Onana waarschuwt en wil revanche: Thuis gaan we ze pakken

Onana waarschuwt en wil revanche: "Thuis gaan we ze pakken"

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 17:13za 12-01-2019 om 17:13

André Onana zint op revanche tegen PSV. In de eerste seizoenshelft verloor Ajax kansloos met 3-0 op bezoek in Eindhoven, maar de doelman verzekert dat dat later dit seizoen niet opnieuw gaat gebeuren.

Ajax kreeg een flink pak slaag van PSV. "Dat is voetbal. Er zijn zoveel wedstrijden en iedere wedstrijd is anders", vertelt Onana aan Ajax TV. "Ik denk dat we niet goed voorbereid waren, maar toch... Ik zeg altijd dat we niet verliezen. Tegen mezelf zeg ik dat ik niet verlies, maar: ik win of ik leer. In die wedstrijd heb ik geleerd."

"De volgende keer dat we tegen ze spelen zijn we er klaar voor en weten we hoe we ons moeten voorbereiden. Het was niet onze beste dag, maar we strijden nog steeds om het kampioenschap. We staan nog maar twee punten achter en hebben alles in eigen hand."

Onana heeft wat opgestoken van de verloren wedstrijd in Eindhoven. "Kleine dingen. Je kunt niet arrogant zijn en doen alsof je de beste bent. Soms moet je accepteren dat je tegenstander heel goed is en dan moet je slim zijn. We wilden laten zien dat we de beste zijn, we wilden hoog druk zetten. Uiteindelijk gaat het niet alleen om balbezit, maar ook om winnen. Ik heb nu drie keer tegen ze gespeeld en in de laatste twee uitwedstrijden hadden wij het meeste balbezit, maar verloren we."

Op 31 maart neemt Ajax het opnieuw op tegen PSV. "Ja, ik wacht op ze. Ik heb daar erg veel zin in. De laatste keer deed het echt pijn. We verloren met 3-0, maar ik ken mijn team. Wij zijn erg goed en thuis gaan we ze pakken."

Poll

Wie gaat er op 31 maart winnen?

(4204 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 12 januari 2019 om 17:14
De kans op verlies bij gelijkblijvend puntenverschil is eerder groter dan kleiner geworden. PSV hoeft niet, kan afwachten en dan in de counter toeslaan.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:18
Je kan niet arrogant zijn en doen alsof je de beste bent ???? Volgens mij zit ie bij de verkeerde club dan
Vind ik leuk
tannat +15674
zaterdag 12 januari 2019 om 17:31
Op voorhand wint ajax toch elke wedstrijd. Nietwaar Lasse?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:42
Dat zegt Boskamp zelfs over Feyenoord... wat is je punt?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:15
En terwijl Onana leert heeft Ajax verloren. Dat is zo'n beetje de vloek van een Eredivisionist.

Het is slechts een springplank naar een hoger niveau. 😋

En anders is meneertje onsterfelijk.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 18:16]
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:11
Nelson Mandela: “ I never lose, either win or learn.”
Gestolen quote van Onana, die niets is ivt Mandela.
Vind ik leuk
KCP +135
zaterdag 12 januari 2019 om 18:25
Volgens mij roepen jullie dat Mertens 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:32
Waarom 57 🤣 ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:02
Waarom heb je ze geteldt überhaupt?
Vind ik leuk
Frank0770 +106
zaterdag 12 januari 2019 om 21:19
Waarom heb jij ze überhaupt nageteld 🤷🏼‍♂️
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:41
Dat heb ik niet, maar nu wil ik het weten ook, klopt het?
Vind ik leuk
Frank0770 +106
zaterdag 12 januari 2019 om 21:47
Eerlijk zijn vriend. Als jij weet dat hij ze heeft geteld, weet jij ook hoeveel het er zijn. Anders kan je nooit beweren dat hij ze inderdaad heeft geteld. Beetje zwakke reactie van je.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 23:12
Luister, nogmaals ik heb ze niet geteld. Ten tweede, ik beweer niet dat hij ze geteld heeft, ik vraag of hij ze geteld heeft, dus weet ik niet of hij ze geteld heeft. Vandaar het vraagteken. De enige die beweert dat er geteld is ben jij, daar jij geen vraagteken in je reactie op mij hebt. Dus als er 1 eerlijk moet zijn ben jij het. Dus vraag ik je nogmaals klopt het? Maar eigenlijk weet ik het antwoordt hierop al, en dat is ja. Want hoogstwaarschijnlijk heb je ze zelf wel geteld om je tweede reactie te kunnen plaatsen. Dus wees zelf eerlijk vriend voor je je zegt dat iemand een zwakke reactie geeft.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 23:19
5x11+2
Is dat geteld ?
Ja dan heb ik ze geteld ! 😎

🤣🤣🤣waar mensen zich al druk over kunnen maken !
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 23:20]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 23:28
Maak me niet druk, vind dit eigenlijk wel een leuke discussie, zeker omdat hij iets zegt wat niet waar is . Maar bedankt dat jij ze wel geteld hebt anders had ik niet kunnen slapen. Maar ik zou het vertikt hebben te gaan tellen. 😎
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:14
9 + 4x12
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 01:07
Ik zou zeggen, goed geteld in dat geval! 💪
Vind ik leuk
SanKev +913
zondag 13 januari 2019 om 03:01
Dat zijn er 3 en 1 met een bril, voor de geïnteresseerde lezer
Vind ik leuk
John Garp +3140
zaterdag 12 januari 2019 om 19:50
Misschien dat Bommel eens met Lasse moet praten. Markie Marc is toch zo ont-zet-tend be-la-che-lijk goed met mensen joh, niet te geloven!

Tenminste, dat vind ie zelf.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 00:21]
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:16
Dat Lasse zich goed vindt met mensen interesseert v Bommel niet. Die is bezig met PSV, Onana-Lasse ook.
Vind ik leuk
John Garp +3140
zondag 13 januari 2019 om 00:20
Scherp. Aangepast.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:25
?
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 00:26]
Vind ik leuk
John Garp +3140
zondag 13 januari 2019 om 00:27
!
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:29
👍🏻
Vind ik leuk
John Garp +3140
zondag 13 januari 2019 om 00:30
;-)
Vind ik leuk
DeanJayden +10841
zondag 13 januari 2019 om 11:02
PSV ook hoor in de ED luister maar eens goed, enkel in de CL roepen ze al van te voren dat die clubs een maatje te groot zijn
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 23:54
Hij misbruikt gewoon een quote van een van de grootsten uit de wereldgeschiedenis, Nelson Mandela: “I never lose, I either win or learn.” Mandela was werelds en bescheiden, Onana hierin bekrompen en arrogant. Zonde dat Mandela’s woorden in zo’n context worden gebruikt.
Vind ik leuk
John Garp +3140
zondag 13 januari 2019 om 00:26
Eind jaren 80 was ik de bedenker van de vlaflip-in-1-verpakking. Ik was 9 jaar oud, maar dacht nog:
Dit is zo voor de hand liggend, er zal vast wel een goede reden zijn dat het toch niet kan. Iets met chemische reacties ofzo.

En verdorie, halverwege de negentiger jaren stond ie ineens in de winkel! Werd ik boos? Voelde ik me bestolen? Keek ik iedere eter van dit fameuze toetje plots met een schuin oog aan?
Nee! Natuurlijk niet. Ik hoefde niet met al die eer te strijken.

Toeval?
Ik denk het wel.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 10:29]
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:31
Vlaflip toch?
Vind ik leuk
John Garp +3140
zondag 13 januari 2019 om 10:30
Foutje, bedankt.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 11:43
Wel lekker, soms.
Op je 9e patent / octrooi aanvragen was toen helaas moeilijk.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:20
Ja we hebben gezien hoe goed naar achter kan leunen tegen Tottenham. Niet dat Ajax op hetzelfde niveau speelt als Tottenham, maar met de aanvallende capaciteit die Ajax heeft is het wel dom om te blijven hangen voor de goal
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:25
We gaan zien hoe Ajax het doet tegen een ploeg die een beetje het niveau benadert van de ploegen die bij PSV in de poule zaten. Hou me te goede, ik hoop dat ze het erg goed doen. Voor de UEFA ranglijst.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 17:41
Wil jij RM gaan vergelijken met de ploegen dia al jaren geen kampioen meer zijn geworden in hun land? PSV was de enige kampioen in hun poule, Ajax de enige niet kampioen. Dus geen huiliehuilie.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:45
"Huiliehuilie?" We gaan zien hoe ze het doen.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 17:49
Ja Huiliehuilie, een poule zonder kampioenen, en dan toch laatste worden! En die poule zonder kampioenen, als sterker betitelen dan een poule met louter kampioenen. Dat noem ik huiliehuilie.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:03
En toen werd je wakker.
Vind ik leuk
Mosquito +18218
zaterdag 12 januari 2019 om 18:06
Barça is kampioen hoor.
Dus geen poule zonder kampioenen.

Wil je zeggen dat aek en Benfica beter zijn dan Inter en Tottenham?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:56
Nee maar Bayern en Benfica zijn niet minder dan Barca, Tottenham en Inter. Toegegeven, op papier was PSV het AEK van de Ajax poule qua niveau, maar kom op, ze hadden wel de EL kunnen halen obv de wedstrijden
Vind ik leuk
Mosquito +18218
zaterdag 12 januari 2019 om 22:14
Vind ik ook.
PSV heeft ook Europees gefaald en had veel meer lef moeten tonen.
Al zijn we wel genaaid thuis tegen inter.
Vind ik leuk
Cazzy +1900
zaterdag 12 januari 2019 om 18:09
Wat een vreemd argument zeg, de kampioen van Griekenland kan je dus hoger zetten dan Inter omdat ze kampioen zijn? Verder is Benfica nieteens kampioen dat was Porto... echt heel raar dit.
Vind ik leuk
Mosquito +18218
zaterdag 12 januari 2019 om 18:12
Hij ijlt maar wat.
Onwaarheden verkondigen zijn hem niet vreemd.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 18:37
Ok ik zie het alweer, alles is raar. Maar weet wat raar is: PSV als laatste geëindigd in het pouletje zonder kampioen, en dan toch zo op het schild gehesen worden alsof ze de CL gewonnen hebben, terwijl Ajax de ploeg is die de punten binnen sleept in EU, als enige club overwintert, en dan achteraf wordt beloond door alle anti-Ajax calimerooooootttjes, met hoon. Want het zou een zwakke poule zijn. Rot toch een eind op!!!!!! Jaloezie en afgunst, daar ga je aan kapot.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 18:38]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:41
Oh, je vermoedt afgunst ? Had ik dat opgeschreven dan ? Helaas voor jou, is dat voor mij niet zo. Ik heb de sterkte van de poules vergeleken. Wat ik aangaf is dat de poule waarin Ajax speelde een stuk zwakker was dan die waar PSV in speelde. Hopelijk doet Ajax het goed, maar dat had ik al geschreven.
Vind ik leuk
Mosquito +18218
zaterdag 12 januari 2019 om 18:41
NOGMAALS, het was geen poule zonder kampioen!
Er speelden net zoveel landskampioenen in de poule van ajax als PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:02
Dat breng je hem niet aan zijn verstand joh.....
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:53
Hahaha... wat ben jij een kneus zeg. Zelfs feiten verander je naar bullshit. Je probeert je eigen er onderuit te lullen en zelfs dat lukt je niet. 🤣
Vind ik leuk
Cazzy +1900
zaterdag 12 januari 2019 om 18:58
Jemig je laat je wel kennen zeg, teneerste is Barcalona gewoon kampioen zoals hierboven is aangegeven door Mosquito en maakt het verder niet uit of het kampioenen zijn of niet, je kunt gewoon kijken naar het vermogen van de ploegen en dan merk je meteen dat de poule waar PSV in zat veel meer te bieden heeft.

Verder heeft Ajax het natuurlijk goed gedaan, iedereen die een beetje objectief is zal dat toegeven.

Je gaat inderdaad kapot aan jaloezie en afgunst, maar je gaat ook kapot als je de hele dag bezig bent met wat supporters van andere ploegen over jou favoriete ploeg zeggen. Daardoor kan je bijvoorbeeld domme argumeten geven zoals '' Ze hadden geen kampioenen stelletje calimero's''
Vind ik leuk
Counterattack +11283
zondag 13 januari 2019 om 00:37
Prima verwoord. Hulde. 👍🏻
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:58
Jeetje wat zet jij Ajacieden voor lul met je MOKUM. Waarschijnlijk kom je uit Overijssel en heb je een bier teveel op je loopt alleen maar te zuigen en te trollen... als echte Amsterdammer schaam ik me voor jou tokkie!
Vind ik leuk
FFkijken +146
zaterdag 12 januari 2019 om 19:14
Ok ik zal hier ff op aanhaken jij denkt blijkbaar nogal denigrerend over iemand uit overijssel of drenthe of alles buiten dat geweldige amsterdam?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:30
Nee hoor bedoelde meer dat iedereen alles uit naam van mokum schrijft waar ik wel woon... en ging vooral om het gestook maar jij snapt dat sus niet je komt zeker uit overijsel😂
Vind ik leuk
Koekie1970 +3218
zaterdag 12 januari 2019 om 19:49
Nou kom ik niet uit Mokum maar wel uit het geweldige Overijssel. En nu moet ik toch constateren dat voor jou de wereld buiten Mokum dus niet meetelt...
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:52
Plus 1
Vind ik leuk
Koekie1970 +3218
zaterdag 12 januari 2019 om 23:45
Fijn voor je dat je in Mokum; de Bijlmer of voor mijn part de Watergraafsmeer woont, maar niet zo denigrerend doen over alles wat niet uit de randstad komt.

Dit geld ook voor degene die hier onder de naam Mokum dingen post.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3218
zaterdag 12 januari 2019 om 19:56
En het is sws en niet sus, overigens.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 19:58
Wanneer jij denk dat ik niet in Mokum woon ff het volgende, geboren in postcode 1012, nog steeds woonachtig in 1013 en dat al 58 jaar. Wat is jouw postcode gebied? 1065 of zo? Dan ben je een Amsterdammer, en ik ben een Mokumer. Verschilletje nietwaar?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:23
Bijlmer pikkie😂
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 20:23]
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 20:35
Geeft niks hoor, jij bent Amsterdammer, ik Mokumer. 😉
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:37
All good 😂
Vind ik leuk
Mosquito +18218
zaterdag 12 januari 2019 om 22:24
Amsterdam is Mokum.

Het woord stamt uit het Hebreeuws en betekent 'plaats' of 'stad' (Hebreeuws: Maqom מָקוֹם). Via het Jiddisch (mokem) is het in het Bargoens terechtgekomen.Het markeert daarmee tevens het Joodse gedeelte van de geschiedenis van Amsterdam.

In het verleden werden in het Nederlands-Joods taalgebruik steden vaak aangeduid met hun eerste letter volgens het Hebreeuwse alfabet. Zo werd Amsterdam Mokum Allef genoemd (dus: Stad A) en Rotterdam was Mokum Reisj (Stad R). Hoewel dit ook gebeurde met andere steden als Winschoten (Mokum Beis of Mokum van het Noorden), Berlijn (Mokum Beis (Stad B)), Alkmaar (Mokum Aye) en Delft (Mokum Dallet (Stad D)), is uiteindelijk de betekenis Mokum alleen voor Amsterdam overgebleven.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 05:38
Ik heb nog iets voor je... dankzij de 80 jarige oorlog is de kick of begonnen van de gouden eeuw... dankzij de mensen van onder de rivieren is Amsterdam zo groot geworden. Men moest vluchten voor de Spanjaarden omdat er voedsel tekort was. De rest kan jezelf wel invullen. Lees een studeer het maar na.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:28
Dus iedereen is Mokumer, zie mooie uitleg Mosquito.
Vind ik leuk
phritzzz +3003
zaterdag 12 januari 2019 om 20:33
Tjeetje wat triest zeg, 58 en nog steeds niet in staat tot een beetje logisch redeneren. Wat zeg ik niet eens in staat om een fatsoenlijke discussie op niveau te voeren.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 20:36
Jij mag van mij alles zeggen hoor spritzy
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 20:42
FF voor jou: redenaties zijn sowieso nooit logisch, en fatsoenlijk discussiëren over voetbal, geloof en politiek gaat je niet lukken. Dat moet jij als 50 jarige toch ook weten. En dan ff een wijs lesje voor jou. Doen nooit en te nimmer denigreren over iemand die je niet kent, dat is zoooooooo 1968.
Vind ik leuk
phritzzz +3003
zaterdag 12 januari 2019 om 20:45
Weet niet waar jij al je wijsheden vandaan haalt maar als ik een domme uitspraak tegenkom reageer ik daar op. Of ik degene nou ken of niet.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 20:52
Dat mag, maar ga nooit denigrerend te werk, pikkemoos.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 12:02
“Pouletje” , “calimerootje”, “huillie huillie” zijn slechts enkele van je termen die arrogant en denigrerend overkomen, mokumpje, dat zag koekie1970 (Ajax-fan uit provincie Overijssel) feilloos.
Vind ik leuk
Frank0770 +106
zaterdag 12 januari 2019 om 21:24
Ben jij serieus 58 jaar. Dan hoop ik dat de dementie bij jou al vroeg ingetreden is. Zo niet, ben je zelfs nog triester dan ik had gedacht.
Vind ik leuk
chicken +13327
zaterdag 12 januari 2019 om 23:32
Triest is iemand dementie toewensen...
Vind ik leuk
Frank0770 +106
zondag 13 januari 2019 om 02:51
Misschien moet je eerst begrijpend leren lezen voordat je reageert. Heb ik ergens geschreven dat ik hem dementie toewens. Ik bedoel te zeggen dat je wel een heel triest persoon bent als je 58 bent en dan zo’n teksten neer schrijft. Als hij dementie zou hebben, zou dat zijn teksten kunnen verklaren.
Vind ik leuk
chicken +13327
zondag 13 januari 2019 om 14:28
Dan nog vind ik het onder de gordel. Ziektes en familieleden oid hoeft in geen enkele zin van het woord aangehaald te worden.
Vind ik leuk
Frank0770 +106
zondag 13 januari 2019 om 18:00
Als jij door die opmerking van mij al bent gekrenkt, dan ga je nog een zwaar leven tegemoet. Ik zal je dan adviseren de rest van je leven binnen te blijven zitten, en vooral geen gebruik te maken van internet of tv
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 22:55
Met postcodes kunnen we hier allemaal strooien gaap
Vind ik leuk
Koekie1970 +3218
zaterdag 12 januari 2019 om 23:46
Fijn voor je dat je in Mokum; de Bijlmer of voor mijn part de Watergraafsmeer woont, maar niet zo denigrerend doen over alles wat niet uit de randstad komt.

Dit geld ook voor degene die hier onder de naam jakefloormallorca.jake hier dingen post.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 05:39
Laten lullen die gozer. Voelt zich beter door andere in de zeik te nemen. Kansloos gedrag.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 12:31
Je snapt erg helemaal niks van volgens mij... en dat uit 1970 ga toch eens fatsoenlijk leren lezen!
Ben juist tegen alle haat en nijd van beide kanten.. fijne dag nog!
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 12:04
Al kom je uit China, die link leggen is waanzin.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 11:41
Kleineren met je “pouletje” daar ga jij aan kapot, zegt alles over jou.
Vind ik leuk
benny-boys +1680
zaterdag 12 januari 2019 om 19:18
Daarom komt er steeds meer haat ook door deze onzin.
Ajax verliest onverwachts nog wel en PSV kan ook nog wel verliezen.
2 maanden verder en we zien wel.
Vind ik leuk
Polly11 +4027
zaterdag 12 januari 2019 om 21:08
Hahaha, sukkel, Athene en Benfica zijn inderdaad beide beter dan Inter, Barcelona en Tottenham. Dream on. Jij probeert een banaan recht te lullen. Je kunt hem beter in je ....stoppen
Vind ik leuk
PoepWagen +1980
zaterdag 12 januari 2019 om 17:54
Hoevaak is Rotterdam kampioen van Spanje geworden de laatste jaren?
Vind ik leuk
1313 +3124
zaterdag 12 januari 2019 om 18:06
Nee Barca was ook kampioen.😜
Vind ik leuk
Senn +7402
zaterdag 12 januari 2019 om 18:51
Dus de kampioen van Griekenland is beter dan de nummer 2 van Engeland?
Wijsneus
Vind ik leuk
John M. +4967
zaterdag 12 januari 2019 om 19:18
@ Mokum
Zo komt fakenews in de wereld. Eenvoudig iets beweren waarvan je weet dat het niet klopt. En dan hopen dat iedereen gelooft wat jij daar bazelt.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 20:01
Ik heb al geschreven dat ik ff aan het Trollen was.
Vind ik leuk
John M. +4967
zaterdag 12 januari 2019 om 20:05
Goed dat je het inziet.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 20:12
Ik weet waar ik mee bezig ben, en ik heb ook uitgelegd waarom ik ff aan het trollen was.
Vind ik leuk
John M. +4967
zaterdag 12 januari 2019 om 20:18
Ik geloof dat het je met dit thema uit de hand gelopen is en dat je je meer moet verdedigen dan je lief is.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 20:19
Maakt mij niet uit John, ik ben niet bang om mij te verdedigen. Alleen verdedigen tegen beledigingen doe ik nooit.
Vind ik leuk
phritzzz +3003
zaterdag 12 januari 2019 om 20:36
@mokum
En zelfs dat trollen gaat je maar matig af. Ik tw8jfel sterk aan je verstandelijke vermogens vriend.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 20:44
Je mag mij van alles noemen, maar aub. geen vriend, want dat meen je niet pikkemoos.
Vind ik leuk
phritzzz +3003
zaterdag 12 januari 2019 om 20:48
Amigo dan :-P
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:39
Weet ik nu ook maar er zijn al zo veel trollen terwijl we toch juist met zn allen het ook wel een keer over voetbal moeten hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:58
Wat een imbeciele vergelijking......alleen Bayern....de rest was jupiler.....
Vind ik leuk
DeanJayden +10841
zondag 13 januari 2019 om 11:06
Barca tel je niet mee? denk dat we die vergelijking wel kunnen trekken Barca en Real
Vind ik leuk
Gerro +7966
zaterdag 12 januari 2019 om 18:36
Een beetje het niveau nadert? We praten hierover de cl winnaar van de afgelopen 3 jaar dus dat is niet een beetje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:38
Dat was toen ja. Daar heb je gelijk in. Een Ronaldo geleden. En een heleboel punten in de Primera D.
Vind ik leuk
Nilsinno +435
zaterdag 12 januari 2019 om 18:40
Bayern lijkt me toch wel wat beter als inter en spurs als je kijkt naar de cl van afgelopen jaren ook Benfica lijkt me niet veel minder als inter
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 12:02
Het gaat niet over afgelopen jaren, het gaat over de status van een elftal op dit moment. Kijk naar de huidige spelers en lopende transfers
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:54
Ja want Bayern en Benfica zijn echt waardeloos niveau. Ik zeg niet dat Ajax alles had gewonnen, maar meer dan 2 punten en de EL halen was zeker realistisch
Vind ik leuk
Maan88 +5822
zaterdag 12 januari 2019 om 17:25
Vorig jaar ook geprobeerd en verkeerd uitgepakt. Dit keer gaan we gewoon voetballen en dan zullen we in amsterdam is laten zien wie hier de voetbalboofdstad van Nederland is. Gekke neusjes allemaal denken king bobo te zijn maar winnen helemaal niks. De schaal blijft in Eindhoven!
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12041
zaterdag 12 januari 2019 om 17:31
😂😂😂
Vind ik leuk
chicken +13327
zaterdag 12 januari 2019 om 17:33
Voor die wedstrijd is psv allang op zijn bek gegaan. In Amsterdam staat ajax al op de eerste plaats..



Als jij kan zuigen, dan kan ik het ook.
Vind ik leuk
tannat +15674
zaterdag 12 januari 2019 om 18:27
Dat zal je vriend fijn vinden
Vind ik leuk
chicken +13327
zaterdag 12 januari 2019 om 18:49
In tegenstelling tot jou beperk ik me tot het vrouwelijk geslacht.

Dus je maakt kans!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:56
Mooi toch....daar zal 't wel bij blijven zoals gewoonlijk Kuiken
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 17:43
BRRRRRRRRRR, in Mokum klapperen we van angst. En doe ff normaal met je neusjes. De frustratie straalt van je reactie af.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:54
Volgens mij woon je gewoon in lutjebroek. Pfff.... hoop gebaat van je hier.
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
zaterdag 12 januari 2019 om 19:57
Echt dom
Vind ik leuk
1313 +3124
zaterdag 12 januari 2019 om 18:18
Ben je niet een beetje vroeg met conclusies trekken? Er zijn nog 17 wedstrijden te spelen. Je weet niet wat er kan gebeuren. Blessures een beetje pech in een wedstrijd. Vind het altijd bijzonder hoe mensen denken dat ze al kampioen zijn als er nog 17 wedstrijden te spelen zijn.😂
Vind ik leuk
jurgena70 +114
zaterdag 12 januari 2019 om 17:46
Vertel eens iets nieuws!!
Vind ik leuk
VanGoal +793
zaterdag 12 januari 2019 om 18:07
Kijk even objectief. In een volle Arena tegen dit Ajax gaat Psv er normaal gesproken 9 van de 10 keer af met een nederlaag. Ajax gaat zo hard pieken die wedstrijd let op mijn woorden..
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:55
9 van de 10 keer? Hahahahaha... Kijk eens naar de historie. En dan kom jij met 9 van 10 keer? Hahahahahaha.
Vind ik leuk
VanGoal +793
zaterdag 12 januari 2019 om 19:26
Wat begrijp je niet aan 'dit Ajax'??

Kom je aan met historie. Prutser dat je bent
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:39
Hahaha
Vind ik leuk
phritzzz +3003
zaterdag 12 januari 2019 om 20:40
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie.......
Maae goed ik hoop dat je gelijk hebt
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 05:42
Hij snapt het echt niet... hilarisch gewoon. Hoe kan je zoiets beweren?
Vind ik leuk
FISH +466
zaterdag 12 januari 2019 om 18:19
PSV hoeft niet, kan afwachten en dan in de counter toeslaan.

like always.....
Vind ik leuk
Nilsinno +435
zaterdag 12 januari 2019 om 18:44
Hoeft niet hoop idd dat ze met die instelling beginnen , Europees wilde PSV ook in de underdog positie zitten met nul resultaat ipv met de borst baar voren en voetballen
Vind ik leuk
Wilex +2118
zaterdag 12 januari 2019 om 19:04
Want het verschil is 31 maart nog steeds precies 2 punten in jou glazen bol?
Vind ik leuk
FISH +466
zaterdag 12 januari 2019 om 19:06
Nee, het voetbal moet toch eens zegevieren?
daar heb je geen glazen bol voor nodig.
Vind ik leuk
phritzzz +3003
zaterdag 12 januari 2019 om 20:43
@Fish
Dat uitgangspunt had PSV vorig jaar ook in Amsterdam. Hoop dat ze daarvan geleerd hebben en spelen met lef en het mes tussen de tanden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:40
Te verdedigend werkt ook niet, dat hebben we vorig jaar wel gezien in Amsterdam. Maar proberen zo min mogelijk risico te nemen en als het een kwartier voor tijd nog gelijk is de boel dichtgooien. Ben heel erg benieuwd
Vind ik leuk
Mesut Özil +6010
zondag 13 januari 2019 om 01:02
Waarom kan jij dat wel verzinnen en Cocu vorig jaar niet?
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 01:41
Omdat is gebleken dat Cocu helemaal niet zo'n tactisch genie is. Ik ook niet, maar met logisch nadenken kom je over het algemeen een heel eind.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6010
zondag 13 januari 2019 om 01:55
Haha dat bedoel ik. Al mag je ook meer initiatief van je spelers verwachten als het gedurende de wedstrijd blijkt dat je plan niet werkt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:25
Daar is mijn club gewoonweg de beste in
Vind ik leuk
hollister +266
zondag 13 januari 2019 om 00:22
bla bla bla... gewoon kansloos overhoop gespeeld worden ze... net als vorig jaar in Amsterdam
Vind ik leuk
DeanJayden +10841
zondag 13 januari 2019 om 11:01
Gewoon hetzelfde als normaal dus! net alsof als ze wel moeten winnen ze aanvallend gaan spelen uit bij Ajax!!!!! En geloof me het blijft niet zonder puntverlies we zien wel wat die wedstrijd waard is!
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zaterdag 12 januari 2019 om 17:15
De printer in huize v bommel maakt weer overuren
Vind ik leuk
Il Gordo +14777
zaterdag 12 januari 2019 om 17:18
Klopt. Van Bommel herkent dat zijn spelers dat herkennen.
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zaterdag 12 januari 2019 om 17:18
herkennen is een leerproces
Vind ik leuk
RenW +2090
zaterdag 12 januari 2019 om 17:22
Het is hetzelfde als het kopen van een auto.
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zaterdag 12 januari 2019 om 17:23
of een kistje bier
Vind ik leuk
Il Gordo +14777
zaterdag 12 januari 2019 om 17:26
Moet je wel hoog voor in de concentratie zitten.
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zaterdag 12 januari 2019 om 17:27
en nog hoger in de focus
Vind ik leuk
Il Gordo +14777
zaterdag 12 januari 2019 om 17:28
En je moet pijn willen lijden.
Vind ik leuk
Mosquito +18218
zaterdag 12 januari 2019 om 18:28
Ten Hag: We hadden afgesproken de gaskraan direct open te zetten, maar dat hebben we niet gedaan.
Vind ik leuk
Nilsinno +435
zaterdag 12 januari 2019 om 18:45
Ja had PSV dat Europees maar gedaan had de rest van nl er ook wat aan gehad maar dat is al jaren om te huilen
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
zaterdag 12 januari 2019 om 19:59
Wij hebben schijt aan nl clubs in europa
Vind ik leuk
035 +6787
zaterdag 12 januari 2019 om 19:16
Erkennen ook maar dat proces duurt vaak wat langer.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:25
Naast kreten als ‘de verlosser’ hebben we nu ‘de herkenner’......
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20650
zaterdag 12 januari 2019 om 17:18
Hehe
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:19
Zelf ik snap deze niet. 🤔.

Maar even he mijn favoriete Psver, Ajax wint thuis van jullie dat wou ik even officieel laten noteren.
Word wel een heerlijke pot.
En ik denk heel bepalend voor het kampioenschap.
Als niet alles bepalend.
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zaterdag 12 januari 2019 om 17:21
ook deze van jou word uitgeprint en opgehangen......
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:23
Dat vind ik wel heel leuk 😁.
Bij ome van Bommel thuis in de woonkamer?
Zal zijn vrouw leuk vinden al die vp quotes.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 17:24]
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zaterdag 12 januari 2019 om 17:25
wel nee joh , in het kleedkamertje
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:29
Ook goed. Als ik er maar hang!!
Vind ik leuk
pico323 +7067
zaterdag 12 januari 2019 om 19:19
kan stratumseind gaan janken en lurken aan een pot bier.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
zaterdag 12 januari 2019 om 17:22
mag die er ook bij zetten dat frenkie middenveld staat en de ligt mee doet dit keer. Hihi!
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zaterdag 12 januari 2019 om 17:24
die waren er in april toch ook al bij?
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:30
De Ligt niet he.
Wel scherp blijven makker.

Edit: oeps verkeerde wedstrijd in me hoofd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 17:40]
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zaterdag 12 januari 2019 om 17:36
Opstelling ajax in de kampioenswedstrijd op 15 april:

Andre Onana
Joël Veltman
Matthijs de Ligt
Maximilian Wöber
46” Siem de Jong
Nicolas Tagliafico
Donny van de Beek
Hakim Ziyech
85” Noussair Mazraoui
Lasse Schöne
David Neres Campos
Justin Kluivert
Klaas-Jan Huntelaar
69” Kasper Dolberg

Wel scherp blijven maat.
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:39
Hahaha oeps daar heb je me. Reageerde te snel. Dacht aan de laatste wedstrijd. Dit seizoen zeg maar. Waar we voor spelen. Dacht dat we nooit het verleden erbij mochten halen. Vinden veel psvers dan 😋
Vind ik leuk
FISH +466
zaterdag 12 januari 2019 om 18:27
daar deed Frenkie niet mee, afgelopen wedstrijd in schijtbakkenstad deed de Ligt niet mee, die gasten hebben ook altijd geluk.

In Amsterdam worden alle registers weer opengetrokken, Lucy gaat huilend naar binnen, nadat hij heeft kennisgemaakt met Magallan, en Chucky natuurlijk weer rood, en een goedmakertje versus Hendrix zou ook niet verkeerd wezen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:09
Ach wat heb je daar aan. Als je de laatste wedstrijd van het seizoen weer uit naar de Graafschap moet.
Vind ik leuk
FISH +466
zaterdag 12 januari 2019 om 19:27
Dan sta je al minstens 4 punten los.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:49
Er is zeker een kans dat PSV dan al 4 punten los staat. En al met de plattekar rond is geweest. Wie zal het zeggen;)
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
zaterdag 12 januari 2019 om 20:00
Huilend de beton bak verlaten dat is wat jullie doen
Vind ik leuk
phritzzz +3003
zaterdag 12 januari 2019 om 20:54
Doe mij die glazenbol van jou Fish. Dan ga ik de toto voor maart 2019 vast invullen ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:51
Stratum is weer scherp 😉
Vind ik leuk
Vamos7 +7752
zaterdag 12 januari 2019 om 17:59
Dat zal wel door de San Miquel komen 😉
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
zaterdag 12 januari 2019 om 18:51
En je mag het helemaal nog niet drinken en wel hetzelfde niveau als die zwerver hebben. Knap van je eucalypta
Vind ik leuk
Molletje +1109
zaterdag 12 januari 2019 om 18:00
Over scherp blijven... waar staat Frenkie de Jong in die opstelling?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:21
Verslapen.
Vind ik leuk
74ratje +219
zaterdag 12 januari 2019 om 18:29
Toen lag t aan t velt man.
Vind ik leuk
Bo3007 +351
zaterdag 12 januari 2019 om 17:32
Die wel maar een paar andere dan weer niet...
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zaterdag 12 januari 2019 om 17:38
welke anderen niet dan?
Vind ik leuk
Bo3007 +351
zaterdag 12 januari 2019 om 18:49
Blind & Tadic?
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zaterdag 12 januari 2019 om 19:02
waren die er ook niet bij in september?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13990
zaterdag 12 januari 2019 om 17:45
Dat klopt maar dat was PSV thuis.

Laatste keer Ajax thuis waren de Ligt en Frenkie er ook en werd het 3-0 voor Ajax.

Blijft een beetje koffiedik kijken.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
zaterdag 12 januari 2019 om 21:22
Toen die wedstrijd In amsterdam? ;)
Vind ik leuk
1313 +3124
zaterdag 12 januari 2019 om 18:31
Niks is zeker, wat als 1 van beide heren een blessure krijgt? Of een schorsing. Het is niet te hopen natuurlijk maar dat kan gewoon!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:44
Die amateurpsychologie werkt maar 1 keer gekkie.. hij maakt nu een video...

Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 17:45
Hoezo?? Onana heeft geleerd in Eindhoven, is dat een compliment voor PSV of niet? En wanneer je ervan geleerd hebt, kun je je er je voordeel mee doen. Maar als die Limbo psycholoog van de kouwe grond een A4tje wil ophangen, gaat ie zijn gang maar.
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zaterdag 12 januari 2019 om 17:54
maar verder ben je niet zo snel gepikeerd?
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 20:13
Straatje waarom zou ik gepikeerd zijn?
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zaterdag 12 januari 2019 om 20:13
je kwam ff zo over
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 20:17
Welnee pikkemoos, ik schrijf alleen dat Onana heeft geleerd, en dat moet je zien als compliment , iets leren van je tegenstander.
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zaterdag 12 januari 2019 om 20:18
om andre een plezier te doen zullen we hem in maart nog wat bijlessen geven...... wij zjn de beroerdste niet ......
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 20:20
We gaan het zien, we gaan het zien.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
zaterdag 12 januari 2019 om 21:26
Hmm, Iemand geeft een normale uitleg en gelijk aanvallen die stratum 🤔goedkoop likes scoren = altijd chill
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
zaterdag 12 januari 2019 om 20:01
Heel dom
Vind ik leuk
FISH +466
zaterdag 12 januari 2019 om 18:21
heb hem gespot bij de Handyman, hij had lege cartridges, huismerkje gehaald.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
zaterdag 12 januari 2019 om 18:48
Ja en de opperpuber uit eindje is ook weer op een ajaxtopic
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:08
Ajax tegen psv is altijd een momentopname begrijp nooit dat de spelers zich toch altijd laten verleiden tot zo'n uitspraak
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:15
En zo is het Onana en niet anders 👊👊👊
Vind ik leuk
Darter 876 +792
zaterdag 12 januari 2019 om 17:15
Vertel het ze Onana!!
Ajax wint in Amsterdam......
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:18
Je mag nie liegen.
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:20
Doet ie ook niet.
Gekkie ben je ook soms 😊
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:22
Haha het stoken steken en sneren gaat al het hele seizoen over en weer.😂.
Beetje vissen en je hebt beet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:14
Mooi he, beter dan al die zeikmutsen hier die alles zo serieus nemen.
Vind ik leuk
Jackhalls +260
zaterdag 12 januari 2019 om 17:18
Leuk zn poll maar het is pas over 2/5 maand. Als bij ajax 3 geblesseerde zijn of bij psv lozano of bergwijn worden weggekocht blijft er ook geen kut over. Het word toch de vorm van de dag
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:21
Ajax wint thuis.
Wel zo eerlijk verdeeld.
Vind ik leuk
FISH +466
zaterdag 12 januari 2019 om 18:31
Niet eerlijk verdeeld, ten Hag ruikt bloed na zijn eerdere blunders tegen PSV uit, daar verlies je hem door, gewoon Wöber opstellen ipv de Ligt, de rest in tact laten.

revanche is coming, en niet via een uitbraakje of doelpunt uit vrije trap.
Vind ik leuk
1313 +3124
zaterdag 12 januari 2019 om 19:03
Wöber opstellen ipv van De Ligt? Die snap ik even niet.
Vind ik leuk
phritzzz +3003
zaterdag 12 januari 2019 om 21:00
Wöber? Gaan ze m weer terug huren dan?
Vind ik leuk
Uthan +6
zaterdag 12 januari 2019 om 17:20
Bezoek geweest bij sjakie hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:04
En als Ajax niet wint van PSV.
Hoop ik dat PSV degradeerd.
Vind ik leuk
ViscaBarca1 +1172
zaterdag 12 januari 2019 om 17:21
Haha leren ze het nou nooit in Amsterdam? Dadelijk als Schöne het gaat roepen kunnen we al helemaal zeker zijn van het kampioenschap voor PSV.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 22:40]
Vind ik leuk
Il Gordo +14777
zaterdag 12 januari 2019 om 17:29
Heeft ie al gedaan dus dan weet je het al.
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:31
Hij zal toch wel een keer gelijk krijgen. Kom op zeg 😊
Vind ik leuk
Il Gordo +14777
zaterdag 12 januari 2019 om 17:36
:)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:21
Haha dat is een mooie "ik win of ik leer, ik verlies nooit" 😎
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:21
Geen twijfel over mogelijk. Viergever, Schwaab en Hendrix samen met Dumfries. Ajax heeft veel meer kwaliteit.
Vind ik leuk
Voetbal@com +1693
zaterdag 12 januari 2019 om 17:23
Wat een foto.... lachen...LL cool j, Dr.Dre en Nelly....you can find me in da club.....

Leuk dat hij de arrogantie toegeeft maar dat zal niet veranderen, geeft ook niks want anders is Ajax Ajax niet meer.

Ik denk overigens dat 31 maart niet beslissend gaat worden. De 16 andere clubs willen neem ik aan ook gewoon wekelijks winnen & hebben veel geleerd van seizoenshelft 1 hoe Ajax en PSV te bestrijden.

31 maart wordt het 2-2, al hoop ik op 1-3.

[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 17:31]
Vind ik leuk
Sabau +1283
zaterdag 12 januari 2019 om 17:23
Hij heeft iets geleerd,namelijk dat je niet arrogant moet zijn en doen alsof je de beste bent. 2 zinnen later weet ie te melden dat ze gaan winnen omdat ze zo goed zijn. Deze jongen deed het op school hopelijk beter qua leren.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 17:26]
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:28
De meeste voetballers zijn hoge intellectuele net als wij hier op VP.

Hij kwam uit een arm dorp uit Kameroen zal dus weinig fatsoenlijke scholing gehad hebben.
Maar heeft het nu wel goed voor elkaar.
Vind ik leuk
Sabau +1283
zaterdag 12 januari 2019 om 17:32
Mocht ie bij Barca niet naar school?
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:35
Hmm oké heb je een punt.
Maar vind over het algemeen de meeste voetballers niet heel slim overkomen. Boeie als ze maar goed kunnen voetballen of keepen.
En dat kan hij wel😁
Vind ik leuk
Sabau +1283
zaterdag 12 januari 2019 om 17:40
Dat zeker, over een maatschappelijke carriere na het voetbal hoeft hij niet na te denken.
Vind ik leuk
pos +8997
zaterdag 12 januari 2019 om 17:23
Dit geneuzel heeft ie zeker ingefluisterd gekregen van Schone. Nog zo'n braller eerste klas. Als je echt iets geleerd hebt van die 3-0 nederlaag had je nu gewoon niks moeten zeggen. Het gehalte uilskuikens bij Ajax is nog steeds te groot.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 17:24]
Vind ik leuk
buddha +9981
zaterdag 12 januari 2019 om 17:24
jammer dat schone dit niet heeft gezegd. dan was het een zekerheid geweest voor PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:24
Ik ben 83 en een vrouw,maar Ajax gaat winnen.
Vind ik leuk
Ove +864
zaterdag 12 januari 2019 om 19:44
Ik ben 84 ,en sta al 5 jaar droog,waar woon je?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:24
Komt goed Onana. 3-1.
Vind ik leuk
psvfan1913 +3872
zaterdag 12 januari 2019 om 17:24
Kom maar op!
Vind ik leuk
fier&koen +1892
zaterdag 12 januari 2019 om 17:37
Word een heerlijke pot.
Kijk er erg naar uit 😁.
Wie weet hebben we tegen die tijd Real uitgeschakeld. Dan mogen jullie zeker komen.
Het duurt nog wel even maar ik heb er zin in.
Vind ik leuk
psvfan1913 +3872
zaterdag 12 januari 2019 om 19:36
Ik ga er wel vanuit dat jullie m winnen. Vorig seizoen helaas ook weggespeeld. Maar we gaan het zien!
Vind ik leuk
Reddevil +283
zaterdag 12 januari 2019 om 17:25
De next Lasse Schone....
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:26
Ik Denk zelf dat ze eerder nog even moeten focussen op Feyenoord. Een ploeg die Dan volledig voor de winst gaat en niks te verliezen heeft. Zie ze daar nog wel punten verspelen eerlijk gezegd. Dus het is voor nu nog in eigen hand, maar om te zeggen dat je het sowieso ten tijde van ajax-psv nog in eigen hand hebt vind ik redelijk arrogant, zeker omdat deze topper er nog aan komt en er weinig tot geen aandacht aan wordt besteed.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:27
Natuurlijk gaan wij winnen Wij zijn toch AJAX !!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:30
Eerst maar eens in de Kuip de punten pakken. Messen zijn geslepen.
Vind ik leuk
Kayzer +3122
zaterdag 12 januari 2019 om 17:35
Grote woorden, geen daden klote AJAX 1!!!!
Vind ik leuk
Vak-T +1156
zaterdag 12 januari 2019 om 17:36
Bedankt Onana....... die uitspraak hangen we weer in de kleedkamer!!!!
Vind ik leuk
Mesut Özil +6010
zondag 13 januari 2019 om 01:05
Dat zegt wel genoeg dat jullie dat nodig hebben! Anders hebben jullie 0.0% kans! Nu misschien 1%
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:36
De arrogantie komt weer na voren, dus wint psv gewoon.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6010
zondag 13 januari 2019 om 01:05
Net als in de CL zeker?🤣

Nee man, Ajax kampioen.
Vind ik leuk
Miller +41
zaterdag 12 januari 2019 om 17:39
Ik heb meer vertrouwen en geloof in dat Ajax PSV gaat verslaan, dan dat Ajax kampioen gaat worden (daar PSV in verslaat); voornamelijk vanwege Ajax haar drukke programma. Ik hoop dat Ajax goed revenge naamt!
Vind ik leuk
wattenstaafje +22685
zaterdag 12 januari 2019 om 17:41
De opstelling en instelling waren ook niet goed. Dat gaat natuurlijk niet nogmaals gebeuren.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:45
Wat een clown,alles wat hij voorspelde was telkens net niet,net als zijn loopbaan,net niet,en dan beland je bij ajax,net niet.
BOERUUUUHHHH,BOERUUUHHHH
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:58
Schei toch uit
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:45
Eerst zien dan geloven.....
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:48
Blabla Onana Blabla laat maar zien in plaats van een grote bek te hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:54
Wordt gelijk spel , was de laatste strohalm , PSV wint daarna alles .
Vind ik leuk
Mesut Özil +6010
zondag 13 januari 2019 om 01:06
PSV kan dan wel alles winnen, maar die staan dan al lang op een onoverbrugbare achrerstand.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
zaterdag 12 januari 2019 om 17:55
Zeker weten Onana net als vorig jaar 3-0
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 13:52
Ja klopt 3-0 de laatste keer in de arena
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:56
Kijk die foto die er bij staat.......komen ze aan ....... Waren dinsdag ook al op tv...... wie herkent deze mannen
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:57
Nou dat zou heel knap zijn van Ajax.
Vind ik leuk
whdijk +745
zaterdag 12 januari 2019 om 18:00
Ajax kreeg een flink pak slaag van PSV. 😅😅Het staat er duidelijk.
Vind ik leuk
whiskey33 +520
zaterdag 12 januari 2019 om 18:03
zorg eerst maar dat je iit bij heracles wint. Thuis ook niet van gewonnen
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:05
En dat zeg een keeper die nog geen 1 prijs won met Ajax.
Ik zal maar dimmen als ik hem was.
Vind ik leuk
+40 +97
zaterdag 12 januari 2019 om 18:06
Laatste keer in Amsterdam won Ajax geflatteerd met 3-0. Dat zal dit seizoen niet gebeuren. Van Bommel is gewend om te winnen in de Amsterdam Arena.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:16
Haha lekker man .+40 klinkt beter dan die ijskoude -40.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1442
zaterdag 12 januari 2019 om 18:33
Laat je nakijken. Geflatteerd, haha! PSV op een hoop gespeeld.
Vind ik leuk
WilcoS64 +2311
zaterdag 12 januari 2019 om 19:06
Volledig aan gort gespeeld, licht bij de lampjes ging al heel snel uit.
Vind ik leuk
MN223 +1307
zaterdag 12 januari 2019 om 18:13
Als Onana in een zin zegt “we kunnen niet arrogant zijn en doen of we de beste zijn” en meteen daarna “thuis pakken we ze” dan denk ik niet dat hij erg veel heeft opgestoken. Of kwam die tweede zin van Schöne die er doorheen aan het praten was?
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
zaterdag 12 januari 2019 om 18:13
Bla bla bla bla nu onze lasse nog en dan hebben we het weer gehad
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
zaterdag 12 januari 2019 om 18:16
Wedstrijd na wedstrijd kijken doen ze al niet meer want ze winnen alles maar zijn die domme rikken vergeten dat ze nog naar de graafschap moeten
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:30
Domme rikken 🤔🤔
Wie is hier de dommerik ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:26
Alle Ajax supporters die Rik heten zijn domme rikken. Is dat zo moeilijk?
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
zaterdag 12 januari 2019 om 19:44
Leeghoofd
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:50
Wie bedoel je ?
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
zaterdag 12 januari 2019 om 19:51
Jou niet kerel
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:56
Wat een zielig mannetje ben jij ! Zelf overal tegenaan schoppen, maar zelf niet kunnen accepteren dat een ander zegt dat jij een woord fout hebt geschreven. 🤔
Vind ik leuk
Mad Max +642
zaterdag 12 januari 2019 om 18:21
Back to school voor Obama.
Vind ik leuk
Het Brein +4561
zaterdag 12 januari 2019 om 18:21
Wat een gevaarlijke foto! Welke militie is dat?
Vind ik leuk
+40 +97
zaterdag 12 januari 2019 om 18:29
De Zwarte Panters
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:26
Tuurlijk gaat Ajax winnen 31 maart. We winnen altijd alles met de mond de laatste 4 jaar. Moedeloos word ik van deze overbodige teksten van schöne (hij steeds weer), onana (hij ook veel te vaak) en huntelaar (speelde hij maar half zo goed als dat ie een grote bek heeft), dan was ik een stuk geruster op het behalen van de titel!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 22:38]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:29
Wat is er met Huntelaar aan de hand...een gerote bek ? 🤔🤔🤔
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
zaterdag 12 januari 2019 om 19:46
Gerote wie is nou dom
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:37
Ja ik herhaal zijn woorden sukkel
Beter lezen !

Nu kom je nog dommer over 😎
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 21:54]
Vind ik leuk
Jaap Es +1
zaterdag 12 januari 2019 om 18:30
Droom lkkr verder Onana haha
Vind ik leuk
Rkoeman +19
zaterdag 12 januari 2019 om 18:30
Het zou ze sieren als ze over PSV praten zoals ze dat over Madrid doen. Zonder hoogmoed, maar met respect.
Vind ik leuk
WilcoS64 +2311
zaterdag 12 januari 2019 om 19:04
Dus als je wil winnen toon je geen respect? Mafkees.
Vind ik leuk
Rkoeman +19
zaterdag 12 januari 2019 om 19:21
Haha goede reactie!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1442
zaterdag 12 januari 2019 om 18:31
Wat een held! Aanpakken die eierdoppen! 💪🏼
Vind ik leuk
Aart +188
zaterdag 12 januari 2019 om 18:32
Zeker collega van Schone, die mekkert ook daarover. Amsterdamse bluf. Ze zijn al aardig gehersenspoeld daar bij Ajax. 🤪🤪
Vind ik leuk
Reyvoetbal +393
zaterdag 12 januari 2019 om 18:35
Jeemig foto van Boyz in the hood??
Voor de jongere lezers...google het ff😝😝😝
Vind ik leuk
Red de Kuip +2046
zaterdag 12 januari 2019 om 18:35
Je kunt niet arrogant zijn en doen alsof je de beste bent. Leg ze dat even uit in Amsterdam.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:41
Onana weer met zijn grote mond (net als vorig jaar in de winterstop: “wij pakken de schaal in Eindhoven” 😂😂)
Laat maar lekker praten die gasten, wij presteren. Hij was de slechtste man van het veld in Eindhoven dit jaar.
Vind ik leuk
Phoxy75 +631
zaterdag 12 januari 2019 om 18:41
Als je jaren roept dat je de beste bent, zal dat ooit een keer uitkomen. In de tussenliggende jaren is het lachwekkend en zielig en dat wordt niet uitgewist door een kampioenschap. De zelfbevlekking in Amsterdam is oneindig groot. Zo vaak een draai om de oren gekregen, maar toch vinden ze zichzelf fantastisch. Ajax is geen voetbalclub, maar een vereniging met mensen zonder enig zelfvertrouwen. Die worden gehersenspoeld met verhalen hoe fantastisch Ajax wel niet is, zodat ze zich weer beter gaan voelen. Totdat ze weer een volgende draai om de oren krijgen.
Vind ik leuk
WilcoS64 +2311
zaterdag 12 januari 2019 om 19:01
Welke pillen slik jij dan?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:12
Goh heb je dit helemaal zelf verzonnen, of wordt het je stiekem in gefluisterd. Waarbij dus blijkt dat je zelf ook geen eigen mening kunt hebben over de beste club van Nederland, genaamd Ajax.
Vind ik leuk
Jozef +40962
zaterdag 12 januari 2019 om 18:49
Hmm Onanaatje, ik zou gewoon mijn mond houden en stil en verbeten naar Ajax-PSV toewerken.

Jij en alleen jij was verantwoordelijk voor de schlemielige 1-0 uit bij PSV, waarna de wedstrijd volledig naar PSV's kant kantelde. Zonder je rare strapats van toen was het 0-0 gebleven en had ik het nog maar moeten zien of Ajax verloren had.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:54
En weeer topic verandert om ruzie uit te lokken erg jammer weer dit VP
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:56
Word een mooie 0 - 3 .

Oftewel 0 voor en 6 tegen voor Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:00
Mijn oprechte excuses voor de heer MOKUM wat een irritante bloedzuiger die uit naam van mijn geliefde club praat.
Mede VP vrienden laat je niet gek maken door deze trol. En een fijne avond nog!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:08
ik als psver heb best wel goede gesprekken met mokum unnen voeren dus iedereen heeft wel eens een baldadige dag zit er niet over in en laat je niet kisten want eerlijk met de selctie van ajax en 2e staan zou mij ook frustreren en dat is geen sneer ik ben namelijk best gecharmeerd van de huidige selectie van 020 ze zijn na mijn mening kwalitatief ook sterker dan de onze
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:03
ik denk persoonlijk een gelijk spel want deze pot is eigenlijk zeer een tactisch schaaksspelletje even over de gedachte gang van deze trainers ajax weet dat ze dit voetballend kunne winnen maar zullen tegen dit psv geen seconde moeten forseren want dan word psv dodelijk maar psv weet ook dat ze ajax niet moeten laten voetballen op onze helft dat weet ajax ook want met de lange bal en luuk koste ze de 3 punten onderlaatst dus ben benieuwd wat ten hag in petto heeft en met welke tactiek van bommel gaat spelen denk namelijk dat hij niet gaat kiezen voor pereiro want op deze pot met een gok dat het bij hem r wel ineens uitkomt zie ik mark niet nemen dus denk dat deze teams terwijl er een groot verschil in speel wijze is toch redelijk aan elkaar gewaagd zijn en was de 3-0 ook wel geflatteerd in eindhoven ben benieuwd come on psv sorry voor t weg laten van komma s en punten daar heb ik niks mee
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 19:05]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:16
Het is heel simpel allemaal, van Ajax kun je niet winnen maar wel degelijk verliezen. Of heb ik nou een grote mond? ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:47
Ja.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:21
Je kunt niet arrogant zijn en doen alsof je de beste bent.
Vind ik leuk
kloakatv +81
zaterdag 12 januari 2019 om 19:35
188 reacties ik ga er niet eens aan beginnen. Weer allemaal hetzelfde gemiep bij elke PSV of Ajax topic. VP doet het erom :)
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 19:54
Aan alle PSVers, ik was ff aan het TROLLEN. Natuurlijk was jullie CL- poule zwaarder, maar de prestatie van PSV wordt zo overschat, en die van Ajax zo onderschat. Dat ik vond dat ik ff moest plagen, om even de zaken weer te normaliseren. 2 puntjes halen is gewoon te weinig. En het is dus overdreven om PSV op een schild te hijsen, en de prestatie van Ajax af te doen als: PSV had hetzelfde resultaat behaal in die poule. Dat weet men dus helemaal niet.
Vind ik leuk
Frank0770 +106
zaterdag 12 januari 2019 om 21:45
En door wie wordt PSV dan precies op een schild gehesen naar aanleiding van de cl? Niet door de eigen supporters, niet door de commentatoren, en niet door de analisten. 2 punten is inderdaad weinig, maar denk dat we ook zo eerlijk moeten zijn dat er in deze poule niet veel meer in zat.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 22:27
Lees eens even de stukjes. Prima prestatie van PSV, Pech voor PSV, PSV had meer verdiend, PSV kon zich meten met.....

En dan de stukjes over de ploeg die wél overwintert. Zwalkend Bayern, zwak AEK, voormalige topclub Benfica. Tja dan wordt de ploeg die zwak presteert een veer in de kont gestoken, en de ploeg die gewoon doet wat zij moet doen, omlaag gehaald. En dat supporters dit begrijp ik nog, maar de poule van Ajax was voor aanvang van de CL net zo hoog ingeschat als die van PSV, alleen Ajax heeft de kwaliteiten wel om de zwaktes van Bayern, AEK en Benfica af te straffen, daar waar PSV deze ontbreekt. Het wordt nog zwaar gemaskeerd in de ED, maar we gaan het zien de 2e competitie helft.
Vind ik leuk
Frank0770 +106
zondag 13 januari 2019 om 10:50
Pff, wat een Calimero reactie van je. En de poule van Ajax werd vooraf net zo hoog ingeschat als de poule van PSV? Je hebt behoorlijk last van je geheugen, of je verzint je eigen waarheden. Iedereen zei vooraf dat de poule van PSV de sterkste poule was, en die van Ajax de zwakste poule. PSV was na de loting zo goed als kansloos, en Ajax had zeer goede kansen door te komen. Dan moet je het natuurlijk ook nog wel doen, en dat heeft Ajax prima gedaan. Waarvoor mijn complimenten.
Vind ik leuk
Blac-ca +486
zaterdag 12 januari 2019 om 19:59
Altijd dit gebrul uit de stad van het wasmiddel genaamd AJAX zullen we maar wachten tot eind MAART,ONANANAAAAA
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zaterdag 12 januari 2019 om 20:14
Hij brult niet, hij heeft geleerd. Moet jij ook eens proberen, iet te leren.
Vind ik leuk
4everfcu +4227
zaterdag 12 januari 2019 om 20:08
alleen die kop al echt voer voor de trollen weer nou trollen kom er maar in.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:12
In de ArenA staat 'mooi 'voetbal, hoe ondefinieerbaar dan ook, voorop en prijzen zijn door inmiddels ondergeschikt aan gemaakt.

Vind ik leuk
Dorzon +4444
zaterdag 12 januari 2019 om 20:15
Schone 2
Vind ik leuk
Muscles +1057
zaterdag 12 januari 2019 om 20:19
Zo is dat, Onana, d’erop en d’erover, ......Forza AFCA
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
zaterdag 12 januari 2019 om 20:37
De drie musketiers lachen man
Vind ik leuk
4everfcu +4227
zaterdag 12 januari 2019 om 20:38
eer die wedstrijd er is hangt het hele stadion vol met dit soort uitspraken omdat het in de kleedkamer niet meer past.
Vind ik leuk
wickey +38
zaterdag 12 januari 2019 om 20:40
Vorig seizoen ook 3-0.tegen PSV..dus het kan
Vind ik leuk
Cruise +48
zaterdag 12 januari 2019 om 20:42
Het voordeel van het feit dat Onana het zegt is dat hij als keeper winst of verlies van Ajax in de aanstaande topper meer in de hand heeft dan een veldspeler ( tenzij deze in de laatse minuut een penalty moet nemen) : het stoppen van een penalty of het tijdig ingrijpen bij scherpe counters van PSV en katachtig reageren op de kopballen van Luuk de Jong is wat hem kan maken of breken als keeper in deze wedstrijd en waarop hij afgerekend kan worden. De door of de gladiolen derhalve !
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:29
Hou de praatjes alsjeblieft voor je. Man, man, man zeg. Laat het eerst maar eens zien. Daarna mag je praten.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:31
Ajax heerst en wordt kampioen!💪
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1019
zaterdag 12 januari 2019 om 22:19
Blaaskaak nummer 2. Na blaaskaaktopper nr 1 Schöne. Kan me nog een uitspraak herinneren van hem. Volgens Onana zouden ze in Eindhoven wel eens kampioen kunnen worden. Hoe mooi was het dat het net anders om was.
Vind ik leuk
Eddepet +82
zaterdag 12 januari 2019 om 23:10
Alweer Oneena ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 23:31
Snap dat hij dit zegt. Ajax gaat thuis ook echt wel winnen van psv. Hij is zelfverzekerd over hem en zijn team.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:09
Ik ben absoluut geen PSV aanhanger en als ik supporter zou moeten zijn van een andere club dan Feyenoord zou ik nog eerder voor Ajax kiezen dan Psv, maar nu moet me toch iets van het hart. Door al dat arrogante gekwek van die Ajax aanhangers hoop ik echt dat ze weer terug op aarde landen door: 1. PSV wordt kampioen 2. Ze verspelen punten tegen Feyenoord 3. Ajax gaat verschrikkelijk de boot in tegen Real Madrid 4. De Graafschap houdt ze weer van het kampioenschap af.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 00:54
Lekker boeien allemaal! Psv staat 2 punten voor en blijkt over de 1st helft van het seizoen beter te zijn! 2e helft van het seizoen is een ander verhaal, afwachten en kijken wie de focus kan houden! Beetje zwakke reacties allemaal
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 12:16
Hoor wie het zegd .de keeper van Kameroen haha😂😂. Psv heeft een fitte ploeg Ajax is welcome om opnieuw klappen te ontvangen van psv
Vind ik leuk
MOKUM*** +1765
zondag 13 januari 2019 om 14:55
Kolere, wat een trolletje al niet los kan maken. En de Troll was ik. Zal het niet meer doen in ieder geval. Ik heb namelijk de indruk dat mensen slapeloze nachten hebben.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 20:50
Psv gaat uit tegen ajax winnen 1-3

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws