PSV speelt anders dan voorheen: 'Ik denk dat we aanvallender en dominanter spelen'

PSV speelt anders dan voorheen: 'Ik denk dat we aanvallender en dominanter spelen'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 19:48do 10-01-2019 om 19:48

Steven Bergwijn vindt dat PSV dit seizoen aanvallender speelt dan in voorgaande seizoenen. De vleugelaanvaller van de Eindhovenaren stelt dat zijn ploeg de speelwijze die trainer Mark van Bommel voor ogen heeft goed onder de knie heeft.

Onder Phillip Cocu speelde PSV een stuk behoudender. "Dat denk ik wel, ik denk wel dat we aanvallender en dominanter spelen", analyseert Bergwijn bij VTBL. "Dat is vanaf het begin van dit seizoen erin gepompt en we worden steeds beter en beter. Als team staan we goed en we doen het goed, maar we trainen ook veel op onze speelwijze."

"Ikzelf speel nu ook veel meer en ik denk ook dat mensen meer van mij verwachten", bespreekt de vleugelaanvaller zijn eigen rol bij PSV. "Trainers doen dat ook en dat snap ik. Ik heb ook wel doelstellingen, maar die houd ik liever voor mezelf."

"Ik ben af en toe een clown, ik hou van grappen maken", vervolgt Bergwijn. "Het hoeft voor mij niet altijd serieus te zijn. Als we trainen natuurlijk wel, maar daarbuiten ben ik wel in voor een dolletje. Anders verveel je je rot."

Plaats een reactie

Leedz +7178
donderdag 10 januari 2019 om 19:51
Iets aanvallender omschakelings voetbal dat heeft ie goed gezien
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:52
Leedzeikmuts
Vind ik leuk
Leedz +7178
donderdag 10 januari 2019 om 19:54
My bad, PSV speelt bijna het voetbal van Barca en City
Vind ik leuk
Timmiraq +22232
donderdag 10 januari 2019 om 19:56
Dat ook weer niet. Maar er zit mooi voetbal tussen.
Tenminste. Dat was zo in speelronden 1-13 ofzo

Daarna werd het wat minder maar zo nu en dan nog steeds best goed

Geen omschakelingsvoetbal meer
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:57
Juist Timmio
Vind ik leuk
Hast58 +868
donderdag 10 januari 2019 om 20:00
Puur reactie voetbal. Zou ook dom zijn anders hebben ze aan Lozano niks.
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:36
Klopt , gelukkig komen we ajax wegcounteren met 3-0 ... zeer geflatteerd hahahah.... ajax is niet eens bij zoet in de buurt geweest man drolletje.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
Die wedstrijd, ik gruwel er nog van. De Ligt, die geschorst was, vervangen door iemand die totaal niet kan koppen tegenover een kopsterke spits. Idiote beslissing van Ten Hag. Dat het fout ging voor Ajax was dan ook niet onverwachts. Maar het had ook anders kunnen lopen, want ondanks die idiote beslissing zijn er nog diverse ballen van de Psv doellijn gehaald. Maar dan nog. Beslissing was absurd.
Dat Ajax niet in de buurt van de Psv doelman is geweest, is niet waar. Weet jij zelf ook wel.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:42]
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Jaar daarvoor was de ligt aanwezig en was het ook een simpele 3-0 .. Die wedstrijd dat psv kampioen werd edgar:)
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:44
Oh ja dat is waar. Ipc hoort Ajax altijd te winnen van welke tegenstander dan ook in de Eredivisie. Omdat we gewoon veel beter zijn. Kwaliteiten volledig benutten wordt vaak niet gedaan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:45]
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:46
Bij ajax word dat idd VAAK niet gedaan haha
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:47
En dan vaak nog zoveel beter zijn als de rest. De laatste 10 jaar, gap, Ajax is meer keer kampioen geworden. Had je zeker nog niet aangedacht.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 20:47]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:18
Zo is het, PSV heeft slechts 3 titels in 10 seizoenen. En dit komt alleen maar doordat Ajax niet zat op te letten.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:19
Precies. Ajax was de grootste, is nog altijd de grootste en zal altijd de grootste blijven.
Vind ik leuk
Heinnie +361
vrijdag 11 januari 2019 om 10:11
Jaa daarom gaan speler liever bij Betis en watford voetballen dan bij het grote ajax haha. Maak dat lekker jezelf wijs!! Sjappie.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:28
Was iets meer aan de hand dan niet opletten........ beetje objectief blijven
Vind ik leuk
Pjoitr +53
vrijdag 11 januari 2019 om 10:10
.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 10:11]
Vind ik leuk
Pjoitr +53
vrijdag 11 januari 2019 om 10:11
Ajax heeft er vier, echt een enorm verschil :).
Vind ik leuk
LovanED +51
vrijdag 11 januari 2019 om 11:30
Psv heeft de meeste titels behaald in de hele 21ste eeuw 10 om 6 van ajax dus kom op spaar me dat aub dat ajax niet zat op te letten PSV domineert al de hele 21ste eeuw in Nederland en ja ja Ajax heeft meer sterren maar als we puur naar deze eeuw kijken is PSV de sterkste in Nederland
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:33
9 om 6 daar ga je al. Laatste 10 jaar is Ajax weer de baas.
Vind ik leuk
LovanED +51
vrijdag 11 januari 2019 om 11:38
Sorry maar het zijn er 10 als je de feiten niet kent zou ik maar discussie aangaan dat Ajax 1x meer js kampioen geworden in de laatste 10 jaar is leuk maar Ajax loopt in deze eeuw nog steeds 4 titels achter
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:56
Vanaf 2000-2001 zijn het er toch echt 9
Vind ik leuk
LovanED +51
vrijdag 11 januari 2019 om 14:08
Je kan toch tellen hoop ik noem de jaartallen ff voor je op en dan kan je ze zelf tellen 2000,2001,2003,2005,2006,2007,2008, 2015,2016,2018
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:35
Ga toch weg, drie titels meer maar geen enkele Europese finale al 31 jaar voor PSV. Ajax zet zicht tenminste Europees nog in. Laf spel van PSV is meer beloond inderdaad laatste jaren.
Vind ik leuk
LovanED +51
vrijdag 11 januari 2019 om 11:40
Hahah kom op aub de EL finale kom op psv is de laatste club die nog teminste ver is gekomen in de CL halve finale ja sorry dat PSV de finale niet heeft bereikt maar het blijft een knappe prestatie dus om te zeggen dat PSV nou niks europees heeft bereikt terwijl ajax al meer dan 10 jaar niet voorbij de groepsfase van de CL is gekomen vind ik maar sterk
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:26
Misschien een goed idee om een keer te stoppen over die 3-0...... hield mijn hard vast de eerste 10 min. Neres begon sterk maar PSV scoorde echt op het juiste moment eat ajax (mentaal) deed breken. Voetballen kunnen ze wel in ADam. Weet niet of ze ook mentaal zijn gegroeid. Hoop het niet maar ben er als psv supporter niet gerust op
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:33]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:43
Je hebt gelijk. We moeten stoppen over die 3-0. Eens, Neres was toen echt sterk de eerste minuten. Idd, Psv scoorde toen op het juiste moment. Psv had ook meer de wil om te winnen. Afijn, genoeg over die wedstrijd. Of de Ajax spelers mentaal gegroeid zijn ondertussen? Goeie vraag. Ik heb het gevoel van wel. Moeilijk in te schatten. Ajax (zelfde geldt voor Psv) is moeilijk te bestrijden. Beide ploegen doen het geweldig. Het wordt de spannendste strijd ooit in de Eredivisie. Ik ben vol vertrouwen dat mijn ploeg Ajax aan het langste eind gaat trekken. Je bent er niet gerust in voor jouw club. Nou, jullie zijn even goed als Ajax dit seizoen. Ook jullie kunnen vol vertrouwen richting 2e seizoenshelft gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 01:55
Er is 1 bal van de lijn gehaald en die was ergens tussen de 75e en 80e minuut. Verder waren jullie zo goed als kansloos. Wij hadden aan 1 helft voldoende vandaar dat wr het rustig aan deden in de tweede.

Als het nodig was geweest dan had je er makkelijk meer om je oren gehad gezien het spelbeeld. Maar dat kan natuurkijk gebeuren in Eindhoven. Is niet de eerste of de laatste keer of je moet Justin Kluivert nogsteeds geloven.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 02:02
Misschien laat mijn geheugen me effe in de steek. Tsja, ik ben ook maar menselijk.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 02:03]
Vind ik leuk
RW1913 +2793
donderdag 10 januari 2019 om 22:36
Zuur kun je niet mixen moet zoet.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:04
In maart worden jullie opgevreten in Amsterdam dag kampioenschap.
Stelletje onnozele
Vind ik leuk
Echt? +4512
vrijdag 11 januari 2019 om 09:52
Altijd respectvol, de reacties van Henk Aars
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:40
Niemand zal jou serieus nemen als je alleen maar scheld en je eigen idioot gedraagd.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:22
Hoef ook niet in maart wordt afgerekend.
Ajax kampioen
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:02
Grapjas counter voetbal en niks anders
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:57
Dat niet maar als jij zo reageert kijk jij geen voetbal of statistieken. Kijk dat doelsaldo dan, zijn er volgens jou 58 van de 60 gecounterd ? Nou dan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 02:32
Maar dan net iets beter, zie resultaten, dan Barca en City, in eredivisie.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 20:19
complete bull shit , ze hebben in alle 17 thuiswedstrijden sowieso op de eerste helft tegen az na alles volledig gedomineerd

Als je dan uit ook nog eens uitslagen van 0-7 0-4 1-4 etc neer zet dan weet je dat je opmerking als een tang op een varken slaat
Vind ik leuk
Hast58 +868
donderdag 10 januari 2019 om 20:28
Domineren op eigen helft is niet zo moeilijk.
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:37
Vertel dat eens aan ten het.! Miss pakt ajax dan weer een keer de beker ofzo?
Vind ik leuk
Hast58 +868
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
Ja die beker gaat bij jullie niet meer lukken omdat jullie zo dominant waren tegen die wereldploeg RKC. Maar was natuurlijk ook wel erg zwaar geloot.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 20:58
onze naaste concurrent werd in 2 potjes binnen 5 maanden tijd anders aardig overrompelt....
Sterker nog de eerste versie dit jaar hebben ze welgeteld 1 x op zoet geschoten en 0 goals gemaakt ...dat bereik je tegen zo n enorm geode ploeg natuurlijk alleen met op eigen helft te hangen....
Vind ik leuk
Hast58 +868
donderdag 10 januari 2019 om 21:04
Hoeveel keer per dag vertel je dit verhaal nou??? Word je nou nooit eens misselijk van je zelf van dat gekopieer en geplakt.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 21:05
ik heb nergens last van , jij daarentegen blijkbaar wel
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:19
Hou die gedachten vast. Die groepsverkrachting zeker vergeten in de Arena vorig seizoen van jouw PSV? Dit jaar Maart afslachting PSV in onze Johan tempel.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 21:21
jaja dat gekwaak horen we wel vaker uit jullie hoek de laatste 4,5 jaar
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:23
3 titels voor PSV in 10 seizoenen. Ken gewoon je plek als boertje
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 21:25
jaja weet ik , nu jullie nog
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:20
En Ajax 4. tel je er nog 4 jaar bij op dan PSV 7 en Ajax..... nog steeds 4. En ja uiteindelijk hebben jullie er meer, maar daar gaat het nu niet om. Dit heb ik je al eerder uit proberen te leggen, maar je blijft hetzelfde verhaaltje toch al maanden vertellen, zelfs in deze thread al minimaal nog een keer. En dan wordt stratumseind van kopieer gedrag beschuldigd....
Vind ik leuk
Hoeness +523
donderdag 10 januari 2019 om 22:08
De Johan tempel.. dat is de enige troost voor Cruijf.. die heeft zich al tien keer in zn graf omgedraaid met het huidige beleid...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 02:34
1x kans Huntelaar op Zoet, winner Jeroen zelf. Met verve
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:16
Fortuna, Zwolle, Vitesse, Az, is PSV gewoon goed weggekomen. Te veel gezopen jij ouwe gek
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 21:20
fortuna is bull shit daar had psv ondanks dat ze niet goed speelden veruit de meeste kansen en maakte ze de winnende pas laat

Pec zwolle was de eerste helft veruit voor psv en de tweede voor pec

Vitesse hebben ze 90 minuten lang onder de duim gehad ,door de rode kaart trok vitesse zich compact terug wat ze prima deden maar psv was volledig de baas
Az eerste helft heb ik al gezegd.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:23
Ja altijd lastig om met een doorgewinterde alcoholist te discussiëren. Jij ziet de wereld toch heel anders.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 21:25
zou jij ook eens moeten doen , word je misschien iets minder zuur van
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:26]
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:32
Nee jo net een week Valencia opzitten heerlijk man. Als ik ooit naar Spanje verhuis dan ga ik niet 24/7 op Voetbalprimeur zitten om Ajax te haten.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 21:38
das mooi voor je
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:40
Ben nu eens eerlijk. Jij hebt vaker aan Ajax gedacht dan aan sex. Ajax zit voor altijd in je kop. Je bent niet de enige. Ajax is een religie ook jij voelt het.
Vind ik leuk
stratumseind +185950
donderdag 10 januari 2019 om 21:41
je kent het verschil niet tussen sex religie en een sekte...... das nie best voor je
Vind ik leuk
Echt? +4512
vrijdag 11 januari 2019 om 09:54
Nee, denkend aan Ajax ga je met je pikkie spelen
Vind ik leuk
Swout +1271
donderdag 10 januari 2019 om 20:50
Psv speelde erg dominant in de CL en de beker. Heeft Bergwijn goed gezien
Vind ik leuk
Plattekar bv +28403
donderdag 10 januari 2019 om 21:04
IETS aanvallender ??? Holy mozes....zeg maat 150 vrachtwagens aanvallender.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:20
3 toernooien al kansloos uitgeschakeld. Nee gaat als een trein dit PSV😊
Vind ik leuk
Plattekar bv +28403
donderdag 10 januari 2019 om 22:13
3 ?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:44
Supercup is ook een toernooi
Vind ik leuk
Plattekar bv +28403
donderdag 10 januari 2019 om 22:47
maakt nie uit..beetje weerstand is goed voor je
Vind ik leuk
AVDV +968
donderdag 10 januari 2019 om 23:56
Wist niet dat toernooien maar uit 1 wedstrijd bestonden... Man wat kan jij een klets verkopen..
Vind ik leuk
Echt? +4512
vrijdag 11 januari 2019 om 09:55
Weerstandisgoediseenbeetjedom
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:23
En doet zijn naam geen eer aan, want als je hem ook maar een beetje weerstand biedt hoor je 9 van de 10 keer niks van em.
Vind ik leuk
AVDV +968
vrijdag 11 januari 2019 om 10:44
Lees al te veel van em, bietje minder mag wel.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:46
Zekers
Vind ik leuk
JCJWZ +14300
vrijdag 11 januari 2019 om 01:56
Veel verdedigender na Cocu kon Psv ook niet spelen natuurlijk. Maar om het nou meteen aanvallend voetbal te noemen? Daarvoor moet je toch echt met wat meer mensen voor de bal gaan spelen, maargoed voor Psv is dit natuurlijk al wel heel wat, zijn ze nou het bewierookte realisme aan het loslaten?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 01:57]
Vind ik leuk
Marco S +6560
donderdag 10 januari 2019 om 19:53
Clowntje Steven piet
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
donderdag 10 januari 2019 om 20:42
Je bedoelt Piet onana
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
Twinie, hij bedoelt piet banana!
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
donderdag 10 januari 2019 om 20:45
Haaa oke
Vind ik leuk
R94 +1996
donderdag 10 januari 2019 om 19:53
Nee hoor Stevie. Volgens alle kenners hier spelen we nog steeds als een stel schijtbakken.
Vind ik leuk
Marco S +6560
donderdag 10 januari 2019 om 19:54
Goed stukje zelfreflectie!
Vind ik leuk
Heinnie +361
donderdag 10 januari 2019 om 20:41
Heerlijk stukje jaloezie haha
Vind ik leuk
Marco S +6560
donderdag 10 januari 2019 om 19:54
En nu niet gaan verwijderen vp
Clowntje piet is een liedje en geen verwijzing naar zwarte piet, je weet wel dat verschrikkelijke kinderfeest
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
donderdag 10 januari 2019 om 19:55
Oke, maar hoe is clowntje piet dan een verwijzing naar steven bergwijn?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:58
Juist, kets die Marco maar van VP af.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:59
Juist.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:04
Zeker geen broer van Strijp S
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:04
😂😂😂😂
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:57
Mooiste kinderfeest.
Vind ik leuk
Cultheld +17
donderdag 10 januari 2019 om 19:55
Kan beter voetballen
dan praten die Bergwijn
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:45
Waar wordt hij voor betaald ???
Vind ik leuk
Cultheld +17
vrijdag 11 januari 2019 om 07:57
Als prof bij PSV? Geen idee eigenlijk.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 19:58
Ajax speelt ook aanvallend en heeft hetzelfde doelsaldo als PSV. Dan doet PSV toch wel ergens iets goed? Of is het scorebordjournalistiek?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:22
Overwintering Champions League en beker. Daarbuiten heeft Ajax bijna alle moeilijke uitwedstrijden al gehad. Psv gaan die allemaal nog krijgen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:25
Ik heb effe gekeken naar de uitwedstrijden van PSV en Ajax:

PSV uit:
Emmen, Utrecht, Heerenveen, Excelsior, VVV, Ajax, Vitesse, Willem II, AZ

Ajax uit:
Feyenoord, Heracles, ADO, AZ, Emmen, Willem II, Groningen, de Graafschap

PSV heeft inderdaad een lastiger uitprogramma. De kans dat ze meer punten laten liggen itt Ajax is zeer aanwezig.
Vind ik leuk
MojoRisin +13506
donderdag 10 januari 2019 om 19:59
Vind ze nu wel iets aantrekkelijker dan onder Cocu spelen, dat klopt..
Vind ik leuk
JoeyC +3270
donderdag 10 januari 2019 om 20:03
Nieuwe trainer, nieuwe spelers, nieuwe speelstijl. 16 van de 17 wedstrijden gewonnen. De terechte nummer 1.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:10
Als je dat moet denken, dan weet ik niet of het wel zo is. 😅
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:49
Roja Mechanica !
Vind ik leuk
Mad Max +551
donderdag 10 januari 2019 om 20:58
PSV speelt pracht voetbal.
Vind ik leuk
whdijk +669
donderdag 10 januari 2019 om 21:07
Psv staat daarom ook eerste goed bezig van Bommel👍
Vind ik leuk
AFP +1141
donderdag 10 januari 2019 om 21:17
Quote Bergwijn:
# Steven Bergwijn vindt dat PSV dit seizoen aanvallender speelt dan in voorgaande seizoenen#

Jammer dat het alleen geresulteerd heeft in een kleine voorsprong van 2 punten op Ajax, voor de rest is het thuis kijken naar de wedstrijden van Ajax. Sorry Steven.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:49
PSV moet ervoor zorgen dat ze Ajax verslaan in maart en ook Feyenoord moet psv gaan verslaan en de titel opnieuw kampioen worden van Nederland met mark van Bommel
Vind ik leuk
JCJWZ +14300
vrijdag 11 januari 2019 om 02:00
Psv moet niks hoor, is een gemoedelijk clubje uit Brabant, daar moet niks.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:47
Jcjwz... PSV is een groot club en is beter dan Ajax . Zonder de boer hadden ze nooit 4 jaar achter elkaar de titels gewonnen. Trouwens waar is de boer en waar is Ajax. Sinds 2014 niet meer gezien. Jah inderdaad Brabant lekker gezelig hier in BrAbant omdat hier in BrAbant bijna ieder jaar feest is de titel van PSV. . Amsterdam niks he . Alleen jonkies daar 😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:50
Jcjwz. . Laat je háát wegens PSV varen. En ga terug naar school
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
donderdag 10 januari 2019 om 21:55
Defensiever kon het in principe ook niet worden natuurlijk, dan lijkt het al snel veel aanvallender.
PSV is in de counter gewoon niet bij te houden, ze winnen het gewoon puur op snelheid. Lozano en Bergwijn zijn gewoon zo verschrikkelijk snel en kunnen ook nog eens makkelijk scoren, samen De Jong die in topvorm is en de één na de ander binnenschiet, is de aanval van PSV gewoon dodelijk dit seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 00:59
Als Dumfries en Angelino eroverheen komen, en je hebt iets meer richting de binnenkant Bergwijn en Lozano wordt de situatie voor de tegenstanders vaak wel dreigend inderdaad!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 01:53
Dat was me een DONDERdag wel bij dit topic, tsjonge tsjonge!
Thank God It's Friday!!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 01:54]
Vind ik leuk
Patje41 +951
vrijdag 11 januari 2019 om 02:08
Ik zie iedere keer alleen maar counter voetbal van psv, lange ballen op de snelle jongens
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 10:55
Of dat countervoetbal is ligt eraan of die lange bal voorkomt direct uit een aanval van de tegenstander, wat vaak niet het geval is. Zie ik liever dan maar continue breien en erop teren dat je veel balbezit hebt.
Vind ik leuk
Ray01 +104
vrijdag 11 januari 2019 om 03:55
Go Bergwijn Go.. Laat dit jou seizoen worden ..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws