Emery moet zich verantwoorden: We winnen met hem, we verliezen met hem

Emery moet zich verantwoorden: "We winnen met hem, we verliezen met hem"

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 19:25za 12-01-2019 om 19:25

Laatste update: zaterdag 12 januari 2019 om 19:46za 12-01-2019 om 19:46

Unai Emery heeft zich tegenover de Engelse pers moeten verantwoorden door zijn beslissing om Mesut Özil op de bank te zetten tegen West Ham United. De Duitser is onder de Spaanse manager niet verzekerd van een basisplaats en mocht zaterdagmiddag opnieuw plaatsnemen op de bank.

Arsenal verloor de wedstrijd tegen West Ham met 1-0. "Ik kies de spelers waarvan ik denk dat ze het beste zijn voor deze wedstrijd", verdedigt Emery zich tegenover de BBC. "We winnen met hem, we verliezen met hem. Je kunt een wedstrijd niet aan één speler hangen."

"De spelers die er waren zijn de spelers die het verdienden om deze wedstrijd te spelen. We hadden zowel kunnen winnen als verliezen. We blijven werken met iedere speler omdat ze allemaal belangrijk zijn, maar deze keer besloot ik om met deze spelers te beginnen."

Arsenal staat na 22 wedstrijden op de vijfde plaats in de Premier League. 

Lees ook: Zwak Arsenal krijgt gevoelige tik en verliest zicht op Champions League-plekken

Plaats een reactie

zaterdag 12 januari 2019 om 19:28
Zal met Arsenal altijd wel tobben blijven.

Spelen meestal rond de plaatsen 3 - 4 - of 5
Vind ik leuk
Sanders +4295
zaterdag 12 januari 2019 om 19:59
Vind 3 noemen al wel gul
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 19:30
"Unai Emery heeft zich tegenover de Engelse pers moeten verantwoorden door zijn beslissing om Mesut Özil op de bank te zetten tegen West Ham United."

Het hele punt was nu juist dat hij niet eens bij de wedstrijdselectie zat vanmiddag.
Vind ik leuk
1313 +8804
zaterdag 12 januari 2019 om 19:35
Goed staaltje journalistiek dit indd.😂
Vind ik leuk
ay42 +1470
zondag 13 januari 2019 om 01:39
Juist! Commentator zei dat hij een knie blessure had
Vind ik leuk
Mr bien +7100
zaterdag 12 januari 2019 om 19:40
De 5e plaats alweer.
Hopelijk zakken ze er nog 15
Vind ik leuk
MaxFR010 +1486
zaterdag 12 januari 2019 om 23:39
Geen likes en terecht. Zeker een plastic Manchester City fan.
Vind ik leuk
Mr bien +7100
zondag 13 januari 2019 om 01:52
Nee absoluut niet
Alsof Arsenal niks uit geeft.
Kijk wat ze de afgelopen jaren uitgeven. Niet zoveel als city of Chelsea maar alsnog een paar honderd miljoen
Vind ik leuk
Dj Storm +465
zaterdag 12 januari 2019 om 20:18
Tis misschien ver gezocht maar lijkt er een beetje op alsof deze Emery het niet zo op Duitse voetballers heeft. Trapp em Draxler bij Psg. Leno Die lang heeft moeten banken. Özil die niet echt eerste keus is
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 12:54
Hij wint 6 wedstrijden achter elkaar en hij is een van de beste trainers in de Premier League, verliest een keer en hij is weer 3x niks. Uiteraard gaan ze dan zeggen dat Özil waarschijnlijk wel het verschil gemaakt had. Als United dalijk verliest van Spurs is 't zeker ook een waardeloze coach?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws