Go Ahead strikt oud-aanvaller van Ajax en AZ: 'Misschien ben ik ongeduldig'

Go Ahead strikt oud-aanvaller van Ajax en AZ: 'Misschien ben ik ongeduldig'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 12:43do 10-01-2019 om 12:43

Laatste update: donderdag 10 januari 2019 om 12:59do 10-01-2019 om 12:59

Go Ahead Eagles heeft zich versterkt met Vince Gino Dekker. De 21-jarige linksbuiten sluit transfervrij aan in Deventer en tekent tot het einde van het seizoen, met een optie voor een extra jaar.

Dekker speelde voor de winterstop bij Jong AZ, waar hij eind december zijn doorlopende contract liet ontbinden. "Misschien ben ik wel een beetje ongeduldig, maar ik vond niet dat ik helemaal beloond werd voor de ontwikkeling die ik de afgelopen maanden heb doorgemaakt", verklaart de aanvaller op de website van Go Ahead.

Voor zijn AZ-periode speelde Dekker tussen 2003 en 2016 in de jeugdopleiding van Ajax. Na zijn debuut voor Jong Ajax hield een zware knieblessure hem anderhalf jaar aan de kant. "Gevolg was dat ik bij Jong Ajax qua ontwikkeling inmiddels was 'ingehaald' door andere jongens. Daardoor was het moeilijker om mijn kans te pakken."

Paul Bosvelt, technisch manager van Go Ahead, is blij met de komst van Dekker. "Hij heeft niet voor niets de hele jeugdopleiding van Ajax doorlopen en we hopen dat hij als jonge, talentvolle speler extra creativiteit toevoegt aan onze selectie. Go Ahead Eagles biedt hem in ieder geval een mooie kans om zich te manifesteren."

Plaats een reactie

donderdag 10 januari 2019 om 12:50
Dat gaat een clubhoppertje worden denk ik
Vind ik leuk
rexxo +5598
donderdag 10 januari 2019 om 13:50
Veel voetbalcarrières laten een stijgende lijn zien, bij deze jongen is het net een steile afdeling in het alpine skien.

Met alle respect voor de Eagles.
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
donderdag 10 januari 2019 om 12:53
De jongen heeft dat "eeuwige talent" stickertje op zijn hoofd, maar hij moet m inmiddels wel steeds zelf vastplakken met lijm. Het lijkt nergens te lukken en dat is best jammer. Nu hebben de Egels wel een mooie voorbeeld van een Jong Ajax speler die in het rood geel ineens wel ging scoren, dus hopelijk komt het goed.
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 12:56
Egels?
Vind ik leuk
ruud wubbers +18820
donderdag 10 januari 2019 om 13:03
In Zwolle een veelgebruikt koosnaampje voor die club.
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 13:16
Oh echt?

Ik dacht dat hij dacht dat eagles egels betekende.. hahaha
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
donderdag 10 januari 2019 om 13:19
Nee man, Eagles Egels noemen geeft van die kekke haatreacties van de gemiddelde Egel. En daar kick ik op als ex Zwollenaar
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
donderdag 10 januari 2019 om 13:22
Cool
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 13:23
Tja...
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 13:24
Sjezus man, serieus?
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
donderdag 10 januari 2019 om 13:26
Sommige mensen gaan parachute springen voor de kick. Anderen doen dit soort gekke shit :p
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 13:30
Als dit al een kick geeft, wat voor leven heb je dan? ;-)
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
donderdag 10 januari 2019 om 13:36
Geen, daarom schrijf ik op 25 verschillende fora
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
donderdag 10 januari 2019 om 13:38
Misschien is een hobby een leuk idee.
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 13:40
Ik geloof jou ook nog, misschien mensen helpen bij de voedselbank een idee?
Dan doe je nog iets nuttigs..
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:40]
Vind ik leuk
yonnd +46
donderdag 10 januari 2019 om 15:08
Je valt hier op VP toch niet uit de toon.
Vind ik leuk
L'Aigle +16
donderdag 10 januari 2019 om 13:58
'En daar kick ik op als ex Zwollenaar...'

Hoe droevig voor een 45 jarige...
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
donderdag 10 januari 2019 om 14:03
Ja hè, het is echt het einde van de wereld.
Vind ik leuk
Fred1975 +533
donderdag 10 januari 2019 om 14:52
Zo zit de gemiddelde Zwollenaar in elkaar. Totaal geen humor😂
Vind ik leuk
HansVites +5656
donderdag 10 januari 2019 om 17:10
Dan ben je wel een heel sneu geval Mr.Writer of bedoelde je Mr.Writher toen je die nick bedacht?
Dat PEC Zwolle heeft nog lang niet de allure van een Go Ahead Eagles.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:03
Hoezo egels eikel het is gewoon go ahead Eagles voor jou piet snot
Vind ik leuk
ruud wubbers +18820
donderdag 10 januari 2019 om 13:04
Hé een tokkie die voor deventer is, dat zie je nou nooit.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:44
Zielig figuur ben je jongen
Vind ik leuk
ruud wubbers +18820
donderdag 10 januari 2019 om 13:49
Zegt iemand die speciaal een account aanmaakt om mensen uit te schelden...
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
donderdag 10 januari 2019 om 14:29
Daar drijft dit forum op. Veel gebruikers, weinig inhoud.
Vind ik leuk
ruud wubbers +18820
donderdag 10 januari 2019 om 14:37
We doen ons best.
Vind ik leuk
Mr. Writer +436
donderdag 10 januari 2019 om 14:55
Deze reactie is inhoudelijker dan "Hoezo egels eikel het is gewoon go ahead Eagles voor jou piet snot".

Als je Piet Snot leest waar Mr. Writer staat, dan mag je ook wel eens naar EYE-LEUF trouwens
Vind ik leuk
Nightcrawler +5926
donderdag 10 januari 2019 om 13:07
Speciaal een accountje aangemaakt voor deze geweldige eerste post. +1 voor al die moeite!
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 12:55
Gevalletje van ''te hoog in je bolletje''?
Vind ik leuk
LuckyLuksch +11999
donderdag 10 januari 2019 om 13:02
Gelul. Als hij het te hoog in zijn bol had gehad dan was hij never nooit bij de eagles gekomen toch.
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
donderdag 10 januari 2019 om 13:08
"Misschien ben ik wel een beetje ongeduldig, maar ik vond niet dat ik helemaal beloond werd voor de ontwikkeling die ik de afgelopen maanden heb doorgemaakt",

Dus hij vindt zelf dat hij het heel goed doet, of heb ik het nou verkeerd?

En misschien te weinig kwaliteiten?
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:11]
Vind ik leuk
LuckyLuksch +11999
donderdag 10 januari 2019 om 15:31
Jij begrijpt hem dus nog niet. Succes verder
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:55
" ik vond niet dat ik helemaal beloond werd voor de ontwikkeling die ik de afgelopen maanden heb doorgemaakt"

Zegt genoeg. Vindt zichzelf beter dan hij waarschijnlijk is!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:58
Lees... Zijn zaakwaarnemer vind dat het allemaal ondergewaardeerd is en dat er meer verdiend kan worden.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:14
Lees... leer zelf lezen. Ik gebruik letterlijk zijn eigen quote.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
donderdag 10 januari 2019 om 13:27
", maar ik vond niet dat ik helemaal beloond werd voor de ontwikkeling die ik de afgelopen maanden heb doorgemaakt", verklaart de aanvaller "

Ik weet, "aanvaller" bevat ook een paar a's maar hij vindt het toch echt zelf.
Vind ik leuk
Bdog +6685
donderdag 10 januari 2019 om 12:56
Met hem als linksbuiten zijn de Eagles deels vleugellam.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 12:58]
Vind ik leuk
Hupfean +4526
donderdag 10 januari 2019 om 12:58
Goeie speler voor Gae, hopelijk snel terug in de ED.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4459
donderdag 10 januari 2019 om 13:01
Gelukkig - Ajax toch nog even in de titel gekregen!
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 13:08
Voor het geld hoeft Vingino het in ieder geval niet te doen. Had eigenlijk wel verwacht dat hij kon aanhaken bij AZ kan toch wel aardig ballen die jongen.
Vind ik leuk
Molletje +1003
donderdag 10 januari 2019 om 13:30
Snapte niet wat je met je opmerking bedoelde, maar ging even googlen…

Werkelijk waar nóóit geweten, dat zijn vader de oprichter is van dat kinderkledingmerk, maar nu snap ik wel wat jij bedoelt ;-)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:39
Nieuwe sponsor voor De eagles misschien? ;)
Vind ik leuk
Molletje +1003
donderdag 10 januari 2019 om 13:40
Ze vader heeft het verkocht aan Hilfiger... dus misschien bij Tommie vragen dan hahaha
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:41
Ja zou kunnen, acht de kans alleen niet heel groot
Vind ik leuk
Bijgoochem +1568
donderdag 10 januari 2019 om 13:45
Dat wist ik dan weer niet 😉
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:08
Goede speler. Prima gedaan door Go Ahead. De selectie was te smal maar nu heb je voorin wat meer mogelijkheden
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2936
donderdag 10 januari 2019 om 13:25
" ik vond niet dat ik helemaal beloond werd voor de ontwikkeling die ik de afgelopen maanden heb doorgemaakt"

Weer eentje die 3x goed heeft ingegooid en dan vindt dat ie toe is aan een stapje hoger.

Wordt dus nooit wat.
Vind ik leuk
Pazto +259
donderdag 10 januari 2019 om 13:27
Na 6 maanden alweer vluchten riekt naar een gebrek aan enige vorm van mentaliteit. Of had hij gedacht veel aan spelen toe te komen met de belangrijkste speler van AZ (Idrissi) voor hem op zijn positie?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:42
Als geboren eagle, een prima speler voor op de flank, ookal hebben wij op de flank al genoeg spelers, maar een gratis transfer kan je bijna niet weigeren lijkt mij
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:56
Volgens mij speelde middenvelder van Moorsel de laatste wedstrijden noodgedwongen linksbuiten en daarvoor Navratil maar dat is toch een rechtsbuiten?
En de andere rechtsbuiten, Bakx, speelt op het middenveld.

Het lijkt er op dat of van Moorsel of Bakx plaats moet maken voor Dekker.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 13:57]
Vind ik leuk
VA Demtah +28
donderdag 10 januari 2019 om 16:59
Klopt maar in de selectie hebben we 2 linksbuiten nl pieter langedijk en bruna andrade. Stegeman begon de eerste competitie helft maar dzepar en van moorsel soms. Met de komst van dekker vermoed ik dat andrade een ander club mag opzoeken. Langedijk mag uitvechten met dekker.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:09
Langedijk was echt goed bij RKC, dzepar voldeed niet dacht ik.
Dekker is beter en dan gaat van Moorsel naar het middenveld en Bakx naar de bank.
Vind ik leuk
VA Demtah +28
donderdag 10 januari 2019 om 18:07
Langedijk was idd de beste speler als rkc'er. Bij eagles nooit de kans gehad of waar gemaakt. Dzepar deed wat hij moest doen van stegeman, niet als linksbuiten maar als een valse buitenspeler zodat van de venne meer bepalender op de middenveld. Als je van moorsel in je selectie beschikt vind dat hij altijd moet gaan spelen maar op die plek speelt momenteel van de venne. Snap niet dat je bakx naar de bank verwijst, want is toch een van ons beste speler voor de winterstop.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:19
Ben fan van Bakx ex fc den bosch!
Stans gaat als verdedigende middenvelder niet naar de bank, Van Moorsel zal idd altijd moeten spelen en als ik ( ik hè, niet jullie prima trainer) moest kiezen dan vd Venne ipv Bakx
Luxe probleem.
Vind ik leuk
VA Demtah +28
donderdag 10 januari 2019 om 18:22
We laten het gewoon aan stegeman over, over het luxe probleem op het middenveld. Succes nog met je club in de 2e seizoens helft.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:29
Vind ik ook. Stegeman en Boessen zijn de beste trainers.
Stegenan wilde Dekker dus die zal het wel weten en een concurrent willen voor Langendijk en Andrade en Dzepar.
Prima voor jullie.

De versterkingen bij ons komen en de uitwedstrijd tegen AZ wordt iets eenvoudiger hoop ik.
Jullie ook succes!
( leuk zo'n tactisch voetbal praatje)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:03
We moeten toch iets als club en dit soort jonge jongens wil zich graag bewijzen! Hopelijk hebben wij plezier aan hem dit halve seizoen!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 13:59
Nooit van gehoord wat een nieuws zeg op naar de titel zou ik zeggen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:08
Als het niks wordt met voetballen kan hij altijd nog spijkerbroeken en spijkerjasjes ontwerpen met z'n moeder.
Vind ik leuk
pos +8960
donderdag 10 januari 2019 om 15:02
Met andere woorden voor AZ een prima zaak dat ze verlost zijn van zo'n flapdrol.
Vind ik leuk
El Cazador +8080
donderdag 10 januari 2019 om 20:44
Die kan de komende periode weleens de verrassing gaan worden in de KKD.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws