'Slutsky wilde mij graag hebben en Vitesse was prioriteit nummer één voor mij'

'Slutsky wilde mij graag hebben en Vitesse was prioriteit nummer één voor mij'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 23:54do 10-01-2019 om 23:54

Jano Ananidze zag tot zijn spijt een tijdelijke transfer naar Vitesse in het water vallen. De 26-jarige aanvallende middenvelder wilde financieel flink wat water bij de wijn doen, maar de Arnhemse club wist de laatste plooien niet glad te strijken.

Daardoor verruilt Ananidze Spartak Moskou nu op huurbasis voor Krylia Sovetov Samara. "Ik maak er geen geheim van dat ik het graag wilde proberen in Europa", vertelt de Georgiër aan Voetbal International. "Leonid Slutsky, de trainer van Vitesse, wilde me er graag bij hebben en die optie was prioriteit nummer één voor mij. Helaas leverden de documenten problemen op. Hoewel ik bereid was om financieel flink in te leveren, ging de transfer niet door."

Ananidze had een duidelijke voorkeur voor Vitesse. Daarom ging hij in eerste instantie niet in op de aanbieding van Krylia Sovetov. "Toen Vitesse in beeld kwam, vroeg ik de leiding van Spartak om me de tijd te geven. Maar Vitesse is van de baan, dus nu ga ik naar Krylia." Na de verhuurperiode hoopt Ananidze, die weer fit is na blessureleed, voor zijn kans bij Spartak te gaan.

Plaats een reactie

Mesut Özil +5393
donderdag 10 januari 2019 om 23:58
Vitesse is toch ook een veel mooiere club dan die derderangs Russische club.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 00:00
Ja, maar helaas hebben we in Nederland regels bedacht waardoor we in het nadeel zijn ten opzichte van andere landen.
Vind ik leuk
J@ckpot +1096
vrijdag 11 januari 2019 om 07:32
Had Vitesse wel kunnen gebruiken met al die geblesseerden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 07:37]
Vind ik leuk
Heinnie +361
vrijdag 11 januari 2019 om 08:17
Vitesse is onderhand toch ook een derderangs clubje met allemaal vreemdelingen .
Vind ik leuk
J@ckpot +1096
vrijdag 11 januari 2019 om 08:34
Jij bent ook een vreemde voor mij Hennie, en toch heb ik niks tegen je. Maar ik ben blij voor je dat de rest van de Eredivisie clubs allemaal Nederlanders in dienst heeft. Inclusief de jouwe.
Vind ik leuk
Heinnie +361
vrijdag 11 januari 2019 om 08:37
Ik vind dat vitesse een beetje haar identiteit verloren is. Maja wie ben ik?
Vind ik leuk
J@ckpot +1096
vrijdag 11 januari 2019 om 08:39
Precies.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
vrijdag 11 januari 2019 om 09:56
Vitesse is een club die geleid wordt door Putin's maffia vrindjes, met een vergaarbak van vreemde snoeshanen als elftal.
Het enige Nederlands aan Vitesse is, dat ze binnen onze landsgrenzen proberen te voetballen.
Vind ik leuk
Heinnie +361
vrijdag 11 januari 2019 om 09:57
Excact , en dat vind ik toch jammer. Was altijd een mooie club.
Vind ik leuk
VA1 +2246
vrijdag 11 januari 2019 om 14:39
Jij hebt vast geen fox sports international... en je kijkt al helemaal geen Premier League wedstrijden zeker? Al die clubs in buitenlandse handen waar haast geen Engelsen spelen...
Vind ik leuk
VA1 +2246
vrijdag 11 januari 2019 om 14:37
Beter dan een club met grote financiële zorgen waar faillissement op de loer ligt. En praat je altijd over dingen waar je geen verstand van hebt of? Hoe oud ben je? Er zijn veel oud Vitessenaren actief binnen de club.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
vrijdag 11 januari 2019 om 20:04
Omdat ze niks anders te doen hebben, het is de Geraniums of Vitesse.
Succes met de aanval op de top 3 ?! ha ha de oudjes doe het nog goed.......onder leiding van Flutsky.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:16
Ja en jullie om 1 of ander prijs binnen te halen.
Moeilijk hè en dat nog wel voor een club met de grootste begroting.
Sukkels Eindhoven lach jullie uit.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
zaterdag 12 januari 2019 om 21:29
Niemand klaagt in Amsterdam ha ha, de meeste toeschouwers gaan naar Ajax, bijna 50.000 mensen.... in Eindhoven nog geen 35000.....dat zegt alles, het kan natuurlijk ook komen omdat je de kogels om de oren vliegen zo om en nabij het PSV stadion.....zo warm in die achterbuurt.....
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 14:27
Jij hebt het maar over toeschouwers.
Wat een sukkel ach dan is je Club toch ergens goed in hè.
Laten we daar maar ophouden.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
zondag 13 januari 2019 om 20:33
Het publiek bepaalt en betaalt.
Daar blijkt de waardering uit, keiharde feiten. Ajax trekt de meeste toeschouwers in de ED, het publiek heeft het naar de zin kennelijk en steunt Ajax als geen andere ploeg in de ED.
Vind ik leuk
VA1 +2246
maandag 14 januari 2019 om 15:41
Lachwekkend inderdaad. Vier jaar geen enkele prijs!!! Met zon budget. Dat is wel heel erg triest natuurlijk. Wat een prutsers daar zeg. In de homo hoofdstad van Europa haha!! En dat stadion zit bijna nooit vol en dat voor een club uit een stad met bijna een miljoen inwoners.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
maandag 14 januari 2019 om 21:22
Amsterdam, de meest populaire stad van ons land, Ajax trekt de meeste toeschouwers van de Ere Divisie en daar is alles wel mee gezegd.


Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:09
En dat zeg een Supporter van Ajax.
Jullie basis elftal bezit 80% an buitenlanders.
Kom nog bij dat ze Frankie en de ligt aankomend seiz.niet meer bij jullie in de basis staan.
En daar weer buitenlandse Spelers voor haalt.
Dus lul lekker verder.
En kijk nou maar de selectie van Vitesse en Ajax.
Zul je zien wie een vreemdelingen ploeg is.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
vrijdag 11 januari 2019 om 19:57
Er staat een team, dat is het verschil.
Met v.d. Beek, de Ligt, Frenkie, Hakim en Mazaroui is er een prachtig fundament gelegd.
Voor aantrekkelijk voetbal ga je naar Ajax, vandaar de meeste toeschouwers van de ED.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:36
Ga je nou over toeschouwers beginnen.
Blijft bij je vreemdelingen Clubje.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
vrijdag 11 januari 2019 om 20:43
Het meetpunt van je succes en de waardering daarvoor van je supporters zie je terug in de toeschouwersaantallen.
Dat is dus een objectief gegeven, Ajax trekt de meeste toeschouwers in de ED.
De Ligt, Hakim, Frenkie, Mazraoui,v.d Beek zijn voorbeelden van spelers die je niet uit het buitenland hoeft te halen om toch mooi mee te kunnen draaien tussen de allergrootste in de CL.
Ajax geeft het voorbeeld van de ideale combinatie, goed opletten dan kunnen jullie dat in de provincie ook zo direct.......
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:52
Wat lul je nou kijk jij nou maar naar PSV.
Waar Ajax al 4 een half jaar niet tegen opgewassen is.
Jullie CL hebt nog 1 ronde dan is het over.
De Landstitel kun je vergeten.
De KNVB Beker blijft een vraag.
Als je naar de Kuip moet is het over en uit ook voor Ajax.
Dus 5de Jaar weer niks.
Met miljoenen uitgave.
Met actratief voetbal wat uiteindelijk niks oplevert.
En Ajax jullie weer in de kou laat staan.
En alleen aan zijn eigen gewin denkt. $$$.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
vrijdag 11 januari 2019 om 21:02
Een provinciaaltje is niet tevreden over Ajax en kijkt groen en geel van jaloezie naar de beste spelers in Nederland die toevallig beide van Ajax zijn......Ajax de rijkste club ooit in Nederland, die als enige Nederlandse club deelneemt aan de CL met leuk een aantrekkelijk voetbal.
De supporters van Ajax weten de verrichtingen van Ajax op prijs te stellen en op waarde in te schatten, vandaar dat Ajax de ploeg is met de hoogste toeschouwers aantallen. De provincie is niet relevant en mogen voor spek en bonen slechts toekijken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:14
Haha Sukkel waar draaid voetbal om.
Om prijzen.
En Ajax wil dat elke jaar.
Maar lukt niet zo.
Ik denk dat Ajax jaloers is op PSV.
Die ieder jaar met minder uitgave jullie de baas zijn.
Jaloers waarop om dat jullie geen prijs kunnen pakken haha.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:59
Haha ik ben tevreden als Vitesse plek 4 of 5 eindigd.
Kijk jij maar naar een ander Provincie Club PSV.
Moeilijk hè om hun van plek 1 af te gooien.
En wij laat nooit ons aartsrivaal boven ons eindigen.
Dus wij steken niks van Ajax op.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:37
En wat heb je aan mooi voetbal als je geen enkele prijs pakt?
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
vrijdag 11 januari 2019 om 20:52
Veel geld en de hoogste toeschouwers aantallen in de ED waaruit de waardering blijkt van je supporters, daar gaat om.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
vrijdag 11 januari 2019 om 21:07
Betaald voetbal is voetballen om geld en met geld kun je leuke dingen doen.
Prijsjes zijn leuk maar niet zaligmakend, kijk maar naar Feyenoord.........PSV staat financieel ver achter op Ajax en moet afhaken Internationaal terwijl Ajax zich mag meten met de grootste in de CL. Dat vinden wij leuk bij Ajax en vandaar de hoogste toeschouwersaantallen......daar spreekt de waardering uit, prijsjes ja of nee.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:39
Ik wil je erop wijzen dat Ziyech en Mazraouri geen Nederlanders zijn.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
vrijdag 11 januari 2019 om 20:56
A) Het zijn Nederlanders met een dubbel paspoort dus Nederlanders met dezelfde rechten en plichten.
B) Het zijn geen aangekochte buitenlanders.
C) Mazraoui is eigen kweek notabene.
D) De beste voetballers in Nederland zijn de Ligt en Frenkie, of zijn dat ook buitenlanders ? ha ha
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:06
Heb ik erover dat Frenkie en de Ligt buitenlanders zijn.
Mazraoyi en Ziyech zijn morokanen.
Je kan lullen wat je wilt.
Of ze nou een Nederlandse Paspoort hebben of niet.
En lul niet dat geld bij Ajax fans waardering uitspreekt.
Als ze 20 milj.minder zal verdienen aan inkomsten.
En een Prijs pakt waardeer een Ajacied veel meer.
Let maar op als Ajax ook de komende jaren geen prijs pakt.
Hoe jullie succes Supporters gaan morren.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
vrijdag 11 januari 2019 om 21:09
Waar ligt Moroka ?
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
vrijdag 11 januari 2019 om 21:09
Je kent je eigen moerstaal niet eens jongen......
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:16
Ach ik schrijf is wel is fout.
Interseert me totaal niet wat je zegt.
Blijft bij de Feiten.
Wie is de Beste van Nederland?
Niet jullie slaap lekker.
Arrogant.
Vind ik leuk
Pancev +740
donderdag 10 januari 2019 om 23:59
Het lijkt wel Nationale Afketsdag vandaag.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 00:00
Tsja, eens om de zoveel tijd schijnt dit te moeten.
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 00:00
Jammer van die idiote regel dat niet eu-spelers meer moeten betalen.
Vind ik leuk
Eimersweide +8228
vrijdag 11 januari 2019 om 08:13
Meer betaald moeten krijgen bedoel je? 😁
Vind ik leuk
#Keizerout +37639
vrijdag 11 januari 2019 om 10:40
Het woordje'we' ontbreekt, maar jouw optie werkt ook
Vind ik leuk
mba4u2c +3585
vrijdag 11 januari 2019 om 11:51
Kennen jullie die mop van die Georgiër die naar Vitesse zou komen?

Die kwam niet...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:14
Hahaha lach mijn kapot.
Hoe kom je erop.
Ken je zeker ook die mop van Feyenoord.
Ze wonnen van PSV j.l.en dachten om.de Titel te kunnen spelen.
Tot Fortuna langs kwam.
Vind ik leuk
NvC +6551
vrijdag 11 januari 2019 om 23:21
😋
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws