Guardiola biedt glas wijn aan na 9-0: 'Hoop dat hij meer dan een glas heeft'

Guardiola biedt glas wijn aan na 9-0: 'Hoop dat hij meer dan een glas heeft'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 09:47do 10-01-2019 om 09:47

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 10:01do 10-01-2019 om 10:01

Burton Albion ging woensdagavond met liefst 9-0 onderuit bij Manchester City. Trainer Nigel Clough was na afloop toch redelijk positief over het optreden van zijn ploeg.

"We hadden niet anders verwacht. Ze hebben zoveel kwaliteit. Het had ook meer kunnen zijn", blijft hij nuchter voor de camera van Sky Sports. De huidige nummer negen van de League One wist dat het een lastige klus zou worden. "Dat wisten we al toen de loting was verricht en we Middlesbrough versloegen."

Toch is Clough niet ontevreden. "We hebben geschiedenis geschreven met de club door de laatste vier van een grote bekercompetitie te halen. Toen we de andere drie teams zagen bij de loting, wisten we dat het lastig zou worden."

Dat zijn ploeg erin slaagde de dubbele cijfers te voorkomen deed hem deugd. Na afloop had Clough nog een onderonsje met City-manager Pep Guardiola. "Hij zei: Kom langs en dan drinken we een glas wijn. Ik hoop dat hij meer dan een glas heeft. Ik hoop dat hij een paar flessen heeft", sluit hij lachend af.

Plaats een reactie

Henkings +919
donderdag 10 januari 2019 om 10:04
Welke échte Engelsman drinkt nou wijn!!!
Vind ik leuk
Broodje Aad +1387
donderdag 10 januari 2019 om 10:06
Nigel Clough
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1794
donderdag 10 januari 2019 om 10:07
Pep is geen Engelsman...en als hij betaalt, zuipt ook een Engelsman alles.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13619
donderdag 10 januari 2019 om 10:11
Na 9 doelpunten tegen drink je alles.........
Vind ik leuk
Il Gordo +18659
donderdag 10 januari 2019 om 10:17
Na 10 helemaal, kan ik je uit eigen ervaring vertellen ;-)
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1794
donderdag 10 januari 2019 om 10:33
Na een overwinning ook hoor😂😂😂😂
Vind ik leuk
Il Gordo +18659
donderdag 10 januari 2019 om 10:37
De lekkerste zijn na een onterechte 1-0 overwinning in de laatste minuut, op een koude zaterdagmiddag :-)
Vind ik leuk
Sniper1 +1173
donderdag 10 januari 2019 om 18:44
Hahahaha die blijven het meest bij.... Langlang geleden... Ajax-Twente, Olympisch stadion. Kou, regen, wind. Guur, vies weer.
0-1 Prince polley (?). Vergeet die wedstrijd nooit meer.. Nederlaag kan ook zijn charme hebben.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16171
donderdag 10 januari 2019 om 10:05
Misschien hebben ze ook nog wel spelers voor. Degene die zelfs bij NAC afgetest worden bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
Srbija +480
donderdag 10 januari 2019 om 10:05
Leuke kerel
Vind ik leuk
Il Gordo +18659
donderdag 10 januari 2019 om 10:06
Tsja, heeft het niet van een vreemde, die Nigel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 10:08
Het verlies wegdrinken.
Vind ik leuk
FCG1971 +4741
donderdag 10 januari 2019 om 10:35
Clough, Clough.... is dit niet de zoon van de grote Clough???
Vind ik leuk
Il Gordo +18659
donderdag 10 januari 2019 om 10:53
Zeker.
Vind ik leuk
FCG1971 +4741