'Jong PSV-uitblinker mag transfervrij vertrekken: NAC Breda op poleposition'

'Jong PSV-uitblinker mag transfervrij vertrekken: NAC Breda op poleposition'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 21:16do 10-01-2019 om 21:16

NAC Breda staat op het punt om zich te versterken met Ramon Pascal Lundqvist. De 21-jarige aanvallende middenvelder komt transfervrij over van PSV, zo melden het Eindhovens Dagblad en BN De Stem donderdagavond.

Hoewel Lundqvist ook in de belangstelling staat van tenminste één andere club uit de Eredivisie en er interesse is uit het buitenland, ligt NAC in poleposition, aldus BN De Stem en het ED. De Brabanders hopen uiterlijk dit weekeinde duidelijkheid te krijgen over de toekomst van de Zweedse jeugdinternational, die op alle posities op het middenveld uit de voeten kan.

PSV is bereid om mee te werken en legt Lundqvist niet al te veel in de weg. Zijn contract in het Philips Stadion loopt komende zomer af. NAC hoopt de speler voor meerdere jaren vast te leggen. Na rechtsback Khalid Karami en linksback Alex Gersbach, waarmee een mondeling akkoord is bereikt, moet Lundqvist de derde winterversterking worden in het Rat Verlegh Stadion.

Lundqvist is namens Jong PSV dit seizoen een van de uitblinkers in de Keuken Kampioen Divisie. Hij was in zestien duels goed voor zeven goals en zes assists. Mede door blessureleed bleef een echte doorbraak in het eerste elftal van de Eredivisie-koploper uit.

Plaats een reactie

Ron83 +629
donderdag 10 januari 2019 om 21:20
Succes bij NAC het is je gegund!!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:45
Dit zou een stunt zijn. Dit is in tegenstelling wat veel mensen denken en zeggen echt een talent met heel erg veel klasse. Zie hem dan ook heel graag komen
Vind ik leuk
appeltje +3668
donderdag 10 januari 2019 om 22:48
Goede speler voor NAC.
Vind ik leuk
RenW +4229
donderdag 10 januari 2019 om 23:29
Uitblinker van jong PSV mag weg?
Das niet goed met de aanvoer.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:20
Geweldige aanwinst voor NAC. Succes, Ramon!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:24
Was toch een wereldtalent? Na daar ga je dan. Top gescout
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:36
Probeer maar weer te bashen. Veel succes met Lainez
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:55
En vervolgens zelf een sneer uitdelen.. verlaag je iig dan niet tot het niveau waar je een hekel aan hebt.
Vind ik leuk
dhrwobo +44066
donderdag 10 januari 2019 om 23:31
Behalve dat zijn sneer ‘spot on’ is..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 09:18
Dat ben ik met je eens maar nogmaals, niet slim om het eerst af te keuren om vervolgens zelf een dergelijke reactie te plaatsen. Ik zie dat vaker dat mensen hier klagen over zulke opmerkingen en dan vervolgens zelf reageren met opmerkingen van hetzelfde niveau, dat vind ik dan niet erg slim.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:47
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 09:19
Zie wat ik boven jou heb gezegd, dat is mijn punt meer
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:20
Snap ik wel. Je moet dit forum ook niet serieus nemen. Bekijk alles met een knipoog en de wereld ziet er veel beter uit.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:49
Ah eens, zeker!

Ik zie alleen dat er vaak wordt afgegeven op elkaar en dat er dan gelijk met gelijke munt wordt terug betaald. Wat als gevolg heeft dat het nooit beter zal worden. Nu vind ik dat persoonlijk geen probleem maar ik irriteer me aan die hypocrisie. Maar dat is misschien mijn probleem haha.
Vind ik leuk
floormunges +1563
vrijdag 11 januari 2019 om 09:50
En jij doet er ook aan mee
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 11:50
Kan je dat ook uitleggen of hou je het bij deze zinloze opmerking?
Vind ik leuk
Uthan +16
donderdag 10 januari 2019 om 21:52
Jij denkt dat die bij ajax lopen dan
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:53
Nee weten. Ja
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:25
Zou een goede zaak zijn goede voetballer. Is nog jong, zit veel toekomst in. Als het waar is Welkom!
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:26
Ramon Pascal miste net dat beetje extra warmte in Eindhoven en vertrekt daarom maar naar het gezellige en warme Breda!
Vind ik leuk
ay42 +1470
donderdag 10 januari 2019 om 21:32
Nee ik denk dat hij net dat beetje extra talent miste
Vind ik leuk
RenW +4229
donderdag 10 januari 2019 om 23:30
En dan toch de uitblinker van jong PSV?
Vind ik leuk
ay42 +1470
vrijdag 11 januari 2019 om 03:16
Ja maar hij is al 21. Ramselaar is 22 en als hij vast bij Jong zou zitten zou hij met gemak de uitblinker zijn. Maar Ramselaar is niet goed genoeg voor PSV 1.

Als je een uitblinker bij Jong bent betekent het niet meteen dat je met 1 mee kan
Vind ik leuk
Heinnie +345
donderdag 10 januari 2019 om 21:37
Nog steeds gefrustreerd om die 4 jaar of omdat spelers tegenwoordig liever naar watford en Betis gaan dan naar ajax hahaha
Vind ik leuk
Niels92 +36653
donderdag 10 januari 2019 om 21:41
Ik snap nooit zo goed dat m'n altijd maar gefrustreerd kan raken of dat mensen denken dat een ander gefrustreerd raakt wanneer een speler niet komt. Jullie doen net alsof het levensgenot afhangt van voetbal en of spelers wel of niet willen komen :)

Het is maar voetbal, niks meer en niks minder :)
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
donderdag 10 januari 2019 om 21:46
Voor warmte moet je niet in de betonbak zijn dan blijf je toch in het zuiden
Vind ik leuk
stratumseind +195648
donderdag 10 januari 2019 om 21:26
Iedereen mag mee profiteren van al die goei van ons
Vind ik leuk
Phiron +371
donderdag 10 januari 2019 om 21:34
Hey... alweer iemand die er gewoon niks van kan, toch? :D
Vind ik leuk
la galaxy +1131
donderdag 10 januari 2019 om 21:28
Kon ook naar onze LA gaan maar gaat naar ons NAC nu hopen om piroe te huren
Vind ik leuk
Il Gordo +18659
donderdag 10 januari 2019 om 21:31
Nah, mits transfervrij niet eens een gekke zet van NAC.
Vind ik leuk
Humberto01 +881
donderdag 10 januari 2019 om 21:36
Heracles zou wel eens die ander club kunnen zijn, mede omdat Duarte mogelijk gaat vertrekken na dit seizoen. Gewoon naar Almelo komen kerel, dan speelt je in elk geval niet bij een degradatie kandidaat.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 21:37]
Vind ik leuk
Alibaba +687
donderdag 10 januari 2019 om 22:36
Hij speelt liever op echt gras!
Vind ik leuk
Humberto01 +881
donderdag 10 januari 2019 om 22:58
Ja hij bij Heracles ook, bijna elke 14 dagen ☺️
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:38
Uitblinker?? Waarin??
Vind ik leuk
Hast58 +914
donderdag 10 januari 2019 om 21:53
Een uitblinker laat je niet zo weg lopen, gelul allemaal.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:19
Dat maakt VP ervan. Als hij echt zo goed zou zijn laten ze hem echt niet lopen. Stemmingmakerij!
Vind ik leuk
Romario9 +13703
donderdag 10 januari 2019 om 22:21
“Hij was in zestien duels goed voor zeven goals en zes assists.”

Lezen.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:23
Kinderhand is gauw gevuld daar bij die nederbelgen
Vind ik leuk
dhrwobo +44066
donderdag 10 januari 2019 om 23:33
Klopt. Ze mogen die schaal wel kleiner maken, hij is eigenlijk te groot voor onze kinderhanden...
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 23:38
Daarom hebben jullie ook maar 2 sterren is beter voor jullie
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
donderdag 10 januari 2019 om 21:40
Hoop dat Den Haag ook interesse heeft. Dan kan hij nu of begin volgend seizoen Nasser opvolgen. Hij heeft wel potentie.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:54
Midden noord hoop het niet haha. Jullie hebben al een oud nac er (top) middenvelder op de bank. Donny Gorter...
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
donderdag 10 januari 2019 om 22:00
Man, dat die nog niet weg is. Heb je niks aan, hij is aanwezig.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:02
Ja is nooit veel geweest, harde werker dat wel. Waars zit er geen Ed club om hem te wachten. (juup ook niet) Zeker gezien z'n salaris.
Vind ik leuk
Romario9 +13703
donderdag 10 januari 2019 om 22:22
Oud PSV’er ook 😉
Vind ik leuk
Mad Max +1218
donderdag 10 januari 2019 om 21:40
Zo is het, succes bij NAC.
Vind ik leuk
Godin1 +1307
donderdag 10 januari 2019 om 21:42
Ik dacht dat NAC een zwak aftreksel was van City. Dat wordt nu dus een keer PSV?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 21:44
Tis bedtijd kneusje..
Vind ik leuk
Godin1 +1307
vrijdag 11 januari 2019 om 07:24
Leuk dit, die Brabo’s zitten zo op de kast. Kom er eens vanaf, of eruit. Hahaha.
Vind ik leuk
Alibaba +687
donderdag 10 januari 2019 om 22:38
Ben benieuwd waar jij een aftreksel van bent.
Vind ik leuk
dhrwobo +44066
donderdag 10 januari 2019 om 23:34
Was hij maar een aftreksel
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 03:23
Pfff hahahahaha🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Jafio +2052
donderdag 10 januari 2019 om 22:05
Volgens mij keurige cijfers en een jongen die aanvallend denkt die kunnen we goed gebruiken.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 22:39
Een voetballende middenvelder, dat zoeken we in Breda, dus als ie dat waar kan maken, van harte welkom bij de mooiste club van NL!!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 00:40
uit die blesures heeft de arts wss meer gezien dan men verteld als hij echt zo goed is willen ze er niet zo graag vanaf gun je het allerbeste pasqal veel suc6
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 03:22
Ja is het een goeie?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 07:54
En opnieuw. Ik geloof het pas als hij in een geel-zwart shirt in Breda op het veld staat.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 09:53
Van dom
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws