PSV wil meewerken aan één transfer: Maar alleen verkoop is een optie

PSV wil meewerken aan één transfer: "Maar alleen verkoop is een optie"

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 11:02do 10-01-2019 om 11:02

PSV laat in de winterstop geen belangrijke spelers gaan. Dat bevestigt trainer Mark van Bommel tijdens het trainingskamp in Doha. Alleen Bart Ramselaar mag vertrekken.

Van Bommel verwacht in de winterse transferperiode weinig wijzigingen in zijn selectie. In principe komen er geen spelers meer bij, terwijl PSV geen spelers wil verkopen. Alleen Ramselaar mag op zoek naar een nieuwe club. PSV wil hem niet verhuren, maar alléén verkopen.

"Wij kunnen nee zeggen. Niemand gaat weg", aldus Van Bommel, geciteerd door De Telegraaf. De trainer maakt een uitzondering met Ramselaar. "Maar alleen verkoop is een optie. Ik ga er ook niet vanuit dat wij spelers gaan halen deze maand. Onze selectie is breed genoeg."

PSV liet deze winter Nicolas Isimat-Mirin vertrekken naar Besiktas. Voor Ramselaar is weinig toekomst in Eindhoven. De 22-jarige middenvelder kwam in de zomer van 2016 voor bijna vijf miljoen euro over van FC Utrecht, maar speelde dit seizoen pas 21 minuten in de Eredivisie.

Plaats een reactie

Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 11:04
Tuurlijk... Gevalletje Lazovic. Volgende week is Lozano verkocht.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:06
PSV laat in de winterstop geen belangrijke spelers gaan. Dat bevestigt trainer Mark van Bommel tijdens het trainingskamp in Doha. Alleen Bart Ramselaar mag vertrekken.

Leuk voor Bart om te lezen dat hij niet belangrijk is.
Elke trainer vindt de nummers 12 t/m 22 belangrijk, Mark niet !
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 11:07
zoals wobertje neres cassiera ook "niet belangrijk " zijn....
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 11:08
Wöber wordt per direct vervangen door Magállan, Neres door Lainez en Cassierra was al verhuurd.

Totaal andere situatie dus.
Vind ik leuk
Zultkop +5969
donderdag 10 januari 2019 om 11:13
Eerst nog ff afwachten of Lainez komt he. Dat is nog niet in kannen en kruiken.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:19
Dan gaat neres ook niet lopen. Het is één erin één eruit.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:30
Wallen traditie........
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:35
Daar mochten ook wel meer erin hoor.....
Vind ik leuk
ReneAjax +7554
donderdag 10 januari 2019 om 11:43
Van Bommel zit smachtend te wachten op een bod van 43 miljoen voor welke speler dan ook, die wordt gelijk ingepakt en met een strik er omheen op de eerstvolgende trein gezet.
De Amerikanen noemen dat: "Playing hard to get"
Vind ik leuk
Jurm +1163
donderdag 10 januari 2019 om 12:34
Grove fout van Brands en staf om Ramselaar te halen voor 4.7 miljoen. Lainez gevalletje Ramselaar, ook overschat dus, let maar op.(heb de beelden gezien, type Bakkali, veel pielekonten, weinig rendement)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:49
Grove fout valt wel mee hoor.. voor PSV en Ajax zijn zulke bedragen toch gewn echte risico's.. Romero vind ik in die zien meer een risico.. benieuwd of dat nog ieta wordt..
Vind ik leuk
Jurm +1163
donderdag 10 januari 2019 om 12:56
Iedereen kon toch zien dat Ramselaar een simpel werkertje was en is en dan is 4.7 miljoen toch echt veel te veel.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:52
Was gewoon de beste bij Utrecht op dat moment net zoals Labyad dat vorig jaar was....
Vind ik leuk
Just dekler +1973
donderdag 10 januari 2019 om 14:46
Ramselaar een werkertje ?
Is juist een technische behendige speler geen werkertje.
Vind ik leuk
Lampenpit +1167
donderdag 10 januari 2019 om 14:47
Ramselaar is echt een uitstekende versterking voor Feyenoord! Dat roep ik al maanden. Halen die jongen!
Vind ik leuk
ReneAjax +7554
donderdag 10 januari 2019 om 22:02
Laten we het hopen dat Lainez overschat is, dan zit Betis in de problemen.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 12:19
Dus maar goed, dat het niet is doorgegaan met Lainez!
Vind ik leuk
Uthan +6
donderdag 10 januari 2019 om 20:14
Is geen ajax
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 12:17
Dat is anders, een erin, een eruit, andere erin, andere eruit.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 11:27
True, maar in ieder geval de intentie is er. Stratum doet vermoeden dat we ze gewoon weg doen net als Ramselaar.
Vind ik leuk
Zultkop +5969
donderdag 10 januari 2019 om 11:29
Ik zou Rammelaar ook gewoonweg doen trouwens. Hij heeft te weinig laten zien.
Het lijkt de laatste jaren wel of alle ex utrecht middenvelders bij de eerst volgende club niet meer kunnen brengen wat ze bij Utrecht wel konden.
Vind ik leuk
luccerd +3058
donderdag 10 januari 2019 om 11:33
Vies mannetje dat jij Ramselaar gewoonweg wil doen;)...

Maar als je er gelukkig van wordt dan ben ik de laatste die je tegenhoudt;)
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 11:37
Ik ook, maar ik zou hem alleen wegdoen als er een minimaal gelijkwaardige speler er dan voor in de plaats kwam. En die loopt niet in Jong PSV rond.

Als PSV iemand haalt die minimaal gelijkwaardig aan Ramselaar is zou ik Ramselaar wegdoen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:57
Zowel Rigo, mauro en Sadilek kunnen hetzelfde brengen als Ramselaar kan dus dat is al opgevangen intern mocht er een transfer komen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 11:59
Dan verschillen wij van mening, die jongens zitten nog lang niet op het niveau Ramselaar. Anders hadden ze ook al veel meer gespeeld.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:01
Sadilek valt vaker in dan Ramselaar. En de PSV selectie is nu eenmaal fit en de basis staat. Dus geen enkele bankzitter maakt veel minuten. Neemt niet weg dat zowel mauro als sadilek vaker zijn ingevallen dan ramselaar. En ik vind hen beter dan ramselaar ja. Dat is idd mijn mening :)
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 12:05
Sadilek is overigens een totaal ander type voetballer dan Ramselaar, veel verdedigender.

En uiteraard mag jij een andere mening dan mij hebben ;)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:28
Sadilek is box to box. Ook aanvallend ingesteld hoor. Meer dan menigeen denkt. Ramselaar wil wel maar kan het niet. Is minder fel en heeft geen karakter.
Vind ik leuk
UpOne +730
donderdag 10 januari 2019 om 14:47
niveau Ramselaar hahahaha. Dat jij in dit geval überhaupt nog spreekt over niveau. Hij kan werkelijk niks bijzonders.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 14:49
Die andere jongens wel dan? Jij doet net alsof het topspelers zijn hahaha.

Leuke talenten, meer niet. Zet ze bij Utrecht neer en ze presteren minder dan Ramselaar bij Utrecht deed.
Vind ik leuk
UpOne +730
donderdag 10 januari 2019 om 14:52
Ik doe net alsof het topspelers zijn?

1. Ik heb niet eens over een andere speler gesproken.
2. Niveau Ramselaar is nog onder het niveau van Utrecht op dit moment, en daar doet Sadilek, Rigo of Mauro echt niet voor onder.

Maar goed, blijkbaar moet er weer ergens over gezeikt worden.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 14:54
Ah dan ligt daar dus het verschil, ik vind Ramselaar zeker een goede speler voor Utrecht.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 12:22
Nivo Ajax en PSV en misschien ook wel Feyenoord is meestal te hoog voor die Utrecht-spelertjes!
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 11:16
Nee, geen totaal andere situatie, die jongens zijn dan net zo min nodig bij Ajax als Ramselaar bij PSV. Met dien verschille dat jullie hen beiden vervangen door aankopen, en PSV waarschijnlijk iemand van Jong PSV door zal schuiven bij vertrek van Bart.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:31
Ja want,we hebben veul goei !

https://www.facebook.com/hashtag/psvindoha?source=feed_text&epa=HASHTAG&__xts__[0]=68.ARALTP9IUIWg1VZ1DyccnHzUz0dW8GHmSefQUT--cQFifpd-595du2vnS7GQRAeNV7JrKvm09Ps71pkml53scklTpnrzEri4WKNrVppsPnIVD6gSU-Jbzy_1xoK-pUaRzCME2HizionyEi2Agg_RIVYvvFHLyXigaMnZ5isciyx1yB5actWOvvX5zi5h3qMPcvJnzoCcOYMm6989DQB-oWfZ9_HxJsKtKyqscwlpLWMwVeQHrno9F_PEjLXTHwYzzzVg2cWpaDcAkF4p-57kbNgUQrvo04ZoRnrs2QWJO7nxL8TWWkKmo8TtWw3wqqakXTxledsTu8iglyexmQ4g&__tn__=*NK-R
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 12:09]
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 11:35
Ajax heeft Magállan en Lainez al maanden op het oog en wilde men halen met het oog op volgend seizoen. Natuurlijk zijn Wöber en Neres belangrijk als wissels, maar als men minimaal even belangrijke spelers kan halen (en dat vind men, anders zouden ze het niet doen) en er wordt zo veel geld geboden, dan laat men ze gaan.

Dat is heel anders dan iemand doorschuiven vanuit Jong PSV, want waarom gebeurt dat nu pas terwijl de speler al de hele tijd bij de club is? Als de desbetreffende speler gelijkwaardig of beter zou zijn dan Ramselaar, waarom heeft hij dan nog nooit de kans gekregen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:19
Ramselaar word vervangen door eigen jeugd. Je weet wel... Was paar jaar geleden nog heilig verklaard in Amsterdam. Ik zeg het even op de Amsterdamse manier. Hij staat eigen jeugd in de weg
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:22
Volgens mij loop jij een beetje op de zaken vooruit.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 11:39
Ik heb het nu over de intentie van Ajax. Als Lainez niet komt, vertrekt Neres niet.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 11:23
tuurlijk , bij jullie is altijd alles anders
Vind ik leuk
Lucien1978 +6075
donderdag 10 januari 2019 om 12:23
Mesut Ozil maakt zich niet alleen in Duitsland belachelijk maar nu ook al in Nederland.

😂😂
Vind ik leuk
pico323 +7015
donderdag 10 januari 2019 om 13:13
gelukkig wel en is Ajax in de situatie om het nederlands voetbal te helpen om meer aanzien te krijgen. maar Stratum loopt altijd te zeiken op ajax
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:13]
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 13:35
helden zijn jullie ,ware helden
Vind ik leuk
pico323 +7015
donderdag 10 januari 2019 om 16:05
dank je wel voor de erkenning
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:35
Geloof jij nou echt dat Lainez komt? Geloof je ook nog in sinterklaas en de kerstman. Natuurlijk komt Lainez niet.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 11:37
Waarom niet?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:40
Het duurt allemaal te lang, te veel haken en ogen. Trainingskamp is ook al begonnen. Nieuwelingen kunnen het beste dan al zijn ingestroomd. En uiteindelijk zal de Spaanse competitie de doorslag geven.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 11:43
Ik denk het niet, Lainez heeft vanaf minuut één aangegeven dat hij naar Ajax wil en volgende laatste geruchten is Ajax ook de bovenliggende partij qua transfersom. Nu er ook nog 43 miljoen is geboden voor Neres zal Ajax nog sneller een paar miljoen extra er bij doen.

70/75% kans dat Lainez komt zou ik zeggen. Uiteraard mag jij daar anders over denken.
Vind ik leuk
UpOne +730
donderdag 10 januari 2019 om 14:50
43 miljoen jajaja, en dat baseer jij op een nieuwsbericht van VP. Moet niet gekker worden want dan was Frenkie en De Ligt ook al 50 keer verkocht.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 14:54
Ook al diverse buitenlandse media hebben het gemeld.
Vind ik leuk
UpOne +730
donderdag 10 januari 2019 om 14:57
Ja zeker, maar buitenlandse media hebben toch ook verteld dat Frenkie zou tekenen bij Barcelona? En PSG? En City?


Klinkt allemaal zó ongeloofwaardig, Marc wilt 40 máár China betaald toch ipv 30 opeens 43.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 15:53
Die 40 was maar een bodemprijs he en ik heb nou niet het idee dat Overmars daar na één bod even zijn bodemprijs verteld ;)

Die Chinezen denken vast dat Neres meer moet gaan kosten. Die Chinezen staan er ook nogal om bekend om snel veel hoger te bieden dan het openingsbod, kijk die soap rond Bakambu.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:16
Nou Jomanda! Ik zou als ik jou was mijn baan nog niet opgeven om s’nachts bij RTL de toekomst te voorspellen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:22
Heb je gelezen dat hij nog een keuze moet maken tussen Sevilla en Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:49
Hate to say I told you so.......
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 08:04
Hahaha, you’re right. Maar daar gokken ze ook weleens goed. Tenzij jij Overmars bent of een Mexicaan kon je het natuurlijk nooit weten.

Toevoeging: Hahaha, ik vind hem wel goed moet ik zeggen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 08:05]
Vind ik leuk
Blindsy +15747
donderdag 10 januari 2019 om 12:03
Ramselaar hóeft niet vervangen te worden. Net zoals die Cassiera, dus.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 12:06
Cassierra was verhuurd, Ramselaar is bankzitter. Dat is wel een verschilletje.
Vind ik leuk
Blindsy +15747
donderdag 10 januari 2019 om 12:09
Ramselaar is n tribuneklant die weg mag. Zit weinig verschil tussen. Rot voor hem, maar die missen ze niet.
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1018
donderdag 10 januari 2019 om 12:09
stratumseind reageerde niet op het feit dat de situatie anders is. Hij reageerde op de opmerking dat het voor Bart niet leuk is om te lezen dat hij niet belangrijk is. Is het voor Wober Neres en Cassierra wel leuk om te lezen dat ze niet belangrijk zijn?
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:35]
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1018
donderdag 10 januari 2019 om 12:13
Stratumseind reageert niet op het feit dat de situatie totaal anders is. Hij reageert op het feit dat het voor Bart niet prettig is om te lezen dat hij niet belangrijk is. Is dit wel prettig dan voor Wober, Neres en Cassierra?
Vind ik leuk
Spiegel +10296
donderdag 10 januari 2019 om 13:00
Nummer 22? Die jongen heeft in 17 eredivisiewedstrijden 21 minuten gemaakt.
Kun je toch wel vanuit gaan dat ze hem op zich best kunnen missen en hem een mooie transfer wel gunnen.

Het is niet dat hij weg MOET, hij MAG weg.
Vind ik leuk
Just dekler +1973
donderdag 10 januari 2019 om 14:43
Allemaal overbodig toch ?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 14:48
Nou nee, wij hebben veelvuldig gebruik gemaakt van Wöber en Neres.
Vind ik leuk
Just dekler +1973
donderdag 10 januari 2019 om 14:50
Zucht......
Vind ik leuk
benny-boys +1651
donderdag 10 januari 2019 om 15:15
Straat je mag niets denken over Ajax want dan krijg je gelijk een antwoord.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 15:54
Stratum mag alles, maar moet dan ook een antwoord terugverwachten.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:09
Ten Hag heeft nooit gezegd dat Neres en Wober niet belangrijk zijn...
Vind ik leuk
peesjeevee +2735
donderdag 10 januari 2019 om 11:18
Het zijn ook niet de woorden van van bommel. Deze tekst is geschreven door vp. Als je een beetje naar onder gaat naar de tekst van de telegraaf kun je zien dat hij nooit heeft gezegd dat Ramselaar niet belangrijk is
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:24
Ook al was hij niet belangrijk, dan kan je dat toch gewoon zeggen.
Eerlijkheid duurt het langst en Ramselaar heeft inmiddels zelf ook wel in de gaten wat zijn waarde binnen de selectie is.
Vind ik leuk
Hast58 +868
donderdag 10 januari 2019 om 11:34
Nu het je uitkomt ga je de Telegraaf geloven. Kan raar gaan in de wereld.
Vind ik leuk
peesjeevee +2735
donderdag 10 januari 2019 om 11:51
Heb jij ooit iets negatiefs van mij gehoord over de telegraaf ?
Vind ik leuk
Hast58 +868
donderdag 10 januari 2019 om 12:17
Je zal de enige zijn hier op VP die positief is over de Telegraaf en heb dit niet op mijn netvlies staan. Dus mijn excuses voor dit misverstand. Zal het nu noteren dat ik deze fout tov jou niet meer maak.
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 11:23
Dat zegt Van Bommel ook niet over Ramselaar...

Maar PSV zegt over Ramselaar net zoals Ajax over Wober en Cassiera dat ze weg mogen en dat daarover te praten valt.
Vind ik leuk
Molletje +1003
donderdag 10 januari 2019 om 11:13
Zelfs op een reactie die volledig op het artikel, een PSV topic, gericht is, haal je nóg Ajax erbij.

Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 11:29
Molletje, niet zo schijnheilig doen. Wanneer Ajax-supporters hier met domme berichten komen over onze club, is het logisch dat ze de bal teruggekaatst krijgen. Als Ajax-supporters gewoon een sympathieke en inhoudelijke opmerking plaatsen, dan heb je recht van spreken en dan hoeft het niet meteen over een andere club te gaan. Maar wanneer iemand reageert puur om PSV af te zeiken, dan krijg je m terug. Logisch en andersom gebeurt dat exact hetzelfde.
Vind ik leuk
Molletje +1003
donderdag 10 januari 2019 om 11:40
Ik doe helemaal niet schijnheilig, ik zeg gewoon hoe ik iets zie. Daarbij ben ik niet zo van het "alles over 1 kam scheren".

"Voetbal is emotie" reageert gewoon op het topic. Het enige wat hij waarschijnlijk over het hoofd ziet is dat Bart Ramselaar niet bij de nr. 12 t/m 22 hoort. En dus ook inderdaad overbodig is.

Stratumseind trekt het meteen door naar Ajax, terwijl hij ook (net als ik) gewoon had kunnen bedenken dat Ramselaar niet meer tot de eerste 22 selectiespelers behoort die van Bommel gaat gebruiken. Klaar toch?


Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 11:50
Nee, molletje, Voetbal is emotie reageert niet gewoon op het topic, hij sneert naar Van Bommel door te zeggen "Elke trainer vindt de nummers 12 t/m 22 belangrijk, Mark niet !"

En dat is gebaseerd op de kat z'n viool.....
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 11:52]
Vind ik leuk
Molletje +1003
donderdag 10 januari 2019 om 12:01
Even voor de duidelijkheid. Het ging mij er om dat Stratumseind in een PSV topic, waarbij iemand zijn reactie volledig op het topic gericht is, nog steeds Ajax moet aanhalen... zelfs dan.

Daar reageerde ik op. Niet op de reactie van "Voetbal is emotie". Dat hij sneert... ja, dat doet hij, maar hij reageert wel "gewoon on topic" daarmee bedoel ik dus dat hij zich bij de club/trainer/speler houdt van het topic en niet de manier van reageren. Als je daar op moet letten of het wel of niet normaal is, dan heb je aan 24 uur per dag hier niet genoeg.

Oh en mocht je het toch willen weten... ik ben het ook niet eens met de reactie, want zoals ik al zei zit Ramselaar blijkbaar niet bij de selectiespelers 12 t/m 22.

Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 12:02
Ok
Vind ik leuk
peesjeevee +2735
donderdag 10 januari 2019 om 11:54
Molletje kruip maar even terug in je holletje want er komt niks nuttigs uit met je tekort aan aandacht.
Vind ik leuk
1313 +2882
donderdag 10 januari 2019 om 13:09
Dit soort dingen blijf je toch houden. Zowel in Ajax topics als in Psv topics. Jammer dat mensen niet normaal kunnen reageren zonder te trollen. Wat mij betreft mogen supporters van verschillende clubs alleen reageren op hun eigen club topics. Ik zeg niet dat het probleem dan verholpen wordt, maar (wellicht) een heel stuk minder.

9 van de 10 discussie's eindigen toch op de bekende manier. Blijkbaar kunnen volwassen mensen niet tegen deze vrijheid op een forum, triestheid ten top. Maar het is zo.
Vind ik leuk
peesjeevee +2735
donderdag 10 januari 2019 om 11:13
Een tegen opmerking geven en ze zitten meteen achter je aan die ajax (supporters) waarschijnlijk lichte irritatie omdat je gewoon gelijk hebt.
Vind ik leuk
AVDV +968
donderdag 10 januari 2019 om 11:14
Waarom meteen Ajax erbij betrekken man
Vind ik leuk
fier&koen +1893
donderdag 10 januari 2019 om 11:21
Raar rijtje Cassiera hoort daar niet tussen. Wober en Neres hebben beide redelijk wat gespeelt in de CL nog wel.
Vergelijking gaat niet op.
Cassiera is net als Ramselaar overbodig en mag dus vertrekken niet meer dan logisch.
Vind ik leuk
Phiron +251
donderdag 10 januari 2019 om 11:27
Ach daar is stratumseind weer... Altijd spiegelen aan Ajax :)
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 11:29
hoe kan jij dat weten als nieuw lid?
Vind ik leuk
Phiron +251
donderdag 10 januari 2019 om 11:30
Omdat ik jaren voorafgaand aan het moment dat ik mijn account heb aangemaakt nooit reageerde ben ik nieuw hier op voetbalprimeur :)... Prima joh :)
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 11:37
hahahahahaha heerlijk "eerlijk"
Vind ik leuk
1313 +2882
donderdag 10 januari 2019 om 13:12
Hmmm soort van russische spion?😜
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:08
Neres is wel belangrijk,maar voor 40+ miljoen voor een wisselspeler en zijn vervanger staat al op de luchthaven. Ja wat zou je dan doen.

PSV zou Lozano eerder gisteren dan vandaag hebben verkocht als er een bod van 40 miljoen zou liggen. Kunnen ze de grond en stenen weer terugkopen.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13671
donderdag 10 januari 2019 om 12:08
En ze schiet gelijk weer in de uitslag...
Vind ik leuk
HJR +8313
donderdag 10 januari 2019 om 14:16
Huh??? Dit is toch een bericht over PSV of ben ik nou gek :)?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:36
Blijf is van die ghb af joh lampekap
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 18:39
Ah wat leuk weer een nieuw lid
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 11:09
Denk je dat Ramselaar tot deze uitspraak het gevoel had dat hij wel belangrijk was?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:09
De selectie wordt ook wel erg dun zo lijkt mij. Dat gaat Mark wel aangerekend worden als ze geen kampioen worden. Is Bert er trouwens ook niet voor om advies te geven voor dit soort situaties?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 11:09
Klopt, al weet ik niet of Ramselaar nou een speler is die je er bij moet willen houden.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 11:09
Ik lees nergens dat Bart "niet belangrijk" is?
Vind ik leuk
windforce11 +2976
donderdag 10 januari 2019 om 11:11
Elke trainer ZEGT dat hij 12 t/m 22 belangrijk vindt, dat wil niet zeggen dat dit inderdaad zo is. Dat is gelul om de rust te bewaren. Eerlijkheid duurt het langst...
Vind ik leuk
Bertus +6596
donderdag 10 januari 2019 om 11:12
Bartje zal zich inmiddels zelf ook wel realiseren dat hij niet belangrijk is toch. Die paar minuten speeltijd die hij gehad heeft zeggen genoeg. Bij van Bommel komt Ramselaar gewoon niet in de plannen voor net zoals dat het geval was met Isimat. Gebeurt bij elke club waar een nieuwe coach voor de groep komt te staan.
Jammer voor Bart want is een leuke speler die nooit verzaakt maar het is niet geworden wat we ervan verwacht hadden. Te weinig rendement voor de positie waar hij speelt dus dan spelen er andere betere spelers.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:18
Ik vind het toch wel opvallend dat juist Ramselaar, zoals jij zegt "een speler die nooit verzaakt" het juist bij Van Bommel moet afleggen. Een trainer die zelf als speler ook nooit opgaf.

De mentaliteit van Ramselaar zou hem moeten aanspreken, zou je denken. Je vraagt je wel af op welke manier Ramselaar niet kan brengen wat Van Bommel van zijn spelers verwacht.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 11:59
Ik denk dat Van Bommel, net als z'n schoonvader in het verleden, erg sterk (haast autistisch) vasthoudt aan het blok van 2 controlerende middenvelders en 1 nummer tien. En die Guti moét natuurlijk spelen, ook al is het meer een nummer 8. Bommeltje zal niet snel overschakelen naar een systeem met 1 controlerende middenvelder en 2 daarvoor.

Ik zie in Ramselaar een prima nummer tien voor PSV, maar blijkbaar is Guti toch beter? Of zou de aankoopsom er ook iets mee te maken hebben (incl. commerciële inkomsten uit Mexico)?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:12
Bart heeft 23 😊👀
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 11:13
Man man man, wat een staaltje laag bij de grond kritiek op je concurrent. Dan kan je precies hetzelfde zeggen over Cassiera en Wober.

Ik schaar je opmerking onder 'voetbal is emotie', en dat je hersenactiviteit op een laag pitje staat...
Vind ik leuk
fier&koen +1893
donderdag 10 januari 2019 om 11:32
Wober heeft nog wel wat gespeelt al snap ik dat hij meer wil. Cassiera kan gewoon gaan het is niet gelukt dat kan gebeuren. Ramselaar zelfde verhaal het is hem niet gelukt en speel dermate weinig dat hij mag vertrekken bij een redelijk tot goed bod. Da's toch normale gang van zaken.
Ik zou Neres niet laten gaan maar als hij ontevreden is en je kan er 43 mill voor krijgen van die gekke Chinese dan ben je gek als je het niet doet. Ik denk dat hij nog van waarde kan zijn bij Ajax en ook aan spelen toekomt.
Bart Ramselaar zal toch moeten proberen zijn heil elders te vinden. Van Bommel zal hem nu niet opeens wel veel gaan gebruiken. Nou maar afwachten of er een club komt die wil betalen.
Vind ik leuk
dhrwobo +35774
donderdag 10 januari 2019 om 11:48
Exact fier&koen, ik vind het ook logisch dat PSV afscheid wilt nemen van Ramselaar en Ajax van met name Cassiera afscheid wilt nemen. Beiden 5 miljoen gekost en het niet waar kunnen maken. Spijtig maar het is niet anders.
Vind ik leuk
Sadilek +362
donderdag 10 januari 2019 om 11:15
Bart heeft ook rugnummer 23
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:15
Denk je niet dat Ramselaar dit in een persoonlijk gesprek niet allang heeft meegekregen? Dat zijn zaakwaarnemer aan de slag mag?

Of denk je echt dat een trainer wacht tot een journalist in Qatar een vraag stelt en zo de speler via de pers inlicht?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:16
En jij denkt dat dit niet is besproken met Bart. Of denk je dat Bart blij is met het spelen in jong PSV. Mensen willen zo graag negatief zijn over andere clubs. Kijk gewoon eerst bij je eigen clubje
Vind ik leuk
Dudge +32
donderdag 10 januari 2019 om 13:04
Hij kan er weinig tegen in brengen ben ik bang, met 21 minuten aan invalbeurten, en daarin weinig kunnen laten zien... dat heb je geen belangrijk aandeel in het team.

Ook voor van Bommel zijn de nummer 12 tot 22 belangrijk, alleen valt rammelaar voort buiten de 22 belangrijkste spelers. Denk dat eigen jeugd dit seizoen zowieso nog meer kansen zou krijgen als Bart als hij wel blijft.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +369
donderdag 10 januari 2019 om 16:22
Ik denk dat Ramselaar blij is niet belangrijk te zijn en dus weg mag. Zou een goeie zijn voor Feyenoord, of voor Anderlecht en Fred Rutten. Ik vond hem bij Utrecht goed, vreemd dat z'n ontwikkeling bij PSV niet heeft doorgezet.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 11:08
Mag hopen voor PSV dat ze daarvan geleerd hebben.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:29
zeg nooit, nooit, zei Overmars, dus als volgende week de chinezen komen voor Lozano met een rolcontainer euro's .........
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:51
Ben het met je eens. PSV heeft zo vaak spelers buiten de gebruikelijke transferdeadline aan Turkije of Rusland verkocht (er is tot op heden nog niemand naar China gegaan), dat ze zich een beetje ongeloofwaardig hiermee maken.
Vind ik leuk
Polly11 +4026
donderdag 10 januari 2019 om 15:20
Hoop dat ze van Lazovic en Affelay geleerd hebben, heeft 2 kampioenschappen gekost
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 15:55
Dat was een tikkeltje dom ja. Nooit zoiets in de winterstop doen.
Vind ik leuk
Het Brein +4532
donderdag 10 januari 2019 om 17:45
PSV heeft de kampioenswedstrijd al gespeeld, geen paniek..
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 17:48
Vorig seizoen wel ja.
Vind ik leuk
Het Brein +4532
donderdag 10 januari 2019 om 18:47
Dit seizoen ook, vertelde een man mij uit Napels
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 19:01
??
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 11:06
Mooi zo , rust in de tent en op naar het kampioensfeest over een paar maanden in april
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 11:09
Zuipen?
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 11:25
en nie te zuinig ook
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 11:10
Jullie zijn welkom hoor. Iedereen mag mee vieren.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:13
Beste Grap van het jaar 2019 👀
Vind ik leuk
Zultkop +5969
donderdag 10 januari 2019 om 11:15
Is de bus al bestickerd voor het landskampioenschap?
Vind ik leuk
2cents +57503
donderdag 10 januari 2019 om 11:20
Absoluut. Net als dat de plattekar al is opgeknapt.

Dat heet bij jullie voorbereiden en bij ons arrogantie. Ik vind het prima hoor, maar er is geen verschil.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 11:21
:-)
Vind ik leuk
AFP +1141
donderdag 10 januari 2019 om 11:12
Van Bommel krijgt nog alleen dit seizoen vertrouwen. Als PSV kampioen zou worden dan moet PSV wel bewijzen dat hij met de CL-wedstrijden positief mee kan doen anders is die 1e plaats voor niks aan PSV vergeven.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:22
Ajax haalde elke jaar de top4 bedoel je ?
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 11:22
"anders is die 1e plaats voor niks aan PSV vergeven."


?

Als je kampioen wordt, ben je toch terecht kampioen? En dan nog moet je je eerst maar eens plaatsen voor de groepsfase CL ;-)
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
donderdag 10 januari 2019 om 11:33
Er zijn lui die vinden dat iedere club anders dan die ene, een kampioenschap nooit verdienen of het waard zijn.
Dat door de cl groep heen komen heeft weer flink wat onder de tegels vandaan doen kruipen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 11:23
Dus zeg je eigenlijk dat hij ook volgend seizoen vertrouwen krijgt.

En een 1e plaats wordt niet vergeven, die wordt verdiend.

Ben het wel met je eens dat de progressie in de tweede seizoenshelft en daarna de CL moet doorzetten.
Het is na één seizoenshelft té vroeg om Van Bommel tot Verlosser te bestempelen. Net zoals het te vroeg was om Ten Hag na één seizoenshelft tot Kneus te bestempelen.
Vind ik leuk
AFP +1141
donderdag 10 januari 2019 om 13:48
Hallo WhiteHartLane,
De laatste alinea ben ik met je eens.
De eerste alinea, denk ik als hij het tot het eind van dit seizoen goed presteert met PSV, 1e of 2e plaats in de ED dan kan hij het volgend seizoen bij PSV blijven denk ik. De supporters zijn veeleisend hoor, ook die van Ajax, van Feyenoord minder. Terugkomend op PSV, herinner je je nog het eerste kwartier tegen AZ nadat Seuntjes met een afstand schot hun doelpunt maakte, hoorde je ook wat gefluit van de PSV-supporters.

Tuurlijk is een titel verdiend, maar als PSV door die titel aan het grootste en belangrijkste evenement, de CL, mag meedoen en het weer niets van bakt dan kan je die eerste plaats -bij wijze van spreken- aan Feyenoord toekennen, dan is de titel voor niks aan PSV vergeven. Dat is wat ik op PSV aan te merken heb, goed en vroortreffelijk in de ED, maar in Europa zo schlemielig.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41741
donderdag 10 januari 2019 om 11:13
Alles heeft z'n prijs. Dat weet Mark ook.
Opvallend is het wel dat ze nog niks halen voor het nieuwe seizoen en de supporters daar ook vast duidelijkheid in geven. Het blijft knijpen.
Vind ik leuk
AVDV +968
donderdag 10 januari 2019 om 11:18
İs dat nodig dan?
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
donderdag 10 januari 2019 om 11:23
Ja. Doorselecteren.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41741
donderdag 10 januari 2019 om 11:23
Voorin zeker ja. Bergwijn, Lozano en wellicht zelfs Luuk; die blijven natuurlijk niet.

En wat te denken van centraal achterin en voor de backposities. Zo breed is de spoeling daar toch echt niet voor PSV.
Vind ik leuk
AVDV +968
donderdag 10 januari 2019 om 12:01
Dus nu al spelers halen voordat er iemand weg is? Wij hebben geen 300 miljoen op de bank!
Vind ik leuk
ArieBombarie +41741
donderdag 10 januari 2019 om 13:55
Nou een buitenspeler en een back en een CV is sowieso geen overbodige luxe. Zeker nu je ook gewoon een CV hebt verkocht. Nogmaals; de selectie van PSV is geheel niet breed.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
donderdag 10 januari 2019 om 11:18
Ja, we willen allemaal wel eens wat.
Wil ook gewoon de hoofdprijs voor Ramselaar, neem ik aan?

Overigens prima voorbeeld waarom kopen uit lopende competities in de winterstop nooit echt een succes is.
Enige wat er te koop is, zijn spelers waar een club dus echt mee in de maag zit en je moet er nog een vermogen voor neerleggen ook.
Vind ik leuk
Bhj +1946
donderdag 10 januari 2019 om 11:35
Weer terug naar Utrecht of zo.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6575
donderdag 10 januari 2019 om 11:39
Jammer dat het geen succes werd. Wel de juiste mentaliteit van deze jongen.
Vind ik leuk
Mari +10731
donderdag 10 januari 2019 om 11:55
Dat geeft ook een sbitgevoel:niemand mag weg, maar jij wel
Vind ik leuk
Gerro +7936
donderdag 10 januari 2019 om 12:05
Deze verkoop gaat ze opbreken in de titel strijd.
Vind ik leuk
Zazu +354
donderdag 10 januari 2019 om 12:25
Ryan Thomas komt er ook aan dus.. Middenvelders genoeg... Defensieve versterking zou ik wel toejuichen
Vind ik leuk
Harmmm +136
donderdag 10 januari 2019 om 13:34
Of een nummer 10. Is laatste jaren magertjes op die positie met o.a. Maher en nu ook Pereiro heeft aangetoond te licht te zijn. Guti heeft uitgesproken liever op 8 te spelen. Stel je voor we hebben een type Ziyech op die positie. Dan maken De Jong, Lozano en Bergwijn allen 10 goals meer.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:41
Hij mocht in de zomer al weg. Niks nieuws toch. Komt tekort voor PSV. Hopenlijkt vind hij een club waar die weer belangrijk kan zijn
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:19
Interessant om te zien dat Van Bommel blijkbaar alles bepaald in Eindhoven.

Beleidsmaker, beslisser en uitvoerder in één functie. Als dat maar goed gaat.
Vind ik leuk
Harmmm +136
donderdag 10 januari 2019 om 13:31
Gewoon verhuren. Wie weet blinkt hij uit als hij wekelijks mag spelen en kun je daarna nog kiezen om met hem door te gaan (of voor een hoger bedrag dan dat hij nu waard is) te verkopen. Tevens heb ik het nooit helemaal in hem zien zitten. Onder Cocu een aardig half jaartje gedraaid maar verder niets gepresteerd.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:07
niet belangrijk zal t bij mark niet bedoeld worden er staan namelijk 3 spelers voor hem pereiro guti en dat brasiljaantje kom ff niet op zijn naam dus hij is te missen had ook wel meer verwacht van ramselaar toe hij kwam had mijn zoontje gelijk zijn naam laten drukken was voor psv een miskoop maar erger voor mijn zoontje een misdruk 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:31
'Onze selectie is breed genoeg' < Hier ben ik het niet mee eens Mark. Achterin kun je best nog een goede centrale gebruiken. Het middenveld mist ook de echte creatieve man nu Pereiro nu in een winterslaap zit. Iemand een suggestie? Of moet PSV het met de huidige selectie wel redden tot het einde van het seizoen?
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1018
donderdag 10 januari 2019 om 15:12
Ik denk dat deze opvatting het verschil gaat maken om het kampioenschap. Natuurlijk weet ook van Bommel dat zijn selectie niet breed genoeg is. Het is niet voor niks dat hij amper wisselt en als hij al wisselt zijn het continu dezelfde wissels.
Als Ziyech bij ajax ontbreekt staat er een Neres, Als de Ligt wegvalt hadden ze Wober, nu Magallan.
Bij PSV zijn het alleen de wissels Perreiro, Malen en af en toe een jeugdspeler bij een veilige voorsprong die invallen.
Nu Isimat, is al geen top, ook nog verkocht is, is het er achterin ook niet op vooruitgegaan.
Wat moet je met een bank met Behich, Saintsbury, en wat jonkies.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:55
Ajax selectie is 3x breeder dan dat hele zooitje in Eindhoven...
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1018
vrijdag 11 januari 2019 om 08:42
overdrijven is ook een kunst. En het "zooitje uit Eindhoven"zoals jij het zo mooi omschrijft is de afgelopen 3 jaar wel twee keer kampioen geworden. Dus als het in Eindhoven een zooitje is, wat is het dan in Amsterdam? Als je een bank hebt die drie keer breder is dan in Eindhoven zoals jij beweert dan hadden ze toch wel eens een prijsje mogen pakken.
En wat die buffer betreft. Ook PSV kan investeren. Alleen is daar het roer een beetje omgegaan en geven ze jeugdspelers meer de kans. ( Rosario, Rigo, Sadilek Bergwijn, ) Heeft Ajax ook gedaan de jeugd een kans gegeven, dat gaat geld opleveren met de Ligt en Frenkie de Jong, maar tegenwoordig is het steeds meer een koopclub geworden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 01:55
Wie overdrijft er hier nou? Kampioen worden wel, omdat de rest ook niks voorsteld. Maar in Europa een stempel drukken, ho maar.
Jullie staan nog wel bovenaan, maar dat duurt ook niet lang meer en dan doen jullie weer mee voor spek en bonen...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:52
Tja, de centen zijn op. Totaal geen buffer...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws