leuk
Babelagtig +1007
donderdag 10 januari 2019 om 10:32
De heilige Johan

eens toen ik in floodlight

voetballers een doelpunt

zag spinnen zich bewegend

als elven over het gras,

wist ik dat uit deze hoek

de verlosser op handen was.



en zie:Johan Cruijff de danser

de faun de adelaar

der dalen



maar toen we zijn bergrede kwamen halen

had hij het over belasting betalen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:35
Met als groot verschil dat in de tijd van Cruijff, kleinere clubs beter topspelers konden vasthouden, en dat nu het geld zo alles overheersend is, dat dat amper meer kan. Dus de kans dat andere spelers dan van PSV of Ajax dit record gaan aanvallen, is bijna nul.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:36
Wie kan hij passeren ?
Vind ik leuk
Babelagtig +1007
donderdag 10 januari 2019 om 09:38
Het zou tijd worden ook...na 108 wedstrijden eindelijk iemand gepasseerd..
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 09:40
Scherp 😂
Vind ik leuk
Voetbal@com +1551
donderdag 10 januari 2019 om 09:40
Jordy...euh Jorrit Cruijff.

wel mooi voor Jorrit.
Vind ik leuk
Twente +188
donderdag 10 januari 2019 om 09:43
Knap hoor, maar er zit toch een groot verschil in aantal gespeelde wedstrijden
Vind ik leuk
Smithsonian +37608
donderdag 10 januari 2019 om 09:44
Hendrix kan Cruijff passeren.

Doe maar niet.
Vind ik leuk
ludoboy +48
donderdag 10 januari 2019 om 10:02
Wel leuk voor Hendriks zo.n record . Hij zou Cruijff zijn veters niet mogen strikken.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1749
donderdag 10 januari 2019 om 10:03
Andere tijd, meer klasbakken in de ED. Prestatie van JC dus veel groter. Statistieken en cijfertjes zeggen zoals nu blijkt heeeellleeemaaaaal NIKS!!
Vind ik leuk
DeanJayden +10742
donderdag 10 januari 2019 om 10:09
Je hoort toch ook geen PSV er zeggen dat hij net zoveel of meer kwaliteit heeft? domme lijstjes als site opvuller
Vind ik leuk
HansVites +5649
donderdag 10 januari 2019 om 10:09
Ze gaan Johan Cruijff toch niet met Hendrix vergelijken die mocht de veters nog niet strikken van Johan Cruijff.
Het niveau van VP daalt met de dag.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +318
donderdag 10 januari 2019 om 10:09
Van JC naar JH...kleine stap
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:11
Ja duh, dat is moeilijk iemand passeren die een paar meter onder de grond ligt!!!
Vind ik leuk
Ron Vinke +18
donderdag 10 januari 2019 om 10:12
HENDRIX IS BETER DAN CRUIJFF BOOM KOM VECHTEN DAN
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:17
Hahaha kale alleskunner Jorritje mag samen met Melvin platje gaan uitmaken wie er een grotere cultheld is. Allebei slecht en toch geld verdiend.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 10:46
Ik kom hier veel geks tegen. Maar nu iemand die wil vechten met een boom?
Vind ik leuk
Kevindo +1712
donderdag 10 januari 2019 om 10:35
Haha wel bijzonder hoor, dat Hendrix puur op basis van een statistiek Cruijff voorbij kan streven. Deze vergelijking voelt voor mij een beetje als de vergelijking tussen een toast met kaviaar of een toast met zand.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41735
donderdag 10 januari 2019 om 10:45
Hendrix; door vriend en vijand gek genoeg 1 van de meest onderschatte spelers in de Eredivisie. Zoveel beter en verder dan Rosario. En zo belangrijk voor PSV.

Eenzelfde situatie als Blind en voorheen Veltman.
Vind ik leuk
SanKev +914
donderdag 10 januari 2019 om 10:45
Hahaha, Knap staaltje cijfergoochelen dit.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:16
Hendrix dat is toch de schoenenpoetser van Cruijff?
Vind ik leuk
Hvdp +1393
donderdag 10 januari 2019 om 11:36
en nu wachten tot hij JC voorbij gaat met het aantal behaalde punten in de CL
de verwachting is dat dat gaat gebeuren tussen 2078 en 2136
bij deze nodig ik een ieder uit op de receptie ter ere van deze gebeurtenis
all drinks on me!!
Vind ik leuk
JoeyC +3268
donderdag 10 januari 2019 om 12:44
Cruijff heeft nooit CL gespeeld.
Vind ik leuk
Hvdp +1393
donderdag 10 januari 2019 om 13:51
De Nuance ontgaat je dus volkomen (om niet te spreken over de geschiedenis van het topvoetbal)
Straks ga je nog zeggen dat je een PSV supporter bent
Vind ik leuk
GOAL! +502
donderdag 10 januari 2019 om 18:04
De nuance ontgaat hem niet volkomen... Je probeerde een flauw grapje te maken maar zette jezelf gewoon voor lul ipv Hendrix. Dat je daarna 't nog goed wil praten (wederom ten koste van iemand anders) maakt dat jij niet heel intelligent en sympathiek over komt.
Vind ik leuk
Hvdp +1393
donderdag 10 januari 2019 om 21:34
Weer een gokje :
Toevallig PSV supporter ?
Vind ik leuk
GOAL! +502
zaterdag 12 januari 2019 om 12:55
Gokje: ajaxsupporter?
Vind ik leuk
Hvdp +1393
zaterdag 12 januari 2019 om 15:19
Eerste plaats voetballiefhebber !!
Vind ik leuk
rinirat +3005
donderdag 10 januari 2019 om 11:36
hahahahahahah wat een lul verhaal weer...
Vind ik leuk
FSCeara +8753
donderdag 10 januari 2019 om 11:54
Hendrix is dan ook vele malen beter als Cruijff.
pffffff die mag nog niet eens genoemd worden in 1 zin met Johan.
Verschil is dat Johan degene was die het verschil maakte en iedereen beter liet spelen, Terwijl Hendrix het geluk heeft gehad dat hij goede spelers om zich heen heeft gehad en de competitie veel minder is geworden.
Vind ik leuk
DeNeutrale +130
donderdag 10 januari 2019 om 14:19
Ik heb meer oog voor zijn zusje: Helene Hendrix!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:41
Ongelofelijk dat een speler als Hendrix wordt vergeleken met de allerbeste Nederlandse voetballer ooit.
Hendrix is van een veel lager niveau.
Dankzij Cruijff heeft Ajax toen zoveel wedstrijden gewonnen.
Dankzij de andere, betere psv-ers heeft Hendrix zoveel gewonnen
Vind ik leuk
Bas Bus +80
donderdag 10 januari 2019 om 17:45
Opvallend dat Hendrikx zo onderschat wordt.
Dat komt denk ik ook dat er geen landelijke krant uit Ehv komt en dat ze in het zuiden niet zo vlug roepen dat het een wereldster is...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:23
Hendrix mag best gelecteerd worden voor een aantal kwalificatie wedstrijden gezien deze statistieken, daarin tegen mag hij zich gelukkig prijzen met zijn teamgenoten bij Psv want de gewonnen wedstrijden zijn een teamresultaat en zeker geen persoonlijke verdienste van Jorrit. Ronald geef deze jongen een kans tegen Estland, Wit-Rusland of Noord-Ierland, valt die mee geef eens dan eens vaker de kans, valt die tegen selecteer dan hem gewoon niet meer en voetbal die de sterren van de hemel dan geef hem een basisplaats tegen Duitsland.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws