Onana: 'We moeten echt proberen om alles te winnen, zelfs de Champions League'

    Onana: 'We moeten echt proberen om alles te winnen, zelfs de Champions League'

    Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 21:51za 12-01-2019 om 21:51

    André Onana hoopt na dit seizoen een foto van zichzelf met een beker op zijn mobiel te kunnen zetten. De goalie van Ajax zet in op drie prijzen voor de Amsterdammers en acht zelfs het winnen van de Champions League niet onmogelijk.

    Ajax speelt in de achtste finales van de Champions League tegen Real Madrid. "De kansen zijn fifty-fifty", denkt Onana hardop in Ajax TV. "Als we spelen zoals we altijd spelen wordt het moeilijk voor hen om te winnen, zeker in de Arena. Daar zijn we erg sterk."

    "Dit is echt een sleuteljaar voor ons", vervolgt de keeper uit Kameroen. "We willen iets groots doen voor de club en dat betekent dat we moeten proberen om alles te winnen. Zelfs de Champions League. En dan zeggen mensen 'ja, ja', maar echt. Ik weet dat het moeilijk is, maar we gaan het wel proberen. Niemand verwachtte ons ook in de Europa League finale."

    Onana heeft in ieder geval één doel voor dit seizoen. "Ik hoop dat ik na de laatste wedstrijd van dit seizoen met een grote prijs naar huis ga. Dat ik dan naar mijn mobiel kijken en dat ik daar een grote foto van mezelf zie met een beker. Dan ben ik blij."

    Poll

    Denk jij dat Onana de absolute top zal halen?

    (5967 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 12 januari 2019 om 21:54
    Die zit te veel aan de cacao bladeren alles winnen .
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:58
    Ik denk dat PSV hem best een bitterballetje aanbiedt van de kampioensschaal.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:00
    En rode badjassen zijn er ook nog wel over.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:07
    En misschien mag hij heel even meerijden door de stad... Op een leuk rood wit scootertje ofzo.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 22:07]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:11
    Jullie roepen hard maar wat als Ajax kampioen wordt, moet je toch een nieuw account maken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:14
    Als Ajax kampioen wordt dan zie je die pubers niet meer.
    Vind ik leuk
    Freddyst +415
    zondag 13 januari 2019 om 05:33
    Natuurlijk wel en de reacties zijn al bekend als Ajax kampioen is geworden. Iets van, nog vier jaar of wij zijn deze eeuw beter. Toen ik hier voor het eerst kwam was het wel grappig zo een opmerking over het feit dat Ajax vijf jaar lang niets heeft gewonnen. Maar nu bij ieder ontwerp dit te lezen is een beetje zielig.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 10:35
    Dan maak ik er eentje met PSV eindelijk weer kampioen 2030/2031😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:14
    Want? Het is niet dat ik PSV Kampioen 2018-2019 heet...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:17
    Die arme stumpers uit Eindhoven moeten toch iets zeggen? De beker zijn ze op een beschamende wijze uitgeknikkerd en in de CL waren het een stel figuranten. 🤣🤣
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:28
    Ze zien het einde naderen....nog ff hard schreeuwen als laatste stuiptrekking..
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:57
    Wakker worden... Ajax staat 2e en wordt er in de CL straks uitgeknikkerd en misschien dus een keer een bekertje winnen, wel een keer leuk om een prijs te winnen.
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:02
    Ajax staat 2e ja...en dus?
    De cl gaan we niet winnen. Maar we houden in ons eentje de nl eer hoog. Voor zover dat kan na de wanprestaties van een bepaalde club.

    Maargoed. Allemaal 'geluk' als je sommige moet geloven.

    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 00:00
    2e betekent geen prijs aan het seizoen, veel plezier met het vieren van de eer hoog houden. Hebben wij weer eens een kampioensfeest, staat jaarlijks op de planning hier...
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zondag 13 januari 2019 om 00:05
    Is het einde seizoen dan?
    Vind ik leuk
    Benniewies +1699
    zondag 13 januari 2019 om 00:15
    Wat heb jij dan veel teleurstellingen gehad.

    Geloof dat Ajax toch 9x vaker kampioen is geworden
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 00:16]
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zondag 13 januari 2019 om 00:20
    Dan moet je wel tot 9 kunnen tellen..
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1228
    zondag 13 januari 2019 om 12:42
    Het is zondagmiddag kan goed zijn dat hij nog aan het tellen is haha.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8213
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:53
    Onana heeft zojuist de Amsterdamse inburgeringscurcus met succes afgerond. Cum Laude geslaagd voor bluffen....
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1823
    zondag 13 januari 2019 om 13:37
    En jij bent geslaagd voor de award begrijpend lezen is niet mijn sterkste kant. Deze jongen roept dat hij alles wil proberen te winnen.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8213
    zondag 13 januari 2019 om 13:58
    Volgens mij is het niet realistisch als je roept dat je de CL wil winnen en een dag eerder roepen dat Ajax zeker van PSV gaat winnen......
    Daar spat de Amsterdamse bluf vanaf!!!! Heeft niets met begrijpend lezen te maken!
    Vind ik leuk
    fier&koen +1825
    zondag 13 januari 2019 om 01:51
    Glazen bol opgepoetst?
    We zijn op de helft vriendelijke vriend.
    En Ajax KAN nog 3 prijzen winnen. De achterstand met PSV is wel erg klein daar kan ook nog van alles gebeuren. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren. Maar jou mooie PSV doet nog maar voor 1 prijs mee en dat al vrij vroeg in het seizoen.
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1228
    zondag 13 januari 2019 om 12:35
    Kan maar je kan ook nog overal tweede worden en dan is PSV de lachende club.
    Vind ik leuk
    fier&koen +1825
    zondag 13 januari 2019 om 12:39
    Zeker kan allemaal. We gaan het zien😁
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1228
    zondag 13 januari 2019 om 12:40
    En dat is voor Ajax misschien ook wel het hoogst haalbare. De eeuwig nr twee .
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:23
    Nee hoor, George blijft de beste...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:29
    Je moet niets.


    "Alleen doodgaan en belasting betalen".
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:36
    En pissen en poepen🙄
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:38
    Da's geen keuze. Uiteindelijk gebeurt het toch.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:40
    Dan moet je toch? 😁
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:43
    Dan nog. Ook als je het niet wil (keuze), gebeurt het toch. Kakken (en pissen) is geen keuze.

    Denk daar maar eens over na op deze grauwe grijze zaterdagavond ;-)

    Edit: fock it, je hebt ook gewoon gelijk ;-)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 22:46]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:42
    Belasting betalen hoeft ook niet, maar gebeurt uiteindelijk toch via de rechter ;)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:44
    Dus 'uiteindelijk' moet je toch aftikken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:51
    Hoeft niet, maar ga je de gevangenis in. Maar het moet dus niet ;)
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1228
    zondag 13 januari 2019 om 12:36
    Adem halen anders is het al over.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2461
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:57
    Zelfs dat moet je niet...het enigste wat je moet..is de consequenties dragen van de dingen die je doet of juist niet doet
    Vind ik leuk
    fier&koen +1825
    zondag 13 januari 2019 om 01:52
    Belasting betalen moet dat echt? Iedereen?
    Vind ik leuk
    John M. +4957
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:03
    Met rood en wit zit je er nooit naast. Of het nu PSV is of Ajax, beide rood en wit. Zelfs Feyenoord.
    Vind ik leuk
    fier&koen +1825
    zondag 13 januari 2019 om 01:53
    Sparta niet vergeten.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 01:50
    Absolute top zal hij nooit halen wel een prima keeper!
    Vind ik leuk
    Kees Bman12 +1228
    zondag 13 januari 2019 om 12:37
    Er zijn wedstrijden daar blunderd hij erop los.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:01
    Ik denk dat jij eerder natte dromen krijgt dan dat jullie met de schaal lopen, die eeuwige nachtmerries van jij bent groot en ik ben klein blijven opspelen....en dan gek vinden dat mensen dit Calimero gedrag vinden. Volwassen worden knul, waar stond PSV toen Ajax 4 x kampioen werd eenmaal derde en zelfs vierde plaats en waar staan jullie met je 3 prijzen pakken?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:04
    Even iets recht zetten.

    Ik roep niet dat we kampioen worden.

    Maar ik denk dat van Bommel de moeilijkste niet is en misschien wel 2 balletjes aan Onana wil geven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:08
    Deze komt van jou!

    Ik denk dat PSV hem best een bitterballetje aanbiedt van de kampioensschaal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:17
    Je bent niet echt de slimste.

    Neem het je niet kwalijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:13
    Bij jou valt er niks recht te zetten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:04
    Kopstoot is voor Utrecht, die heeft zijn club nooit drie prijzen zien winnen. Het is een Ajax hater uit de domstad, en dom is die gast zeker!
    Vind ik leuk
    2-1 +889
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:06
    Agressieprobleempje?
    Vind ik leuk
    companen +1640
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:05
    Cacao best lekker van de bladeren zou ik vanaf blijven. Coca bladeren kan je lekker theetje van zetten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:09
    Of gewoon onder de tong leggen, wordt je ook niet moe.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 06:37
    Je bedoelt Coca bladeren.. cacao(bonen) wordt chocolade van gemaakt
    Vind ik leuk
    DMS +1
    zondag 13 januari 2019 om 12:40
    Als je het verschil tussen coca en cacao nog niet kent kun je beter stoppen gap...
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1823
    zondag 13 januari 2019 om 13:36
    Denk dat je coca bedoelde...maar hee, het is zondag!
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 13:40
    Nee ik bedoelde het zo , wilde het niet zo zwaar inzetten .
    Want coca is geen optie voor Onana lijkt mij .
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1823
    zondag 13 januari 2019 om 14:20
    Haha dan vind ik het een mooie reactie..heeft een glimlach hier opgeleverd. Wat wel fijn is tussen al dat elkaar afserveren door.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13476
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:54
    Natuurlijk, de lat zo hoog mogelijk leggen..
    De CL winnen gaat natuurlijk niet lukken, maar dit is wel een gezonde instelling..
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:00
    Wel realistisch blijven Mojo is te hoog gegrepen .
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13476
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:01
    Dat zeg ik ook, CL winnen gaat niet gebeuren..
    Maar gewoon een goede instelling toch ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:04
    Dat ben ik met je eens klopt .
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:32
    Iedere wedstrijd ingaan met de bedoeling hem te winnen. En dat kan als je er zelf in geloofd, hoe klein die kans ook is!
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +2309
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:10
    “Realistisch blijven”: de dooddoener die steevast wordt gebruikt door talentlozen als iemand voor het hoogst haalbare gaat.
    Vind ik leuk
    fier&koen +1825
    zondag 13 januari 2019 om 01:56
    Heerlijke reactie en 100% waar.
    Lekker Hollands nuchter blijven doen en vrolijk Europees afgleiden. Wel zo realistisch 😑
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 01:56]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:12
    Voor Utrecht is alles te hoog gegrepen, als van Seumeren er geen geld had ingestopt had je nu KKD gespeeld of ergens in de derde divisie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:14
    Blijven de club altijd trouw jullie scharen jullie eigen achter het grote geld .
    Zo wil ik niet mee lopen .
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:19
    Wat zeg jij nu weer? Achter Suikeroom Frits bedoel je.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 11:22
    Frits of bedoel je Frans ??
    Vind ik leuk
    fier&koen +1825
    zondag 13 januari 2019 om 01:58
    Ben geboren en getogen Amsterdammer ging van jongs af aan naar Ajax. Liep op mijn 5e in een door oma gebrijden Ajaxtrui.
    Net als jou blijf ik mijn club altijd trouw.
    Niet zo haten jullie hebben zelf een suikeroom.
    Niks mis mee
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:01
    Zo is het. Die UEFA cup/league/dinges had je ook gewoon kunnen winnen. Zonde, maar zo goed zijn Madrid, Barca en City nu ook weer niet. Wellicht de grootste concurrentie van Juve dit jaar?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:07
    Vergeet liverpool niet
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:13
    Daar twijfelde ik over. Maar die zijn te druk met de titel dit jaar.
    Vind ik leuk
    fier&koen +1825
    zondag 13 januari 2019 om 02:00
    Finale tegen Juve zou te mooi zijn.
    Lekker even hard op dromen....😁
    Vind ik leuk
    Klaassie +20
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:54
    Het begint bij het in geloven
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:02
    Wauw. Dank je wel.

    #believe
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:06
    Heb je het nieuws al gelezen vanuit Italië? Daar zeggen ze dan Van Geel zich gemeld heeft voor Kevin Diks!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:09
    Nee, maar dat zou me niets verbazen. Diks speelt immers de sterren van de hemel in de Seri.... eeh, Primavera.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:55
    Hou nou toch eens deze praatjes voor je. Laat het zién. Dat praten ken ik zachtjesaan wel. Het helpt geen klote, vaak werkt dit tegen je.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 21:57]
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +8914
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:59
    Hij was vandaag weer erg goed. Zeker als je Lamprou donderdag zag blunderen. Als we hem niet winnen ligt dat niet aan hem.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:02
    Oh zeker, een absolute topkeeper. Maar hij beseft hopelijk toch ook dat dit soort praatjes weliswaar leuk zijn maar geen enkele zin heeft. Lamprou, schande dat hij uberhaupt bij Ajax is gekomen. Zelfs als 3e keeper, kan gewoonweg niet. Aan Onana zal het niet liggen, zo goed als zeker. Zo goed als altijd staat hij er.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zondag 13 januari 2019 om 12:38
    Waarom mag je niet zeggen zelfs proberen te winnen, daarmee is alles toch gezegd? Natuurlijk ga je het proberen, we gaan een wedstrijd in om te winnen, ook in de CL!
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 17:36
    Dat mag wel, maar het liefst zie ik dat ze spreken met de voeten. Op het veld gebeurt het, niet in de media. Opzich ben ik het wel met je eens, maar dat kunnen de spelers beter voor zichzelf houden. Het is nogal logisch dat je elke wedstrijd probeert te winnen, ongeacht welke competitie/beker. Ipc is het onnodig om dit dan nog te melden in de media, tenzij er iemand al specifiek naar vraagt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 17:38]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:14
    Geen woorde...?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:23
    Je bedoelt?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +14373
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:24
    Dat weet je vast wel, boefje.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +7245
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:55
    Even serieus ?
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +413
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:56
    Nog 7 wedstrijden de 0 houden in de CL Onana, dan gaat dat goed komen!!! Succes!!!
    Vind ik leuk
    T. Henry +213
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:56
    Beste keeper van de Eredivisie en een zeer goede instelling ook! In voetbal is niets onmogelijk!
    Vind ik leuk
    Ove +654
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:01
    Als hij een metaaldetector koopt,kan hij vast wel nog een bekertje vinden,in de buurt van de arena
    Vind ik leuk
    74ratje +168
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:57
    Proberen kan nooit kwaad natuurlijk :-)
    Vind ik leuk
    Vamos7 +7245
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:59
    Met plastic beker C.L kan je altijd omhoog doen hé.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13574
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:04
    Eucalypta, hoe kom jij tegenwoordig aan die “humor”. Wordt er tegenwoordig op de soos behalve sinas drinken ook al gelachen?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +10701
    zondag 13 januari 2019 om 12:40
    Ach bij PSV zij ze trots terwijl ze niks gewonnen hadden maar blijkbaar lekker mee deden!!!!!20procent balbezit en beste verdediger Luuk de Jong
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:59
    De CL zullen ze niet winnen, maar het is wel een prima instelling dat ie zo denkt, anders kan je net zo goed niet eens tegen Madrid gaan spelen!
    Vind ik leuk
    Leozao +5840
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:08
    Ik heb het begin van seizoen 95 meegemaakt. In Zeeland met Ome Louis met zijn pubertjes. Niemand had gedacht dat ze aan het eind van dat seizoen de CL-beker omhoog konden houden. En als Juve niet valsgespeeld had met doping hadden ze het jaar daarop het nog een keertje kunnen doen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:09
    Dan ben je een van de gelukkige haha, ik was nog niet eens geboren...
    Vind ik leuk
    Leozao +5840
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:13
    Ik heb ze allemaal meegemaakt! 1971, 1972, 1973, 1995. En dat terwijl de rest van de familie voor F'noord was ;-)
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:15
    Zullen leuke verjaardagen zijn geweest 😉
    Vind ik leuk
    Leozao +5840
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:18
    Geen probleem, ik was altijd al een "Dapp're strijder fier en koen"
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:20
    Hij heeft gewonnen de Zilvervloot. Onvergetelijke psalmen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:58
    ik denk dat hij de top kan halen en hij denkt groots dus dat moet een keeper in de top wel maar m daadwerkelijk gaan winnen de cl wordt moeilijk maar met zijn ambitie zit t wel goed
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +8914
    zaterdag 12 januari 2019 om 21:58
    Vraag aan Van De Sar de sleutel van de prijzenkast. Daar staat er een in.
    Voor een neiuwe dan nog een jaar blijven, als we hem dit jaar niet winnen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +6034
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:02
    Onana , wat zul je jaloers zijn op Viergever.
    Vind ik leuk
    Leozao +5840
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:10
    Zo oud als Viergever is, is Onana nog niet! Hij heeft al die rustdagen gedurende de week nog niet nodig, zoals bommeltje zijn spelers vrijgesteld heeft voor de CL en beker.
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:40
    Dat kwam door een haperende printer...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:20
    Haha op wie en wat? Viergever gaat komende jaren geen prijs pakken. Prijzen gaan naar Ajax toe.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +28342
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:05
    Alles begint met een goede instelling! Anders kan je er net zo goed niet aan beginnen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:05
    en je ziet aan deze jonge dat hij miss nog wel een tussen stap kan gebruiken een waar t wekelijks finales zijn in de pl bijvoorbeeld man u of liverpool al staan ze op de 1e plaats zijn ook top maar na mijn inziens niet de absolute top
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:13
    Is de Johan Cruijff Schaal de laatste prijs van het seizoen 2018/19 of het eerste zilverwerk van 2019/20? Gewoon voor de statistiek.

    André Onana is in de luxe positie om te mogen dromen. Succes is een keuze.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 22:17]
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:41
    Das de opener van het seizoen...
    Vind ik leuk
    Twiniepsv +111
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:14
    Haaa Haaa Haaa om te gieren
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:16
    Dat was de champions league campagne van psv inderdaad hahaha
    Vind ik leuk
    Twiniepsv +111
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:24
    Geen probleem hoor waren echte tegenstanders
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:42
    Wat een geluk voor psv. Konden ze zich meten met echte ploegen😊
    Vind ik leuk
    Twiniepsv +111
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:43
    Klopt en daar horen jullie niet bij met die makkelijke potjes van 3-0 Heel de tijd erg saai
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:45
    Een stuk leuker dan afgaan in Europa hoor.
    Vind ik leuk
    Twiniepsv +111
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:58
    Wat je leuk vind twee maal van het veld geblazen worden tegen het machtige psv
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:06
    Speelden we tegen psv in Europa? Deden die daar eigelijk wel mee?

    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:22
    Psv is altijd al figurant geweest in Europa. Opvulling, het lachertje. Ajax is een naam, club met eigen identiteit. PSV heeft geen Europese identiteit. 31 jaar geleden voor het laatst een Europese finale.
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +317
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:33
    Misschien eens ophouden met zeiken over andere clubs en je op je eigen club richten. PSV heft trouwens zeker een identiteit. Ze haalden trouwens in 2005 nog bijna de Champions League finale dus figureren lijkt me niet helemaal het goede woord.
    Vind ik leuk
    AFP +1073
    zondag 13 januari 2019 om 01:36
    Zeg je dit alleen tegen Ajacieden of ook tegen je PSV vriendjes ?
    Wel eerlijk zijn en neutraal blijven .
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +317
    zondag 13 januari 2019 om 08:12
    Ik zeg dit tegen iedereen. Uiteindelijk is dat continue en ongefundeerde gezeik best vermoeiend. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat Frenkie de Jong, De Ligt, Lozano en Bergwijn allen behoorlijk talentvol zijn. En dat Gutierrez een goede aankoop lijkt. En dat Zyiech zeer goed is. Dat Hendrix Europees te kort komt maar nationaal best nuttig is. En dat Mazraoui als linksback behoorlijk matig is net als op Internationaal niveau de centrale verdedigers van PSV. Dat van Bommel het zo slecht niet doet en Ten Hag ook niet. Dat AJAX gelukkiger is geweest met de CL loting en PSV daar er meer uit had moeten laten. Dat Zoet geen slechte keeper is en Onana geweldige reflexen heeft. Dat PSV leuke backs heeft en AJAX over de breedte betere spelers. Dat AJAX een mooie prestatie in Europa heeft geleverd en PSV het op basis van het verwachtingspatroon voor aanvang van het seizoen best knap doet. Hoe lastig is dat?
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +317
    zondag 13 januari 2019 om 08:22
    Mazraoui als rechtsback
    Vind ik leuk
    AFP +1073
    zondag 13 januari 2019 om 23:41
    Niet lastig Mr. Dee, blijkt uit je proza. Compliment.
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +317
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:34
    En als je kijkt naar de bestuurlijke wanorde de afgelopen 15 jaar is de identiteit nog maar even de vraag. Dit staat los van het feit dat AJAX de grootste en internationaall gezien meest toonaangevende club van Nederland is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:38
    Er is geen wanorde geweest bij Psv laatste 15 jaar? Champions League begrotingen, faillissement. Iedereen kent filosofie van Ajax, bij Psv halen ze in het buitenland hun schouders op.
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +317
    zondag 13 januari 2019 om 00:11
    Want je kent veel mensen in het buitenland die dat doen? Met alle respect voor AJAX maar bij PSV is het doorgaans rustig op bestuurlijk niveau. En faillissement, als je de feiten niet kent is het nog triester om dit (als zovelen) na te praten dan alle niet Ajacieden die zeggen “al 4 jaar helemaal niets in Amsterdam”. Met één verschil, dit is wel gebaseerd op feiiten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:21
    Inter een tegenstander noemen😂. Die had Ajax twee keer gewonnen.
    Vind ik leuk
    whdijk +647
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:15
    Hij is helemaaaaal de weg kwijt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:22
    Dat ben jij inderdaad. Je praat zelfs al in 3e persoon over jezelf.
    Vind ik leuk
    whdijk +647
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:24
    ik typ hier☺
    Vind ik leuk
    Jordaan +1154
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:27
    Kunnen vele wel lacherig over doen, maar dit is topsport als je die mentaliteit niet hebt, en alleen maar de mentaliteit hebt meedoen is leuker dan winnen, dan win je met die mindset geen CL duel. Natuurlijk is het niet realistisch dat we de CL winnen, maar als je die mindset niet hebt dan win je zeker niet tegen de topploegen. Gaat om de mindset!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:25
    Ja Van Bommel neemt Psv fans ook niet serieus. Wie begint er in godsnaam in een Champions Leagues wedstrijd met clownsduo Schwaab en Viergever met alleskunner Jorrit Hendrix ervoor. Gewoon minachting van je eigen publiek.
    Vind ik leuk
    JoeyC +3246
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:29
    Onana heeft een beetje last van het Icarus-syndroom.
    Vind ik leuk
    Fentas +253
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:44
    Mooie vent die Onana.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:11
    Niks mis mee
    Vind ik leuk
    Mozes24 +163
    zaterdag 12 januari 2019 om 22:59
    Praatjes blijven de Ajax supportertjes altijd hebben maar helaas voor hun is de realiteit dat ze al jaren droog staan m.b.t. prijzen. Dus een ieder die dat clubje support....zing eens een toontje lager en toon respect voor de clubs die wel prijzen halen😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:23
    Haha voor Psv? Club zonder identiteit?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:08
    Dromen mag altijd.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22522
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:24
    Het begint met ambitie. Niks mis mee
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:25
    De dubbel en de championsleague finale
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +317
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:29
    😊
    Vind ik leuk
    Yass +138
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:32
    Onana heeft een jonko gerookt met neres denk ik. Zelfs de champions league zegti
    Vind ik leuk
    Reyvoetbal +247
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:34
    Onana wil met een beker op de foto?
    Dus geen kampioen worden? Want dan krijg je een schaal.
    Ach ja...die KNVB beker is best leuk Onana...en anders ff langs de HEMA, daar verkopen ze ook mooie bekers.
    Keep dreaming!
    Vind ik leuk
    stratumseind +184663
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:48
    Heeft ie een zonnesteek opgelopen?
    Vind ik leuk
    MN223 +1269
    zaterdag 12 januari 2019 om 23:53
    Dus Onana heeft zich er al bij neergelegd dat ie dit seizoen geen schaal wint.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 00:07
    Wat een leuke persoonlijkheid is André toch. Een rasoptimist met de juiste mentaliteit!
    Vind ik leuk
    TheDish +20
    zondag 13 januari 2019 om 17:00
    Eerder een halve zool die zoooo omhoog gepraat is dat ie dat ook werkelijk is gaan geloven.
    Eigenlijk best zielig.
    Sta je daar tussen de paaltjes te wachten op wat aandacht. Alleen sukkels en zeer slechte voetballers moeten op doel staan. Dat staat al vast als 5 jaar oud bent.
    Vind ik leuk
    hollister +249
    zondag 13 januari 2019 om 00:20
    Dubbel en Real uitschakelen en ze hebben een topjaar.. zowel sportief als financieel... en zouden dan nog verder weglopen van de rest in Nederland
    Vind ik leuk
    Gerro +7911
    zondag 13 januari 2019 om 00:31
    Tot nu toe zijn deze prijzen allemaal nog mogelijk en zonder ergens in te geloven kom je in ieder geval nergens.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 00:37
    Word maar gauw waker. C L winnen ja word waker man.
    Vind ik leuk
    DeNeutrale +129
    zondag 13 januari 2019 om 01:05
    Onana keepte goed tegen Sao Paulo! O nee, hij stond beide keren te kijken hoe de bal tegen het netje plofte! Schwalbe koning Dolberg kreeg weer eens een strafschop mee!
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 01:39
    Dat hij zijn eigen maar na het zijn niet terug gaat zien bij opsporing verzocht
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 10:14
    Irriteer me mateloos aan ajaccieden, heb totaal geen hekel aan ajax, verwelkom hun spelers al te gaag bij mijn club (tottenham) maar hoor ze alleen maar over het aantal prijzen uit het verleden praten, 4 jaar geen prijs kan gebeuren want je word 4x op rij 2e (soms met heel veel ongeluk) dat gebeurd ook niet zomaar. Maar doen alsof je nog steeds dat oppermachtig ajax bent gaan nergens over. Overwinteren in de cl is knap, maar vergeet niet dat psv het ook had gedaan en kampioen werd in dat jaar. Wacht maar af tot eind mei waar jullie staan, 2e en 1/8 finale ucl moet niet genoeg zijn voor een club als ajax
    Vind ik leuk
    Nbl +700
    zondag 13 januari 2019 om 16:38
    Wereld keeper leuke persoonlijkheid geniet ervan dat hij bij de mooiste club van Nederland speelt en beker en kampioenschap moet haalbaar zijn CL gaat niet gebeuren maar laat me graag verassen topper dit .
    Vind ik leuk
    TheDish +20
    zondag 13 januari 2019 om 16:54
    Lololololol
    Al geef je een aap een gouden ring..
    Het is en blijft een dom en lelijk ding..
    Vind ik leuk
    Miller +33
    zondag 13 januari 2019 om 18:49
    Helemaal mee eens !!! (ik typte hier een hartje symbool)

    Dat is de juiste mentaliteit!
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 18:51]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws