Hoedt mag vertrekken bij Southampton: Bijna iedereen zien spelen, behalve hem

Hoedt mag vertrekken bij Southampton: "Bijna iedereen zien spelen, behalve hem"

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 12:15vr 11-01-2019 om 12:15

Wesley Hoedt zit op een dood spoor bij zijn club Southampton. Coach Ralph Hasenhüttl heeft aangegeven dat de Nederlander mag vertrekken.

"Ik heb nu bijna iedereen zien spelen, behalve hem. Het wordt een lastig verhaal", laat Hasenhüttl weten tijdens de persconferentie van Southampton, geciteerd door Bold.dk. Sinds de voormalig coach van RB Leipzig aan het roer staat in Southampton, vanaf begin december, heeft Hoedt geen speelminuten meer gemaakt. De coach kiest voor een andere verdediging, waarin geen plaats meer is voor Hoedt.

"We sturen geen spelers weg. Maar als hij zich niet gewaardeerd voelt, moet hij bij zichzelf te rade gaan", vervolgt Hasenhüttl. Hoedt heeft in Engeland nog een contract tot de zomer van 2022. Volgens Hasenhüttl is de kans groot dat Hoedt vertrekt, mocht zich een club voor hem melden. De verdediger kwam dit seizoen dertien duels in actie, meermaals als invaller. Vorig seizoen speelde hij nog in 28 wedstrijden.

Plaats een reactie

Excelsior +1413
vrijdag 11 januari 2019 om 12:17
Zal helaas wel te duur zijn voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
vrijdag 11 januari 2019 om 12:23
Correctie: alles is te duur voor feyenoord.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 13:50
Misschien huren ?
Vind ik leuk
Excelsior +1413
zondag 13 januari 2019 om 14:01
Salaris is dan denk ik nog een probleem of hoedt moet net als clasie salaris willen inleveren.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 16:31
Inleveren en misschien kom je weer in beeld voor oranje.
Vind ik leuk
michelhx +4539
vrijdag 11 januari 2019 om 12:20
PSV, sla je slag! :)

Heeft toch al wat internationale ervaring op gedaan, dus ik ben toch wel benieuwd of hij iets voor PSV zou zijn.

Al heb ik geen idee hoeveel hij kost. Kan zomaar 25 miljoen zijn, zo gek zijn ze daar in Engeland wel.
Vind ik leuk
SimonSays +7364
vrijdag 11 januari 2019 om 12:41
4 miljoen ligt nog wel bij ons op de hoedenplank.
Vind ik leuk
Bossie020 +6083
vrijdag 11 januari 2019 om 13:59
Southampton heet 16 miljoen neergelegd voor Hoedt.
Ze zullen hem niet weggeven.

Misschien kan AZ hem een half jaar lenen. Toch een kind van de club.
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
vrijdag 11 januari 2019 om 12:22
Zonde, het is echt een goede verdediger.
Vind ik leuk
3Bier +14269
vrijdag 11 januari 2019 om 12:22
Schijnt er met de pet naar gegooid te hebben
Vind ik leuk
SimonSays +7364
vrijdag 11 januari 2019 om 12:42
Jij tovert de grappige opmerkingen uit de hoge hoed.
Vind ik leuk
Janjan +448
vrijdag 11 januari 2019 om 12:23
leuk voor de onderste clubs in de Premier League ......of voor Feyenoord....huren
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:23
Heeft zichzelf uit de markt geprijsd. 3 jaar banken en cashen
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 11 januari 2019 om 12:28
?

Dit is pas het eerste seizoen dat-ie niet speelt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:57
De komende 3 jaar...
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 11 januari 2019 om 13:06
Dan snap ik je nog steeds niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:27
een trainer die openlijk zegt dat ie geen enkel uitzicht heeft bij de club en veel te duur voor de nederlandse top...of zie jij hem nog bij een andere PL-club slagen?
Vind ik leuk
Il Gordo +18252
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
Mwoah, dit is de eerste trainer die 'm niet moet. Wellicht wordt de trainer ontslagen. Ziet het er weer anders uit.

Hij is niet te duur voor Ajax. En in Italië heeft ie nog een goeie naam. Dus niets banken en uit de markt geprijsd, verwacht ik.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:23
Kom maar naar Rotterdam Wesley Hoedt.
Vind ik leuk
Motley +168
zaterdag 12 januari 2019 om 08:54
Wat moet hij nou bij sparta?
Vind ik leuk
Couto76 +1077
vrijdag 11 januari 2019 om 12:24
Hoedt zal voor PSV en Feyenoord toch zeker interessant zijn. Maar hij zal ook wel in Engeland of Italië weer onderdak kunnen vinden. Deed het bij Lazio niet slecht.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:26
Hoedtje af hoor
Vind ik leuk
Harrie82 +4321
vrijdag 11 januari 2019 om 12:27
Is dit geen speler om terug naar de eredivisie te halen. PSV, Feyenoord, Az misschien zelfs wel Ajax.
Ik heb hem niet meer gevolgd dus weet zijn niveau niet.
Maar was wel een getalenteerde verdediger en deed het in Italië goed.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:34
Dus je geeft hem dan ook geen eerlijke kans lijkt mij. Als je iedereen hebt zien spelen behalve hem.
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 11 januari 2019 om 12:35
Deed het vorig jaar nog goed, zal kijkend naar salaris niet echt haalbaar zijn voor Nederlandse clubs misschien terug naar Italie een optie voor hem.
Vind ik leuk
Mr bien +6849
vrijdag 11 januari 2019 om 12:45
Hij schrok zich een hoedtje toen hij merkte dat die niet meer in de basis staat.
Misschien naar Lyon. Memphis is gek op hoedjes
Vind ik leuk
El Cazador +8887
vrijdag 11 januari 2019 om 12:48
Martin van Geel word eens wakker, prima verdediger voor Feijenoord!!!
Vind ik leuk
0260165 +721
vrijdag 11 januari 2019 om 13:04
Hij moet bij zichzelf te rade gaan, want de trainer heeft hem nog nooit zien spelen. Ja klinkt logisch...
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 11 januari 2019 om 13:19
Niks voor PSV?
Vind ik leuk
YC93 +831
vrijdag 11 januari 2019 om 13:48
Misschien iets voor Depay: "wat doet een man met een hoedt?"
Vind ik leuk
De Hout +2007
vrijdag 11 januari 2019 om 14:02
AZ heeft je nodig Wesley!!
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
vrijdag 11 januari 2019 om 15:09
"Ik heb nu bijna iedereen zien spelen, behalve hem.

Dom argument, geef hem een kans dan oetlul.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:32
Hij heeft natuurlijk oude beelden bekeken en maakt hem dagelijks mee op de training en het blijkt dat hij het kennelijk totaal niet in hem ziet zitten.. Van wat ik heb begrepen, past Hoedt in zijn ogen niet bij het soort voetbal dat hij wil spelen, het is niet zo dat hij niet bekend is met de speler.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:37]
Vind ik leuk
Cantona +1347
vrijdag 11 januari 2019 om 18:41
Hasenhüttl....what's in a name....
Tja ,Ik vond hem in Italië niet slecht spelen en heeft ook wel een indrukwekkend voorkomen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws