Ten Hag teleurgesteld: '100% van overtuigd dat dit een speler voor Ajax zou zijn'

Ten Hag teleurgesteld: '100% van overtuigd dat dit een speler voor Ajax zou zijn'

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 21:45vr 11-01-2019 om 21:45

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 21:51vr 11-01-2019 om 21:51

Erik Ten Hag is niet blij met het afketsen van de Diego Lainez-transfer naar Ajax. De Amsterdamse club valt echter niets te verwijten, vertelt de Ajax-trainer aan VTBL.

"Dat is teleurstellend voor heel veel mensen die er hard en goed aan gewerkt hebben", aldus Ten Hag over het afketsen van de transfer. "Wij waren er honderd procent van overtuigd dat dit een speler voor Ajax voor de toekomst zou zijn. Als dat dan niet lukt, is dat teleurstellend."

Op het laatste moment kaapte Real Betis hem voor de neus van Ajax weg. Zuur, erkent Ten Hag. "Dat is zo, maar dat gebeurt weleens in de transferwindow. Wij schaken natuurlijk op meerdere borden. Dan moet je het verleggen en verder werken aan andere spelers waarvan wij overtuigd zijn dat ze bij kunnen dragen aan een succesvol Ajax."

Ten Hag denkt niet dat er iets opgestoken kan worden van de mislukte transferpoging. "Eigenlijk niet. Ik denk dat we alles goed hebben gedaan, maar de speler heeft meerdere keuzes. Wij denken dat Ajax de beste keuze zou zijn, want Ajax heeft het in de vingers om talenten verder te begeleiden en goed op te leiden voor het allerhoogste niveau in de wereld. Hij maakt een andere keuze, dat is zijn goed recht."

Plaats een reactie

Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 21:46
Daar denkt overgrote deel van de achterban anders over, lees ik hier.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 21:47
Net alsof hier het overgrote deel van de achterban zit.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 21:52
Je zag het wel ineens omdraaien, van kom maar want hij is het grootste talent naar blijf maar weg want het is niks. Ik vind het opmerkelijk en dat mag ik zeggen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 21:53
Klopt, heb je gelijk in. Erger me ook aan die types.

Ik had hem graag bij Ajax gezien, maar hij wilde niet. Jammer, maar zijn keus. Blijft een groot talent.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 21:53
Net bericht, zo kan het ook. Ik zag allerlei verwensingen zelfs voorbij komen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:57
Ach als we veel PSV'ers moesten geloven was Lainez niet zo bijzonder en nu ie niet komt was het opeens een wereld talent 😉
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 21:58
Die zijn dan net zo gek, van 't zelfde niveau.
Vind ik leuk
Summit +913
vrijdag 11 januari 2019 om 23:32
En de meeste Ajax-supporters denken precies het tegenovergestelde ;)
Vind ik leuk
Futjebal +2715
vrijdag 11 januari 2019 om 23:42
En bij de Ajacieden is het net andersom..dussss..wat is je punt?
Vind ik leuk
markie +2769
zaterdag 12 januari 2019 om 08:02
Haha inderdaad +1
Vind ik leuk
Bertus +7540
zaterdag 12 januari 2019 om 09:05
Heb het een beetje gevolgd maar ik denk dat het best meeviel met die reacties. We treuren er uiteraard niet om dat hij voor Betis heeft gekozen. Hieruit blijkt in elk geval dat de aantrekkingskracht van Ajax in Mexico nog niet zo groot is. Ik had hem er graag bij gehad bij PSV maar die kunnen zo ver niet gaan met transfersommen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 22:00
Tja, sneue types. Zijn mensen die ik liever niet in het stadion van mijn club zie.

Heb bij deze jongen ook niet het idee dat hij Ajax gebruikte om een hoger salaris te krijgen of iets dergelijks, ik denk dat hij eerst echt wel naar Ajax wilde. Maar toen kwam Betis langs, een club in een aantrekkelijkere competitie, aantrekkelijker type klimaat en een teamgenoot die uit je eigen land komt. Kortom: hij zal daar waarschijnlijk een kortere gewenningsperiode nodig hebben.

Ik snap zijn keuze wat betreft die factoren wel, al was het qua naam van club en beleid van club aantrekkelijker om naar Ajax te gaan. Maar goed, het blijft zijn eigen keuze.
Vind ik leuk
1313 +8791
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
Dat is exact ook het geval. Geen man over boord nu. Genoeg andere toppers over hoor!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:04
Hoe zou je anders moeten reageren, die gene die allerlei verwensingen doen die snappen er weinig van. Als of die jongen geen eigen keus mag hebben ofzo, hoe droevig ben je dan om hem dan voor van alles uit temaken. Inderdaad jammer dat ie niet komt, pech voor hem. Op naar een andere goede.!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:05
Alweer een juiste reactie, netjes.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13958
vrijdag 11 januari 2019 om 22:10
Pfff..
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:11
Ja pik, met de meeste kan je gewoon normale gesprekken voeren. Jij kan dat alleen met jezelf of je mede trollen.

Fijne avond verder.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13958
vrijdag 11 januari 2019 om 22:16
Ja pik? Ik ben geen tokkie.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:17
Gedraag je dan ook niet zo. Fijne avond.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13958
vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
Joh, je lukt als een lid van de eo man. Kleffer kan niet.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:30
Ga nog even door met trollen.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13958
vrijdag 11 januari 2019 om 22:46
Hou op, veel te warm waar ik ben.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:49
Zit je weer in een bad GHB trip.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13958
vrijdag 11 januari 2019 om 23:52
Ghb trip? Geen idee. Is dat het spul wat die idioten op de tribune aan het prins clausplein innnemen? Je wou niet zeggen dat die figuren zo geboren zijn?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:22
Trollen? Lees je eerste reactie hierboven nog is terug
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 02:13
Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar @Antikunstgras is toch een prima gast?

Nooit problemen met hem gehad en verder zie ik ook nooit iemand problemen met hem hebben.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
zaterdag 12 januari 2019 om 09:24
Die is al jaren bezig en let maar goed op. Elk PSV en ADO topic of hij moet mij weer trollen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 11:45
Ik zal eens opletten.
Vind ik leuk
RWA040 +708
zaterdag 12 januari 2019 om 15:49
Begint inderdaad op te vallen. Gewoon negeren, heeft ie dr ook geen plezier van! ;)
Vind ik leuk
Joey2000 +395
vrijdag 11 januari 2019 om 22:43
Haha idd erg kansloos die mensen. Had deze speler graag naar Ajax zien komen heeft zeker heel veel talent. Jammer dat ie voor Betis heeft gekozen, maar so be it. Er lopen nog genoeg andere talenten rond.
Vind ik leuk
Guust +6396
vrijdag 11 januari 2019 om 23:25
De mensen die dat soort verwensingen doen maken zelf al de foute keuze door zo te reageren, dus dubbel dom om dan een Lainez te veroordelen of bepaalde zaken toe te wensen. Alsof dat soort computer helden ook echt zelf iets bijdragen aan Ajax.
Vind ik leuk
ReneAjax +10136
vrijdag 11 januari 2019 om 23:36
Tuurlijk mag ie z'n eigen keuze maken.
Als je de reactie van Ten Hag hebt gezien, weet je dat het gewoon een domme klootzak is dat ie ineens op het allerlaatste moment om laat lullen door een landgenoot en niet voor de beste opleiding kiest.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:25
Het zal zeker een goede speler zijn. Maar we hebben het tot nu toe ook geweldig gedaan zonder hem. Was zeker een welkome versterking geweest, maar een transfer kan nu eenmaal lukken Of mislukken. Deze keer valt het kwartje de verkeerde kant op. Better luck next time. En door...
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:29
Er zijn zat talenten, maar niks in de jeugd voor die plek?
Vind ik leuk
kcim +3102
vrijdag 11 januari 2019 om 23:07
Ook netjes verwoord door ten Hag.

Die jongen kan ongetwijfeld uitstekend voetballen. Maar moet wel klaargestoomd worden door de absolute top. Juist daar is vooral Ajax maar ook PSV erg goed in.
Vind ik leuk
MR - +175
zaterdag 12 januari 2019 om 02:46
Hoezo nou weer * en dat mag ik zeggen *, bemoei je lekker met je eigen zaken, of boeg iig niet dat soort opnerkingen toe. Als je als ADOfan hier iets over wil zeggen dan moet je dat maar doen, maar geen reden om dan extra tegen de schenen te schoppen. Wie kaatst kan namelijk de bal verwachten.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 08:53
Had em ook graag gezien. Maar jammer de bammer
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10845
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
Klopt ik had zelf ook een naar gevoel bij de afloop maar ben nogsteeds van mening dat het een talent is alleen zal me worst wezen of hij het red bij Betis!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
Ja precies.
Vind ik leuk
1313 +8791
vrijdag 11 januari 2019 om 21:58
Nja dat is maar een klein gedeelte hoor van de achterban. En dat is ook niet netjes. Gun hem alle succes hoor bij Betis. Er zwemmen meerdere vissen in de zee. De tijd zal het leren of hij het waar kan maken! Ik zal het zeker volgen want ben wel fan van LaLiga.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:59]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:00
Zo kan het ook, netjes. Daarom zeg ik ook een groot deel van de VP achterban. Er zijn er zat waar je ook normaal mee kan discussie voeren.
Vind ik leuk
1313 +8791
vrijdag 11 januari 2019 om 22:05
Zijn er zeker ook. Al betrap ik mezelf er toch soms op om te reageren op trollen. Ook niet slim want zo motiveer je ze alleen.😂 kan er alleen slecht tegen als er geen (waarheden) gebasseerd op feiten worden verteld.

Het maakt me ook niet uit voor welke club je bent. Kan met iedereen gewoon normaal discussie voeren. Dat is ook hoe het hoort te zijn toch?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
Dat heb ik ook en er is er een op de site die heeft gezegd mij voor altijd lastig te blijven vallen. Haha. Af en toe kom je zieke zielen tegen op het internet. Ik ben het met je eens en ik kan ook discussie voeren zonder naar clubvoorkeur te kijken. Ik hou van het spelletje, net als jij dus.
Vind ik leuk
1313 +8791
vrijdag 11 januari 2019 om 22:11
Nja daar heb ik dan nog geen last van gehad! Komt natuurlijk door mijn naam, 1313 is het nieuwe 666. Ze kijken wel uit waar ze hun vingers aan branden! Hahaha nee zonder gekheid. Het gaat idd vaak allemaal te ver als ik de topics doorlees.

En ja tuurlijk hou ik van het spelletje. En ik blijf erbij dat je gewoonweg achterlijk bezig bent om andere NL'se clubs af te kraken. Wanneer Nederland speelt juicht iedereen voor Ajacieden Psvers Feyenoorders.. etc etc. Wat heeft het getroll voor zin dan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:26
Beetje dollel mag, maar binnen de lijnen blijven, anders ben af!
Vind ik leuk
1313 +8791
vrijdag 11 januari 2019 om 22:34
Helemaal waar, het moet niet te gek worden. Ondanks het feit dat ik maar voor 1 club ben. Hoop ik juist dat Nederlandse clubs het Europees gezien goed doen! Goed voor het aanzien van de ED. Goed voor de plekken in Europa. Goed voor de talenten die zich hier huisvesten... dat is toch iets waar iedere supporter van welke club dan ook baat bij heeft!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:50
Zeker, ik zelf ben ook maar voor 1 club. Maar ik gun iedere Nederlandse club die deelneemt in Europa groot succes. Vind het ook erg jammer dat Psv er helemaal uit ligt, gezien het groot aantal punten die ze nog hadden kunnen verdienen. En dat had dan weer inderdaad tengoede kunnen komen voor ons Nederland. Want laten eerlijk zijn het is toch belachelijk dst een land als Nederland niet eens een plek heeft voor rechtssteekse plaatsing CL. Tenminste voorals nog niet, we staan er nu goed voor qua punten, maar het blijft absurd. Kut systeem.
Vind ik leuk
HupHolland +3862
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
Ik ben al heel lang enthousiast over deze jongen. Maar als deze jongen dan ineens voor Betis kiest, dan vind ik dat merkwaardig. Ik vind dat een slechte keuze voor zijn toekomst. Maargoed, uit het oog is uit het hart. Doan is ook een groots talent en past denk ik beter bij Ajax (denk ik nu). Je zult mij weinig de naam Lainez meer horen roepen, totdat hij bij een aansprekende club speelt, maar dat zal nog wel een paar jaartjes duren.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Jij moet eigenlijk gewoon voor Den Haag zijn! ;-)
Vind ik leuk
HupHolland +3862
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
Ben ik ook, maar ik zie er zo weinig van. ;-)
Vind ik leuk
M.de jong +234
zaterdag 12 januari 2019 om 06:34
Als dit word gezegd, letterlijk dat iemand nu ineens deze man "niks" is, is dat behoorlijk hypocriet. Maar ik heb deze uitlatingen, en nu van jou, eerder gelezen in andere topics. Maar, ik ben nog geen reactie tegengekomen die dit beweerd. Wel berichten met teleurstellingen dat de stelling is: prima, blijf maar weg, gelukkig hebben we neres, waarvan we al weten wat hij kan.
Maar jij zegt dat er reacties zijn dat iemand zeg dat hij er niks van kan,nadat bekend werd gemaakt dat hij niet voor ajax heeft gekozen. Kan jij mij er 1 laten zien? Want ik denk namelijk dat je iets in de wereld roept, wat helemaal niet waar is. En Oja ik heb wel gelezen met de vergelijking van Lozano, maar deze onderbouwt jou uitspraak ook niet, van dat hij niks kan. Ik ben benieuwd!
Vind ik leuk
Jozef +44813
zaterdag 12 januari 2019 om 16:33
Jij mag dat natuurlijk zeggen.

Ajax-supporters zijn net mensen en gaan allemaal anders om met een teleurstelling.

Feit blijft dat vrijwel iedereen zijn enthousiasme baseerde op wat joetjoep filmpjes en wat anderen erover gezegd hebben. Jammer dat hij niet kwam, zoveel is zeker, al had die jongen echt nog alles te bewijzen.

Vind ik leuk
TottenhamHOT +10845
vrijdag 11 januari 2019 om 21:48
Zijn keuze was 48 uur geleden 100% Ajax en opeens 180graden de andere kant op!? Daar heb je niks aan, hij is zwaar beïnvloed tijdens het bezoek van Betis, dat had Ajax ook moeten door hebben!
Vind ik leuk
HupHolland +3862
vrijdag 11 januari 2019 om 22:18
Op zich moet je dit Ajax kwalijk nemen. Ze willen die jongen, ze spelen in Florida, en Marc heeft het druk op kantoor.

Betis neemt het vliegtuig, zit aan de tafel met de club en zaakwaarnemer en dat praat makkelijker en een deal is dan makkelijk beklonken/afgedwongen.

Ajax had dit ook kunnen/moeten doen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10845
vrijdag 11 januari 2019 om 22:23
Klopt slechte aktie van Ajax en goed gedaan van Betis helaas!
Vind ik leuk
Op afstand +1335
vrijdag 11 januari 2019 om 22:28
Dan hebben jullie toch slecht opgelet, Marc is bewust achtergebleven om juist de transferzaken te regelen en dat was heus niet alleen voor dit mexicaantje er zal vast wel iets anders naar voren komen, beetje simpel als ze zich zouden toespitsen op 1 speler.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10845
vrijdag 11 januari 2019 om 22:32
We wachten het af ben er ook van overtuigd dat er nog zat Tippers voorbij komen maar welke wil naar de ED
Vind ik leuk
HupHolland +3862
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
Ajax wilde deze speler perse hebben. Je blijft niet op kantoor om Woeber te verkopen. Daarvoor hebben we mobieltjes tegenwoordig.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
Juist de manier van handelen heeft er voor gezorgd dat ze inmiddels een groot Geldpakhuis hebben, dus mocht iemand twijfel over de daadkracht van Ajax hebben, zou ik 3 keer nadenken, misschien is het beter om op je eigen clubje te focussen die alleen maar in het nieuws komt omdat ze weer eens bij de gemeente moeten aankloppen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:05]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 21:57
Mijn clubje wat denigrerend is bij de gemeente aankloppen? Waarom moeten wij bij Den Haag bij de gemeente aankloppen of ben jij ook een kleuter die op z'n pikkie is getrapt omdat iemand een mening heeft?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:01]
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 22:01
Kijk, zo’n type heb ik dus liever niet in het stadion van mijn club ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Daar kan ik mij helemaal in vinden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Geld niet voor alle clubs, dat klopt maar je leest heel veel domme reacties
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Waaronder die van jou Maasbert.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:09
Tuurlijk manneke, maar gezien de vele reacties van jou heb je toch een bepaalde fixatie voor Ajax, zet 'm op jongen komt goed
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:09
Ik zet hier toch een gezonde discussie in. Wat doe ik fout want iedereen behalve jij reageert normaal en met fatsoen?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:12
Ik zal het 1 keer uitleggen, de laatste opmerking is geen aanval op jou, misschien leek dat zo, maar een reactie op allerlei reacties vandaag misschien had ik het anders neer moeten zetten
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:13]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95412
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
Je hebt er dus van geleerd, top.
Vind ik leuk
Iggy +4539
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Ow ja joh?!
Vind ik leuk
Chebaisit +1416
vrijdag 11 januari 2019 om 22:06
Deze jongen heeft zich gek laten maken door Quardado heel dom.
Quardado zal wel afzwaaien met een extra bonus maar Lainez zit straks met de gebakken peren.
AJAX leid veel beter op als sevilla.
Straks weer een verloren talent eigen schuld dikke bult.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:14
Quardado is een nakomeling van guardado en quadadro...?
Vind ik leuk
1313 +8791
vrijdag 11 januari 2019 om 22:25
Oke deze vind ik wel goed ja.😂😂

Precies wat ik dacht, maar ach dit maakt mens zijn alleen maar leuk. Fouten horen erbij.😉
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:26]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:10
Misschien heeft Cuadrado er wel mee te maken.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
vrijdag 11 januari 2019 om 22:22
Ik denk dat een groot deel van de achterban geen idee heeft wat voor speler die Lainez nou is, ik heb hem tenminste nog nooit zien spelen of doen dusja...
Dan kan ik wel gaan roepen dat ik teleurgesteld ben, maar eerlijk gezegd interesseert het me geen reet aangezien ik heel dat kereltje niet ken en dus ook niet weet of dit nou wel zo’n grote aanwinst zou zijn geweest.
Neres was destijds ook het wonderkind van Brazilië, de nieuwe Neymar en één van de grootste talenten die er rondliep. Ondanks dat ik Neres voor de rest een prima speler vind voor Ajax, vind ik hem voor de rest nou ook weer niet zo heel bijzonder als dat er van te voren werd geroepen.
Vind ik leuk
AllAdIn +25133
zaterdag 12 januari 2019 om 00:53
Ik dacht ook dat Lainez naar Ajax zou komen, maar meer ook niet. Ik heb nooit zoiets geroepen als "grootste talent" oid.
Nu komt Lainez niet naar Ajax, dan niet, so what? No big deal.
Het is jammer, meer ook niet.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10845
vrijdag 11 januari 2019 om 21:46
Ja maar hij heeft zich laten omlullen!! Dus jammer NEXT!!!
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 21:47
Goed dat je een bedrag hebt waar je niet hoger gaat. Wel jammer dat het niet doorging.

Neres houden of nr. 2 op lijst met opties halen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21783
vrijdag 11 januari 2019 om 23:22
Ben wel erg benieuwd wie die nummer 2 is...
Vind ik leuk
Guust +6396
vrijdag 11 januari 2019 om 23:30
Geen Lainez maar Lionel, iets met Messi ofzo. 😀
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21783
vrijdag 11 januari 2019 om 23:31
De zoon van Stanley zeker ;)
Vind ik leuk
Guust +6396
vrijdag 11 januari 2019 om 23:32
Nee dat is Menzo, zijn oom
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 23:49
Ik ook, ik hoop Pávon. Maar die zal wel te duur zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:47
Had hem graag naar de eredivisie zien komen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:50
Ik ook. Maar dan had je 20 miljoen of zo moeten bieden. Ik denk dat Ajax wat dat betreft nog wat drempelvrees heeft. Die vrees zal nu wel weg zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
Ja idd, dit gebeurt ze 1 keer en nooit weer
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:14
In de toekomst zal t wel makkelijker gaan met ons groeiend vermogen. Ook voor Ajax is dit nieuw zulke bedragen.
Vind ik leuk
Ove +2688
vrijdag 11 januari 2019 om 21:53
Die Marc is zo gierig ,hij blaft in zijn eigen tuin om een hond uit te sparen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
Haha, hij heeft al best wat uitgegeven hoor in zijn periode bij ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:10
En hij huilt met één oog.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:50
Ik zie een parallel met de gewonnen prijzen de afgelopen jaren.... ze waren heel dichtbij, ze hebben eraan mogen ruiken, maar uiteindelijk stonden ze met lege handen ! Hahaha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:51]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:34
Is het nou Henk of Frits? Of zeg je eigenlijk.......ik ben Henk en zit graag aan de Zaadtank van Frits? Droeves.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:02
En dat 85 keer.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13619
vrijdag 11 januari 2019 om 21:51
Ze hadden moet afreizen naar Mexico, wat video's laten zien, het verhaal er in gooien, praten met de familie etc., dat hebben ze niet gedaan.
Ik ben er niet zo rouwig om, voor de CL heb je kerels nodig, Lainez heeft Internationaal nog niet veel laten zien, dus het moet allemaal nog blijken voor die 15 miljoen......
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5628
vrijdag 11 januari 2019 om 21:51
Die man leeft echt in een paasei. Dat 'wij hebben alles goed gedaan' is natuurlijk tenenkrommend.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
De missie is mislukt. Het getuigt van dédain en ongepaste hoogmoed dat geen lering uit de nadrukkelijke flirt getrokken kan worden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:36
Natuurlijk hebben ze niet alles goed gedaan, kijk naar het resultaat 😎
Vind ik leuk
Vak-T +1803
vrijdag 11 januari 2019 om 21:53
Ja Ten Hag, jullie Overmars is geen Brands, die wel "onmogelijke" tranfers rond kreeg.
Marc Bruto niet....
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Daarom haalde Overmars ook spelers als Tadic, Blind en Ziyech binnen. Spelers die qua niveau en/of salaris nooit haalbaar zijn geweest en zullen zijn voor PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:03
Maar Overmars speelt CL en Brands om nog maar niet over de positie in landelijke competitie te spreken
Ik ben die verheerlijking van Brands spuugzat alleen omdat hij van PSV vandaan komt De ranglijst liegt niet !
Vind ik leuk
Bo3007 +429
vrijdag 11 januari 2019 om 21:53
Goed verwoord, en door naar optie 2.
Vind ik leuk
Nr14always +4042
vrijdag 11 januari 2019 om 21:54
Dan moeten ze die rattenclub in 040 voor bedanken zoveel is duidelijk desalniettemin het management bestaat uit amateurs zonder academische achtergrond en dan krijg je zulke zaken.
Vind ik leuk
wil +1323
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
Die Lainez is gewoon een rat.
Vind ik leuk
Eddepet +138
vrijdag 11 januari 2019 om 21:57
Gelukkig is de rat niet naar Ajax gekomen dan!
Vind ik leuk
wil +1323
vrijdag 11 januari 2019 om 22:54
Volgens mij zit die ex-PSV-er Guardado daar achter.
Vind ik leuk
Mass +5861
vrijdag 11 januari 2019 om 22:15
Wat ben jij dan wel niet..
Vind ik leuk
wil +1323
vrijdag 11 januari 2019 om 22:47
Eerst was hij helemaal weg van Ajax en nu laat hij ze als een baksteen vallen. Dat wil ik ermee zeggen.
Vind ik leuk
Mass +5861
vrijdag 11 januari 2019 om 22:49
Ach..neem het hem niet kwalijk..Mexicaan die weinig van de wereld zag...luistert naar landgenoot guardado..en..sevilla is best een ok club.
Vind ik leuk
Nr14always +4042
zaterdag 12 januari 2019 om 00:18
Iemand die begaan is met zijn club en die lijdzaam toeziet dat een team met veel minder voetballend vermogen bovenaan staat en het gekloot met transfers, ik geef een voorbeeld Phillips haalde ooit Romario en Ronaldo via een derivaten constructie, wellicht is het nu duidelijk.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24034
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
Niet bij blijven stilstaan. Niet het einde van de wereld.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:01]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:55
bij ajax zijn ze verdwaalt, zitten in Mexico achter het net te vissen met grote kantoren in the U.S.A., dan ben je toch de weg kwijt ?
Vind ik leuk
plein19 +3132
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
Jammer dat het niet is doorgegaan. Ik ben een groot fan van Neres maar heb weinig verwachtingen meer van hem. Dit jaar is zijn rendement behoorlijk naar de knoppen geholpen. En wat zal Neres nog brengen na een 2e transfer die niet doorgaat.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 21:58]
Vind ik leuk
Eddepet +138
vrijdag 11 januari 2019 om 21:56
Wat een pech voor Ajax. Overmars had gewoon meer moeten bieden, hij is te zuinig. Weg titel.
Vind ik leuk
Remko +402
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
Oke mooi dat jij weet wat ajax heeft geboden (not)!!
Vind ik leuk
Roeptoeter +16167
vrijdag 11 januari 2019 om 21:59
Achter wie gaat Overmars nu dan aan? Wat is naam 2 op dat lijstje?
Je moet zonodig een speler een half jaar laten wennen, dus er moet nu iemand komen voor volgend jaar.
Anders had die hele Lainnez soap niet gehoeven.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17162
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
Die komt wel.
Zoals ik al eerder schreef: De grote klapper moet nog komen.
Links er vol in gaan en de media betrekken, rechts rustig een transfer afronden.
Vind ik leuk
Pancev +1192
vrijdag 11 januari 2019 om 22:11
Er is vast wel een plan B... Wie het ook moge zijn. En dit keer geen slapende Spaanse honden wakker maken.
Vind ik leuk
stratumseind +195648
zaterdag 12 januari 2019 om 00:55
B Smeets?
Vind ik leuk
Mad Max +1218
vrijdag 11 januari 2019 om 22:00
Mooi, bemoei je nog maar wat extra met de scouting van Ajax....
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
vrijdag 11 januari 2019 om 22:00
Paste beter bij PSV. Had geen klik met de hele ajax clan.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
PSV kon hem helemaal niet betalen en hij wilde al helemaal niet naar PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
PSV kon hem echt wel betalen. De gemeente en PSV hebben samen veel geld.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 22:25
Is de gemeente niet gewoon PSV? ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:00
Nee niet helemaal hetzelfde.
Vind ik leuk
stratumseind +195648
zaterdag 12 januari 2019 om 00:54
hij wou ook niet naar ajax zo bleek.........
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
zaterdag 12 januari 2019 om 01:00
Hij wilde liever naar Betis, dat is iets anders dan dat hij niet naar Ajax wilde. In eerste instantie wilde ie wel naar Ajax.
Vind ik leuk
stratumseind +195648
zaterdag 12 januari 2019 om 01:02
jaja lees het laatste comment van mij maar even onderaan ....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 01:04]
Vind ik leuk
Johan_D +3551
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Ze moeten graag willen en anders blijven ze maar lekker weg.

Gaat puur om de knaken.
Houd en Mexicaan en dikke sigaar voor en hij gaat overstag.

Heeft vast 2mil. tekengeld gekregen.
Sportief gezien was Ajax een betere optie.
Maar in dat soort landen heb je met meerdere partijen te maken en iedereen wil maar al te graag mee profiteren.
Vind ik leuk
Bizzy +23385
vrijdag 11 januari 2019 om 22:02
Feit dat Lainez Spaans kan blijven spreken en zijn landgenoot Guardado bij Betis speelt heeft hem doen besluiten te tekenen. Slimme move van Betis om Guardado aan het werk te zetten. Kennelijk is het spelen van CL niet zo belangrijk voor Lainez. Journalisten, verslaggevers en supporters vonden dat een sterke argument en waren van overtuigd dat Lainez voor Ajax zou kiezen.
Blijkt maar weer dat andere factoren ook een rol spelen. Ajax valt in deze kwestie weinig aan te rekenen. Meer betalen voor was geen optie.
Vind ik leuk
Kuip +10060
vrijdag 11 januari 2019 om 22:06
Spelen in de Spaanse competitie is toch veel leuker dan op kunstgras tegen Emmen of Excelsior.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:10
Daar heb jij goed punt!
Vind ik leuk
Bizzy +23385
vrijdag 11 januari 2019 om 23:25
Dat klopt maar hoeveel spelers van Betis hebben in het verleden een transfer naar een Europese (sub) topclub gemaakt dan ? Voor zijn ontwikkeling denk ik dat Ajax een betere keuze geweest was en Guardado weet dat ook.
Vind ik leuk
Het Brein +4805
vrijdag 11 januari 2019 om 22:04
Dan haalt Ajax toch Pepe van Lille, geld zat in Amsterdam...!
Vind ik leuk
stratumseind +195648
zaterdag 12 januari 2019 om 00:53
die heeft net bij porto getekend...........................
Vind ik leuk
klaas +183
vrijdag 11 januari 2019 om 22:06
dit talent kiest dus voor middelmoot spanje voor elk jaar europees of championsleague voetbal,en dan nog een reden van ,ik wil met betis voor de prijzen gaan voetballen ,nou dan heeft ie het ook aardig mis mee ,is gewoon omgelult door die guardado,nou jammer is het ,het enigste wat je als ajax had moeten doen ,is dat ajax met een afvaardiging naar mexico had moeten reizen met een videoband ,met alle hoogtepunten en met alle sterren van weleer erop waar je stil van word ,dan trek je zo,n gast over de streep ,maar nu hangen ze aan een telefoon een maand lang in amsterdam
lekker persoonlijk zo
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
indd denk dat ajax hier weinig tot niks aan kon doen hij had betis in zijn hoofd maar denk wel dat ten hag hier een punt heeft hij had goed gepassen bij ajax jammer had goed kunnen zijn voor t nl voetbal wat ik t meest belangrijk vind dat onze competitie sterker word
Vind ik leuk
HupHolland +3862
vrijdag 11 januari 2019 om 22:08
Oftewel Lainez heeft een domme keuze gemaakt.

Mooi gezegd!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:17
ben dan wel psv suporter maar ben denk ik nog meer nl voetbal suporter als psv geen ajax heeft om het eigen niveau te verleggen en andersom natuurlijk gaat t nl voetbal in europa ook niet vooruit en ondevind dat dit op dit moment wel t geval is we worden sterker in europa dat is alleem maar aan te moedigen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:26
Zo is t maar net kerel!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:29
ik ben alleen maar objectief ben geen jonge die andere clubs afvalt ik kan alleen maar bevestigen dat jullie het ook prima doen en kom hier dan ook of dat nu met ajax psv of feyenoord suporters zijn een fijn maar eerlijk gesprek te voeren en evt bij te leren over die clubs dus mijn complimenten na 020 👍👍
Vind ik leuk
Pancev +1192
vrijdag 11 januari 2019 om 22:08
Ach, niet over treuren, vooruit met de geit.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:10
Onze travestiet is waarschijnlijk ook teleurgesteld, heb al 2 dagen niets gehoord....hij zal toch niet aan de Magere Brug hangen ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:13
ik daenk dat jullie moet oppassen dat ten hag dalijk niet word weg gekaapt als jullie verder gaan komen in de cl dan ligt dat natuurlijk ook niet alleen aan de spelers vind dat teb hag boven verwachtingen presteerd en aangezien de vraag na goede trainers ook toeneemt zal hij ook wel binnen de kortste keren aanbiedingen ontvangen naar mijn mening een betrouwbare sterke trainer heeft natuurlijk deze ervaringen in eindhoven op gepikt 🤣😂🤣
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:33
ik jou niet begrijp ! 😎
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:44
daar ik niks aan kan doen 🤣😂
Vind ik leuk
bartzwolle +188
vrijdag 11 januari 2019 om 22:48
Nou hij is niet de enige
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:50
oke wat begrijp je niet dan zal ik dat verhelderen
Vind ik leuk
Dorzon +4821
vrijdag 11 januari 2019 om 22:20
als die ex-psv'er er niet gespeeld had, dan had hij bij ajax getekend. 100%
Vind ik leuk
RWA040 +708
zaterdag 12 januari 2019 om 16:07
Waarschijnlijk wel, maar zoals vele met mij hier zeggen... Zelfde klimaat als thuis, zelfde taal als thuis, de recordinternational van Mexico als ploeggenoot, dat went gewoon sneller.

En tuurlijk als Ajax komt, wil je daarheen. Zeker vanuit Zuid-Amerika zijn Ajax en PSV springplanken gebleken naar de (sub)top van Europa. Maarja... kies jij maar eens, in het koude regenachtige Nederland wonen en voetballen of in Spanje, waar het 9 vd 10 keer veel lekkerder is dan hier... Ik zou het wel weten.
Vind ik leuk
Starkoo +644
vrijdag 11 januari 2019 om 22:35
Alles aan gedaan dat hebben ze zeker niet, ze hadden het op de zelfde manier moeten doen dan Betis dan was hij nu Ajacied geweest!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:38
Verstandige keuze
Vind ik leuk
hoebie60 +218
vrijdag 11 januari 2019 om 22:50
ik zeg al een tijd berghuis halen 7 mil en hij is binnen
Vind ik leuk
ErikAjax +2329
vrijdag 11 januari 2019 om 23:16
alsof Berghuis nederig kan zijn.... Nee bedankt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:07
Heb je helemaal gelijk in Erik zijn meer spelertjes
Vind ik leuk
ErikAjax +2329
vrijdag 11 januari 2019 om 23:14
Nog steeds Lainez hier? Next...
Vind ik leuk
Caniggia +1218
vrijdag 11 januari 2019 om 23:23
Niet janken maar schakelen das het enige wat je moet doen.Inderdaad had de speler meer keuzes en die heeft hij gemaakt.
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
vrijdag 11 januari 2019 om 23:38
Jullie hadden geen Mexicanen. En dan moest hij een andere taal leren. Nu kan hij zijn eigen taal blijven spreken. Waardoor hij sneller vertrouwd raakt.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4440
zaterdag 12 januari 2019 om 00:12
Argentijnen praten dezelfde taal als Mexicanen. Witschge lult vloeiend Spaans.
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
zaterdag 12 januari 2019 om 08:34
Bedoel toch in het land. Dat is het verschil voor zo’n jonge jongen wat de doorslag geeft. Hij kan in de supermarkt in zijn eigen taal spreken. Bedoel niet op het veld.
Vind ik leuk
Futjebal +2715
vrijdag 11 januari 2019 om 23:45
Kan Ten Hag ook uitleggen wat een echte Ajax speler is?. Vind ik altijd zo'n gelul. Een goede speler is voor elke club een aanwinst . Of denkt hij nu ook al dat ze het voetbal in Amsterdam hebben uitgevonden?
Vind ik leuk
Yass +138
zaterdag 12 januari 2019 om 00:01
Is een logische keuze voor die jongen, accepteren maar Ajax. Spanje is makkelijker voor zulke jongens om te wennen, hoeft geen andere taal te leren niks. Gelijk instromen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4440
zaterdag 12 januari 2019 om 00:10
Ajax heeft deze transfer zelf verkloot. Dikke faal.
Vind ik leuk
stratumseind +195648
zaterdag 12 januari 2019 om 00:18
"Wij denken dat Ajax de beste keuze zou zijn, want Ajax heeft het in de vingers om talenten verder te begeleiden en goed op te leiden voor het allerhoogste niveau in de wereld."


van wanneer en wie was de laatste ook al weer dan?
Vind ik leuk
MOKUM*** +2131
zaterdag 12 januari 2019 om 00:34
Ik zou willen beginnen met De Ligt.
Vind ik leuk
stratumseind +195648
zaterdag 12 januari 2019 om 00:36
Bij welke wereldtopclub heeft de ligt gespeeld dan voor dat ie bij ajax kwam?
Vind ik leuk
MOKUM*** +2131
zaterdag 12 januari 2019 om 10:02
Bij de Ajax Jeugd!! 😂
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4440
zaterdag 12 januari 2019 om 10:28
Sanchez.
Vind ik leuk
stratumseind +195648
zaterdag 12 januari 2019 om 10:55
1 jaar in de "opleiding" gezeten..... en getransfereerd naar de europese SUBtop
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4440
zaterdag 12 januari 2019 om 11:31
Heb ze tegen PSV gezien, haal dat sub er maar vanaf 😆
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:54
Graag of niet; lekker bij Betis een beetje in de middelmaat voetballen of ieder jaar om jet kampioenschap meedoen bij een club die veel hoger aangeschreven staat...
Vind ik leuk
stratumseind +195648
zaterdag 12 januari 2019 om 00:58
Lopen pronken als een ballerina in de VS en dan denken dat een Mexicaan voor je kiest ...... hoe naief kan je in het leven staan ......
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 01:03
Ten eerste: je weet maar nooit waar dit goed voor is (evtl. blessures);
Ten tweede: je moet maar afwachten hoe zo'n jongen zich in NL had gevoeld qua aanpassing, weer en spelritme (had hij het niveau aangekund?)
Ten derde: Neres ligt uitstekend in de groep en kent al het klappen van de zweep (mocht hij idd blijven). Hoop voor hem dat hij meer speelminuten krijgt.
Vind ik leuk
DeNeutrale +222
zaterdag 12 januari 2019 om 01:19
Overmars had er een schepje bovenop moeten doen. Als Lainez zo goed is als men denkt bij Ajax, was de kans groot dat je die na een jaar of drie
door kan verkopen aan de top 3 van Spanje, Engeland, Frankrijk, Italië of Duitsland.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 09:58
We kunnen wel zeggen hij heeft gekozen maar het is en blijft een soort koe handel. Ajax had akkoord op 15 miljoen en dan bied betis 17 miljoen. Hoogste bieden krijgt hem. Het is een talent maar 17 miljoen voor een 18jarige is best veel geld. Ook al heeft Ajax het geld hoeft het niet alles te accepteren.
Vind ik leuk
berwi +508
zaterdag 12 januari 2019 om 14:34
dat is het Proces
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws