Clasie: 'Ik heb er nog wel een tijdje last van gehad in de vakantie, minpuntje'

Clasie: 'Ik heb er nog wel een tijdje last van gehad in de vakantie, minpuntje'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 10:47do 10-01-2019 om 10:47

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 11:03do 10-01-2019 om 11:03

Feyenoord-aanvoerder Jordy Clasie is blij dat de winterstop voorbij is. Deze week bereiden de Rotterdammers zich in Marbella voor op de tweede seizoenshelft. De kleine rustperiode kwam voor de middenvelder op een goed moment.

Clasie kampte vlak voor de winterstop met een blessure. "Ik heb er nog wel een tijdje last van gehad in de vakantie, dat was eigenlijk wel een minpuntje", aldus Clasie voor de camera van FOX Sports. "Maar daardoor kwam het wel weer goed, omdat het winterstop was. Anders had ik waarschijnlijk nog meer wedstrijden moeten missen."

"Ik heb mijn rust goed kunnen nemen, in de periodes dat het kon", vervolgt de middenvelder. "En daarna, zodra ik me weer beter begon te voelen, ben ik ook voor mezelf weer langzaam gaan beginnen. Het gaat nu goed, ik ben blessurevrij."

Ook kijkt hij alvast vooruit naar de tweede seizoenshelft. Hij is blij dat er weer getraind kan worden. "Het is belangrijk om de puntjes op de i te zetten en weer naar elkaar toe te groeien deze dagen. Het is altijd lekker, ik was zeker blij dat we weer konden beginnen."

Plaats een reactie

Blijdorp010 +9519
donderdag 10 januari 2019 om 10:59
Tegen Ajax en PSV was Clasie gewoon heel erg goed en juist tegen de mindere tegenstanders behaalde hij het niveau van voor zijn vertrek helemaal niet. Ik weet ook niet of Feyenoord hem definitief terug moet halen, als het dat uberhaupt al kan. Mijn inziens wordt er zsm toegweerkt naar een middenveld met Burger, El Bouchataoui en Kokcu...al zal dat een overgangsperiode bevatten natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:13
Ik ben erg te spreken over die 3 talenten en ook benieuwd wat ze uiteindelijk gaan brengen! Toch wel lekker dat er weer een leuke lichting aan komt.
Vind ik leuk
rinirat +3005
donderdag 10 januari 2019 om 11:34
Clasie werd volledig overlopen in de Arena.....
Meneer breed moet je zo gauw mogelijk terug sturen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:08
Wat ben jij een Zwartkijker.Feijenoord kan nu eenmaal niet putten uit kast Heel goede spelers.En Clasie is heus niet zo verkeerd bezig,Altijd dat gekat ??
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:17
Precies, ik rij liefst ook in een Mercedes maar aangezien ik die niet heb bevalt mij m'n Peugeot prima.
Vind ik leuk
rinirat +3005
donderdag 10 januari 2019 om 13:38
Kies nu aub voor een jeugdspeler ipv iemand die het niveau niet aan kan.
Het kan snel gaan met die jeugd, Clasie is slechts een huur speler die het niveau top 5 niet aan kan.
Zet er een jeugdspeler neer.
Kijk eens naar Ajax en PSV.
Clasie brengt je 0,0.
Huurspeler die je aanvoerder maakt, kan ook al niet.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:19
zou kunnen maar heb je wel solide verdediging en ervaren midden velder nodig die die gassies af entoe bij de nek pak als ze ff niet opletten
Vind ik leuk
Mubappuh +578
donderdag 10 januari 2019 om 10:59
"Ik heb mijn rust goed kunnen nemen, in de periodes dat het kon"

Bedoelt hij daar de eerste seizoenshelft mee?
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
donderdag 10 januari 2019 om 11:00
Begon slecht, maar speelt de laatste tijd wel iets beter.
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
donderdag 10 januari 2019 om 11:32
Ietsje beter is niet voldoende met zijn salaris zou hij het hele elftal op sleeptouw moeten nemen maar dat is lang niet zo. Clasie word vaak overgewaardeerd terwijl Vilhena heel vaak ondergewaardeerd wordt.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:56
Klopt helemaal!
Vind ik leuk
Bdog +6685
donderdag 10 januari 2019 om 11:01
Zet nou niet meerdere puntjes op de i, 1 spelfout op je lichaam is wel genoeg toch?
Vind ik leuk
Zultkop +5969
donderdag 10 januari 2019 om 11:12
Juist die puntjes zetten doet zo'n pijn...
Vind ik leuk
rinirat +3005
donderdag 10 januari 2019 om 11:32
Heel gauw terug sturen deze meneer alles breed.
Voegt helemaal niets toe op het middenveld bij Feyenoord.
Helaas vriend van de trainer,en dat is triest.
Blokkeert hiermee nieuwe talenten.
Vind ik leuk
freek1958 +136
donderdag 10 januari 2019 om 11:52
wat een kind zeg met ze pijn
Vind ik leuk
Emnu +6490
donderdag 10 januari 2019 om 12:35
Goeie foto.

Dacht eerst dat-ie het downie broertje van Nicky Hofs was...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 06:31
Hij is zijn wedstrijdritme weer aan het opbouwen en zal nog steeds blijven groeien in zijn voetbalkunde naarmate hij wedstrijden blijft spelen. Dat is goed voor zijn ontwikkeling. Een speler van boven de 30 kan zich zelfs blijven doorontwikkelen..
Dit is bij Clasie ook het geval en beter worden is goed met zijn talent.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws