Hoedt mag vertrekken bij Southampton: Bijna iedereen zien spelen, behalve hem

Hoedt mag vertrekken bij Southampton: "Bijna iedereen zien spelen, behalve hem"

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 12:15vr 11-01-2019 om 12:15

Wesley Hoedt zit op een dood spoor bij zijn club Southampton. Coach Ralph Hasenhüttl heeft aangegeven dat de Nederlander mag vertrekken.

"Ik heb nu bijna iedereen zien spelen, behalve hem. Het wordt een lastig verhaal", laat Hasenhüttl weten tijdens de persconferentie van Southampton, geciteerd door Bold.dk. Sinds de voormalig coach van RB Leipzig aan het roer staat in Southampton, vanaf begin december, heeft Hoedt geen speelminuten meer gemaakt. De coach kiest voor een andere verdediging, waarin geen plaats meer is voor Hoedt.

"We sturen geen spelers weg. Maar als hij zich niet gewaardeerd voelt, moet hij bij zichzelf te rade gaan", vervolgt Hasenhüttl. Hoedt heeft in Engeland nog een contract tot de zomer van 2022. Volgens Hasenhüttl is de kans groot dat Hoedt vertrekt, mocht zich een club voor hem melden. De verdediger kwam dit seizoen dertien duels in actie, meermaals als invaller. Vorig seizoen speelde hij nog in 28 wedstrijden.

Plaats een reactie

Excelsior +1422
vrijdag 11 januari 2019 om 12:17
Zal helaas wel te duur zijn voor Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:19
Tja, en geen meerwaarde voor Ajax en PSV. Dus Nederland zal het wel niet worden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:20
Voor PSV zeker een meerwaarde.
Vind ik leuk
Excelsior +1422
vrijdag 11 januari 2019 om 12:22
Maar ik had bij Ajax ook wel zien spelen inplaats van die Argentijn.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:37
Bij Ajax ook volgend seizoen als Deligt vertrekt!
Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
vrijdag 11 januari 2019 om 13:25
Inderdaad! Al zou het als 3de CV zijn. Sws beter dan Sainsbury
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 12:22
Wat lul jij nou weer man, beter dan wat er nu rond loopt bij psv, bij ajax zou hij ook naast de ligt in de basis staan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:25
Reageer eens normaal kneus haha.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 12:53
Een normale reactie "kneus"
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:55
Ah ok, dat zegt genoeg..
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 13:00
Sorry, maar vindt hoedt echt een onderschatte CB. Heeft al bewezen een goede CB te zijn, bij az en lazio vooral. maar zijn overstap naar southampton. was lomp, mooie stap voor de competitie maar qua club een grote stap achteruit.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:06
Ok prima verhaal, ik vind hem degelijk meer niet. En voor dat geld vind ik het absoluut geen meerwaarde zeker niet voor Ajax, die zijn met een opmars bezig daar past hij naar mijn mening niet in.
Vind ik leuk
Voetbalfan +1750
vrijdag 11 januari 2019 om 13:47
@Smithsonian
Zie veel liever het centrale duo Blind - De Ligt, Hoedt mag komen als vervanger van Wöber maar daar schiet hij weinig mee op!
Ben het met @Rijksdaalder eens dat Hoedt momenteel geen meerwaarde heeft voor dit Ajax, hij is voetballend veel minder dan Blind en heeft mij nooit echt kunnen overtuigen.
Vind ik leuk
Old Star +7663
vrijdag 11 januari 2019 om 14:40
Jij noemt m onderschat...
Ik heb m heel wat wedstrijden bij AZ aan t werk gezien. Vond m eerder overschat. Goed fysiek, maar echt veel te veel fouten en matig positie spel.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:27
Heb je hem überhaupt zien voetballen de laatste tijd?
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 12:54
Was in zijn periode bij lazio prima, bij southampton vorig jaar ook oke. zou een prima aanwinst zijn voor alle topclubs in NL.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:33
zelfs zijn coach niet....
Vind ik leuk
Leozao +6094
vrijdag 11 januari 2019 om 15:36
Wordt lastig als hij steeds reserve staat....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:32
Jij bent niet goed bij je hoofd, Hoedt komt ook tekort voor Feyenoord, Southampton speelt onderin krijgt veel goals tegen maar Hoedt kunnen ze niet gebruiken....heeft ook zoveel kwaliteit😎
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 13:14
Lees mijn reactie hierboven.

Hoedt komt tekort voor feyenoord, omg....
Vind ik leuk
Bossie020 +5692
vrijdag 11 januari 2019 om 13:50
Zit je weer aan het bier?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 14:14
Hele sterke beargumentatie ook..
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 12:27
Nou, ik schat Hoedt hoger in dan Viergever of Schwaab.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:33
En dat baseer je op?
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 12:38
Op mijn eigen waarneming. Dus hetgeen ik gezien heb van Hoedt in Italië en Engeland en hetgeen ik van die twee in NL heb gezien.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:41
De niet spelende de Hoedt in Italië en Engeland?
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 12:58
Toch knap niet spelen en toch meer dan 60 wedstrijden op je naam hebben bij Lazio.

Ook knap niet spelen bij Southampton en toch meer 40 wedstrijden op je naam hebben bij die club in 2 jaar tijd.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 13:04
Heb je de afgelopen drie jaar onder een steen geleefd? Of heeft-ie niet 48 competitie wedstrijden en een zooi Europese potjes (in de basis) gespeeld bij Lazio? Of minimaal 28 competitiewedstrijden bij Southampton.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:06]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:09
48 wedstrijden in 3 jaar van de circa 200 in 3 seizoenen?
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 13:11
Laat ook maar.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 12:53
Hij had nooit weg moeten gaan bij lazio, speelde daar prima.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 12:23
Correctie: alles is te duur voor feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:30
Als je bij Southampton al geen minuten maakt waarom zou hij dan een versterking zijn voor Feyenoord?
Vind ik leuk
Splintair +2054
vrijdag 11 januari 2019 om 12:33
Omdat dat nu het niveau is voor ons mickey mouse league
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:44
Draai het even om. Wie zou er bij Feyenoord in godsnaam wél spelen bij Southampton?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:48
Vilhena.

Je moet als club vooruit en met Hoedt is dat niet het geval.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6734
vrijdag 11 januari 2019 om 13:11
Je bent te negatief over Hoedt. Hij is nog jong, fysiek sterk en kan met ervaring alleen maar beter worden. Brengt toch PL en serie A ervaring mee.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 13:08
Omdat-ie bij Lazio wel veel potjes heeft gespeeld? En vorig jaar in de PL ook gewoon basisspeler was?
Vind ik leuk
Dedan002 +2746
vrijdag 11 januari 2019 om 14:00
Er hobbelt op het moment ook iemand mee bij Feyenoord die het niet redde bij Southampton...Clasie...
Vind ik leuk
Kuip +9080
vrijdag 11 januari 2019 om 17:03
Omdat Southampton vele malen sterker is dan Feyenoord. Hoedt zou voor Feyenoord wel degelijk een versterking zijn.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 13:50
Misschien huren ?
Vind ik leuk
Excelsior +1422
zondag 13 januari 2019 om 14:01
Salaris is dan denk ik nog een probleem of hoedt moet net als clasie salaris willen inleveren.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 16:31
Inleveren en misschien kom je weer in beeld voor oranje.
Vind ik leuk
michelhx +4033
vrijdag 11 januari 2019 om 12:20
PSV, sla je slag! :)

Heeft toch al wat internationale ervaring op gedaan, dus ik ben toch wel benieuwd of hij iets voor PSV zou zijn.

Al heb ik geen idee hoeveel hij kost. Kan zomaar 25 miljoen zijn, zo gek zijn ze daar in Engeland wel.
Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 12:41
4 miljoen ligt nog wel bij ons op de hoedenplank.
Vind ik leuk
Bossie020 +5692
vrijdag 11 januari 2019 om 13:59
Southampton heet 16 miljoen neergelegd voor Hoedt.
Ze zullen hem niet weggeven.

Misschien kan AZ hem een half jaar lenen. Toch een kind van de club.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 12:22
Zonde, het is echt een goede verdediger.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:28
Wel beter als die 2 slakken bij Feyenoord achterin, dat dan weer wel.
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 12:22
Schijnt er met de pet naar gegooid te hebben
Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 12:42
Jij tovert de grappige opmerkingen uit de hoge hoed.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:22
"Ik heb nu bijna iedereen zien spelen, behalve hem. Het wordt een lastig verhaal"

Als dát je argument is als trainer...
Jij bent trainer. Stel 'm dan een keer op. Dan weet je het.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 12:28
Hehe, inderdaad hè? Dit is ook niet bepaald bevorderlijk voor de vraagprijs. Die wordt nu ook wel gedrukt door andere clubs.
Vind ik leuk
Janjan +437
vrijdag 11 januari 2019 om 12:23
leuk voor de onderste clubs in de Premier League ......of voor Feyenoord....huren
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:23
Heeft zichzelf uit de markt geprijsd. 3 jaar banken en cashen
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 12:28
?

Dit is pas het eerste seizoen dat-ie niet speelt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:57
De komende 3 jaar...
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 13:06
Dan snap ik je nog steeds niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:27
een trainer die openlijk zegt dat ie geen enkel uitzicht heeft bij de club en veel te duur voor de nederlandse top...of zie jij hem nog bij een andere PL-club slagen?
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
Mwoah, dit is de eerste trainer die 'm niet moet. Wellicht wordt de trainer ontslagen. Ziet het er weer anders uit.

Hij is niet te duur voor Ajax. En in Italië heeft ie nog een goeie naam. Dus niets banken en uit de markt geprijsd, verwacht ik.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:05
Quote: "Vorig seizoen speelde hij nog in 28 wedstrijden."

En:
2018/2019: 17 wedstrijden in de selectie /13x in de basis, volledig gespeeld / 4x op de bank, niet ingevallen

2017/2018: 34 wedstrijden in de selectie / 28x in de basis, volledig gespeeld / 6x op de bank, niet ingevallen
Plus 4 volledige wedstrijden FA Cup

2016/2017: (bij Lazio) 37 wedstrijden in de selectie / 21x in de basis, volledig gespeeld /16x op de bank (vrijwel allen in de eerste seizoenshelft), waarvan 2x ingevallen

Oftewel, beste Verrektegekjonguh: je lult net zoveel poep als die trainer van 'm.

Edit: terwijl ik dit opzette bracht Verrektejonguh nog even de nuance aan dat hij in zijn glazen bol zag dat het de komende drie jaar is.
En bedankt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 13:07]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:23
Kom maar naar Rotterdam Wesley Hoedt.
Vind ik leuk
Motley +143
zaterdag 12 januari 2019 om 08:54
Wat moet hij nou bij sparta?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:24
Feyenoord komt met nieuws misschien wel Wesley voor Feyenoord???
Vind ik leuk
Couto76 +774
vrijdag 11 januari 2019 om 12:24
Hoedt zal voor PSV en Feyenoord toch zeker interessant zijn. Maar hij zal ook wel in Engeland of Italië weer onderdak kunnen vinden. Deed het bij Lazio niet slecht.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:26
Hoedtje af hoor
Vind ik leuk
Harrie82 +3822
vrijdag 11 januari 2019 om 12:27
Is dit geen speler om terug naar de eredivisie te halen. PSV, Feyenoord, Az misschien zelfs wel Ajax.
Ik heb hem niet meer gevolgd dus weet zijn niveau niet.
Maar was wel een getalenteerde verdediger en deed het in Italië goed.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:33
Veel te duur voor Az. En hij is hier ook niet zo leuk weggegaan dus betwijfel of hij überhaupt terug zou willen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:34
Dus je geeft hem dan ook geen eerlijke kans lijkt mij. Als je iedereen hebt zien spelen behalve hem.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 12:35
Deed het vorig jaar nog goed, zal kijkend naar salaris niet echt haalbaar zijn voor Nederlandse clubs misschien terug naar Italie een optie voor hem.
Vind ik leuk
Mr bien +4538
vrijdag 11 januari 2019 om 12:45
Hij schrok zich een hoedtje toen hij merkte dat die niet meer in de basis staat.
Misschien naar Lyon. Memphis is gek op hoedjes
Vind ik leuk
El Cazador +8080
vrijdag 11 januari 2019 om 12:48
Martin van Geel word eens wakker, prima verdediger voor Feijenoord!!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 12:54
Nog 3 jarig contract. 10 tot 15 miljoen waarschijnlijk. Lijkt mij niet te halen.
Vind ik leuk
El Cazador +8080
vrijdag 11 januari 2019 om 13:00
Luisteren en praten is gratis en waar een weg is, is een wil!!!
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 13:10
Aan de andere kant: als je de trainer zo hoort, zijn ze 'm liever kwijt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 13:19
Dat zou wel een enorme miskleun van Southampton zijn. Je haalt hem voor 17.5 miljoen en dan moet je er misschien 10 miljoen afhalen voor een speler met nog een 3 jarig contract. Maar goed , we zullen zien.
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 13:23
Tsja, welkom in Engeland.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 13:20
Die Engelsen willen hun geld wel terug krijgen en hebben 16 mln voor hem betaald dus denk niet dat ze heb 'goedkoop' weg gaan doen
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 13:23
Lijkt me ook. Maar ja, als je zo over je speler praat dan gaan geïnteresseerde clubs echt niet gelijk de vraagprijs betalen.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 13:32
Helemaal mee eens alleen je hebt het over een Engelse club die vragen altijd veel geld.;)
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 13:45
Da's waar. Maar doen ze dat niet vooral onderling, als het om Britse spelers gaat?

Hoe dan ook, het wordt voor PSV en Feyenoord moeilijk zat om 'm te halen. Alleen Ajax kan 'm makkelijk betalen.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 13:48
In het algemeen vragen ze al wel veel maar onderling zeker betrefde Engelse spelers.

Niet haalbaar zeker niet voor Feyenoord loon zal ook wel op de 3 mln of meer zitten denk ik.

Daardoor is hij ook voor Ajax en PSV niet intressant genoeg denk ik(te duur).
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 13:53
Transfersom wordt lastig ja. Qua salaris is het aan de speler zelf natuurlijk.
Vind ik leuk
Donnygo +3440
vrijdag 11 januari 2019 om 13:57
Denk beide gaat hij naar een Huddersfield zal hij al meer 'verdienen' dan bij Feyenoord en PSV en ik zie Ajax hem geen 3mln betalen.

Het zou wel goed zijn maar zie zulke spelers helaas niet naar Nederland komen door financieel verschil.
Vind ik leuk
0260165 +672
vrijdag 11 januari 2019 om 13:04
Hij moet bij zichzelf te rade gaan, want de trainer heeft hem nog nooit zien spelen. Ja klinkt logisch...
Vind ik leuk
Korm +37978
vrijdag 11 januari 2019 om 13:19
Niks voor PSV?
Vind ik leuk
YC93 +470
vrijdag 11 januari 2019 om 13:48
Misschien iets voor Depay: "wat doet een man met een hoedt?"
Vind ik leuk
De Hout +1850
vrijdag 11 januari 2019 om 14:02
AZ heeft je nodig Wesley!!
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 15:09
"Ik heb nu bijna iedereen zien spelen, behalve hem.

Dom argument, geef hem een kans dan oetlul.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:32
Hij heeft natuurlijk oude beelden bekeken en maakt hem dagelijks mee op de training en het blijkt dat hij het kennelijk totaal niet in hem ziet zitten.. Van wat ik heb begrepen, past Hoedt in zijn ogen niet bij het soort voetbal dat hij wil spelen, het is niet zo dat hij niet bekend is met de speler.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:37]
Vind ik leuk
Cantona +1186
vrijdag 11 januari 2019 om 18:41
Hasenhüttl....what's in a name....
Tja ,Ik vond hem in Italië niet slecht spelen en heeft ook wel een indrukwekkend voorkomen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws