Update: 'Transfer Zivkovic afgeblazen: partijen kwamen er niet uit'

Update: 'Transfer Zivkovic afgeblazen: partijen kwamen er niet uit'

Gepubliceerd: dinsdag 22 januari 2019 om 10:21di 22-01-2019 om 10:21

Laatste update: dinsdag 22 januari 2019 om 11:20di 22-01-2019 om 11:20

Richairo Zivkovic staat voor een vertrek uit België. KV Oostende heeft de 22-jarige spits niet meer nodig en kan hem deze winter verkopen aan het Zwitserse FC Sion.

Dat meldt Het Laatste Nieuws. Zivkovic is volgens de Belgische krant op weg naar FC Sion, dat de transfer op korte termijn hoopt af te ronden. Alleen blessures of andere onvoorziene omstandigheden kunnen nog roet in het eten gooien. De Zwitserse club staat in eigen land op de zevende plaats.

Met drie competitiegoals bleef Zivkovic in de eerste seizoenshelft ver onder de verwachtingen bij Oostende. Hij staat sinds de zomer van 2017 onder contract bij de Jupiler Pro League-club. In die periode speelde hij 49 wedstrijden, waarin hij twaalf keer scoorde.

Zivkovic werd eerder deze winter al gelinkt aan Dinamo Kiev, maar de topclub uit Oekraïne koos voor Fran Sol. De spits speelde eerder voor FC Groningen, Ajax, Willem II en FC Utrecht. In 2014 betaalde Ajax nog 2,5 miljoen euro voor de toen zeventienjarige spits.

Update 19/01, 18:22 uur: De transfer van Zivkovic naar Zwitserland is rond, meldt Het Laatste Nieuws. De spits trekt de Oostende-deur achter zich dicht en tekent spoedig een contract bij het Zwitserse Sion.

Update 22/01, 10:19 uur: Volgens Voetbal International is de transfer van Richairo Zivkovic naar het Zwitserse FC Sion van de baan. De club had wel interesse in de spits, maar 'de partijen kwamen er uiteindelijk niet uit'. 

Plaats een reactie

Godin1 +1261
donderdag 17 januari 2019 om 11:19
Het resultaat van een voetballer zonder mentaliteit.
Vind ik leuk
MedusAZ +4474
donderdag 17 januari 2019 om 11:32
Echt he! Wat is dat toch met de huidige generatie van 18-23 jarige, ietwat getinte spelers (no offence), die allemaal opscheppen op social media over hun roem en geld, maar vervolgens de neerwaartse spiraal niet doorbroken krijgen? Zivkovic, Bazoer, Tete, Riedewald, Kluivert (al heeft die nog het voordeel van de twijfel) etc etc. Mentaliteit vs cultuur.....
Vind ik leuk
G.Kopf +4479
donderdag 17 januari 2019 om 11:35
Beetje urban, steet style. In de rapscene is het vrij gewoon, ik denk dat ze het daar een beetje vandaan halen.
Verder prima natuurlijk, als zij er gelukkig van worden moeten ze het vooral doen.
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
donderdag 17 januari 2019 om 11:37
Of begeleiding?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6176
donderdag 17 januari 2019 om 12:06
Ik neem aan dat de begeleiding bij Ajax juist optimaal is en hij heeft het hier vooral over Ajax spelers
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
donderdag 17 januari 2019 om 12:07
Ik bedoel qua familie en omgeving.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6176
donderdag 17 januari 2019 om 12:14
oke
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
donderdag 17 januari 2019 om 12:10
En wat denk je van al die blanke spelers en blanke Nederlandse trainers die mislukken in het buitenland................cultuur, mentaliteit ?.......no offence hoor ! ( zeggen all racisten eerst en dan komt het....)
Vind ik leuk
G.Kopf +4479
donderdag 17 januari 2019 om 12:25
Feiten kunnen niet racistisch zijn.
Of het daadwerkelijk onderbouwde feiten zijn waar hij het over heeft weet ik niet, alleen de racisme kaart trekken is soms wat te makkelijk en politiek correct vind ik.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
donderdag 17 januari 2019 om 20:17
Ach, kijk gewoon naar het Frans Nationale elftal, de wereldkampioen.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:49
De criminaliteit onder nederlanders met een noord-afrikaanse achtergrond is procentueel vele malen hoger dan onder blanke nederlanders.....komt u maar!
Vind ik leuk
Koeien +3442
donderdag 17 januari 2019 om 13:27
Correlatie tussen migratieachtergrond en criminaliteitscijfers zijn verder terug te brengen naar de zwakkere sociaal-economische achtergrond, waar causatie wél aantoonbaar is.

In landen waar het migrantenaantal lager is, zijn de cijfers vergelijkbaar en is het aandeel autochtonen hoger. Criminaliteit komt bovendien vaker voor in gebieden waar het gat tussen arm en rijk groter is.

Dit duidt aan dat de kans om in het criminele circuit te belanden vooral gebonden is aan een lagere sociaal-economische status en niet zozeer de afkomst van een persoon.

Daarom denk ik dat de stelling genueanceerder is als je het als volgt formuleert:

"Nederlanders met een Noord-Afrikaanse achtergrond behoren vaker tot de lagere sociaal-economische groepen waarin criminaliteit ook vaker voorkomt"
Vind ik leuk
Rodajc +18201
donderdag 17 januari 2019 om 15:25
Goede reactie! 👍
Vind ik leuk
mcmodd +26234
donderdag 17 januari 2019 om 16:02
Hiermee kan ik het volkomen eens zijn. Ik zou er nog wel aan kunnen toevoegen:
Als wij medelanders met een Noord-Afrikaanse achtergrond dezelfde kansen op opleiding, de arbeidsmarkt en meedoen met alle Nederlanders zouden geven, verdwijnt het aandeel criminaliteit significant.
Vind ik leuk
Hans Worst +1575
dinsdag 22 januari 2019 om 10:30
Kansen krijgen of kansen pakken…. Iedereen in NL kan gewoon naar School een opleiding volgen. Dat die kansen niet gepakt worden, in aan het individu.
Vind ik leuk
mcmodd +26234
dinsdag 22 januari 2019 om 11:51
Je zou eens een sollicitatie moeten plegen met een Marokkaanse naam. Dan kom je al gauw achter het feit dat je hier ongelijk hebt. Ik zou zeggen: probeer het uit, wat let je? Trouwens, als je met je nickname zou solliciteren denk ik dat je ook, zonder welke reden dan ook, minder kans zou krijgen om je sollicitatie mondeling toe te lichten.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 17:30
Het was ook niet mijn intentie om een genuanceerde stelling te poneren ;-). Wel een wanhoopspoging om inhoudelijke reacties te krijgen op dit forum der natte kreten. missie verrassend genoeg geslaagd!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
donderdag 17 januari 2019 om 20:11
Wat heeft dat met voetballers te maken, zie het Frans Nationaal elftal. Niets dus.
Vind ik leuk
MedusAZ +4474
donderdag 17 januari 2019 om 13:06
Hopla, de lang verwachtte racismekaart! Duurde nog lang zeg. Maar kom eens met een inhoudelijk mening waarom donkere en (noord) Afrikaanse spelertjes veel vaker te vroeg vertrekken naar de hoogste bieder, zonder te kiezen voor sportief succes?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 13:07]
Vind ik leuk
Koeien +3442
donderdag 17 januari 2019 om 13:53
Het klinkt alsof sportief succes de enige moreel aanvaardbare reden is om professioneel voetbal te spelen.

Wil je overigens een inhoudelijke mening op een stelling, dan zul je de stelling toch eerst moeten onderbouwen met cijfers.

Volgens mij is het namelijk niet zo dat donkere spelers vaker te vroeg vertrekken in vergelijking met blanke spelers.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
donderdag 17 januari 2019 om 20:09
Weet je wat je doet Koe ? ga nu eens gewoon kijken naar het Frans Nationaal elftal,dat zegt alles.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
donderdag 17 januari 2019 om 20:12
Ja natuurlijk, omdat je een racist bent, flinkerd.
Vind ik leuk
MedusAZ +4474
vrijdag 18 januari 2019 om 06:49
Fuck you, geel hesje.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 16:47
Precies no offence maar bla bla bla. Ik wil me nergens mee bemoeien maar bla bla bla.
Vind ik leuk
Groen +2436
donderdag 17 januari 2019 om 12:17
@medusaz
Scheppen die allemaal op over roem en geld? Ik kan het me niet voorstellen. Dat zou erg sneu zijn.

Verder geldt natuurlijk voor de meeste 18-23 jarigen, van welke kleur dan ook, dat ze een te grote stap omhoog niet aankunnen...
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 12:36]
Vind ik leuk
MedusAZ +4474
donderdag 17 januari 2019 om 13:07
En dus zou je zeggen dat je kiest voor speeltijd, begeleiding, een goede opbouw van je carriere etc. Maar nee, deze moiboys willen geld geld geld. En zie hier het resultaat.
Vind ik leuk
Koeien +3442
donderdag 17 januari 2019 om 12:55
Wat heb jij op social media gemerkt van Zivkovic dan?

Ik herinner me hem juist als een rustige, teruggehouden jongen die helemaal niet uitzonderlijk opschept. Ik kan me dan ook echt niet voorstellen dat hij de player uithangt op social media.

Dat zijn carriere niet van de grond komt hoeft ook niet altijd met je mentaliteit te maken te hebben.
Vind ik leuk
Rodajc +18201
donderdag 17 januari 2019 om 15:24
Riedewald en Tete vind ik niet in dit rijtje thuishoren. Die voelden simpelweg dat ze het vertrouwen niet kregen en vertrokken daarom. Riedewald heeft helaas wel een verkeerde keus gemaakt door naar Engeland te gaan.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
donderdag 17 januari 2019 om 20:21
Weet je dat al die jongens, allemaal binnenlopen, en dat jij met je beperkte verstandelijke vermogens nog niet in de schaduw kan staan mbt inkomen en carrière........ha ha zielepoot, tot je 70e werken en dan een schamel AOW tje trekken.....lachen die jongens je allemaal uit op hun 40e als niet eerder.
Vind ik leuk
MedusAZ +4474
vrijdag 18 januari 2019 om 06:50
Ik herhaal: fuck you, geel hesje.
Vind ik leuk
mcmodd +26234
dinsdag 22 januari 2019 om 11:59
Rpaulp50, je verbeeldt je dat je iets weet van de achtergrond van de forumleden hier. Enige analyse van wat je hier zegt geeft mij het vermoeden dat je jezelf typeert als de man die zijn beperkingen, zoals door jou geduid, niet te boven zal komen en inderdaad moet sappelen tot je 70ste. Overigens is met dat laatste niks mis hoor, de meeste mensen van in de vijftig hebben dat vooruitzicht.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
dinsdag 22 januari 2019 om 12:05
Dat is nog al makkelijk, ik leest en ik begrijp, dat is voor jou wat moeilijker blijkt wel.
Racisten zijn meestal nogal dom in de eerste plaats.
Vind ik leuk
mcmodd +26234
dinsdag 22 januari 2019 om 12:09
O en dan ben ik hier ineens racist? Je zou mijn commentaren hier eens beter moeten lezen, dan weet je wat beter waar ik voor sta, voor wie ik altijd opkom. Je zou mijn carrière moeten kennen, dan weet je pas echt waar ik sta. Ik heb niet gauw een hekel aan mensen, maar kom niet aan de mensen die gediscrimineerd worden, want dan kom je aan mij.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 12:10]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
dinsdag 22 januari 2019 om 12:10
Bemoei je er dan niet mee, dom figuur.
Vind ik leuk
mcmodd +26234
dinsdag 22 januari 2019 om 12:22
Ja, dan vind ik dit een prima voorbeeld van discriminatie. Eigenlijk zou VP je nu een ban moeten geven.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13371
dinsdag 22 januari 2019 om 12:30
Trek een zwart uniform aan, dat past je wel.
Vind ik leuk
Mr. Writer +485
donderdag 17 januari 2019 om 11:19
Van België naar Zwitserland is toch echt een stapje bergopwaarts.....
Vind ik leuk
Paul_dutch +847
donderdag 17 januari 2019 om 11:55
Volgens zijn vriendin is die ‘ nu helemaal niet meer goed’
Vind ik leuk
Lucky Kes +6176
donderdag 17 januari 2019 om 12:07
Nee maar bijna in de wolken
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1191
donderdag 17 januari 2019 om 11:22
Onvoorstelbaar die gozer.
Flopt overal. Te vroeg bij Groningen weggegaan
Vind ik leuk
Pur Sang +482
donderdag 17 januari 2019 om 11:35
Of FC Groningen had het goed gezien ;-) . Het is maar net hoe je het wilt interpreteren.
Vind ik leuk
Benniewies +4539
donderdag 17 januari 2019 om 11:55
Vandaar die 6 nieuwe spelers;-)
Vind ik leuk
Romarioo +636
donderdag 17 januari 2019 om 18:26
Hahahah
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 11:22
En zal hij het nu zelf ook snappen?
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:09
Heeft Claudia de Breij al gereageerd?
Vind ik leuk
Dedan002 +2949
donderdag 17 januari 2019 om 11:22
Voetballend zeer matig en niet scherp voor de goal. Weet ook niet of het er nog in zit ondanks zijn nog jonge leeftijd.
Vind ik leuk
michelhx +4467
donderdag 17 januari 2019 om 11:23
En toch is er elke keer weer een club die er in trapt.
Vind ik leuk
Hyena +30293
donderdag 17 januari 2019 om 11:23
En volgens velen lag het falen van deze jongen aan Ajax...
Vind ik leuk
ruud wubbers +21883
donderdag 17 januari 2019 om 11:27
Het ligt sowieso aan zijn te vroege vertrek bij Groningen en dat is opzeker te wijten aan Ajax. Het had alleen ook elke andere club kunnen zijn natuurlijk.
Vind ik leuk
RenW +3443
donderdag 17 januari 2019 om 11:55
Groningen of Amsterdam?
Het ligt puur, en alleen aan de instelling van de speler.
Vind ik leuk
Benniewies +4539
donderdag 17 januari 2019 om 11:56
Ach Groningen en Amsterdam. Beide is er nachtleven en een hoerenbuurt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 12:51]
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:50
Nou dat laatste hebben we bij ons niet hoor!
Vind ik leuk
Benniewies +4539
donderdag 17 januari 2019 om 12:52
Dat is zelfs in Staphorst.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:53
Tegen de tijd dat je daar eindelijk onder die lange rok zit is je geld op..
Vind ik leuk
RenW +3443
donderdag 17 januari 2019 om 12:18
Wat bedoel met, op zeker te wijten aan Ajax? Die snap ik niet zo goed. Een betere club, dus betere opleiding, is toch altijd beter voor een speler.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 11:32
Het falen ligt natuurlijk niet bij Ajax. Maar ik denk wel dat als Ajax het scoutingrapport beter had bestudeerd ze hem nooit hadden gekocht. Hij is echt een typische 2 spitsen spits en geen 3 spitsen spits. Dat gezegd hebbende heeft deze jongen denk ik het voor het grootste deel aan zichzelf te wijten. Ik vond hem bij Utrecht zeker niet slecht en als ik hem was had ik er alles aan gedaan om bij Utrecht te blijven en zodoende een stapje hogerop proberen te realiseren maar dat heeft hij niet gedaan. Ik gun hem het allerbeste maar denk dat hij toch in de spiegel moet kijken en naar zijn mentaliteit.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 14:02
Denk dat ie meer naar de spiegel kijkt dan menig andere speler.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6451
donderdag 17 januari 2019 om 11:24
Hoe hebben ze ooit 2,5 miljoen kunnen betalen voor deze klungel. Die kon er toen al helemaal niets van.

Nooit begrepen.

Ik vraag me af wie er toen verantwoordelijk was voor het aankoopbeleid.

Help me even .
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 11:30
Waarschijnlijk omdat hij kneiter snel kan lopen. Daar kan je nog best ver mee komen. Kijk maar naar Sterling.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6451
donderdag 17 januari 2019 om 11:31
Sterling is wel meer dan hard lopen hoor 😂😂😂
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 11:45
Vind je? Kan er echt niet zo heel veel van hoor. Meer dan Zivkovich, maar desalniettemin een zeer matige voetballer.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 11:32
Ook toen zat overmars er al. Kinsbergen als algemeen directeur.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6451
donderdag 17 januari 2019 om 11:33
Daar heb je het al. Overmars
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
donderdag 17 januari 2019 om 11:38
Ja, hij heeft een slechte aankoop gedaan. Goed gezien hoor. Zoek je ook even de goede aankopen op?
Vind ik leuk
Benniewies +4539
donderdag 17 januari 2019 om 12:01
Tagliafigo, Onana, Ziyech, Frenkie, Sanchez, Tadic, etc.

Deze 6 voor, ik schat 40 miljoen gekocht. Daarvoor is Sanchez alleen al verkocht
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
donderdag 17 januari 2019 om 12:02
Daar heb je het al. Overmars weer zeker :p
Vind ik leuk
Lucien1978 +6451
donderdag 17 januari 2019 om 12:06
Dat klopt zeker. Met Sanchez, Milik , Ziyech ( wel te laat ) , Tadic, Taglia, Dolberg , de jong

Het is echter met een volle portemonnee veel makkelijker shoppen dan met een lege, en daarbij vind ik het makkelijker een goede aankoop te doen dan een slechte .

Aankopen Overmars:

2012 Sana, Moisander, Hoesen , boccara , poulsen , Andersen , bazoer , meleg , cuenca

2013 leyder , el ghazi , honer , vd hoorn, karlsson, bay ,duarte , wang , hendriks , krkic , lobotka, cerny.

2014 zivkovic, viergever , muric , boer , zimling , milik , sinkgrsven, onana.

2015 dijks, heitinga , antonucci, dolberg, gudelj , younes, sanogo , de jong

2016 cassierra, sanchez, westermann, traore ,krul, ziyech , neres .

2017 leer, huntelaar , lamprou, dijks, orejuela, wober , s de jong, tagliafico, kristensen.

2018 tadic, schuurs , labyad, bande, blind ,

2019 magallan.

Dan heb ik vanaf 2017 de jeugd maar achterwege gelaten.

Dan heb ik nog de slagvaardigheid van trsnsfers als Lainez, Richarlison en magallan ( eerste keer) . Daar heeft hij de plank volledig misgeslagen.

Ik denk dan ook dat als je 2 mensen met verstand op de plek van overmars en vd sar zet je veel meer prijzen had gewonnen de afgelopen jaren
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
donderdag 17 januari 2019 om 12:10
Je zegt zelf dus dat het met een volle portemonnee makkelijker shoppen is.
Kijk dan voor de grap wat al die low budgets in die eerste paar jaar hebben gekost.

En hoe weet je dat het slagvaardigheid was waar het aan ontbrak?
Misschien waren ze eigenlijk niet haalbaar en kwamen ze bijna.

Ik denk dat dat niet klopt.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6451
donderdag 17 januari 2019 om 13:27
Het is met een lege portemonnee idd veel moeilijker shoppen. Dat lijkt mij duidelijk.

Er zijn dus idd heel veel verkeerde spelers gehaald. Zeker wat betreft de eerste jaren met ervaren krachten.

Als je 2 jaar met transfers bezig bent en je bent niet daadkrachtig dan doe je idd wat fout. Te lang wachten op speler 1 waardoor speler 2 het alternatief ook verdwijnt.

Ik weet bijna zeker dat er genoeg personen zijn bij mindere clubs die het beter zouden doen dan Overmars op die positie.

Denk aan clubs als AZ , Excelsior, VVV , Utrecht.

Die halen al jaren prima spelers of zelfs wel betere met een klein budget of helemaal geen budget.

Vvv bijv. Gaat dit jaar weer een Japanner halen. Je weet gewoon nu al dat dit weer een prima talent is ivm de enorme contacten die ze daar hebben. Ze halen Honda en daarna Yoshida en dat voor een nietig clubje.

En denk bijv aan een Unnerstall. Veel te goed voor de club.

Az heeft dat ook met hun spelers.
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
donderdag 17 januari 2019 om 13:34
Kijk naar die eerste jaren. Ziet dat eruit als iemand die met een volle portemonnee shopt? Lui als Sana enzo?

Ja, maar waar baseer je op dat hij niet daadkrachtig genoeg was?

Oke. Ik weet vrij zeker van niet.

Ajax haalt nu ze hun geld uitgeven ipv opslaan ook goede spelers.

Daarnaast is het op het niveau van Ajax denk ik een stuk moeilijker om buitencategorie te vinden.
Vind ik leuk
El Cazador +8683
donderdag 17 januari 2019 om 11:24
Club nummer zoveel !!!!! Wel elke keer tekengeld, is ook lekker
Vind ik leuk
Duckhunt +79
donderdag 17 januari 2019 om 11:28
Zo zie je maar, met alleen talent ga je het niet redden. Qua club denk ik niet dat het veel uitmaakt FC Sion of Oostende, als hij maar vertrouwen krijgt en zich over langere tijd gaat bewijzen.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 11:29
Next stop Zwitserland. Zakt steeds verder af (letterlijk en figuurlijk). Die eindigt ergens bij Ajax Cape Town.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 11:29
Ookal zo'n 'groot talent' die het waarschijnlijk nooit waar zal maken
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 11:32
Jammer. In de Groningen tijd was het een goede belofte. Veelste vroeg vertrokken naar Ajax had nog paar jaar moeten wachten
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 11:53
Kom maar na Willem 2 koster zal je eerder opstellen dan streppel
Vind ik leuk
Romarioo +636
donderdag 17 januari 2019 om 11:54
Ik snap het niet eerlijk gezegd, hij heeft het laten zien bij Groningen, hoe kan het dan dat je kwaliteit niet meer terug komt, zelfs niet in de Belgische competitie

Ik weet hoe deze jongen is in zijn vrije tijd en of ie überhaupt nog wel alles geeft voor het voetbal
Ik vind het moeilijk te begrijpen, dat het bij Ajax niet gelukt is oké, maar dan vervolgens overal te mislukken
Aan vertrouwen ontbreekt het niet 49 wedstrijden 12 doelpunten is gewoon te weinig voor een spits
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 11:56]
Vind ik leuk
Justin Kees +1321
donderdag 17 januari 2019 om 11:58
En zo zak je steeds verder weg...
Zo zonde! Hij is zo snel en had bij Utrecht een periode dat hij het best aardig deed, maar ook daar gleed hij af. Je hoopt dat er een moment komt dat hij echt inziet, dat hijzelf zijn grootste tegenstander is en dat de knop eindelijk om gaat richting maximale inzet en maximaal presteren. Maar ik gok dat hij over 2 jaar al in de zandbak zit om toch wat poen te kunnen scheppen...
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:04
Tjah als jij destijds toen je nog bij Groningen de kans hebt gehad om je te ontwikkelen, maar je voor het geld koos om naar Ajax te gaan toen der tijd en je niet uit de verf kwam en uiteindelijk ook daar weg moest heb je allemaal aan jezelf te danken. Veel clubs zullen je zien als een ongewenste spits, maar ja het is je eigen keus geweest en je hebt je eigen glazen ingegooid.
Vind ik leuk
Cantona +1340
donderdag 17 januari 2019 om 12:08
Hij is te vroeg weggegaan bij FC Groningen en had nooit naar Ajax moeten gaan, maar wat zou een ander doen wanneer je jong bent en Ajax geeft te kennen dat ze in jou geïnteresseerd zijn?
Weinig jonge spelers kunnen de weelde verdragen , zaakwaarnemers zien alleen maar dollartekens en de meeste "ontsporen" dan ook.
De overgang naar Ajax is misschien dan ook wel één van de redenen dat hij "ontspoort" is en de aankoop is dan ook een grote blunder van Ajax.
Hij rendeert in een twee spitsen systeem en het moet hebben van de ruimte achter de verdediging zodat hij met een goede steekpass of dieptepass van zijn snelheid gebruik kan maken.
Als je bij Ajax speelt dan krijg je die ruimte niet van de tegenstander want de meeste clubs spelen dan juist verdedigend.
Daarnaast spelen mentaliteit en een gedegen begeleiding natuurlijk ook een grote rol en dit laatste wordt zwaar onderschat.

Vele mensen vinden het ogenschijnlijk leuk, maar ik vindt het jammer dat er weer een talent verloren gaat.

Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:23
Kan hij daar de slagbomen open en dicht doen.
Vind ik leuk
pikkebaas +14
donderdag 17 januari 2019 om 12:26
Een grote mislukking op de Nederlandse velden.
Vind ik leuk
Smithsonian +41659
donderdag 17 januari 2019 om 12:38
Houdoe carriere.
Vind ik leuk
jayjay49 +72
donderdag 17 januari 2019 om 12:48
Triest dat geldverblinding een speler zo kapot maakt!!
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 12:56
Het is maar goed voor deze jongen dat hij Ajax op zijn CV heeft staan, anders had hij al bij de amateurs gezeten.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3347
donderdag 17 januari 2019 om 17:40
Echte clubhopper... Oftewel niet zo makkelijk in de omgang
Vind ik leuk
De Mees +37
donderdag 17 januari 2019 om 19:11
Pfffff, overschat tallent, waar alleen de FC Groningen iets aan heeft gehad.....2,5 miljoen euro. Daarna simpelweg door de mand gevallen. Zit hem in zijn mentaliteit, verwend tallent wat eindigt straks bij Emmen.
Vind ik leuk
Maxima +2
vrijdag 18 januari 2019 om 02:52
Over spelers gesproken met een mooie kleur, hoeveel kleurloze spelers in oranje doen het goed in het buitenland?en hoeveel gekleurde oranje spelers doen het goed in het buitenland?Ajax Psv Feij daar lopen weer spier witte spelers rond die in het buitenland niet eens de bank mochten warm houden.(de toekomst brengt ons Philippe Sandler, Tahith Chong en Ki-Jana Hoever geen van alle zijn kleurloze spelers).de groeten aan alle niet racisten van de PVV met een zogenaamde mening.
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 19:01
Rot lekker op met je gejank, wat jij zegt is net zo racistisch als de mensen die jij de groeten doet. Ga je schamen man.
Vind ik leuk
stratumseind +191890
zaterdag 19 januari 2019 om 18:26
Tis te hopen voor hem dat ze daar geen slagbomen hebben
Vind ik leuk
HardSchot +67
dinsdag 22 januari 2019 om 10:47
Hij heeft waarschijnlijk een grote slagboom in z'n broek!
Vind ik leuk
zaterdag 19 januari 2019 om 18:59
Plak er een Ajax sticker op en je kan overal terecht ondanks dat je echt werkelijk nog nergens wat gepresteerd hebt.
Vind ik leuk
Smithsonian +41659
dinsdag 22 januari 2019 om 10:41
Had nooit zo vroeg weg moeten gaan bij grunn.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 10:53
22 Jaar en nu al overal uitgekotst
Vind ik leuk
Groen +2436
dinsdag 22 januari 2019 om 13:03
Waarom zo? Sion had interesse alleen zijn de ze er niet uitgekomen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:32
Kijk maar naar het verloop van zijn nog zo korte voetbal carrière dan zegt dat genoeg
Vind ik leuk
Groen +2436
dinsdag 22 januari 2019 om 13:35
Tuurlijk, het gaat niet al te vlot vooruit zo. Hij is niet zo goed als hij (en vele anderen) dacht. Dus op zoek naar een leuke club die past bij zijn kwaliteiten. Maar uitgekotst is ook weer zoiets. Niet ieder talent haalt de top.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:49
Heb je gelijk in maar als iets niet lukt gedraag je dan ook niet als een vedette en gooi je kop niet in de wind....maar vecht waarvoor je dik betaald word