Ten Hag teleurgesteld: '100% van overtuigd dat dit een speler voor Ajax zou zijn'

Ten Hag teleurgesteld: '100% van overtuigd dat dit een speler voor Ajax zou zijn'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 21:45vr 11-01-2019 om 21:45

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 21:51vr 11-01-2019 om 21:51

Erik Ten Hag is niet blij met het afketsen van de Diego Lainez-transfer naar Ajax. De Amsterdamse club valt echter niets te verwijten, vertelt de Ajax-trainer aan VTBL.

"Dat is teleurstellend voor heel veel mensen die er hard en goed aan gewerkt hebben", aldus Ten Hag over het afketsen van de transfer. "Wij waren er honderd procent van overtuigd dat dit een speler voor Ajax voor de toekomst zou zijn. Als dat dan niet lukt, is dat teleurstellend."

Op het laatste moment kaapte Real Betis hem voor de neus van Ajax weg. Zuur, erkent Ten Hag. "Dat is zo, maar dat gebeurt weleens in de transferwindow. Wij schaken natuurlijk op meerdere borden. Dan moet je het verleggen en verder werken aan andere spelers waarvan wij overtuigd zijn dat ze bij kunnen dragen aan een succesvol Ajax."

Ten Hag denkt niet dat er iets opgestoken kan worden van de mislukte transferpoging. "Eigenlijk niet. Ik denk dat we alles goed hebben gedaan, maar de speler heeft meerdere keuzes. Wij denken dat Ajax de beste keuze zou zijn, want Ajax heeft het in de vingers om talenten verder te begeleiden en goed op te leiden voor het allerhoogste niveau in de wereld. Hij maakt een andere keuze, dat is zijn goed recht."

Plaats een reactie

Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 21:46
Daar denkt overgrote deel van de achterban anders over, lees ik hier.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 21:47
Net alsof hier het overgrote deel van de achterban zit.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 21:52
Je zag het wel ineens omdraaien, van kom maar want hij is het grootste talent naar blijf maar weg want het is niks. Ik vind het opmerkelijk en dat mag ik zeggen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 21:53
Klopt, heb je gelijk in. Erger me ook aan die types.

Ik had hem graag bij Ajax gezien, maar hij wilde niet. Jammer, maar zijn keus. Blijft een groot talent.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 21:53
Net bericht, zo kan het ook. Ik zag allerlei verwensingen zelfs voorbij komen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:57
Ach als we veel PSV'ers moesten geloven was Lainez niet zo bijzonder en nu ie niet komt was het opeens een wereld talent 😉
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 21:58
Die zijn dan net zo gek, van 't zelfde niveau.
Vind ik leuk
Jurm +1163
zaterdag 12 januari 2019 om 07:10
Ik blijf het geen gezicht vinden, ten Hag coach van ajax. Guardado heeft natuurlijk Lainez geïnformeerd over ajax wat bekend staat als koude club. Daarbij opgeteld de taal, warme weer en de competitie, tja dan is de beslissing goed te begrijpen.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
Als we Ajax fans moesten geloven is Lainez beter dan Lozano en kon Lozano er niks van nou hij niet naar jullie clubke komt kan hij er opeens niets meer haha hilarisch.
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 22:48
Als dit als zus als zo. Als we iedereen over 1 kam scheren. Dan is iedereen Ajacied Psver Of Feyenoorder. Of een Utrechter, of een Vitessenaar. Of een Graafschapper. Of ja een Volendammer. Kortom kansloos dit😂😂
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:49]
Vind ik leuk
chicken +13048
vrijdag 11 januari 2019 om 22:49
Moet je je weer als voorbeeld laten gelden...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:52
Lozano kan er toch ook niks van, de duikelaar.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:53
Volgens kenners van t Mexicaanse voetbal is hij in aanleg beter als Lozano. Dus zoiets is niet uit de lucht gegrepen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:01
Ik heb nooit gezegd dat ie beter is! Wat pas echt hilarisch is, zo geil zijn op Ronaldo dat je niks over de verstopte nicht kan horen anders schiet je in de vlekken, en dan wil jij beweren dat je een man bent haha!
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 23:11
Lol.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 07:19
Jij bent een vrouw jensje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 07:10
Ik vind neres beter als die beide Mexicanen. Ik ben blij als neres blijft en dat lainez niet komt boeit me vrij weinig. Als er buiten max niemand meer vertrekt hebben we ook niemand nodig. Einde seizoen kampioen en beker winnen en ver komen in champions league en de spelers willen heel graag naar Ajax en andere spelers zullen misschien daardoor langer blijven.
Vind ik leuk
Summit +675
vrijdag 11 januari 2019 om 23:32
En de meeste Ajax-supporters denken precies het tegenovergestelde ;)
Vind ik leuk
Futjebal +2473
vrijdag 11 januari 2019 om 23:42
En bij de Ajacieden is het net andersom..dussss..wat is je punt?
Vind ik leuk
markie +1766
zaterdag 12 januari 2019 om 08:02
Haha inderdaad +1
Vind ik leuk
Bertus +6596
zaterdag 12 januari 2019 om 09:05
Heb het een beetje gevolgd maar ik denk dat het best meeviel met die reacties. We treuren er uiteraard niet om dat hij voor Betis heeft gekozen. Hieruit blijkt in elk geval dat de aantrekkingskracht van Ajax in Mexico nog niet zo groot is. Ik had hem er graag bij gehad bij PSV maar die kunnen zo ver niet gaan met transfersommen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 22:00
Tja, sneue types. Zijn mensen die ik liever niet in het stadion van mijn club zie.

Heb bij deze jongen ook niet het idee dat hij Ajax gebruikte om een hoger salaris te krijgen of iets dergelijks, ik denk dat hij eerst echt wel naar Ajax wilde. Maar toen kwam Betis langs, een club in een aantrekkelijkere competitie, aantrekkelijker type klimaat en een teamgenoot die uit je eigen land komt. Kortom: hij zal daar waarschijnlijk een kortere gewenningsperiode nodig hebben.

Ik snap zijn keuze wat betreft die factoren wel, al was het qua naam van club en beleid van club aantrekkelijker om naar Ajax te gaan. Maar goed, het blijft zijn eigen keuze.
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
Dat is exact ook het geval. Geen man over boord nu. Genoeg andere toppers over hoor!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:04
Hoe zou je anders moeten reageren, die gene die allerlei verwensingen doen die snappen er weinig van. Als of die jongen geen eigen keus mag hebben ofzo, hoe droevig ben je dan om hem dan voor van alles uit temaken. Inderdaad jammer dat ie niet komt, pech voor hem. Op naar een andere goede.!
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:05
Alweer een juiste reactie, netjes.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13670
vrijdag 11 januari 2019 om 22:10
Pfff..
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:11
Ja pik, met de meeste kan je gewoon normale gesprekken voeren. Jij kan dat alleen met jezelf of je mede trollen.

Fijne avond verder.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13670
vrijdag 11 januari 2019 om 22:16
Ja pik? Ik ben geen tokkie.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:17
Gedraag je dan ook niet zo. Fijne avond.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13670
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
Joh, je lukt als een lid van de eo man. Kleffer kan niet.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:30
Ga nog even door met trollen.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13670
vrijdag 11 januari 2019 om 22:46
Hou op, veel te warm waar ik ben.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:49
Zit je weer in een bad GHB trip.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13670
vrijdag 11 januari 2019 om 23:52
Ghb trip? Geen idee. Is dat het spul wat die idioten op de tribune aan het prins clausplein innnemen? Je wou niet zeggen dat die figuren zo geboren zijn?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:22
Trollen? Lees je eerste reactie hierboven nog is terug
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
zaterdag 12 januari 2019 om 00:38
speciaal daarvoor een account aangemaakt? Wat sneu...
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 22:35
Zeker ook de zelfde persoon die je jaren bestookt met zijn alter ego's.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:35
Yep.
Vind ik leuk
John Garp +3026
vrijdag 11 januari 2019 om 23:07
Wel goed om te lezen dat jij je als het geweten van VP durft op te stellen.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13670
vrijdag 11 januari 2019 om 23:53
Wat een zelfkennis..
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 02:13
Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar @Antikunstgras is toch een prima gast?

Nooit problemen met hem gehad en verder zie ik ook nooit iemand problemen met hem hebben.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
zaterdag 12 januari 2019 om 02:18
Dan ben je een van de weinige die hem prima gast vinden😂
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 03:00
Ik zie echt nooit iemand problemen met hem hebben. Kan het verkeerd hebben hoor (zit hier nog niet zo lang).
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
zaterdag 12 januari 2019 om 09:25
Je zit verkeerd, het is papa troll.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
zaterdag 12 januari 2019 om 09:24
Die is al jaren bezig en let maar goed op. Elk PSV en ADO topic of hij moet mij weer trollen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 11:45
Ik zal eens opletten.
Vind ik leuk
RWA040 +567
zaterdag 12 januari 2019 om 15:49
Begint inderdaad op te vallen. Gewoon negeren, heeft ie dr ook geen plezier van! ;)
Vind ik leuk
Joey2000 +372
vrijdag 11 januari 2019 om 22:43
Haha idd erg kansloos die mensen. Had deze speler graag naar Ajax zien komen heeft zeker heel veel talent. Jammer dat ie voor Betis heeft gekozen, maar so be it. Er lopen nog genoeg andere talenten rond.
Vind ik leuk
Guust +5844
vrijdag 11 januari 2019 om 23:25
De mensen die dat soort verwensingen doen maken zelf al de foute keuze door zo te reageren, dus dubbel dom om dan een Lainez te veroordelen of bepaalde zaken toe te wensen. Alsof dat soort computer helden ook echt zelf iets bijdragen aan Ajax.
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
vrijdag 11 januari 2019 om 23:36
Tuurlijk mag ie z'n eigen keuze maken.
Als je de reactie van Ten Hag hebt gezien, weet je dat het gewoon een domme klootzak is dat ie ineens op het allerlaatste moment om laat lullen door een landgenoot en niet voor de beste opleiding kiest.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:25
Het zal zeker een goede speler zijn. Maar we hebben het tot nu toe ook geweldig gedaan zonder hem. Was zeker een welkome versterking geweest, maar een transfer kan nu eenmaal lukken Of mislukken. Deze keer valt het kwartje de verkeerde kant op. Better luck next time. En door...
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:29
Er zijn zat talenten, maar niks in de jeugd voor die plek?
Vind ik leuk
kcim +3045
vrijdag 11 januari 2019 om 23:07
Ook netjes verwoord door ten Hag.

Die jongen kan ongetwijfeld uitstekend voetballen. Maar moet wel klaargestoomd worden door de absolute top. Juist daar is vooral Ajax maar ook PSV erg goed in.
Vind ik leuk
MR - +166
zaterdag 12 januari 2019 om 02:46
Hoezo nou weer * en dat mag ik zeggen *, bemoei je lekker met je eigen zaken, of boeg iig niet dat soort opnerkingen toe. Als je als ADOfan hier iets over wil zeggen dan moet je dat maar doen, maar geen reden om dan extra tegen de schenen te schoppen. Wie kaatst kan namelijk de bal verwachten.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:53
Had em ook graag gezien. Maar jammer de bammer
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
Klopt ik had zelf ook een naar gevoel bij de afloop maar ben nogsteeds van mening dat het een talent is alleen zal me worst wezen of hij het red bij Betis!
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
Ja precies.
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 21:58
Nja dat is maar een klein gedeelte hoor van de achterban. En dat is ook niet netjes. Gun hem alle succes hoor bij Betis. Er zwemmen meerdere vissen in de zee. De tijd zal het leren of hij het waar kan maken! Ik zal het zeker volgen want ben wel fan van LaLiga.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:59]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:00
Zo kan het ook, netjes. Daarom zeg ik ook een groot deel van de VP achterban. Er zijn er zat waar je ook normaal mee kan discussie voeren.
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 22:05
Zijn er zeker ook. Al betrap ik mezelf er toch soms op om te reageren op trollen. Ook niet slim want zo motiveer je ze alleen.😂 kan er alleen slecht tegen als er geen (waarheden) gebasseerd op feiten worden verteld.

Het maakt me ook niet uit voor welke club je bent. Kan met iedereen gewoon normaal discussie voeren. Dat is ook hoe het hoort te zijn toch?
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
Dat heb ik ook en er is er een op de site die heeft gezegd mij voor altijd lastig te blijven vallen. Haha. Af en toe kom je zieke zielen tegen op het internet. Ik ben het met je eens en ik kan ook discussie voeren zonder naar clubvoorkeur te kijken. Ik hou van het spelletje, net als jij dus.
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 22:11
Nja daar heb ik dan nog geen last van gehad! Komt natuurlijk door mijn naam, 1313 is het nieuwe 666. Ze kijken wel uit waar ze hun vingers aan branden! Hahaha nee zonder gekheid. Het gaat idd vaak allemaal te ver als ik de topics doorlees.

En ja tuurlijk hou ik van het spelletje. En ik blijf erbij dat je gewoonweg achterlijk bezig bent om andere NL'se clubs af te kraken. Wanneer Nederland speelt juicht iedereen voor Ajacieden Psvers Feyenoorders.. etc etc. Wat heeft het getroll voor zin dan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:26
Beetje dollel mag, maar binnen de lijnen blijven, anders ben af!
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 22:34
Helemaal waar, het moet niet te gek worden. Ondanks het feit dat ik maar voor 1 club ben. Hoop ik juist dat Nederlandse clubs het Europees gezien goed doen! Goed voor het aanzien van de ED. Goed voor de plekken in Europa. Goed voor de talenten die zich hier huisvesten... dat is toch iets waar iedere supporter van welke club dan ook baat bij heeft!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:50
Zeker, ik zelf ben ook maar voor 1 club. Maar ik gun iedere Nederlandse club die deelneemt in Europa groot succes. Vind het ook erg jammer dat Psv er helemaal uit ligt, gezien het groot aantal punten die ze nog hadden kunnen verdienen. En dat had dan weer inderdaad tengoede kunnen komen voor ons Nederland. Want laten eerlijk zijn het is toch belachelijk dst een land als Nederland niet eens een plek heeft voor rechtssteekse plaatsing CL. Tenminste voorals nog niet, we staan er nu goed voor qua punten, maar het blijft absurd. Kut systeem.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
Ik ben al heel lang enthousiast over deze jongen. Maar als deze jongen dan ineens voor Betis kiest, dan vind ik dat merkwaardig. Ik vind dat een slechte keuze voor zijn toekomst. Maargoed, uit het oog is uit het hart. Doan is ook een groots talent en past denk ik beter bij Ajax (denk ik nu). Je zult mij weinig de naam Lainez meer horen roepen, totdat hij bij een aansprekende club speelt, maar dat zal nog wel een paar jaartjes duren.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Jij moet eigenlijk gewoon voor Den Haag zijn! ;-)
Vind ik leuk
HupHolland +3242
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
Ben ik ook, maar ik zie er zo weinig van. ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:07
Wat lul je nou, de meeste hier op het forum hadden van hem gehoord en eerlijk is eerlijk ik ook niet. Zijn naam komt bekend voor maar verder wist ik het ook niet, misschien bij een jeugdtoernooi gezien maar heeft dus destijds geen indruk gemaakt omdat ik hem anders niet was vergeten.

Het ventje kan voetballen maar laat hem eerst maar eens een basisplek krijgen in Spanje, ik denk dat je niets van hem weer hoort over 2 jaar.
Vind ik leuk
M.de jong +207
zaterdag 12 januari 2019 om 06:34
Als dit word gezegd, letterlijk dat iemand nu ineens deze man "niks" is, is dat behoorlijk hypocriet. Maar ik heb deze uitlatingen, en nu van jou, eerder gelezen in andere topics. Maar, ik ben nog geen reactie tegengekomen die dit beweerd. Wel berichten met teleurstellingen dat de stelling is: prima, blijf maar weg, gelukkig hebben we neres, waarvan we al weten wat hij kan.
Maar jij zegt dat er reacties zijn dat iemand zeg dat hij er niks van kan,nadat bekend werd gemaakt dat hij niet voor ajax heeft gekozen. Kan jij mij er 1 laten zien? Want ik denk namelijk dat je iets in de wereld roept, wat helemaal niet waar is. En Oja ik heb wel gelezen met de vergelijking van Lozano, maar deze onderbouwt jou uitspraak ook niet, van dat hij niks kan. Ik ben benieuwd!
Vind ik leuk
Jozef +40899
zaterdag 12 januari 2019 om 16:33
Jij mag dat natuurlijk zeggen.

Ajax-supporters zijn net mensen en gaan allemaal anders om met een teleurstelling.

Feit blijft dat vrijwel iedereen zijn enthousiasme baseerde op wat joetjoep filmpjes en wat anderen erover gezegd hebben. Jammer dat hij niet kwam, zoveel is zeker, al had die jongen echt nog alles te bewijzen.

Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 21:48
Zijn keuze was 48 uur geleden 100% Ajax en opeens 180graden de andere kant op!? Daar heb je niks aan, hij is zwaar beïnvloed tijdens het bezoek van Betis, dat had Ajax ook moeten door hebben!
Vind ik leuk
HupHolland +3242
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
Op zich moet je dit Ajax kwalijk nemen. Ze willen die jongen, ze spelen in Florida, en Marc heeft het druk op kantoor.

Betis neemt het vliegtuig, zit aan de tafel met de club en zaakwaarnemer en dat praat makkelijker en een deal is dan makkelijk beklonken/afgedwongen.

Ajax had dit ook kunnen/moeten doen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 22:23
Klopt slechte aktie van Ajax en goed gedaan van Betis helaas!
Vind ik leuk
Op afstand +932
vrijdag 11 januari 2019 om 22:28
Dan hebben jullie toch slecht opgelet, Marc is bewust achtergebleven om juist de transferzaken te regelen en dat was heus niet alleen voor dit mexicaantje er zal vast wel iets anders naar voren komen, beetje simpel als ze zich zouden toespitsen op 1 speler.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 22:32
We wachten het af ben er ook van overtuigd dat er nog zat Tippers voorbij komen maar welke wil naar de ED
Vind ik leuk
HupHolland +3242
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
Ajax wilde deze speler perse hebben. Je blijft niet op kantoor om Woeber te verkopen. Daarvoor hebben we mobieltjes tegenwoordig.
Vind ik leuk
035 +6680
vrijdag 11 januari 2019 om 21:49
Voor wat dat waard is MN. Meningen zonder correcte info is niet veel waard.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
Juist de manier van handelen heeft er voor gezorgd dat ze inmiddels een groot Geldpakhuis hebben, dus mocht iemand twijfel over de daadkracht van Ajax hebben, zou ik 3 keer nadenken, misschien is het beter om op je eigen clubje te focussen die alleen maar in het nieuws komt omdat ze weer eens bij de gemeente moeten aankloppen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:05]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 21:57
Mijn clubje wat denigrerend is bij de gemeente aankloppen? Waarom moeten wij bij Den Haag bij de gemeente aankloppen of ben jij ook een kleuter die op z'n pikkie is getrapt omdat iemand een mening heeft?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:01]
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 22:01
Kijk, zo’n type heb ik dus liever niet in het stadion van mijn club ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Daar kan ik mij helemaal in vinden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Geld niet voor alle clubs, dat klopt maar je leest heel veel domme reacties
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Waaronder die van jou Maasbert.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:03
Yo midden noord wazzup maatje
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:08
Hey, ben jij het bluf?

Met mij gaat het iig goed, met jou?
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:11
Its me😉

Goed om te horen!

Hier ook alles goed, its weekend!
Proost gozer👊🍹
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:12
Ik had al zo'n idee maar ik let dit jaar minder op andere en let meer op mezelf. ;-)

Fijn weekend goos.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:22
Dat is alleen maar goed Goos, maar ik let wel op de ouwe rotten van vp waar ik de bijdrages van kan waarderen!

Thx! Jij ook!!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 23:20
Hehe, die van straat ook? :p
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:24
Die valt nooit te waarderen
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 23:24
Heb het geprobeerd riGGY;)
Ik negeer het nu😉
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 23:25]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:09
Tuurlijk manneke, maar gezien de vele reacties van jou heb je toch een bepaalde fixatie voor Ajax, zet 'm op jongen komt goed
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:09
Ik zet hier toch een gezonde discussie in. Wat doe ik fout want iedereen behalve jij reageert normaal en met fatsoen?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:12
Ik zal het 1 keer uitleggen, de laatste opmerking is geen aanval op jou, misschien leek dat zo, maar een reactie op allerlei reacties vandaag misschien had ik het anders neer moeten zetten
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:13]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93241
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
Je hebt er dus van geleerd, top.
Vind ik leuk
Iggy +4100
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Ow ja joh?!
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
vrijdag 11 januari 2019 om 22:06
Deze jongen heeft zich gek laten maken door Quardado heel dom.
Quardado zal wel afzwaaien met een extra bonus maar Lainez zit straks met de gebakken peren.
AJAX leid veel beter op als sevilla.
Straks weer een verloren talent eigen schuld dikke bult.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Quardado is een nakomeling van guardado en quadadro...?
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 22:25
Oke deze vind ik wel goed ja.😂😂

Precies wat ik dacht, maar ach dit maakt mens zijn alleen maar leuk. Fouten horen erbij.😉
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:26]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:10
Misschien heeft Cuadrado er wel mee te maken.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14333
vrijdag 11 januari 2019 om 22:22
Ik denk dat een groot deel van de achterban geen idee heeft wat voor speler die Lainez nou is, ik heb hem tenminste nog nooit zien spelen of doen dusja...
Dan kan ik wel gaan roepen dat ik teleurgesteld ben, maar eerlijk gezegd interesseert het me geen reet aangezien ik heel dat kereltje niet ken en dus ook niet weet of dit nou wel zo’n grote aanwinst zou zijn geweest.
Neres was destijds ook het wonderkind van Brazilië, de nieuwe Neymar en één van de grootste talenten die er rondliep. Ondanks dat ik Neres voor de rest een prima speler vind voor Ajax, vind ik hem voor de rest nou ook weer niet zo heel bijzonder als dat er van te voren werd geroepen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:04
Nee hoor, het is graag of niet. Als je eerlijk bent is het beter voor een talent om bij een opleidingsclub te tekenen zoals Ajax of Lyon en Ajax heeft Neres die zich al bewezen heeft waar je bij Lainez nog maar moet afwachten of hij het gaat redden in Spanje. Hij is gekomen om prijzen te winnen, op basis daarvan kun je al concluderen dat hij bij de verkeerde club zit want Betis is geen prijzen pakker.
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
zaterdag 12 januari 2019 om 00:53
Ik dacht ook dat Lainez naar Ajax zou komen, maar meer ook niet. Ik heb nooit zoiets geroepen als "grootste talent" oid.
Nu komt Lainez niet naar Ajax, dan niet, so what? No big deal.
Het is jammer, meer ook niet.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 21:46
Ja maar hij heeft zich laten omlullen!! Dus jammer NEXT!!!
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 21:47
Goed dat je een bedrag hebt waar je niet hoger gaat. Wel jammer dat het niet doorging.

Neres houden of nr. 2 op lijst met opties halen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 23:22
Ben wel erg benieuwd wie die nummer 2 is...
Vind ik leuk
Guust +5844
vrijdag 11 januari 2019 om 23:30
Geen Lainez maar Lionel, iets met Messi ofzo. 😀
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20507
vrijdag 11 januari 2019 om 23:31
De zoon van Stanley zeker ;)
Vind ik leuk
Guust +5844
vrijdag 11 januari 2019 om 23:32
Nee dat is Menzo, zijn oom
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 23:49
Ik ook, ik hoop Pávon. Maar die zal wel te duur zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:47
Had hem graag naar de eredivisie zien komen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:50
Ik ook. Maar dan had je 20 miljoen of zo moeten bieden. Ik denk dat Ajax wat dat betreft nog wat drempelvrees heeft. Die vrees zal nu wel weg zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
Ja idd, dit gebeurt ze 1 keer en nooit weer
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:14
In de toekomst zal t wel makkelijker gaan met ons groeiend vermogen. Ook voor Ajax is dit nieuw zulke bedragen.
Vind ik leuk
Ove +712
vrijdag 11 januari 2019 om 21:53
Die Marc is zo gierig ,hij blaft in zijn eigen tuin om een hond uit te sparen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
Haha, hij heeft al best wat uitgegeven hoor in zijn periode bij ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:10
En hij huilt met één oog.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:50
Ik zie een parallel met de gewonnen prijzen de afgelopen jaren.... ze waren heel dichtbij, ze hebben eraan mogen ruiken, maar uiteindelijk stonden ze met lege handen ! Hahaha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:51]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:34
Is het nou Henk of Frits? Of zeg je eigenlijk.......ik ben Henk en zit graag aan de Zaadtank van Frits? Droeves.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:02
En dat 85 keer.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12132
vrijdag 11 januari 2019 om 21:51
Ze hadden moet afreizen naar Mexico, wat video's laten zien, het verhaal er in gooien, praten met de familie etc., dat hebben ze niet gedaan.
Ik ben er niet zo rouwig om, voor de CL heb je kerels nodig, Lainez heeft Internationaal nog niet veel laten zien, dus het moet allemaal nog blijken voor die 15 miljoen......
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4459
vrijdag 11 januari 2019 om 21:51
Die man leeft echt in een paasei. Dat 'wij hebben alles goed gedaan' is natuurlijk tenenkrommend.
Vind ik leuk
035 +6680
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
Wat is er vlgs jou verkeerd gedaan dan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
De missie is mislukt. Het getuigt van dédain en ongepaste hoogmoed dat geen lering uit de nadrukkelijke flirt getrokken kan worden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
Natuurlijk hebben ze niet alles goed gedaan, kijk naar het resultaat 😎
Vind ik leuk
Vak-T +1139
vrijdag 11 januari 2019 om 21:53
Ja Ten Hag, jullie Overmars is geen Brands, die wel "onmogelijke" tranfers rond kreeg.
Marc Bruto niet....
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 21:57
Ook transfers als Sanchez 35+ miljoen winst. Milik 30+ miljoen winst enz enz Neres, Ziyech, Tagliafico enz dadelijk met winst doorverkopen. Frenkie gehaald en zie de bedragen nu...
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Daarom haalde Overmars ook spelers als Tadic, Blind en Ziyech binnen. Spelers die qua niveau en/of salaris nooit haalbaar zijn geweest en zullen zijn voor PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:03
Maar Overmars speelt CL en Brands om nog maar niet over de positie in landelijke competitie te spreken
Ik ben die verheerlijking van Brands spuugzat alleen omdat hij van PSV vandaan komt De ranglijst liegt niet !
Vind ik leuk
Bo3007 +351
vrijdag 11 januari 2019 om 21:53
Goed verwoord, en door naar optie 2.
Vind ik leuk
Nr14always +180
vrijdag 11 januari 2019 om 21:54
Dan moeten ze die rattenclub in 040 voor bedanken zoveel is duidelijk desalniettemin het management bestaat uit amateurs zonder academische achtergrond en dan krijg je zulke zaken.
Vind ik leuk
035 +6680
vrijdag 11 januari 2019 om 21:58
Beetje ongenuanceerde opmerking vind ik.
Vind ik leuk
Mass +5613
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Ja...maar dat is het maximaal haalbare wat hij kan uitkramen
Vind ik leuk
Nr14always +180
zaterdag 12 januari 2019 om 00:00
Aangesproken?. jij hebt jouw cluppie en hou het daarbij.
Vind ik leuk
Nr14always +180
vrijdag 11 januari 2019 om 23:58
Het is de realiteit je laat een grote professionele organisatie niet door mensen met een mavo of havo diploma runnen.
Vind ik leuk
Mass +5613
zaterdag 12 januari 2019 om 00:04
Zorg eerst maar dat je de mavo afmaakt...
Vind ik leuk
Nr14always +180
zaterdag 12 januari 2019 om 00:19
ik heb gestudeerd onder andere in Tilburg.
Vind ik leuk
035 +6680
zaterdag 12 januari 2019 om 00:22
Op de Katholieke Universiteit Tilburg? Kijk even naar de Hoofdletters. Grapje.
Vind ik leuk
Nr14always +180
zaterdag 12 januari 2019 om 00:27
Het heette toen nog Katholieke Leergangen en het zegt niks dat weet ik ook wel hoor.
Vind ik leuk
035 +6680
zaterdag 12 januari 2019 om 01:02
Dat jij daar gestudeerd hebt zegt ook helemaal niets Nr14. Ik heb ook op diverse opleidingsinstituten gestudeerd maar dat zegt helemaal niets over mijjn kapaciteiten. Toch?
Vind ik leuk
Mass +5613
zaterdag 12 januari 2019 om 00:32
Gezien al je reacties , niet echt aannemelijk...
Vind ik leuk
035 +6680
zaterdag 12 januari 2019 om 00:21
Kundigheid is niet altijd gerelateerd aan diploma's Nr 14.
Vind ik leuk
Nr14always +180
zaterdag 12 januari 2019 om 00:26
Dat klopt praktijk is een goede leermeester echter Overmars was weinig succesvol in vastgoed en die oldtimers was ook geen succes. En als ik hem hoor praten het is gewoon treurig. Op die plek hoort een keiharde gozer te zitten.
Vind ik leuk
035 +6680
zaterdag 12 januari 2019 om 00:59
Maar Overmars is een keiharde gozer!!
Vind ik leuk
Nr14always +180
zaterdag 12 januari 2019 om 01:40
Dat kan, ken hem niet, en misschien ben ik te kritisch zal mijn werk wel doen. Laten we zien dat ze kampioen worden en ver in de CL komen zijn we allemaal happy.
Vind ik leuk
wil +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
Die Lainez is gewoon een rat.
Vind ik leuk
Eddepet +80
vrijdag 11 januari 2019 om 21:57
Gelukkig is de rat niet naar Ajax gekomen dan!
Vind ik leuk
wil +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 22:54
Volgens mij zit die ex-PSV-er Guardado daar achter.
Vind ik leuk
Mass +5613
vrijdag 11 januari 2019 om 22:15
Wat ben jij dan wel niet..
Vind ik leuk
wil +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 22:47
Eerst was hij helemaal weg van Ajax en nu laat hij ze als een baksteen vallen. Dat wil ik ermee zeggen.
Vind ik leuk
Mass +5613
vrijdag 11 januari 2019 om 22:49
Ach..neem het hem niet kwalijk..Mexicaan die weinig van de wereld zag...luistert naar landgenoot guardado..en..sevilla is best een ok club.
Vind ik leuk
Nr14always +180
zaterdag 12 januari 2019 om 00:18
Iemand die begaan is met zijn club en die lijdzaam toeziet dat een team met veel minder voetballend vermogen bovenaan staat en het gekloot met transfers, ik geef een voorbeeld Phillips haalde ooit Romario en Ronaldo via een derivaten constructie, wellicht is het nu duidelijk.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
Zeker jammer! Groot talent!

Wel is het zo, dat je aan het tweede seizoenshelft meer aan Neres hebt, meer gewend, iets verder dan Lainez.

Maar natuurlijk blijft jammer, zo gaan die dingen we winnen en verliezen op de transfermarkt its all in the game.

Gewoon door blijven groeien, netwerk nog meer verbreden.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22629
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
Niet bij blijven stilstaan. Niet het einde van de wereld.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:01]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
bij ajax zijn ze verdwaalt, zitten in Mexico achter het net te vissen met grote kantoren in the U.S.A., dan ben je toch de weg kwijt ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
Is een spelletje gespeeld (Schaken)
Vuil spelletje .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:57]
Vind ik leuk
plein19 +2510
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
Jammer dat het niet is doorgegaan. Ik ben een groot fan van Neres maar heb weinig verwachtingen meer van hem. Dit jaar is zijn rendement behoorlijk naar de knoppen geholpen. En wat zal Neres nog brengen na een 2e transfer die niet doorgaat.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:58]
Vind ik leuk
Eddepet +80
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
Wat een pech voor Ajax. Overmars had gewoon meer moeten bieden, hij is te zuinig. Weg titel.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:59
Met het geld van Wöber, had je wel iets hoger kunnen gaan zitten .
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:04
Wat een bullshit !

Ajax had een max bedrag in het hoofd en verder niet! Dan ga je niet opeens meer bieden omdat Wober is verkocht.. jij denkt wel erg makkelijk!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:06
Nou niet makkelijk , ze hadden hem hoog zitten .
Kan je toch iets verder gaan het is een super talent .
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
Nee alles heeft zijn prijs en wanneer Ajax Lainez niet meer waard vind ga je niet meer geld bieden!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:09
Vond het toch al te lang duren . Werd een beetje touwtrekken .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:09]
Vind ik leuk
Remko +365
vrijdag 11 januari 2019 om 22:25
Maar akkoord met de club was er al dus daar ligt het niet aan!
Wat ajax hem voor contract had willen geven weten we niet,misschien was die van betis beter dat kan, of kiest zo'n jongen voor spanje ivm met de taal?we weten het niet.of heeft quardado of hoe ik het ook schrijf hem overtuigd naar spanje te komen.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:05
Denk niet dat het om die twee miljoen verschil ging maar dat Lainez voor Betis koos.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 22:43
Ajax had maar niet zo moeten treuzelen dan hadden ze hem gehad. En gelijk dat gelen bieden en niet nog gaan twijfelen omdat het te duur is terwijl je genoeg geld hebt als Ajax zijnde.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:47
Nee Ajax ging ver, clubs waren nagenoeg akkoord dit ging niet om die twee miljoen verschil maar dat Lainez gewoon zijn keuze had gemaakt voor Betis.
Vind 17miljoen wel veel, heb veel van hem gezien en vind hem echt een top talent maar vind het wel een fors bedrag

Maargoed, vergeten en weer doorgaan.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 07:31
Ohhh de jong de ligt neres, zijn ook toptalenten. En die bedragen die ze voor hun bieden vind je normaal. Als het maar in jullie straatje pas dan is het goed.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
zaterdag 12 januari 2019 om 07:46
Gaat om de markt!
Er gaan nooit spelers voor 20+ miljoen weg uit Mexico. En die club staat in zijn recht logisch dat ze veel vragen! En Ajax staat ook in zijn recht om een grens te hebben.
Heeft niks met straatje te maken, wees een keer inhoudelijk. Zou je goed doen, en dat bedoel ik niet lullig
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 07:51
Ze gaan ook nooi voor deze bedragen in nederland weg, dus wees jij een inhoudelijk bluf. Maar als het over jouw club gaat. Dan is het wat, jij kan niet tegen kritiek.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
zaterdag 12 januari 2019 om 07:59
Andere markt! Europa is anders! CL bijvb is het voornaamste, bij Ajax presteren ook in Europa is toch wat anders dan in Mexico. En voor een NL club is 15+ miljoen veel geld, in Mexico betalen ze bijvb niet snel 6+ miljoen voor een speler nogmaals andere marktwerking.. Ajax gaat al ver voor een NL club in die bedragen. Dus ik snap je verweer niet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:05
Dat ajax voor zijn spelers de hoofdprijs moeten hebben, en als ze wat moeten halen beknibbelen ze.en dat is een goed recht maar als je neres kan verkopen die niet een verzekerd is van een basisplaats. En je kan een toptalent halen voor dat bedrag en je laat dat, ben je dom bezig.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
zaterdag 12 januari 2019 om 08:08
Maar de club van Lainez hebben voor hun maatstaven ook de hoofdprijs gekregen snap je, ze waren al eens met Ajax over 15miljoen, Ajax had vast nog wel 2miljoen meer kunnen bieden maar Lainez had zijn keuze al gemaakt voor Betis, niet het geld maar zijn keuze deed de transfer mislukken.

Vind ik leuk
Jordaan +1217
zaterdag 12 januari 2019 om 08:10
Plus, Ajax wil het gat iets dichten in Europa, we kunnen er bijna niet tegen opboksen dus moeten we het hebben van spelers die voor de hoofdprijs weggaan om financieel spelers meer te kunnen bieden bijvb met salaris, dat is gewoon logisch beleid
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:13
Tegen de grote clubs daar ka je niet tegen opboksen.daar liggen de inkomsten vele malen hoger.ajax heeft nu gewoon het geluk dat er toptalenten rondlopen, die heel veel opleveren. Anders kan je helemaal niet mee concureren
Vind ik leuk
Jordaan +1217
zaterdag 12 januari 2019 om 08:21
Nee natuurlijk, City, Real enz daar kom je nooit bij. Maar daarom kan je het gat nog wel kleiner maken sterker in de subtop staan, en dan heb je ook meer kans dat je een keer kan verrassen tegen de top.
En geluk, veel in het voetbal hangt af van geluk, maar spelers opleiden en scouten daarin heeft Ajax zich altijd in bewezen (het ene jaar beter dan het andere jaar) dus geluk is het niet omdat Ajax hier voor staat, als de markt niet op hol was geslagen dat de Europese top probeert om elk groot talent voor elkaars neus weg te kapen dan waren De Ligt enco echt minder waard.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:31
Dat ben ik het met je eens, daarvoor vindt ik het ook mooi. Dat de eredivisie clubs geen jeugdspelers meer van elkaar wegkapen.en geliif me in utreg jeugd lopen leuke talentjes rond.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
zaterdag 12 januari 2019 om 08:36
Venema ik had discussies met sommige Utrechters toen Advocaat een spits erbij wilden, sommige vonden Venema nog niet klaar ervoor maar in de KKD zag ik een spits die schijt heeft aan alles, en een handelingssnelheid waaraan je kan zien dat hij dit niveau zeker aan kan! Kan een top spits worden, die potentie heeft hij gewoon. Ik had er al wel vertrouwen in!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 08:37]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:39
Dat denk ik ook, kan zeker wat worden. Dat hoop ik ook, utreg zou nu ze contract moeten openbreken. Daar kunnen we veel plezier aan beleven.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
zaterdag 12 januari 2019 om 08:43
Absoluut! Hopelijk blijft hij en zijn omgeving waaronder zijn zaakwaarnemer (ik dacht Karos?) verstandig heeft geen zin om snel weg te gaan beter wat jaren ontwikkelen bij Utrecht!

Jammer trouwens dat Advocaat niet blijft, gewoon nog ff een jaartje doorbouwen, hij past daar gewoon goed met Petrovic.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:45
Had hem zeker nog een jaartje langer gezien helaas, ik zou nu voor maurice steijn gaan.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
zaterdag 12 januari 2019 om 08:48
Doet het goed bij VVV, maar vind het moeilijk inschatten hoe hij het bij Utrecht zou doen.

We gaan het zien!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:51
Dat is altij afwachten. We hopenbop het beste, succes verder.
Vind ik leuk
Jordaan +1217
zaterdag 12 januari 2019 om 08:52
Idd, jij ook succes verder
Vind ik leuk
Remko +365
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
Oke mooi dat jij weet wat ajax heeft geboden (not)!!
Vind ik leuk
Roeptoeter +9001
vrijdag 11 januari 2019 om 21:59
Achter wie gaat Overmars nu dan aan? Wat is naam 2 op dat lijstje?
Je moet zonodig een speler een half jaar laten wennen, dus er moet nu iemand komen voor volgend jaar.
Anders had die hele Lainnez soap niet gehoeven.
Vind ik leuk
Pietje2015 +15545
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
Die komt wel.
Zoals ik al eerder schreef: De grote klapper moet nog komen.
Links er vol in gaan en de media betrekken, rechts rustig een transfer afronden.
Vind ik leuk
Pancev +740
vrijdag 11 januari 2019 om 22:11
Er is vast wel een plan B... Wie het ook moge zijn. En dit keer geen slapende Spaanse honden wakker maken.
Vind ik leuk
stratumseind +185939
zaterdag 12 januari 2019 om 00:55
B Smeets?
Vind ik leuk
Mad Max +551
vrijdag 11 januari 2019 om 22:00
Mooi, bemoei je nog maar wat extra met de scouting van Ajax....
Vind ik leuk
Vinnie J +1935
vrijdag 11 januari 2019 om 22:00
Paste beter bij PSV. Had geen klik met de hele ajax clan.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
PSV kon hem helemaal niet betalen en hij wilde al helemaal niet naar PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
PSV kon hem echt wel betalen. De gemeente en PSV hebben samen veel geld.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 22:25
Is de gemeente niet gewoon PSV? ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:00
Nee niet helemaal hetzelfde.
Vind ik leuk
stratumseind +185939
zaterdag 12 januari 2019 om 00:54
hij wou ook niet naar ajax zo bleek.........
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
zaterdag 12 januari 2019 om 01:00
Hij wilde liever naar Betis, dat is iets anders dan dat hij niet naar Ajax wilde. In eerste instantie wilde ie wel naar Ajax.
Vind ik leuk
stratumseind +185939
zaterdag 12 januari 2019 om 01:02
jaja lees het laatste comment van mij maar even onderaan ....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 01:04]
Vind ik leuk
Johan_D +3460
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Ze moeten graag willen en anders blijven ze maar lekker weg.

Gaat puur om de knaken.
Houd en Mexicaan en dikke sigaar voor en hij gaat overstag.

Heeft vast 2mil. tekengeld gekregen.
Sportief gezien was Ajax een betere optie.
Maar in dat soort landen heb je met meerdere partijen te maken en iedereen wil maar al te graag mee profiteren.
Vind ik leuk
Bizzy +22386
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Feit dat Lainez Spaans kan blijven spreken en zijn landgenoot Guardado bij Betis speelt heeft hem doen besluiten te tekenen. Slimme move van Betis om Guardado aan het werk te zetten. Kennelijk is het spelen van CL niet zo belangrijk voor Lainez. Journalisten, verslaggevers en supporters vonden dat een sterke argument en waren van overtuigd dat Lainez voor Ajax zou kiezen.
Blijkt maar weer dat andere factoren ook een rol spelen. Ajax valt in deze kwestie weinig aan te rekenen. Meer betalen voor was geen optie.
Vind ik leuk
Kuip +9080
vrijdag 11 januari 2019 om 22:06
Spelen in de Spaanse competitie is toch veel leuker dan op kunstgras tegen Emmen of Excelsior.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:10
Daar heb jij goed punt!
Vind ik leuk
Bizzy +22386
vrijdag 11 januari 2019 om 23:25
Dat klopt maar hoeveel spelers van Betis hebben in het verleden een transfer naar een Europese (sub) topclub gemaakt dan ? Voor zijn ontwikkeling denk ik dat Ajax een betere keuze geweest was en Guardado weet dat ook.
Vind ik leuk
Het Brein +4532
vrijdag 11 januari 2019 om 22:04
Dan haalt Ajax toch Pepe van Lille, geld zat in Amsterdam...!
Vind ik leuk
stratumseind +185939
zaterdag 12 januari 2019 om 00:53
die heeft net bij porto getekend...........................
Vind ik leuk
klaas +184
vrijdag 11 januari 2019 om 22:06
dit talent kiest dus voor middelmoot spanje voor elk jaar europees of championsleague voetbal,en dan nog een reden van ,ik wil met betis voor de prijzen gaan voetballen ,nou dan heeft ie het ook aardig mis mee ,is gewoon omgelult door die guardado,nou jammer is het ,het enigste wat je als ajax had moeten doen ,is dat ajax met een afvaardiging naar mexico had moeten reizen met een videoband ,met alle hoogtepunten en met alle sterren van weleer erop waar je stil van word ,dan trek je zo,n gast over de streep ,maar nu hangen ze aan een telefoon een maand lang in amsterdam
lekker persoonlijk zo
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
indd denk dat ajax hier weinig tot niks aan kon doen hij had betis in zijn hoofd maar denk wel dat ten hag hier een punt heeft hij had goed gepassen bij ajax jammer had goed kunnen zijn voor t nl voetbal wat ik t meest belangrijk vind dat onze competitie sterker word
Vind ik leuk
Jordaan +1217
vrijdag 11 januari 2019 om 22:09
Goed verwoord, helemaal mee eens!
Vind ik leuk
HupHolland +3242
vrijdag 11 januari 2019 om 22:08
Oftewel Lainez heeft een domme keuze gemaakt.

Mooi gezegd!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:17
ben dan wel psv suporter maar ben denk ik nog meer nl voetbal suporter als psv geen ajax heeft om het eigen niveau te verleggen en andersom natuurlijk gaat t nl voetbal in europa ook niet vooruit en ondevind dat dit op dit moment wel t geval is we worden sterker in europa dat is alleem maar aan te moedigen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:26
Zo is t maar net kerel!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:29
ik ben alleen maar objectief ben geen jonge die andere clubs afvalt ik kan alleen maar bevestigen dat jullie het ook prima doen en kom hier dan ook of dat nu met ajax psv of feyenoord suporters zijn een fijn maar eerlijk gesprek te voeren en evt bij te leren over die clubs dus mijn complimenten na 020 👍👍
Vind ik leuk
Pancev +740
vrijdag 11 januari 2019 om 22:08
Ach, niet over treuren, vooruit met de geit.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:10
Onze travestiet is waarschijnlijk ook teleurgesteld, heb al 2 dagen niets gehoord....hij zal toch niet aan de Magere Brug hangen ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
ik daenk dat jullie moet oppassen dat ten hag dalijk niet word weg gekaapt als jullie verder gaan komen in de cl dan ligt dat natuurlijk ook niet alleen aan de spelers vind dat teb hag boven verwachtingen presteerd en aangezien de vraag na goede trainers ook toeneemt zal hij ook wel binnen de kortste keren aanbiedingen ontvangen naar mijn mening een betrouwbare sterke trainer heeft natuurlijk deze ervaringen in eindhoven op gepikt 🤣😂🤣
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
ik jou niet begrijp ! 😎
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:44
daar ik niks aan kan doen 🤣😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:48
Nou hij is niet de enige
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:50
oke wat begrijp je niet dan zal ik dat verhelderen
Vind ik leuk
Dorzon +4432
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
als die ex-psv'er er niet gespeeld had, dan had hij bij ajax getekend. 100%
Vind ik leuk
RWA040 +567
zaterdag 12 januari 2019 om 16:07
Waarschijnlijk wel, maar zoals vele met mij hier zeggen... Zelfde klimaat als thuis, zelfde taal als thuis, de recordinternational van Mexico als ploeggenoot, dat went gewoon sneller.

En tuurlijk als Ajax komt, wil je daarheen. Zeker vanuit Zuid-Amerika zijn Ajax en PSV springplanken gebleken naar de (sub)top van Europa. Maarja... kies jij maar eens, in het koude regenachtige Nederland wonen en voetballen of in Spanje, waar het 9 vd 10 keer veel lekkerder is dan hier... Ik zou het wel weten.
Vind ik leuk
Starkoo +609
vrijdag 11 januari 2019 om 22:35
Alles aan gedaan dat hebben ze zeker niet, ze hadden het op de zelfde manier moeten doen dan Betis dan was hij nu Ajacied geweest!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:38
Verstandige keuze
Vind ik leuk
hoebie60 +164
vrijdag 11 januari 2019 om 22:50
ik zeg al een tijd berghuis halen 7 mil en hij is binnen
Vind ik leuk
ErikAjax +873
vrijdag 11 januari 2019 om 23:16
alsof Berghuis nederig kan zijn.... Nee bedankt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:07
Heb je helemaal gelijk in Erik zijn meer spelertjes
Vind ik leuk
ErikAjax +873
vrijdag 11 januari 2019 om 23:14
Nog steeds Lainez hier? Next...
Vind ik leuk
Caniggia +1031
vrijdag 11 januari 2019 om 23:23
Niet janken maar schakelen das het enige wat je moet doen.Inderdaad had de speler meer keuzes en die heeft hij gemaakt.
Vind ik leuk
Harrie82 +3822
vrijdag 11 januari 2019 om 23:38
Jullie hadden geen Mexicanen. En dan moest hij een andere taal leren. Nu kan hij zijn eigen taal blijven spreken. Waardoor hij sneller vertrouwd raakt.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
zaterdag 12 januari 2019 om 00:12
Argentijnen praten dezelfde taal als Mexicanen. Witschge lult vloeiend Spaans.
Vind ik leuk
Harrie82 +3822
zaterdag 12 januari 2019 om 08:34
Bedoel toch in het land. Dat is het verschil voor zo’n jonge jongen wat de doorslag geeft. Hij kan in de supermarkt in zijn eigen taal spreken. Bedoel niet op het veld.
Vind ik leuk
Futjebal +2473
vrijdag 11 januari 2019 om 23:45
Kan Ten Hag ook uitleggen wat een echte Ajax speler is?. Vind ik altijd zo'n gelul. Een goede speler is voor elke club een aanwinst . Of denkt hij nu ook al dat ze het voetbal in Amsterdam hebben uitgevonden?
Vind ik leuk
Yass +138
zaterdag 12 januari 2019 om 00:01
Is een logische keuze voor die jongen, accepteren maar Ajax. Spanje is makkelijker voor zulke jongens om te wennen, hoeft geen andere taal te leren niks. Gelijk instromen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
zaterdag 12 januari 2019 om 00:10
Ajax heeft deze transfer zelf verkloot. Dikke faal.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:22
De duurdere spelers willen misschien wel niet zo graag in NL spelen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
zaterdag 12 januari 2019 om 08:53
Definieer duurdere spelers :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:02
Boven de 12 a 15 miljoen?
Vind ik leuk
stratumseind +185939
zaterdag 12 januari 2019 om 00:18
"Wij denken dat Ajax de beste keuze zou zijn, want Ajax heeft het in de vingers om talenten verder te begeleiden en goed op te leiden voor het allerhoogste niveau in de wereld."


van wanneer en wie was de laatste ook al weer dan?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:20
Sjaak Swart, alleen die raken ze nog steeds aan de straatstenen niet kwijt in Amsterdam.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 00:20]
Vind ik leuk
MOKUM*** +1749
zaterdag 12 januari 2019 om 00:34
Ik zou willen beginnen met De Ligt.
Vind ik leuk
stratumseind +185939
zaterdag 12 januari 2019 om 00:36
Bij welke wereldtopclub heeft de ligt gespeeld dan voor dat ie bij ajax kwam?
Vind ik leuk
MOKUM*** +1749
zaterdag 12 januari 2019 om 10:02
Bij de Ajax Jeugd!! 😂
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
zaterdag 12 januari 2019 om 10:28
Sanchez.
Vind ik leuk
stratumseind +185939
zaterdag 12 januari 2019 om 10:55
1 jaar in de "opleiding" gezeten..... en getransfereerd naar de europese SUBtop
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
zaterdag 12 januari 2019 om 11:31
Heb ze tegen PSV gezien, haal dat sub er maar vanaf 😆
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:18
Een dure speler voor De Toekomst. Maar ja, Overmars heeft toch geld zat.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3171
zaterdag 12 januari 2019 om 00:22
Ja, nou als hij niet wil dan niet.....
Voor Lainez dan maar een andere die wel wil..
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:54
Graag of niet; lekker bij Betis een beetje in de middelmaat voetballen of ieder jaar om jet kampioenschap meedoen bij een club die veel hoger aangeschreven staat...
Vind ik leuk
stratumseind +185939
zaterdag 12 januari 2019 om 00:58
Lopen pronken als een ballerina in de VS en dan denken dat een Mexicaan voor je kiest ...... hoe naief kan je in het leven staan ......
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 01:03
Ten eerste: je weet maar nooit waar dit goed voor is (evtl. blessures);
Ten tweede: je moet maar afwachten hoe zo'n jongen zich in NL had gevoeld qua aanpassing, weer en spelritme (had hij het niveau aangekund?)
Ten derde: Neres ligt uitstekend in de groep en kent al het klappen van de zweep (mocht hij idd blijven). Hoop voor hem dat hij meer speelminuten krijgt.
Vind ik leuk
DeNeutrale +130
zaterdag 12 januari 2019 om 01:19
Overmars had er een schepje bovenop moeten doen. Als Lainez zo goed is als men denkt bij Ajax, was de kans groot dat je die na een jaar of drie
door kan verkopen aan de top 3 van Spanje, Engeland, Frankrijk, Italië of Duitsland.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:58
We kunnen wel zeggen hij heeft gekozen maar het is en blijft een soort koe handel. Ajax had akkoord op 15 miljoen en dan bied betis 17 miljoen. Hoogste bieden krijgt hem. Het is een talent maar 17 miljoen voor een 18jarige is best veel geld. Ook al heeft Ajax het geld hoeft het niet alles te accepteren.
Vind ik leuk
berwi +470
zaterdag 12 januari 2019 om 14:34
dat is het Proces
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws