Emery moet zich verantwoorden: We winnen met hem, we verliezen met hem

    Emery moet zich verantwoorden: "We winnen met hem, we verliezen met hem"

    Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 19:25za 12-01-2019 om 19:25

    Laatste update: zaterdag 12 januari 2019 om 19:46za 12-01-2019 om 19:46

    Unai Emery heeft zich tegenover de Engelse pers moeten verantwoorden door zijn beslissing om Mesut Özil op de bank te zetten tegen West Ham United. De Duitser is onder de Spaanse manager niet verzekerd van een basisplaats en mocht zaterdagmiddag opnieuw plaatsnemen op de bank.

    Arsenal verloor de wedstrijd tegen West Ham met 1-0. "Ik kies de spelers waarvan ik denk dat ze het beste zijn voor deze wedstrijd", verdedigt Emery zich tegenover de BBC. "We winnen met hem, we verliezen met hem. Je kunt een wedstrijd niet aan één speler hangen."

    "De spelers die er waren zijn de spelers die het verdienden om deze wedstrijd te spelen. We hadden zowel kunnen winnen als verliezen. We blijven werken met iedere speler omdat ze allemaal belangrijk zijn, maar deze keer besloot ik om met deze spelers te beginnen."

    Arsenal staat na 22 wedstrijden op de vijfde plaats in de Premier League. 

    Lees ook: Zwak Arsenal krijgt gevoelige tik en verliest zicht op Champions League-plekken

    Plaats een reactie

    zaterdag 12 januari 2019 om 19:28
    Zal met Arsenal altijd wel tobben blijven.

    Spelen meestal rond de plaatsen 3 - 4 - of 5
    Vind ik leuk
    Sanders +4206
    zaterdag 12 januari 2019 om 19:59
    Vind 3 noemen al wel gul
    Vind ik leuk
    Vamos7 +7245
    zaterdag 12 januari 2019 om 19:29
    En de bal is rond het is 11 tegen 11 om te winnen moet je een meer scoren dan de tegenstander en het gras is gemaaid. Een zakgeld kan niet scoren.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 19:30]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 19:29
    Gaat niet lekker met Özil
    Vind ik leuk
    Objectief +3344
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:13
    Ook niet met zijn coach
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 19:30
    "Unai Emery heeft zich tegenover de Engelse pers moeten verantwoorden door zijn beslissing om Mesut Özil op de bank te zetten tegen West Ham United."

    Het hele punt was nu juist dat hij niet eens bij de wedstrijdselectie zat vanmiddag.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +7245
    zaterdag 12 januari 2019 om 19:32
    En Nasri heeft meer dan een jaar niet gevoetbalt maar deed het voortreffelijk dat zonder wedstrijd ritme en conditie zo kan het ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 19:33
    Hij zal z'n conditie toch wel op peil hebben gehouden?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +7245
    zaterdag 12 januari 2019 om 19:34
    Geen idee, maar wedstrijd conditie is toch heel wat anders...
    Vind ik leuk
    1313 +2734
    zaterdag 12 januari 2019 om 19:35
    Goed staaltje journalistiek dit indd.😂
    Vind ik leuk
    ay42 +1008
    zondag 13 januari 2019 om 01:39
    Juist! Commentator zei dat hij een knie blessure had
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +3012
    zaterdag 12 januari 2019 om 19:33
    WTF voor een gezever kraamt die trainer uit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 19:34
    Logische verklaring.

    Zal hij het mee moeten doen.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +3012
    zaterdag 12 januari 2019 om 19:42
    Ja als Özil bij de selectie had gezeten wel ja, maar om nu uitleg te geven over een speler die niet eens bij de selectie zit....

    Had die net zo goed iets over Lozano of De Ligt kunnen zeggen.
    Vind ik leuk
    Romario9 +12557
    zaterdag 12 januari 2019 om 20:12
    Hadden die bij de selectie van Arsenal kunnen zitten dan? Onzinnige reactie..
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +3012
    zaterdag 12 januari 2019 om 20:19
    Klopt net zo onzinnig als Emmery. om een reactie te geven over Özil
    Vind ik leuk
    Mr bien +4421
    zaterdag 12 januari 2019 om 19:40
    De 5e plaats alweer.
    Hopelijk zakken ze er nog 15
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1382
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:39
    Geen likes en terecht. Zeker een plastic Manchester City fan.
    Vind ik leuk
    Mr bien +4421
    zondag 13 januari 2019 om 01:52
    Nee absoluut niet
    Alsof Arsenal niks uit geeft.
    Kijk wat ze de afgelopen jaren uitgeven. Niet zoveel als city of Chelsea maar alsnog een paar honderd miljoen
    Vind ik leuk
    Dj Storm +263
    zaterdag 12 januari 2019 om 20:18
    Tis misschien ver gezocht maar lijkt er een beetje op alsof deze Emery het niet zo op Duitse voetballers heeft. Trapp em Draxler bij Psg. Leno Die lang heeft moeten banken. Özil die niet echt eerste keus is
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 12:54
    Hij wint 6 wedstrijden achter elkaar en hij is een van de beste trainers in de Premier League, verliest een keer en hij is weer 3x niks. Uiteraard gaan ze dan zeggen dat Özil waarschijnlijk wel het verschil gemaakt had. Als United dalijk verliest van Spurs is 't zeker ook een waardeloze coach?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws