Johnsen valt tegen bij Ajax: Hij moet wekelijks de beste van het veld zijn

Johnsen valt tegen bij Ajax: "Hij moet wekelijks de beste van het veld zijn"

Gepubliceerd: zondag 13 januari 2019 om 17:54zo 13-01-2019 om 17:54

Dennis Johnsen hoopt zich in 2019 van zijn beste kant te laten zien bij Ajax. De Noorse aanvaller begon het nieuwe jaar als bankzitter bij Jong Ajax, maar is strijdbaar.

"Ik heb lastige maanden gehad", aldus Johnsen in gesprek met FOX Sports over zijn situatie in Amsterdam. "Ik presteerde niet zo goed en dan krijgen andere spelers een kans. Het is moeilijk om elke week heel goed te spelen. Het is vaak nog te wisselvallig en ik moet stabieler worden."

Met Jong Ajax-trainer Michael Reiziger heeft Johnsen, die eerder dit seizoen nog op scherp werd gezet door Erik ten Hag, geen problemen. "Je kunt de trainer niet de schuld geven. Als je niet presteert, dan moet je eerst naar jezelf kijken."

Reiziger wil er na afloop van het gelijkspel tegen Jong PSV (2-2) niet te veel over kwijt, maar stelt dat Johnsen veel aandacht krijgt. "We praten veel met hem. Hij heeft heel erg veel kwaliteiten. Daarmee moet hij eigenlijk wekelijks de beste van het veld zijn en dat lukt hem nog niet. Of het een mentaal iets is? Dat kan."

Poll

Gaat Johnsen nog slagen bij Ajax?

(5408 stemmen)

Plaats een reactie

Forza ikkuhh +3696
zondag 13 januari 2019 om 17:59
Die kan er nog wel komen goede speler
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 17:59
Kritisch of realistisch?
Vind ik leuk
rexxo +11458
zondag 13 januari 2019 om 18:19
Weer zo 1 die volgens meester scout Hans Kraay Jr de absolute top ging halen.

Hansi kan beter weer zo een Bananasplit programma gaan presenteren want van voetbal snapt hij geen poffert van.

Johnsen mist voor een buitenspeler inzicht en overzicht. Daarnaast vind ik hem erg egoïstisch.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:31
Hans Kraay Jr...... Nou noem je er ook 1 op zeg.

Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 19:03
Dat laatste ben ik zeker met je eens.
Vind ik leuk
buddha +10858
zondag 13 januari 2019 om 20:24
niet alleen volgens hans hoor. de MEESTE ajacieden op deze site vonden dat ook.
Vind ik leuk
rexxo +11458
zondag 13 januari 2019 om 20:48
Geloof jij zelf in deze onzin die jij nu beweerd?
Vind ik leuk
buddha +10858
zondag 13 januari 2019 om 21:41
lees ff terug toen hij net getekend had. dus ik geloof die onzin zoals jij het noemt. misschien jij niet maar de meeste wel. zoals ze iedere speler bejubelen die ze nog niet eens 1x gezien hebben,
Vind ik leuk
rexxo +11458
zondag 13 januari 2019 om 21:49
Ze? zit je wat dwars?

Als jij denkt dat het trollenleger en die kleine kleuters hier een goed beeld geven van supporters ga ik je niet serieus nemen.

Dit forum zit vol met toetsenbordmacho’s waarvan de meesten te jong zijn om alcohol te kopen bij de supermarkt.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 21:50]
Vind ik leuk
buddha +10858
zondag 13 januari 2019 om 21:52
ach er zit een trolletje of 15 hier. de rest is best goed te doen hoor. alleen hebben die 15 in totaal een accountje of 68. en zolang vp daar niets aan doet blijft het helaas een bende hier.
Vind ik leuk
Jozef +44200
zondag 13 januari 2019 om 22:36
Hiermee geef je eigenlijk wel aan dat je niet kunt stellen dat de MEESTE Ajacieden zo dachten. Dat leek me namelijk niet. Een groot talent waarschijnlijk wel, maar we weten als geen ander dat de laatste stap de moeilijkste is. Zeker als zo'n jongen van een andere club komt...
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:00
Benieuwd wat de reden is dat hij nog niet kan excelleren. Wat Reiziger zegt ben ik het mee eens. Absurd veel en grootse kwaliteiten. Dit is een typische en écht Ajax buitenspeler. Maar ja, het moet er nu wel,wérkelijk uit gaan komen in wedstrijden. In Ajax-1 welteverstaan.
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 18:03
Misschien eisen ze ook wel teveel. Wekelijks de beste zijn is volgens mij best moeilijk voor jonge spelers.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:05
Kan zeker het geval zijn. Misschien moet Ajax hem uitlenen aan een club in de suptop in een rustigere omgeving waar er minder druk op de ketel zit.
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 18:06
Is in zijn geval misschien wel goed.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:08
Vermoedelijk wel. Het zal nou niet bepaald de eerste Ajacied zijn die dan sterker dan ooit terugkeert bij Ajax. Ik herinner me ene R. De Boer nog die werd verhuurd aan Twente destijds.
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 18:10
Vertonghen en Vermaelen ook denk ik?
Er slagen er trouwens volgens mij meer niet dan wel. Al verhuren we ook vaker afvallers, dus dat zegt weinig.
Hij lijkt het in ieder geval moeilijk te hebben met wat ze vragen in de KKD, terwijl hij bij Heerenveen Larsson op had moeten volgen. Dus hij lijkt me goed genoeg voor de eredivisie.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:14
Zekers, beiden werden uitgekeend. Rkc volgens mij. Imo wat je al zegt: meer niet dan wel slagen er bij een verhuurperiode. Ook met het laatste eens wat je zegt. Ben benieuwd of hij volgend seizoen wél zijn potentieël zal laten zien.
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 18:16
Ik vraag me af hoeveel geduld Ajax met hem heeft.
Vind ik leuk
appeltje +3549
zondag 13 januari 2019 om 18:24
Heeft nog een 3,5-jarig contract.

Ding met uitlenen is wel, Johnsen moet wel nog genoeg spelen. Welke club is bereid Johnsen te laten staan als hij niet goed speelt? En als hij niet speelt, zal het hem goed doen om ergens in een onbekende stad te zitten?
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 18:27
Oke, maar als er een jonge linksbuiten meer potentie heeft loopt Johnsen in de weg.

Een club die toevallig een gat heeft op die positie lijkt me. Stel Heerenveen verkoopt Zeneli, Heracles verkoopt Peterson.
Desnoods verhuur je hem voor anderhalf of twee jaar, zodat die club meer baat heeft bij hem opstellen.
Vind ik leuk
appeltje +3549
zondag 13 januari 2019 om 19:01
Op dit moment heb je alleen Kühn met potentie. Nunnely en Thethani worden 'm niet. Cerny is goed genoeg als reserve van Ajax 1. Lang, Jensen en Ylätupa komen het beste tot hun recht op het middenveld.

Vanuit de Onder-19 heb je nauwelijks aanwas. Schöns loopt af en wordt niet verlengd. Maddy en Sint zijn geen grote talenten. En Hansen is meer een (tweede) spits.
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 19:02
Lekker dan. Ik dacht dat we zo'n goede opleiding hadden.. :p
Vind ik leuk
appeltje +3549
zondag 13 januari 2019 om 19:31
Qua echte vleugelspelers is het erg mager. Maar Ünüvar speelt vaak ook op de flanken, à la Ziyech. Hij en Hansen zijn wel grote talenten.
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 19:35
Jammer. Ik ben trouwens benieuwd wat die samenwerking met Sparta op gaat leveren. Misschien hebben zij nog een Memphis lopen :p
Vind ik leuk
Stranger +6615
zondag 13 januari 2019 om 20:19
Maar dan moeten ze opk nog Nasr Ajax willen😊
Vind ik leuk
appeltje +3549
zondag 13 januari 2019 om 20:25
Geen idee. Duurt nog wel even voordat de eerste resultaten van die samenwerking bij Jong Ajax komen te spelen. Jeugspelers van Sparta zullen op z'n vroegst bij Ajax O17 instromen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 20:29
Ja, snap ik. Alleen ik ben wel benieuwd.
Vind ik leuk
Stranger +6615
zondag 13 januari 2019 om 20:18
Het valt niet mee om allemaal Europese , laat staan wereldtoppers op te leiden😊
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 20:20
Is het ook niet :p
Ik zou het niet kunnen.
Vind ik leuk
Stranger +6615
zondag 13 januari 2019 om 20:21
Ik ook niet !
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 19:30
Nunnely vond ik vandaag juist een van de uitblinkers
Vind ik leuk
appeltje +3549
zondag 13 januari 2019 om 19:34
Is ook geen slechte speler. Maar moet het vooral hebben van zijn snelheid. Denk niet dat hij bij Ajax door gaat breken. Zal de Eredivise uiteindelijk wel aan kunnen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 20:00
Misschien moeten we proberen er een back van te maken. Zo schijnt dat te moeten :p
Vind ik leuk
appeltje +3549
zondag 13 januari 2019 om 20:26
Veel succes hahaha
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 17:00
Mwa, hij liet juist mooie dingen zien zoals hakjes en dribbels langs de lijn en het lukte vaak ook nog. Kijk niet vaak genoeg Jong Ajax om echt een goed beeld van hem te hebben, maar hij viel me als een van de weinigen in positieve zin op.

Thethani het tegenover gestelde, wat doet zo'n jongen bij Ajax?
Vind ik leuk
appeltje +3549
maandag 14 januari 2019 om 18:20
Thethani was een van de grootste talenten van zijn lichting bij Ajax CT, samen met Solomons. Ze zullen niet met het volste vertrouwen gehaald zijn, maar meer met het idee om de samenwerking met Ajax CT weer aan te zwengelen.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 04:55
Toch wel opmerkelijk dat het bij Cherny nog steeds er niet uitkomt en hoeveel geduld de staf met hem heeft. Weet ook wel van zijn zware blessure en dat hij nog een lange weg heeft te gaan maar toch.
Vind ik leuk
appeltje +3549
maandag 14 januari 2019 om 09:55
Nog steeds niet uit komt? Tegen Flamengo had-ie toch weer een paar lekkere acties. En in de KKD heeft hij gewoon 6 goals en 5 assists in 12 wedstrijden.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 12:02
Akkoord maar wanneer gaat hij definitief deel uitmaken van de A selectie ?
Vind ik leuk
appeltje +3549
maandag 14 januari 2019 om 13:05
Geen idee, misschien na winterstop al.
Vind ik leuk
Stranger +6615
zondag 13 januari 2019 om 20:16
Van Vertonghen weet ik nog wel dat hij uitgeleend was aan RKC😊
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 20:40
Ja, lachen was dat :p
Vind ik leuk
Stranger +6615
zondag 13 januari 2019 om 20:44
Dat zijn niet veel Ajax-supporters met je eens.
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 20:46
Nee, het was sarcastisch.
Vind ik leuk
Stranger +6615
zondag 13 januari 2019 om 20:48
Ik was er al bang voor , dat je terug zou krabbelen 😊
[Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 20:48]
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 20:49
Ik vind het wel leuk dat het uiteindelijk zo'n populaire speler wordt. Telt dat ook?
Vind ik leuk
Stranger +6615
zondag 13 januari 2019 om 20:51
Ja hoor! En het is ondanks dat ik voor Feyenoord ben een speler waar ik bewondering voor heb. Gewoon een winnaar.!
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 20:54
Leuk om te horen. Ik hoop dat hij nog een of twee jaartjes bij ons komt spelen voordat hij te oud is.
Vind ik leuk
Stranger +6615
zondag 13 januari 2019 om 20:56
Je kunt nog wel waardering hebben voor spelers of prestaties van andere clubs al ben je er geen supporter van. Toch?
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 20:58
Die van jullie moet ik niet. Nee geintje, ja zeker. Alleen helemaal als het van een concurrent is vind ik het mooi.
Ik vind het ook leuk als (oud-)spelers het hebben over hun favorieten van concurrenten. Een mooie vorm van respect, dat openlijk uitspreken.
Vind ik leuk
Stranger +6615
zondag 13 januari 2019 om 21:01
Helaas is niet iedereen zo. Dan was het gewoon leuk om hier te lullen over voetbal.
Dan kom je misschien zelfs een Kerr afspreken om ergens een borrl te pakken samen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 21:02
Ja, maar op hoeveel plekken is iedereen leuk?
Er zitten redelijk wat mafkezen tussen, maar ik heb best veel leuke discussies.
Vind ik leuk
Stranger +6615
zondag 13 januari 2019 om 21:16
In Den Bosch op het terras of in de kroeg..
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 21:18
Haha. Dat hebben jullie dan goed voor elkaar.
Vind ik leuk
Olfie +5623
zondag 13 januari 2019 om 19:14
Daley Blind kun je rustig aan het rijtje toevoegen
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:19
Eens! Wel alleen aan clubs huren die op echt gras spelen. De rest gaat maar huren bij Kampong.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:29
Dat sowieso!
Vind ik leuk
Stranger +6615
zondag 13 januari 2019 om 20:20
Dames hockey is echt wel leuk hoor.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:20
Dan mag hij eerst gaan leven als een prof.. ik begreep dat dat het probleem is! Als je dat niet doet dan maakt het niet uit waar je speelt maar slagen zal je nooit...
Vind ik leuk
2cents +61664
zondag 13 januari 2019 om 18:16
Wekelijks de beste en wat hij nu laat zien. Dat is een verschil van dag en nacht. Zeker bij wat er nu op het veld stond heeft hij verreweg de meeste kwaliteit. Alleen hij lijkt niet te beseffen waar profvoetbal om draait.

Vandaag kreeg notabene Thethani zelfs de voorkeur in de basis. Die gast speelt 9 van de 10 ballen naar de tegenstander en heeft hey nog nooit laten zien. Dat mag Johnsen dus nooit laten gebeuren.
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 18:21
Dan vind ik het misschien nog wel vreemder om dat van hem te vragen? Het zou zeker aan zijn inzet en mentaliteit kunnen liggen hoor. Alleen is het volgens mij bij wel meer jonge vleugelspitsen zo dat constant zijn nog moeizaam is. En dat heeft dan niet perse met kwaliteit te maken.

Haha, dus dat wordt niet de nieuwe Pienaar?
Alleen misschien speelt teleurstelling ook wel een rol. Hij had vast gehoopt nu verder te zijn. Dan is motivatie ook moeilijk.
Vind ik leuk
2cents +61664
zondag 13 januari 2019 om 18:33
Hij is op dit moment juist constant in negatieve zin. Zelfs de voor dit soort spelers bekende pieken zijn weg. Het is 1 lang dal.

Dat ligt in mijn ogen echt aan de speler. En natuurlijk zal dat deels teleurstelling zijn. Maar de manier waarop hij daarmee om lijkt te gaan doet vrezen dat hij zichzelf hier nooit uit gaat knokken.

Topvoetbal is vooral ook een mentale kwestie.
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 18:47
Dat ligt ook aan de speler, maar dat je betekent niet dat je daar misschien meer in zou kunnen doen.
Dat een buitenspeler geen voorzet kan geven ligt ook aan hem, maar je gaat wel met hem aan de slag.
Vind ik leuk
2cents +61664
zondag 13 januari 2019 om 19:10
Ok, als jij denkt dat ze niet met hem bezig zijn dan mag dat hoor.

Ik zie een jongen bij wie het tussen de oren misgaat en niet op het trainingsveld.

Misschien bedoel je dat Ajax hem meer met een psycholoog moeten laten praten?
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 19:19
Dat zeg ik niet, maar als iemand alleen nog maar een constant dal heeft kun je moeilijk zeggen dat de aanpak werkt.

Ik bedoel inderdaad bijvoorbeeld met een sportpsycholoog of gewone psycholoog praten. Misschien is mental coaching ook wel genoeg. Ik heb geen idee, maar als het misgaat tussen de oren zou ik kijk wat ik kon doen om hem in dat opzicht sterker te maken. Of hem tenminste te motiveren.
Vind ik leuk
2cents +61664
zondag 13 januari 2019 om 19:34
Je ziet allerlei verschillende manier om hem te motiveren. Op de bank zetten, bij het eerste halen, vroeg wisselen. Wat je niet ziet is of hij met een (sport)psycholoog heeft gepraat. Wel lees je in interviews dat spelers, van Ajax, tijdens moeilijke periodes met (sport)psychologen hebben gepraat.

Misschien uit eigen beweging. Maar als je ziet dat ze er open met de buitenwereld over praten dan doen ze dat ook intern. Dus als Ajax ze niet hebben gestuurd dan horen ze achteraf wel dat het heeft geholpen.

Punt is dat we het niet weten. En het gebeurt vaker bij Ajax. Met Andersen en nu ook met Jensen. Al zat hij nu bij de selectie in Florida dus dan is Ajax toch positiever over hem. Zo erg als Johnsen is het ook niet, maar ook bij hem komt het er niet echt uit. Al tijden.

Toeval dat het allemaal Scandinaviërs betreft?
Vind ik leuk
#Keizerout +45389
zondag 13 januari 2019 om 19:43
Dat is zo, maar de dingen die je noemt zijn vooral basistrucjes.
Dat klopt inderdaad wel.

Dat klopt ook.

Ehm, misschien is het toeval. Ik vind toeval een moeilijk begrip. Ajax haalde sowieso veel jonge Scandinaviërs. Dus die waren qua aantal buitenlanders ook in de meerderheid. Ik weet niet hoeveel Nederlanders met dit probleem zijn afgehaakt bijvoorbeeld.
Misschien is het als jonge speler (in het buitenland) ook extra belangrijk dat je vertrouwen voelt. Eriksen en Boilesen deden het goed. Boilesen naar omstandigheden goed gezien zijn blessures, maar De Boer was ook gek op die twee. Dus dat helpt dan wel denk ik. Fisscher speelde ook veel tot zijn blessure. Die eiste overigens juist teveel van zichzelf en daardoor mislukte het geloof ik.
Vind ik leuk
2cents +61664
zondag 13 januari 2019 om 20:22
Misschien is het toeval, maar je ziet zeker een parallel in de introverte persoonlijkheden.
Vind ik leuk
Stranger +6615
zondag 13 januari 2019 om 20:14
Maar als je veel geld betaald voor een speler mag je toch ook iets eisen?
Vind ik leuk
Dezeun +6226
zondag 13 januari 2019 om 23:17
Er kan er maar 1 de beste zijn en dat willen ze alle 11
Vind ik leuk
Hast58 +914
zondag 13 januari 2019 om 18:13
Het is de meest ondankbare positie bij Ajax. Echte buitenspelers worden bij Ajax gewoon verziekt door dat verschrikkelijke systeem wat ze spelen. Alles moet door de midden. Een goede voorzet is uit den boze. Elke bal moet gebracht worden. Wanneer heeft Ajax een counter goed uitgespeeld wie het weet mag het zeggen.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +878
zondag 13 januari 2019 om 18:20
Daar heb je inderdaad een punt af en toe wordt er eindeloos gecombineerd tegen tegenstanders die het strafschopgebied vol zetten. In het begint leverde tadic nog wel voorzetten maar tegenwoordig heel weinig. Zonde want kwamen aardige doelpunten uit voort.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:25
Volledig eens. Het is toch belachelijk, en ik erger me werkelijk élke wedstrijd hieraan, dat (precies wat je al zegt) alles door het midden moet. Terwijl je ruimte kan creëren via de buitenspelers + een verrassend effect kan krijgen doordat de tegenstander méér en andere keuzes moet maken. Altijd maar weer dat trechtervoetbal. Gaap gaap en nog eens gaap. Juist doordat je de flanken gebruikt (uiteraard is het de bedoeling om de de flankspelers met het gezicht naar het doel te krijgen in hun acties) is er in het centrum meer ruimte om te voetballen zonder elkaar voor de voeten te lopen. Een goede counter bij Ajax? Kan het me niet herinneren. Wat ik trouwens ook absurd vind, is dat Ajax altijd en te immer de bal maar ‘in bezit’ wilt houden. Alsof de bedoeling is om het meest balbezit te hebben en je daar een prijs voor krijgt. Dat krampachtig vasthouden daaraan. Zelden tot nooit zien we een (afgezien van vrije trappen en zelfs daar valt dat tegen) strak afstandsschot. En als er een schietkans komt, wordt er vaak op het allerlaatste moment afgelegd. Tsja, dat extreme focus op balbezit. Het gaat niet om balbezit, het gaat om wát je met dat balbezit doet. Balbezit is een middel om tot kansen te komen, balbezit behoort geen doel te zijn.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
zondag 13 januari 2019 om 18:37
Balbezit zorgt ook dat je tegenstander niet kan scoren...
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:40
Uiteraard eens. Maar dat krampachtige balbezit hoeft van mij niet.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
zondag 13 januari 2019 om 18:44
Nee klopt daarom is Europees ook vaak lekkere potjes, dan heb je tegenstanders die meestal wel willen voetballen in 90% van de wedstrijden heb je namelijk een mindere tegenstander die zich ingraaft en je het spel laat maken en dit kan niet constant vuurwerk opleveren.
Vind ik leuk
Hast58 +914
zondag 13 januari 2019 om 18:51
Volledige uiteenzetting van mijn gedachten en frustraties. Maar het is toch niet te begrijpen dat al die zogenaamde voetbalgrootheden in de top en staf dit laten gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:01
Verhuren aan Heerenveen.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:12
Ik weet niet of je het als grap bedoeld, maar wanneer Zeneli in de winter vertrekt is dat echt een prima optie 😎
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:20
Nee, bloedserieus. Daar heeft ie veel meer aan volgens mij.
Vind ik leuk
bvop +16
zondag 13 januari 2019 om 18:03
Tja, bij Heerenveen had hij kans gekregen in 1ste maar Ajax kocht hem weg en toen is hij gegaan. Zonde
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:08
Kan beter zijn geluk elders gaan beproeven.
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:19
Leuk spelertje voor PEC of Groningen straks. Meerzit er niet in
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 18:23
Deze jongen had nooit weg moeten gaan bij Heerenveen want daar was hij ook nog niet eens basisspeler.
Hij deed het toen goed in de voorbereiding maar hij heeft nooit in het eerste gespeeld van Heerenveen in de Eredivisie.
Helaas is hij bij Ajax niet beter geworden.
Misschien toch maar een seizoen verhuren aan Heerenveen dan speelt hij tenminste want dan zal hij beter worden.
Vind ik leuk
renemar +795
zondag 13 januari 2019 om 18:32
Is een slappeling met een vervelende uitstraling. Voetbalt zijn eigen wedstrijd en heeft 0,0 overzicht.
Vind ik leuk
kikokiko +49
zondag 13 januari 2019 om 18:53
Jaartje verhuren bijvoorbeeld aan Heerenveen is een prima alternatief om beter te worden
Vind ik leuk
Muscles +1732
zondag 13 januari 2019 om 19:34
Zonder gif en passie gaat deze koele Scandinaviër het niet halen.....misschien valt eens het kwartje?
Vind ik leuk
Nbl +822
zondag 13 januari 2019 om 19:56
Gewoon niet goed genoeg .
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 21:13
geef hem gewoon een kans bij jong ajax geef hem speelminuten ook ik wens jou Dennis veel succes toe en ga ervoor ook
Vind ik leuk
rpaulp50 +13410
zondag 13 januari 2019 om 21:57
Een jaartje proberen en dan wegwezen of geslaagd zijn, niet te lang blijven
door rommelen met spelers die er gewoon niet staan binnen een jaar.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 01:26
Beter verhuren half jr de graafschap ?
Vind ik leuk
Siemjo +303
maandag 14 januari 2019 om 09:03
Is het met Johnsen niet het zelfde als met Larson bij Feijenoord, beide komen van Hereveen hebben problemen om de volgende stap te maken.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 13:16
Had nog 2 jaar bij Heerenveen moeten blijven,maar de vader zag euro tekens ,dus moest hij naar Ajax,terwijl hijzelf graag nog even bij Heerenveen wilde blijven .
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 13:23
gewoon uitlenen aan sparta!!! te veel concurrentie komt er aan uit jong Ajax onder 19
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws