El Khayati: 'Pas als alles 100% concreet is, kan ik gaan nadenken'

El Khayati: 'Pas als alles 100% concreet is, kan ik gaan nadenken'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 14:05do 10-01-2019 om 14:05

Nasser El Khayati laat zich niet gek maken door de geruchten rond zijn persoon. De middenvelder en uitblinker van ADO Den Haag wil graag een stap maken, maar zolang er geen club écht concreet is, blijft hij zich focussen op ADO.

El Khayati zou in de belangstelling staan van meerdere clubs in Turkije. Zo hebben Sivasspor en Besiktas scouts gestuurd en wordt ook topclub Galatasaray genoemd. El Khayati probeert zich niet te laten afleiden. "Ik zit er gewoon heel simpel in: wat komt, dat komt. Voor de rest ben ik gewoon gefocust op ADO Den Haag", stelt hij voor de camera van Omroep West.

"Ik hou het ver van mij vandaan", vervolgt de 29-jarige middenvelder. "Als straks een mooie club concreet is, ga ik ernaar luisteren. Alle geruchten heb ik niks aan." Vooralsnog heeft El Khayti niets om over na te denken. "Als alles 100% concreet is, dan pas kan ik gaan nadenken of ik het doe of niet. Zolang dat er niet is, focus ik mijn gewoon lekker op ADO Den Haag."

El Khayati heeft er geen geheim van gemaakt een transfer te willen maken. "Dat is nu niet anders. Als er nu wat komt, ga ik er zeker naar luisteren. Wellicht kan ik die stap dan nog maken in januari. Daar sta ik ook voor open en daar ben ik ook heel eerlijk in. Maar als dat er niet is, focus ik mij op ADO."

Poll

Is El Khayati toe aan een grotere club?

(2466 stemmen)

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +21697
donderdag 10 januari 2019 om 14:08
Heerlijke voetballer! Gaat die stap wel maken!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2116
donderdag 10 januari 2019 om 14:10
Hele sluwe speler deze jonge, ik ken hem van zijn tijd bij kozakkenboys en toen al gezegd dat hij er nog wel zou gaan komen.. ik ben benieuwd wat voor stap hij gaat maken, het is ook wel zijn moment om het te doen want hij is natuurlijk de jongste niet meer. Ik gun het hem van harte.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:11]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:06
Zijn er zovelen van geweest.
eerst maar eens een stap in Nederland maken.
Kijk naar Amrabat en Ayoub..........
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2116
donderdag 10 januari 2019 om 15:24
Ik zeg toch ook niet dat hij naar het buitenland moet? Ik zeg alleen dat hij al op leeftijd is 29, speelt nu namelijk bij ado.. als hij de kans krijg te verkassen naar een grotere club op zijn leeftijd is dat prima toch? Hij is immers al 29! Of hij dan slaagt of niet maakt dan toch niet uit? Hij heeft zn transfer dan wel te pakken.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:32
Ik begrijp jou wel.
Ik bedoel dat hij nu de status van "koning" heeft bij ADO, terwijl hij bij de top3 waarschijnlijk op de bank komt.

In zijn geval zal ik nog zoveel mogelijk centjes proberen te verdienen de komende 3, 4 jaar.
China bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2116
donderdag 10 januari 2019 om 15:47
dat zou mooi zijn voor hem al zie ik die belchinezen niet naar den haag bellen voor hem.. zou het leuk vinden voor hem als die een transfer maakt.
Vind ik leuk
Mubappuh +564
donderdag 10 januari 2019 om 14:11
Wat kost deze jongen ongeveer?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
donderdag 10 januari 2019 om 14:12
5 Miljoen?
Vind ik leuk
Mubappuh +564
donderdag 10 januari 2019 om 14:13
Hahaha, zat ik ook al aan te denken:p Dan is het wel wat voor Feyenoord denk ik
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
donderdag 10 januari 2019 om 14:15
Sowieso.. :-)
Vind ik leuk
frhoi +1761
donderdag 10 januari 2019 om 14:23
Nee
Vind ik leuk
yonnd +45
donderdag 10 januari 2019 om 15:18
Nee Ado is zijn plafond, daar knapt de rest het vuile werk voor hem op
Vind ik leuk
windforce11 +3416
donderdag 10 januari 2019 om 14:28
Geloof er niets van...Ik denk dat hij voor 3 op te halen is.
Vind ik leuk
Rene80 +2422
donderdag 10 januari 2019 om 15:10
Verre van 5 miljoen. Max 3 miljoen ado kennende. Contract loopt niet gek lang meer.
Vind ik leuk
Broodje Aad +1336
donderdag 10 januari 2019 om 14:08
Misschien dat Feyenoord de gok hiermee moet wagen, weet alleen niet wat zijn prijskaartje is
Vind ik leuk
Il Gordo +18355
donderdag 10 januari 2019 om 14:14
Aad, wederom nee. Gewoon nee ;-)
Vind ik leuk
Broodje Aad +1336
donderdag 10 januari 2019 om 14:15
Ik heb niet voor niks de naam "Broodje Aad" hé
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:08
El Khayati mag wat mij betreft naar Feyenoord komen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
donderdag 10 januari 2019 om 14:11
Is de creatieve speler die je nu mist op het middenveld! Zou het uitstekend voor beide partijen vinden!
Vind ik leuk
Il Gordo +18355
donderdag 10 januari 2019 om 14:15
Kokcü, Van Persie?
Vind ik leuk
Il Gordo +18355
donderdag 10 januari 2019 om 14:14
Wat mij betreft mag-ie ook prima een wedstrijd bezoeken. Maar als speler zie ik geen toegevoegde waarde voor Feyenoord.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
donderdag 10 januari 2019 om 14:15
Waarom niet?
Vind ik leuk
Il Gordo +18355
donderdag 10 januari 2019 om 14:17
Ten eerste moet je altijd maar afwachten of zulke spelers ook uitblinken op een hoger niveau. Zeker als ze van het rechterrijtje komen. Voorbeelden genoeg die het (nog) niet waarmaken: Maher, Ramselaar, Amrabat, Ayoub, Duarte, Gudelj.

Daarnaast moet Feyenoord investeren. En geld betalen voor een 29-jarige is feitelijk een desinvestering. Dus het geld wat je hebt, besteden aan jong talent. Bij voorkeur voor een plek achterin.

Daarnaast heb je met Ayoub, Van Persie en Kokcü voldoende creatieve alternatieven.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:18]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
donderdag 10 januari 2019 om 14:24
Oké, duidelijk ;-)...
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
donderdag 10 januari 2019 om 14:50
Ayoub die nog niets heeft laten zien?
Vind ik leuk
Il Gordo +18355
donderdag 10 januari 2019 om 14:53
En dus? Dan maar El Khayati halen? Want die gaat het wel laten zien?

Als Vilhena verkocht wordt, kun je prima Ayoub inpassen. Of Kokcü. Of Wouter Burger. Kortom, totaal geen noodzaak om een 29-jarige te kopen die het alleen in de middenmoot heeft laten zien.
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
donderdag 10 januari 2019 om 15:22
Ayoub ook alleen maar bij een middenmoter.
Vind ik leuk
Il Gordo +18355
donderdag 10 januari 2019 om 15:44
Des te meer reden om niet aan El Khayati te beginnen.
Vind ik leuk
FCG1971 +4740
donderdag 10 januari 2019 om 14:50
Verstandige reactie. Deze speler heeft geen restwaarde. En Feyenoord is op haar best geweest als er geen geld was en ze creatief moesten zijn. Gewoon jonge spelers halen, dat kan prima voor in de Eredivisie en daar je winst oppakken. Als ik kijk hoe wij dat met Doan hebben gedaan moet Feyenoord dat zeker met hun grotere budget kunnen.
Vind ik leuk
frhoi +1761
donderdag 10 januari 2019 om 14:24
Van mij niet
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:27
van mij ook
Vind ik leuk
yonnd +45
donderdag 10 januari 2019 om 15:19
Goeie voetballer voor ado maar niet het niveau waar Feyenoord naar moet streven.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:14
Terug naar PSV is zinloos.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:15
zou naar mijn mening niet misstaan bij feyenoord hub die berghuis met geld erbij weg of teab weg trappen want het lijkt zeer goed wat hij doet maar wat een verbeten mannetje kan ook compleet niet mee met de rest ik zie hem dan ook als een joey sleegers weet niet wrm alle respect voor joey maar bedoeld dat t allemaal net nie is jammer had ook graag beter gezien maar rendament heb je bij el khayati nie te klagen en hij is al wat ouder dus dan hoeft niet alleen rvp of vd heyde de ervaring in de groep te brengen dus win win alleen steven verliest maar daar s hij wel aangewend
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:16]
Vind ik leuk
Il Gordo +18355
donderdag 10 januari 2019 om 14:16
Goed stuk!
Vind ik leuk
FCG1971 +4740
donderdag 10 januari 2019 om 14:53
Wat is de staat van de komma-toets op je keyboard?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:52
nieuwe staat maar begrijp je iets niet zonder de komma s en punten wist niet dat vp alleen voor geleerde is ik zal wel eem andere site zoeken
Vind ik leuk
Il Gordo +18355
donderdag 10 januari 2019 om 14:15
Zo, laat de reacties maar weer komen dat-ie tekort komt voor de "top 2" maar "voor Feyenoord wel iets is" ;-)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:19
nee dat bedoel ik niet hij kan na de top maar wij met malen en ajax neres en lainez op komst s r geen ruimte voor nog een extra el khayati of wil je zeggen dat feyenoord een betere stand in heeftvdacht alleen vente nou die s niet beter als el k dat is denk wel duidelijk
Vind ik leuk
Il Gordo +18355
donderdag 10 januari 2019 om 14:22
El Khayati is een middenvelder, een nummer tien. Daar heeft Feyenoord Toornstra, Kokcü, Van Persie en Ayoub. Ayoub en Kokcü moet je de kans geven zich te ontwikkelen. Koop je El Khayati, dan wordt het perspectief voor hen wel erg troebel.

Daarnaast heb jij het over Vente. Da's een spits. Daar hebben ze er vier van: Jorgensen, Vente en evt. Van Persie en Joël Zwarts, uit de opleiding. Kortom, als Feyenoord het (zogenaamd weinige) geld wat ze hebben aan een 29-jarige speler verbrast, schieten ze zich in de voet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:23]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:17
Ik zou lekker het treintje van Den Haag naar Rotterdam Zuid nemen. Mooie speler om erbij te hebben voor Feyenoord en een mooie concurrent voor Sam.
Vind ik leuk
Il Gordo +18355
donderdag 10 januari 2019 om 14:22
Nee.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:21
Zou leuk voor die jongen zijn en ADO kan wat munten pakken
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:21
Feijenoord?
Vind ik leuk
Il Gordo +18355
donderdag 10 januari 2019 om 14:29
Nee joh.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:25
Dus als er nu wel een club concreet wordt, verlies je de focus en interresseerd ADO je niet meer?

Wordt een beetje moe van El Khayati die openlijk ADO de rug toe blijft keren. Als ik ADO was, had ik El Khayati een mediaverbod gegeven. Dat ie weg gaat, weten we allemaal, maar El Khayati is overal met zijn hoofd, behalve bij ADO.
Vind ik leuk
Enw02 +662
donderdag 10 januari 2019 om 15:07
Hij kom in augustus al weg naar Rusland. Is toen tegen gehouden. Logisch dat hii nu wil om een klapper te maken
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:17
Voor zover ik weet kan er niemand in augustus weg.
Vind ik leuk
Enw02 +662
donderdag 10 januari 2019 om 19:38
En waarom niet dan ?
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
donderdag 10 januari 2019 om 14:31
Wat verstaat men onder een grotere club?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 14:58
Goede voetballer. Het is te hopen voor ado dat hij blijft. Zonder el khayati blijft er weinig creativiteit over
Vind ik leuk
Enw02 +662
donderdag 10 januari 2019 om 15:06
Voor ons een hele grote aderlating. Wat geniet ik al bijna 2 jaar van deze topper. Transfer dik verdiend!!!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 15:11
Kan hij wel nadenken. Bijna 30 en volgende stap. Deze gozer is niet 100
Vind ik leuk