Sol neemt afscheid met videoboodschap: 'Dit is geen voorgoed vaarwel'

Sol neemt afscheid met videoboodschap: 'Dit is geen voorgoed vaarwel'

Gepubliceerd: donderdag 17 januari 2019 om 15:47do 17-01-2019 om 15:47

Laatste update: donderdag 17 januari 2019 om 15:51do 17-01-2019 om 15:51

De vertrokken Fran Sol heeft in een videoboodschap afscheid genomen van de supporters van Willem II. Hij bedankte de fans en kondigde aan nog een keer naar Tilburg af te reizen om echt afscheid te nemen.

"Vandaag is de dag dat ik goodbye moet zeggen tegen deze geweldige stad en geweldige club", vertelt Sol. "Het was een voorrecht hier onderdeel van te zijn. Ik ben hier een betere speler geworden, maar ook een beter mens, wat voor mij het belangrijkst is."

Sol bedankt in de videoboodschap alle spelers en coaches waar hij in 2,5 jaar Willem II mee samenwerkte. "En de fans... ooh de fans. Jullie hebben mij een van de gelukkigste mensen ter wereld gemaakt. Jullie onvoorwaardelijke steun heeft me geholpen alle obstakels te ontwijken."

De Spanjaard kondigt daarom aan binnenkort naar Tilburg af te reizen. "Ik weet dat dit geen net afscheid is. Daarom wil ik over een paar weken naar Tilburg komen om jullie op een goede manier vaarwel te zeggen. Ik weet dat dit vaarwel niet voorgoed is", sluit hij af. Sol neemt afscheid in videoboodschap: 'Ik kom over een paar weken naar Tilburg'

Poll

Is Dinamo Kiev een goede club voor Sol?

(5875 stemmen)

Plaats een reactie

HierDieTitel +4659
donderdag 17 januari 2019 om 15:51
Meest achterlijke transfer tot nu toe (voetbalgebied gezien)
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 15:51
zegt iemand met de naam Ballotelli....
Vind ik leuk
HierDieTitel +4659
donderdag 17 januari 2019 om 15:53
Ah we hebben weer iemand die wilt reageren voor likes, ik geef hem je gewoon jongen!

Haha want als je nickname Ballotelli is kan je natuurlijk niet reageren..
Vind ik leuk
Plattekar bv +34514
donderdag 17 januari 2019 om 15:58
Wel echt een goede spits hoor. Had Feijenoord wel wat goals gegeven. Succes daar !
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 januari 2019 om 15:59]
Vind ik leuk
T. Henry +386
donderdag 17 januari 2019 om 16:00
Onderbouw het ook even waarom jij dit vind. Ben wel benieuwd.
Vind ik leuk
Monnikehuize +1639
donderdag 17 januari 2019 om 16:12
Jij bent clubwatcher bij Dinamo Kiev? Willem 2 is natuurlijk ook wel een voetbal bolwerk
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 16:14
Valt mee, van Willem 2 naar Dynamo Kiev is een flinke stap vooruit en financieel gezien ook ;)
Vind ik leuk
Mo +12963
donderdag 17 januari 2019 om 17:43
Gaat gewoon een miljoen per jaar opstrijken. OekraĆÆne is voetballend niet heel veel nee maar Dinamo Kiev is toch wel even een stapje hoger dan Willem ll.
Vind ik leuk
la galaxy +1131
donderdag 17 januari 2019 om 15:51
Weet iemand waar Sol speelde voor dat hij naar Willem 2 ging?
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 15:52
ik denk dat Wiki Pedia jou dat kan vertellen.
Hij weet alles !
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 15:53
Villareal in de jeugd
Vind ik leuk
Sooike1208 +5605
donderdag 17 januari 2019 om 17:32
In de jeugd? Hij was 24 toen hij hier kwam šŸ¤£.
We hebben hem gekocht toen hij voor villareal B voetbalde
Vind ik leuk
John Garp +4802
donderdag 17 januari 2019 om 15:54
www.internet.nl
Mij kostte het 2 seconden om te vinden, ik weet zeker dat jij dat ook kan.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4659
donderdag 17 januari 2019 om 16:01
op internet.nl kan je het niet vinden hoor;)
Vind ik leuk
John Garp +4802
donderdag 17 januari 2019 om 16:23
Moet je wel die www. d'r voor typen, oelewappert!
Vind ik leuk
Vowtar +6558
donderdag 17 januari 2019 om 16:17
https://www.transfermarkt.nl/fran-sol/profil/spieler/164292
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 15:52
Die Sol gaat gewoon lekker z,n zakken vullen daar bij dat Dynamo Kiev en gelijk heeft tie.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4659
donderdag 17 januari 2019 om 15:54
Is toch jammer man, denk dat het wel wat voor Feyenoord of AZ was geweest.
Vind ik leuk
Ero +572
donderdag 17 januari 2019 om 15:59
1 miljoen euro netto per jaar.
Denk dat hij dit in Nederland sowieso niet waard was geweest.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4659
donderdag 17 januari 2019 om 16:00
Ja financieel gezien geef ik hem groot gelijk!!
Vind ik leuk
mcmodd +27373
donderdag 17 januari 2019 om 16:22
Dag Fran, het ga je goed, ik heb genoten van wat je liet zien op de Nederlandse velden.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 16:40
Ik ook hoor, goede vent, goed hart
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 16:39
Hij is 26 nu, lekker een paar miljoen pakken in Kiev en dan terug naar Willem II en daar lekker blijven

Kan makkelijk
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 17:24
Goed mens en een goed spits..en dat zeg ik als nak supporter.
Vind ik leuk
Sooike1208 +5605
donderdag 17 januari 2019 om 17:34
Ik denk dat iedereen hem gewoon een prima gast vind.
En voor jullie is hij extra goed omdat hij net een week te vroeg vertrekt šŸ˜‰
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 18:17
We gaan het zien sooike.....nog steeds geen nieuwe spits?
Vind ik leuk
Sooike1208 +5605
donderdag 17 januari 2019 om 18:25
Jawel, een 20 jarige griekse jeugdinternational van bochem
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 18:31
Dus geen armenteros?
Vind ik leuk
Sooike1208 +5605
donderdag 17 januari 2019 om 19:26
Die willen we wel. Maar die wil tussen de 30 en 35k per maan naar het schijnt. Ook zijn club wil ineens gemd zien. Als dat niet verandert houdt t op
Vind ik leuk
Bokkum013 +471
donderdag 17 januari 2019 om 20:02
Ach, Sol scoorde tegen de hele top 3 maar nog nooit tegen NAC. We winnen dus ook wel zonder hem ;)
Vind ik leuk
Sooike1208 +5605
donderdag 17 januari 2019 om 17:33
Daar hopen we ook van harte op!
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 18:44
We gaan het zien.....moge de beste winnen!!!
Vind ik leuk
Bint +314
donderdag 17 januari 2019 om 17:22
Dit is een voorgoed vaarwel.
Vind ik leuk
Renelas +278
donderdag 17 januari 2019 om 18:04
Goede kanske voor hem ook Europese te spelen nu. Gewoon een stap omhoog. Lijkt mij geen ideale stap omhoog maar dat zal nog bekijken.
Vind ik leuk
donderdag 17 januari 2019 om 19:50
sol maakt t overal in de sub top is een goede speler wens je alle geluk toe heeft zat mee gemaakt deze jonge laat t geluk je maar x toe lachen en die buidel vullen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws